Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bunthar
Küldd el képeslapként!
"A buntharok a sivatag gyapjas kérődzői, hosszú, rugalmas ormányukkal állandóan a homokot szimatolják nedvesség és növényi élet után. Növényevő létükre, igen könnyű felbosszantani őket - már az is elég, ha a közelükbe mész." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 21:13:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Haruspex 138. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. okt. 18. 10h:05'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: okt. 21.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5279
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 598

HARUSPEX KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán. Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, õ az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtõl sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+23 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+216 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 577. hetének nyerõszámai: 29, 10, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 112 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy ryuku gárdista nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista farkát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 311.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 296.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]


ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 2730 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 261.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kõlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel elõtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

ftv 61 157 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 157. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

flh 13 554 felt. lõfegyver haszn. 13 az 554. tárggyal
Ok, FLH 13 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 900 10 905 mozogsz 900 10 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerû gúlát, keletre egy egyszerû kõépületet látsz. Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerû építményt látod, északra egy apró, romos falú kõházat. [10. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 15 900 11 mozogsz 15 900 11
Belépsz a romos falak közé. A sarkokban gyanús fekete kupacok sejlenek. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy xirnox. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a xirnox testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kulcskarika nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-4 életerõ.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerû építményt látod, északra egy apró, romos falú kõházat. [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó a következõ akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ kulcskarika nyitja az ajtót. Ahogy belépsz az alacsony, szûkös piramis belsejébe, sercegõ hangot hallasz. A földön kobudera csontok hevernek. A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 12 905 8 mozogsz 12 905 8
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van elõtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 370 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 bõrpáncélt. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nyomulsz a sötét barlangteremben. [14. PONT.] Egy nagyobb, templom(?)szerû építmény elõtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.] Belépsz a tágas építménybe. Valamilyenfajta szentély lehetett ez hajdanán, a ghallaitól teljesen idegen kultúráé. A terem hátuljában bizarr, oltárszerû építmény emelkedik. Rálépve egy billegõ kõlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetõen csak 8 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kõfal-csapda elõl. A fal lassan visszamegy. Egy purifikátort veszel észre magad elõtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak eltûnik a lábad alatti kõlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetõen csak 15 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüsttõr, 38 arany, 6 gyíkfû, 2 pular kristály (ld. enc.), 1 vadász tatu bõr, 8 varányszem, 1 denevér szimbólum és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [35 pontot használtál fel, van még 191.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagyobb, templom(?)szerû építmény elõtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.] Továbbmész. Délkeletre egy függõleges, falszerû kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kõépület-szerûségeket látsz. [4. PONT.] A hihetetlen méreteket csodálva mész elõre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.] Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán. [20 pontot használtál fel, van még 171.]

flh 13 554 felt. lõfegyver haszn. 13 az 554. tárggyal
FLH 13 554 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(127,49) a 62. labirintus bejárata, ryuku gárdista (#360), xirnox (#122), vadász varkaudar (#108), purifikátor (#157)

[94,53] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépõre szánt 20 aranytól. Megállsz a céllövölde elõtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hõs sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már védelem tûz ellen vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tûzgolyó. Semmi eredménye! (védelem tûz ellen védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb oldalát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylõ köpenyét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled tûzgolyó varázslatot lõ rád. Semmi eredménye! (kiválóan mûködik felrakott védelem tûz ellen védelmed.) A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1278 tapasztalati pontot kaptál. Az ajtó elõtt még mindig ott álldogál az óriás. - Legyõztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tõle. Õ megrázza a fejét. - Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tõlem kapod! Minden legyõzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála. - Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Az egyik sátor elõtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyõzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. - Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelõ aranyérméid látványával. 100 darabot belõlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Déja vu, 2 Garokk, 1 Ellenvarázslat. Ez két pár! Rövid licitálás kezdõdik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévõ lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerõ lapokat kaptál-e: 3 Déja vu, 2 Garokk. Ez full! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következõ lapok voltak ellenfeled kezében: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziósárkány, 1 Sötét motyogó, 1 Illúziópalota. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orbitális mackósajt, 1 Vérfürdetõ magszim, 1 Aranyesõ, 1 Déja vu. Ez egy pár! Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 399 tapasztalati pontot kaptál. 65 arannyal könnyebben hagyod ott nevetõ ellenfeled. Egy csúcsos, fekete színû sátorra lelsz a cirkusz közepén. Elõtte egy jókora ember férfi szónokol az õt körülálló kalandozóknak, és eget rengetõ szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Elõrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy szûk folyosó húzódik elõtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különbözõ irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tûnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki elõtted, könnyebbülsz meg kicsit. 399 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. Továbbmész. Egyszer csak valami érdekesre leszel figyelmes. Egy körülbelül négyméteres oszlop mered az ég felé. Gyermekkori emlékeidet felidézve gyorsan rájössz, hogy ez nem lehet más, csak egy akasztófa. Ahogy közelebb lépdelsz, látod, hogy még a kötél is rajta van. Áldozatot mindenesetre nem látsz - de még közelebb óvakodva megbotlasz egy kõben; iszonyodva látod, hogy az nem lehet más, csak egy sietve megásott sír része. Ahogy kezeddel megtisztítod a fejfának állított, repedezett ramit táblát, némi nehézség árán ki tudod böngészni a feliratot: "Itt nyugszik Brutalitisz, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). Eladsz 1 elkarog szõrt 1 aranyért, 2 gromak bõrt 16 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 1 bõrpáncélt 5 aranyért, 1 vadász tatu bõrt 1 aranyért, 8 varányszemet 8 aranyért. [-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 131.]

