Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A mágus ujja
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A varázsláshoz sokszor nem kell más, mint hogy elmormold a varázsigéket, vannak azonban esetek, amikor szükséges az is, hogy ujjadat az ellenfél irányába tartsd. Jobb hát, ha vigyázol erre a testrészedre, nehogy valamelyik teremtmény leharapja, hiszen akkor fuccs ezeknek a varázslataidnak.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Hatalom Kártyái verseny - 2024. május 4., 10 Minutes
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47092)
Lapötletek (64961)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
ryukus rajzás legszélén sem boldogulok, mivel KFes quwargok is jöhetnek, amik ellen kb. esélytelen a kari.
nem lehetne annyit megoldani, hogy a legszélső gyűrűben csak terültre jellemző lények jöhetnek?
ez segítség lenne a keleti, 220as és ryukus "gyengébb" kalandozóknak is, hiszen csak alap lények jönnek, melyek elvileg nekik is verhetőek.
akik meg erősebbek, azok úgysem a legszélén kolbászolnak, Nekik jöjjenek az 1 területtel magasabb moncok...
 
nem kell, csak kicsit kevesebb pontot fogsz kapni.
 
Magyarul hiába még 220+ túl magas nekem, oda kéne mennem rajzásba. Asszem akkor erről ennyit, mivel fele pont jár a keletiben és még bezárásban se segítek. Esélyes...
 
De az SF koordinátája meg 220-nál még K-ebbre.
 
Miért is a 220-as rajzás az alap annak aki SF-en volt?
Amennyire látom aki 220+os koordinátán még nem járt annak a keleti az alap. A térkapu nyugatabbra van.
 
Azoknak a karaktereknek is alap rajzás a 220-as akik voltak sf-en(varázslatot tanulni vagy egyszerűen azért mert a térkapukon keresztül lehet leggyorsabban közlekedni mivel még tiltott teleportjuk sincs) .Ja és 21-22. szintűek.
Ezzel kapcsolatban jó lenne vmi módosítás.
 
A gödör: 279; 114-en van. E körül egy 19x19 mező méretű négyzet maga a rajzás. A szélső két gyűrűben biztosan boldogulni fogsz.
 
Széle...?! Közepe...?!
Bevallom, magam a köv. koordinátákon bóklásztam:
286,111
287,112
287,113
287,114
286,115
286,116
Ezeket a területeket egy korai hozzászólás alapján jártam be.
Mit mondjak?! Nem vagyok kezdő, zöldfülű kalandozó, de csak pórul jártam nagy igyekezetemben. Na nem D.E.M.-e(ke)t vesztettem, hanem egyszerűen nem hullottak az ízeltlábúak. Csak 1-2 veszett oda.

Írna valaki pár perem koordinátát?!

Köszönettel:

Nardaal, a Róka
 
Nem mindegy azért, hogy milyen karival... az általam látott fordulók alapján egy átlag 220-os kari még a szélén is csak szív. Nyilván annak, aki a Zarknod küldisor végét tolja vagy áthajózás előtt áll, sokkal könnyebb dolga van.
 
Tegnap én is belegyalogoltam az Árnytünde területen lévő rajzás közepébe... (Mondjuk ezt nekem muszáj volt a megfigyelés, adatgyűjtés miatt - Vasalt Bunkó szakmai ártalom). A szélső négy gyűrűben boldogultam, aztán, ahogyan egy előttem szólótól hallottam: "estem-keltem". Persze hősiesítő medállal nekimentem még a legbrutálisabb, 200+ szintű gigásznak is.
Ma szépen szeletelgettem a széléből, és 33 quwargot vágtam le, egyetlen demezés nélkül. Szóval nem kell ész nélkül bevágtatni a gödörhöz, és csodálkozni, hogy lekapják a csontodról a húst.
 
Legalabb KF-re menetel elott van quwarg kamikaze trofeam
 
ÉS ez szerintem jól ki is van találva így.

Will.
 
Ha jól emlékszem, ez szándékosan van így. Ahogy haladunk előre az eseménnyel, csökken a gyűrű mérete és ezzel a középen lévő szörnyek erőssége is. Aki most bírja az első gyűrűt, az a végén harcolhat a zárásnál is.
 
Annyiban szeretnek hozzaszolni csak, hogy nem kicsit lett tulmeretezve ez a rajzas szerintem...
Remelem, lehet a kesobbiekben novelni ellenuk a harci ertekeket mert az elso forduloban amit ott toltottem "csak" 13 demet fustoltem el es meg csak be sem mentem a kozepebe...

Egy ryukus agyonoptimalizalt karakternek is brutalis kihivas a ryukus quwarg rajzas, de egy KF-es ganuidet megjart karinak is verhetetlennek tunik a godor kornyeke...
 
Szerintem vagy elkezdett küldetés sorhoz, vagy fno-s képesség meglétéhez kellene kötni a besorolást. Akinek már van legalább 100 fejlesztési pontja, az 220 terület "képes". Akik meg eddig fele pontot kaptak a rossz besorolás miatt, azoknak még most meg kell duplázni a pontjait, amíg kevés macerával jár.
 
Minek tápoltok annyit?
Üstökösök, mi?

