Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Barlangkaland
Küldd el képeslapként!
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban, előtte óriáscsontok hevernek. "Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Talán egy sárkány - ide vele, százat öltem a Sötét Föld sárkánybarlangjainál!" - egy világot járt kalandozó gondolatai a helyi rém barlangjánál
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 21:34:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ha még nem hallottál a Túlélők Földjéről, kattints ide, bemutatjuk neked!

Az UL küldő rendszer működik, küldhetsz UL-t!

A fejlesztéssel kapcsolatos enciklopédia:


A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő.


A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.


A képességfa még egyszer:


1. szint:


Tudati erőd (501. képesség): Minden KT létrehozza az asztrális erődjét, hogy a későbbiekben védekezzen a tudati tér hasonló összekavarodása ellen. Ez viszont azzal jár, hogy minden KT kicsit be lesz zárva a saját tudati erőterébe. Ezért a karakterek megtanulják a tudati portyázást, hogy másokkal is tudjanak tudati interakcióba lépni. EK x y z paranccsal el kezdi fürkészni a körülötte levő tudati teret. X a tudati erőd száma. y az a mező szám, amilyen messzire elmegy (max. 60 mező). z adja meg, hogy hányszor. Mindannyiszor addig megy, míg meg nem találja a legközelebbi kalandozót, akivel barátságos találkozás lehetséges, és abban a fordulóban még nem találkoztak az asztrális térben. Ilyenkor létrejön egy normális találkozás, aminek során automatikusan infót cserélnek, a legalacsonyabb sorszámú szörny>tárgy>kalandozó ismeretét átadják egymásnak. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető (min. 2 TVP). Minden régi, találkozáskori KT képesség is kisül. Egy karival egy fordulóban csak egyszer lehet tudati portya alatt találkozni.


2. szint:


Támadó-védekező: Auraerősítés (502. képesség) (Karakter szint/10 támadás és szint/5 védekezés)


Varázsló-pap: Kedvenc táborhely (503. képesség) (Ha már megvan, akkor egy régi csere)


Pszi: Elmetágítás (504. képesség) (Pszipont nem maxpszi*3, min. 300-ig nőhet, hanem max. pszipont*5, minimum 500. Max pszipont*3-ig teljes pszi regeneráció van)


Tudat-egyéb: Tudatforrás (505. képesség) (Tudatpont regen nem max. TU/7, hanem max. TU/6. Összeadódik más TU-t adó képességekkel. Akinek ez a képesség van meg korábbról, annak TU/5 lesz)


3. szint:


Támadó: Tudati gyorsítás I. (506. képesség) (Plusz egy balkezes támadás.)


Védekező: Kőbőr (507. képesség) (Ha már megvan, akkor egy régi csere.)


Varázsló: Varázslómester I. (508. képesség) (A támadó varázslatokhoz szükséges komponens szint/2 % eséllyel nem veszik el. Max. 50 %.)


Pap: Közös ima I. (509. képesség) (IM-re választhat a KT egy másikat a meglevő gyógyulás/VP/szerencse TF mellé, az agyfröccsentő átlagosan 2 IM-mel később jön.)


Pszi: Tudati retesz (510. képesség) (Karaterszint/4 % rezisztencia pszi ellen. Max. 20 %.)


Tudat: Tudatkinézis II. (511. képesség) (A tudatkinézis nem kerül TU-ba, súlytól függetlenül. Nincs hatótáv korlátja. Az egyetlen korlát az Alanori Csatorna.)


Egyéb: Mentális felfrissülés (512. képesség) (Ha már megvan, akkor csere.)


4. szint:


Támadó: Tudati gyorsítás II. (513. képesség) (Plusz egy lőfegyveres támadás.)


Védekező: Tudati kitérés I. (514. képesség) (Karaterszint/4 % esély, hogy kitérsz a lövedékek elől a lőfegyveres körben. Max. 20 %. Villámkéztől független. Mindkettőre van esély, ha ökölvívóról van szó.)


Varázsló: Mágusvédelem (515. képesség) (Lásd a pap verziót, csak a varázslói kör végéig tartó varázslatokra vonatkozik, és nem barátságos találkozásnál nem hit pontot veszel el tőle, hanem lopsz tőle karakterszint*10 VP-t, és te ezt meg is kapod.)


Pap: Avatári védelem (516. képesség) (Egy feltételes parancs. Ha barátságosan találkozol valakivel a táborozásod alatt, és az illetőn nincs fenn a paraméterben megadott varázslat, akkor a saját komponensedből és erőforrásodból felrakod rá. Egyszerre több avatári áldásod is lehet érvényben. 3. paraméterben megadhatsz fajt, vallást, KT-t, jellemet, és akkor csak rájuk használod, amúgy mindenkire, akivel barátságosan találkozol. A lehetséges varázslatok az összes olyan teológia és ősteológia varázslat, ami forduló végéig, vagy következő forduló elejéig tart. Ha a találkozás nem barátságos, akkor 1 hit pontot rabolsz tőle, még akkor is, ha csatára nem kerül sor, mert lopsz, elbújsz, nem áll szóba veled stb. Működik a tudati portyázás alatt is.)


