Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A káosz kapuja
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
A képen Chara-din sötét oltárainak egyike látható, melyet a Fény Szerzetesei megpróbáltak áttörhetetlen mágiával lepecsételni. A káosz terjedését azonban így nem lehetett megállítani, Chara-din nagyságát hirdető dicsfényben tért vissza az anyagi létsíkra, ahol pár nap alatt többszáz kalandozó tömörült köré, felesküdve a káosz istenének szolgálatára. A szekta pedig azóta is csak bővül és bővül...
Nézz szét a galériában!
Legendák Viadala fontos tudnivalók
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló
Tavaszi MondoCon 2024.Április 27-28. Budapest
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés

A lista folytatása...
Az eddig megjelent HKK kiegészítők listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8137)
Legendák Viadala (41)
Beholderes HKK verseny április 20. - Versenybeszámoló (9)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (31)
HKK kérdés? (47084)
Lapötletek (64958)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Paklik mindenkinek - Lépéselőny


Ezen a hétvégén pörgős formátumú versennyel várunk mindenkit, méghozzá három kategóriában (kezdő, amatőr és profi), egy kis felkészülés gyanánt pedig úgy döntöttünk, megosztjuk veletek egy olyan pakli leírását, amely mindhárom kategóriában megállja a helyét.

A kiválasztott deck egy KF-es pakli, erős lényre rakható tárgyakkal és ehhez a koncepcióhoz illeszkedő lényekkel, a bennünket támogató szabálylap pedig természetesen nem más, mint a Lépéselőny - lássuk, mely kártyákkal érdemes feltölteni a rendelkezésünkre álló keretet!

A lapok felsorolásánál színek szerint fogok haladni - elsőként lássuk Tharrt, ahol legfontosabb kártyáink kapnak majd helyet. Mi mással kezdődhetne egy ilyen pakli, mint a Törpe hős, amely kedvenc elsőkörös kezdésünk lesz, hiszen rögtön fel is húzhatja magára valamelyik erős tárgyunkat... vagy mondjuk belepattanhat, a legjobb opciónk ugyanis a Moa homokfutó lesz, melyet akár a kezdeti szörnykomponens felhasználása nélkül kitehetünk, hogy aztán törpénk 6/7-es, izmos, életes, ellophatatlan vonatként terrorizálja az ellenfelet.

Nézzük, mely KF-es tárgyakat érdemes még használni a színből. A Ryuku harci szekér szintén kihagyhatatlan, a leszedés és a +4/+2 ugyanis mind komoly képességek, ráadásul akár ezt is kitehetjük csont nélkül, és még az ellenfél körébe való beleszólásra is ad egy kiváló lehetőséget. Használjunk emellett egy-egy Vlagyimir szekercéjét és Bénító gyűrűt is: előbbit bármikor előránthatjuk, és főleg a Törpe hősön fog jól mutatni, utóbbival pedig alaposan megnehezíthetjük az ellenfél dolgát, főleg úgy, hogy az alatta lévő lényt jó eséllyel életben tudjuk tartani.

Tharrból van még egy lény, akit semmiképp se hagyhatunk ki a pakliból: ő nem más, mint a Bátor manó, akinek lapot dobva lap- és VP-költség nélkül kaphatunk egy korrekt repülő lényt, aki még pörgeti is kicsit a paklinkat, illetve néhanapján egy-egy tárgy eltávolítására is alkalmas lehet.

Következő színünk Raia, ahol szintén akad néhány kötelező lap. Az egyik legjobb KF-es tárgy, a Csillagszóró is itt található meg, amely nem csak masszív védelem, de az ellenfél asztalát is jócskán kezelésbe tudja venni - vagy magát az ellenfelet, az életjelzőből történő lövöldözésnek hála ugyanis akár egy kör alatt is nyerhetünk. Érdemes még használni 1-1 Helytartói jogart és Démonölőt is: előbbi - ha mi kezdünk, és ki tudjuk rakni az első körben (akár Törpe hőssel keresve) - akár önmagában megnyerheti nekünk a meccset, az induláshoz szükséges varázspontoktól megfosztva az ellenfelet, utóbbi pedig egy újabb csont nélkül kirakható lényvédelem, amely az azonnali laputánpótlást is biztosítja számunkra.

