Chrysthal 8. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. aug. 24. 9h:09'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: aug. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5470
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 234
Extra forduló: 15 |
|
CHRYSTHAL KALANDJAI
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-28,51] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
összeakadsz egy hosszú aranyhajú, barna szemû elf nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Egy Eldaran karkötõjét, egy
fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy vasvértet visel.
Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû, mint ahogy Te is.
Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Édes Anna. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális
kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Minden varázserõd visszatért. (+5 varázspont.) A
lottó 569. hetének nyerõszámai: 22, 8, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
[-27,51] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod:
egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az
alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek
eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése
helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek.
A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: "
Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a
városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " (Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a
felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak
közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy
most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy
nincs rá aktív CIR parancsod).] Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most
legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az
élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete
mágustorony (598. épület.).
Találkozol Édes Anna. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga
erõövet, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Yaxina von violenttel. Raia tanítványa. Egy bronzsisakot, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak
páncélt, egy kígyóbõr kesztyût, egy nap szimbólumot és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy rozmárember
trófea, egy rõtmanó berzerker trófea és egy kérõdzõ etra trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló
nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lõfegyvere egy
bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás
betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[10 pontot használtál fel, van még 129.]
be 573 3 | bemész az 573. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az
oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval
vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a
segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 40 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot
használtál fel, van még 79.]
be 573 3 | bemész az 573. épületbe
| Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy vágófegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az
oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval
vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a
segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 50 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot
használtál fel, van még 29.]
[-26,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál
valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet
és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: "
Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Az
álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz:
egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod:
egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak
lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 19.]
ve 329 10 | megveszed a 329. tárgyat 10
| Csak 2 darabra van elég pénzed. Vásároltál 2 csontpálcát. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
ea 408 1 | eladod a 408. tárgyat 1
| Eladtál 1 vas fejpántot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
ea 247 1 | eladod a 247. tárgyat 1
| Eladtál 1 fekete bõrcsizmát. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
ea 276 1 | eladod a 276. tárgyat 1
| Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
ea 198 2 | eladod a 198. tárgyat 2
| Eladtál 2 trikornis szarvat. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
[-27,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek
troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy orgyilkos
közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted
az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz.
Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár
ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos
fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a
dolgot.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed.
Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fehér az aurád? Raia-t
követed? Vár az Aranysárkány KT! " Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy fehér kõbõl épült kétszintes
épületet pillantasz meg. Az ajtó mellett nagy cégtáblát fújdogál a szél: "Kõsisakos Balrin ékszerkereskedése". A törhetetlen
kristályból készített kirakat mögött ezüst és arany ékszerek és néhány drágakövekkel ékesített csecsebecse csillog. Az ajtón
egy nagy "NYITVA" tábla lóg. (585. épület.)
Két kisebb lakóház között egy szögletes kövekbõl épített, takaros kerttel körülvett házikó áll. Rajta a felirat:
"Zekvelmukksók, a bölcsek bölcse. Mindenfajta tanácsadás, fegyverekkel, páncélokkal, szerkentyûkkel kapcsolatban". (588.
épület.)
Összefutsz egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemû ember férfival. Bõre mélykék színû. Fairlight kisebb papja. Egy arany
papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár
sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és
egy vasvértet, egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea
színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezõrõl visszatükrözõdõ jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyû
lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Mentális auráját
felismered, õ is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Berogurgi Titusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé
teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. [10 pontot használtál fel, van
még 9.]
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel,
van még 8.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel
ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg
neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 6, 13.
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 139 pontot. A következõ körben
tehát 147 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Chrysthal, egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû mutáns férfi vagy. Tharr követõje vagy. Ez a 8. fordulód.
Erõ: | 19 (23) | | Szint: | 5 | | Merészség: | 7/5 | | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 18 | | Támadás: | 8 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 126 kg |
Ügyesség: | 18 | | Védekezés: | 27 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 18 | | Életpont: | 92/78 | | Jellem: | semleges (+12) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 14 | | Varázspont: | 18/13 | | Pénz: | 89 arany | | Kép. pont: | 3 |
| | | Pszi pont: | 9/9 | | | | | | |
|
Eddig összesen 7 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 931 TP-d van. A következõ szinthez még 69 TP szükséges. Trófeád: rájanyék. A 6. fordulódban 1582 arany került a bankszámládra. 1613 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1 | | ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 6 (+2) | | ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 2 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyû lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); nyu-shuriken (#157) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 2 | | 2. nyomkövetés: | 1 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | | 5. csapdakészítés: | 2 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | | 11. teológia: | 1 | | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | | 14. zene: | 1 | | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | | 17. vadászat: | 1 | | 18. bányászat: | 1 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), kõkést (#6) (max. 2 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
áldomás (#6) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelõ áldozat lenne, ha egy szöges bõrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 1 | | sárga erõöv (#276) | 1 | | szöges bõrpajzs (#66) |
2 | * | szürke bõrkesztyû (#271) | 3 | | tankány karom (#237) | 1 | * | vas fejpánt (#408) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bot (#4) | 1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 3 | | bronzhegyû nyíl (#94) |
2 | | csontpálca (#329) | 2 | * | ezüstshuriken (#327) | 1 | | kõkalapács (#13) |
2 | | kõkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 15 | | mérg. vas dobónyíl (#190) |
8 | | nyu-shuriken (#157) | 1 | | rövid kard (#171) | 1 | | vas dobónyíl (#189) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | ezüst papi karkötõ (#308) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) |
1 | * | trófea nyaklánc (#196) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
8 | | acéltû (#334) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
4 | | fáklya (#36) | 1 | | gyógykenõcs (#313) | 5 | | kaja (#2) |
1 | | kötél (#92) | 1 | + | pukkanó tûcsapda (#336) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] |
1 | + | vizestömlõ (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
9 | | álompor (#396) | 6 | + | fõnixtoll (#563) | 12 | | gyíkfû (#201) |
3 | | magszim bél (#103) | 6 | | párducbõr (#1066) | 9 | | sallank karom (#128) |
|
Összsúly: 51.05 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
188 | | arany (#50) | 1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | | kaja (#2) |
2 | | trikornis szarv (#198) | 1 | | vas fejpánt (#408) | 3 | | víz (#27) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
2 | | csontpálca (#329) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(-28,51) sötét kastplom (#570)
(-27,51) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Édes Anna (4463. kalandozó), Yaxina von violent (4573.
kalandozó)
(-27,53) orgyilkos (#131), ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselõ (#588), Berogurgi Titusz (2735. kalandozó)
(-26,52) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)
|