Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Halálhozó
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az óriás csak a pillanatra várt, hogy a következő kalandozót (vagyis engem) a sátorba engedhesse. Aztán e lényt megpillantva rájöttem: az a keserves vonítás, ami az imént a cirkuszi sátorból kihallattszott, nem egy bestia hörgése volt, hanem a szerencsétlenül járt kalandor elődömé." - Flandrigo első cirkuszos élményei
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8138)
Lapötletek (64959)
HKK kérdés? (47085)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ...
Nézet:
farok!



Ezzel zárjuk is le a témát!
 
akkor elmehettek a farkamba DDDDDDDDD
 
Nem csak hogy farkam, de még lila is... (egy vicc jutott eszembe róla)

Na mind1.
 
ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ A nagy öreg bolcs ismét megbotránkozott a fiatalok együgyüségén!!! ))
 
latom a fiatal generaciot meg mindig izgalomba hozza es eros kacagasra (es nem pirulasra) kenyszeriti az a furcsa szo h "farok"... DD
 
farkam...
 
DDDD
Megszületett a név:
Lila farkam
DDDD
 
ŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ..... akarom mondani lila farkas.
 
Legyen az ötletes lila brekk után lila farkam.
 
legyen Farkas Tóbi...
 
Hát most micsináljak.
Akkor legyen kardfogú hegyifarkas...
Vagy tüzszemü kanfarkas...
A farkas az már biztos.
 
3 ert 3/1 repul, jo kepesseggel? persze
legyen alapbol 1/1 es akkor eleg tuti )
a fekete verfarkas nev mar jobb, de az is gagyi )
 
Vagy mondjatok már jobb nevet, mert nem jut eszembe.
 
Akkor így:

Fekete vérfarkas (ritka)
3 VP
Leah
szörny
vérfarkas

Aktívan jön játékba.
Minden 1-es alap ÉP-jü lényed +1 sebzést kap.
Dobj 4 lapot a paklid tetejéröl a Semmibe: választásod szerint vagy kapsz egy farkaskölyköt (1/1-es Leah szörny) aktívan a tartalékodba, vagy a horda farkas kap +1 sebzést. (ezt a képességet egy körben csak egyszer használhatod)

SB: 2
ÉP: 1
 
Nekem tetszik a Horda farkas ötlete:-)
Bár a neve az nem.

3 vpért nyugottan jöhet, mivel semilyen uimmunitása nincs.
Persze ha igy jönne ki akkor nem lehetne gyakori vagy nemgyakori.
 
Klassz a lap érdekes (kissé ismeros) Hordaparancsnokkal jó lehet.
Tipp: az altípusa legyen Vérfarkas ,eddig ugyis csak a Gnorrathi meg a Sötét Árny volt az.
 
Ok, akkor 4vp
 
eléggé olcsó, 4 vp az már talán ok. amúgy jó.
 
Horda farkas
3 VP
Leah
szörny

Aktívan jön játékba.
Minden 1-es alap ÉP-jü lényed +1 sebzést kap.
Dobj 4 lapot a paklid tetejéröl a Semmibe: választásod szerint vagy kapsz egy farkaskölyköt (1/1-es Leah szörny) aktívan a tartalékodba, vagy a horda farkas kap +1 sebzést. (ezt a képességet egy körben csak egyszer használhatod)

SB: 2
ÉP: 1
 
Az idézetet még hétvégén megnézem, és mi sem csak spoiler lapokat akarunk kitalálni
 
nem montaam sosem h csak spioler lapokat talaltam, ki hanem valamilyen szinten hasznalhatokat (van amit csak sealed-en!), kibalaszolva...
ize.. a Waste Lands nem lehetett akoora bukas, ha 2 kiegeszito is megjelent hozza, de utana mar telleg eltunt
 
