Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Május 18-án szombaton részt vennél-e egy HKK versenyen, amit a Board Game Expo-n rendeznénk a ComicConon? (Belépő van, nevezési díj nincs, nyeremény van.)

1) Igen, megyek a rendezvényre, szívesen részt veszek a HKK versenyen is.
2) Megyek a rendezvényre, de a HKK versenyen nem indulok.
3) Nem megyek a rendezvényre.
4) Nem tudom még.
5) Nem érdekel.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Alpesi tehén
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Hogy kerül ez a békés kérődző ebbe a szörnyektől hemzsegő vadonba?" - Aritma
Nézz szét a galériában!
Board Game Expo 2024.05.18-19.
HKK Tiltott mágia döntő videó
Májusi verseny formátuma
Beholderes HKK verseny március 16. - Versenybeszámoló
Megjelentek az új Alfa paklik!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47065)
Lapötletek (64943)
A májusi verseny páros legyen vagy egyéni? (ÚN-ről és formátumról 2-3. körben szavazunk) (29)
[HKK Piac] Régi lapok (1521)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9480)
[HKK Piac] Eladó lapok (141662)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Árnyak között (Shadowrun kalandmodul)

Időpont: 2055. április 30. péntek. Helyszín: Magyarország.

Minden évben május első hétvégéjén rendezik meg a Nagy Derby-t a Sztrádán, a Bécs-Budapest-Asteropolis (Szeged) autópályán. A versenyen bárki indulhat, a szabályok sem a többi versenyző akadályozását, sem a fegyverhasználatot nem tiltják.

A megbízás igen egyszerű: az árnyvadász csapatnak arról kell gondoskodnia, hogy az egyik (nem túl esélyes, így magas odds-szal jegyzett) versenyző biztonságban célba érkezzen - az első helyen. A megbízó, Mr. Johnson nagy összegben fogadott erre az esélytelen versenyzőre, így hatalmas pénzt kaszál majd a verseny végén.

A játékosok feladata, hogy nyomozzák ki, mi áll a megbízás hátterében, még a verseny előtt "kiiktassanak a forgalomból" két esélyes versenyzőt (ehhez nem feltétlenül kell bántani a versenyzőket, hiszen a versenyszabályzat a versenyre benevezett járműt tartja fontosnak, nem a pilótát), a verseny első szakaszában megvédjék Mr. Johnson kedvencét, majd miután a fickó mégis "balesetet szenved", maguk ugorjanak be a helyére a verseny finisében.

Olvasd fel nekik:

"Bizonyára Önök is tudják, hogy a jövő héten hétfőn startol az idei Nagy Derby. Én elég nagy összegben fogadtam egy bizonyos Igor Szerencsuk nevű versenyzőre, így igen örülnék neki, ha ő futna be az első helyen. Ehhez azonban bizonyos előkészületekre van szükség. Az Önök feladata többrétű: egyrészt gondoskodniuk kell róla, hogy az egyik nagy rivális, Johnny Rottenweiberger autója garantáltan csődöt mondjon a verseny második szakaszában, másrészt el kell érniük, hogy a másik nagy rivális, Walter Sřvdekĺmm el se induljon a versenyen. Sajnos, az ő autóját nehéz lenne szabotálni, és ő a világ legjobb sztrádaversenyzője, így a verseny közbeni legyőzése nem lenne túl optimális megoldás.

Ezt a két feladatot - hangsúlyozom - még a verseny elindulása előtt kell elvégezniük. A verseny startjától kezdve pedig arra kell ügyelniük, hogy Igor Szerencsuk autójának ne essen bántódása, és elsőként haladjon át a célvonalon. Ez természetesen úgy kívánatos, hogy maga Szerencsuk üljön az autóban a győzelem pillanatában, de ha őt esetleg valami baj érné verseny közben, akkor elvárom Önöktől, hogy üljenek be a helyére, és fejezzék be győztesen a versenyt."

