Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A Mesterek Tornáján
Küldd el képeslapként!
Az Ezüstsólyom Karma című könyv címszereplője, Ezüstsólyom Karma, a Mesterek Tornája kardvívó bajnokságán legyőzi ellenfelét.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Zén Legendái: Hordázás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Ezt valóban nem törölted, csak a 103. és 104. HSZ-emet.
Nem volt benne anyázás, csak a véleményem, egyetlen trágárságot sem tartalmazott.
Szóval továbbra is kitartok a mellett, hogy a negatív kritikákat egyszerűen törlitek.
 
Nem a negativ hozzászólásokat törlöm (ez a hozzászólásod negativ volt, mégsem töröltem), nem a konstruktiv kritikákat, hanem az anyázásokat, átgondolatlan, rosszindulatú beszólásokat, ilyeneknek ebben a fórumban nincs helye. Részletesebben l. a fórum szabályzatot.
 
A fórum szabályzatához ki kéne írnod, hogy negatív hozzászólásokat azonnal törlitek.
 
Kicsit a KGK kombinálási lehetőségeihez hasonlít (fegyverzet, legénység, ...) Ez tetszik, tökjó!
 
szerintem nem nagy baj hogy a lap külalakja hasonlit a HKK-é ra jobb lett volna ha ujat találnak ki de a játék a lényeg ami nem olyan mint a HKK és nagyon érdekes és jó
 
Vaov ez csak jo lehet egyszru,érdekes és izgalmas
 
oh,igen!végre megjelent a világ sokat nyer majd ezzel a kártyajátékkal.Már alig várom hogy elméjjedhessek az álomvilágban JUHÉ!!!!
 
Többen kérték, hogy amíg felkerül a szabálykönyv, addig is kerüljön fel némi infó, nem látom akadályát a dolognak, szóval íme, dióhéjban:

A játék alapjaiban más játékokhoz hasonlít, a játékos a körében húz lapot, és kap (három) varázspontot, ezután játszhat ki lapokat. Az egyik legnagyobb különbség a harcrendszerben van. A soron levő játékos, amikor már nem akar több lapot kijátszani, párbajra hívhatja ellenfelét. A párbajhoz mindig ki kell jelölnie egy révülőjét (ő lesz a támadó). Ekkor a védő játékos, ha akar, kijelöl egy védőt. Ezután a támadó és a védő is megadhat egy-egy segédet. A támadó révülőnek a támadó varázsereje (bal alsó sarokban levő szám) a védőnek a védő varázsereje (jobb alsó sarokban levő szám) számit. A segédek a rájuk írt képességgel erősíthetik a párbajozót, vagy befolyásolhatják más módon a párbaj kimenetelét. A trükk az egészben az, hogy el kell döntened, egy révülő párbajozni fog (ekkor csak a ráírt szám számit), vagy segéd lesz (ekkor csak a ráírt szöveg számit). Egy körben több párbajt is lehet kezdeményezni, de értelemszerűen, egy révülő csak egyet.
Ez a rendszer nagyon egyszerű, de nagyon sok kombinációs lehetőséget rejt. A jó játékosok, akárcsak a sakkban, át tudják gondolni, hogy milyen kihívóra az ellenfél milyen védőt ill. segédet fog állítani, és így érdemes-e támadni, illetve az sem mindegy, hogy milyen sorrendben.
A védő megteheti, hogy a támadót egyáltalán nem védi, ekkor viszont dicsőségpontot veszít. Ha kivédi a támadást, és meg is nyeri a párbajt, akkor viszont kap egy dicsőségpontot. A játék akkor ér véget, ha egy játékos dicsőségpontjai nullára csökkennek (15-ről indul). A párbajban vesztes párbajozó a játékból a bűbájketrecbe kerül (ez a gyűjtő megfelelője).
A meglepetés faktorban az azonnali varázslatok segítenek, amelyekkel többek közt tovább lehet növelni a párbajozó varázserejét, és párbaj közben lehet kijátszani. A jó játékos persze meg tudja becsülni, hogy az ellenfélnek még egyáltalán milyen azonnalira van VP-je, mi az, amivel az adott pakliban játszhat, és próbál úgy támadni, hogy ebben az esetben is nyerjen. és persze a dolog fordítva is működik, ha el tudjuk hitetni az ellenféllel, hogy van azonnalink, de mégse, akkor a blöffel dicsőségpontokat szerezhetünk.
A rendszer lényege, a sakkhoz hasonlóan az, hogy a szabályok egyszerűek, könnyen megtanulhatóak, de a nagy kombinációs lehetőségek miatt nehéz mesteri szinten alkalmazni őket. Az alappakli 160 lapjával is számos, teljesen eltérő koncepció építhető meg, de a kiegészítő lapjaival ez még tovább fog bővülni.
Törekedtünk arra, hogy a játékmenet megfeleljen a történetnek, és a lapok ereje, képességei, háttérdszövege az eredeti regényszereplőknek is megfeleljen.
 
