Etorlán 62. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. júl. 4. 9h:54'
EZ A 70. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
71. játékheted kezdete: júl. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 534
Extra forduló: 4 |
|
ETORLÁN KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,43] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 gromak bõrt (3 arany). Átveszed a
sikeresen eladott 6 aurach fog (eladási ár: 144 arany, ebbõl a kezelési költség: 14 arany) ellenértékét.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl
haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok
lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+56 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+24 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.
(ld. enc.)]
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs I varázslatot! Az
erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 193.]
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal
érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
fl 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
fl 7 50 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
[A parancs tárolásra került.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
fl 8 50 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
[A parancs tárolásra került.]
bpb | bef. parancs berakása:
|
fl 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
[A parancs tárolásra került.]
bpb | bef. parancs berakása:
|
fl 5 50 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
[A parancs tárolásra került.]
kno 3 3 | képesség-növelés 3
| Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.) Hosszú idõt töltesz
gyakorlással. (+1 mászás.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]
v 7 237 2 | elmormolod a 7. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Megidézted
az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3
pontot használtál fel, van még 185.]
ba 150 | nem támadod a 150. szörnyet
| BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
h 92 | használod a 92. tárgyat
| Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg
peremében, és bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang
lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (2
támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz.
Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 36
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos
burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta!
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
258 tapasztalati pontot kaptál. Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál
telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra
támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt
csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegõbe suhint. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb
karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya hosszú
tojócsövét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A
szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Már kiderült számodra,
hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Látva, hogy nincs esélyed, megragadod a kötelet, és gyorsan felmászol. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes
sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 165.]
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
| [109,42] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.
(Továbbmész...) [110,42] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megtorpansz, mert valami
felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy
teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. (Feltételes mászás:) Odaerõsíted a
kötelet egy csenevész, de erõs bokorhoz, azután lassan és erõsen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó
barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét
valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó
rettenet ragyás testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd.
Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a
bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ocsmány
tömegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 4
életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra
tapasztja magát. A vérszívástól még 12 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3
életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 379 tapasztalati pontot kaptál. Ez könnyû volt! - porolod le magad. Velõtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütõ
is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl.
Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen
perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1
támadással 11 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 422 tapasztalati pontot kaptál. Hohó, Euréka! Találtál
valamit! Közelebbrõl megnézed - szereztél 1 ubuk dobónyílat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. A
sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevõ nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak.
Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevõ jobb lábát.
(3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat
szórva összezúzod az emberevõ testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az emberevõ
testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) Az emberevõ összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtõzöl. A
sikeres rejtõzködéstõl rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. A szörny távoztával
elõkerülsz búvóhelyedrõl. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [111,41] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy mély
szakadékot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve
feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Alex DiMarco, amint Chara-din hordáit szecskázza
apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Valami érdekesre bukkantál:
azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Sheran híveié. (Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres
biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni.
Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul
feléd. Egy púpos burástya!
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb lábát.
(3 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû
lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 29
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos
burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést
hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
258 tapasztalati pontot kaptál. Ez könnyû volt! - porolod le magad. Velõtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütõ is
megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítõ! (ld. enc.)
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítõ
testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 4
életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.)
Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítõ potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.)
Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a
lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a
meghátrálást választod.
A rettegés megsokszorozza az erõdet: sokkal gyorsabban mászol fel a kötélen, mint amennyi idõ alatt leereszkedtél...
Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy
a közeledõ emberevõ nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevõ jobb
oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos
csapásokat osztva péppé vered az emberevõ ragyás irháját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod
az emberevõ testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2
életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevõ
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 95.]
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra
| [112,41] Bátran belegázolsz a tengerbe. Remélem, tudsz úszni! Az idõ ideális strandolásra. Aztán ráébredsz, hogy ez nem is
valódi tenger, hanem csak egy tengerszem. Bájos! Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtõl.
(Továbbmész...) [112,40] Az új terep hegyvidék. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegõ porszemekbõl álló
mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ
ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Scipio vigyorog kajánul.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz:
semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod.
Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét.
(3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû
lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással
41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)
Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival
letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 315 tapasztalati pontot kaptál. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [111,39] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Remek ösztöneidnek
köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya
lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Iszonyatos fájdalomhullám. Jesszus, teljesen tönkrement a testedet védõ
páncél! (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre
ugrasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 34
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A
ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka
végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról.
Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A
lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot.
Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a
tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+37 életerõ.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak
megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy turbános alak ül
a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges
mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor
lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd
közeledõ sullár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem
hagyod magad.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sullár bal elsõ lábát. (3
támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát
a másikra rontasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot
sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb
karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15
életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 444 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette
helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy
hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben.
