Ezüstkarom 172. fordulója
| TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. jún. 10. 14h:54'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: jún. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 559
Extra forduló: 18 |
|
EZÜSTKAROM KALANDJAI
19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott Neked
4 sallank karmot és 3 deus ex machinát. Az aranytermõ erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1
varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+390 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+16 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó
mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 504. hetének nyerõszámai: 26, 28, 7. 2 db 0 találatos
szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy spagulár nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7
pontot használtál fel, van még 335.]
| * 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv
pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 330.]
| * 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia.
Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]
| * 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a
tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 320.]
| * 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 315.]
| * 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az
utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 310.]
| dd 123 87 72 | eldobod a 123. tárgyat a 87. tárgyat a 72. tárgyat
| Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 bronzhegyû lándzsát. Elhajítasz 2 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még
310.]
| dd 247 137 | eldobod a 247. tárgyat a 137. tárgyat
| Elhajítasz 1 fekete bõrcsizmát. Elhajítasz 5 mérg. ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
| d 127 1 | eldobod a 127. tárgyat (1 darabot)
| Elhajítasz 1 mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
| d 2 10 | eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
| Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 310.]
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot
| Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a csupasz izom
varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]
| v 53 | elmormolod az 53. varázslatot
| Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid
erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]
| tv 162 92 | támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 92. varázslatot
| 162. varázslat listáról törölve. Védekezõ varázslatok listájára került: fürgülés. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
| v 6 | elmormolod a 6. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az
áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
295.]
| h 1 50 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 295.]
| tv 92 162 | támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot a 162. varázslatot
| 92. varázslat listáról törölve. Védekezõ varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 295.]
| m 8 8 2 | mozogsz északra, északra, keletre
| [193,22] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl
kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat qwarg rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz
különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Bumerángot
hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos fejét. Kritikus ütés!
(4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával
több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30
életerõ). Sárkánytõrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 42 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól
28 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 143 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2
támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják
húsodat! (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted a qwarg rohamosztagos torát. (1
támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Sárkánytõrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb
elsõ lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a
jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy
kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása. Ritka
errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer
hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a
veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
teljesen lerombolt oltárt. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott
léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével
átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te
megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy korinthai
amõba les rád a sátor sötétjébõl.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé.
Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amõba testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.)
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai
amõba jobb oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd a
korinthai amõba hullámzó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Csápok szívnak vért a
combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik
kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt
álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ
adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön.
Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek
délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes
árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [193,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott
megcsillan egy esõcsepp. Látsz egy friss csatamezõt. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit.
Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kultúrmasztodon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod
neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot.
Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.)
Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4
támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerõ). Sárkánytõrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos
lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon
agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások
érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a
kultúrmasztodon testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Sárkánytõrrel megkarcolod a
kultúrmasztodon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Mellkasodba bök a
kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a
jobb lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [194,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri
gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. Szörny
esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késöbb óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez
egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a
földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 255.]
| m 2 8 | mozogsz keletre, északra
| [195,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Fehér
mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy õsi csatamezõt.
(Továbbmész...) [195,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád
leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad.
Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett,
megismered. Egy kronoelementál. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy kihívás tornyát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura
csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell
ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel
egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy õsdentor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez
viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol
valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Távolról méregfelhõ II varázslatot lõ rád a másik. 102 életpontot vesztettél.
Hányni kezdesz (-6 támadás). Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül
4 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával
több döféssel felnyársalod az õsdentor jobb oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ).
Sárkánytõrrel jól megszúrkálod az õsdentor ragyás testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12
életerõ). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel
nem került méreg a szervezetedbe. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80
életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az
õsdentor ragyás testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Sárkánytõrrel néhányszor
megkarcolod az õsdentor tüskés hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Az õsdentor
néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem
került méreg a szervezetedbe. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ II varázslatot, majd rád küldi. A
támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat
elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A
varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94
életerõ). [-15 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera
nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [25 pontot használtál
fel, van még 230.]
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak
mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a
lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a
feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerûen csak véget kell vetned egy epokitféreg életének!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében
félreszökkensz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az
epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod az
epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az epokitféreg állkapcsa a
levegõben csattan. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.]
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Szûk csigalépcsõn
mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe
öltözött elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy
sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy
tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba
végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod
meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még
210.]
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor,
ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a
feladatodat. Könnyû próba elé állítanak, mindössze egy arató csattanat feltrancsírozása a feladat.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz.
Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 121 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd az arató csattanat fejét. (1 támadással 28 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Az arató csattanat állkapcsa a levegõben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy rozoga, dûlöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy
új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó
fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet.
Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed.
El kell készítened egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják
õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített
tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [20 pontot
használtál fel, van még 190.]
| be 502 2 | bemész az 502. épületbe
| Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm
találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki
Braklimmtúrsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Lássuk, mennyire értesz a harcmûvészethez! Hat, egymásra
rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és
rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még
180.]
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [196,20] Szûnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp.
Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ quwarg királynõ
nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül
4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve
ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynõ jobb oldalát. (4
támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a quwarg királynõ testét.
(1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A quwarg királynõ csáprágói a közeledben csápolnak, de
eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Felfedeztél egy õsi csatamezõt.
(Továbbmész...) [197,20] Szûnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ
kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a
közeledõ ryuku gólem nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a
szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lényt
antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül
4 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami
kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a ryuku gólem jobb lábát. (4 támadással 76
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem bal karját. (2
támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A ryuku gólem pusztító erejû támadást indít, félresöpörve
védekezésedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát.
(4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku
gólem jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A ryuku gólem újból meg újból lesújt
rád. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss
csatamezõt. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas
troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41.
jellempróba).
(Továbbmész...) [198,20] Még mindig füves síkságon vagy. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes)
mutáns nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 150.]
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre
| [199,21] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod.
Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég,
hogy megismerd. Egy kronoelementál. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját
megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben
feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb
védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz
rex bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz.
Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+35 életerõ). Sárkánytõrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot
vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 146 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Sárkánytõrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 28 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A
másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80
életerõ). [-15 varázspont.]
(Továbbmész...) [200,22] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy hóhérbimbót. Észreveszel egy
kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után
inkább mégis. Látod, hogy egy földsárkány egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az
étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Valami
érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy
vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett
áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a
gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott
meglepni. Megpróbálsz néhány hegyikecske mögött meglapulni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a
"legyõzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dombi óriásyeti. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély.
Megnyugodva ugrasz elõ. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek
délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé
emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 125.]
| szk 82 | keresed a 82. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| v 161 | elmormolod a 161. varázslatot
| Kinyered a manakristály energiáját. (+685 varázspont) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét
tagjaidban. Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 120.]
| v 25 | elmormolod a 25. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A
kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 120.]
| * 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 110.]
| * 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenállóképességét. Már nem is
olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot
használtál fel, van még 70.]
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
| Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. A befektetett
munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre szomjasabb vagy. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót
vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a
bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 30.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi
doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom
tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv
hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló
hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következõ körben
tehát 343 pontot költhetsz el.
DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas
monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe
merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstölésébõl, gyorsan
add tovább az információt az óriásyetirõl barátaidnak, hogy õk már el tudjanak bújni elõle!
|
| KARAKTERLAP |
| Ezüstkarom, egy tüsi õsz hajú, szürke szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.
| Erõ: | 21 (29) | | Szint: | 21 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 33 (36) | | Támadás: | 35 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 47 kg |
| Ügyesség: | 33 (38) | | Védekezés: | 64 | | Menekülés: | 20 % | | Életkor: | 5/14 év |
| Egészség: | 22 (26) | | Életpont: | 376/234 | | Jellem: | semleges (-4) | | Tul. pont: | 2 |
| Szerencse: | 33 (36) | | Varázspont: | 693/626 | | Pénz: | 2385 arany | | Kép. pont: | 7 |
| Tudatpont: | 21/21 | | Pszi pont: | 114/98 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 20 |
|
Eddig összesen 1087 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10994 TP-t kaptál. Jelenleg 781199 TP-d van. A következõ szinthez még 18801 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, taalru, õsdentor. A 160. fordulódban 4807 arany került a bankszámládra. 5383 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| | víziharc: | 6/80 | | ökölvívás: | 7/7 | | szúrófegyverek: | 26/28 (+21%) |
vágófegyverek: | 11/82 | | ütõfegyverek: | 8/80 | | lõfegyverek: | 11/5 |
dobófegyverek: | 26/24 (+6%) | | | | | | |
|
| Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << csontpálca (#329) << mandibulakasza (#127) |
| Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| | 1. rejtõzködés: | 13/93 (+44%) | | 2. nyomkövetés: | 62/79 (+36%) | | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/71 | | 5. csapdakészítés: | 17/91 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 3/28 |
7. gyógyítás: | 14/24 | | 8. titkosírás: | 2/10 | | 9. felderítés: | 13/86 |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | | 11. teológia: | 37/45 (+26%) | | 12. taumaturgia: | 40/41 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 3/71 | | 14. versengés: | 10/68 (+8%) | | 15. harcmûvészetek: | 3/58 (+8%) |
16. zene: | 1/24 | | 17. szörnyismeret: | 25/98 (+18%) | | 18. pszi: | 15/19 (+4%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | | 20. vadászat: | 3/10 | | 21. bányászat: | 7/25 |
22. úszás: | 2/95 | | | | | | |
|
| FELTÉTELES PARANCSOK |
| deus ex machinád 2 mezõre repítsen |
| totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)] |
| gyógyítasz 30% életerõ alatt 25 TVP-ért |
| ásol max. 100 TVP-ért |
| készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tûzbimbót (#623) (max. 20 darabot ) |
| elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
| maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
| trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
| csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid | | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tûzgolyó (#155, 25 VP) | tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
| familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| Papi varázslataid | | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tûzesõ (#61, 16 VP) |
| erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
| szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
| Pszi képességeid | | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) |
| molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 18 PP) | pszi-acéltorony (#98, 14 PP) |
| tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 11 költség alatt; |
|
| JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
| vámpirizáció (#1) | óriáserõ (#53) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 2. és magasabb szintûek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| izomernyesztés (#33) |
| Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| hhaar burka II (#162) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
| tûzgolyó (#155) | >> | Notermanthi (#257) | | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) |
| tûzesõ (#61) | >> | kronotapír (#286) | | tûzesõ (#61) | >> | magnetikus praglonc (#200) |
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | | | |
| Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
| fürgülés (#92) | >> | magnetikus praglonc (#200) | | fürgülés (#92) | >> | kronotapír (#286) |
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
| Famulusod egy erdei tündér. |
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
| 3.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
|
| NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
| Páncélok és pajzsok |
| 1 | * | a szirén köpenye (#820) | 1 | | angyalok kesztyûje (#609) | 1 | * | cetbõr válltömés (#1091) |
| 1 | | kvazár sisak (#266) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | mithril kesztyû (#463) |
| 1 | * | mithril láncing (#457) | 1 | * | mithril sisak (#465) | 1 | | optiri agysisak (#315) |
| 5 | | rejtõköpeny (#277) | 1 | | sárga erõöv (#276) | 1 | * | ulkor kötény (#1089) |
| 1 | | Urgod kesztyûje (#462) | 1 | * | zafír erõöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) |
| Fegyverek és lövedékek |
| 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 10 | | bumeráng (#249) | 12 | | bûvös shuriken (#562) |
| 17 | | ezüstshuriken (#327) | 2 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
| 1 | | kõkés (#6) | 1 | | mandibulakasza (#127) | 1 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
| 2 | | nyu-shuriken (#157) | 1 | | rézgolyó (#343) | 1 | * | sárkánytõr (#626) |
