Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérhörgő Mamulut
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Vérhörgő Mamulut a Túlélők Földjének egyik nagyhatalmú alakváltó kalandozója. Sokak szerint ezt annak köszönheti, hogy pályája kezdetén rengeteg, pénzért felvásárolt, élő rabszolgát mészárolt le, csupán gyakorlásképpen...
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
A varázsló megszakadó szívvel nézi amint az istenek és nemsokára varázslatok verte druida, elfogyasztja azt a manaitalt amit ha korábban tud róla, inkább Enger szeretett volna elszedne a hullájától. Bár nincsen túl sok értelme láthatatlansága mellett még elfoglalja helyét az első fa mögül kilesve, ahonnan kényelmesen hátba lőheti a druidát. Látta, hogy korábban az varázsolt valamit, de mivel emlékei szerint még a megkergült természetimádók, sem jártasak a mágiatükörben és az ahhoz hasonlatos aljasabbnál aljasabb dolgokban. Valószínűnek tartotta, hogy a tollasok Orionékkal fognak foglalkozni és azok ki is bírnak egy-két csapást.
 
A kör mágiája hamarosan megszűnik. Odakint már nincs mozgás, kétség kívül már csak a belül lévőket kell elpusztítani. Orion súlyos sebeket kapott, a fejvadász is kapott néhány komolyabbat. Egyedül Fuhur ép még, ő továbbra is lőállásban vár a fán. A varázsló, kinek hollétéről egyenlőre fogalmatok sincs is kritikus sebekből vérzett, még mikor legutóbb láttátok.
Ellenetek az épp manaitalt fogyasztó druida, valamint két sértetlen bagolymedve. Ideje előhúzni az utolsó varázslatokat illetve italokat, egy körrel a korlát megszűnése előtt.


// Orion 60/23, 3/0 Erőpont, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/51, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/8 100/65 mana, Láthatatlanság 6/3
Fuhur -ép- 40/20 mana
Robit 40/20
Druida -ép-
1. Bagolymedve -ép-
2. Bagolymedve -ép-
A Kör bezárul 6/1 kör//
 
Orion, jobb híjján, brummogva Robit segítségére cammog, hogy egynémely jóindulatú medvepacsival segítse a gyíklényt. Ha már későn ér oda, akkor pedig igyekszik eltávolodni a körtől, hisz tudta jól, hogy még ilyen alakban is kevés az esélye a túlélésre, akárcsak csapattársainak. Sajnálta, hogy többet nem tudott segíteni rajtuk, s ebben a formában most használhatatlannak érezte magát. De legalább nem fázott a szőrme alatt.
 
Látja, hogy amott már szinte haldoklik az a farkas, így más ellenfél után néz...
A druidán akad meg tekintete. Aztán a bagolymedvén. Nem túl szimpatikusak neki. Először is valami fedezék után néz, aztán meggondolja magát. Társai nincsenek olyan állapotban, hogy rájuk ereszthesse a bagolymedvéket...így lassan eléjük lépdel, mint valami vadnyugati (arra vannak a barbár gnómok, amik valami vicces csőszerű találmánnyal szoktak irtani) párbajhős.
Macsósan beáll eléjük, majd kicsit hátrébb sétál, Orion felé...mégsem szeretne túl közel tartózkodni a druidához. Látott már a bátyja kezéből lángcsóvákat kicsapni. Nem lenne kellemes élmény, az egyszer biztos...
Úgyhogy védekező pozícióban várja, hogy most mi lesz.
 
Zavarja,hogy a farkas életben maradt,így hát újból beleereszt egy varázsmentes vesszőt,hátha megdöglik végre.Utána a druidára irányul minden figyelme és a bagolymedvékre.
 
A varázsló folytatja a fák és láthatatlansága rejtekében az útját, ami az ellenfelek hátbalövéséhez vezet, hacsak nem fedezik fel, vagy jönnek új játékosok a térképre. Közben elégedetten veszi tudomásul, hogy a csata kifejezetten jól áll.
 
