266. forduló, 268. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 22. 9h:05'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 267. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,50] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bőrpáncélt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+144 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+4 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 435.]

* 1. KP: le 253 711 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 2. KP: kf 812 366 0 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 430.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 420.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 418.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 403.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

hh 1546 1100 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 400.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 960 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 398.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

bb 522 1 beraksz a bankba az 522. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 363.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Most, hogy a templom nagyjából már áll, következhetnek a részletek, elsőként a belső falak felhúzása. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. A főteremről, ahol a hívők imádkozhatnak, kisebb szobákat választasz le. 125 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 12 000 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 263.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[91,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. A képesség használatához az EK 406 parancsot kell kiadni, de Feltételes Mászás esetén automatikusan bekapcsol. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy óriáspók!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók förtelmes fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy sötét gnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm fejét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 ezüst kulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy épület van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (569. épület.).

(Továbbmész...) [93,52] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [49 pontot használtál fel, van még 214.]

be 572 1 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy nekrofunt. Észreveszel egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 10 bordacsontot 20 aranyért, 1 bronzkulcsot 9 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 3 karbin plazmát 30 aranyért, 2 lidércesszenciát 14 aranyért, 1 rézkulcsot 6 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 3 tankány karmot 30 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért.
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[7 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 363 108 71 eladod a 363. tárgyat a 108. tárgyat a 71. tárgyat
Eladtál 2 ezüsttollú nyilat. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 6 nyílvesszőt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 338 96 186 eladod a 338. tárgyat a 96. tárgyat a 186. tárgyat
Eladtál 1 királyi koronát. 150 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 1 nagy vaskulcsot. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 265 242 572 eladod a 265. tárgyat a 242. tárgyat az 572. tárgyat
Eladtál 2 kristálygömböt. 20 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 aranytollat. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 184 241 416 eladod a 184. tárgyat a 241. tárgyat a 416. tárgyat
Eladtál 3 ezüst kulcsot. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 1 smaragd kulcsot. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 teknőcteknőt. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 213 103 201 eladod a 213. tárgyat a 103. tárgyat a 201. tárgyat
Eladtál 5 xirnox szivet. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 34 gyíkfüvet. 34 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 667 7 eladod a 667. tárgyat 7
Eladtál 7 nektoraf faggyút. 21 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ee 665 1071 99 eladod a 665. tárgyat az 1071. tárgyat a 99. tárgyat
Eladtál 7 elkarog szőrt. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 2 féregbelet. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 6 fekete gyöngyöt. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 657 5 eladod a 657. tárgyat 5
Eladtál 5 aurach fogat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 651 3 eladod a 651. tárgyat 3
Eladtál 3 rinóbőrt. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 47 9 eladod a 47. tárgyat 9
Eladtál 9 surranó kígyó bőrt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 272 2 eladod a 272. tárgyat 2
Eladtál 2 aranytűt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 245 1 eladod a 245. tárgyat 1
Eladtál 1 márványkulcsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

a 246 1 átadod a 246. tárgyat az 1. fajúaknak
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 51 1 eladod az 51. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ea 397 2 eladod a 397. tárgyat 2
Eladtál 2 zafír erőövet. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,54] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Felfedeztél egy halálbokort. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 3 réz papi karkötőt 60 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [6 pontot használtál fel, van még 151.]

ee 162 191 117 eladod a 162. tárgyat a 191. tárgyat a 117. tárgyat
Eladtál 1 borostyán függőt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 2 aranyláncot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüst nyakláncot. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 151.]

ee 437 158 229 eladod a 437. tárgyat a 158. tárgyat a 229. tárgyat
Eladtál 1 arany masszariasztót. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst karkötőt. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián karkötőt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 151.]

