TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2001. nov. 7. 9h:22'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: nov. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4943
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 164
Extra forduló: 5 |
NAGYSEGGÛ MARCSA KALANDJAI
13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Kytávval.
Egy smaragd védõgyûrût, egy Morgan sipkáját, egy adamantit kesztyût, egy mihlanil övet, egy varkaudar csizmát, egy
umbatari karkötõt, egy Luthius karkötõjét, egy Ovgun nyakláncát, egy angyalok gyûrûjét, egy zafír fülbevalót, egy
dalebg.kristályvértet, egy õselemek köpenyét és egy szerencsetalizmánt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy
királyi palotaõr trófea és egy rubin sárkány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredõ, kitárt
szárnyú háromfejû sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy
sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Körbejárhatod, figyelheted
elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. A 4. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, õ Ramirez
Crashed. Egy adamantit csizmát, egy adamantit kesztyût, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy dalebg.kristályvértet,
egy Luthius karkötõjét, egy lidérckoronát, egy õsmágus fülbevalóját, egy smaragd védõgyûrût, egy mágusköpenyt, egy
angyalok gyûrûjét, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát és egy Urgod fétisét visel. Felszerelését egy királyi
palotaõr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredõ,
kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged!
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Nálad õ jóval
tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
A 4. napon megintcsak találkozol Kytávval. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. A 6. napon megintcsak
unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, õ Ramirez
Crashed. Lát téged! Vajon hogyan? Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme gonosz,
akárcsak Neked. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban.
Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl.
Aukciósház Ügynöke részére átadtál 15 aranyat. Aukciósház Ügynöke részére átadtál 15 aranyat. Aukciósház Ügynöke
részére átadtál 1 toxyl üvegcsét. Aukciósház Ügynöke részére átadtál 15 aranyat. Aukciósház Ügynöke részére átadtál 5
sötét italt. Aukciósház Ügynöke részére átadtál 15 aranyat. Aukciósház Ügynöke részére átadtál 10 xirnox szívet.
Aukciósház Ügynöke átadott Neked 500 aranyat. Aukciósház Ügynöke átadott Neked 150 aranyat. ** Helyet csinálsz a
hátizsákodban: elhajítasz 2 vassisakot. ** Lop-Nessy Eszti mentális üzenete érinti elmédet: A legközelebbi KT találkozó 12.
hó 1-án lesz a megszokott helyen. Gyertek!
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve zsákmány kihívása. (ld. enc.) Ramirez Crashed, amikor
összefutottatok, adott Neked egy univerzum nektárját (ld. enc.). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen
valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába:
mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a
fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy
harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a
meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz
szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.) Minden
varázserõd visszatért. (+400 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva
habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 422. hetének
nyerõszámai: 27, 17, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy Notermanthi fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van
még 634.]
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi
pont.] [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
628.]
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
|
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 624.]
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 72. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 624.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 624.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 622.]
* 4. KP: | leveszed/lerakod a 140. tárgyat a 253. tárgyat
|
Leveszed a denevér szimbólumot.
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 366. tárgyat
|
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt.
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
ek 7 14 2 | t. energia kisütése: 7 14 2
|
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 harcmûvészetek.) (-2 TU.) [0 pontot használtál fel,
van még 622.]
p 69 15 | használod a 69. pszi képességet
|
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kiengeded magadból a kí
koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 617.]
bb 269 37 198 | beraksz a bankba a 269. tárgyat (37 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 1 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 43 drótszõrt. Beraksz a bank széfjébe 1 trikornis
szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
vv 161 59 178 | elmormolod a 161. varázslatot az 59. varázslatot a 178. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.]
Szupersebesen mormolsz. (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aurát von tárgyaid köré a szétcsepegtetett víz. [-14 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 611.]
vv 210 28 128 | elmormolod a 210. varázslatot a 28. varázslatot a 128. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+9 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+67
életerõ). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 605.]
kb 449 1 | kiveszel a bankból a 449. tárgyat (1 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjébõl 1 kristályfolyadékot. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
kf 615 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat
|
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
al 166 50 | áldozol: a 166. tárgyat az 50. tárgyat
|
Sajnos csak szörnykomponens típusú tárgyat áldozhatsz. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
al 172 2 | áldozol: a 172. tárgyat a 2. tárgyat
|
Kezdõdjék tehát az ocsmány rítus! Az oltárra raksz 2 téfea-agyat. Jó darabig imádkozol, próbálsz kapcsolatot teremteni
isteneddel. Az áldozat nagy füstfelhõben tûnik el, az ég dörögni kezd. Istened megérintett! (+30 varázspont.) [5 pontot
használtál fel, van még 600.]
