Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Technikus
Küldd el képeslapként!
A technikus egyfajta dekás, aki nem csupán a Mátrixon képes zsonglőrködni, de mindenfajta elektronikus berendezés nagymestere is.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Nigel D. Findley: A nap háza
Könyvismertető - Mel Odom: Hajtóvadászat
Könyvismertető - Robert N. Charrette: Jogos kárpótlás
Könyvismertető - Stephen Kenson: Keresztutak

A lista folytatása...
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ...
Nézet:
Mi a franc ez emberek erotika.hu??? Pfujj hogy itt ilyenekrő kő beszélni!!!
 
Mi van Silme? Nem te dobtad Beast-et? Bár igaz, ő sem kényeztetett túl sokat...
 
Na csű WAD!

Naccerű, hogy iljen nagyon elvagyok kényeztetve,
pozitív.

EDDY GIGANT
 
Szióka!

Kizárólag heteroszexuális értelemben szivesen elkényeztetnélek... )))

(Puszi Jay & Silent Bob)

EDDY GIGANT
 
Engem nem kényeztetne már végre valaki?
Kizárólag heteroszexuális és szerepjátékos értelemben.......... )))))
 
Mázlid van, hogy elkényeztetlek...
Persze kizárólag heteroszexuális és szerepjátékos értelemben!))))
 
Na szevasztok!

Amióta közöm van a szerepjátékokhoz, nagyon kevés jó, nem tápbeállítottságú játékossal találkoztam.
Nem tudom megérteni, hogy mi a szép abban, hogy megölik, mert szerintem megölik a szerepjáték értelmét a bürhő TÁPmániás játékosok.
Sajnos egyre ritkábban hallani a játék szépségéért, vagy a sztori miatt játszó játékosokról. Tisztelet a kivételeknek.
Másik borzasztó tapasztalatom, hogy a játékosok többsége a lineális (birkamódra terelgetett) kalandokat részesíti előnyben.
Soxor a KM is felelős ezért.
Néha úgy érzem, hogy a szerepjáték már nem arról szól, amiért annak idején megalkották.
Nincs meg a játékos szabad akarata.

Csak azért írtam ezt most ide, hogy felnyissam a szemeiteket, hogy felfogjátok, hogy a szerepjáték halála a TÁP.

Akinek nem inge, az ne vegye fel.

Üdv mindenkinek:

EDDY GIGANT
 
Hát a negatív irányba forgatással már elég régen elkéstek
Egyébként abban egyetértünk hogy a jó szerepjáték fontosabb akármilyen felszerelésnél vagy tulajdonságnál. Az az igazi amikor a karakterlapot alig, vagy csak a harc alkalmával kell elővenni. Nálunk hál stennek a legtöbb esetben nem a karakterisztikák döntenek, hanem tényleg eltszuk amikor pl meg kell győzni egy troll biztonságist hogy mi tényleg a szerelőbrigád vagyunk és csak önvédelemből van nálunk pisztoly
 
Ja, ja, akkor ez a teljes félreértés!
Semmi gáz én az ilyen dolgokat kizárólag azért szoktam megemlíteni, hogy elgondolkodjatok rajta.
Mert ha én mellkas-verve azt üvöltöm demagóg módra, hogy "TÁPOS", annak nem sok értelem van.
Ne azért hidd el nekem, mert én mondom, hanem azért, mert te is úgy gondolod (szerintem az igazán jó szerepjáték minden tápnál fontosabb)
Neked is sok szerencsét kívánok, jó ork!
(vigyázz az elmebajos karakterekkel, mert negatív irányba formálhatják a játékos jellemét
 
Ok, ez így korrekt, kíváncsi vagyok mire juttok majd. De ha azt tapasztalod, hogy már a harmdik játék után minden karakternek (sőt az NPC-k is) max testértékkel rohangálnak, az összekötőt Bicepsz-Jocónak hívják és természetesen minden kerlapon szerepel a testépítés szakértelem, akkor valamit elcsesztetek)
Őszintén sok sikert az optimalizáláshoz...
 
Hát a szociopata gyilkossal rátapintottál a lényegre De mostmár legalább értem mi a problémád és így már el tudom fogadni, mert először azt hittem hogy azért szósz bé ennyire mert azt hiszed hogy a kari már ismeri a vérmágiát és azúgy tápos. Ezek szerint nem ez volt a gondod és örülök hogy csak félreértettelek.
Egyébként én általában a szó szoros értelmében nem normális karakterekke játszok(necrofil, pedofil, megalomániás vagy pszichopata karik) ugyhogy ez az ork még a jobbak közé fog tartozni, neki legalább lesz célja is és nem fog agyba főbe gyilkolászni JKt NJKt vegyesen Mellesleg a KMünk is kifejezésre juttata neheztelését irányomban, hogy miért nem bírok már egyszer olyan karakterrel játszani akinek nincs semmiféle elmebaja Hát most elindítottam egy varázslót, ami tőlem nagyon ritka(életemben talán a 2. ilyen karim) ugyhogya változások korába értem. Ki tudja, lehet hogy a következő karim teljesen épelméjű lesz
 
Persze, végtére is igazad van. Tudom én ezt.
Nem gondoltam, hogy jön még válasz ezzel kapcsolatban.

