Zarknod visszatér lapelemzés (3. rész)
Mielőtt belevágnánk a pontozásba, érdemes egy-két szót ejteni az értékelési skáláról, hiszen nem árt kontextusba helyezni a várható pontokat.
- 10 pont - Megkerülhetetlen versenyspoiler, amely több top pakli alapja lesz
- 9 pont - Kiemelkedő lap, sok helyre befér majd, vagy győzelemesélyessé tesz egy koncepciót
- 8 pont - Nagyon jó kártya, saját paklijába kötelező darab, de más deckekben is felbukkanhat
- 7 pont - Jó papír, nem feltétlenül miatta fogunk meccseket nyerni, de még bőven használható
- 6 pont - Nem kifejezetten nagy szám, de speciális formátumokon előtérbe kerülhet
- 5 pont - Közepes lap, a saját paklijában sem fog a jobbak közé tartozni
- 4 pont - Gyenge kártya, legfeljebb drafton juthat komolyabb szerephez
- 3 vagy kevesebb pont - Használhatatlan lap, bizonyára csak valamilyen gonosz összeesküvés folytán mehetett át a tesztelésen
A tesztelés során nyilvánvalóan igyekeztünk kiszórni az 5 pontosnál gyengébb lapokat, így ilyenekből remélhetőleg nem lesz túl sok. A rend kedvéért azonban szó esett ezekről is, hiszen szeretném minél nagyobb szélességében használni a 10-es skálát, hogy ezáltal jobban érzékelhetővé váljanak a lapok közötti különbségek.
Dimenziószövés (9): Eddig is léteztek már olyan lapok, melyeket jó érzéssel dobtunk el anti-mágiának (Halászat, Démoni bölcsesség, Térszaggatás, A mélység felfedezése stb.), a Dimenziószövésnek hála pedig most egy újabb darabbal bővül a készlet - nem is akármilyennel! Retteghetnek a jócskán megerősödött lényes paklik, a varázslat-alapú kontroll deckek ugyanis egy brutális asztaltakarítást és drágítást kaptak a bűbáj személyében. Triniganos lapok közé is tökéletesen illeszkedik.
Drakolder edifikátor (8): Mind a drakolderek, mind pedig a Fairlight követőjés villám pakliba tökéletes kártya. Hogy ezek a határeset-koncepciók mennyire lesznek életképesek az új lapokkal, az egyelőre még kérdőjeles, de szerintem érdemes lesz velük próbálkozni - egy 1 VP-ért jövő, lényegében cantrip olcsóbbításnak mindig van létjogosultsága.
Drakolder esszencia (9): Az egyik legkeményebb frissen megjelent erőforrás. Igaz, hogy tisztán csak egy lap előnyt termel körönként, víziókkal, feltámadó lényekkel, illetve Démoni bölcsességgel azonban jól kihasználhatjuk a dobálást. Ha azt vesszük, hogy mindezt egy azonnalit semlegesítő, anti-mágiás tárgyba oltva kapjuk, aligha lehetnek extra kívánalmaink - a Lépéselőnyös paklikba egyenesen kötelező lesz.
Ewgbert, a mágus (9): Maedin jóbarátja - csak éppen Ewgbert még hasznosabb arc, mint a Dornodon avatár. Ha úgy nézzük, mindössze egyetlen lap előnyt termel tisztán (a lény és a gyógyulás mellett persze), Lassan járj! és egy olcsóbbítás vagy manatermelés mellett mégis álomszerű indulás lesz a második körben a tapasztalatok alapján. Ami miatt ennyire magas pontszámot kapott, az az, hogy durván megkombózatjuk Esszenciakapoccsal, valamint a kalandozó pakli Lassan járj!-as verziójából sem érdemes kihagyni. A régivel ellentétben ráadásul bukni sem tudunk rajta.
Kontinuum-buborék (7): Tárgyakra építő pakliban teljesen korrekt lap: lényegében az Aranydukát és A végzet talizmánja összemosva. Első pillantásra univerzálisnak tűnik, de valahogy mégsem raknám be máshova, hiszen annyira azért nem csinál egyedi dolgot - tudjuk ennél jobb dolgokra is költeni a csontjainkat. A tárgy deck sem emiatt fog hirtelen feltámadni, de 1-2 darab használata azért kötelező, és persze csapda pakliba is bőven befér.