 
Nekem is van olyan karakterem aki 20. szintem már járt sötét földön, így a 220-as rajzás neki az "alap".A keleti rajzás is nagy kihívásokat tartogat egy 30-40. szintű karakternek, a 20-25. szintű karakterekről nem is beszélve, így szerintem ebben az esetben ezt a korlátot újra kellene gondolni, finomítani kellene.
 
Egyetértek. Az SF 'hivatalosan' is a 220+ terület előtt van időrendileg, nekik a keleti rajzás teljesen jó lehet, a 220+-as pedig durván erős.

Nekem is van ilyen karim, átment SF-re asylux-ért meg időtorzításért, de 36. szinten a 220+-os rajzáshoz hozzá sem tudna szagolni...

Szerintem inkább akármelyik 220+-os küldisor elkezdéséhez kellene kötni a dolgot, nem legnagyobb koordinátához.
 
Sosem mondtam, hogy ha a keleti az alap, egy SF-en járt karinak, az gond. Nem tudom, honnan vetted. Mivel átúszás után elkezdi (vagy fojtatja) a kihívás tornyát egy kari, ezért hamar összejöhet a tiltott teleport, és mivel pont akkor fogy el a tárgyhelye, ezért átnéz SF-re az oldalzsákért.
Mondok egy másik példát. Valaki megcsinálja a 94-es labit, folytatja az invázióügyi küldetést, így megy SF-re. Ekkor kb. 30-35. szintű a delikvens. Szerinted megfelelő neki a 220+-os rajzás? Még a keleti is erős neki, ha nem a szélén megy végig rajta!
 
Tehát összefoglalva: ha az SF-en járt karakternek a keleti az alap rajzás, az nem jó, viszont ha a 220-as akkor az sem jó.
Sajnos 3. lehetőség nincs.
 
Vagy csak az oldalzsákért ugrik át, annak is szívás! Nem baj, akkor inkább folytatom a királyi küldetéssort!
 
auuu
 
Az még szebb, ugyanis ha valaki átúszás után hamar átugrik sf-re időtorzítást megtanulni a városba, majd visszamegy keletre erősödni annak is a 220as rajzás az alap. Grat.
 
És az is előfordulhat, hogy valaki 49-50. szintig sf-en mászkál, 220-on még sose járt, neki meg a keleti az alap rajzás, ahol persze jól megél a rajzás közepe felé is akár.


Aki már járt SF-en, annak 300+ a legmagasabb x koordinátája, így neki a 220-as lesz az alap rajzás.
 
az élőholtra tippre T-d van, az alsó falunál a láncravert szintje 53. volt pszivel lesve azért nem támadtad meg.
 
de a rajzás közepén rákészülve sem nagyon rugok labdába...


Szorgalmasan kell irtani a szélén a kisebb quwargokat, és idővel gyengül a közepe is.

A mai napon első helyre került a halhatatlanság KT képesség a saját ranglistámon
 
Hát, az erősített quwargok igencsak szépen meg lettek erősítve... A 220+-os rajzásban 4x murdáltam meg, és a quwarg gigász 12k sebzéstől sem döglött meg. (igaz, az egyik agyfürkész sem, ami még szebb arány)

Persze, ha az ember egy kicsit rákészül, azért jobb a helyzet, de a rajzás közepén rákészülve sem nagyon rugok labdába...
 
A láncravert quwargért itt is jár az 5 gonoszság pont? Ha igen, akkor nagy segítség tud lenni az abszolút gonoszság eléréséhez azoknak, akik még nem szerezték meg. Az is felmerült bennem, hogy a jó és semlegesek is megkapják? Kell ehhez a lényhez FT? Remélem nem!
 
Reagálnék erre a dologra ami még rajzás előtt lett megkérdezve:
220+ és kelet között hogyan lesz meghatározva, hogy egy karakter hova tartozik? Szint? Járt-e már 220+-on? Elkezdte-e már valamelyik küldetéssort?

Jv válasz: A legmagasabb X koordináta, ahol már járt.

Ez szerintem nem túl szerencsés dolog így. Miért is? Simán előfordulhat, hogy valaki hamar megszerzi a tiltottat, és valami miatt 1x elugrik 220-ra. Nekem is van egy ilyen karim, 28. szintű. Neki most akkor a 220-as az alap rajzás. És az is előfordulhat, hogy valaki 49-50. szintig sf-en mászkál, 220-on még sose járt, neki meg a keleti az alap rajzás, ahol persze jól megél a rajzás közepe felé is akár. Én inkább szinthez kötném a dolgot, azt kéne megnézni hányadik szintű átlagkari tudja a 220-as rajzás szélét vinni. Tippre olyan 48-50. Oda kéne a határvonal.
 
Ha nem ölöd meg, az nem számít a keretbe.

Elképzelhető, hogy valaki több pontot tud összeszedni az eggyel gyengébb rajzásban, de én ezt kétlem. A megölt quwarg ott is egynek számít, csak fele pont jár érte. A végén a pontszámokat figyeljük. Tehát a gyengébb rajzásban 200 %-kal erősített quwargokat kell ölni, hogy egálban legyél, sőt, ennél többel erősítetetteket, mert a rajzás legszéle sem a teljesen alap 0 %. Ráadáasul ott a bezárásban sem tud segítkezni. Szóval szerintem nem éri meg a gyengébb rajzás csak akkor, ha a szintednek megfelelő még a legszélén is túl erős neked.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.