Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü III. december 12.
Karácsonyi menü II. december 12.
Karácsonyi menü I. december 12.
Zén Legendái: Karácsony 2025 december 10.
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
A pillanat képe
Savelementál
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Túlélők Földje árváltozás 2026-tól
Ősök Városa árváltozás 2026-tól
Ügyfélszolgálat 2025. végén
Szörnyvadászat 2. - hírek
Kérdezz-felelek 60.

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8406)
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (15)
Túlélők Földje árváltozás 2026-tól (2)
Ügyfélszolgálat 2025. végén (1)
Lapötletek (65267)
Álomháború lapelemzés 3. rész: Gonosz jellemű lapok (21)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ezüstkarom 172. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 10. 14h:54'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 172. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: jún. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2745
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 559
Extra forduló: 18

EZÜSTKAROM KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Mos-Oi, amikor összefutottatok, adott Neked 4 sallank karmot és 3 deus ex machinát. Az aranytermõ erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszõrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+390 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+16 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 504. hetének nyerõszámai: 26, 28, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont). Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy spagulár nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 335.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]


dd 123 87 72 eldobod a 123. tárgyat a 87. tárgyat a 72. tárgyat
Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. Elhajítasz 1 bronzhegyû lándzsát. Elhajítasz 2 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

dd 247 137 eldobod a 247. tárgyat a 137. tárgyat
Elhajítasz 1 fekete bõrcsizmát. Elhajítasz 5 mérg. ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

d 127 1 eldobod a 127. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

d 2 10 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

tv 162 92 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 92. varázslatot
162. varázslat listáról törölve. Védekezõ varázslatok listájára került: fürgülés. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

tv 92 162 támadó/véd. varázslat a 92. varázslatot a 162. varázslatot
92. varázslat listáról törölve. Védekezõ varázslatok listájára került: hhaar burka II. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[193,22] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat qwarg rohamosztagos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Sárkánytõrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Sárkánytõrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb elsõ lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
Már messzirõl megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat. Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy korinthai amõba les rád a sátor sötétjébõl.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amõba testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amõba jobb oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd a korinthai amõba hullámzó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Látsz egy friss csatamezõt. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kultúrmasztodon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerõ). Sárkánytõrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Sárkánytõrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [194,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tünik. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késöbb óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [40 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[195,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy õsi csatamezõt.

(Továbbmész...) [195,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kronoelementál. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy õsdentor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Távolról méregfelhõ II varázslatot lõ rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az õsdentor jobb oldalát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Sárkánytõrrel jól megszúrkálod az õsdentor ragyás testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Üdvözlésképpen egy méregfelhõ II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 80 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az õsdentor ragyás testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Sárkánytõrrel néhányszor megkarcolod az õsdentor tüskés hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Az õsdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhõ II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-15 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 230.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerûen csak véget kell vetned egy epokitféreg életének!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Sárkánytõrrel eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az epokitféreg állkapcsa a levegõben csattan. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 210.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Könnyû próba elé állítanak, mindössze egy arató csattanat feltrancsírozása a feladat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat jobb oldalát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd az arató csattanat fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Az arató csattanat állkapcsa a levegõben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy rozoga, dûlöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat ezúttal egy mûveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy ezüstshurikent! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 190.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következõ szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan mûködik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Braklimmtúrsók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Lássuk, mennyire értesz a harcmûvészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el. A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[196,20] Szûnni nem akar a zöld síkság. Nemrég eshetett, mert a fûszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esõcsepp. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ quwarg királynõ nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ torát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynõ jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Sárkánytõrrel kicsit megsebzed a quwarg királynõ testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A quwarg királynõ csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Felfedeztél egy õsi csatamezõt.

