Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Acélkolosszus
Küldd el képeslapként!
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző és felderítő feladatok ellátására. Vagyis banki melóra alkalmazzák őket - adósságot behajtani még mindig őket küldik hírhedt kegyetlenségüknek és megvesztegethetetlenségüknek köszönhetően.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 22:42:28 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zsuzsa 6. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 15. 13h:41'
EZ A 6. FORDULÓD
Ez a forduló ingyenes
(Visszakaptad a 0. forduló árát)
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az elsõ 10 forduló ingyenes!)

ZSUZSA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [18,-4] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+16 életerõ.)

vi 4 viselkedésed: 4
Mostantól egy kissé elõvigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettõl kezdve 4. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Telibe kaptad a vadász tatu testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu jobb elsõ lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász tatu csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 vadász tatu bõrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 141.]

tno 1 2 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erõsebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erõsebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idõ telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy kõkalapácsot. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[19,-3] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kõkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tûnik, hogy a darazsak egyelõre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mérges pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 1 kerek kõ. Meglövöd a mérges pók szõrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók szõrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [20,-2] Még mindig bozótos. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy csodabogár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csodabogár jobb elsõ lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a csodabogár nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [21,-3] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy sünmedve. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges surranó kígyó trófeát, és kinyersz egy alkalmas sünmedve trófeát. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebzõdés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+14 életerõ.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy móricserjét. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, csillogó szemû ember nõvel. Bõre teljesen fehér! Ruházatát egy óriás patkány trófea díszíti. Jobb kezében egy kõhegyû lándzsát, bal kezében egy vizestömlõt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve @Inci Enci. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
[70 pontot használtál fel, van még 59.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Legyártottál 1 kõkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 47.]

m 8 mozogsz északra
[21,-4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy csontlepke. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Messze hajítod a vacak kis sünmedve trófeát, és diadalmasan beszerzel egy csontlepke trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 37.]

kt 36 2 elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot)
Begyûjtöttél 2 fáklyát. [6 pontot használtál fel, van még 31.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[22,-4] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szárnyas gömböc közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a szárnyas gömböc jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ.

(Továbbmész...) [23,-3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledõ drótszõrû pincsi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tûnik, ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a drótszõrû pincsi fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszõrû pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 drótszõrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kobudera tanya: keletre 15, északra 45 mérföld. Ember tanya: keletre 12, északra 3 mérföld. Remetelak északkeletre. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Sûrû, sárga füst száll az ég felé. Közelebbrõl látod, hogy egy nagy tûzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tûzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgezõ füsttõl a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlõsök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tûz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerõ. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) A világ dolgairól, a magányról, az élet nyomorúságairól ábrándozol, amikor hirtelen egy ötleted támad. Mennyivel szebb lenne az élet, ha találnál egy jóképû kalandozó fiút, aki megvédene a gyilkos sallanktól, cipelné helyetted a nehéz tatu bõröket, és felvidítana az unalmas pillanatokban. No és esténként... hát igen, még egyéb elõnyei is lennének a dolognak. [Mostantól használhatod a feltételes udvarlás (FU) parancsot. Paraméterként megadhatsz egy kalandozót, kevésbé válogatósak akár egy fajt is. Ha legközelebb valamelyik, a feltételben megadott, ellentétes nemû kalandozóval találkozol, és õ is érdeklõdést mutat irántad (esetleg meglep valamilyen ajándékkal) akkor csábosan mosolyogva, kedves szavakat suttogva a fülébe jelzed, hogy a vonzalom kölcsönös. Ezután, ha a folyamatos testõrködésre vagy a tárgyaid cipelésére nem is, bizonyos egyéb lovagias szolgálatokra biztosan rá tudod bírni szíved választottját. Egyszerre persze több FU parancs is érvényben lehet, ahogy az ellentétes nemûeknél is - a párválasztást megkönnyítendõ. Az udvarlással már eleve csak akkor próbálkozol, ha kölcsönösen barátságosak vagytok egymással szemben. Az FU parancs egyben automatikusan BA parancs is ha egy konkrét kalandozóra (nem pedig fajra) van kiadva. Az FU parancsot ugyanúgy kell törölni, mint az FT/FL parancsot. A sikeres udvarlás, és az esetleges ezzel járó egyéb következmények 5 TVP-be kerülnek, tehát az FU parancs csak akkor lép mûködésbe, ha van még ennyi TVP-d. Sikeres udvarlás esetén mindkét játékos FU parancsa is törlõdik egyben.] (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 138 pontot. A következõ körben tehát 139 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÕKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kõbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdõben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésû koponyaloccsantó ütõfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kõkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütõfegyver szakértelmed legalább 6.

CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségû rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen elõfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévõ tartalékokért. Csáprágóját bõrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

SÜNMEDVE (33. SZÖRNY)
Képzelj el gremlint a hasonló címû filmbõl, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bõr miatt talán egy ütõfegyver a leghatékonyabb a legyõzéséhez.

SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY)
Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kõkéssel, és levághatod a legjobb minõségû, acélkeménységû tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod.

CSONTLEPKE (746. SZÖRNY)
Ennek a nagyra nõtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhetõ, hogy a csontlepkének nincsenek is belsõ szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élõholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretû, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messzirõl: ez bizony nem az a virágról virágra röppenõ ártatlan rovar, amelyet a mezõkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belsõ szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövõben.

OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY)
A földbõl kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekbõl épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor elõször fát kell gyûjtened, és az egészet felfûtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezõn, ahol van olvasztókemence.

VASKOHÓ (155. ÉPÍTMÉNY)
Egy vaskohó megépítése nem kis feladat - nem árt, ha ketten vagy hárman összefognak, hogy gyorsabban menjen a munka. Ha azonban elkészültök, képesek lesztek a vasércet megolvasztva tiszta vashoz jutni, és így vastárgyakat kovácsolni! A vastárgyak elkészítéséhez pirkit szükséges, mert fa égetésével nem tudsz olyan hõmérsékletet elérni, amelyen megolvad a vas. Ezenkívül szükség van általában kõkalapácsra, és magas bányászat szakértelemre, a fegyverek és páncélok finom megmunkálásához. A vaskohó építése az ÉP 155 <TVP> paranccsal történik. A teljes felépítéshez 110 TVP szükséges, és csak dombon vagy alacsonyhegységen hajtható végre, mivel itt van elegendõ alapanyag az építéshez.

KARAKTERLAP

Zsuzsa, egy szõke, copfos hajú, csillogó szemû troll nõ vagy. Bõröd sárga. Ez a 6. fordulód.

Erõ: 20 Szint: 4 Merészség: 4/4 Magasság: 226 cm
IQ: 8 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 423 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 83/35 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 44 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 172 TP-t kaptál. Jelenleg 477 TP-d van. A következõ szinthez még 23 TP szükséges. Trófeád: csontlepke.

HARCI ISMERETEK
ütõfegyverek: 5 lõfegyverek: 2

23,92 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 23

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 1 2. nyomkövetés: 6 3. gyógyítás: 2
4. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25).

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9) 1 kõkalapács (#13)
1 kõkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 fáklya (#36) 1 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
16 drótszõr (#37) 1 kavadu lebeny (#24) 1 móri gyümölcs (#116)
1 ormánygõte csont (#21) 5 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bõr (#47)
4 vadász tatu bõr (#15) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 16.77 kg Megterheltség: 33%
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 2 kerek kõ (#19) 1 szögletes kõ (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszõr (#37) 2 fáklya (#36) 1 kõkalapács (#13)
5 sünmedve tüske (#14) 1 vadász tatu bõr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

17 18 19 20 21 22 23 24
-5
-4
-3
-2
-1
(18,-4) vadász tatuk (#10)
(19,-3) 12. jellempróba, mérges pók (#20)
(20,-2) csodabogár (#755)
(21,-4) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 27. jellempróba, csontlepke (#746)
(21,-3) sünmedve (#33), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), 27. jellempróba, @Inci Enci (3392. kalandozó)
(22,-4) szárnyas gömböc (#12)
(23,-3) drótszõrû pincsi (#22), a 2. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), oltár, 14. jellempróba, vaskohó (#155)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.