Pszi: Tudati kontaktus I. (517. képesség) (Olyan lényre is lehet lőni Direkt kontaktus II-t, aminek nincs varázspontja. Ilyenkor sebez vele pszi/5*D3-at, és annyi varázspontot kap, mint amennyit sebzett. Nem kaphat többet, mint amennyibe a DK II. került.)


Tudat: Tudati kincstár (518. képesség) (Építhetnek egy erődöt, ahová távolságtól függetlenül berakhatnak cuccokat, és onnan vehetnek ki cuccokat. Egy paranccsal lehet listát kérni a berakott cuccokról. Max. tagonként 1 tárgyhely. A tárgyhely a cuccok fajtáját jelöli, nem pedig a mennyiségét. 1000 madártoll ugyanúgy 1 helyet foglal mint 1 vashegyű lándzsa. Bárki berakhat és kivehet bármennyi tárgyat, amíg a bent levők mennyisége nem haladja meg a tagonkénti 1 tárgy helyet. Az Alanori Csatorna továbbra is akadály, a két oldalról berakott cuccok külön tárolódnak. Nyugati tárgyat kivehet keleti kari is, de fordítva nem. Kirakás és betétel 5 TVP. Az erőd koordinátáit a KT adja meg, bármely lakott mező lehet. Az erőd felépítése 5000 TVP. Megjelenik a mezőn épületként, a KT tagok benn táborozhatnak, de semmilyen előnye nincs a benn táborozásnak. Aki nem tagja a KT-nak, az nem tud bemenni.)


Egyéb: Tudati ismétlés (519. képesség) (Évente egyszer egy TK törlése. Független a felsőbb beavatkozástól. Az EXT parancs kiadásakor egy kategóriával több extra jár.)


5. szint:


Támadó: Tudati gyorsítás III. (520. képesség) (Plusz egy jobbkezes támadás.)


Védekező: Tudati kitérés II. (521. képesség) (Karaterszint/4 % rezisztencia a szörnyek lőfegyveres körben használt képessége ellen. Max. 20 %.)


Varázsló: Taumaturgia mentor (522. képesség) (Ha két varázsló találkozik, akinek megvan ez a képesség, akkor tanítják egymást. Ha mindkettőnek van őstaumaturgiája, akkor arra, ha nincs, akkor sima taumaturgiára. A kisebb tudásúé fejlődik 50 % eséllyel 1 %-ot, ha nem nőtt neki, akkor a magasabbé 25 % eséllyel 1 %-ot. Működik tudati portya alatt is.)


Pap: Hitbéli mentor (523. képesség) (Ha két azonos vallású kari találkozik, akkor az alacsonyabb hitűnek 50 %-kal nő hárommal a hite. Ha nem nőtt, akkor a magasabb hitűé nő 25 % eséllyel öttel. Ha két nem azonos vallású karakter találkozik, akkor teológiára tanítják egymást. Ha mindkettőnek van ősteológiája, akkor arra, ha nincs, akkor sima teológiára. A kisebb tudásúé fejlődik 50 % eséllyel 1 %-ot, ha nem nőtt neki, akkor a magasabbé 25 % eséllyel 1 %-ot. Működik tudati portya alatt is.)


Pszi: Pszi regeneráció II. (524. képesség) (A pszi regeneráció nem csak a mezőn hat, hanem egy második paraméterben megadott sugárban. A sugár pszi szakértelem/10 lehet, max. 10. A pszipont költség annyi szorosára nő, amekkora ez a sugár. Be lehet rakni totembe is, de labirintusban nem működik.)


Tudat: Tudati ostrom (525. képesség) (Nem véd tőle a tudatpajzs. Akinek az aktuális TU-ja duplája a másikénak, automatikusan nyer. Amúgy a győzelem az aktuális TU-kal arányos. Az így kapott TU-k mehetnek a max. fölé is, viszont a kör elején az illető nem regenerál TU-t, ha max. fölött van.)


Egyéb: Vakmerőség (526. képesség) (A menekülési %-ot 1 %-ig lehet levinni.)


6. szint:


Támadó: Tudati erősítés I. (527. képesség) (+karakterszint/10 sebzés lőfegyverrel.)


Védekező: Regeneráció (528. képesség) (Minden lépés (labirintusban is), valamint minden megvívott csata után gyógyulsz szint ÉP-t.)


Varázsló: Manaretesz (529. képesség) (Karaterszint/4 % taumaturgia és őstaumaturgia varázslatok ellen. Max. 20 %.)


