265. forduló, 267. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 21. 16h:02'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,42] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 434.]

* 1. KP: le 253 711 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: kf 812 366 0 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 434.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 419.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 412.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 402.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 402.]

ef 10 519 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 332.]

hh 1546 1100 313 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat a 313. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 330.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 329.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +99 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 328.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban grifftojás, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 328.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 6 2264 t. energia kisütése: 6 2264
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kb 2369 14 kiveszel a bankból a 2369. tárgyat (14 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 14 éjkövet. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[89,43] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Egy elf tornász lép eléd, néhány apró labdát vesz elő a zsebéből, majd a kezedbe adja. Nyilvánvaló a feladat, zsonglőrködnöd kell. Kicsit megszeppenve látsz a bemutatóhoz, viszont hamar rájössz, ijedelemre semmi okod. A labdák úgy simulnak a kezedbe, röppályájuk olyan mintaszerű, mintha mindig is ezt csináltad volna. Az elf megdicsér a sikeres próba végeztével... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az utolsó próba következik. A jósnő három kártyát tart eléd és arra biztat, húzd ki közülük a megfelelőt. Töprengsz egy kicsit, majd kiválasztod az egyiket. Csak amikor a jósnő helyeslően bólogatni kezd, könnyebbülsz meg kicsit. 1 200 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a vérfürdető magszim testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vérfürdető magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy mutáns pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a mutáns pók testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [90,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Találsz egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy topránypolip!

Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a topránypolip testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a topránypolip testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Malena. Chara-din misszionáriusa. Egy bőrsisakot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy örökkéval.kristályát és egy rőtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy purifikátor trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz.
Kedves, dicsérő szavakat mondasz neki és hőstetteidről mesélsz. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int.
Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [91,45] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő törpemammut nem jelenthet komoly veszélyt. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a törpemammut ormányát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord testét. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a csontváz lord jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 110, gyógyulás: 7, összesen: -103 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt tigris.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 62 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az élőholt tigris bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rosszullét fog el. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ->eldobod] 3 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 99, gyógyulás: 21, összesen: -78 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 617 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54377.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [41 pontot használtál fel, van még 282.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[91,46] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a kaffogó hebrencs testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt sullár áll veled szemben.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: élőholt sullár szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - az élőholt sullár belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 195 pontot kell rákölteni.) Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Raia templom van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [91,47] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy csontváz lord.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a csontváz lord testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Trákin csákánya. 2 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy zombi mester.

Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval párszor kilyukasztod a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 19 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 4 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 619 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 54717.
Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [91,48] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a halálmadár nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a halálmadár fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal oldalát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvagdalod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a drakolich fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 3 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 157, gyógyulás: 32, összesen: -125 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz lord.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a csontváz lord testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 9 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 621 (limit: 625), a megölt főholtak száma: 5, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55057.
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [44 pontot használtál fel, van még 238.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[91,49] Tovább barangolsz a fák között.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt tigris.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris vércsíkos bőrét. Kritikus ütés! (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod az élőholt tigris bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt tigris belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ->eldobod] 3 401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 69 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester fejét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-65 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [90,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 900 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 224.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a tetőgerendák kifaragását. Vastag törzsű fákat vágsz ki, felmászol az oszlopokra, és felhúzod a gerendákat. Köveket is hordasz fel, és igyekszel minél esztétikusabb tetőszerkezetet kialakítani. Végre, megépült a tető! Micsoda munka volt! 125 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 12 000 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 124.]

id 99 60 idomítod a 99. szörnyet 60 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a piromenyét idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 75 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 104.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 99.]

v 22 98 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rákpajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rákpáncél, 2 ragasztó. [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: mak 1 0 0 makró 1

h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 89.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

le 812 366 0 leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt.
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

kf 253 711 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

hh 1660 1534 1554 használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Öt isteni könnycseppet öntesz a hópelyhes kupába, majd amikor forrni kezd odabent, a földre öntöd. Hirtelen metsző hideg jelzi, hogy megnyílt az átjárókapu. Hamarost egy agresszív dermesztő lidérc is érkezik. Szerencsére készenlétben vártad, hogy te mérhesd rá az első csapást. Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. [21 pontot használtál fel, van még 65.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 24.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen élőholt ősmágus marad itt, hogy most azonnal végezzen veled! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [16 pontot használtál fel, van még 8.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 300 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 2, 16.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 407 pontot. A következő körben tehát 407 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (124). Ez a 266. fordulód.