Még vmit elfeledtem múltkor: a testépítés szakit az egekbe kell növelni, hogy megérje. Ugye az is pont.

Mindezek ellenére én megpróbálom majd tisztességesen alkalmazni. A KM-ünk meg egyébként is inkább szigorú, mint nem. Ezt jól meg aszondtam. Szal észnél van. Kíváncsi leszek mire jutok. Majd megírom a tapasztalatokat. Persze ha kíváncsi rá vki egyáltalán.
 
...kiskapu...
 
Természetesen mindenki úgy Shadowrunozik, ahogyan csak akar. De hogyan lehet egy épelméjű karakter célja (feltéve, ha nem egy szociopata gyilkos, vagy gyermekkorától erre képzett azték) hogy "Jaj, az egyetlen vágyam az, hogy emberek nyakát metszhessem el, csupán azért,hogy bürhő tápos tűzlabdát hajíthassak rátok, és zsigerektől csöpögő, oszló szagú vérszellemekkel komázzak, amiket én pakolok össze ártatlan emberekből".
Személy szerint nekem EZ nem szimpatikus.
De persze lehet, hogy a véleményemmel teljesen egyedül vagyok..
 
Wad: Félreértettél valamit. A karakter csak az akar lenni. A vérmágiás cikket is töbször átolvastam és máshol is utána néztem a dolognak, ugyhogy azt sem mondanám hogy fogalmatlan vagyok a dologgal kapcsolatban. Épp ezért tudom hogy a vérmágia a táp felső foka és ezért ha valamilyen úton módon úgy alakulna a kari életútja hogy mégis az lesz belőle, rögtön átlép szigorúan NJK szerepkörbe. vilingelerel?
 
Ha már tápolásról volt szó, akkor mindenki figyelmébe ajánlom a Synnibarr c. szereptévesztős játékot. Az rpg.hu oldalon írtak hozzá egy igen vicces értékelést.

Egy tanács minden - főleg kezdő - vadásznak: inkább hagyatkozzatok a saját ítélőképességetekre. Vagy valaki nyisson egy külön fonalat a "szőrszálhasogató-ámbár-teljesen-érdektelen-szabá lyértelmezés" címszó alatt.
 
Na Te WAD!
Osszad az észt vazze!!!

Eddy Gigant
 
Üdv!
Értelek én komám, s igazad is van! De. A Testépítés nem arra van, hogy beveszem és usgyi máris égbe szöktek a Test és Erő tulajdonságaim. Pusztán 2 dologra jó. (legalábbis erre jutottunk)
1. Szociális szaki a testépítők közt,
2. Ha szteroidozol akkor hamarabb érhetsz el fejlődést az említett tulajdonságoknál.
De a szteroidnak vannak (legalábbis számomra) kellemetlen mellékhatásai: külső elváltozások, egyéb egészség károsodások, agresszív viselkedés, magas vérnyomás, sterilitás vagy impotencia, izmgörcsök. A KM hátrányokkal,büntető módosítókkal illetve a tulajdonságok Stressz sebzésével jelképezheti ezeket. Azoknál különösen érdemes akik leszarják a szerepjáték oldalát a dolognak. Ja és nem beszélve az egyéb nyalánkságokról, mint túladagolás, függőség, tolerancia (azaz immúnissá válsz a szerre - és valószínűleg keményebb szernek érzed szükségét. Máris drogos lettél) Lehet, hogy bármelyik ezek közül még viszonylag az elején kialakul. Azért viszonylag, mert a szteroid nem erős anyag, de számolni kell a használatot, és statisztikailag egyre erősebb lesz. Test próbát meg bármikor lehet hibázni. Szal hosszútávon szívás lehet. Ha rövidtávon csinálod, nem biztos, hogy sok hátrányod van, de sok előnyöd sem. Szal kevésbé táp.
Ja meg ugye Karma pontba is kerül a növelés!
Azoknak jó, akik hosszútávon játszanak - van karma fölöslegbe, mint állat - nem érdekli a szerepjátékos vonzata a dolognak, a KM nem nagyon büntet kellőképpen, nem zavarja a drogos lét, meg ilyesmi. Így lehet erősíteni az biztos.

Hali!
 
Lehet "testépítés" képességed, csakúgy mint "Tünde borok ismerete is".Kb mindkét képesség ugyanolyan "tápos". Leginkébb SZEREP játék vonatkozásában kéne gondolgoznod, mivel ez a képzettsége az NJK--nak csupán arra utalt, hogy "gyúrni jár, ezért jó a fizikuma és esetleg konditermekben is megtalálható". Nem hiszem hogy gyakorlati hasza lenne, mivel
1. Felborítaná a játékegyensúlyt
2. Mindenki "testépítene", hogy mielőtt bürhő testértéke legyen
3. Tünde borok ismerete képzettséggel ennyi erővel megmagyarázhatnám, hogy azért van, hogy magas szakértelemszinten a tünde borokból néhány kör alatt napalmhoz nagyon hasonló anyagot erjeszthessek OSZT JÓ' ELPUSZTÍCCSAM VELE GYANÚTLAN ELLENT.
Csak így tovább, srácok!
 
