267. forduló, 269. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 23. 15h:04'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 268. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,55] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Trákin csákányát (500 arany kikiáltási áron), 1 smaragdkövet (500 arany kikiáltási áron), 1 szulfint (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+4 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy lajhárlord nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen lajhárlord nyomokra bukkansz! Elő a ketrecet, egy csali-kajával! Amikor minden rendben van, kezedben az ajtóra rögzített kötéllel a földre lapulsz. Nem sokáig kell várnod a szörnyre. Hihi, a lajhárlord bemászik a csapdádba! Miközben enni kezd, gyorsan rázárod az ajtót. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [11 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [18 pontot használtál fel, van még 425.]

* 1. KP: le 253 711 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 2. KP: kf 812 366 0 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 4. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 410.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]

ftv 51 179 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

bb 2369 14 beraksz a bankba a 2369. tárgyat (14 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 éjkövet. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

kb 350 1 kiveszel a bankból a 350. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

kf 350 422 kézbeveszed/felveszed a 350. tárgyat a 422. tárggyal
Előkészíted az esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 408.]
A jobb kezedbe veszed a mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

hh 1546 1100 2372 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat a 2372. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 405.]
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy élőholt ősmágus!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. 359 életpontot vesztettél. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus fejét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 8 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-43 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-48 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 455, gyógyulás: 14, összesen: -441 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [11 pontot használtál fel, van még 394.]

kb 2369 14 kiveszel a bankból a 2369. tárgyat (14 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 14 éjkövet. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

jlk 1017 jelszó kimondása 1017
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a massza hártyás szárnyát. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a massza fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza megtaszít agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Marásokat ejt rajtad a massza. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 karbin plazmát. 2 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl, egy arany papi karkötő és 4 arany. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 379.]

zip 534 100 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz az ocsmány konstrukt módszeres szétszedésének. A hosszú munka meghozza gyümölcsét: végre leromboltad, szétbontottad a veszélyes alkotást! Chara-din megbüntet (-100 VP.) [Rahn ékkő:] 12 000 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 279.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[91,54] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy süvítő rája. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Esszenciakristályt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 esszenciakristály. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a süvítő rája testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy móricserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. {GYD:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya farkát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt sullár volt a rémület okozója. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 243.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 213.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[91,51] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Észreveszel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel végigmetszed a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét gnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a sötét gnóm testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét gnóm!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel kilukasztod a sötét gnóm jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 3 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy épület van. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,50] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 600 pontot kell rákölteni.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a proteinfecske nyakát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a proteinfecske testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal tudod, hogy egy sírlidérc volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 131.]

ep 256 100 építed a 256. tárgyat 100 pontért
Folytatod a belső falak építését. Ezek már a külső falaknál sokkal vékonyabbak, az építés gyorsan megy. A főteremről, ahol a hívők imádkozhatnak, kisebb szobákat választasz le. 125 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 12 000 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 31.]

ek 7 10 17 t. energia kisütése: 7 10 17
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+17 szörnyidomítás.) [-17 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 31.]

id 216 100 idomítod a 216. szörnyet 31 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet az élőholt sullár idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 11 lépést tehetsz meg körönként, 3 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 175 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

d 2 150 eldobod a 2. tárgyat (150 darabot)
Elhajítasz 150 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: mak 1 0 0 makró 1

h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

le 812 366 0 leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt.
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

kf 253 711 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

v 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1660 1534 1554 használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 235 20 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 300 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 7, 27.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a lajhárlord. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 409 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: felderítő (127). Ez a 268. fordulód.

Erő: 36 (49) Szint: 30 Merészség: 9/1 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 56 (59) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (36) Védekezés: 67 (73) Menekülés: 30 % Életkor: 32/48 év
Egészség: 23 (35) Életpont: 720/369 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 34 (52) Varázspont: 803/456 Pénz: 6480 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 72/16 Pszi pont: 146/44
Eddig összesen 3387 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 583 TP-t kaptál. Jelenleg 3 334 350 TP-d van. A következő szinthez még 165 650 TP szükséges. Trófeáid: rozmár sámán, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 189. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/3 vágófegyverek: 29/81 (+2%) dobófegyverek: 27/78

