Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Azt a döntést hoztuk, hogy az egyszínűség egyedisége formátumon bizonyos hatásoknál nem kell megmutatni a kezet annak igazolására, hogy csak egyszínű lapok vannak a kezedben, hiszen ez mindig teljesül. Egyetértesz ezzel, vagy szerinted jobb, ha a kezet ugyanúgy kell mutatni ilyenkor is?

1) Igen, maradjon így.
2) Nem kell ez a kivétel.
3) A szabályalkotókra bízom.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: A fény gyermekei szeptember 18.
Hatalom Kártyái - Kristályláz július 17.
A pillanat képe
Tolvajakció profi módra
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Roxat tolvajcéhei tudják, kit küldjenek, ha profi rajtaütésre van szükség. A legjobbak verhetetlenek lopakodásban, orgyilkosságban, tolvajlásban. És pont ezeknek a tulajdonságok kell kiemelkedőknek lenniük ahhoz, hogy valakiből jó tolvaj válhasson.
Nézz szét a galériában!
Válogatós verseny - 2021. szeptember 18.
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő A fény gyermekei
Új Zén: A fény gyermekei
Tükördimenzió akció - 2021.09.08. - 2021.09.15.
Tükördimenzió Legendás cél sorbemutató

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immúnis
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Homokdűnék
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kristályláz
Termékismertető - Hatalom Kártyái - 11. kiadás

A lista folytatása...
HKK pakliszerkesztő (173)
Tükördimenzió akció - 2021.09.08. - 2021.09.15. (24)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28377)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7294)
Új Zén: A fény gyermekei (43)
Kombók a HKK-ban (5964)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
horg'naug vérforraló (új) + mókás füst

kell mondjuk 5 jelző és az ellennél 4 lény, a lényeg hogy a két szám szorzata minimum 20 legyen
 
vérsólyom+ mennyek úrnője
 
".) Ha már kódex:

99.0. Akkor mondjuk, hogy egy forrás hatással van egy lapra vagy jelzőre"

a követő se nem lap, se nem jelző. tehát elméletileg, ha a képessége forrás, és azt a képességet valami megváltoztatja (pl. oázisfészkelő) az egyértelműen NEM hat magára a követőre. (ezt mondjuk én lefaqznám a kérdés topikban írtak miatt)
 
sajnos az érdemi válaszom a kérdések topikba ment, eltévesztettem. Nézzétek meg ott.

Ide csak annyit írok, magyarzatként, hogy én azt hittem, hogy a követő képessége nem forrás(sokáig így volt), és mivel az oázisfészkelő csak forrásokra hat, így a követőre nem hat.
 
Köszi Kyb!
 
Igen működik.

Üdv: Kyb
 
A fészkelő csak a célzó forrásokat irányítja át. A szürkének nincs célpontja, így nem működik.
 
1.) Ha már kódex:

99.0. Akkor mondjuk, hogy egy forrás hatással van egy lapra vagy jelzőre, ha annak állapotában vagy helyzetében bármilyen változást létrehoz, ha jelzőt rak rá, vagy a használatát, illetve mozgatását bármilyen módon befolyásolja.

Én továbbra is tartom, hogy szerintem az oázisfészkelő nincs hatással a követőre, mivel a fentiek közül egyiknek se felel meg az, hogy megváltoztatja a forrás célpontját (a gyógyítás eredeti célpontja a lény, a megváltozott célpontja pedig én lennék, a követő nem érintett a dologban).

Ilyen szempontból troggék más tészta, ott befolyásolja a működést az, hogy a gyógyulásból sebzés lesz.

Szóval még mindig nem egyértelmű a téma.
 
egyébként a Szürke nem sebző varászlat? Ha jól emlékszem le lett FAQ-zva még nagyon régen.
a szürke+oázisfészkelő akkor működik?
 
44.1. Követőkre csak szabálylapok és más követők lehetnek hatással, illetve olyan források, ahol ez kifejezetten említve van.

trogg+harangmester se működik emiatt.

Kódexnél hivatalosabb álláspont aligha lesz
 
Szerintem a hatásra gondolsz, mert arra igaz, hogy csak játékban lévő lapra lehet hatni.

Ettől függetlenül ez is fenn áll (a követővel gyógyítom a lényt, így hat játékban lévő lapra).