Orion csapásai letaglózzák a farkast, az még nyüszít egy kicsit a porban, majd kimúlik.
Robit farkasát meglepi a nyílvessző, majd a gyíklény is nagyot szúr belé. Az ordas immár több sebből vérzik, de továbbra is ki kívánja zsigerelni ellenfelét.
A fejvadász első csapásával felvágja az állat marját, a másodikkal pedig színpadiasan keresztüldöfi annak fejét. Enger folytatja az útját, még két kör, mire megkerüli a fogvatartó varázst és biztos pozíciót vesz fel. Pont mire lejár Mordekai varázsa. Valószínűleg nem vették észre, a bagolymedvék is a reménybeli pozíciójának ellentétes irányban akarnak kitörni, a druida sem adta jelét, hogy Igazlátást használt volna. Amaz mostis épp varázsol, valami port hintett a levegőbe, amitől aranyszín aura keletkezett körülötte.


// Orion 60/23, 3/0 Erőpont, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/51, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/8 100/65 mana, Láthatatlanság 6/4
Fuhur -ép- 40/20 mana
Robit 40/20
Druida -ép-
4. Rettenetes farkas vs Robit 40/6
A Kör bezárul 6/2 kör//
 
Fuhur a fáról halvány mosollyal nyugtázza egyrészt nyílvesszője sikerét,másrészt Orion alakulását. Jak hamarosan végezni fog a farkasával,a gyíkot pedig nem igazán szívleli. Azért egy közönséges vesszővel besegít Robitnak,bár harc után valószínűleg kivégzik a gyíkot. Legalább is számára ez természetesnek tűnik,hogy ha már nincs szügségük a gyíklényre,akkor megszabadulnak tőle.Újból körbenéz,szemeivel Engert kutatja,aztán a druidára figyel.
 
Alig, hogy levágta a szőrmókot, az mintha gyorsított tempóban kívánna haldokolni, aztán rájön, hogy biza ő lassult le. Lassult le...még így is gyorsabb bármelyik csapattársánál, bár érzi, hogy kimerültsége azért nem volt ott korábban. Vagy ha igen, nem ily mértékben.
Megpördül tengelye körül, és pengéivel gyorsan megpróbálja megborotválni a farkast. Persze sosem tanult borbélynak, így remélhetőleg meg is fogja vágni a másikat...arról nem is beszélve, hogy az elektromossággal átszőtt fejvadászkardra illő "villanyborotva" kifejezés itt remélhetőleg nem a biztonságos folyamatot jelzi...
Ha sikerül végeznie a farkassal, Robit ellenfelére támad, mivel látja, hogy a medvealakban ücsörgő Orion csak elbánik a sérült farkassal, akinek ráadásul nyíl is lóg ki az oldalából...
 
Enger ugyan nem érti, amit Orion brummog de két dologban egész bztos, az egyik hogy a Tedy név sokkal hozzá illőbb lenne, de azt nem tudja megmagyarázni, honnan jön ez az ötlet. A másik pedig, hogy ha értené sem értene vele egyet. Közben elindult a fák között, úgy hogy előbb utóbb a harcoló felektől eltávolodva, a druida háta mögé kerüljön. Aggódott ugyan a kürt miatt, de ezzel foglalkozni most nem érte volna meg, ezen kívül nem akarta felfedni a helyzetét az éles fülű állatkák előtt. Különösen azok előtt amik talán még elő sem jöttek az erdőből. Közben fájó szívvel, de a kényszerbe beletörődve iszik meg egy manaitalt, majd mivel sehol sem volt ne szemetelj tábla eldobta az üveget.
 
Az idéző új alakjában már egyből kényelmesebben érzi magát. Elvigyorodik, ami a macilaci formában félelmetes vicsorgásként jelenik meg. Nem is késlekedik, s a farkas eddigi kedvességét meghálalja néhány öles parasztlengővel, egyet simán, s egyet visszamancsból. Mindeközben megértően brummog pár sort társai felé. Mintha mondani akarna valamit. Brumm-brumm.
 