Mr. Johnson 135000 Ľ-t fizet a munkáért, és kihangsúlyozza, hogy a játékos karaktereknek mindent titokban kell tartaniuk. Ha a játékos karakterek is fogadni próbálnak Szerencsukra, vagy akárki másnak elkottyantják, hogy Mr. Johnson bundázik, a megbízó aránylag gyorsan az egész csapatot eliminálja (még aznap). Ez elől nincs menekvés.

A találkozó hangulata legyen olyan, hogy ne kerüljön sor összetűzésre. Ha mégis, a játékosok járjanak pórul.

A megbeszélés után egy ideig még lehet kérdezősködni, de Mr. Johnson már szeretne távozni. Ha a két versenyző kiiktatásának mikéntjéről kérdeznek, olvasd fel nekik az Első áldozat és a Második áldozat című fejezet Olvasd fel nekik című részét (lásd alább).

Ha a játékosok utánajárnak a megbízónak, megtudják, hogy ezúttal "jó lóra tettek". A játékmester hasson oda, hogy a játékosok csak annyi infót tudjanak meg Mr. Johnsonról, amennyi még semmire sem használható fel, csak arra jó, hogy megnyugtassa az árnyvadászokat a megbízás tisztaságát illetően.

Ha utánanéznek annak, hogyan rendezik a versenyt, elmondhatod nekik az alábbiakat:

A verseny négy szakaszból áll, Bécstől Győrig, Győrtől Esztergomig, Esztergomtól Dabasig, és Dabastól Szegedig. Minden nap reggel 8-kor startolnak a versenyzők, félórás időközönként. Minden nap közvetlenül az indulás előtt, sorsolással döntik el az indulási sorrendet, és a nap végén pihenőtáborokban szállásolják el a versenyzőket. Az idei Nagy Derby nevezési feltételeit 8 versenyző teljesítette.

A rendezőség védelmi erőfeszítései javarészt a pihenőtáborok őrzésére korlátozódnak. A Sztrádán a versenyzők magukra vigyáznak. A pihenőtáborokat elektromos kerítés veszi körül, valamint ötpercenként őrjárat sétál körbe (az őrjáratban mágus is van). A megvesztegetés általában mindenhol működik.

A versenyzők igen keményen őrzik a saját barakkjukat.

Ami a biztonsági intézkedéseket illeti, kideríthető, hogy Budapesttől délre, a mocsaras szakaszon senki sem őrzi a versenyzőket, az amolyan "szabad a vásár" zóna. Arrafelé egyedül a Lobogó Sztrádaőrség biztosít védelmet, de a Lobogó motorosokat elég könnyen le lehet fizetni. Arrafelé azért nincsen őrség, mert állítólag nagyon szennyezett a vidék.

A versenyző járművek szinte mindegyikének van műholdas csatlakozása, hogy verseny közben folyamatosan lehessen Mátrix-felügyeletet biztosítani a számukra.

Ebben a részben nincs különösebb hibalehetőség. A játékmester intézze el, hogy a játékosok megkapják a melót, de ezt lehetőleg ne úgy, hogy egyszerűen több pénzt ajánl.

Olvasd fel nekik:

"Az első, akit mindenképpen ki kell vonniuk a forgalomból, Johnny Rottenweiberger. Sajnos ő a legjobb rigó, akiről valaha bárki is hallott. Mivel a szabályok szerint a nevezett járműnek kell célba érnie, ezért azt tartanám a legcélszerűbbnek, ha valahogy a kocsiját tennék tönkre. Rottenweiberger sajnos nem használ semmiféle Mátrixhoz kapcsolt irányítórendszert, ezért a hálón keresztül nem elérhető. A technikusai nagyon jól értik a munkájukat, fel vannak készülve a szabotázsra. Vigyázzanak, semmiféle hagyományos szerkezettel nem érhetnek célt nála. Ezen felül a kocsinak a verseny közben kell tönkremennie, különben Rottenweiberger egyszerűen egy másik kocsival indul.

