Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Állj! Infók a játékról!
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Mielőtt tovább haladsz keletre, pár dolgot el kell mondanom. A szörnyek egyre erősebbek lesznek, a városok küldetései exponenciálisan nehezednek... de kárpótlásként olyan tárgyak megszerzésére nyílik majd lehetőséged, melyről eddig talán még nem is álmodtál." - NJK a Túlélők Földje 60-as X koordinátáján
Nézz szét a galériában!
HKK a Board Game Expon
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Manaszipoly
Legendák Viadala 2024 videók
Varázsdimenzió lapbemutató 1. hét
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (64968)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (28)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8143)
Manaszipoly zén bemutató (11)
Excelsior (1003)
HKK Időutazás: Kreátor Műhelye (13)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
Fatty ritualista

3 ZSZ 4/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha kijátszásához legalább 1 fattyat áldoztál: [+2], ha legalább 2-t: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ha hármat: húzz egy lapot és ellenfeled eldob egy lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó, chara-din fattya

Ellenfeled minden forrása, ami chara-din lényedre hatna vagy reagálna (már önmagára is) +1 VP.
K áldozd fel egy lényed: ellenfeled eldob egy lapot.


Deformált xenomorf

1 VP 1/3 cahar-din szörny/xenó

Kijátszásakor gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled eldob egy lapot.
K, ha ebben a körben legalább 5 ÉP-t sebződtél: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki (akár „védekezés”-ként is).
E 1 VP: vedd vissza a kezedbe!


Vérszomjas xenó

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lap dobására kényszeríted (akkor is ha nem tud dobni) : célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t VAGY visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből a kezedbe.
 
Majd legközelebb új

0vp

Azonnali,reakció,bufa,ősmágia

Anti-mágia:0
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy valaki megpróbált kijátszani egy lapot. A lap, illetve hatása nem jön létre, hanem a lap visszakerül tulajdonosa kezébe. Az idézési költséget (VP, SZK, feláldozott lapok, kijátszási feltétel költsége) visszakapja a lap kijátszója, az esetleges építkező lények
aktivizálódnak. Ebben a körben már nem lehet kijátszani Majd legközelebbet.
 
Nyugodjanak békében
Sheran azonnali, 2 zsz ősmágia, életkioltó

Semlegesítés: Gyűjtőből visszavevő forrás. Ilyenkor ha sikeresen létrejön a megakadályozott és visszavett lap is a semmibe kerül. Ha nem semlegesítésként játsszák ki, vagy célpont permanens a semmibe, vagy egy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül.
 
Innovatív találmány érdekes. Ezt egy elborult szabálylapnak el tudnám képzelni. Mondjuk:

Moa innováció

Szabálylap

Háló ikon

Minden lapra írt idézési költséget szabadon válthatsz át 1 az 1-ben csont, vp, építő és nekron közt.
Hátrány: Az ellenfél körében kijátszott lapok költsége minden esetben +1 csontba, vagy +1 nekronba kerül.
Ha az ellenfeled a játék elején kikapcsolja ezt a lapot, akkor +1 lapot húzol.

Álmokra alapozva. Van ehhez hasonló kártya: Alku a sorssal. Mondjuk az Tharr lap, kör végén csinálja.
 
Bábmester (új)
Ik: 1 mana és 1 nekron
Kalandozó, árnymanó 0/2

Semlegesítés: Aktiválást kívánó hatás

P, 1 ZSZ: Ellenfeled egy célpont lapja felett átveheted az irányítást erre a körre és használhatod az aktiválást kívánó képességeit az ellenfél erőforrásaiból. Ha ez egy lény, akkor csere fázisban eldöntheted, hogy bemenjen-e az őrposztba, s hogy ott mit csináljon. (Ha nincs hely, akkor valakit ki kell mozgatni onnan, hogy elférjen.)
 
Legendás sárkány ÚJ

5VP

Szörny, Sárkány,csont, +2reagálni rá, Elenios

Költségéből helyettesíthetsz 3VP-t egy Sárkányod asztalról vagy gyűjtőből a kezedbe való visszavételével.
Ha akarod repül.
Semlegesítés: Permanens.
S: Gyógyulsz 4ÉP-t, és a kör végén húzhatsz 1 lapot ha ÉP több mint 12.
Halálsikoly: 5ÉP.

5m/6m


Obszidián sárkány

1VP 1nekron


Szörny, sárkány, 1szk,repül, Védekezésből kijátszható, LEah


Semlegesítés: 1 féle IK-val rendelkező lap. (pl.: csak szk,csak vp, stb.)
Anti-mágia: 0. Élet: 1.
Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban ha akarsz, tégy rá egy izom jelzőt.
K: Vegyél le róla egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Ha ebben a körben nem vettél le róla izomjelzőt, ellenfeled kör végén eldob 1 véletlenszerű lapot a kezéből.

