Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Megjelent kiegészítők
Kezdőcsomag szabálykönyve
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Módosított szövegű lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Profi versenyzõk
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kátyái - Tükördimenzió november 23.
HKK - Zén Legendái: Clerebald gyűjteménye szeptember 21.
A pillanat képe
Alpesi tehén
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?" - Aritma
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 37.
Beholder Karácsony - Akció! 2019.12.09. - 2019.12.19.
Tükördimenzió lapelemzés – 3. rész
Tükördimenzió lapelemzés – 2. rész
Wastelands online

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Misztikus erők
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Végzetúr alappakli

A lista folytatása...
[HKK Piac] Eladó lapok (141425)
Prófáciák - Zén minikiegészítő (9)
HKK kérdés? (44943)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28220)
Lapötletek (64298)
Kérdezz-felelek 37. (70)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Patakvér

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 8 szavazat alapján 6.4)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 6 szavazat alapján 6.3)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 6 szavazat alapján 7.0)

(AK1) A mágiaimmunitás fogalma a szabálykönyvben túl általánosan van definiálva, ezért viták merülhetnek fel vele kapcsolatban. Olyan lényre, amely mágiaimmunitással rendelkezik, nem lehet olyan varázslatot használni, amelynek célpontjaként egy vagy több lényt kell megjelölni. Az olyan varázslatok, amelyek általánosságban őrposztra, minden lényre stb. hatnak, és valamilyen ÉP sebzést okoznak, sem sebeznek a mágiára immúnis lényen (Tűzeső, Vámpirizáció). Az olyan varázslatok, amelyek általánosan a gyűjtőbe küldenek minden (őrposztban/tartalékban) levő lényt (pl. Vulkánkitörés, Világégés) leszedik a mágiaimmúnis lényt. A teljes asztalra ható bűbájok, amelyek csak közvetve okozhatják egy lény pusztulását (pl. Éhínség, Patakvér, Agresszivitás) ellen nem véd a mágiaimmunitás. A közvetett úton varázslattól származó, de lénytől kapott sebzéstől (Óriáserő, Illúziósárkány) a mágiaimmunitás nem véd.
(AK48) Mantrion a gyűjtőbe kerül, ha kijátszok egy Patakvért, majd Mantrion átvállalja egy varkaudarom sebződését, amire Tisztítótüzet játszottak ki. A Patakvér szövege szerint minden olyan lény a gyűjtőbe kerül, akit egy másik lény megsebzett. Ez alapján a Patakvér nem csak a lények ütésére vonatkozik, hanem bármilyen lény által okozott sebzésre, pl. Varkaudar íjász képessége stb. A fenn említett esetben Mantrion saját magát sebezte meg, így a gyűjtőbe kerül. Viszont, ha a varkaudaromat lény sebezte meg, és Mantrion a teljes sebzést átvállalja, akkor az eredetileg megsebzett varkaudarom életben marad, mivel ő végül is nem sebződött. Hasonló a helyzet a Sziklozug és a Kőóriás esetében is. Ha valamelyik lényem átvállalja a Sziklozug sebzését, akkor őt a Sziklozug sebezte meg, tehát a gyűjtőbe kerül.
(AK48) Mantrion a gyűjtőbe kerül, ha kijátszok egy Patakvért, majd Mantrion átvállalja egy varkaudarom sebződését, amire Tisztítótüzet játszottak ki. A Patakvér szövege szerint minden olyan lény a gyűjtőbe kerül, akit egy másik lény megsebzett. Ez alapján a Patakvér nem csak a lények ütésére vonatkozik, hanem bármilyen lény által okozott sebzésre, pl. Varkaudar íjász képessége stb. A fenn említett esetben Mantrion saját magát sebezte meg, így a gyűjtőbe kerül. Viszont, ha a varkaudaromat lény sebezte meg, és Mantrion a teljes sebzést átvállalja, akkor az eredetileg megsebzett varkaudarom életben marad, mivel ő végül is nem sebződött. Hasonló a helyzet a Sziklozug és a Kőóriás esetében is. Ha valamelyik lényem átvállalja a Sziklozug sebzését, akkor őt a Sziklozug sebezte meg, tehát a gyűjtőbe kerül.
(AK8) Ha egy Piromenyét 1 ÉP-t lehel egy Zinthurgba, majd az ütési fázis előtt kijátszok egy Patakvért, akkor a Zinthurg belehal a Patakvérbe, így már nem tud visszaütni a menyétre az ütési fázisban.
(AK83) Megvédhetem a Patakvér hatásától a galetkimet egy testrész feláldozásával, mivel a Patakvér is egy varázslat, ami gyűjtőbe küldené a galetkimet.
(AK98) Meg lehet akadályozni testrésszel az ütési fázisban történő hatásokat (pl. Tébolyult tűzmágus, Patakvér, Szkritter ölész stb.), mivel ezek nem az ütési fázisban jönnek létre. Az ütési fázisban csak a lények ütése történik, majd az ezt követő fázisban jönnek létre az ütés által okozott hatások, és ekkor már lehet használni azonnali varázslatokat és hatásokat, így testrészt is lehet áldozni. Ennek a fázisnak a végén kerülnek a gyűjtőbe a 0 ÉP alá került lények is.
Kiadás: Alappakli, 1. kiadás, Alappakli, 2. kiadás, Alappakli, 3. kiadás, Alappakli, 4. kiadás Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Dornodon Típus: azonnali Szöveg: Ebben a körben bármely lény, akit egy másik lény megsebez, a gyűjtőbe kerül a vérzésnek köszönhetően. Szinesítő szöveg: "Dőltek a kétembernyi trollok, mint a letaglózott ökrök. Pedig az idegen csak megkarcolta őket a kardjával." Illusztráció: Bőjthe Csaba

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:05Utolsó frissítés: 2015. május 20. 18:53:29 Küldd el a cikket másoknak


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.