d 257 1 63 eldobod a 257. tárgyat (1 darabot) 63
Gondosan elrejtesz 1 szent kehelyt. [6 pontot használtál fel, van még 125.]

d 37 52 63 eldobod a 37. tárgyat (52 darabot) 63
Gondosan elrejtesz 52 drótszõrt. [6 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [127,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy templomot. Chara-din hívõi építették. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,50] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy epokitféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegõbe suhint. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,51] Egyre több a fa. Ritka erdõben vagy. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 87.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[124,52] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,53] Nocsak! Hiszen már ritka erdõben vagy! Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [126,54] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy malmot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rõzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 54.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. A hatalmas bádogkádban épp csontot õrölnek a szélkerék által meghajtott acélfogak. Biztos a közeli városka megbízásából, ahol valamilyen extra dologra használják fel a végterméket. A malom távolabbik végébõl elõbukkan a molnár, és hozzád siet. Jó ember, világít a viselkedésébõl, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Haramiák fenyegetik mostanában a malmát. A legszívesebben felbérelne a védelmére, de így a fosztogatások után, nincs semmije, amit fizetségként adhatna. Azt mondja, kell egy kis idõ, és a malom újra termel bevételt. Utána fizetni is tud majd. Közlöd vele, hogy kalandozó lévén amúgy sem maradhatnál, még számtalan kitûzött célod van azelõtt is, hogy letáboroznál. Hát még utána. A molnár megérti ezt, és utadra enged. [5 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[125,55] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Talabér Bözsi orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Csak egy nukleáris cickány. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Göcsörtös bunkóval megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy tûzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Leah híveié. Látsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy nõi hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörû elf nõ ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszõr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszõrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 22.]
m 4 mozogsz délre
[123,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezõt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Borzalmas Yonda elõtt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: G'run'dyyg. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy gyilkos sallank nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: elõkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 13.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

v 21 8 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, elõtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 8.]

v 21 8 elmormolod a 21. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 3 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 2, 5. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltõdtek! EF-elésed újra a kezdetektõl indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következõ körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztetõ kristály áttetszõen fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kõkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Elõször, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színû vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tûnõ építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülrõl, s bizony sejthetõ, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.



KARAKTERLAP
Haruspex, egy hosszú aranyhajú, zöld szemû elf nõ vagy. Raia eljövendõ papja vagy. Papi hited: 91. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

 Erõ:25 (30)  Szint:19  Merészség:5/3 Magasság:142 cm 
 IQ:26 (28)  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:42 kg 
 Ügyesség:23 (25)  Védekezés:38  Menekülés:30 % Életkor:159/159 év 
 Egészség:20 (22)  Életpont:294/224  Jellem: jó (282) Tul. pont:
 Szerencse:27 (34)  Varázspont:352/2  Pénz:164 arany Kép. pont:24 
 Tudatpont:21/1   Pszi pont:65/28         
Eddig összesen 745 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6280 TP-t kaptál. Jelenleg 370562 TP-d van. A következõ szinthez még 79438 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Tguarkhan, bunthar. A 136. fordulódban 5120 arany került a bankszámládra. 5171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/22   szúrófegyverek: 24/21 (+4%)   ütõfegyverek: 9/68 (+15%)
  lõfegyverek: 24/37 (+4%)   dobófegyverek: 2/85    