al 328 5 | áldozol: a 328. tárgyat az 5. tárgyat
|
Nekilátsz a fekete szertartásnak. Elõször is elhelyezel az oltáron 2 Thargodan esszenciát. Hosszasan kántálsz, várva a jelet
istenedtõl. Az áldozat lángolni kezd. Fülsiketítõ robaj közepette istened megjutalmaz. Ez ám a tapasztalat! 2000
tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 595.]
h 634 | használod a 634. tárgyat
|
Ledöntesz egy adagnyi univerzum nektárját. A hatás rögtön érezhetõ! ( tested megedzõdött a megpróbáltatástól, +13 max.
életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 595.]
hu 179 255 481 | hulladék: 179 255 481
|
Hulladék, ezért nem gyûjtesz grifftojást. Hulladék, ezért nem gyûjtesz tatu ködmönt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz
obszidián tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
hu 222 254 241 | hulladék: 222 254 241
|
Hulladék, ezért nem gyûjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyûjtesz regeneráló gyûrût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz
smaragd kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
h 504 | használod az 504. tárgyat
|
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermõ ládikóba: grifftojás (10 ap), tatu ködmön (kudarc), smaragd
kulcs (24 ap), toxyl (96 ap), regeneráló gyûrû (80 ap), obszidián tüske (36 ap), láncing (50 ap), összesen 296 arany, 14 ÉP
veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 590.]
ek 340 2328 367 | t. energia kisütése: 340 2328 367
|
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod Valheru táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz
hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem
látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Táborát egy planetáris õrdémon vigyázza! A tábort
egy agyagelementál õrzi! Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielõtt még péppé vernének.
(-1 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 585.]
l 10 592 | lopsz mindenkitõl az 592. tárgyat
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod Valheru táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb.
Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló
csapdaészlelésednek köszönheten könnyedén elkerülted. Táborát egy planetáris õrdémon vigyázza! A tábort egy
agyagelementál õrzi! Ezt a pechet! Pont amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Elszaladsz,
mielõtt még péppé vernének. [8 pontot használtál fel, van még 577.]
l 10 363 | lopsz mindenkitõl a 363. tárgyat
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 577.]
l 10 582 | lopsz mindenkitõl az 582. tárgyat
|
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 577.]
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre
|
[348,73] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed el
tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit késöbb óvatosan kilesel. Ez
nem lehet más, mint egy ében halálhajcsár. Amikor már eltûnt szem elõl, elõbújsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei
emelték. Bányászat képességeddel fémet (ramit kõ) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre
nézve látsz egy sárkánybarlangot. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és
továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera
nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek
délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó
nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol az elf férfi (Auralátás: Kwisatz Haderach - 4700. kalandozó) tábort
vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda
védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönheten könnyedén elkerülted. Ügyesen elemelted a kiszemelt tárgyat (2 ezüsttollú
nyilat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Továbbmész...) [349,74] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz
egy sárkánybarlangot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Látsz egy Chara-din
monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kõ) rejt! Felemeled a
távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy
mópat bolyt. Nyugatra egy lávató van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál
rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a
rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy taalru herceg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek
északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat,
amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss
kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 551.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A
szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30
pontot használtál fel, van még 521.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a
testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 491.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+39
varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 461.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ
érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 431.]
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra
|
[350,74] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tûnik, hegyes és éles szikláival. Megpilantasz egy felfelé
kapaszkodó élõlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy taalru közeledik. Végre egy kis testmozgás.
Fincsi!