A legfőbb gond, hogy a technikusok egyértelműen valamiféle időzítő berendezést fognak keresni, ezért ilyesmivel ne is próbálkozzanak. Önökre bízom, hogy milyen megoldást találnak."

Egyetlen lehetőség van olyan szabotázsra, amit nem észlelnek Rottenweiberger technikusai: ki kell használni a Sztráda adottságait. Ha a csapat dekása utánanéz a Sztrádának, megkapja a róla szóló fájlt (megtalálható a néhány hónapon belül megjelenő, Árnyékmagyarország című kiegészítőben).

Ha egy kicsit körbekérdezősködnek a kapcsolataik között, megtudhatják, hogy a Sztráda bizony jobban sugároz, mint kékesi adótorony, és egészen máshogy is. Ez már elegendő lehet ahhoz, hogy megoldják az időzítést. Törp technikus kapcsolatuk minden további nélkül (20 000 Ľ-ért) barkácsol nekik egy kis szerkezetet, ami a megfelelő sugárdózis hatására lép működésbe. Persze a kis ketyerét be kell szerelniük a kocsi motorjába.

Ezt két úton érhetik el:

1. Keresnek egy lefizethető pasit Rottenweiberger technikusai között (Utcai etikett). Ilyet találhatnak is, aki 5000 Ľ-es dotáció ellenében berakja a szerkezetet a kellő helyre.

2. Maguk látogatnak el a céghez. A telep helyét és alaprajzát és a szolgálatot teljesítő őrök számát (40 sorkatona, tíz altiszt) megtalálhatják a Mátrixban (Dekázás), vagy a helyet Mr. Johnsontól is megtudhatják. Az egyetlen dolog, amire itt figyelniük kell, hogy zaj nélkül jussanak be a garázsba. Ha komolyabb zajt ütnek, a központi épületből előront harmincöt céges biztonsági őr és tíz céglegény. A kocsit pedig másnap ismeretlen helyre szállítják, amit sehogy sem tudhatnak meg. Ha hang nélkül jutnak el a garázsba, már berakhatják a szerkezetet (Szárazföldi jármű építés/javítás).

Fontos, hogy a ketyerét még a verseny előtt beépítsék Rottenweiberger kocsijába, mert ha nem, verseny közben már nem lesz rá lehetőség (Rottenweiberger barakkját túl jól őrzik).

A legfőbb hiba az lehet, ha fingjuk sincs arról, miféle berendezést készítessenek. Ebben az esetben a következő akciókkal próbáld őket a helyes irányba lökdösni (a számozás a "beetetés" sorrendjét van hivatva jelképezni):

1. Haverjaik mondogatják, hogy a Sztráda az nem akármilyen hely ám.

2. Kedvenc kocsmájukban találkoznak egy régi haverral, Száguldó Tibivel. Bal karját kibernetikusra cserélték. Ha megkérdezik miért, elmondja, hogy rákosodni kezdett. Az utóbbi időben Tibi a Sztrádán dolgozott a Lobogóknál.

3. Technikus haverjuk kérdezi, hogy nem megy-e majd át a szabotálandó kocsi valami különleges helyen, amire be lehetne állítani a szerkezetet.

4. A trideóban látnak egy tudósítást arról, hogyan roncsolja a számítógépek chipjeit a háttérsugárzás a németországi erőműrobbanások helyén.

5. A technikus ajánlja fel, hogy ilyen legyen a szerkó.

Olvasd fel nekik:

"A másik, akit mindenképpen ki kell iktatniuk, Walter Sřvdekĺmm. Gondolom, már maguk is hallottak róla, elég jó sajtója van. Egy apró gondocska van az ő esetében: az FBH szponzorálja az indulását. Mivel a kocsit ennek következtében a budaörsi FBH telephelyen őrzik, nem várom el önöktől, hogy megpróbáljanak behatolni. Természetesen megpróbálhatják, de ebben az esetben nem vagyok hajlandó előleget fizetni. Azt javaslom, Sřvdekĺmmot próbálják meg valahogyan másképpen kiiktatni. A lényeg, hogy ne induljon el a versenyen."

