Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Acélkolosszus
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
Nézet:
mikor kezted a játékot??
 
Anti-mágia X: Az ilyen lapra nem lehet reakcióval varázslattal reagálni, hatással lehet. Kijátszásakor mindkét játékosnak el kell dobnia X varázslatot a kezéből, a kijátszónak a Semmibe, az ellenfélnek a gyűjtőbe (ha X-nél kevesebb van, akkor meg kell mutatni a kezét.)
 
A hatszög jel (nekron) a Semmizős idézési költséget jelöli, amely egy újfajta erőforrás a VP, a komponens, és az építő mellett. A Semmizős idézési költséget úgy kell fizetni, hogy lapokat raksz át a paklid tetejéről a Semmibe - annyiszor 4 lapot, amennyi a költség. Pl. a 2 nekron azt jelenti, hogy a lap kijátszásához 8 lapot kell a paklid tetejéről a Semmibe rakni. Ha nem tudod a teljes idézési költséget kifizetni, a lapot nem játszhatod ki.

Ha egy lap az idézési költségre hivatkozik, egyszerűen a jelben levő számot tekintsd. A Semmizős lapok nem számítanak VP-ért jövő lapoknak, akkor sem, ha az idézési költségükben VP is szerepel. Ez utóbbi esetben vegyes idézési költségű lapoknak hívjuk őket, idézési költségük a két költség összege. Pl. a 3 nekron 1 VP-ért jövő lap idézési költsége 4.

FONTOS: Az első 3 körben körönként csak egy Semmizős lapot játszhatsz ki.
 
Nah, ezt olvasd végig. Bocs, ha hosszú.

..: A harc fázisai: :..

I. A támadó bejelenti, hogy harci fázis kezdődik (utolsó lehetőség nem harcban használható azonnali lapok kijátszására a harc előtt).

II. Támadás kijelölése. A támadó kijelöli, hogy mely lénye kire támad. Csak az őrposztban levő lényekkel lehet támadni. Támadható az ellenfél őrposztjának bármely lénye ill. épülete, és maga az ellenfél is, de az ellenfél vagy egy épület csak akkor, ha már minden ellenséges, őrposztban álló lényt támad legalább egy lényed. Így, ha ugyanannyi lényed van az őrposztban, mint ellenfelednek, akkor nem tudod őt megsebezni ("átütni az őrposzton"), de ha legalább eggyel több, akkor már igen. Nem vagy köteles minden lénnyel támadni, sőt, akár az összes lényed támadás nélkül is ott maradhat az őrposztban védekezni.
Egy ellenséges lényre maximum két lénnyel támadhatsz. Ilyenkor a védekező lény gazdájának még ebben a fázisban el kell döntenie, melyik támadóra üt vissza, és kizárólag azt sebezheti.

III. Azonnali varázslatokat használhatnak a játékosok.

IV. Speciális képességek használata. Harci speciális képességeket lehet használni. Ilyen pl. a lehelet. A játékosok felváltva jelölnek ki speciális képességeket (aki támad, az először) addig, amíg bármelyik játékos is akar speciális képességet kijelölni. Ezután minden speciális képesség hatása egyszerre történik meg.
Egy lénnyel csak egy célpontot lehet megsebezni, még akkor is, ha a sebzés akár több ellenfél megölésére is elegendő lenne. Hasonlóan, ha egy lényed az ellenfél egy lényét sebzi, és el tudja pusztítani, a "maradék" sebzést nem használhatod semmi másra, így az ellenfél megsebzésére sem.

V. Azonnali varázslatokat és bármikor használható képességeket használhatnak a játékosok. Olyan lények speciális képességei, amelyek 0 vagy annál kevesebb ÉP-be kerültek, nem használhatóak, kivéve a regenerálódást. Ezután a IV. fázisban 0 ÉP-re vagy az alá csökkent lények a gyűjtőbe kerülnek. A gyűjtőbe került lényekből a másik játékos megkapja a szörnykomponenseket, illetve, ha az elpusztult lény torzszülött volt, és van játékban galetkije, minden szörnykomponens helyett egy-egy +1 sebzést és +1 ÉP-t jelentő jelzőt rakhat a galetkijére.

VI. Ütés fázis. A lények a II. fázisban kijelölt ellenfelüket sebzik. (Ha ez mostanra már nincs az őrposztban, akkor sem választhatnak új célpontot). Annyival csökken az ütés során mindkettőjük ÉP-je, amennyi a másik lény sebzése. FONTOS: A védekező lényeknek, azaz a te körödben az ellenfél minden lényének +1 SB-je és +1 ÉP-je van. Ezt védekezés bónusznak nevezzük.

VII. Ua. mint az V. fázis, csak itt a VI. fázis során elpusztult lények kerülnek a gyűjtőbe.

- Harci képességek. A harci képességeket (kardocska) ikon jelöli. Ezeket a Harci fázisban lehet használni, azon belül is a Speciális képességek használata fázisban. A harci képességeket csak az őrposztból lehet használni, csak akkor, ha van harc (tehát legalább egy lény támadást hajt végre).
Ezen belül lehetnek:
- Direkt sebző képesség. Ilyenek a tűzlehelet, savlehelet, energiatüske, lángcsóva, elektromos kisülés stb. Mindig található előtte egy szám, pl. 3-as tűzlehelet. A lény még a fizikai sebzés kiosztása előtt az egyik, őt támadó, vagy általa támadott lényen, épületen ill. játékoson okozhat maximum ennyi ÉP sebzést. El kell költeni annyi VP-t, amennyi ÉP-t akarsz sebezni, ez 0-tól a képességhez írt számig terjedhet, de több részletben nem lehet kiosztani. Így ha eldöntötted és közölted, hogy 3-as tűzleheletre képes lényed csak 1 VP-ért lehel ennél a használatnál, azt már nem módosíthatod. Ha valamilyen kártya mást nem diktál, egy körben csak egyszer lehet használni. A védekező lény is használhat direkt sebzést. Ha a célpont ebbe belepusztul, már vissza sem üthet. A direkt sebzést akkor is lehet használni, ha közvetlenül a másik játékost támadod. Vigyázat, direkt sebzést használó lény csak arra üthet a Harc VI. fázisában, akire direkt sebző képességét használta (kivéve, ha a kártya mást nem diktál)!
 