Gyorsan felraksz egy védelem tûz ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol,
majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet
visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (4
támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva,
ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod
támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru póklábát. (5 támadással 188 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a taalru bal karját. (2 támadással 34
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A pestisaura 19 ép-t sebez. A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 2
életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A taalru
belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy
bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtõköpeny [rejtõköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötõ,
egy borostyán függõ [borostyán függõ ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba->
10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Oldalt pillantva,
meglátsz egy sárkánybarlangot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed,
hogy fém (ramit kõ) közelében vagy. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy
Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1
kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss
kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat,
amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [349,75] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el elõtted. Éles, visító hangot
hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Szürke por száll a levegõben, ahogy a
távolban valami feléd közeledik. Elrejtõzöl egy megfeketedett cserjében. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még
szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy halálelementál. Amikor elhal a zaj,
elõmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Utad során egy különös szoborra
bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért
kuncsorog egy manó elõtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy
Thargodan tábort. Északnyugatra nézve látsz egy lávatavat. Északra egy sárkánybarlang van. Elrakod a távcsövet.
Délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Wild Dread. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi
(maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre,
friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek
délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat,
amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 413.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a
mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 411.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy
tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 409.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Hamarosan elõbújik egy mópat, és kikapja a kezedbõl a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Már épp el akarsz menni,
amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 407.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelemztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedbõl, és eltûnik vele a
bolyban. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2
pontot használtál fel, van még 405.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Elõbújik egy mópat a bolyból. Rádbámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tûnt a bolyban! Már
épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van
még 403.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy
mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 401.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Elõbújik egy mópat a bolyból. Rádbámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tûnt a bolyban!
Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 399.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelemztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedbõl, és eltûnik vele a
bolyban. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2
pontot használtál fel, van még 397.]
h 582 | használod az 582. tárgyat
|
Elõbújik egy mópat a bolyból. Rádbámul, aztán szájába ragadja az általad tartott tárgyat, és már el is tûnt a bolyban!
Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
h 585 | használod az 585. tárgyat
|
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelemztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedbõl, és eltûnik vele a
bolyban. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy varányszem. [varányszem ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] [2
pontot használtál fel, van még 393.]
h 585 | használod az 585. tárgyat
|
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelemztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedbõl, és eltûnik vele a
bolyban. Már épp el akarsz menni, amikor újra elõmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy moa burát. [2 pontot
használtál fel, van még 391.]
[350,76] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az elõrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Egy teremtmény
kétségbeesett halálsikolyát hallod. Felfedeztél egy Thargodan tábort. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró,
színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy
goblin elõtt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra
nézve látsz egy õsvortexet. Elteszed a látcsövet. Magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Wild Dread. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltûnni szem elõl. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a
távolodóra. Egy dûnelord. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész
friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi
nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek
északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm
nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Hamar felfedezed Bean-sidhe táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben
megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted
észre, és belemásztál. Vesztettél 1 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl.
(Feltételes lopás parancs:) Megkeresed azt a helyet, ahol Wild Dread tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb.
Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted.
Táborát egy planetáris õrdémon vigyázza! Sikeresen elcsórtad, amit akartál (2 csalánvirágot). Aztán tûnés! (+1 gonoszság.)
Találkozol Sir Criminallal. Egy törpe bakancsot, egy gyémántsisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy dalebg.kristályvértet, egy
adamantit kesztyût, egy Eldereth kristályt, egy Thargodan amulettet, egy angyalok gyûrûjét, egy Eldaran karkötõjét, egy
õselemek köpenyét, egy ryuku nadrágot, egy Ovgun nyakláncát, egy zafír erõövet, egy óriás fülbevalót és egy Luthius
karkötõjét visel. Biztosrév tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy
Rém trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyûrûjében fekete obszidián denevér. Jobb
kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy ryuku kalapácsot tart. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg.
Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan
vagy. [25 pontot használtál fel, van még 366.]
v 198 358 60 | elmormolod a 198. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A teleportálás pillanata elõtti térképed
(348,72) Valheru (2328. kalandozó)
(348,73) ében halálhajcsár (#295), nekrofun (#173), Tharr oltár, érclelõhely, egy elf férfi
(349,74) sárkánybarlang (#620), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelõhely, taalru herceg (#307)
(349,75) halálelementál (#279), mópat boly (#583), mûvészi porolit (#720)
(350,74) taalru (#249), sárkánybarlang (#620), Leah oltár, törpe bánya (#435), érclelõhely
(350,76) Thargodan tábor (#588), mûvészi porolit (#720), dûnelord (#341), Bean-sidhe (1038. kalandozó), Wild Dread
(3233. kalandozó)
[358,60] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Messze elõtted, a kiégett bokrok közt
mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy árnylord került az utadba. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy védelem tûz ellen varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak.
Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Távolról puha ütés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled csapásai
puhábbak lesznek. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lõ rád. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány
lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.)
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a
félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres
alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord testét. (5 támadással 172 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerõ). Ellenfeled 12 pontot sebzõdik a pestisaurától. Az árnylord fogait a derekadba
mélyeszti. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord nyakát. (5
támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Ellenfeled 5 pontot sebzõdik a pestisaurától. Az árnylord
beleharap a kezedbe. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Felemeled
a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten
elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek
északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 356.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
|
[359,59] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Fekete, keserûen maró pára ölel körbe,
fojtogató érzés. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb
ér, rá is ismersz. Egy zombi mester. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása,
felkészülsz a csatára.
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lõsz.
Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.)
Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a zombi mester jobb vállát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerõ). {KCC:}
Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4
életerõ). Ellenfeled 13 pontot sebzõdik a pestisaurától. Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erõsítve magát. (-8 varázspont.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Felemeled a távcsövedet, és
körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy õsvortexet.
Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [360,58] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Fekete, keserûen
maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy
áldott okerón. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis
csata éppen jól jön.
Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 213 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne,
megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón fejét. (4 támadással 99
életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével.
Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón behemót testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+59 életerõ). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón testét. (2 támadással 40 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Ellenfeled 6 pontot sebzõdik a pestisaurától. Itt is, ott is célba talál az áldott okerón
ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 áldott követ. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3
hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [361,57] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távolból robbanások hangját
hallod. Szürke por száll a levegõben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. A feléd közeledõ csapat Chara-din fattya
mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat.
Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok
egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a
Chara-din fattya testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy
lesújts az Erõ Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 284 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerõ). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 43
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Ellenfeled 9 pontot sebzõdik a pestisaurától. Harapásokat kapsz a jobb
karodba és kezedbe! (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ
Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+47 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerõ). A pestisaura 9 ép-t sebez. A szörny néhányszor belédmar, fõként az oldaladat és a mellkasodat
részesítve elõnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás
varázslatot. [-5 varázspont.] A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy
magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod,
megpillantasz egy Thargodan tábort. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy sárkánybarlang van.
Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3
hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes
gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál
fel, van még 329.]
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre
|
[361,56] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az elõrejutás. Fekete,
keserûen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Felemeled a
távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy
Thargodan tábort. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy sárkánybarlang van. Északra egy lávató van.
Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a
lényre. Egy sziklaskorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd
kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még
elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan
megsorozod a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí
méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a
sziklaskorpió testét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerõ). {GYD:} Pengepajzzsal kissé
megkarcolod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Pestisaurád 4 sebzést
okoz. Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz
farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP] 2583 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy érzed el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Most is Te voltál a jobb,
sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyõzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy
lidércóriás. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes)
kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera
nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [362,55] Elérkezel az égig érõ magashegyek közé. Az elõrehaladás itt nagyon nehéz. A távolban hatalmas,
szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy áldozati oltárt.
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kõ) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért,
hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy õsvortexet. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy
Thargodan tábor van. Nyugatra egy lávató van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Alaposan körülnézel a földön.
Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb.
1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 311.]
kb 2 8 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjébõl 8 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
szk 257 | keresed a 257. szörnyet
|
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Notermanthit. [0 pontot használtál fel, van
még 311.]
h 449 | használod a 449. tárgyat
|
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktõl: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó
möszéktõl. [0 pontot használtál fel, van még 311.]
ef 20 | energia fejlesztése 20
|
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-18 TU.] A befejezéshez még 1645 TU szükséges. [180 pontot használtál fel, van még 131.]
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 615. tárgyat
|
Leveszed a szerencsetalizmánt.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
* 2. BP: | energia fejlesztése 1
|
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A játékosok kérésére mostantól a templomkeresõ IMához az IM parancs helyett az IM 1 -et
kell kiadni. Szíves megértésedet köszönjük!) [0 pontot használtál fel, van még 131.]
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat
|
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [6 pontot használtál fel,
van még 125.]
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 140. tárgyat a 253. tárggyal
|
A nyakadba akasztod a denevér szimbólumot.