Titánkolosszus (10): Sebzett vérfarkas 2015? Olyasmi, és mivel a Mágusok alkonya egyik legerősebb lapjáról beszélünk (a védekezés miatt persze), aminél a Titánkolosszus bizonyos esetekben még jobb is tud lenni (igaz, cserébe eggyel drágább), ezért nyugodt szívvel odaírhatjuk mellé a maximális pontszámot. Lophatatlansága is sokat érhet ezekben a csábításokkal teli időkben.
Vlagyimir páncélja (8): Sivara már önmagában előrevetíti a KF-es pakli visszatérését, de az olyan lapok is nagy segítségnek számítanak majd, mint a Vlagyimir páncélja. A Hurokcsapda óta tudjuk, hogy 1 csontért lényt counterelni igencsak megéri, ráadásul ha egy lény megkapja a páncélt, azt onnantól szinte lehetetlen lesz megoldani: a 2 életjelzőn, a +6 ÉP-n, a mágikus védelmen és a tárgy rezisztenciáján kevés dolog megy át. Az Átokeltávolító, a Mágiapróba és a Szörnybűvölés a legjobb ellene, de ezeket alapból nem nagyon használják szerencsére.
Zarknod, drakolder nagyúr (7): Az árához képest jó nagy ütőlény, védelemmel és egy hasznos extra képességgel - régen így nézett ki egy klasszikus kontroll lény. Ezen fajta lapok felett ma már eljárt az idő, az új Zarknod statjai és képessége azonban szerintem vannak annyira tiszteletreméltóak, hogy tehessünk vele egy-két próbát bizonyos paklikba. A behemótok nagymestere mellett kegyetlen.
Zu'lit kísérlete (9): Véleményem szerint a legjobb a frissen megjelent 1 VP-s, varázslat-alapú lapcounterek közül. Egyrészt azért, mert - a régiez hasonlóan - úgy jön 1 VP-ért, hogy közben Lassan járj!-kompatibilis, másrészt pedig azért, mert olcsóbbításokkal (pl. A mágia létsíkja) hirtelen ingyenes counterré válik. A dobatás elleni védelem bizonyos deckek ellen óriási fegyver lesz.
Drakoler obligátor (8): A Xenomorf vadászra emlékeztet ez a kártya, mely a funkcióját tekintve a mai napig egészen hiánypótló jellegű, bármennyire is egyszerű darab. Az obligátor ha úgy tetszik az ő felturbózott verziója: nem szed le, illetve dobat el bármit, de cserébe lopni tud, és a dobatást is a mi választásunk szerint végzi. Korlátozó szabálylapok mellett kiválóan fog működni, de természetesen a drakolder-pajtások is megtűrik majd maguk mellett.
Drakolder purifikátor (8): A hét törzs főnöke, valaki? Az első körben kapni 3 VP-t és egy 2/3-as lényt elég durva kezdés, míg drakolder pakliban az ide-oda pakolgatott gyengülésjelzőket alakítgathatja manává. Az olcsóbbítós pajtásával együtt már igen komoly lendületet ad ennek a kontrollosabb etnikumnak.
Kisebb kincsfutár (8): Az Öreg vazallus személyében már van egy igen tápos erőforrása a legendás paklinak, a Kisebb kincsfutár pedig most meghozta az utánpótlást is. Ha nagyon nagy a baj, magában is lecserélhetjük, de ha csak egy lényünk van mellé, már bőven megérte az üzlet - ráadásul a leszedés sem optimális mellé. Mivel viszonylag sok kontroll-jellegű lap jött már a deckhez, ezért a kör végi lapokat is elég nagy eséllyel hasznosítani tudjuk.
Lávagólem (7): A legnagyobb bajom ezzel a lappal, hogy hiába húzzuk be, leginkább akkor segít csak, ha már van egy kis baj, hiszen mi magunk nyilván drágítani fogjuk. Utána persze óriási előnyt termelhet, de ha pont egy Techiánaflux volt a lap, amit nem tudtunk elcsípni, akkor máris nem tudunk mihez kezdeni szegény Lávagólemmel. Ettől függetlenül drágítós deckek side-jába mindenképpen betenném, de az Ősi mágiazabáló sokkal jobb.
Villámkorbács (7): Egyszerű és őszinte lap: akár már a játék elején odacsaphatunk egy kilencest ellenfelünk arcába. Hiányzott már egy ennyire kemény lövés a villám paklinak, hogy ne csak a "sok kicsi sokra megy" elven tudjunk nyerni.