Jaksjahlang természetfelettien gyors haláltáncával megtett egy félkört a medve körül s közben pusztító pengéivel újabb és újabb sebeket nyitott rajta. Csak egyik csapása csúszott el a medve loncsos szőrén, tehát sikerült pontossága határáig feszítenie idegeit a varázslat diktálta hatalmas tempóban. Az egykor félelmetes ellenfél most nyöszörgő kupaccá rogyott össze a földön, immár az egyetlen csata amit megvívhat, haláltusája. A fejvadász érzi, ahogy a mágia elhagyja a testét, egyszerre rendkívül kimerültnek érzi tagjait. A gyűrűje ismét elegendő időt biztosít, hogy kitérhessen ellenfele harapása elől.
Fuhur nyílvesszője a lény oldalába vágódik, több ujjnyira elmerülve a testben.
Az idéző tagjai megdagadnak, szőr burjánzik rajtuk, melybe itt-ott őszes minták vegyülnek. Legelső mozdulataként leborítja az irháját marcangoló farkast és talpra áll.
A körön belül a druida abbahagyta a teremtmények visszahívását, láthatóan azok már csak harcolni akarnak, így továbbra sincs fedezéke sebzőmágiák vagy támadások ellen. Megiszik egy italt, amelytől látványosan összezáródnak sebei, majd elővesz egy ébenfekete kürtöt és a kör széléhez sétál vele. Enger felismeri.. ez az egyike a Morzsoló Kürtöknek. Korokkal ez előtt várostromokban vették nagy szerepét, ám mára már csak kevés maradt belőle. Hónapokkal ez előtt, az egyik ismert példányt elrabolta egy Firrasmirr nevű renegát druida, akiről annyit elég tudni, hogy az erdőket és faunáját minden áron védi, illetve a Sheran felé elfogadható egyetlen áldozatként az élő áldozat bemutatását szorgalmazza a mái napig. Szélsőséges viselkedése miatt megfosztották rangjától. Varázshatalma nyílván amiatt maradhatott meg, mivel Sheraniták egyensúly hívők, és a rosszat ugyanúgy a világ részének tartják, mint a jót. Ha az istennő is így tekint papjára, akkor bizony keményen tud küzdeni továbbra is.


// Orion 60/23, 3/0 Erőpont, Fenevad varázs
Jaksjahlang 70/51, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6
Enger 40/8 100/15 mana, Láthatatlanság 6/5
Fuhur -ép- 40/20 mana
Robit 40/20
Druida -ép-
1. Rettenetes farkas vs. Orion 40/10
2. Rettenetes farkas vs Jak 40/31
4. Rettenetes farkas vs Robit 40/24
A Kör bezárul 6/3 kör//
 
Kisebb lelkesedéssel veszi tudomásul, hogy az a bűz, mi szinte letaglózza, bizony az őt meglegyintű hatalmas szőrös test akár félelmetesnek is mondható fogsora mögül jön.
Gyors fejszámolás...farkas: horpadások, később várható fájdalom. Medve: majd kinyírta...
Arra a következtetésre jut, hogy bizony bundás barátuk veszélyesebb ellenfél, és azzal a hátában nem fog tudni Orionnak sem segíteni. Így úgy dönt, hogy azzal le kéne számolni, amíg még lehet...legalábbis érzi, hogy lassan kezd elszállni belőle a varázserő, úgyhogy egy hangosan ki nem mondott "Mindent bele!" felkiáltással nekitámad. Reméli, hogy a fagy és a villám is besegít esetlegesen a fenevad leterítésében, és ki tudja? Talán még a hátában levő farkasra is jut idő...
 
Megkönnyebbülve fújja ki a levegőt,ahogy sikerül felkapaszkodnia a fára.Elfoglal egy viszonylag kényelmes helyet,ahonnan belátja a környező területeket. Orionon rögtön meg is akad a tekintete. Segíteni kell neki. Nehéz szívvel nyúl tegezébe, most azonban egy bűvös vesszőt húz elő. Ugyan még nem akarta használni,de az Idézőt elnézve most gyorsan és amennyire Fuhurtól telik,hatásosan kellene farkast írtani. Magabiztosan céloz,majd a férfit támadó állatba röpíti nyilát.
 