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben
elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10
arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 22.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt
vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom
tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az
erõpajzs II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs
hatása. Elmúlt a kí koncentráció hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a csupasz
izom hatása.
Ebben a körben 125 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 125 pontot vihetsz át. Kapsz még 496 pontot. A következõ
körben tehát 621 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A ZSÁKMÁNY KIHÍVÁSA (340. TUDATI KÉPESSÉG)
Támadó képesség, amelynek segítségével távolról is meglophatsz egy konkrét karaktert. A gyakorlatban odateleportálsz
hozzá és megpróbálod meglopni a táborozás alatt, mintha csak arra jártál volna. Nem számít a találkozási lista, de az
áldozat mindig kap értesítést a fordulójában (rövid színesítõ szöveg kíséretében), hogy ki volt a tettes. Használata 1 TU és 5
TVP. Csak a tudatpajzs véd ellene. Siker esetén sem jár érte gonoszságpont. (A képesség a viharlégiós kihívás analógiája,
csak lopásra.) Használatához az EK 340 <kalandozó> {<tárgy>} parancsot add ki. Egy kalandozótól a táborozása alatt
csak egy alkalommal lehet így lopni.
AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan
mérgezõ, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belõle - másodszorra biztos, hogy belepusztul.
Elkészítéséhez természetesen varázsital fõzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tõle a gyomrod,
tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szivet és fûszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás
10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.
TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY)
A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai
valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levõ taalru hercegek
vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyõzésük kevés utazó számára lehetséges. A
taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak.
LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY)
Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyõzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy
Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló
lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élõholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos
leheletükrõl, akár jeges, csontig hatoló érintésükrõl van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak
reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra...
KARAKTERLAPOD
Nagyseggû Marcsa, egy göndör aranyhajú, csillogó szemû árnymanó nõ vagy. Fekete a bõröd. Dornodon félisten hatalmú
szolgája vagy. A Mesterek Bandája (#9112) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 355. fordulód.
erõ : | 37(40) |
iq : | 41(44) |
ügyesség : | 27(28) |
egészség : | 27 |
szerencse: | 40(41) |
tudatpont: | 21/ 0 |
| |
|
szint : | 27 |
támadás : | 28 |
védekezés: | 60 |
életpont : | 513/722 |
varázspt : | 983/622 |
pszi pont: | 125/ 52 |
| |
|
merészség: | 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | gonosz (666) |
pénz : | 4422 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 97 cm |
testsúly: | 36 kg |
életkor: | 30/ 35 év |
tul.pont: | 6 |
kép.pont: | 7 |
EFejl: | 18 TU |
| |
|
Eddig összesen 2876 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13652 TP-t kaptál. Jelenleg 2209143 TP-d
van. A következõ szinthez még 90857 TP szükséges. Trófeáid: quwarg anyakirálynõ, méregelementál, tûzelementál. A
quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 parafenomén, 4 rohamosztagos. A 334. fordulódban 10796 arany került a
bankszámládra. 11929 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 9/50 ökölvívás: 30/57 szúrófegyverek: 26/06 vágófegyverek: 23/75
ütõfegyverek: 6/00 lõfegyverek: 26/51 dobófegyverek: 28/44
Felt. fegyverváltás: << ököl (75%) << mágusölõ (100%) << biami kvazárlándzsa (180%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-6.); tüske (7-10.); ubuk dobónyíl (11-16.); ezüsttollú