Egy kis utánajárással (Utcai etikett Céges etikett vagy Dekázás) megtudhatják, hogy a pilótát majdnem olyan jól védik, mint a kocsit (egy kisebb FBH telepen van elszállásolva). Ha kiteszi a lábát onnan, akkor is jobban vigyáznak rá, mint a szemük fényére. Gyilkosság tehát kizárva. A Mátrixban azonban a következő érdekes dokumentumok találhatók Sřvdekĺmmról:

1 - Az év románca 2052: Walter Sřvdekĺmm összeköltözött Monica Hooverrel (2052 03 21, Kiskegyed)

2 - Sřvdekĺmm a Federated Boeinghez szerződött, véget ér az SKCS győzelmi szériája? (2052 12 06, SportNet)

3 - Sřvdekĺmm nyerte a 2053-as Sztráda Derbyt (2053 05 07, SportNet)

4 - A nagy szerelem véget ért, Monica elköltözött (2053 07 30, Metanők Lapja)

5 - Sřvdekĺmm nem indul az '54-es Derbyin, mi áll a háttérben? (2054 03 19, SportNet)

6 - "A művelt embereket szeretem": interjú Monica Hooverrel (2054 04 02, Válogatás)

7 - Kisteréz Katalin: Monica és Walter, az igaz történet ( 81 Mp, Beholder kiadó, 2054 09 09)

8 - Újra együtt az álompár (2055 02 01, Hírvilág)

9 - Sřvdekĺmm bejelentette, hogy indul az idei Derbyn (2055 04 12, SportNet)

Sřvdekĺmm az egyik legjobb cross-rigó a világon. Barátnője a híres műérzet csillag, Monica Hoover volt. Miután a lány otthagyta, Sřvdekĺmm a JMÉ-k és a pia felé fordult. Ezért indulni sem tudott a 2054-es versenyen. A lány azért hagyta ott, mert túl butának tartotta. Most azonban visszatért hozzá, és Sřvdekĺmm indul is a versenyen.

Az egyetlen megoldás, ha a nőt valahogy lecsapják Sřvdekĺmm kezéről. Erre jó alkalom lehet a nemsokára rendezendő sajtófogadás. Könnyedén feliratkozhatnak a meghívottak közé (Dekázás). A partin extrém biztonsági intézkedések vannak érvényben.

Ha a csábító játékos egy kicsit is próbálkozik Sřvdekĺmmnál okosabbnak feltűnni, sikerrel fog járni. (Sřvdekĺmm a vezetési tudásáról híres, reakciója nagyszerű, intelligenciája már más kérdés.) Ha Monica elhagyja Waltert, ő megint visszacsúszik az alkohol és a JMÉ-k világába, indulni persze nem tud.

Eléggé egyértelművé tettük a játékosok előtt, mi a dolguk. Ha nem értenek belőle, az az ő bajuk. Ha nem hajlandók rendesen kijátszani a csábítást, az önmagában nem baj, de kevesebb pontot kapnak.

Igor Szerencsuk nem engedi meg, hogy beszálljanak a furgonjába, ezért a játékosoknak maguknak kell gondoskodniuk arról, hogy végigkövessék védencüket az első versenyszakaszon. Az első nap eseménytelen, mindenki időben és épségben végigért az első szakaszon. Az izgalmak a pihenőtáborban kezdődnek majd.

