Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Teknőshátról tüzelő ryuku íjászok
Küldd el képeslapként!
Ilyen hát, amikor a ryukuk hódítanak. Az első vonalban teknőseik hátáról tüzelő ryuku íjászok osztják a halált méregezett hegyű nyilaikkal.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-02 02:03:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Etorlán 62. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. júl. 4. 9h:54'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: júl. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 534
Extra forduló: 4

ETORLÁN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,43] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 gromak bõrt (3 arany). Átveszed a sikeresen eladott 6 aurach fog (eladási ár: 144 arany, ebbõl a kezelési költség: 14 arany) ellenértékét.

Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+56 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+24 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]


kpb kezd. parancs berakása:

fl 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

fl 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.] [A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

fl 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.] [A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

fl 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.] [A parancs tárolásra került.]
bpb bef. parancs berakása:

fl 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.] [A parancs tárolásra került.]

kno 3 3 képesség-növelés 3
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]

v 7 237 2 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 185.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 258 tapasztalati pontot kaptál. Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen. Látva, hogy nincs esélyed, megragadod a kötelet, és gyorsan felmászol. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 165.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[109,42] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

(Továbbmész...) [110,42] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet.
(Feltételes mászás:) Odaerõsíted a kötelet egy csenevész, de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 379 tapasztalati pontot kaptál. Ez könnyû volt! - porolod le magad. Velõtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütõ is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 422 tapasztalati pontot kaptál. Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 ubuk dobónyílat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevõ nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevõ jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevõ testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az emberevõ testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevõ összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtõzöl. A sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,41] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy mély szakadékot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Alex DiMarco, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 258 tapasztalati pontot kaptál. Ez könnyû volt! - porolod le magad. Velõtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütõ is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítõ! (ld. enc.)

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítõ testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítõ potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod. A rettegés megsokszorozza az erõdet: sokkal gyorsabban mászol fel a kötélen, mint amennyi idõ alatt leereszkedtél... Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledõ emberevõ nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevõ jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az emberevõ testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevõ összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[112,41] Bátran belegázolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idõ ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl.

(Továbbmész...) [112,40] Az új terep hegyvidék. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,39] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Iszonyatos fájdalomhullám. Jesszus, teljesen tönkrement a testedet védõ páncél! (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+37 életerõ.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledõ sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal elsõ lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 444 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+38 életerõ.) [90 pontot használtál fel, van még 5.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 13 kísérletezel a 13. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

f 13 kísérletezel a 13. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 1.] Iszol a vizestömlõbõl. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következõ körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GROMAK BÕR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylõ feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bõrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

QUWARG FELDERÍTÕ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyû felderítõkbõl áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják õket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetõségük, vagy a túlerõ miatt kellõ önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítõk pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütõfegyver elõnye elhanyagolható). A felderítõk hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.



KARAKTERLAP
Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû, hosszú szakállas törpe nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Fairlight ministránsa vagy. Ez a 62. fordulód.

 Erõ:19 (20)  Szint:14  Merészség:5/4 Magasság:104 cm 
 IQ:18  Támadás:13  Agresszió:3 Testsúly:62 kg 
 Ügyesség:15 (17)  Védekezés:12  Menekülés:30 % Életkor:57/57 év 
 Egészség:19  Életpont:199/110  Jellem: semleges (-5) Tul. pont:
 Szerencse:18  Varázspont:68/2  Pénz:147 arany Kép. pont:
Eddig összesen 255 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2868 TP-t kaptál. Jelenleg 53797 TP-d van. A következõ szinthez még 21203 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, dombi yeti. A 61. fordulódban 46 arany került a bankszámládra. 46 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 8   vágófegyverek: 1
  ütõfegyverek: 14   lõfegyverek: 4   dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bronzhegyû lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -8.); rézgolyó (#343) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 4   3. mászás: 9 (+3)
  4. csapdakészítés: 5   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 20
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 5   9. teológia: 3
  10. taumaturgia: 3   11. szerencsejáték: 1   12. szörnyismeret: 3
  13. vadászat: 2   14. bányászat: 4   15. fõzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot , csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Cinty (#5787), félelem-járó (#56), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.]

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 3   bronzhegyû nyíl (#94) 5   bumeráng (#249)
1   fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1   parittya (#18) 14   ubuk dobónyíl (#138)
1 * vasalt bunkó (#181)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötõ (#309) 1   ezüst nyaklánc (#117)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3   acéltû (#334) 4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34)
1   csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1) 2   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 6   kaja (#2) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
2   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
1   tüskecsapda (#242) 2   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   kavadu iszák (#25) [benne 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9]
3   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
1 + vizestömlõ (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
1   zöld üveg (#82) [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2   acélpengõke (#231) 20   álompor (#396) 10   drótszõr (#37)
2   elkarog szõr (#665) 2   fekete gyöngy (#99) 1   gromak bõr (#268)
5   gyíkfû (#201) 5   gyöngymangó (#135) 5   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 1   lajhár csont (#236) 6   madártoll (#112)
3   mákrózsa virág (#56) 4   móri gyümölcs (#116) 3   ovimon-bogyó (#207)
6   smirglilevél (#29) 2   vasérc (#152)    

Összsúly: 37.05 kgMegterheltség: 57%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 gromak páncél (#270) 2 tankány karom (#237)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 4 kaja (#2) 1 sullár hólyag (#168)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(108,43) púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(110,42) mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), emberevõ (#119), fémbontó szójer
(#150)
(111,39) ragyás burástyák (#111), szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 34. jellempróba,
sullár (#101)
(111,41) mély szakadék (#154), mûvészi porolit (#720), Sheran oltár, púpos burástya (#92), quwarg felderítõ (#299),
emberevõ (#119)
(112,40) oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, alpesi tehenek (#91)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A tûzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögébõl úgy tûnt, mintha õ lõtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélõk Földje találkozón leadott szörnytervezõ pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk õket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ elõtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hû-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az õsi birodalom neves szörnyeitõl megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Õrzõk ébersége KT képességgel történõ imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.