Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü III. december 12.
Karácsonyi menü II. december 12.
Karácsonyi menü I. december 12.
Zén Legendái: Karácsony 2025 december 10.
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
A pillanat képe
Óriások Földje?
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Nincs még egy olyan földteke, ahol annyi óriás mászkálna, mint Ghalla (tűz)viharos múltú tájain. Ez a kép is jól mutatja, milyen látvánnyal kell a kalandozóknak nap mint nap szembesülniük kóborlásaik során...
Nézz szét a galériában!
Túlélők Földje árváltozás 2026-tól
Ősök Városa árváltozás 2026-tól
Ügyfélszolgálat 2025. végén
Szörnyvadászat 2. - hírek
Kérdezz-felelek 60.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Lapötletek (65269)
TF help (6823)
Ősök Városa árváltozás 2026-tól (1)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8406)
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (15)
Túlélők Földje árváltozás 2026-tól (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Cshi-Cshi a Cica 232. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 15. 9h:18'
EZ A 373. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD
374. játékheted kezdete: nov. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2765
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 234
Extra forduló: 8

CSHI-CSHI A CICA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [163,7] koordinátán. Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad elõtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed õket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erõltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertõl. Mint külsõ szemlélõ figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgõs ménkõ, legközelebb nem alszol lejtõn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki! A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. Minden varázserõd visszatért. (+8 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 360.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 358.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 344.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 4. KP: használod a 69. pszi képességet
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 223. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt, majd a nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyûrût, majd az ujjadra húzod a smaragd védõgyûrût. Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 339.]


vv 182 224 elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.] Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 337.]

hu 83 99 281 hulladék: 83 99 281
Hulladékgyûjtés törölve: ragasztó. Hulladékgyûjtés törölve: fekete gyöngy. Hulladék, ezért nem gyûjtesz raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 337.]
hu 385 377 150 hulladék: 385 377 150
Hulladék, ezért nem gyûjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz moa smaragdot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[183,31] Épületek tûnnek fel. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). Eladsz 1 moa gyémántot 80 aranyért, 1 moa smaragdot 25 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 327.]

ea 127 1 eladod a 127. tárgyat 1
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ea 304 15 eladod a 304. tárgyat 15
Eladtál 15 kõszemet. 75 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ea 272 5 eladod a 272. tárgyat 5
Eladtál 5 aranytût. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 83 13 megveszed a 83. tárgyat 13
Vásároltál 13 ragasztót. 26 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 37 40 megveszed a 37. tárgyat 40
Vásároltál 40 drótszõrt. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,32] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívõi építették. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledõ csapat õrjáratozó katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted az õrjáratozó katona testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Vámpírtõrrel megbököd az õrjáratozó katona testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 11 õrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (11 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az õrjáratozó katona bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtõrrel megbököd az õrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Nem vagy felkészülve a 10 õrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (10 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod az õrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Vámpírtõrrel megbököd az õrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 9 õrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd az õrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtõrrel épp hogy megszúrod az õrjáratozó katona testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]

(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [23 pontot használtál fel, van még 304.]

kt 259 13 elkészíted a 259. tárgyat (13 darabot)
Legyártottál 13 szopókövet. Erõd TF-elõdött. [39 pontot használtál fel, van még 265.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,31] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Tharr hívõi építették. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 257.]

im imádkozol
Megilletõdve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külsõ teremben, majd lépteidet a belsõ szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Aztán elõveszed a 13 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben. - Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókõpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot! 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütõ (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetõleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek) [30 pontot használtál fel, van még 227.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[186,32] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy õrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekezõ mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az õrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Vámpírtõrrel megérinted az õrült varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az õrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az õrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [163,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy hidra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szõrödet borzolják a szikrák. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Vámpírtõrrel párszor épp hogy megérintgeted a hidra testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hidra testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Vámpírtõrrel kicsit megsebzed a hidra két fejét is. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlõt, szereztél 9 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) [164,8] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Észreveszel egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetû kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerû, de a mindenhol jelenlevõ quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szûrõdik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgõ mocorgása még félelmetesebbnek tûnik. Most látod, hogy jónéhány sebbõl vérzel már (-9 életerõ). A fosztogatás elõtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vámpírtõrrel meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [59 pontot használtál fel, van még 118.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelõzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 115.]