Azért jó lenne egy hivatalos állásfoglalás is.
 
nincs nagy gyakorlati jelentősége, de a kódex 178-at érdemes lenne felülvizsgálni, mert elavult.
 
az oázisfészkelő gyógyító forrásokat néz.
a követő képessége akkor forrás, ha játékban lévő lapra hat. emiatt az ÉP változásra hatás nem forrás
 
Én szerintem nem hat a követőre, egyszerűen számba veszi mint egy egyszerű gyógyítást (szerepel a fészkelőn a "minden" szó).

De javítson ki valaki.
 
Ennyit tud pl. szürke+kreatóra kreálása is
 
Akkor már inkább ez:
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=6323
 
Kristálytiszta dallam-Tiltott mágia
 
nem működik, mert a követő képességére nem hat az Oázisfészkelő
 
Első blikkre működik.
 
A Mennyek Úrnője követő mellett Oázisfészkelő és A gyógyítás fájdalma az asztalon.

Használom a Mennyek Úrnője képességét, feláldozok X ÉP-t, hogy gyógyítsam az Oázisfészkelőt X ÉP-vel. Az Oázisfészkelő képessége miatt a gyógyító forrás engem gyógyít, így az X ÉP áldozás után gyógyulok X ÉP-t. A gyógyítás fájdalma miatt ellenfelem sebződik X ÉP-t.

Ez működik?

Nem mellesleg az Elhagyott vizeskulacs majdnem kánterelhetetlenül keresi mind a két lapot.
 
T. Vlagyimir (2020) + 2 ZSZ + 1 VP + 2 ZSZ
Amint tudok, Vlagyi képességével keresek 2db Kronomágikus homokóra (új), 1db Kumulatív szimmetria (új) és 1db bármilyen gyűjtőből forgatós reakciót* a saját paklimból és a saját gyűjtőmbe hajítom őket.
Az ellenfélnek nincs több köre.
Vlagyi filyú IK-jával ez összesen 3 VP + 9 ZSZ. Nagyon drága kombó és a megszokott homokórás deckbe sem passzol a legjobban a Vlagyi, de ettől még ez egy egylapos kombó.

*Például:
Nuk uzsorája (2020), Termetes vízikígyó (új), Timera gondolata (új), Vámpírherceg, Zajos léptek (2020)
 
A jó öreg
 
Akkor már inkább Robbanó birkák, nem?
 
lehet már volt: kigenerálja a dekket
-farkasgazda
-anyafarkas
-fegyver szakértelem

anyafarkas jön 1-ért -> generál + visszaad 1-et -> áldozom szakértelemnek + csont -> repeat
 
ez nem jó de vannak olyan lapok amik VP-re vagy szkra aktivizálódnak és vannak amik vp-t/szk-t termelnek és multi funkciósak így kb fel lehet velük húzni pakli+ki lehet maxolni a vp-t
 
csofolódsá még:
Dj'arekh tárcsa (új)
A megtestesült sötétség (2007-es)
 
Mi történik akkor ha Az istenek rokkája-t (vagy bármilyen késleltetett hatásos lapot) kicsúfolok?
a késleltetett hatás jelző mozog vagy marad a lapon?

Innentől az átadott képesség már használható másik lapon? A rokkát pl fel lehet áldozni a másik lap által nem?
 
Illetve asztalt takarít, és egy rambobogár mehet ütni a végén végtelent.

Meg mellete a story nagyon vicces: kicsúfolod a surusa bogarat és tele f*sa a pályát ramobó bogárral XD
 
Igen, működik. A P-s képességeknek egyetlen feltétele / költsége van: hogy a lap aktív legyen, és azt passzivizáljuk.
Ha a bogár csúfolódással megkapja a kürt képességét, akkor képes az így kapott P-s képességével saját magát is aktivizálni. (Ugyanis aktív lapot is lehet célozni aktivizáló hatással, ahogyan passzív lapot is lehet passzivizálóval.)
Ennek a végtelen "kombónak" az a "vége", hogy bármennyiszer végrehajtva a manővert, bármennyi passzív rambó bogarat kapunk az asztalra.
Kombónak kombó, de hogy mennyire gyilkos, az más kérdés.
Szép találat!
 
ezt csak így itthagyom:
Kürt (új)
Csúfoldósá
Surusha bogár (új)
elvileg működnie kéne ha a kürt képességével aktiváljuk a surusha-t
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2021
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.