ee 278 193 eladod a 278. tárgyat a 193. tárgyat
Eladtál 2 umbatari karkötőt. 80 aranyat kaptál.
Eladtál 3 aranygyűrűt. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 mozogsz délre
[93,55] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy csodák kútját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő épületeket látod: egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
[6 pontot használtál fel, van még 145.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ölj földsárkányt, mert az esetek iciripiciri hányadában szenzációs zsákmányt: rubinkövet találhatsz nála!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 141.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 137.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[92,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár bal vállát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 aranyló ugarhéjat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). {GYD:} Mágusölővel kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 837, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,55] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 105.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Szárnyak nélkül repül, félelem nélkül zuhan,
De ha meleg kezekbe kerül, gyorsan eltűnik.
[5 pontot használtál fel, van még 100.]

szk 757 keresed a 757. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy lajhárlordot. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: mak 1 0 0 makró 1

h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

le 812 366 0 leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt.
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

kf 253 711 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

hh 1660 1534 1554 használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Úgy döntesz, hólényt fogsz idézni. Előkapod a hópelyhes kupát, beleöntöd az 5 isteni könnycseppet, összerázod kicsit, majd kiöntöd a földre. Átjárókapu nyílik, melyen borzasztó hideg hatol át. Lassan megérkezik az első szörny is, egy mérges fagyféreg.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fagyféreg havas száját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a fagyféreg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A fagyféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kapu azóta bezárult - szerencsére. Elpakolod a hópelyhes kupát, majd elégedetten továbbindulsz. [21 pontot használtál fel, van még 71.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő!

Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő fejét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 28 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén jobb vállát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 29 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 43, gyógyulás: 3, összesen: -40 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varázskövet. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 30.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan ködmedúza az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen! (ld. enc.)

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [16 pontot használtál fel, van még 14.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 9.]

v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a csapda álcázása varázslatot! Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-5 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 300 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 16, 17.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 408 pontot. A következő körben tehát 408 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY)
Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni).

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (124). Ez a 267. fordulód.

Erő: 36 (49) Szint: 30 Merészség: 9/1 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (36) Védekezés: 67 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 32/48 év
Egészség: 23 (35) Életpont: 719/667 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (51) Varázspont: 803/539 Pénz: 6174 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 72/22 Pszi pont: 146/10
Eddig összesen 3378 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 852 TP-t kaptál. Jelenleg 3 303 767 TP-d van. A következő szinthez még 196 233 TP szükséges. Trófeáid: rozmár sámán, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 189. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/3 (+2%) vágófegyverek: 29/79 dobófegyverek: 27/78

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
91,55 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Kedvenc táborhely: 90,50
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/80 2. nyomkövetés: 43/31 (+15%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 26/57 (+4%) 5. csapdakészítés: 33/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/67
7. gyógyítás: 18/23 8. titkosírás: 2/99 9. felderítés: 19/79 (+6%)
10. szörnyidomítás: 10/72 11. teológia: 33/22 (+11%) 12. taumaturgia: 28/22 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/61 14. versengés: 15/22 15. harcművészetek: 22/32
16. zene: 26/86 (+4%) 17. szörnyismeret: 39/70 (+20%) 18. pszi: 14/26 (+25%)
19. zárnyitás: 1/40 20. vadászat: 4/79 21. vitalitás: 4/94
22. bányászat: 31/44 23. testépítés: 16/34 24. főzés: 14/89 (+10%)
25. csapatmunka: 4/63