ezt már egyszer leirtam ám 2 percen belül csak hoszszabban :P
 
van előtte egy kis kardocska, az azt jelenti, hogy ez egy direkt sebző harci képesség. s oda le is lesz írva zárójelben, hogy mit csinál. ha semmi sincs írva (pl. Morzdomigron), akkor ahány VPt elköltesz, a lény, vagy játékos, akivel harcol, annyit sebződik. De maximum annyi VPt költhetsz, amekkora az életszívása, a Te kérdésedben ez 3.
 
"Ha egy lapon ezt olvasod: Élet X: ez azt jelenti, hogy a lapnak ennyi "élete van". Azaz, amikor ezt a lapot az idézési költség kifizetésével a kezedből kijátszod, rakj rá X életjelzőt. Ezeknek az életjelzőknek a számát más források nem módosíthatják. Ahányszor ez a lap kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, és még van rajta életjelző, akkor vegyél le róla egy életjelzőt, és a lappal nem történik semmi, kivéve, hogy ha a gyűjtőbe kerülés ÉP vesztéstől történne, akkor max. ÉP-re gyógyul; ha valamilyen jelzőknek köszönhetően (pl. méreg), kerülne a gyűjtőbe, akkor vedd le róla ezeket a jelzőket is egyúttal. De ha pl. a lény egyszerre halna meg méregtől és csökkentenék jelzők az ÉP-jét nullára, akkor ez 2 életébe kerül. A jelzők megmentenek a kényszerített áldozástól is, de ha a lapot idézési költség vagy lap hátránya miatt kell feláldoznod, akkor nem mentik meg, és továbbra is feláldozhatsz egy szörnyet komponensért. Egyetlen másik eset van, amikor az élet jelzők nem segítenek: ha egy lényt direkt sebző képességgel vagy a harc ütés fázisában ölnek meg, akkor az élet jelzők nem védik meg. Az életjelzők az előkészítő fázisban is működnek."

(A HKK szábálykönyvből koppintva)
 
nem ez a képessége(direkt sebző harci képesség vagy ilyesmi a pontos megfogalmazása )
arr avp-t vagy ép-t kell küldened és akkor sebez vagy vagy ha méást csinál pl:halálelementál akk meg zat
röviden...
 
kézből való sikeres kijátszása után 2 életjelző kerül rá.
 
megint én... bocs...

mi az "élet:2."
 
megint én.....

mi az életszivás 3.
 
mi aza tűzsebzés mármint hogy plusz van ottegy kis kard
ez a sebzés összeadódik az alapal????
 
mi az antimágia??
 
a kijátszasi "ár-ban"(pl vp) mi az a hat szög




kösssssszzzzzíí!
 
és mi a párbaj képesség?
és mi az a side?
 
akkor rosszul tudtad...
 
hogyhogy?
én ugy tudtam hogy igen
 
kivéve, hogy az úszó lények nem jönnek aktívan játékba...
 
tulajdonképpen ugyan az mint a repülés
 
Az úszás mire jó ?
 
Kényszerített áldozásnál van büntetés/kárpótlás?
 
a repülő lény tud támadni úszó lényt?
 
lord korelre lehet szintlépés kártyát rakni?
 
Van valakinek valami más kérdés ez kezd fárasztó lenni remélem gigi. mindenre választ kapott.
 
o.k., thx!

igigi
 
Tudom, hogy újranyomtak egy-két lapot.
Kérdésem - még pontosabban - : használhatom-e a gépezetemet a régi szöveggel, vagy a régi Vlagyimiromat úgy, hogy életjelző van rajtam és nem lehet célpontja forrásnak, stb.?

igigi
 
Ahogy mondod kösz hogy segítettél én nem tudtam érthetően fogalmazni.
 
a mágiafalót és alkalmazkodást kiadták az őv-ben újra - ennél a két lapnál a korábban kiadott lapok szövege is módosult ugyanarra, mint ami az őv-s verzió szövege

a múltidézőben és a régmúltban kijött lapok közül mindig az számít, hogy melyiket használod - ha a régit, akkor a régi képességei vannak a lapnak, ha az újat, akkor az új képességei
 
REmélhetőleg rosszul értelmezem de:
De te most azt kérdezed hogy a felujított lapoknak megvéltozott e a szövege?
Csakmert akkor igen persze több dolgot tudnak, jobb dolgokat tudnak meg minded. Olcsóbbak lettek, megváltozott az ép/sb egykét lap esetében még a laptípus is pl illutiósárkány vari lett vízió monsztából. Tehát ha felújítanak egy lapot akkor nem kezdik el újra gyártani ugyanazt olykor teljesen átalakítják akár a képet is.

Remélem rosszul értelmeztem a kérdést.
 
Tehát: amikor először kiadták a Mágiafalót, akkor más szövege volt, mint amivel most használják. /Ezt a lpakeresőben is láthatod./
Kérdés: csak ennél a lapnál változott a lap tulajdonsága, vagy másnál is, például A Gépezet, stb.?

igigi
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.