m 4 2 1 mozogsz délre, keletre, északkeletre
[164,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az õsi csatamezõ síri hangulatával, ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 45 életpontot sebeztél. {GYD:} Vámpírtõrrel felnyársalod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 48 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következõ kincseket találtad: egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (183,31)-> 11 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. {KCC:} Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 59 életpontot sebeztél. {GYD:} Vámpírtõrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 48 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit a vártnál nagyobb az õsi csatamezõ populációja. No sebaj! Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. {KCC:} Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Vámpírtõrrel felnyársalod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lõ rád. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 ezüsthegyû nyíl [ezüsthegyû nyíl ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívõi építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerõ). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vámpírtõrrel megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erõvel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 169 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerõ). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerõ). [-15 varázspont.] A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezõt. Keletre nézve látsz egy õsi csatamezõt. Délnyugatra egy õsi csatamezõ van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [165,9] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy õsi csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztõen hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtõrrel többször eltalálod az óriás csontváz testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgõ csontjait. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Vámpírtõrrel megérinted az óriás csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (183,31)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 61 életpontot sebeztél. {GYD:} Vámpírtõrrel eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamezõ túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következõ kincseket találtad: 6 fekete gyöngy és egy fûszertartó. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Thargodan csatamezõt. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [166,8] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsõvel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Thargodan csatamezõ van. Északra egy mûvészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [104 pontot használtál fel, van még 11.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[167,8] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy kazmárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívõi építették. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy mûvészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 3.]

id 240 80 idomítod a 240. szörnyet 3 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a sivatagi doareg idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. "Fogékony" tanítványod sok dolgot elsajátít a mai oktatás alkalmával is. (Még 123 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [3 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 254. tárggyal a 453. tárgyat
Leveszed a Tharr Keresztjét, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. Lehúzod az ujjadról a smaragd védõgyûrût, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyûrût. Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 25, 27. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját töm magába az alanori csatamén. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 373 pontot. A következõ körben tehát 368 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓKÕPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyûlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levõ szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejû szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztetõ test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar idõszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testû lény a tenger habjaiból emelkedik elõ, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végzõdni, hacsak nem a rejtõzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejbõl rád zúduló szikrák elõl sok lehetõséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyõzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlõdet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi õt igazán veszélyessé.



KARAKTERLAP
Cshi-Cshi a Cica, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû kobudera nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr püspöke vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 232. fordulód.

 Erõ:24 (39)  Szint:25  Merészség:8/5 Magasság:134 cm 
 IQ:28 (31)  Támadás:36  Agresszió:3 Testsúly:45 kg 
 Ügyesség:35 (40)  Védekezés:69  Menekülés:20 % Életkor:31/31 év 
 Egészség:25 (27)  Életpont:377/282  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:34 (36)  Varázspont:569/303  Pénz:364 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/8   Pszi pont:96/13   Halhatatlanság:1 %   EFejl:11 
Eddig összesen 1850 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14868 TP-t kaptál. Jelenleg 1415233 TP-d van. A következõ szinthez még 284767 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, vezérfarkas, mouthlan. A 230. fordulódban 1078 arany került a bankszámládra. 1099 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/20   ökölvívás: 26/70 (+2%)   szúrófegyverek:22/11 (+8%)
  vágófegyverek: 13/37   ütõfegyverek: 4/83   lõfegyverek:5/14
  dobófegyverek: 27/21 (+3%)       