Mr. Johnson a befektetett pénze nagy részét illegális fogadóirodáknál fizette be, mert azok nagyobb nyereményt fizetnek. Ezek a fogadóirodák azonban a Tong kezében vannak, akik azt szeretnék, ha minél kevesebb pénzt kellene kifizetniük nyereményként. Mr. Johnson okos volt, és nem egy összegben fogadott a választott versenyzőre, de a Tongnak felkeltette a gyanúját, hogy milyen sok pénz folyt be egy viszonylag esélytelen versenyző nevére. Nekiláttak hát lenyomozni a pénzek útját.

Mr. Johnson kilétét sajnos sehogy sem tudták megállapítani, ezért úgy döntöttek, hogy inkább az általa favorizált versenyzőt "iktatják ki" a versenyből.

Az első merényletkísérlet

Két orgyilkos behatol a versenyző barakkjába, és hangtalanul végez a fickóval. Ha a játékosok látható ellenintézkedéseket tettek (pl. őrt állnak az ajtónál), akkor az orgyilkosok ésszerűen más megoldást választanak.

Az orgyilkosok paramétereinek meghatározásához használd a Zsoldos archetípust (célzószemüveg és KnyGPu nélkül, viszont 4-es szintű mágneszár-nyitóval és 2-es szintű kódtörővel), professzionalizmus szintjük 3-as legyen. Csakis a feladatukra koncentrálnak, felesleges harcba nem bocsátkoznak, csak akkor hagynak fel a versenyző meggyilkolására tett próbálkozással, ha a sikerre nyilvánvalóan semmi esélyt sem látnak.

A második merényletkísérlet

Ha az első merélyletkísérletnél kiderült, hogy a Tong van az akció hátterében (az elfogott merénylők köptek), akkor a játékosok utánanézhetnek egy kicsit a dolgoknak. Megtudható, hogy a Tong üzemelteti azokat a fogadóirodákat, ahol Mr. Johnson "feltehetőleg" elhelyezte a pénzét.

A verseny második napja után rút csapda vár Szerencsukra. A Tong ugyanis "előkészítette" a barakkot: ha a versenyző kimegy a fürdőszobába, a zuhanyból nem csak víz, de halálos hatású baktériumtenyészet is folyik. Akire ráfolyik a fertőzött víz, az 12 órán belül feltűnés nélkül, fájdalommentesen meghal.

Ha valamelyik varázsló asztrálisan körbekukkant a barakkban, felfedezheti a zuhanyba telepített baktériumtenyészet (élő anyag!) halvány auráját. Innentől pedig már technikai kérdés, hogyan oldják meg a problémát.

A harmadik merényletkísérlet

A játékosok ezek után feltehetően úgy döntenek, hogy beülnek Szerencsuk mellé a kocsiba - Szerencsuk nem is nagyon tiltakozik ez ellen.

A Tong a verseny harmadik napján próbálkozik újra, mégpedig úgy, hogy egy dekás kalóz segítségével "belenyúlnak" a versenyjárgány navigációs rendszerébe, és a gépet a versenyző akarata ellenére letérítik az útról - bele a mocsárba. Ez a módszer akkor is működik, ha a versenyző nem becsatlakozva, hanem csak úgy "kézzel" vezeti a kocsit.

Ez a harmadik kísérlet annyira komoly és nehezen kivédhető, hogy a játékmester nyugodtan legyen szőrösszívű.

Az egyetlen megoldás, hogy felbérelnek egy dekást (valamelyik közvetítő kapcsolaton keresztül), aki majd on-line őrszolgálatot tart a Mátrixban a futam ideje alatt - és azt is megmondják neki, hogy konkrétan a kocsi műholdas irányítórendszerét figyelje. Ez esetben a bérdekás még tud szólni, amikor egy idegen ikon jelenik meg, és villámgyorsan a kocsi fedélzeti számítógépe felé tart. A helyzet gyors döntést kíván: amit a játékosok először mondanak mondjuk 10 másodpercen belül (valós időben), az történik meg. Ha a kocsit nem sikerült lekapcsolni, akkor zuhanás a mocsárba. Igor Szerencsuk még az utolsó pillanatban felkiált:

"Bozse moj! Valaki belenyúlt az irányítórendszerbe...!"