4M/6
 
Innovatív találmány

2 VP

Dornodon bűbáj, horgony

Csak a saját körödben játszhatsz ki lapokat a kezedből, és max. 2-t (ezt is beleértve).
Lapjaid kijátszhatod ingyen, de csak olyan lapot, amelynek idézési költsége max. annyi, amennyi varázspontod van (ebben az esetben az X mindig 0).
A saját körödben az ellenfél lapjainak kijátszási feltétele 1 SZK.


A visszatért király

4 ZSZ

Raia kalandozó, ember, repül 5/5

1 vp: minden lényed aktivizálódik, és kap +2 sebzést kör végéig.
3 vp: húzz egy lapot!
6 vp: ebben a körben a lényeid nem foglalnak helyet az őrposztban.


Álmokra alapozva

3 VP

Elenios általános, mentális

Nézd meg a paklid felső 7 lapját, majd ebből 2-t vegyél a kezedbe, a többi lapot pedig a pakli aljára bármilyen sorrendben.
Áramlás: a pakli legalsó lapját vedd a kezedbe.


Sárkányvár

1 Építő

Dornodon építmény, sárkány, repül 6 SP

Anti-mágia:0
Az első 2 körben nem játszhatod ki.
S: Kapsz egy 4/(4)-es sárkány jelző szörnyet aktívan a tartalékodba, vagy a kör végéig minden nem lény lapod 4/(4)-es sárkány lesz (képességeiket és típusaikat megtartják).
 
Hyass kegyence

2 VP 4/2 chara-din szörny/xenó

Kijátszáskor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy célpont xenó passzívan a tartalékodba kerül.
S: kapsz egy Xenó parazitát.
E vedd vissza a kezedbe: te vagy egy xenód gyógyul 3 ÉP-t.


Xenó tartalékos

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó [+1]

Kijátszásakor létrejön egy gyűjtődben lévő xenód minden kijátszáskori képessége.
Kompenzáció: kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen invázió

1 VP chara-din általános

Ellenfeled eldob egy lapot.
K ha a gyűjtődben van és kijátszol egy xenót: azonnal kapsz egy Xenó parazitát.


Idegen keltetés

1 VP chara-din bűbáj/xenó

Kompenzáció: húzz egy lapot!
S áldozd fel egy Xenó parazitád: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
S áldozd fel egy Xenó lárvád: előkereshetsz vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből.
S áldozd fel egy Xenó bábod: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy xenót.


Xenó regenerátor

2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot.
K: ha sebződsz, a kezedből játékba rakhatsz egy xenót, majd gyógyusz annyit, amennyi az így kijátszott xenó ÉP-je.


Túlfejlett xenó

1 VP 1/0 chara-din szörny/xenó

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi xenód van játékban vagy a gyűjtődben.
K végy le róla egy izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
 
 
Ezt nagyon adom!
 
A kölcsonhatás követője

Követő, hordaparancsnok

A játékot 20 ÉP-vel és 4 lappal kezded.
Minden lapot, amit azonnaliként játszhatsz ki, és minden aktiválást kívánó hatást úgy használhatsz, mint ha reakció lenne.
K:5 max. ÉP (reakció): ebben a körben mindenképp működik (ha ellenfeled megszűntette).
 
1 ZSZ A géniusz manifesztációja (új)

építmény Dornodon

Húzz egy lapot!
Minden Kicsiny László művész által illusztrált lapod költsége 1-gyel kevesebb, és minden ilyen lényed kap +1/+1-et.

"A zsenik mindig végletesek. Vagy kitűnően csinálnak valamit, vagy... Ártatlan womath.
 
X2, az elveszejtő

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: célpont lény sebzése 0 lesz és X2 a kör végéig kap + annyi sebzést, amennyi a lény alap SB-je volt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X3, az inváziómester

2 VP 1 ZSZ 3/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy xenódra, vagy legendás lényedre, és X3 kap egy izom jelzőt.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia annyi lapot, ahány izomjelző volt X3-on (max 3-mat).
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X4, a vérszomjas

2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

Ha egy legendás lényed vagy xenót dobat: kétszer annyit dobat, mint normálisan.
Ha egy legendás lényed vagy xenód megsebez egy lényt: kétszer annyit sebez rajta, mint normálisan.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.