A lények között itt is találunk egy manót a Batkamanó személyében, amely társaihoz hasonlóan szintén jöhet ingyen, és kellemes counter képességgel rendelkezik - kicselezhetjük vele például egyik legfőbb ellenségünket, a Techiánafluxot is. Szintén szívesen fogjuk megpakolni a Zarándokot, aki ha megérkezik az asztalra, kis túlzással eltávolíthatatlanná válik néhány tárggyal megpakolva, ráadásul a többi lényünket, vagy akár bennünket is gyógyíthat, nem is beszélve a mindig hasznos semmizésről, így egy igazán sokoldalú kártyáról beszélünk, akire a Csillagszórót is nagy mosollyal fogjuk rátenni. Ha már semmizés: ne hagyjuk ki Riannandit se, aki költségből távolítja el a gyűjtőbe kerülő zavaró lapokat. Az izmok mindig jól jönnek, ez nem is kérdés, a dermesztésjelző pedig olykor optimálisabb megoldás lehet, mint egy szimpla leszedés - csak mindig figyeljünk arra, hogy legyen mit tekerni neki, feleslegesen ne használjuk.

Folytassuk Leah-val, akit a Mágusok alkonya néhány csúcs counterrel hamar a top színek közé emelt. Ők nem más, mint a Sebzett vérfarkas, valamint Manifez, a negyedik, akik egyaránt védekezésből szomoríthatják az ellenfelet, vámpír barátunk ráadásul nehezen eltakarítható, és KF-es tárgyainkat is vígan tudjuk rá pakolászni. Egy másik vámpír, Jeanston, a hatodik is bekerült a pakliba, aki önmagában nem több egy 1 VP-ért jövő ősmágiás leszedésnél (már ez sem rossz), ám ahogy az látható, igen könnyen megoldható, hogy kerüljön még rá egy-két jelző, így hosszú távon veszedelmes permanens leszedéssé válhat.

Az utolsó szín nagy kérdés volt, hiszen például az Elmecsapda miatt a Fairlight igen csábító, végül azonban Elenios mellett döntöttem a jobb védekező lapok miatt. Ott van például a harmadik manónk, a Fürge manó, amely a játék egyik legerősebb lényalapú countere, így innen sem hiányozhat, de bekerült néhány Szirén gésa is, amely egy kicsit ugyan drágább darab, sokoldalúsága miatt azonban így is befér, hiszen deckünk átlagköltsége amúgy sem túl magas. Találunk itt emellett csont nélkül kitehető KF-es tárgyat is a Hendiala szivárványköpenye személyében, amely tovább erősíti a "nehezen megoldhatóvá teszem a lényemet" vonalat, a láthatatlanság miatt ráadásul olykor kivégző lapként is funkcionálhat.

Van még itt egy színtelen lap, amit semmiképp se hagynék ki: ez a Szörnyidomítás, amely amellett, hogy brutális tempóelőnyt ad (lényegében felezi a lényeink idézési költségét), a plusz sebzéssel és a kárpótlással még kellemetlenebb helyzetbe hozza az ellenfelet, aki így általában ezt lesz kénytelen előbb megoldani.

szabálylap: Lépéselőny

3 Törpe hős
3 Moa homokfutó
2 Ryuku harci szekér
1 Vlagyimir szekercéje
1 Bénító gyűrű
3 Bátor manó
3 Csillagszóró
1 Helytartói jogar
1 Démonölő
3 Batkamanó
3 Zarándok
2 Riannandi
3 Jeanston, a hatodik
3 Manifez, a negyedik
3 Sebzett vérfarkas
3 Fürge manó
2 Szirén gésa
2 Hendiala szivárványköpenye
3 Szörnyidomítás

45 lap

A pörgős versennyel kapcsolatos pakliválasztásnak fontos része, hogy olyan decket válasszunk, amely nem túlságosan érzékeny a kezdésre (értsd: jóval nagyobb eséllyel nyer, ha kezd, mintha nem kezdene), ezért döntöttem a kicsit erőteljesebb védelmi vonal és a fekete védekezéses counterek használata mellett. De természetesen mindenki átalakíthatja a paklit a saját szájízére - jó játékot hozzá, és találkozunk a szombati versenyen!

Csető Zsolt

Szólj hozzá!

Létrehozás: 2015. április 21. 12:01:56
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:22
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.