Átokeltávolító (7): A különféle jelzőlevevős kombó deckekbe (Időzített gomba, Bálvány) ideális lap lesz, hiszen reagálhatatlan alternatívája a Megfelelő alkalomnak. Máshova viszont nem használnám - esetleg a side-okban elférhet, ha megjelennének a lénybuffolós paklik a metában (dal, KF, szegénylegény stb.)
Életlen kard (8): Szerintem a legjobb a nulláért jövő KF-es tárgyak közül. A standard kalandozó deckbe, KF-es pakliba vagy akár orkok közé is berakható, hiszen ingyen pörgetni a decket - egy kis plusz sebzés mellett - bőven megéri, és akár még az ellenfelet is hátráltathatjuk közben. Rugalmasan használható, univerzális lénytápolás - tölteléklap, de a jó értelemben véve.
Hamis harsona (7): A következő nullás tárgy, ő már jóval speciálisabb. Ettől függetlenül van benne kombópotenciál, hiszen a (P)-s képességekkel elég jól együttműködik (az ében íjászok szeretik megfújni), de esszenciális darabnak azért nem mondanám.
Idéző teknős (9): Kegyetlenül erős keresés - nem csak teknős pakliba. Igaz, hogy egy viszonylag szűk laptartományból kutat csupán, de az, hogy mindezt anti-mágiával teszi, óriásit dob a lap erején. Már Teknős hínártoronnyal is eszméletlen dolgokra képes, de ott van még a Sziklavár, a Varkaudar fetisiszta, a Drakolder esszencia és a többi anti-mágiás spoiler is.
Ragacsos iszappolip (7): Ez a lap nagyjából egy szituációban jó: A hét törzs főnöke mellett, az első körben - akkor viszont nagyon, hiszen a kis iszapjelzők szépen hátráltatják az ellenfelet. A játék későbbi szakaszában már kevésbé hasznos, hiszen a méretei nem túl impozánsak, de ettől még nem nézném le - Lépéselőnyös kontrollba is ki lehet próbálni akár.
Vegetáriánus őshangya (8): Még egy 3-ért jövő, lapot semlegesítő lény. A Vegetáriánus őshangya extra képessége a legjelentéktelenebb az ilyesfajta lapok közül, cserébe viszont egész könnyen jöhet 2-ért is - ami Az őshangyák istene vagy A hét törzs főnöke mellett máris 1 VP lesz csupán, ami már egészen durvának mondható. Az illusztrációja pedig telitalálat!
Bosszantó teknős (6): Megmondom őszintén, annyira nem érzem ezt a lapot. Alapból biztosan nem raknám be sehova - teknősökhöz se, hiszen ott engem is zavarna. Side-ból pedig a Xenó bilincsmester mind a színe, mind pedig az élete miatt jobb a Zarknodos paklikba - és azért már az sem akkora táp, mint fénykorában. Kezdő játékosok könnyebben beszerezhetik, ez előny.
Gyógyító érintés (4): Az Újjászületés miatt szerintem nincs túl sok létjogosultsága ennek a lapnak. Oké, hogy az az ellenfelet is gyógyítja, de gyógyulós pakliban ez egyrészt lényegtelen, másrészt pedig az fixen 1 VP-ért jön, extra képességgel.
Haragos teknős (7): Bármennyire is meglepő, viszonylag kevés van az olyan olcsó lényekből, melyek kijátszásukkor rögtön leszednek egy lapot. A Haragos teknős emiatt a hiány miatt szerintem teljesen rendben van, pláne úgy, hogy dobathat is akár pluszban, ha olyan ellenfél ellen játszunk - legrosszabb esetben megtanul repülni.
Őshangya technikus (8): A megerősödő őshangya pakli első számú ölése. Nincs más dolgunk, mint megpörgetni kicsit az Őshangya herés hokit Szánalmas teknőssel, majd kitenni egy-két Őshangya technikust, akik pillanatok alatt pontot tesznek a meccs végére. A védelem és a háló miatt már a játék elején is jó - őshangya követő mellett már önmagában is kettőket lövöldözget.
Gombapók (6): A mérgező deck már jó ideje ott van a legerősebb koncepciók között, ezért nehéz már hova erősíteni - a Gombapók sem éppen hiánypótló lap. Pontosabban bizonyos értelemben igen, hiszen Veszélyes fajon a pók deck még életképesebb lehet általa, a pakli normál változatába azonban annyira nem erőltetném, hiszen semmi különlegeset nem csinál.