Szerintem tökéletesen értelmetlen azon veszekedni hogy ki melyiket szereti. Külömbözőek vagyunk és ez így van rendjén. Van aki ultizni szeret van aki gyűjtögetni és van aki egyiket sem szívleli. A variációk száma végtelen. És aki ebbe beleköt az gondolkodjon el magában
 
sztem egész jó lehet venni fogok egy paklit
 
Könnyen előfordulhat De azért én összegyűjtögetem az ominózus képeket (amikről tudok, biztos sokal több is van...) és felrakom valahova.
 
nem baj, majd jól eltűnik ez is...
 
Segítek: ezt cenzúrának hívják... Nem anyázni járok ide, csak megosztani a véleményemet másokkal -anyázni max. személyesen szoktam-... Asszem a kritika és a pocskondiázás között van különbség, és a tény attól még tény marad, hogy ez valakinek -akár a atyaúristennek- nem tetszik.
 
százeggyedik!!!
 
100!!!!!
 
Ezt meg hogy csináltam?
 
Ezt hivják úgy, hogy moderálás. Láthatóan van olyan ember, aki abban éli ki magát, hogy idejár anyázni. Nem fogok lesüllyedni a szintjére, és nekiállni vitázni vele. Aki csak azért ir, hogy pocskondiázza az oldal üzemeltetőjét vagy a többi fórumozót, számitson rá, hogy az irásai nem lesznek maradandóak...
 
A szabályok kész vannak. A szabálykönyvvel vannak még dolgozni valók. Egy könyv elkészítésének folyamata van és ez a folyamat nem ért még a végére.

Nem magyarázom túl, csak szerettem volna, ha nem lesz ebből félreértés...
 
Némá... Hova lett a post hogy lopkodják/átrajzolják a képeket??
 
100!!!!!
 
FLAAAAAAAAAASH!!! Októberben jön a játék, de szabályok még nincsenek (illetve vannak, csak még alakulnak). Jó vége lesz KETTŐ MEGY BE EGY JÖN KI!!!
 
am a másik fórumban leírtuk haverral az elelnvéleményt, ha érdekel valakit, merthát az is kell
csak a ballansz miatt
 
egyetlen pozitívum, hogy a lap hátulja jól néz ki
 
Olvastam már a szabálykönyvet, a játék egyik tesztelője vagyok. Én szívem szerint simán beírnám ide a fórumba az egészet, de még türelmesnek kell lenned.

A kártyalapok felépítése szerintem is túlságosan HKK-s, nekem is jobban bejönne vmi tök új, ötletes megjelenítés, de ez igazából nem lényeges egy játéknál.