Enger rájött, hogy hirtelen ijedtében egy kicsit messzire menekült, de azért örült, hogy sikerült kikerülnie a farkasok karmai közül. Láthatatlanul egy darabig aligha foglyák észre venni, így nyugodtan ténykedhet tovább. Hátra fordul és meglátja, hogy a helyzetük igen szorult, ahhoz képes milyen egyszerűnek ígérkezett a csata. Az is lehetett volna és jobb ötlet híján épp Oriont kezdte szidni magában, akit közben keresett is a tekintetével. Mikor felfedezte, hogy egy olyan bundás jószág kész megszabadítani a világot tőle, amilyenek már vele is tettek hasonló kísérletet, a megmagyarázhatatlan nagylelkűség váratlan kitöréseként felmerül benne, hogy segít neki. Már csak azért is mert nem ismeri az idéző meg az állatkái mágiáját és lehet, hogy a halálával a bagolymedvéket és a hibbant monologizáló druidát is hamar a nyakukba kapnák, amikből a varázsló nem kért. Ha már sikerült néhány másodperchez jutniuk nélkülük. Aztán észreveszi, hogy valami kikandikál felszaggatott felsőjének ujjából, úgy váll magasságban éppen egy elég mély seb alatt. Persze! Anno ott tartotta melegítőbélési célzatból a fenevad tekercset! Kihúzta a szélén kicsit összevéreződött, de amúgy szerencsére sértetlen Orionmentési segédeszközt és úgy gondolta, jobb alkalmat a használatára nem fog találni. "Még jó, hogy nem néhány hüvelykel lejjebb mart belém az a dög!" - fut át az agyán miközben kicsit közelebb megy, hogy jobb rálátása legyen a szellemsámánra. Olvasni kezdi a tekercset, és a felszabaduló mágikus erők pillanatokon belül, egy nagy, szőrős és aranyosnak éppen nem mondható medvévé alakítják az idézőt. "Hmm. Kifejezetten jól áll neki." Fut át az agyán és reméli, hogy ennyi elég lesz, hogy ne múljanak ki. De ha nem legalább feljavított külsővel láthatja utoljára, azt az átkozott idézőt.

//Maci alak ha jól emlékszem +20ép és körönként 2d8 támadás és percekig tart mint egy enchant. Kérem ismételt kijavításom, ha tévednék.
BUÉK meg hasonlókat //
 
Orion, ebben a felfofokozott és sorsdöntő helyzetben szúrósan ellensége szemébe nézett. Megannyi év tanulás és harci tapasztalattal a háta mögött most az Égiekre gondolt, azon célokra, amit neki még el kell érnie ebben a létformában. Eszébe jutottak az ellenségek, akiknek hulláját már maga mögött hagyta, a harcok, melyeknek emlékét mélyén tudata hátsó zugába temette. Izzadság futott végig halántékán, orrával nagyot szippantott a farkas bűzéből. Furulyáját két kezébe markolta, annyira, hogy a finoman a hangszerbe faragott mágikus jelek most tenyere húsába vájtak, fogait is összeszorította a nyomástól és a fájdalomtól. Rázott egyet fején, így koszos, lucskos haja, melyben már vastagon állt az ősz csík nem zavarta a látásban. Ilyen körülmények között, abban bízva, hogy a felsőbb szférákban Ifröm alantas szelleme most nem rá szegezi rontáshozó falloszát, csak ennyit sziszeget ellenségének:
- Fffffffffffbasszászájba.
 
Jak pengevihara elsöpri a két háttal álló farkast. Ekkor azonban ütés éri a tarkóját. A saját ellenfele lerántotta, ám hála a pörgő mozgásnak nem talált fogást, tovább is bukfencezett. Az elboruló fejvadász rotorként darál bele a földbe, majd föl is pattan.
Épp időben ahhoz, hogy fogadhassa a medve két csapását. Az egyik elöl elhajol, ám a másik oldalba kapja. A vért képtelen volt felfogni, ám jelentősen tompított.
Enger a kör végére láthatatlanná válik, és már a mező szélén áll. Fuhur sikeresen felhúzódszkodik. A medve láthatóan most nem készül őt lerázni.
A melódia elcsuklik, Orion képtelen volt befejezni a varázslatát, a farkas nagyot harap belé. Segítséget Jaktól nem várhat, hiszen a fejvadász most nem férhet hozzá. Nem futhat el mellette. Nem gördülhet át alatta. Nem akrobatikázhat át felette. Nem. Ha a következő kört közeledéssel tölti védekező vagy félvédekező harcban, az azutáni körben már harcba bocsátkozhat, ám ezzel elveszteget három támadást, amit a Bika erejével adhatna le. Ez minimum két kör. Nagyobb gyorsítással is. Egészen biztos. Akik még szóba jöhetnek Fuhur és Enger.


// Orion 40/10, 3/0 Erőpont, Gyűrű: 0
Jaksjahlang 70/51, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6, Bika ereje 3/1, Nagyobb gyorsítás 2/1
Enger 40/8 100/15 mana, Láthatatlanság 6/6
Fuhur -ép- 40/20 mana
Robit 40/24
Druida 40/24, Levéleső 5/1 kör
1. Rettenetes farkas vs. Orion 40/20
2. Rettenetes farkas vs Jak 40/31
4. Rettenetes farkas vs Robit 40/28
1. Rettenetes medve -ép-
A Kör bezárul 6/4 kör

Újévi ajándékként Jak egy kör alatt befejezte a kobratáncot és a saját sírját is kiásta. Békéset, boldogot. Újévet.//
 
Az idéző most már kezd kétségbe esni, hisz tudja jól: még pár másodperc újdonsült pajtása társaságában, s nem látja többet a napfelkeltét. Végső elkeseredésében még megpróbál egy varázslatot: szorult helyzetében különösen nehéz hangszerét fújnia, de nincs veszteni valója. A dallam ismerős, még ha picit furcsa is az előadói helyzet. Ha Orion terve beválik, körülötte a földből egy pillanat múlva több csáp fog föltörni, hogy a farkast körültekerjék, a levegőbe emeljék és megszorongassák, így szolgáltatva egérutat a férfinak. Ha pedig nem... akkor a fejvadász kezében az élete.
 
A lány annyira megijed,hogy nem is sikolt.Szíve a torkában dobog.Tudja,hogy ha leesik,farkasétel lesz valószínűleg. Ha magától mászik le, kedvenc medvéje lehet,hogy újból szemet vet rá,és akkor bizony nem lenne hova menekülni.A repülés italát szeretné megtartani későbbre,ezért gyorsan istennőjéhez fohászkodik,és megpróbál felkapaszkodni,szerencséjét kísértve.Ha leesne,akkor varázsitalivással fog küszködni,ha lesz rá lehetősége.
 
//Hupsz...KK két farkasára megyek, a harmadik az engem üldöző, ha elég nagyot csapok.
Kösz az üzit, lemondok a Kobratáncról. :P//
 
//látom már későn írtam az üzenetet. mindegy. nem jelöltél célpontot. következő körváltásig, holnap estig, kérlek tedd meg, vagy %os kockával kidobom. ahogy lentebb montam, a két farkas vagy az Orionos -hacsak nem többméteresek a karjaid és eléred mindkét helyszínt //
 
A varázsló hálát mond, vagy három eszébe jutó istenségnek, mikor meglátja a segítségére siető fejvadászt akinek mozgása egy frissen lefejezett hattyú kecsességét hozza ugyan a szemében, de erről aligha nem a harapások és karmolások sokasága is tehet. Szívesen végignézte volna, ahogy a mágiától bűzlő társa széttépi az állatokat, de fontosabbnak látta miharabb, távol kerülni tőlük. Bár legszívesebben kontinensnyi távolságokra gondolt volna, egyenlőre az is megtette amit futni bírt, közben alakja egyre halványodott és néhány másodperc múlva teljesen eltűnt az emberi és állati szem elől egyaránt, mintha Orion egy az élők világát elhagyó szelleme lenne. Az idéző, hozzá hasonlatos szenvedéseiben sajnos nem gyönyörködhetett, annál jobban próbált minél gyorsabban, minél messzebre jutni az összes kellemetlen fenevadtól. Hiába, a varázslókat soha senki sem sorolhatta, a bátor létformák közé. Közben gondolkozni kezdett, hogy húzhatná ki Oriont a pácból, mert ha most feltépik a gyomrát aligha lesz alkalma visszaadni neki, a múltkori párbajuk szívességét.