X5, a bilincselő
2 VP 1 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/xenó „legendás”

K rakj át egy xenót vagy legendás lényt a gyűjtődből a semmibe: célpont lap elveszíti minden speciális képességét.
Áldozd fel: a kör végéig ellenfeled minden lapja elveszíti minden képességét.
Legendás képesség vagy „duplakötelék”: feltámad.
 
Végzetes motyogás
2 VP 2 Nekron
Leah azonnali ősmágia motyogó +2 reagálni rá
Antimágia:0
Kötelék: Nem lehet eldobni antimágianak.
Dupla Kötelék: idézési költségét részben,vagy egészben az ellenfél forrásaiból is fizetheted.
Rakj játékba egy általad választott gyakori motyogó lény lapot.
Hátrány:Nem lehet olcsóbbítani.
"Ha ezt meghallod,akkor általában már túl késő."
 
-Tűz sólyom-

1VP
Dornodon
Tűz lap
Szörny
Repül
1/2-es
Körönként egyszer: "Ha ellenfelednek tűzsebzést okoztál kapsz 1 vp-t"
 
Mormogó motyogó

2 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Kijátszásakor ellenfeled kezéből bármennyi általad választott lapot a semmibe dobhatsz, majd ellenfeled húz annyi lapot, amennyit eldobtál (ez hátrány).
Minden lényed a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.”


Mohó motyogó

1 VP 1 nekron 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”

Minden lényed (önmaga is) a következő képességet kapja: „kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob”.
Ha ellenfeled lapot húz vagy keres: minden húzott/keresett lap után 2 lapot a paklija tetejéről a semmibe kell dobnia.


Morfáló morf

1 ZSZ 1/3 színtelen szörny/morf

K válassz ki egy játékban lévő lapot: célpont lap neve, színe és altípusa a kiválasztott lapéra módosul. Ezt a képességet 2 ZSZ árán a gyűjtődből is használhatod, de akkor csak a saját körödben.


Lélekrezonátor

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny

Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. max 3 költségű lényt, ami a következő hátrányt kapja: „ha nincs játékban Lélekrezonátor, azonnal fel kell áldoznod”.
 
Az anarchia avatárja ÚJ

Hordaparancsnok

A játékot 5 lappal kezded.
Ha ellenfeled követőjét leveszed, nem kell max. ÉP-t áldoznod, és elég 5-tel kevesebb ÉP-t áldoznod.
Ha ellenfeled szabálylappal játszik annak hatása nem érvényesül az első körben.
 
Drakolich új

?vp

Leah,sárkány,élőhalott,csont,repül,+2reagálni rá


Kijátszási feltétele, hogy célpont pakli tetejéről a semmibe kell dobnod X lapot (X max. 3). Ha volt benne lény IK-ja 1VP, egyébként 2VP.
Kijátszásakor minden nem sárkány és nem élőholt lény kap X gyengülés jelzőt, amelyek mindegyike -1/-1-et jelent.

5m/5m
 
xD lol építmény
 
Varkaudar tábor

1zsz

Tárgy,szentély,Varkaudar,dornodon,

Semlegesítés: max. 0 költségű permanens a második körtől.
Kötelék: Rezisztencia.
S: 2kötelék: Keress ki a paklidból egy Varkaudart vagy rakj egyet játékba a kezedből.
K: Ha kijátszol egy varkaudart, célpont varkaudar aktivizálódik.


4SP
 
Oltalmazó teknős

1 VP 2/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Olyan lapjaidra, amiket nem olcsóbbítottál, nem lehet 2-nél kisebb költségű lappal reagálni.


Öreg halász

1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

K: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda.
Dobd a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lényt, ami ebben a körben került oda (kivéve áldozástól).


Veszett vad

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
S válassz állandóan működő, automatikus és aktiválsát kívánó képességek közül: ellenfeled lapjainak az ilyen képességei a kör végéig nem működnek.



Kutyafalka

1 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Ha van legalább 3 különböző nevű vérfarkas a gyűjtődben: 3 ÉP árán előkeresheted a paklidból, vagy visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (egy körben egyszer).
Áldozd fel és rakd a semmibe: megakadályoz egy lapot.


Hétpettyes katica

2 VP 3/3 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor kap 7 petty jelzőt.
K végy le róla X petty jelzőt: célpont X költségű lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy X költségű varázslatot, vagy ellenfelednek el kell dobnia egy egy max X költségű lapot.
 
Egyenlőség

Szabálylap, háló

Ha nem te kezdted az adott játszmát, a játék elején húzz egy lapot!
Minden játékos 20 max. ÉP-vel kezd, más módosítóktól függetlenül.
Egyik játékos sem játszhat ki lapot az ellenfél körében, de ezt a képességet 5 max. ÉP áldozás árán bármelyik játékos megszüntetheti az adott körben.
 