Minsdenki vérmágiázni szeretne, de senkinek sincs róla lövése se, hogy mi is az tulajdonképpen. Ez nagyon emlékeztet arra, amikor a T.Á.P.O.S. című fantasynak álcázott borzadály, amely azóta is népszerű az "egyszerű igényű játékosok" berkein belül. Mindenki metorfokat, különböző -pusztítókat és -istákat szerzett(internetről és házilag), hogy minnél táposabb legyen.
Kicsit meg is sirattam, aki ork létére akar vérmágus lenni. Az Azziek imádni fogják.
De ISMÉTLEM: a vérmágia csak akkor működik, ha varázslás közben nyílt sebet okozol nának, annyira, hogy az 75 százalékban bele is hal. Ha belehal, akkor igazán ütős a buli.
Vérmágusok aztlanban vannak, ha valakit meglátnak vérmágiázni (vagyis a nyílt utcán átvágni egy ember torkát) az meglehetősen megvetendő és elítélendő dolog.
AMI A JÁTÉKVEZETŐNEK NEGATÍV KARMÁVAL ILLENE JUTALMAZNIA, DE NEM SZÜKSÉGES, MIVEL A VÉRMÁGUS KARAKTEREKKEL NEM LEHET JÁTSZANI!!!!
 
Ne vérmágusként indulok és néhány éven belül nem is tervezem hogy azá válok ugyhogy nem aggódok a vérdíjak miatt Azért kösz a tippet
A tervét meg mint említettem sztem max olyan 3-4 évnyi játék után fogja megvalósítani addig max harci szituációkban vagy illúziómágiával álcázva kívánok találkozni a többi JKval Utána már tökmind1 mikor és hol találkozunk, de ha egyszer beavatják akkor azt a karit végleg félreteszem és onnantól NJKként fog funkcionálni mert vérmágia nagyon tápos.
 
Csocsi Mindenki!

Mostanában azt vettem észre, hogy ellaposodott a Shadowland.
Kérdés: Mostanában senki sem aktív?

WADBILL merre wagy cimbi?
Nem lehet olwasni a wesés és egyben teljességben konkrét hozzászólásaidat.
Naénmostannyalizok rowatomat hallottátok.

Üdw minden arcocskának.

Eddy Gigant
 
Ja, meg még valami. Mielőtt vérmagiára adod a fejed, keresd vissza a 657-659-es hozzászólásokat...
 
Azért arra vigyázz, hogy ha sikerül megvalósítanod a tervét, utána már ne találkozzon velünk (igaz, előtte se nagyon)...
 
Hát a 3. kiadásban biztos hogy nincs mert akkor minden izomkarimat ezzel tápolnám a csillagos égig
Lehet egyébként hogy hivatalos kiegen van de én eddig nem ismertem.

Más. Na gyerekek most indítok egy varázsló karit Méghozzá egy olyan ork spec varázslót (igézőt) aki vérmágus szeretne lenni Jó dolog lesz úgy pattogni ahogy az Aztech dirigál meg közbe orba sályba szivatni a KMmel a többieket
 
Nagyon valószínű, hogy van. Egyik barátom állítja, (nem 100-ra) hogy olvasta vhol. A 2004. decemberi Alanori Krónkában van egy Archetípus (Szteroid), akinek ilyenje van 6-on. És az Ember és Gépben van szteroid, mint anyag, amivel gyúrás segítségével tudod fejleszteni az Erőt és a Testet.
Az is vszínű, hogy a 2 kiadásban nem létezett még, a gond csak az, hogy a 3-as kiadványaiban eddig nem találtam.
Házilag is össze lehetne dobni, de ha létezik kíváncsii lennék rá.
 
Van ilyen szakértelem?
 
Üdv!

Kellene egy kis segítség, remélem vki tudja a pontos választ a kérdésemre!
Mit tesz pontosan a Testépítés szakértelem?
Olyat hallottam, hogy csökkenti a tulajdonság növekedéséhez szükséges időt, de nem nagyon pontosított az informátorom.
Please help! Előre is kösz!
 
Őszintén megvalom hogy nemisnagyon merek echte olyan karit csinálni, ami legnagyobb részben a mágiára támaszkodik. Vagy olyan karim amelyik tud garázsolni, de amellett azért én még fegyveres meg közelhari szakértelmeket szoktam felvenni neki dögivel. Majd talán egyszer lesz merszem indítani valódi mágust.
 
Hát nem is tudom modjuk azér mert ő egy mágust akar indítani legközelebb és egy kezdő mágus nem ewzzel kezdi
 
  ... | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ...
Nézet:
Shadowrun | Battletech | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Vampire | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.