// Használom a gyűrűmet. //
 
Mivel látja, hogy igen, megint ő lesz a nap hőse, figyelmen kívül hagyja az őt támadó farkast, és a királylányok megmentésére indul fényes páncéljában...hopp, elnézést, rossz házszám. Minden esetre a hasonlat stimmel, sőt, hogy cifrázza a dolgot, még Kobratáncba is bepördül, hogy lehetőleg egyszerre darálja le ellenfeleit, és bízik benne, hogy a pengefüggöny egyfajta plussz védelemmel is ellátja az őt üldöző farkassal szemben...mondjuk ledarálja az orrát, mikor amaz közel dugja a pofáját Jakshjalang szép, izmos combjához...
Ha elég VPs-re sikeredik mutatványa, és marad még ideje rá, az őt üldöző farkasra is jut egy-két, a Kobratánc által felturbózott csapás.
 
Fuhur lábai alól kicsúszik az ág az ütemes rázkódásra, ugrása jócskán veszít erejéből. Lombok csapnak arcába, kapálózó kezeivel mégis sikerül valami szilárdat elkapnia, ami halk reccsenéssel reagál. Felméri a helyzetét: jelenleg a szomszéd fa egy alsóbb ágán csüng, alatta pár méterrel belezi ki Engert a két farkas, az átlagos medvénél jóval nagyobb és jóval büdösebb jószág pedig csalódottan kezd lemászni, melyet a kör végére véghez is visz. Egyenlőre nincs esélye íjazni. Vagy megpróbál fölhúzódszkodni az új fára, vagy leugrik. Előbbi esetben, ha nem bír feljutni minden bizonnyal lepottyan és megsérül, ráadásul pont a farkasok közé. Azonban ha sikerrel jár új lőállása lesz és már a következő körben tüzelhet is. Ha leugrik tompíthat esésén, vagy talán nem is sérül, és lendületet véve nem esik egy ordas nyakába sem. Szintén közvetlen ez után már lőhet is. Így azonban feladja eddigi viszonylagos biztonságát. Mindkét verziónak meg vannak a maga előnyei és veszélyei.
Orionnak nincs szerencséje, túl gyenge és sérült ahhoz, hogy letaszítsa magáról a farkast. Az ismét belé mar, és a testét eddig óvó mágia szertefoszlik.
A fejvadásznak sikerül kikonzervnyitnia magát ellenfele alól. Szerencséjére az elektromosság nem sebzett annyit, hogy saját magában is kárt tegyen.
Ekkor a világ körvonalai eltorzulnak, szellemképessé válnak. Érzett már hasonlót, nyílván sebessége most kitolódott teste fizikai tűrőképességének határára. A következő körben hatszor indíthat támadást.
Ahogy körbe néz láthatja, hogy mindkét varázsló veszélyben van, egy medveforma rettenet most mászik le a fáról. Egyszerre csak egyik helyet járhatja meg, még, ha végez is, nincs ideje ugyanabban a körben a másik társát is elérni. Damoklész kardjaként pedig fejük fölött lebeg a Kör mögött lévő druida, aki már megint varázsol valamit. A testi épségére közvetlen veszélyt jelentő farkas, akiből előbb hámozta ki magát már csak akkor jut eszébe, amikor gyűrűje felízzik. Ösztönből kifordul és odasúlyt a tonfával, vérbűzös agyarakat elkerülve ezzel. Mivel egyedül őrá varázsoltak erősítéseket, neki kell cselekedni. És sok dolga lesz.
Robit rendületlenül küzd ellenfelével, noha ismét újabb sebet kapott.
Enger moslyogva láthatja, hogy terve sikerül, majd a fájdalom mostanában túl ismerős érzése villan át csontjain, ahogy a két farkas nekiugrik. Legnagyobb szerencséjére egyik sem tudja lerántani, de így is kritikus állapotba kerül.
Odabent a druida szemlátomást meglepődik, hiszen a szellem sehogysem érhette volna el. Nyílván a lemenő nap, és a ritka csillagegyüttállásoknak köszönhetően most mégis. Megdörzsöli állkapcsát, majd végignézi, ahogy a bagolymedvék kinyitják a napernyőt. A fékevesztett fenevadak nekiesnek a kör falának, a sebhelyes hiába igyekszik visszahívni őket, élő fedezéknek. Így még mindig célpont. Varázslatba fog, immár saját erejéből, melynek hatására a másik bagolymedve agyarai és karmai is ezüstszínűre változnak.