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
90,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123
Kedvenc táborhely: 90,50
Legfeljebb 80 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 57/36 (+56%) 2. nyomkövetés: 43/51 (+20%) 3. lopás: 1/76
4. mászás: 26/60 (+3%) 5. csapdakészítés: 33/75 (+17%) 6. csapdaészlelés: 6/67
7. gyógyítás: 18/23 8. titkosírás: 3/9 (+10%) 9. felderítés: 19/79
10. szörnyidomítás: 27/92 (+1720%) 11. teológia: 33/27 (+5%) 12. taumaturgia: 28/29 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/61 14. versengés: 15/22 15. harcművészetek: 22/32
16. zene: 26/89 (+3%) 17. szörnyismeret: 40/4 (+34%) 18. pszi: 14/31 (+5%)
19. zárnyitás: 1/40 20. vadászat: 4/79 21. vitalitás: 4/94
22. bányászat: 31/44 23. testépítés: 16/34 24. főzés: 14/89
25. csapatmunka: 4/63

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), kaszabolósáskát (#83) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), homokférget (#121) kdoléval (#501), Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219), szutykos remákot (#191) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
massza (#217), csontváz lord (#177), kék rothasztó (#421), élőholt ősmágus (#179), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) villámsújtás (#89) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámsújtás (#89) >> drakolich (#760)
tűzeső (#61) >> bandita (#758) tűzeső (#61) >> quwarg felderítő (#299)
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201) villámcsapás (#50) >> élőholt tigris (#766)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség;) státusz: OK
lajhárlord (#757) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 136, 170, 175, 187, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 2107, v 3, le 812 366, kf 253 711, v 83, hh 1660 1534 1554, v 78, v 460, h 235 20, tf 1 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 80 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2524 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
17 trikornis nyereg (#1536) 15 Durghal pörölye (#1311) 13 Méniach kardja (#1312)
1 lidérckorona (#531) 1 biethlan kard (#1291) 1 hollókrist. prizma (#1268)
2 szívkereső (#423) 10 mágusölő (#422) 7 pengepajzs (#425)
7 varkaudar che-kard (#1112) 5 mágusköpeny (#453) 1 Ssszissszenő csizma (#954)
2 jégisten amulett (#1087) 4 zafír védőgyűrű (#532) 6 aenouth ködkürt (#1554)
2 törpe védőgyűrű (#1104) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 olló (#335)
1 Thór pörölye (#640) 1 ezüstveretes pajzs (#1669) 4 hópelyhes kupa (#1660)
17 Aurgir lándzsája (#1314) 4 hósárkánybőr csizma (#1088) 6 teriád kard (#1284)
6 teriád lándzsa (#1282) 4 méregfog (#1553) 4 féregnyereg (#1532)
6 Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku mellvért (#689) 3 tűzúr csizmája (#533)
4 saválló fülbevaló (#1552) 1 Urgod fétise (#561) 4 che-vállszalag (#1114)
6 teriád pöröly (#1283) 4 draklen csizma (#1301) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
6 quwarg katalizátor (#1535) 3 varkaudar szimbólum (#1528) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
5 Numerinor karkötője (#1712) 263 fiatalság itala (#473) 6 légiós hátizsák (#1560)
1 szivárványszív (#1529) 10 tükörpáncél (#519) 230 szárnyas hernyó (#69)
10 Dendeitren gyűrűje (#1713) 20 Eldereth szilánk (#512) 6 avenir (#1706)
5 teriád íj (#1288) 11 energiapajzs (#290) 6 tűztagadó (#1979)
2 feneketlen bugyor (#570) 1 vámpírtőr (#364) 1 Trákin csákánya (#367)
3 destabilizátor (#1275) 2 Mallon botja (#1526) 8 szürke briliáns (#908)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
700 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 halálkristály (#2372) 146 kaja (#2) 1 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
351 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 dorony tüdő (#212) 3 fabontó (#106) 25 isteni könnycsepp (#260)
2 karbin plazma (#199) 4 madártoll (#112) 1 rozmárfog (#1069)
6 spiritusz (#170) 1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92
49
50
51
52
53
54
55
56
(90,50) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, proteinfecske (#139)
(90,52) 30. jellempróba, Fairlight oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(91,51) sóhajtó dorony (#112), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(91,53) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 49. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, púpos burástya (#92)
(91,54) Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), süvítő rája (#113)
(91,55) lajhárlord (#757), élőholt ősmágus (#179), massza (#217)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihzasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.

Üzenet küldése a karakternek