Erő: 36 (49) Szint: 30 Merészség: 9/1 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (36) Védekezés: 67 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 32/48 év
Egészség: 23 (35) Életpont: 718/188 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 33 (51) Varázspont: 803/512 Pénz: 4549 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 72/19 Pszi pont: 146/16
Eddig összesen 3362 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42 802 TP-t kaptál. Jelenleg 3 277 915 TP-d van. A következő szinthez még 222 085 TP szükséges. Trófeáid: rozmár sámán, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 189. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10500 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *26/101 (+17%) vágófegyverek: 29/79 (+2%) dobófegyverek: 27/78

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
90,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Kedvenc táborhely: 90,50
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/80 (+32%) 2. nyomkövetés: 43/16 (+37%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 26/53 (+1%) 5. csapdakészítés: 33/52 (+27%) 6. csapdaészlelés: 6/67
7. gyógyítás: 18/23 8. titkosírás: 2/99 9. felderítés: 19/73
10. szörnyidomítás: 10/72 (+23%) 11. teológia: 33/11 (+31%) 12. taumaturgia: 28/14 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/61 14. versengés: 15/22 (+8%) 15. harcművészetek: 22/32
16. zene: 26/82 (+3%) 17. szörnyismeret: 39/50 (+20%) 18. pszi: 14/1 (+25%)
19. zárnyitás: 1/40 20. vadászat: 4/79 21. vitalitás: 4/94
22. bányászat: 31/44 23. testépítés: 16/34 24. főzés: 14/79
25. csapatmunka: 4/63

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), lajhárlordot (#757) ketrec-csapdával (#218), homokférget (#121) kdoléval (#501), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), szutykos remákot (#191) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
massza (#217), csontváz lord (#177), kék rothasztó (#421), élőholt ősmágus (#179), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) villámsújtás (#89) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámsújtás (#89) >> drakolich (#760)
tűzeső (#61) >> bandita (#758) tűzeső (#61) >> quwarg felderítő (#299)
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201) villámcsapás (#50) >> élőholt tigris (#766)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 136, 170, 175, 187, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 2107, v 3, le 812 366, kf 253 711, v 83, hh 1660 1534 1554, v 78, v 460, h 235 20, tf 1 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2569 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
17 trikornis nyereg (#1536) 15 Durghal pörölye (#1311) 13 Méniach kardja (#1312)
1 lidérckorona (#531) 1 biethlan kard (#1291) 1 hollókrist. prizma (#1268)
2 szívkereső (#423) 10 mágusölő (#422) 7 pengepajzs (#425)
7 varkaudar che-kard (#1112) 5 mágusköpeny (#453) 1 Ssszissszenő csizma (#954)
2 jégisten amulett (#1087) 4 zafír védőgyűrű (#532) 6 aenouth ködkürt (#1554)
2 törpe védőgyűrű (#1104) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 olló (#335)
1 Thór pörölye (#640) 1 ezüstveretes pajzs (#1669) 4 hópelyhes kupa (#1660)
17 Aurgir lándzsája (#1314) 4 hósárkánybőr csizma (#1088) 6 teriád kard (#1284)
6 teriád lándzsa (#1282) 4 méregfog (#1553) 4 féregnyereg (#1532)
6 Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku mellvért (#689) 3 tűzúr csizmája (#533)
4 saválló fülbevaló (#1552) 1 Urgod fétise (#561) 4 che-vállszalag (#1114)
6 teriád pöröly (#1283) 4 draklen csizma (#1301) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
6 quwarg katalizátor (#1535) 3 varkaudar szimbólum (#1528) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
5 Numerinor karkötője (#1712) 263 fiatalság itala (#473) 6 légiós hátizsák (#1560)
1 szivárványszív (#1529) 9 tükörpáncél (#519) 230 szárnyas hernyó (#69)
10 Dendeitren gyűrűje (#1713) 20 Eldereth szilánk (#512) 6 avenir (#1706)
5 teriád íj (#1288) 11 energiapajzs (#290) 6 tűztagadó (#1979)
2 feneketlen bugyor (#570) 1 vámpírtőr (#364) 1 Trákin csákánya (#367)
3 destabilizátor (#1275) 2 Mallon botja (#1526) 8 szürke briliáns (#908)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
700 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 ezüsttőr (#322) 1 gyógykenőcs (#313)
5 isteni könnycsepp (#260) 1 mákrózsa virág (#56) 1 rákpajzs (#98)
6 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
306 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 7 bomló esszencia (#2367)
5 bordacsont (#16) 7 drótszőr (#37) 14 éjkő (#2369)
2 ezüstdarab (#326) 1 főnixtoll (#563) 1 hatalom fülbevalója (#817)
1 hebrencs állkapocs (#130) 15 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 pirkit (#153)
2 ragasztó (#83) 2 rákpáncél (#97) 1 ramit kő (#226)
1 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75) 1 Trákin csákánya (#367)
1 tudás gyöngye (#522) 4 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305)
71 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(88,42) cirkuszi fősátor (#715)
(89,43) Fairlight oltár, vérfürdető magszim (#148), mutáns pók (#117)
(90,44) a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), topránypolip (#86), ork sámán (#345), nukleáris cickány (#155), Malena (5158. kalandozó)
(90,50) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(91,45) Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, törpemammut (#115), csontváz lord (#177), élőholt tigris (#766)
(91,46) kaffogó hebrencs (#88), élőholt sullár (#216), oltár, 31. jellempróba
(91,47) Raia oltár, oltár, ork sámán (#345), csontváz lord (#177), zombi mester (#251)
(91,48) halálmadár (#351), drakolich (#760), csontváz lord (#177)
(91,49) élőholt tigris (#766), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek