Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zarknod kovácsai
Küldd el képeslapként!
A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 00:54:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Trebron Anide 32. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 25. 12h:17'
EZ A 112. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
113. játékheted kezdete: nov. 1.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5917
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 434
extraf: 18

TREBRON ANIDE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.)

kt 5 1 elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot)
Begyûjtöttél 1 bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [6 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 8 1 elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szöges bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 171.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[46,-12] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Meglapulsz néhány bucka mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-12] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy királygyík. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a királygyík testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvével a királygyík eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 királygyík bõrt. Magadhoz veszel egy tekintélyes királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebbõl csata lesz! Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elõl eltûnni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy halálos morf. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. [24 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[44,-11] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy goldugar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar bal középsõ lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. Eldobod az értéktelenné vált királygyík trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ goldugar trófeát. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettõ rád támad. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy halálos morf. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [44,-10] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Meglapulsz néhány bucka mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettõre. Na, ezeknek is meszeltek! Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy harcias morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. [24 pontot használtál fel, van még 123.]

m 2 mozogsz keletre
[45,-10] A tengerpartot elhagyva, egy faligetbe érkeztél. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Látsz egy korongfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetû lehet. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetû jobb elsõ lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetû szõrös potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû belecsíp a derekadba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetû bal középsõ lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetû összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis goldugar trófeát, és kinyersz egy alkalmas gyilkos tetû trófeát. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebzõdés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy éltetõ morf. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. [12 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 80 5 elkészíted a 80. tárgyat (5 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyûjtöttél 5 lapkorongot. [40 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[46,-9] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy gyilkos tetû. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetû jobb középsõ lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetû kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetû hasadba mélyeszti. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetû szõrös potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A gyilkos tetû belecsíp a derekadba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetû száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ütõfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebzõdés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+6 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+5 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetõséget. Összegyûjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenõcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+4 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+5 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+6 életerõ.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettõre. Na, ezeknek is meszeltek! A sûrû aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelõ szemek elõl. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy éltetõ morf. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy manilla-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [62 pontot használtál fel, van még 9.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Csobogó, hideg víz képe kísért, mikor már annyira ki van száradva a szád, hogy nyelni sem tudsz. (-2 életerõ.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 171 pontot. A következõ körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színû papírtekercset az elf övébe tûzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbõrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelõ mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerûbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyûjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

GYILKOS TETÛ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetû bulldog méretû óriásrovar. Az erdõben élõ alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élõ királygyíkokkal. A gyilkos tetû harapása gyakran betegséget okoz. Legyõzéséhez az ütõfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthetõ helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetõségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sûrû erdõkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erõsek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyûek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kõkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, errõl mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

KARAKTERLAP

Trebron Anide, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû elf nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Ez a 32. fordulód.

Erõ: 13 Szint: 9 Merészség: 4/4 Magasság: 146 cm
IQ: 17 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 8 Menekülés: 35 % Életkor: 156/156 év
Egészség: 12 Életpont: 119/51 Jellem: gonosz (12) Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 148 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 584 TP-t kaptál. Jelenleg 7 934 TP-d van. A következõ szinthez még 4 066 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, alattomos manó, gyilkos tetû.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 ütõfegyverek: 10 (+1)
lõfegyverek: 8

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -);
46,9 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1418 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 15 (+1) 2. nyomkövetés: 10 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 3
7. zárnyitás: 2 8. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
lopsz az emberektõl (1) valamit (#112)
gyógyítasz 35% életerõ alatt 10 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * szöges bõrpajzs (#66) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 * fúvócsõ (#20) 1 kerek kõ (#19)
1 kõkalapács (#13) 2 kõkés (#6) 1 parittya (#18)
1 * szöges bunkó (#8) 20 tüske (#22)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 1 távcsõ (#42)
1 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 116]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengõke (#231) 2 antilopbõr (#48) 1 bakkura bõr (#95)
1 bordacsont (#16) 2 drótszõr (#37) 3 fabontó (#106)
1 grákóbõr (#41) 2 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114)
3 királygyík bõr (#44) 5 lapkorong (#80) 6 mákrózsa virág (#56)
7 mandibulapenge (#125) 3 móri gyümölcs (#116) 1 púderkõ (#119)
6 sallank karom (#128) 5 smirglilevél (#29) 17 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bõr (#47) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 tigroszlán fog (#63)
1 vadász tatu bõr (#15) 23 varányszem (#30)

Összsúly: 38.81 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 12 sünmedve tüske (#14) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 királygyík bõr (#44) 5 lapkorong (#80)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
-13
-12
-11
-10
-9
-8
(44,-11) goldugarok (#65), nyuhaj karbin (#110)
(44,-10) nyuhaj karbin (#110)
(45,-12) királygyíkok (#26)
(45,-10) Leah rúnaköve, korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80), elf kósza háza (#681), gyilkos tetû (#116)
(46,-12) nyuhaj karbin (#110), phua-kúp (#372)
(46,-9) gyilkos tetû (#116), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.