(+38 életerõ.) [90 pontot használtál fel, van még 5.]
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
f 13 | kísérletezel a 13. tárggyal
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
f 13 | kísérletezel a 13. tárggyal
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel,
van még 4.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 1.]
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlõbõl. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan
álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következõ körben
tehát 204 pontot költhetsz el.
GROMAK BÕR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylõ feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban
mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bõrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.
|
QUWARG FELDERÍTÕ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyû felderítõkbõl áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki
a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják õket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetõségük,
vagy a túlerõ miatt kellõ önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó
felderítõk pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütõfegyver elõnye
elhanyagolható). A felderítõk hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.
|
KARAKTERLAP |
Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû, hosszú szakállas törpe nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Fairlight ministránsa vagy. Ez a 62. fordulód.
Erõ: | 19 (20) | | Szint: | 14 | | Merészség: | 5/4 | | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 18 | | Támadás: | 13 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | | Védekezés: | 12 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 57/57 év |
Egészség: | 19 | | Életpont: | 199/110 | | Jellem: | semleges (-5) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | | Varázspont: | 68/2 | | Pénz: | 147 arany | | Kép. pont: | 4 |
|
Eddig összesen 255 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2868 TP-t kaptál. Jelenleg 53797 TP-d van. A következõ szinthez még 21203 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, dombi yeti. A 61. fordulódban 46 arany került a bankszámládra. 46 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 8 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 14 | | lõfegyverek: | 4 | | dobófegyverek: | 12 |
|
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bronzhegyû lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -8.); rézgolyó (#343) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 4 | | 2. nyomkövetés: | 4 | | 3. mászás: | 9 (+3) |
4. csapdakészítés: | 5 | | 5. csapdaészlelés: | 1 | | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 1 | | 8. felderítés: | 5 | | 9. teológia: | 3 |
10. taumaturgia: | 3 | | 11. szerencsejáték: | 1 | | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. vadászat: | 2 | | 14. bányászat: | 4 | | 15. fõzés: | 2 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kõkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot , csak egyszer) |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Cinty (#5787), félelem-járó (#56), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
8. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.] |
|
HÕSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 3 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 5 | | bumeráng (#249) |
1 | | fúvócsõ (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | kõkalapács (#13) |
1 | | kõkés (#6) | 1 | | parittya (#18) | 14 | | ubuk dobónyíl (#138) |
1 | * | vasalt bunkó (#181) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
3 | | acéltû (#334) | 4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 6 | | kaja (#2) | 1 | | kis aranykulcs (#240) |
2 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | megbûvölt utazóláda (#1218) |
2 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | tüskecsapda (#242) | 2 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9] |
3 | | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] |
2 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20] |
1 | + | vizestömlõ (#3) | [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18] |
1 | | zöld üveg (#82) | [benne 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 18] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
2 | | acélpengõke (#231) | 20 | | álompor (#396) | 10 | | drótszõr (#37) |
2 | | elkarog szõr (#665) | 2 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | gromak bõr (#268) |
5 | | gyíkfû (#201) | 5 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | kaktusztüske (#114) |
1 | | kazmár gyökér (#205) | 1 | | lajhár csont (#236) | 6 | | madártoll (#112) |
3 | | mákrózsa virág (#56) | 4 | | móri gyümölcs (#116) | 3 | | ovimon-bogyó (#207) |
6 | | smirglilevél (#29) | 2 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 37.05 kg | Megterheltség: 57% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | gromak páncél (#270) | 2 | | tankány karom (#237) |
4 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
20 | | arany (#50) | 4 | | kaja (#2) | 1 | | sullár hólyag (#168) |
1 | | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | | ugh méreg (#166) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(108,43) púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(110,42) mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), emberevõ (#119), fémbontó szójer
(#150)
(111,39) ragyás burástyák (#111), szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), 34. jellempróba,
sullár (#101)
(111,41) mély szakadék (#154), mûvészi porolit (#720), Sheran oltár, púpos burástya (#92), quwarg felderítõ (#299),
emberevõ (#119)
(112,40) oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, alpesi tehenek (#91)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* A tûzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az
ellenfél szemszögébõl úgy tûnt, mintha õ lõtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélõk Földje találkozón leadott szörnytervezõ pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több
helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk õket, úgyhogy a mai naptól senki sincs
biztonságban, már a 220+ elõtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra.
Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hû-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak.
Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az õsi birodalom neves szörnyeitõl
megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó
isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Õrzõk ébersége KT képességgel történõ imádkozáskor (illetve más hasonló, KT
képességes szörnygeneráláskor sem).
|