nyíl (17-996.); ezüsttollú nyíl (997-); tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 50/28 nyomkövetés: 103/79 lopás: 126/50 mászás: 2/35
csapdakészítés: 24/48 csapdaészlelés: 43/90 gyógyítás: 24/43 titkosírás: 12/77
felderítés: 26/83 szörnyidomítás: 9/54 teológia: 57/94 taumaturgia: 57/90
szerencsejáték: 1/47 harcmûvészetek: 30/26 zene: 6/74 szörnyismeret: 46/79
pszi: 14/76 zárnyitás: 8/06 vadászat: 5/61 bányászat: 21/46
úszás: 7/00
Feltételes parancsok
DX 1; lopsz az 1. fajtól 211. tárgyat (6x); lopsz a 2. fajtól 211. tárgyat (11x);
lopsz a 3. fajtól 211. tárgyat (13x); lopsz a 4. fajtól 211. tárgyat (12x);
lopsz az 5. fajtól 211. tárgyat (20x); lopsz a 6. fajtól 211. tárgyat (13x);
lopsz a 7. fajtól 211. tárgyat (9x); lopsz a 8. fajtól 211. tárgyat (6x);
lopsz a 9. fajtól 211. tárgyat (14x); lopsz az 1. fajtól 269. tárgyat (6x);
lopsz a 7. fajtól 269. tárgyat (6x); lopsz a 8. fajtól 269. tárgyat (6x);
lopsz a 2. fajtól 269. tárgyat (8x); lopsz a 4. fajtól 269. tárgyat (11x);
lopsz 582. tárgyat (21x); maradék tvp-dbõl 3. tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: 9131. KT; *234; *247; *165; *160; *214; 270; 271;
Barátságosság: 155; 234; 286; 285; 287; 256; 9131. KT; 274;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5)
alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4)
életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) vak õrület (#18 *3)
kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10)
hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12)
csupasz izom (#28 *10) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6)
izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10)
védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12)
tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10)
sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13)
szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50)
hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16)
erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)
pszi-regeneráció (#66 *12) varázslat olvasása (#67 *30) felejtés (#68 *5)
kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12)
mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20)
mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) láth. észlelése (#78 *7)
oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8)
szopókõpusztítás (#88 *21) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18)
pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital fõzése (#100 *30)
energiapajzs (#103 *20) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18)
felszínre ugrás (#109 *25) szopógödör kreálás (#125 *60) életszívás III. (#128 *15)
sötét rítus (#131 *30) mágiadagály (#132 *25) kreáció (#148 *12)
varázspáncél (#156 *15) familiáris idézése (#159 *40) varázskõ készítés (#160 *120)
varázsenergia (#161 *35) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15)
oltár teremtése (#167 *50) infralátás (#171 *8) szopókõirtás (#174 *10)
tûzvihar (#175 *24) túlvilág lehelete (#177 *22) tárgyvédelem (#178 *14)
gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) kényszerport (#183 *8)
vízlélegzés (#185 *15) méregfelhõ II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100)
kisebb kívánság (#208 *300) pestisaura (#210 *40) a munka gyümölcse (#224 *10)
villámmágia (#227 *36) kalmárszem (#228 *11)
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
vámpirizáció áldomás láth. észlelése
mentális pajzs láthatatlanság varázsenergia
pestisaura
Feltételes varázslat-használat: 13. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 60
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 38 36 47 42 98
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 50 33 45 50 61 106 106 45 45 106 193 106 193 106 106
Kire 217 248 239 227 988 159 231 254 240 989 258 257 189 160 270
Mit 45 36 103 103 36 108 40 108 108 38
Kire 336 271 261 302 269 247 234 239 236 238
Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés
gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezetõ ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod
legalább 5%! 2.) Kíváncsi vagyok, mekkora befolyással rendelkezel. Imádkozz úgy, hogy
közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi! 3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi
ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
3 varkaudar csizma (#317) 1*nehéz harci kesztyû (#464 2 Muezli aranykeze (#442)
3 mászókarom (#78) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 mithril kesztyû (#463)
1 optiri agysisak (#315) 1*mágusköpeny (#453) 1*Morgan sipkája (#466)
1 Tharr pajzsa (#459) 1*arany pikkelyvért (#456) 1*zafír erõöv (#397)
1 törpe bakancs (#475) 1 kvazár kesztyû (#445)
Fegyverek és lövedékek
8 ubuk dobónyíl (#138) 1 fúvócsõ (#20) 1 parittya (#18)
1 kõkés (#6) 1 Tilnetor kardja (#474) 1 biami kvazárlándzsa (#568
9 ezüsttollú nyíl (#363) 1 hosszú íj (#111) 9 tüske (#22)
11*mérg.ubuk dobónyíl (#188) 1 árnyéktõr (#557) 1 szívkeresõ (#423)
3 gránátlövedék (#526) 1 agyartõr (#420) 4 bûvös shuriken (#562)
1 szigony (#389) 1*pengepajzs (#425) 1 mágusölõ (#422)
1 moa stuki (#413) 1 csontpozdorja (#424) 1 kampós acélszigony (#455)
1 pásztorbot (#513) 10 mérg. vasnyíl (#187) 12 tolmokov-koktél (#351)
3 vas dobónyíl (#189) 3 nyílvesszõ (#108)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 viharamulett (#611) 7*denevér szimbólum (#140) 6 arany papi karkötõ (#309)
5*obszidián karkötõ (#229) 2*Rughar gyûrûje (#518) 1 szerencsetalizmán (#366)
2*umbatari karkötõ (#278) 2 Eldaran karkötõje (#373) 3*smaragd védõgyûrû (#223)
2*roxati üvegszem (#443) 1*nekrofun medál (#253) 16 mópat token (#585)
1 Ovgun nyaklánca (#615)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
15 gyógykenõcs (#313) 19 aranytû (#272) 1 ásó (#34)
11 deus ex machina (#1) 3 furulya (#233) 2 márványkulcs (#245)
3 kaja (#2) 6+pukkanó tûcsapda (#336) 3 szuper dobóháló (#273)
1 shinai gömb (#348) 1 roxati zárfaló (#314) 2 kötél (#92)
7 varázskõ (#305) 1 szeksztáns (#32) 1 kristályfolyadék (#449)
2 távcsõ (#42) 1 dobóháló (#221) 13 zárnyitó készlet (#39)
2 dorony duda (#235) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 pszi kõ (#248)
2 törpe õskõ (#633) 1 aranytermõ ládikó (#504) 3 lótuszfõzet (#448)
1 mászókampó (#165) 3 áldott kõ (#642)
Löttyök és porok, tartóstul
8 vizestömlõ (#3) [ bennük 110 korty víz (#27) ]
16 kavadu iszák (#25) [ bennük 32 csepp gyenge méreg (#26) ]
22 sullár hólyag (#168) [ bennük 153 csepp spiritusz (#170) ]
3 szent kehely (#257) [ bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
10 uzbány csõr (#169) [ bennük 120 csepp ugh méreg (#166) ]
11 zöld üveg (#82) [ üres ]
4+Fekete Kehely (#283) [ bennük 11 korty sötét ital (#284) ]
2 toxyl üvegcse (#592) [ üres ]
60 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
18 lótuszvirág (#447) 1 Thargodan esszencia (#328 15 dözmöng szív (#122)
4 moa gyémánt (#385) 26 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
5 szárnyas hernyó (#69) 24 borkonyó bibe (#312) 6+fõnixtoll (#563)
1 moa burát (#384) 2 eknozol (#540) 4 smirglilevél (#29)
1 moa zafír (#381) 6 rájabõr (#404) 2 moa smaragd (#377)
1 moa jádekõ (#382) 5 remák szív (#264) 67 gyöngymangó (#135)
105 pirkit (#153) 233 madártoll (#112) 6 kazmár gyökér (#205)
5 csalánvirág (#582) 1 din formázó minta (#301) 16 púderkõ (#119)
7 moa üveggömb (#383) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
49 kaktusztüske (#114) 22 xirnox szív (#213) 51 csuklyavirág (#133)
2 moa rubin (#379) 1 hro formázó minta (#601) 1 moa gyöngy (#378)
1 tükör (#43) 15 vasérc (#152) 2 bev formázó minta (#299)
6 Eldereth szilánk (#512) 1 era formázó minta (#418) 1 gór formázó minta (#444)
1 szuperkötél (#209) 3 fokhagyma (#403) 3 halcsont (#390)
Összsúly: 133.20 kg megterheltség: 102 %
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Tárgyaid a bank széfjében
19 purifikátor háj (#269) 61 karbin plazma (#199) 2 manakristály (#500)
14 trikornis szarv (#198) 2 kristályfolyadék (#449) 152 drótszõr (#37)
12 rókafarok (#124) 90 rézgolyó (#343) 32 mutáns csont (#331)
49 kaja (#2) 200 csepp sáfránypor (#211) 540
csepp ragasztó (#83)
E körben tett lépéseid térképe
(358,60) árnylordok (#342)
(359,59) zombi mester (#251)
(360,58) áldott okerónok (#336)
(361,56) Leah oltár, vaskohó (#155), érclelõhely, sziklaskorpióok (#339), lidércóriás (#401)
(361,57) Chara-din fattyak (#236)
(362,55) áldozati oltár (#586), érclelõhely
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô.
Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|