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 15/3   2. nyomkövetés: 48/35 (+60%)   3. lopás: 1/71
  4. mászás: 4/31   5. csapdakészítés: 12/96 (+6%)   6. csapdaészlelés: 3/84 (+42%)
  7. gyógyítás: 11/46   8. titkosírás: 2/9   9. felderítés: 6/87 (+23%)
  10. szörnyidomítás: 6/66   11. teológia: 24/14 (+10%)   12. taumaturgia: 20/23 (+56%)
  13. versengés: 7/60 (+27%)   14. zene: 6/31   15. szörnyismeret: 18/89 (+30%)
  16. pszi: 9/17 (+9%)   17. vadászat: 7/63   18. bányászat: 13/36

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 75% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
segítesz max. 40 TVP-ért
ásol max. 1 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 36 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), acéltût (#334) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), proteinfecske (#139) (csak egyszer), arató csattanat (#144) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> purifikátor (#157)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276) 1 * teknõcpajzs (#417)
1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
2   csontpálca (#329) 7   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüsttõr (#322)
1   fúvócsõ (#20) 1   göcsörtös bunkó (#123) 4   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   mérg. vasnyíl (#187)
1   parittya (#18) 1 * tünde íj (#553) 20 * tünde nyíl (#554)
233   tüske (#22) 1   varkaudar lándzsa (#224) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$2   arany karperec ($194) $1   aranygyûrû ($193) 1   denevér szimbólum (#140)
1 * gólem talizmán (#811) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * nap szimbólum (#141)
$1   obszidián függõ ($195) $1 * obszidián karkötõ ($229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
1 * smaragd védõgyûrû (#223)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
50   acéltû (#334) 8 + aranypikkely (#415) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 2   deus ex machina (#1) 1   dorony duda (#235)
2   fáklya (#36) 13   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1 + nyílcsapda (#243) 1   szeksztáns (#32)
2   szent jogar (#150) 1   szuper dobóháló (#273)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   fûszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3]
1   huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 115]
1   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 12]
10   vizestömlõ (#3) [bennük 142 korty víz (#27), fér még: 58]
1   zöld üveg (#82) [benne $4 csepp ragasztó ($83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
49   álompor (#396) 1   dözmöng szív (#122) 6   fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) 6   gyíkfû (#201) 2   gyöngymangó (#135)
20   kaktusztüske (#114) 2   karbin plazma (#199) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 1   liumbe hajtás (#655)
29   madártoll (#112) 5   móri gyümölcs (#116) 8   nektoraf faggyú (#667)
1   ormánygõte csont (#21) 10   pirkit (#153) 2   pular kristály (#239)
17   purifikátor háj (#269) 6   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650)
1   téfea-agy (#172) 3   Thargodan esszencia (#328) 1   varkaudar csont (#1113)
1   varkaudar tekercs (#653) 9   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 73.40 kgMegterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
40   aurach fog (#657) 2   bumeráng (#249) 6   bunthar bõr (#733)
1   csontkulcs (#74) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüsthegyû lándzsa (#324)
6   rinóbõr (#651) 1   ryuku mellvért (#689) 1   shinai gömb (#348)
1   teremtés zsákja (#818) 1   vasalt bunkó (#181)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 drótszõr (#37) 1 elkarog szõr (#665) 2 gromak bõr (#268)
10 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
1 szent kehely (#257) 1 tankány karom (#237) 7 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166) 27 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 denevér szimbólum (#140)
1 ezüsttõr (#322) 1 galachmit (#310) 6 gyíkfû (#201)
2 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
4 ragasztó (#83) 6 sallank karom (#128) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 xirnox szív (#213)        



E körben tett lépéseid térképe

(123,57) nukleáris cickány (#155), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534),
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 49. jellempróba
(123,58) friss csatamezõ (#262), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), oltár, szent liget (#439), gyilkos sallankok
(#85)
(124,52) egy ismeretlen isten rúnaköve
(124,56) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), oltár
(125,55) Chara-din monolitja (#534)
(126,50) epokitféreg (#147), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Tharr rúnaköve, oltár
(126,54) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), malom (#1204), Sheran oltár, 32. jellempróba
(127,49) a 62. labirintus bejárata, ryuku gárdista (#360), xirnox (#122), vadász varkaudar (#108), purifikátor (#157),
mínosz-kúp (#178), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534),
szent tölgyfa (#393), oltár




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.