Ezek az utolsó szavai, amiknek el KELL hangozniuk, különben a játékosok nem tudják meg, honnét babráltak ki velük ilyen szépen.

A játékosoknak ezek után egyrészt ki kell szabadulniuk a gyorsan süllyedő furgonból, másrészt ki kell szedniük onnan Szerencsukot is, harmadrészt valahogyan ki kell emelniük magát a furgont. Amikor belecsobbannak a mocsárba, a Szerencsuk mellett, az első ülésen ülő karakter még láthatja, hogy az orosz mellett betörik az ablak, és valami nyúlós massza ömlik rá a szerencsétlen fickóra. A mocsárszellem dolga, hogy végezzen Szerencsukkal. Ezt meg is teszi, és felszívódik, mielőtt a játékos karakterek nekieshetnének.

A kocsi kiemelésével kapcsolatban a játékmester lehet szigorúbb, de azért ügyeljen arra, hogy ne itt akadjon el a történet.

A negyedik merényletkísérlet

A negyedik alkalommal a Tong már "nem cicózik": amikor a harmadik nap után a versenyző megérkezik a szálláshelyére, feltűnik két Yellowjacket helikopter - természetesen medvére betárazva -, és rapityomra lövik a csapat védencét. Konyec filma. A játékos karaktereknek nem marad más választásuk, mint beszállni a ringbe a kiesett versenyző helyett.

A Derby elérkezett a finishez. Az utolsó napon már mindenki nyílt sisakkal játszik, és hatalmas, gyilkos száguldásban igyekszik győzedelmeskedni. A végső győzelemre még négyen esélyesek: az orosz Igor Szerencsuk, a japán Isoku Tokamani, az olasz Paolo Cordenzi, és a német Johnny Rottenweiberger. Elindulás után nem sokkal a karakterek kiégett roncsot pillantanak meg az útpadkán - úgy fest, Cordenzi már nem fejezi be a versenyt. A nyomokból ítélve föld-föld rakéta végezhetett vele.

Ha a karakterek az első fejezetben sikeresen szabotálták Rottenweiberger kocsiját, akkor Mr. Johnson odaszól nekik telefonon, és megköszöni az akciót.

Innentől pedig az alábbi ellenfelek érkeznek szép sorban:

Egy kisebb Lobogó osztag

A Lobogósok a Sztráda egy nyílegyenes szakaszán törnek rá a csapatra, ott, ahol semmilyen tereptárgy sem zavar senkit - kivéve a mocsarat az autópálya alatt, mellett és körül. Egyszerű járműves harcról van szó.

A Lobogósok motoron jönnek, és éppen annyian, mint ahány csapattag van. Közülük ketten szemmel láthatóan vezérek, ez a motorjukban és a felszerelésükben mutatkozik meg. A paramétereik az alábbiak:

A 2 vezér: Harley Scorpion motor, három könnyű fegyverággyal, ezek mindegyikén egy-egy HK-227. A vezérek a Zsoldos archetípusnak felelnek meg.

A többiek: Yamaha Rapier motor, fegyverágy nélkül. A Lobogó motorosok a Bandatag archetípusnak felelnek meg, de az önvédelmi pisztolyuk helyett inkább egy AK-48-ast hordanak, gránátvetővel.

Néhány morcos levegőelementál

Ha két varázsló van a csapatban akkor három elementál jön, ha csak egy, akkor kettő (ez érthető volt, nem?). Az elementálok megoszlása: vagy egy 4-es és egy 5-ös erejű, vagy két 5-ös és egy 4-es erejű. Egyszerre csak egy varázslóra támadnak - a mágus az elsődleges célpontjuk. Asztrális alakban érkeznek, és asztrális harcban küzdenek meg a varázslókkal. Ha velük végeztek, manifesztálódnak, és elintézik a többieket is.