Mindenkinek egy kört! (4): Sajnos egyik képessége sem olyan, amire megéri várni, hogy majd milyen jó lesz, ha elsül - mindegyik funkció olyan, hogy inkább "célirányos" lapokat használ rá ember. Pláne úgy, hogy ez nem feltétlenül arra fog csak hatni, akire szeretnénk. Frissen bontotton persze teljesen rendben van.
Őshangya fanatista (7): Az őshangyák nem feltétlenül ütögetéssel nyernek, de azért az a pár izom jól jöhet, ha szükségünk van még néhány ÉP-nyi sebzésre. A lap fő felhasználási módja azonban nem ez lesz: az Őshangya herét fogjuk vele izmozni, hogy még több erőforrást kapjunk, amikor visszavesszük a kezünkbe.
Őshangya harcos (7): Szerencsére akkor sem kell aggódniuk az őshangyáknak, ha nem érkezik a techinkus: az Őshangya harcos is gyorsan képes bepörgetni a dolgokat. Bizonyára unalmas mese, de itt is el kell sütni: Őshangya herékkel a legjobb. Ha kiteszünk belőlük kettőt-hármat (ez a követő miatt adott extra quwarg, illetve a körbekeresési lehetőségek miatt nem túl bonyolult), máris kétszámjegyűt csaphatunk oda az ellenfél arcába.
Űzött vad (8): A mérgező paklinak is jutott azért egy spoiler-közeli kis gyakori kártya. Az ingyen jövő mérgező lény, amin nem tudunk bukni úgy kellett már a decknek, mint egy falat kenyér - a Sheran védősárkányát is csak az ára miatt használták főleg eddig, csak azt nem túl könnyű beszerezni. A Villámháborús verzióba lesz a legjobb, mondjuk amikor felépít egy Zanpókot az ellenfél első körében.
Dharosz kincse (10): Ha az előbb már szó esett a Hurokcsapdáról, akkor íme a kiegészítő egyik legnagyobb spoilere, a Dharosz kincse, ami ugyanazt csinálja, mint az említett Sheran tárgy: 1 csontért counter - csak éppen nem lényt fog, hanem a használt lapok 95 százalékát. Az hogy utána még egy lapra is be tudjuk váltani, már-már elmebeteg - ha emiatt nem értékelődnek fel a side képességként történő csonttermelések, akkor soha.
Hátbaszúrás (8): Az egyetlen az új 4 VP-s azonnali szettből, melynek a teljes költségét helyettesíteni lehet. Már ezért is figyelemre méltó a Hátbaszúrás, pláne úgy, hogy a képessége is remek, hiszen erőforrást vagy keresést counterelni gyakran fogunk tudni. A Dobótőrök miatt Az alvilág ura mellé lesz messze a legjobb, de egy sok Tharr lappal játszó drágítós deckben is nagyot szólhat.
Káoszgoblin (10): Vannak, akik csak annyit látnak ebben a lapban, hogy eggyel kevesebbet dobat, mint az amúgy top spoiler Tudatfagyasztás, és vannak azok, akik azt látják, hogy cserébe kapunk még egy lényt is, ami számtalan dologra képes. Én ez utóbbi táborba tartozok: az az 1 csont rengeteget számít, ha valamennyire is építünk rá, emellett pedig lehet Alakváltó ősködözni, Kisebb Zanozni, Esszenciakapcsolni, nem mellesleg sokkal könnyebb olcsóbbítani is - counterelni ellenben annál nehezebb. Trinigan deckbe is szuper.
Natuuk, a csáplord (8): Újabb keménylegény a legendás pakliba. A követő mellett 1-ért fogja a lapok egy viszonylag jelentős részét, hogy aztán a plusz drágítással extra hátráltatást rakjon az ellenfélre. A legendás képessége nem újdonság, ám ettől függetlenül remek: lehet akár kivégző lap is, de az izmok is jókora előnyt termelnek már 2-3 lény mellett is. Még egy erős induló lap a decknek, kezdhetünk félni.