Sárkányidomár

1vp

Kalandozó,ember,sárkány,kf, védekezésből kijátszható,repül

Kötelék: Semlegesítés: Asztalon maradó nem sárkány lap.
[S2]: Ha kijátszol egy sárkányt a kezedből húzz egy lapot.
[E]: Célpont nem sárkány lény vagy játékos sebződik X-et.
X annyi ahány sárkány van játékban.


X mágikus / X mágikus
 
Fürge morf

0vp

színtelen,morf,szörny,kf,csont,ősmágia


Semlegesítés: max. 1 költségű lap aminek idézési költsége kizárólag VP.

1/3
 
Tűzbosszú

1vp

Azonnali reakció,Dornodon, tűz, védekezésből kijátszható

Megakadályoz egy lapot.
Ha 2 kötelék hat az anti-mágia képességű lapokra is.
Ha nem Anti-mágiás lapot akadályoztál meg vele akkor kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: 1zsz: Létrejön egy szikra képesség.


Mindig ez van ha rosszkor jön a vonat.
 
Nefó varázsló

1vp


Kalandozó, ember,Színtelen, ősmágia,kf,tűz

Kijátszásakor kapsz egy szikrát a kezedbe és ha [kötelék]: létrejön egy szikra képesség is.
Élet:1
A szikra idézési költségét nem lehet módósítani és nem lehet rá reagálni sem.
P: Rakj át 1 szikrát egy gyűjtőből a semmibe, kapsz egy szikrát a kezedbe.
Jelenés: Létrejön egy szikra képesség.

0/4m


Erőtlen és gyenge már. Higgyél nekem ő a Nefó sámán!
 
Mardakor száműzött

Leah, gnóm, nekromanta

A játék elején mutasd meg és választassz a következő lapokbol egyet és az lesz a képessége mint a valsztottnak: Mardakor bölcs, Mardakor misztikus, Mardakor ajándékozó. Csak egy lehet belőle a pakliban. Raia lapokat nem használhatsz.
Élet 1. 5/6. 5 mana

"Miután eltanulta a mesterségüket még többet akart amit már nem néztek jó szemmel és száműzték a faluból - egy mardakor taktikus"
 
Goblin hamiskártyás

2 ZSZ 3/2 tharr szörny/goblin KF

Kijátszásakor X SZK árán fordítsd fel a paklid felső X lapját: ezek közül a goblinokat vedd a kezedbe, a többit dobd a semmibe, majd kapsz 1 SZK-t.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Dobótőrt.


Goblin kínzómester

2 ZSZ 2/2 tharr szörny/goblin KF

K2: ha SZK-t kapsz (kivéve önmagától), célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
K2, ha egy játékos lapot húz vagy keres: kapsz annyi SZK-t amennyi lapot húzott/keresett.


Goblin manufaktor

2 ZSZ 2/3 tharr szörny/goblin KF

Anti mágia: 1 (de tharr lapot nem lehet neki dobni).
K ha bármilyen módon SZK-t kapsz: kapsz egy Dobótőrt.
Áldozd fel: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi SZK-t amennyi az idézési költsége volt.


Villámkezű goblin

2 ZSZ 3/3 tharr szörny/goblin KF

Kompenzáció: kapsz 2 SZK-t vagy a kör végén húzz egy lapot.
S 1 SZK: ellenfeled eldob egy általa választott lapot a semmibe, majd kapsz annyi SZK-t, amennyi a lap idézési költsége volt.


Goblin bróker

2 ZSZ 2/1 tharr szörny/goblin KF

K3: ha sikeresen kijátszol egy goblint, vagy ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: kapsz 1 SZK-t.
S X SZK: célpont lény vagy játékos ebződik 2*X ÉP-t (X max 3).
 
<3
 
Ganüid reflektátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid

Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta egy ganüided létrejöttét, ingyen kijátszhatod.
S: dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled következő lapja nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).


Ganüid védelmező

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
E dobj a kezedből egy lapot a semmibe: a kör végéig minden téged és ganüidjeidet ért sebzés 1-re csökken.


Ganüid utánpótló

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid

Kijátszásakor kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
K ha bármilyen okból eldobsz egy ganüidet a kezedből: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Önfeláldozó ganüid

1 VP 1/6 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Élet: 1.
K ha te vagy egy ganüided sebződne: helyette az Önfeláldozó ganüid sebződik és kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ha sebződéstől kerül a gyűjtőbe: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
 
  ... | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.