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (130%) << mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (180%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -25.); bogyógránát (#430) (26 -997.); bûvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 30/3   2. nyomkövetés: 62/97 (+18%)   3. mászás:13/90 (+10%)
  4. csapdakészítés: 16/76 (+6%)   5. csapdaészlelés: 3/59   6. gyógyítás:31/75
  7. titkosírás: 3/1   8. felderítés: 20/62 (+17%)   9. szörnyidomítás:9/42 (+3%)
  10. teológia: 35/37 (+17%)   11. taumaturgia: 35/28 (+21%)   12. szerencsejáték:1/25
  13. versengés: 6/94 (+9%)   14. harcmûvészetek: 26/6   15. szörnyismeret:24/89 (+18%)
  16. pszi: 12/47 (+7%)   17. zárnyitás: 1/25   18. vadászat:7/20
  19. bányászat: 16/6 (+11%)   20. úszás: 9/42   21. fõzés:1/54 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot )
mászol max. 98 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
ryuku ostromteknõs (#362), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), bûbájlidérc (#761), Chara-din fattya (#236), ryuku csapásvezetõ (#778), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP)fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP) 
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192)vámpirizáció (#1)méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)
csupasz izom (#28)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> áeratikus hasnyák (#243) lángcsóva (#31) >> zoloboo sámán (#230)
izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191) lángcsóva (#31) >> õrült varázsló (#255)
izomernyesztés (#33) >> Mnebolath (#237)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255) hhaar burka II (#162) >> 21. szintû lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alanori csatamén (#233) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +3 védettség; +3 támadás;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább tízezer Tapasztalati Pontot!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütõ (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetõleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * cetbõr válltömés (#1091) 1 * Huddens kesztyûje (#649) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * mithril sisak (#465) 1 * Rhatt páncélja (#458)
1 * ryuku ökölgyolcs (#1156) 1   szirén köpenye (#820) 1   teknõcpajzs (#417)
1   törpe bakancs (#475) 1 * ulkor kötény (#1089) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
1   biami kvazárlándzsa (#568) 10   bogyógránát (#430) 3   bot (#4)
4   bumeráng (#249) 6   bûvös shuriken (#562) 5   ezüstshuriken (#327)
2   kerek kõ (#19) 1   mandibulakasza (#127) 9   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1   mérg. vas dobónyíl (#190) 1   parittya (#18) 1   Pusztítás Botja (#316)
1   szigony (#389) 2   szögletes kõ (#17) 10   tolmokov-koktél (#351)
7   ubuk dobónyíl (#138) 17   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264)
1 * vámpírtõr (#364) 18   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 1 * arany papi karkötõ (#309) 1 * balkezes gyûrû (#1549)
1   Eldaran karkötõje (#373) 2 * gólem talizmán (#811) 2   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * Huddens alkarvédõje (#1550) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 2 * regeneráló gyûrû (#254) 1   rothasztó talizmán (#815)
1   smaragd védõgyûrû (#223) 1   Tharr Keresztje (#287) 1 * vortex talizmán (#812)
1 * zafír fülbevaló (#477)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 1   alkímiázó üst (#341) 1   aranytermõ ládikó (#504)
1   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 3   bájital (#261)
1   bo'adhun idol (#745) 1   bõrkantár (#1125) 5   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36) 1   fiatalság itala (#473)
1   furulya (#233) 25   gyógykenõcs (#313) 8   kaja (#2)
1 + karócsapda (#163) 1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   orvosságos zacskó (#682) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 4   shinai gömb (#348)
4   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 2   távcsõ (#42)
1   teremtés zsákja (#818)        
Löttyök és porok, tartóstul
5   fûszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 19]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 29 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 11]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 40 korty víz (#27), fér még: 20]
12   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 240]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   alligátorbõr (#661) 16   álompor (#396) 4   amniosz (#203)
8   aurach fog (#657) 1   din formázó minta (#301) 4   dözmöng szív (#122)
35   drótszõr (#37) 6   ezüstdarab (#326) 6   fekete gyöngy (#99)
16   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 2   galachmit (#310)
40   gyíkfû (#201) 15   gyöngymangó (#135) 1   halcsont (#390)
1   jégszív (#282) 5   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205)
2   kõszem (#304) 4   kvazár (#244) 7   lótuszvirág (#447)
54   madártoll (#112) 3   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   párducbõr (#1066)
9   pirkit (#153) 5   púderkõ (#119) 62   quwarg tojás (#360)
3   remák szív (#264) 4   rézdarab (#70) 7   rókafarok (#124)
1   Salamon esszenciája (#952) 10   sallank karom (#128) 19   sünmedve tüske (#14)
3   szárnyas hernyó (#69) 10   szvó-ektoplazma (#151) 1   teknõsesszencia (#702)
5   Thargodan esszencia (#328) 8   tükör (#43) 13   vasérc (#152)

Összsúly: 107.96 kgMegterheltség: 105%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
20   gyöngymangó (#135) 142   kaja (#2) 300   madártoll (#112)
1   pengepajzs (#425) 19   polip szívóka (#391) 1   ryuku köpeny (#693)
8   Thargodan esszencia (#328)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 aranytû (#272) 5 gyöngymangó (#135)
8 kaja (#2) 13 kerek kõ (#19) 15 kõszem (#304)
1 mandibulakasza (#127) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa smaragd (#377)
1 raptor karom (#281) 1 szent jogar (#150) 1 szögletes kõ (#17)
3 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 35 drótszõr (#37) 6 fekete gyöngy (#99)
1 fûszertartó (#210) 2 quwarg tojás (#360) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(163,7) nekrofun (#173), hidra (#780)
(164,8) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), oltár, quwarg harcos (#201)
(164,9) csontváz (#48), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), õsi csatamezõ (#263), Tharr oltár, 44. jellempróba,
smaragdgólem (#417)
(165,9) óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), õsi csatamezõ (#263), 43. jellempróba
(166,8) 42. jellempróba
(167,8) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelõhely




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.