A csend tornya (7): Kissé megkésett side lap, hiszen a dal deck azóta jócskán ki lett herélve - persze a játékosok kreativitását nézve bármi megtörténhet még, így nem kizárt, hogy be fogjuk mi még tapasztani Nil herceg dalnokának száját A csend tornyával. Szerencsére van neki egy másik képessége is, ami miatt el lehet rajta gondolkodni - igaz, leginkább akkor, ha olyan környezetet teremtünk neki, ahol az az elköltött 1 VP sokat számít, hiszen egy lap eldobása annyira nem nagy ár a kikapcsolásáért cserébe.
A föld oltára (8): A barna szín is megkapta a maga oltárát, és igazán erre az épületre sem lehet panaszunk. A tűz oltárához hasonlóan annyiban jobb, mint társai, hogy mágikusan véd, viszont őt is csak egyszer tudjuk használni körönként. Szerencsére ez nem akkora gond, hiszen körönként egy leszedés azért általában elég szokott lenni, ráadásul Tharr épp ebből a kategóriából áll most viszonylag rosszul, így jól fog jönni egy ilyen funkciójú kártya. Tharr követős kontrollba használnám leginkább, ott igen gyorsan meghízhat a sok counter, illetve keresések mellett.
A goblinok megmentője (8): Egyedi lap, mely a tárgyas paklik egyik legfőbb motorja lehet a jövőben. Miután képessége azonnal kisül, ezért nem kell tartanunk a reakcióktól - ha létrejön, onnantól igen nagy eséllyel előnyt fog nekünk termelni. Méghozzá akár már az első körtől kezdve...
Bazaltelementál (7): Counternek egy picit talán drága, egy kontrollosabb épület pakliba azonban mégis beférhet, hiszen 6-7 sebzéssel - pláne forrásimmúnisan - már igen komoly gondokat okozhat. A zanszilánk költség miatt Tharr követője mellé is el lehet rajta gondolkodni.
Ekharion bébi (6): Újabb ősmágiaellenes lap - ez annyiban jobb, mint a Lávagólem, hogy rögtön az első ilyen kártyát is el tudjuk vele csípni, akárcsak az Ősi mágiazabálóval. Mást viszont sajnos nem tud, és a drágítással sem kombózik annyira, így amíg az óriás pakli nem lesz igazán életképes, addig szerintem az Ekharion bébi is inkább a bölcsiben fog maradni.
Ezeréves alkotás (7): Vérfarkas deckbe a Farkasgazda és Az örök telihold völgye mellé már nem feltétlenül fog beférni, klasszikus nekronhordába azonban ettől még ideális lap. Két ilyen mellett már egyáltalán nem kell nekronoznunk, kérdés azonban, hogy akarjuk-e majd erre pazarolni a paklink tempójából adódóan értékes manánkat?
Falánk óriás (7): Óriás pakliba iszonyatosan király, hiszen akár VP-költség nélkül leszedhetünk vele egy lapot az ellenfél körében. Ehhez azonban kellene lennie első körben óriás paklinak...
Gólemgyurmázás (7): Ha ezidáig féltünk belőni Enkalát, akkor mostantól még jobban rettegni fogunk, hiszen a Gólemgyurmázás egymaga belövi a győzelemhez szükséges 4 ÉP-t. Emiatt egyáltalán nem rossz lap, de ha él a követőnk, akkor valószínű nem rá fogjuk költeni erőforrásainkat, hanem inkább gólemek keresgetésére, hiszen igazán nagyot lőni azért nem könnyű vele.
Moa blokkoló (5): Egy side-moa arra az esetre, ha kikapcsolnák a Szűk esztendőnket - mert hogy alapból nyilvánvalóan nem építenénk egy ennyire esetleges hátráltatásra. Felmerül azonban a kérdés: miért nem játszunk inkább Zoárd italával, amely mindössze 1 zanszilánkért és permanensen megoldja az ilyesfajta problémáinkat?
Nyugodt Káin (7): Azért nem kell minden legendás lénynek őrületesen erősnek lennie. :) A Nyugodt Káin nem is az, ettől függetlenül nem hagynám ki, hiszen nagyon olcsón kirakható, esetleges követőlövés esetén is segít kicsit a tempó tartásában, amúgy meg egy kis extra hátráltatás, ami sosem árt - már akkor megérte, az ellenfélnek először vele kell foglalkoznia.
Viaszgólem (7): Eléggé hasonlít a Porcelángólemhez, amivel a drágítások mellett elég jól be lehetett zárni eddig is az ellenfelet. Az már más kérdés, hogy egy keresős követő mellé vajon mennyire van szükség egy ennyire redundáns lapra? Mert hogy máshova nem fog beférni, az egészen biztos.
Vlagyimir kardja (5): Életjelző ide, anti-mágia oda, egy Fókuszpenge szerintem sokkal jobb ennél, hiszen az legalább csinál valamit, amikor kirakom. És azért annál is léteznek jobb KF-es tárgyak...
A Szólítás Tekercse (5): Kivégző lap a... hova is? Amíg gondolkodtok, addig elmondanám, hogy ében íjászokkal elég jó, csak hát ott meg csontot lesz nehézkes szerezni hozzá.
Gara-kish gyárőrző (8): Ideális indulás a Dobótőr deckbe #1. Keresni nyilván Moa fegyvergyárat fog általában, de a Talpig vasban áramlásával is lehet ügyeskedni. Mestermágus mellett szépen beindulhat.
Goblin tőrkovács (8): Ideális indulás a Dobótőr deckbe #2. Az extra csont jól jöhet a zanszilánokos lapok (a januári Zénben is lesz ilyen!) és a Pengecsapda mellé. Tharr követője mellé is el lehet rajta gondolkodni.
Gyáva paripa (8): Egy speciális keresés, amivel ennek ellenére rengeteg hasznos lap közül válogathatunk. A szegénylegény deckbe nyilvánvalóan kötelező lesz, de egy Mestermágusos kombó mellé is jól illeszkedik. Ha pedig eljut az őrposztba, lesz nemulass!
Gyilkos csata (4): Nocsak, még egy asztalirtás lények ellen? Sajnos ez sem tud semmi egyedit ahhoz, hogy valóban használjuk, ráadásul könnyen lehet, hogy pont azt nem szedi le, amit a legjobban szeretnénk - akkor jó csak, ha miénk a legnagyobb lény. Az extra nem-lény lap leszedés sovány vígasz.
Hamis vacsora (6): A már említett Tharr követős pakliba betennék belőle egyet, illetve tárgyak és zanszilánkok mellé sem rossz. De egyik deckbe sem esszenciális.
Horpadt sisak (7): Egyértelműen a hasznosabb nullás tárgyak közé sorolnám, az az életjelző elég jól mutat egész sok lényen. Ork bélkiontóval elég olcsó kombót alkot.
Villámhorgony (10): Az az igazság, hogy mostantól szinte minden pörgősebb - vagy legalábbis támadó jellegű - paklit ezzel indítanék, hiszen a tárgyba oltott nullás lapcounter épp olyan védekező lap, amiről az ilyen deckek álmodoznak, fajtától függetlenül. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy néha lapelőnyt termel, vagy egyszerűen csak kivégzi az ellenfelet.
Goblin logisztikus (10): Korlátozásokkal teli lapkeresés, amely azonban még így, ebben a formájában is elképesztően sok dologra képes. A legjobban nyilvánvalóan 1-es lapokat éri meg vele előszedni, erre a célra nem nagyon van most nála a játékban - ráadásul önmagában felépít neünk bármilyen 1-es épületet! A hab a tortán, hogy még visszavenni is tud, ha esetleg kiment volna a hőn áhított lap, vagy szembejönne egy kósza bilincs. Topdeck-fázisban pedig kijön 6/6-osként, és agyonüti az ellenfelet.
Tornadusz (9): Meg kell hagyni, igen táposra sikeredtek a mostani kódos lapok - igaz, Tornadusz sajnos "csak" 9 pontot kapott. Persze ettől még őt is rengeteg pakliban fogjuk látni, hiszen ilyen olcsón automatikus lapcountert még nem nagyon kaptunk - pláne nem egy 3/3-as repülő lény formájában. Legyen szó köd deckről, Korlátozásról, vagy akár csak egy mezei börtönös kontrollról, mindenhol remekül fog teljesíteni, de ott van még a sokat emlegetett Lassan járj!-as kalandozó deck is, ahol szintén fájdalmas lesz beleszaladni. Ha játszunk mellé néhány ködös lappal, akár körökre is könnyedén bezárhatjuk vele az ellenfelet.
Köszönjük, hogy elolvastátok lapelemzésünket! Véleményeteket a fórumban oszthatjátok meg velünk.
Csető Zsolt
| Létrehozás: 2015. december 23. 13:39:01 | Utolsó frissítés: 2015. december 23. 13:42:16 | Nyomtatási forma |
|