(Továbbmész...) [197,20] Szûnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ ryuku gólem nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bûvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a ryuku gólem jobb lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem bal karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A ryuku gólem pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a ryuku gólem jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezõt. Ráérõsen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

(Továbbmész...) [198,20] Még mindig füves síkságon vagy. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[199,21] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kronoelementál. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Sárkánytõrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Sárkánytõrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerõ). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [200,22] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Látsz egy hóhérbimbót. Észreveszel egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy egy földsárkány egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Raia hívõi építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyikecske mögött meglapulni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dombi óriásyeti. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 125.]

szk 82 keresed a 82. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy spagulárt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+685 varázspont) Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a varázsenergia varázslatot! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 120.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 120.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 110.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenállóképességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 70.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre szomjasabb vagy. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 8, 30. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 313 pontot. A következõ körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstölésébõl, gyorsan add tovább az információt az óriásyetirõl barátaidnak, hogy õk már el tudjanak bújni elõle!



KARAKTERLAP
Ezüstkarom, egy tüsi õsz hajú, szürke szemû elf férfi vagy. Bõröd teljesen fehér! Tharr bíborosa vagy. Az Erdõk Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 172. fordulód.

 Erõ:21 (29)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:150 cm 
 IQ:33 (36)  Támadás:35  Agresszió:3 Testsúly:47 kg 
 Ügyesség:33 (38)  Védekezés:64  Menekülés:20 % Életkor:5/14 év 
 Egészség:22 (26)  Életpont:376/234  Jellem: semleges (-4) Tul. pont:
 Szerencse:33 (36)  Varázspont:693/626  Pénz:2385 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/21   Pszi pont:114/98   Halhatatlanság:1 %   EFejl:20 
Eddig összesen 1087 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10994 TP-t kaptál. Jelenleg 781199 TP-d van. A következõ szinthez még 18801 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, taalru, õsdentor. A 160. fordulódban 4807 arany került a bankszámládra. 5383 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/80   ökölvívás: 7/7   szúrófegyverek: 26/28 (+21%)
  vágófegyverek: 11/82   ütõfegyverek: 8/80   lõfegyverek: 11/5
  dobófegyverek: 26/24 (+6%)        

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << csontpálca (#329) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -22.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (23 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13/93 (+44%)   2. nyomkövetés: 62/79 (+36%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 2/71   5. csapdakészítés: 17/91 (+6%)   6. csapdaészlelés: 3/28
  7. gyógyítás: 14/24   8. titkosírás: 2/10   9. felderítés: 13/86
  10. szörnyidomítás: 6/20   11. teológia: 37/45 (+26%)   12. taumaturgia: 40/41 (+35%)
  13. szerencsejáték: 3/71   14. versengés: 10/68 (+8%)   15. harcmûvészetek: 3/58 (+8%)
  16. zene: 1/24   17. szörnyismeret: 25/98 (+18%)   18. pszi: 15/19 (+4%)
  19. zárnyitás: 1/0   20. vadászat: 3/10   21. bányászat: 7/25
  22. úszás: 2/95        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 25 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), tûzbimbót (#623) (max. 20 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
trikornis herceg (#261), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tûzgolyó (#155, 25 VP) tûzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tûzesõ (#61, 16 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) óriáserõ (#53) méregsemlegesítés (#14) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzgolyó (#155) >> Notermanthi (#257)   izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
tûzesõ (#61) >> kronotapír (#286)   tûzesõ (#61) >> magnetikus praglonc (#200)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> magnetikus praglonc (#200)   fürgülés (#92) >> kronotapír (#286)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) A Ghallát fenyegetõ átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * a szirén köpenye (#820) 1   angyalok kesztyûje (#609) 1 * cetbõr válltömés (#1091)
1   kvazár sisak (#266) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463)
1 * mithril láncing (#457) 1 * mithril sisak (#465) 1   optiri agysisak (#315)
5   rejtõköpeny (#277) 1   sárga erõöv (#276) 1 * ulkor kötény (#1089)
1   Urgod kesztyûje (#462) 1 * zafír erõöv (#397) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 10   bumeráng (#249) 12   bûvös shuriken (#562)
17   ezüstshuriken (#327) 2   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127) 1   mérg. vas dobónyíl (#190)
2   nyu-shuriken (#157) 1   rézgolyó (#343) 1 * sárkánytõr (#626)
1   Tilnetor kardja (#474) 3   tolmokov-koktél (#351) 7   ubuk dobónyíl (#138)
17   ubuk tüske (#131) 25 * vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) 1   arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötõ (#309)
1   Eldaran karkötõje (#373) $3   ezüst gyûrû ($180) $3   ezüst karkötõ ($158)
$5   ezüst nyaklánc ($117) 1   gyémánt karperec (#728) 1   gyöngysor (#192)
1   halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1   igazgy. fülbevaló ($197)
1   két kard szimbólum (#144) 2   korinthai talizmán (#814) $1   obszidián függõ ($195)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
2   réz papi karkötõ (#307) 2   rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 1   aranytermõ erszény (#819) 4   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74)
3   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 5   ezüst kulcs (#184)
25   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 3   kristályfolyadék (#449) $3   kristálygömb ($265)
7   manakristály (#500) 1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246)
3   nagy bronzkulcs (#185) 3   nagy vaskulcs (#186) 10 + pukkanó tûcsapda (#336)
3   rézkulcs (#75) 1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234) 1   vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
7   fûszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 28]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 2 csepp spiritusz (#170), fér még: 98]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 36 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 40]
1   zöld üveg (#82) [benne 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 1]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   arx formázó minta (#298) 1   bunthar bõr (#733) 1   cetuszony (#1075)
1   csuklyavirág (#133) 1   din formázó minta (#301) 2   dorony tüdõ (#212)
1   dözmöng szív (#122) 48   drótszõr (#37) 1   etra hályog (#712)
41   fekete gyöngy (#99) 1   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
1   fpi formázó minta (#419) 1   gór formázó minta (#444) 13   gyíkfû (#201)
7   gyöngymangó (#135) 4   jégszív (#282) 4   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 6   kék orchidea (#68) 3   lapkorong (#80)
10   lótuszvirág (#447) 2   madártoll (#112) 1   mithril (#352)
1   moa zafír (#381) 3   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
3   mutáns csont (#331) 10   óndarab (#85) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
4   párducbõr (#1066) 36   pirkit (#153) 8   púderkõ (#119)
3   purifikátor háj (#269) 1   remák szív (#264) 8   rézdarab (#70)
3   sallank karom (#128) 1   szockó hólyag (#355) 1   szulfagor agyar (#677)
7   szvó-ektoplazma (#151) 2   téfea-agy (#172) 18   Thargodan esszencia (#328)
9   trikornis szarv (#198) 7   tûzbimbó (#623) $1   tyrex csont ($280)
11   varányszem (#30) 17   vasérc (#152) 10   vízionár szem (#102)
4   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 120.64 kgMegterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
6   elkarog szõr (#665) 5   fekete gyöngy (#99) 6   grifftojás (#179)
4   purifikátor háj (#269) 2   rozmárfog (#1069) 1   ryuku buzogány (#696)
1   szigony (#389) 4   téfea-agy (#172) 11   Thargodan esszencia (#328)
59   tolmokov-koktél (#351) $1   tyrex csont ($280) 11   varázskõ (#305)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 bronzhegyû lándzsa (#87) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fekete bõrcsizma (#247) 1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngymangó (#135)
6 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 mandibulakasza (#127)
5 mérg. ubuk tüske (#137) 2 rézsisak (#72) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszõr (#37) 1 óndarab (#85) 4 ragasztó (#83)
1 tyrex csont (#280) 1 varányszem (#30)    



E körben tett lépéseid térképe

(193,21) friss csatamezõ (#262), kultúrmasztodon (#227)
(193,22) qwarg rohamosztagosok (#242), 28. jellempróba, oltár, korinthai amõba (#420)
(194,21) phua-kúp (#372), 40. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(195,20) kronoelementál (#287), kihívás tornya (#502), 36. jellempróba, Tharr oltár, õsdentor (#282), epokitféreg (#147),
arató csattanat (#144)
(195,21) õsi csatamezõ (#263)
(196,20) quwarg királynõk (#153), õsi csatamezõ (#263)
(197,20) ryuku gólem (#394), friss csatamezõ (#262), 41. jellempróba
(199,21) kronoelementál (#287), Tharr rúnaköve, oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(200,22) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), kihívás tornya (#502), mûvészi porolit (#720), Raia oltár, vaskohó
(#155), 47. jellempróba, dombi óriásyeti (#367)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.