Pap: Isteni védelem (530. képesség) (Karaterszint/4 % teológia és ősteológia varázslatok ellen. Max. 20 %.)


Pszi: Mentális roncsolás (531. képesség) (Egész körig tartó pszi, ami a Fényaurához hasonlóan minden közelharci körben sebez. Pszit használó szörnyek és kalandozók ellen, 12D10-et. Egyéb kalandozók és olyan szörnyek ellen, akik varázsolnak, vagy van valamilyen, a lőfegyveres körben használt képességük, 8D10-et.)


Tudat: Tudati segítség (532. képesség) (A tudati vitalizáció a hiányzó ÉP 3/4-ét gyógyítja, maximum 1000-et. 3. paramétert is lehet megadni, az a darabszám.)


Egyéb: Gyűjtögető életmód (533. képesség) (A KT parancsok 10 % TVP-vel (de min. 1-gyel) kevesebbe kerülnek darabonként. Egy ingyen makró).


7. szint:


Támadó: Tudati erősítés II. (534. képesség) (Karakterszint/10 pluszsebzés közelharcban.)


Védekező: Pajzshasználat I. (535. képesség) (A pajzs minden számszerű bonusza duplán számít. Működik a Lovagi övcsattal.)


Varázsló: Varázslómester II. (536. képesség) (Karakterszint/10 mentőcsökkentés az ellennek a támadó varázslatok ellen.)


Pap: Közös ima II. (537. képesség) (Isteni küldetés egyszer.)


Pszi: Tudati kontaktus II. (538. képesség) (Olyan lényre is lőhet Direkt Kontaktus I-et, aminek nincs pszipontja. Ilyenkor sebez vele pszi/5*D3-at, és annyi pszipontot kap, mint amennyit sebzett. Nem kaphat többet, mint amennyibe a DK I. került.)


Tudat: Tudati ostrom II. (539. képesség) (Tudatcsata egy másik karakterrel a Tudati Ostrom I. mintájára. Ha nyersz, akkor nem a tudatpontjait kapod meg, hanem annyival csökken az illető KT-jának aktuális fejlesztése, és feleennyivel nő a tiétek. Valamint a tárhely a tudati erődben mostantól taglétszám*2.)


Egyéb: Halhatatlanság (540. képesség) (+1 % halhatatlanság, permanens feltámadás.)


8. szint:


Támadó: Fegyvermágia (541. képesség) (A fegyverek képességei dupla eséllyel sülnek ki. Vagyis egy %-os esélyű képességnél kétszer dob, és akár kétszer is kisülhet, vagy egyszer sem. A fixen kisülő képességek kétszer történnek meg. A fegyverek plusz sebzése nem "kisülős" képesség, azokra nem működik.)


Védekező: Pajzshasználat (542. képesség) II. (Ha pajzs van a kezedben, akkor a közelharcban a pajzsod védettsége/2 %-kal kevesebbet sebződsz. A Pajzshasználat I. duplázása itt nem számít. Kőbőrrel úgy működik együtt, hogy először ez csökkent, majd az így kapott sebzést gyógyítja vissza a Kőbőr.)


Varázsló: Varázslómester (543. képesség) III. (A támadó varázslatok max. hatásfoka megnő karakterszint/2 %-kal. Max. 100 %. Csak az XdY-oso varázslatoké, a %-os varázslatoké pl. Istenítélet nem.)


Pap: Gyógyítómester (544. képesség) (A gyógyítás és gyógyító varázslatok hatásfoka megnő karakterszint %-kal. (max. 100 %). A maxba gyógyító varázslatoknál karakterszint/2 % (max. 50 %) az esély, hogy a komponens nem használódik el.)


Pszi: Pszi pajzs (545. képesség) (Védekező pszi. 30 pszipont. A csatára ad 10 % sebzéscsökkentést varázslatok, pszik, leheletek, és egyéb a lehelet körben használt képességek ellen, valamint +10 szerencsét.)


Tudat: Közös próba (546. képesség) (Minden esetben, amikor egy szakértelem levizsgálásra kerül (pl. mászás, cirkusz, szörnykeresés, teleport stb.), akkor az illető adott szakértelme 5 %-kal (felfelé kerekítve) magasabbnak számít minden olyan KT tag után, aki azon a mezőn/épületben/ref. ponton van, vagy abban a körben korábban találkozott vele a karakter (akár tudati portyázás alkalmával is). Max. 4 tagig, tehát 20 %-ig számít. Pl. egy 29-es mászásból 3 ott táborozó taggal 35-ös mászás lesz. A KT tagjainak a TK-hoz nem kell egy mezőn tartózkodni, elég, ha a vezető van az aktuális TK mezőjén. A képesség működik az ilyen TK-kban is, mintha a többi tag a mezőn lenne.)