Tapsvihar Dhojnak.
A Mentális konstelácoótol klaszak a lapok elötte gyengék ill. újraértelmezett régi lapok.
(a konstellácio lehetne Chara-din ha egyszer valamikor megjelenne)
A pesszimizmus újabb véleménye. az egyik régi HKK-s haver látta a reklámot és azt mondta hogy nem csodálkozna a HKK 2év mulva megszünne.(reméljük a legjobbakat)
Szerintem a "pénzéhségen" kívül a Wastle Land bukása okozta kiesést probálják kompenzálni az áremeléssel( bár nem akarok nekik tippeket adni)
Kezembe került 2db Bíborhold ezekbe még Tihor írt cikkeket, hát ezek szerint jó sokat változott.
Az egyik levelezo azt írta:" egyesek szerint T. Miklós a Dragonban megjelent(álnéven írt) cikkeit forditja:
Válasz: "... Miklós örült annak a feltételezésnek hogy a cikkei a Dragonban is megjelenhettek"
( valamelyik juniusi ujságból)
 
nem tudom
de egyebkent amik nem kerulnek fel elsore, felkerulnek masodjara, harmadjara, stb. (ilyen mar nem egy volt ))
 
Nesze neked kisregény. Ezek miért nem kerültek fel a tesztlistára??? Van közöttük egy-két egész jópofa is.
 
sokan sirtak h mutassak en is lapotleteket, ne csak leszoljak mindig )
hat tessek: (ezek nem kerultek fel a tesztlistara)

Tryxacotl: Mutáns, szörny, 6vp, (4)/2
Büntetés: 2ép. Nem kerülhet rá jelző. Ha egy játékos forrással megcélozza a Tryxacotl-t, akkor sebződik annyi ép-t a varázslat kijátszásakor (ill. hatás használatakor), mint amennyi vp-be került a varázslat, vagy amennyi annak a lapnak az idézési költsége, amelyiknek a hatása célozta a Tryxacotl-t.

Lunáris mentálpajzs: Raia, mentális, 1vp
Ebben a körben minden reakció varázslat kijátszása előtt el kell költeni 5vp-t és 2ép-t.
„Lassítja a gondolkodást, olyan nehézzé teszi mint a járást a derékig érő iszapos sárban.”

Xycatojl Hraarg: Pszionicista, galetki, 3vp, 1/1
Anti-mágia: X, ahol X a sikeres kijátszása után játékba levő galetkik száma.
„Xycatojl egy ellenállási mozgalmat – a Fény Virágait - szervezett, aminek célja a mágia eltiltása volt. A szervezethez olyan sokan csatlakoztak, hogy majdnem sikerül elérni a céljukat.” – Dhojaktra

A Fény Virágai: bűbáj, Pszionicista, 3vp
Kijátszási feltétele, hogy legyen a játékban lényed. Anti-mágia: 1. Minden varázslat idézési költsége +2vp.
„Az ellenállás nem érte el a célját. Nem tiltják meg a galetkiknek a mágiát! De ne keseredjünk el, hisz senki azt nem mondta, hogy nem nehezíthetjük meg a varázslást…” – Xycatojl Hraarg

Aszkézis: 3vp, általános, pszionicista
Célpont lény sebződik annyit, mint amennyi az ép-je.
„Nem szabad se a fényűzés, a dőzsölés csapdájába esni, de a másik végletet is ajánlatos elkerülni. Mindig meg kell találni az arany középutat.” – Fidluasz, galetki bölcs tanításai az ifjú lárváknak

Montesszó: Dornodon, szörny 3vp, 0/1
Anti-mágia: 3. 3vp, dobj el 2 lényt a kezedből: vegyél vissza az asztalról a kezedbe egy anti-mágikus lapot.

A múlt jövővé alakítása: 3vp Elenios, általános
Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 4 lap a gyűjtődben. Sikeres kijátszása után bármennyi lapot a gyűjtődből a Semmibe rakhatsz, de max. annyit hogy legalább 7 maradjon, ezután A műlt jövővé alakítása a Semmibe kerül. Ezután keverd meg a gyűjtődet és a kezedbe vehetsz két véletlenszerűen választott lapot.

Elszigetelés: 3vp, Katona, azonnali
Célpont ellenfeled ebben a körben, vagy a következő körében semmilyen módon nem húzhat lapot, nem kaphat szk.-t, nem kaphat vp-t, nem gyógyulhat, lény lap konkrétan kézből való kijátszásán kívül nem hozhat játékba lényeket. Ezt a lapot kijátszhatod közvetlenül a húzási fázis után.
„Látod, de nem bírod megérinteni a mágia csodálatos energiáit…”

Aranydarázs: 3vp, Sheran, általános
Kapsz a tartalékodba 2 aranydarázs jelzőt (Aranydarázs: 0/2, Repül, 2-es mérgezés). Ha kijátszása után elköltesz még 1vp-t, akkor kapsz egy 0/1-es, 1-es mérgezésű lényt passzívan a tartalékodba.
„Nincs még egy olyan nehezen begyűjthető csemege, mint az aranydarazsak méze!”

Mentális konstelláció: Pszionicista 5vp, mentális, általános
Célpont ellenfelednek 4 véletlenszerűen választott lapot el kell dobnia a kezéből. Ezután el kell dobnod 2 véletlenszerűen választott, vagy 3 általad választott lapot a kezedből.
„Ha a csillagok állása megfelelő, akkor olyan pszí-fúziót lehet létrehozni, amivel még a legfelkészültebbek agyát is ki lehet égetni!” - Dhojaktra


Fehérállomány aktivizálása: Tharr, 2vp általános
Az ÉP-d és az szk-d megcserélődik.
„Az északi barbárok szükség esetén képesek a saját testük csonkolásával fegyvert készíteni!”

Transzmutáció: Mágus, általános, 2vp
Sikeres kijátszása után az szk-d és a vp-d megcserélődik.
„Ha megtaláljuk a megfelelő fókuszt, varázslataink során anyagi komponensek csapódnak ki” - Pondi

Egyesülés: szabálylap
A játék kezdetekor meg kell nevezned egy lény altípust. Minden lényed ilyen altípusúnak számít. Hátrány: Nem haszálhatsz követőt.

Húsmaszk: dornodon tárgy, 1szk, KF
Idézési költségét helyettesítheted 3ép feláldozásával. Bármely lényre rárakhatod. Amíg a húsmaszk rajta van, addig semmilyen módon nem kerülhet ki a játékból, és a sebzése, és a mérgezése 0 (és ez semmilyen módon nem növelhető), nem lehet támadónak kijelölni.
„A legeldugottabb helyekenen lakó törzsek sámánjai képesek olyan fétiseket készíteni maguknak, aminek segítségével gyakorlatilag halhatatlanok lesznek.”

Nemezis: chara-din, általános, 5vp
Kijátszási feltétele hogy legalább 4-gyel több vp-d legyen mint az ellenfelednek. Célpont játékos sebződik 2épt. A kör végén kapsz 5vp-t, gyógyulsz 3ép-t és húzhatsz 2 lapot.
„A legerősebb előjogán én fogom ezentúl irányítani a törzset, és ti követtek engem!” – Bai-shak-i barbár törzs főnökválasztási ceremóniájából

Aphex ikrek: Leah, szörny, 2vp, 0/2 (szk:0)
Ha aktivizálódik, akkor áldozd fel, célpont játékos sebződik 1-et, majd kapsz a tartalékodba 2 Aphex iker jelzőt. Ha kikerül a játékból, akkor célpont ellenfeled gyógyul 1ép-t.
„Meglehetősen tisztátalan, mocskos módon szaporodik ez a tiszavirág-életű faj: saját csemetéi rágják szét belűlről!” – Lady Terillien

Pfeog: 3vp, Tisztogató, szörny, 2/1, (sz:0)
Nem lehet célpontja varázslatnak és hatásnak. Nem kerülhet rá jelző. Ha sebzést okoz, akkor azonnal a gyűjtőbe kerül, majd rakj a tartalékodba passzívan egy Pfeog jelzőt (minden spec. képessége a lapéval megegyezik).
„A démonok létsíkján tenyésző aprócska paraziták átszivárgása is komoly fejfájást okozott mindenkinek, mi történne, ha véletlen egy nagyobb lény – vagy esetleg egy démon - is megtalálná a rést a dimenziók szövetén?”