| 1 | | Tilnetor kardja (#474) | 3 | | tolmokov-koktél (#351) | 7 | | ubuk dobónyíl (#138) |
| 17 | | ubuk tüske (#131) | 25 | * | vas dobónyíl (#189) | | | |
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
| $1 | | ametiszt medál ($275) | 1 | | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötõ (#309) |
| 1 | | Eldaran karkötõje (#373) | $3 | | ezüst gyûrû ($180) | $3 | | ezüst karkötõ ($158) |
| $5 | | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | | gyémánt karperec (#728) | 1 | | gyöngysor (#192) |
| 1 | | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | | igazgy. fülbevaló ($197) |
| 1 | | két kard szimbólum (#144) | 2 | | korinthai talizmán (#814) | $1 | | obszidián függõ ($195) |
| 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | Ovgun nyaklánca (#615) | 1 | * | regeneráló gyûrû (#254) |
| 2 | | réz papi karkötõ (#307) | 2 | | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
| 1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | zafír fülbevaló (#477) | | | |
| Eszközök, használati tárgyak, készletek |
| 1 | | a teremtés zsákja (#818) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) | 4 | | aranytû (#272) |
| 1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
| 3 | | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 5 | | ezüst kulcs (#184) |
| 25 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
| 2 | | kötél (#92) | 3 | | kristályfolyadék (#449) | $3 | | kristálygömb ($265) |
| 7 | | manakristály (#500) | 1 | | mászókampó (#165) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
| 3 | | nagy bronzkulcs (#185) | 3 | | nagy vaskulcs (#186) | 10 | + | pukkanó tûcsapda (#336) |
| 3 | | rézkulcs (#75) | 1 | | smaragd kulcs (#241) | 1 | | szeksztáns (#32) |
| 1 | | szuper dobóháló (#273) | 1 | | tatu dob (#234) | 1 | | vaskulcs (#183) |
| Löttyök és porok, tartóstul |
| 7 | | fûszertartó (#210) | [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 28] |
| 1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
| 1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
| 1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
| 5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 98] |
| 1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
| 3 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] |
| 2 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 40] |
| 1 | | zöld üveg (#82) | [benne 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 1] |
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
| 1 | | arx formázó minta (#298) | 1 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | cetuszony (#1075) |
| 1 | | csuklyavirág (#133) | 1 | | din formázó minta (#301) | 2 | | dorony tüdõ (#212) |
| 1 | | dözmöng szív (#122) | 48 | | drótszõr (#37) | 1 | | etra hályog (#712) |
| 41 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | fokhagyma (#403) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
| 1 | | fpi formázó minta (#419) | 1 | | gór formázó minta (#444) | 13 | | gyíkfû (#201) |
| 7 | | gyöngymangó (#135) | 4 | | jégszív (#282) | 4 | | karbin plazma (#199) |
| 1 | | kazmár gyökér (#205) | 6 | | kék orchidea (#68) | 3 | | lapkorong (#80) |
| 10 | | lótuszvirág (#447) | 2 | | madártoll (#112) | 1 | | mithril (#352) |
| 1 | | moa zafír (#381) | 3 | | mocsári penke (#148) | 1 | | móri gyümölcs (#116) |
| 3 | | mutáns csont (#331) | 10 | | óndarab (#85) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) |
| 4 | | párducbõr (#1066) | 36 | | pirkit (#153) | 8 | | púderkõ (#119) |
| 3 | | purifikátor háj (#269) | 1 | | remák szív (#264) | 8 | | rézdarab (#70) |
| 3 | | sallank karom (#128) | 1 | | szockó hólyag (#355) | 1 | | szulfagor agyar (#677) |
| 7 | | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | | téfea-agy (#172) | 18 | | Thargodan esszencia (#328) |
| 9 | | trikornis szarv (#198) | 7 | | tûzbimbó (#623) | $1 | | tyrex csont ($280) |
| 11 | | varányszem (#30) | 17 | | vasérc (#152) | 10 | | vízionár szem (#102) |
| 4 | | xirnox szív (#213) | | | | | | |
|
| Összsúly: 120.64 kg | Megterheltség: 111% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
|
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
| TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
| 6 | | elkarog szõr (#665) | 5 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | grifftojás (#179) |
| 4 | | purifikátor háj (#269) | 2 | | rozmárfog (#1069) | 1 | | ryuku buzogány (#696) |
| 1 | | szigony (#389) | 4 | | téfea-agy (#172) | 11 | | Thargodan esszencia (#328) |
| 59 | | tolmokov-koktél (#351) | $1 | | tyrex csont ($280) | 11 | | varázskõ (#305) |
|
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
| 15 | | arany (#50) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | ezüstshuriken (#327) |
| 1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | | gyöngymangó (#135) |
| 6 | | kaja (#2) | 1 | | manakristály (#500) | 1 | | mandibulakasza (#127) |
| 5 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | | rézsisak (#72) | 1 | | sáfránypor (#211) |
| 1 | | sallank karom (#128) | | | | | | |
|
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
| 1 | | drótszõr (#37) | 1 | | óndarab (#85) | 4 | | ragasztó (#83) |
| 1 | | tyrex csont (#280) | 1 | | varányszem (#30) | | | |
|
|
| E körben tett lépéseid térképe |
|
(193,21) friss csatamezõ (#262), kultúrmasztodon (#227)
(193,22) qwarg rohamosztagosok (#242), 28. jellempróba, oltár, korinthai amõba (#420)
(194,21) phua-kúp (#372), 40. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(195,20) kronoelementál (#287), kihívás tornya (#502), 36. jellempróba, Tharr oltár, õsdentor (#282), epokitféreg (#147),
arató csattanat (#144)
(195,21) õsi csatamezõ (#263)
(196,20) quwarg királynõk (#153), õsi csatamezõ (#263)
(197,20) ryuku gólem (#394), friss csatamezõ (#262), 41. jellempróba
(199,21) kronoelementál (#287), Tharr rúnaköve, oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(200,22) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), kihívás tornya (#502), mûvészi porolit (#720), Raia oltár, vaskohó
(#155), 47. jellempróba, dombi óriásyeti (#367)
|