A nagyközönség bevonása nagyon bajos dolog lenne, mert a nagyközönség, ha már be van vonva valamibe elvárja, hogy súlya is legyen a szavának. Ezt a kiadó nem tudta volna garantálni ebben a játékban sem, így több zúgolódást és anyázást váltott volna ki a dolog, mint amennyi örömöt okozott volna, hogy na ezt meg azt mi találtuk ki. Ami azt illeti még a fizetett tesztelők szava is csupán "javaslat" olykor
 
Hali, a szabálykönyvet nem azért nem raktuk még fel, mert a várakozást akarjuk fokozni, hanem azért, mert most készült el a végleges verzió, és ezután az egészet még át kell ültetni html kódra, hogy ide fel tudjuk rakni, azt leellenőrzni stb. szóval még 1 hét biztosan lesz.

A kártya kinézetére mondhatjuk, hogy hasonlit a HKK-ra, már amennyiben a hasonlóság abban nyilvánul meg, hogy a kártyának van neve, képe, idézési költsége, és szövege. De azt hiszem ez a legtöbb ilyen kártyajátékra igaz. Egy HKK klónt kiadni nem lett volna sok értelme.
 
a nagyközönség bevonása a lehető legnagyobb hülyeség lenne, 1 jó és használható ötletre jutna 500 baromság, senkinek nem lenne se kedve se ideje erre

ez kb. olyan lenne, ha mindenki beleszólhatna, hogy milyen autókat gyártsanak. nem véletlenül tervezik szakemberek őket

(ill. a Magus kártyánál hatalmas beleszólása van a játékosoknak a játékba, emiatt folyton a kiadó a hülye, a szemét, a nem értetek hozzá emberek... hatalmas baklövés lenne a behó részéről ezt megtenni)
 
ami azt illeti én anno, amatőr fullkezdő koromban sem költöttem sokat a játékra, új kiegekből vettem kb. 3-5öt (annyi tellett rá)
inkább kb. 3000 ft (és sok idő) befeketetéssel megszereztem minden gyaknemgyakból 3-at, mindig tudtam játszani, változatos paklijaim voltak, ritkából meg azzal játszottam ami volt (meg amit kölcsönkértem)

ha valakinek drága a pakli, meg kell próbálni olcsóbban lapokat venni (nekem pl. van 13.000 lapom, amit bárki elvihet 10.000-ért )
 
Valaha régen én is vettem egy rakás HKK-t, és elmentem versenyekre, mára már csak a régi lapokkal játszunk baráti társaságban 4-5 személyes játszmákat, még mindíg nagy élmény!
Csak éppen van némi bosszantó dolog, amit remélem az új játékban már nem követnek el:
- fogalmak következetlen használata (pl áldozás sokmindent takar, máskor meg szinonímákat használnak ugyanarra)
- a legtöbb lap nincs felkészítve többjátékos módra (pl ellenfél, összes ellenfél / célpont ellenfél helyett)
- a kártya hátulján TF felirat HKK helyett, valamint a szín és minőség sem az igazi.
Előnyei:
- nincs 'manahalál', ami miatt nem igzán szoktunk MTG-zni, és a Guardians pl gyakorlatilag élvezhetetlen
- érdekes szabályrendszer, kiváltképp a harc (őrposzt, védekezési bónusz)...

Én nem bánnám azt sem, ha HKK 'koppintás' lenne, persze a fenti hibák javításával, gondolom, rengeteg tapasztalat halmozódott már fel ahhoz, hogy egy v2.0 sikeres lehessen. Remélem nem csak a versenyre járó magnak készül a játék, hanem az otthoni 'kocajátékosokra' is gondolnak majd.
 
Majd ha jön egy új generáció, jön egy új játék, nincs ezzel probléma...
 
Hát annyiban szól ez a témához hogy szeretnénk elkerülni az Álomfogó hasonló sorsra jutását. Bár az elején még nem valószínű, hogy ilyen gondok lesznek. Az első 5-800 lapnál még simán lehet széltében terjeszkedni.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.