// Orion 40/13, 3/1 Erőpont, Gyűrű: 0
Jaksjahlang 70/58, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6, Bika ereje 3/2, Nagyobb gyorsítás 2/2
Enger 40/8 100/15 mana
Fuhur -ép- 40/20 mana
Robit 40/24
Druida 40/24, Levéleső 5/2 kör
1. Rettenetes farkas vs. Orion 40/20
2. Rettenetes farkas vs Jak 40/31
4. Rettenetes farkas vs Robit 40/33
1. Rettenetes medve -ép-
A Kör bezárul 6/5 kör //
 
Mivel sok választása nincsen, igyekszik messzebb varázsolni a farkas nyáladzó, büdös pofáját a sajátjától. A kezében tartott fejvadászkardokkal próbálja a farkast leszállásra ösztökélni, remélhetőleg pár áramcsapás és fagyási sérülés jobb belátásra téríti, pláne, ha a pengék élükkel fölfelé a nyakánál próbálják leerőltetni az állatot. Esetleg a lábával is besegít egy kicsit, vélhetőleg ők is érzékenyek a lábuk közt...
Utána megpróbál felkászálódni, és új erejével ráveti magát a megmaradt bolhásokra.
 
Ahogy érzi,hogy a fa alatta megrázkódik,elszorul a lélegzete.Lenéz,meglátja a medvét.Mivel nincs sok kedve medve általi halált halni, íját sietve vállára veszi,és óvatosan az egyik oldalsó ágra mászik,vigyázva,nehogy az állat miatt remegő fáról leessen.Mikor elég közel ér egy szomszédos fához,megvárja a szerinte megfelelő pillanatot,és minden ügyességét latba vetve megpróbál átszökkenni a másik fára.Ha sikerül,akkor íját újból készenlétbe helyezi,ezentúl azonban a medvét fogja célozni. Ha a földön köt ki,akkor is megcélozza a szomszéd fát,mielőtt a farkasok érdeklődését is felkeltené.
 
Enger úgy dönt, most már befejezi amit tervez, ha törik ha szagad! Ismét egy ritkán alkalmazott varázslatot használ Jakon, amit az már érezhetett és el is döntette anno a csatát. Remélhetőleg ez most sem lesz másképp. Néhány másodpercen belül a fejvadász mozdulatai elkezdenek gyorsulni, majd egyenesen elmosódni a külső megfigyelők szemszögéből. A mágusnak mostanra ismét alig maradt manája újabb varázslatra, de talán ennyi is elég lesz, hogy a csapat egyetlen harcos féléje rendet tegyen. Hát igen, nehéz kipótolni az ütőerőt egy ilyen vézna csapatban.

// Nagyobb gyorsítás, következő körtől hat, két körre, Jak barátunkra, 25 manáért.//
 
Orion megpróbálja lefeszíteni magáról a farkast: a harapás miatt aligha kell aggódnia, s igyekszik minden erejét latba vetni. Lábait megpróbálja maguk közé préselni, s így eltolni a vele viaskodó szörnyet.
- Enger, farkas, mögötted! - szól ki elszántan társához farkasbírkózás közben, mikor kezével igyekszik eltolni magától ellenfele bűzös pofáját.

A szellem szűkölve veszi fel újra eredeti alakját. Mit sem törődve az őt ízekre szedő szörnyekkel, gyorsan kilép közöttük, s szánalmasnak mondható ütést intéz a druida felé. Amaz igencsak meglepődhet, amikor a szellem árnyéka, amely egy meglehetősen nagy és szőrös ököl vetülete, eléri őt, s a Bűvös ököl igazi erejét is továbbítja így, jóval nagyobb lendülettel és brutalitással, mint az Mordekaiból kitűnik.
 