Egyéb: Ékszerviselés (547. képesség) (A KT választhat, hogy +1 egy gyűrű, nyaklánc vagy karkötő helyet kap. A választáson később már nem lehet módosítani.)


9. szint:


Támadó: Kritikus találat (548. képesség) (Ha két fegyverrel harcolsz, karakter szint/10 % eséllyel másfélszereset sebzel. Külön megy mind a két kézre.)


Védekező: Pajzshasználat III. (549. képesség) (Pajzzsal blokkolod az ellenfél egy támadását. Hasonlóan az izomernyesztéshez. Azzal összeadódik. Mindig az utolsót blokkolja.)


Varázsló: Varázslómester IV. (550. képesség) (Támadó tau varázslatok szint/2 %-kal többet sebeznek. Max. 100 %. A fixen sebzőkre működik, %-os sebzőkre fele erővel vagy nem.)


Pap: Isteni ítélet (551. képesség) (Támadó papi varázslatok szint/2 %-kal többet sebeznek. Max. 100 %. A fixen sebzőkre működik, %-os sebzőkre fele erővel vagy nem.)


Pszi: Elmemester I. (552. képesség) (A harcban +1 védekező pszit lőhet el.)


Tudat: Tudati portya (553. képesség) (A tudati portya max. költsége 10 TVP, minden portya alkalmával van esély egy pszit használó szörnnyel találkozni. A szörny észrevesz a tudati térben, ezért megtámad téged a fizikaiban. A karaktertalálkozás után történik, a portya végén, és teljesen normális csata lesz.)


Egyéb: Cserkész (554. képesség) (-5 TVP a KUT parancsokra (Fürkésző szemekkel -15 TVP), lőfegyverek megtalálási esélye 90 % (Fürkésző szemekkel 99%), szörnykeresésnél szörnyismerettől függően %-os esély, hogy 2 szörnyet találsz (max. 33 %, ryuku vadászinggel összeadódik a % a 2. szörnyre, de 3. szörnyre nincs esély), szörnyfészken ugyanekkora esély van rá, hogy találkozol egy 2. szörnnyel is).


10. szint:


Támadó: Bénító sebzés (555. képesség) (Ha a bal kezedben is fegyver van, és minden ütésed talál mind a jobb, mind a bal kezeddel, akkor fegyverszakértelem/5 % eséllyel (max. 20 %) lebénítod a szörnyet, aki abban a körben nem tudja használni a speciális képességeit, és nem tud varázsolni. Ez független a Bénító csapás HM-től. Ökölvívóknál mindkettőre van esély. +1 csatakör, ami mindennel összeadódik.)


Védekező: Pajzshasználat IV. (556. képesség) (A Pajzshasználat II-vel felfogott sebzés felét visszasebzi. Működik a derit láncvérttel, vagy a Fájdalom tükörrel.)


Varázsló: Varázslómester V. (557. képesség) (Támadó őstaumaturgia varázslatok szint/2 %-kal többet sebeznek. Max. 100 %.)


Pap: Isteni áldás (558. képesség) (Az Isteni kegy másfélszeres hatékonyságú. A gyógyító varázslatok karakterszint/4 %-kal max. fölé gyógyítanak. Max. 25 %.)


Pszi: Elmemester II. (559. képesség) (A harcban +1 támadó pszit lőhet el.)


Tudat: Nagyobb tudatpajzs (560. képesség) (Köv. forduló elejéig véd a tudati ostrom I-től és II-től, és minden EK parancstól. Nem lehet neki tudatkinetizálni, se tudativitalizálni, nem találkozhatnak vele tudati portya alatt, ő sem használhat semmilyen EK parancsot, így nem is tudati portyázhat. A tudati tárhely mostantól taglétszám *3.)


Egyéb: Faji bónusz (561. képesség) (Minden faj bónuszt kap:


  • törpék kincskeresés bónusz
  • elfek neves szörnytalálási bónusz
  • alakváltók fejlesztett gázforma (mindenhol működik)
  • gnómok immunitás a szörnyek és csapdák varázspont szívására
  • emberek sokoldalúság (minden nem fegyveres szakértelem 5 %-kal gyorsabban fejlődik)
  • árnymanók mohóság (+10 tárgyhely bankban, +10 tárgyhely a karakternél, permanens alku, illetve, ha felrak alkut, akkor az nagyobb hatásfokkal működik)
  • kobuderák immunitás a szörnyek és csapdák TVP szívására
  • mutánsok immunitás a kör végéig tartó tulajdonságvesztésre
  • trollok karakterszint ÉP regeneráció minden harci körben (varázslat, lőfegyver, közel harci körök után).



Figyelem! Az egyes képességek a programozás során, még az első kifejlesztésük előtt, változhatnak. Ha valami megváltozik., akkor atz megírjuk itt a honlapon.




Hírarchívum:


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.