Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
Tavaszi MondoCon 2024. 04. 27.-28. – Eredményhirdetés
Legendák Viadala - beszámoló
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47092)
Lapötletek (64961)
Legendák Viadala (47)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8142)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 |
Nézet:
http://teron.pbm.hu/comment.php?q=1195212908&newsi d=195&type=topic&cat=0&xseed=0&nseed=

A fórum valsz több szóközt is rak bele; egy sincs
 
Sziasztok, a következő fejlesztéssel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményeteket.

A klán rangok, és ezekkel együtt bizonyos klánképességek már annyira elszálltak, vagy annyira kevés értelmük van magas szinten, hogy nem lenne értelme továbbfejleszteni a meglevőket. Míg egy mágusnak minden egyes plusz varázslat szint rengeteget számít, egy tolvajnak már semmit nem számít a plusz szakértelem, és a halhatatlanok képessége a nerf miatt stagnál, de ugyanígy sorolhatnám.

A megoldás az, hogy a képességeket lezárjuk kb. 120-125-ös szinten, ott elérték a maximumukat, és onnantól kezdve teljesen új, harmadlagos képesség indul. (A másodlagos képesség még kérdes, hogy megy-e tovább).

Az új klánképességekkel kapcsolatban felmerül, hogy megint minden klán kapjon valami egyedi képességet, vagy több, általános, mindenki számára egyformán hasznos képességet kapjanak.

Az egyedi képességek nagyszerűen sínesíthetik a játékot, de szinte bizonyos, hogy önmagukban is képtelenség lenne őket egyforma erősre csinálni. Annak nem sok értelmét látom, hogy ennyi év után ezekkel balanszolgassuk a korábbi képességeket, a másodlagos képességnek és a nerfnek pont ez volt a célja. És a gevszatban válaszható második klánnal úgyis lekérheted azt, amelyik szerinted a legtáposabb.

Az általános, mindenki számára egyforma képességek előnye az lenne, hogy sokkal hamarabb bekerülhetne a játékba, és biztos nem kellene azon anyázni, hogy melyik az erősebb. Ezenkívül pont emiatt több tápot is adhatnának, és mivel jobban lehetne velük számolni, megcsinálhatnám azt, hogy a klánképességek könnyebbek legyenek, gyorsan lehessen velük haladni, és látványosabban fejlődhessen a klánrang.

Néhány példa arra, hogy milyen általános képességeket kaphatnának a magas klánrangok birtokosai:
A klánrang 120 (v 125) fölötti részével arányosan
- nőne a maximálisan kapható lélekenergia
- a fordulóban kapható max. TVP
- a szolgák max. morálja
- a max. lehetséges méreted
- bizonyos viselhető tárgyak száma
 
 | 1 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.