A fejvadász a leggyorsabb, lekaszabolja az ugrásra készülő farkast. A másik rávetődik és ezúttal sikerül lerántania ellenfelét. Egy elhanyagolható seb mellett némi fejfájást is okoz. Ekkor érzi, hogy izmai megdagadnak és szinte csapdában esnek ruhájában. Így már van esélye lelökni magáról egy teljes cselekedettel, különben elszenvedi a helyzet negatív hatásait.
Fuhur nyílvesszői felsebzik a farkas oldalát. A fa megrázkódik, és valami mászni kezd felfelé, ami nagy, és medve. Kétségtelenül ki akarja fordítani a lányt, akár egy kesztyűt, és erre néhány húzódszkodás múlva esélye is lesz.
Orion kisvártatva a földre kerül, ahogyan a farkas gyengéden a mellkasának ugrik. Tekintve, hogy egy kör, míg átalakul, mondható, hogy bajban van. Ebből a testhelyzetből két, Enger felé közeledő farkast pillanthat meg. A varázsló természetesen háttal áll a fenyegetésnek.
A Körön belül felgyorsulnak az események. A láthatóan rettenetesen bedühödött druida, akinek testnyílásaiból még mindig füst gomolyog felordít, melynek hatására ellépnek előle az eddig fedezéket nyújtó Bagolymedvék és nekirontanak az ellenfélnek. Mindketten erőből támadnak, és mindkettejük csapása talál. Ezután másik mancsuk következik, ebből az egyikük -hisz erőből támad- elvéti, a másik szintúgy sebez. A szellem másodpercekre egy napernyő formáját vette fel.
A druida felméri a kört, és egész jó közelítéssel megsaccolja mire is lehet való. Látja, hogy a belül maradt ellenfél már nem tudja megközelíteni őt, így egy tekercset vesz elő: kántálása végére az egyik lényre mutat, kinek ezüstössé vállnak agyarai, karmai.
Robit és ellenfele nem okoznak egymáson sebet.


// Orion 40/13, 3/1 Erőpont, Gyűrű: 0, Sziklatest 4/1
Jaksjahlang 70/58, Kőbőr, Bűvölés faggyal +d6, Bűvölés elektromossággal +d6, Bika ereje 3/3
Enger 40/21 100/40 mana
Fuhur -ép- 40/20 mana, Gyorsítás 3/1 kör
Robit 40/29
Mordekai 40/9
Druida 40/28, Levéleső 5/3 kör
1. Rettenetes farkas vs. Orion 40/20
2. Rettenetes farkas vs Jak 40/40
3. Rettenetes farkas vs Jak 40/15
4. Rettenetes farkas vs Robit 40/33
1. Rettenetes medve vs Fuhur
A Kör bezárul 6/6 kör //
 
Orion az előző támadás sikertelenségét elnézve elhátrál a farkastól, majd Enger felé fordul:
- Használd rajtam a tekercset, ide több ütőerő fog kelleni!

A szellem ezalatt görnyedt testét vonszolni kezdi. Az első esetlen mozdulatok után meglepő fürgeséggel ront előre, szörny-árnyéka a nyomában ömlik vele. Szinte már érintés távolságba kerül a medvebaglyokkal, elgyötört arcából sötét szemei az ellenségre szegeződnek. A kalandozók értetlenül szemlélik a jelenetet, ahogy a nyeszlett entitás szinte a saját vesztébe rohan. Egy pillanat az egész abszurd jelenet, majd Mordekai kiegyenesedik, s két karját ellöki magától, jobbra-balra: tenyereiből újra mintha előtörne valami, a szellem alakja kissé megremeg. Árnyéka először alatta egy foltba összpontosul, majd két irányba tör ki, teljesen felbomolva. Bő hat méterre távolodik el gazdájától, hogy aztán a földbe fekete csíkot húzva körbefusson, mígnem eléri a másik csóva farkát. A holt felröhög, amint valami kékes perzselés felemészti a körívet, az árnyék pedig visszapereg az átkozott szellem alá. A kör bezárult, csapdába ejtvén a baglyokat, a druidát és a szellemet!
 
  ... | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.