Tanoncok trükkje: Chara-din: azonnali, 2vp
Sikeres kijátszása után dobj el egy lapot a kezedből. A kör végén kapsz 2vp-t, és húzz két lapot.
„Addig-addig próbálkoznak az ifjú tanítványok manát sajtolni, vagy energizálni, amíg valami csekély energiát sikerül végre kipréselni egy kísérleti állatból.” – Pondi

Hipnózis: Mutáns, bűbáj, 5vp, ritka
Célpont, max. 8vp idézési költségű lény passzívan a tartalékodba kerül. A lény kap+1/+1-et. A hipnózis nem lehet célpontja varázslatnak vagy hatásnak.
„Nézz mélyen a szemembe…” - Dhojaktra

Spion: 3vp tharr, kalandozó, 2/1
_ember Sikeres kijátszása után célpont ellenfeled tartalékjába kerül passzívan. Immúnis az elektromosságra. 2vp: minden lény sebződik 2ép-t (elektromos) és a kör végéig kap -2sebzést. Ezt a képességet csak a tulajdonosa használhatja.

Varázslatos Mirella: galetki 3vp 0/2, mágus
X-1vp: Egy X idézési költségű varázslat nem jön létre, hanem visszakerül a kijátszója kezébe, és ebben a körben már nem játszhatja ki újra. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod.

Felborult egyensúly: szabálylap
Minden hatás használati költsége (beleértve azokat a hatásokat is, amik közvetlenül egy lap játékba kerülése után jönnek létre) +2vp. Hátrány: Nem használhatsz követőt.

Túlnépesedés: Tudós, általános, 2vp
Sikeres kijátszása után minden jelző lénye megduplázódik (az újonnan keletkezett lények passzívan a tartalékba kerülnek).
„Szaporodjatok, sokasodjatok…”
 
Avandar
10 VP
Raia
szörny 0szk KF

Ha az ellenfél harci fázisa végén az örposztban van, akkor kap annyi +1 ÉP-t jelentö jelzöt, mint amennyi az aktuális ÉP-je.
2 VP: célpont lény, amelyiknek idézési költsége kisebb, mint Avandar ÉP-je, a gyüjtöbe kerül. (Ezt egy körben csak egyszer használhatod.)
Ha Avandar kikerülne a játékból, akkor ezt ellenfeled megakadályozhatja 1 VP elköltésével vagy 1 ÉP feláldozásával. Ilyenkor passzívan a tartalékodba kerül, minden lap ill. jelzö lekerül róla, és max. ÉP-re gyógyul.
Ha Avandar kikerül a játékból: ellenfeled elvesztette a játékot.

ÉP: 3
SB: 0
 
1szk van benne és torzszülött
 
Harci amőba: 1vp

Chara-din


2/1

Aktívan jön játékba, ha kijátszol egy varázslatot a semmibe kerül
 
Flavor:Egy illuzíonista mindig tud hasznos és kevésbé hasznos varázslatot.

ez az illuzionista csak kevesbe hasznost tud...
 
nah azt telleg nem tom minek jott ki a herceg, foleg ritkakent...(
3. korben 8at? az eleg sekelyes, amikor 3. korben lehet nyerni hordaval...))
(pl. 1.kor vampirbebi, 2.kor varazssolyom, 3.kor szilmill akarmi +tamado taktika)

ok, akkor lenne peg pakli... pontosan annyira mint most van (de nem akarom kedvedet szegni: azzal jaccol amivel akarsz ))
 
  ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.