Egy konkurens versenyző

A konkurens versenyző (Isoku Tokamani) és cimborái az egyik A-elemnél (Az A-elem a Sztráda útpályáját alátámasztó egyik fajta lábazat. Részletesen lásd az Árnyékmagyarország c. kiegészítőben.) várnak a csapatra. Amikor a játékosok az A-elemhez közelítenek, a játékmester mondja el nekik, hogy a japán rigó kocsija az A-elem után kétszáz méterrel, az útpadkán hever, szemmel láthatóan üzemképtelenül.

Ha a játékosok gyanútlanul keresztülhajtanak az A-elemen, akkor az útra elhelyezett robbanóanyag csúnya dolgokat művel (C-12-es plasztik, 5 kg, a jármű páncélzata 2-vel kisebbnek számít alulról). Sikeres észlelés (8) próbával észre lehet venni a plasztikot - a játékmester titokban dobja a próbát.

Ha a játékosok okosak, akkor onnan gyaníthatnak csapdát, hogy a konkurens versenyző kocsija látható helyen parkol, és a tüzetes távolsági vizsgálat (pl. felderítőrobottal) után kiderül, hogy sértetlen ("Hát ez a fickó mit keres itt, miért nem hajt padló-gázzal?"). Ha gyanakodnak, akkor a plasztikot sikeres észlelés (4) próbával veszik észre, és nem éri meglepetésként őket, ha az A-elemből kiugrálnak a fegyveresek.

Isoku Tokamanihoz használd a Volt céglegény archetípust, bérencei pedig legyenek Zsoldosok (összesen 4-en).

Egy rosszkor jött üzemzavar

Az üzemzavarra csak akkor kerül sor, ha a játékos karakterek mindezidáig elmulasztották a kocsi tüzetes (!) átvizsgálását. Az átvizsgálásra bármikor sor kerülhet, mivel a készülék a kocsi egyik alkatrészébe van építve.

Ha a játékosok nem vizsgálják át a kocsit egyszer sem, akkor nincs esélyük a vírus ellen.

Alapos átvizsgáláskor Elektronika (8) próbát kell dobni, hogy kiderüljön, valaki babrált az elektronikával. Ha a játékosoknak van annyi eszük, hogy lenyomozzák az alkatrészek szállítóit, akkor némi utánjárás eredményeképpen egészen konkrétan megtudják, hogy a kocsi elektronikus rendszerét egy Csákváry & tsa nevű szegedi cég szállította, és a beépített vírus az utolsó napon egy megadott időpontban teljesen mozgásképtelenné teszi az autót, és az elektronikus rendszert helyrehozhatatlanul károsítja. A munkát végző - szegedi - szerelő könnyen rábírható arra, hogy elárulja, hogyan kell semlegesíteni a vírust.

A játékmester nyugodtan lehet szigorú, az itteni történéseknek kifejezetten az a céljuk, hogy a játékosok felsüljenek menet közben. Ha eddig a fejezetig eljutottak, akkor már úgyis sokat tettek, tehát nem nagy veszteség, ha a négy "összetűzés" egyike során elmennek egy kicsit ibolyát szimatolgatni.

Igor Szerencsuk autója (GAZ DZ-120 furgon)
Kezelés:4
Sebesség:40/120
Test:5
Páncélzat:4 (alulról 2)
Nyom:4
Robotpilóta:3
Felszerelés: 1 automata ágyú (csak előre, 60 fokos szögben mozgatható), 1 rakétavető (4 db föld-levegő itányított rakétával), 1 Ingram Valiant KnyGPu (ez csak hátra tud lőni, 120 fokos szögben), mindkét oldalon 2-2 lőrés (1-es szintű visszarúgás-csillapítónak számít), rigócsatlakozás.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 21 szavazat alapján 7.8)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Kígyótánc (Shadowrun kalandmodul).

Létrehozás: 2003. december 22. 12:58:54
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:09
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.