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), lajhárlordot (#757) ketrec-csapdával (#218), homokférget (#121) kdoléval (#501), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), szutykos remákot (#191) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
massza (#217), csontváz lord (#177), kék rothasztó (#421), élőholt ősmágus (#179), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83) láth. észlelése (#78)
csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) villámsújtás (#89) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámsújtás (#89) >> drakolich (#760)
tűzeső (#61) >> bandita (#758) tűzeső (#61) >> quwarg felderítő (#299)
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201) villámcsapás (#50) >> élőholt tigris (#766)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 136, 170, 175, 187, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 2107, v 3, le 812 366, kf 253 711, v 83, hh 1660 1534 1554, v 78, v 460, h 235 20, tf 1 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2569 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
17 trikornis nyereg (#1536) 15 Durghal pörölye (#1311) 13 Méniach kardja (#1312)
1 lidérckorona (#531) 1 biethlan kard (#1291) 1 hollókrist. prizma (#1268)
2 szívkereső (#423) 10 mágusölő (#422) 7 pengepajzs (#425)
7 varkaudar che-kard (#1112) 5 mágusköpeny (#453) 1 Ssszissszenő csizma (#954)
2 jégisten amulett (#1087) 4 zafír védőgyűrű (#532) 6 aenouth ködkürt (#1554)
2 törpe védőgyűrű (#1104) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 olló (#335)
1 Thór pörölye (#640) 1 ezüstveretes pajzs (#1669) 4 hópelyhes kupa (#1660)
17 Aurgir lándzsája (#1314) 4 hósárkánybőr csizma (#1088) 6 teriád kard (#1284)
6 teriád lándzsa (#1282) 4 méregfog (#1553) 4 féregnyereg (#1532)
6 Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku mellvért (#689) 3 tűzúr csizmája (#533)
4 saválló fülbevaló (#1552) 1 Urgod fétise (#561) 4 che-vállszalag (#1114)
6 teriád pöröly (#1283) 4 draklen csizma (#1301) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
6 quwarg katalizátor (#1535) 3 varkaudar szimbólum (#1528) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
5 Numerinor karkötője (#1712) 263 fiatalság itala (#473) 6 légiós hátizsák (#1560)
1 szivárványszív (#1529) 9 tükörpáncél (#519) 230 szárnyas hernyó (#69)
10 Dendeitren gyűrűje (#1713) 20 Eldereth szilánk (#512) 6 avenir (#1706)
5 teriád íj (#1288) 11 energiapajzs (#290) 6 tűztagadó (#1979)
2 feneketlen bugyor (#570) 1 vámpírtőr (#364) 1 Trákin csákánya (#367)
3 destabilizátor (#1275) 2 Mallon botja (#1526) 8 szürke briliáns (#908)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
700 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany masszariasztó (#437) 3 aranygyűrű (#193) 2 aranylánc (#191)
1 aranytoll (#572) 2 aranytű (#272) 5 aurach fog (#657)
1 bakkura csizma (#96) 10 bordacsont (#16) 1 borostyán függő (#162)
1 bronzkulcs (#76) 1 dorony tüdő (#212) 1 drótszőr (#37)
7 elkarog szőr (#665) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst kulcs (#184)
4 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 6 fekete gyöngy (#99)
2 féregbél (#1071) 1 gromak bőr (#268) 34 gyíkfű (#201)
1 hebrencs állkapocs (#130) 5 isteni könnycsepp (#260) 3 karbin plazma (#199)
1 királyi korona (#338) 2 kristálygömb (#265) 2 lidércesszencia (#1074)
1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 márványkulcs (#245)
1 nagy vaskulcs (#186) 7 nektoraf faggyú (#667) 6 nyílvessző (#108)
1 obszidián karkötő (#229) 3 réz papi karkötő (#307) 1 rézkulcs (#75)
1 rézpáncél (#71) 3 rinóbőr (#651) 6 sallank karom (#128)
1 smaragd kulcs (#241) 9 surranó kígyó bőr (#47) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szvó-ektoplazma (#151) 3 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172)
1 teknőcteknő (#416) 1 tinta (#101) 1 tudás gyöngye (#522)
2 umbatari karkötő (#278) 1 varányszem (#30) 14 víz (#27)
5 xirnox szív (#213) 2 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1625 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 6 borkonyó bibe (#312)
15 kaja (#2) 1 mákrózsa virág (#56) 2 orgyilkos tőr (#225)
6 spiritusz (#170) 12 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95
49
50
51
52
53
54
55
56
(91,51) szürke rinocérosz (#346), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303), sötét gnóm (#132)
(91,55) manaelementál (#290), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), fagyféreg (#640), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), ködmedúza (#449)
(92,52) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata, útonálló (#130)
(92,55) púpos burástyák (#92), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, légirozmár (#94), manaelementál (#290)
(93,52) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), orgyilkos (#131)
(93,55) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), sötét gnóm (#132), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek