Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az aukciós ügynök
Küldd el képeslapként!
Az aukciós ügynök hetente kétszer dolgozik. Ilyenkor egy listát kap arról, melyik kalandozó mit vásárolt az aukción és mennyiért, valamint azokról a tárgyakról és felajánlójukról, amit be kell gyűjteni, hogy felkerülhessen az aukcióra. A feladatot ilyenkor mindenáron teljesíteni kell.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 05:34:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. máj. 25. 9h:50'
EZ A 332. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
333. játékheted kezdete: máj. 31.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4943
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 321
Extra forduló: 5

NAGYSEGGÛ MARCSA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat. Varázserõd regenerálódik. (+392 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+36 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy vadász quwarg nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 617.]
* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 615.] Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 613.] Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 611.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 609.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]


l 3575 331 lopsz a 3575. kalandozótól a 331. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás parancs:) Megkeresed azt a helyet, ahol Bodobács tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönheten könnyedén elkerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Rohansz, mielõtt még észbekapna. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás).
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod Spunkmeyer táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (1 moa katalizátort). Gyorsan lelépsz. Hiszen ez egy tudattársad! Elmosolyodsz, majd az ellopott tárgyat csendben visszacsempészed a másik motyójába. [11 pontot használtál fel, van még 596.]

fl 10 211 22 lopsz mindenkitõl a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

fl 10 473 22 lopsz mindenkitõl a 473. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

fl 10 283 22 lopsz mindenkitõl a 283. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 596.]
fl 10 331 22 lopsz mindenkitõl a 331. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 88 72 70 elmormolod a 88. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 596.] Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 594.] Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 593.] [A parancs tárolásra került.]

vv 76 59 elmormolod a 76. varázslatot az 59. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 591.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 589.]

hu 280 68 244 hulladék: 280 68 244
Hulladék, ezért nem gyûjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kék orchideát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermõ ládikóba: kvazár (22 ap), tyrex csont (30 ap), kék orchidea (4 ap), összesen 56 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

kb 331 6 kiveszel a bankból a 331. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 6 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

a 331 3575 6 átadod a 331. tárgyat a 3575. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 mutáns csontot Bodobács részére. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ek 7 8 3 t. energia kisütése: 7 8 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 titkosírás.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 584.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Nem bonyolult a próba. Egyszerûen csak véget kell vetned egy csontváz lord életének!

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord fejét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamkulgármurr néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy élõholt sullár. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerû! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigyasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony elõtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 554.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat nem tûnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Mindjárt a medence fölé érsz! Érzed, hogy nem nagyon tudod tartani magad, nem is az erõvel, hanem a technikával van baj. Cápaeledel nem lesz belõled, határozod el, és lekászálódsz még a medence elõtt. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 544.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklomjius néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat egyszerû: egy csontváz lord legyõzése.

A csata nem lesz könnyû: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb karját. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy kneopatikus mollusk. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcsõ helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erõsen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Gránitvállú Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat során egy óriási kõszobor rubinszemét kell kilopni. A szobor elõtt õrök járnak fel alá. Lapítva, a kövek között rejtõzködve indulsz meg. Hosszú ideig tart, amíg kivárod a pillanatot, hogy felugorhass a szobor comjaira rejtekedbõl, pont, amikor egyik õr látószögében sem vagy benne. Kiemeled a rubint, és usgyi! Mindezt tökéletes csendben. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy kultúrmasztodonot!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a szívkeresõt. Megmarkolva a szívkeresõt a másikra ugrasz. Szívkeresõvel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {KCC:} Szívkeresõvel jól megszúrkálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orraestél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy távcsövet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [50 pontot használtál fel, van még 494.]

m 6 mozogsz nyugatra
[180,69] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. (Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kputtyintó csalán jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölõvel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 7 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Leah hívõi építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 485.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:

Szélfújás vagy gyors folyó - az õ számára csudajó,
Folyton folyvást forog forog, belsejébõl fehér potyog.

[5 pontot használtál fel, van még 480.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Bevetesz minden matematikai-logikai tudást, hogy megfejtsd a találós kérdést. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az õsi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (A merészséged nem volt elég magas.) [70 pontot használtál fel, van még 410.]

ek 7 14 9 t. energia kisütése: 7 14 9
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 harcmûvészetek.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[181,70] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [182,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 392.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 362.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 332.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Jólesõ meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 302.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[183,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal középsõ lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,71] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Begyûjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [185,72] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal elsõ lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy márványtornyot. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ élõholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élõholt quwarg potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élõholt quwarg torát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élõholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 mozogsz északra
[185,71] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledõ bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire õ elfordul és továbbáll. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy manilla-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol Angel letáborozott. Megvárod a megfelelõ pillanatot. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A motyóra fantom vadászkutya vigyáz. Profi módon elloptad, amit akartál (184 aranyat). Aztán tûnés! (+1 gonoszság.) Ujjongasz! (+1 TU.) [12 pontot használtál fel, van még 263.]

v 75 158 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a mágiafeloldás varázslatot! Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

v 181 187 105 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(180,69) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), Leah oltár, 50. jellempróba
(181,69) Bodobács (3575. kalandozó), Spunkmeyer (3762. kalandozó), csontváz lord (#177), kultúrmasztodon (#227)
(181,70) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), 42. jellempróba
(182,69) Dornodon oltár, 46. jellempróba
(183,70) qwarg rohamosztagosok (#242)
(184,71) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(185,71) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581,
belõle készíthetõ: #582), Angel (2139. kalandozó)
(185,72) quwarg harcosok (#201), márványtorony (#175), élõholt quwarg (#202)

[187,105] Lakott területre érkeztél. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (635. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Blanga Dor Blazeer letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Rohansz, mielõtt még észbekapna.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol Big G tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 1 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Dlanga dor Blazeer letáborozott. Megvárod a megfelelõ pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Ezt a pechet! Pont amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Rohansz, mielõtt még észbekapna.
(Feltételes lopás parancs:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Vitéz Fehérlófia tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönheten könnyedén elkerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (18 sáfrányport). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Ujjongasz! (+1 TU.)
(Feltételes lopás parancs:) Megkeresed Szopóka-Nyalóka táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönheten könnyedén elkerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (194 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Ujjongasz! (+1 TU.) Összefutsz Kya Khadokh-kal. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy mithril láncinget, egy nap szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy tankány karmot, egy ezüst nyakláncot, egy smaragd védõgyûrût, egy Morgan sipkáját, egy varkaudar csizmát, egy obszidián karkötõt és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy óriásölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Meglepõdve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rádkacsintott! Elsétál melletted. Összefutsz Rowenával. Leah bíborosa. Egy koponya szimbólumot, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötõt, egy zafír erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy smaragd védõgyûrût, egy vasvértet, egy zangrozi csizmát, egy kvazár kesztyût és egy roxati üvegszemet visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. Összeakadsz Ey'Leonnal. Egy smaragd védõgyûrût, egy lánckesztyût, egy kristályrendet, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy bíbor erõövet, egy mithril sisakot, egy varkaudar csizmát és egy umbatari karkötõt visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: fényt tükrözõ kristály vizû tó. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Visszafojtod lélegzetedet: persze õ nem vesz észre. Találkozol Asd'Dach Warddal. Dornodon bíborosa. Egy Urgod kesztyûjét, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy Rhatt páncélját, egy gyémántsisakot, egy roxati üvegszemet, egy denevér szimbólumot, egy zafír erõövet, egy varkaudar csizmát, egy Rughar gyûrûjét, egy mágusköpenyt, egy umbatari karkötõt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy elf mesterharcos trófea és egy ongóliant hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Találkozol Vulgo Madarbillel. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy Tharr Keresztjét, egy smaragd védõgyûrût, egy vérvörös köpenyt, egy zafír erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy mithril kesztyût és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy adószedõ trófea, egy ongóliant trófea és egy orbitális mackósajt trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy õstroll agyalót tart. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. [-60 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 223.]

l 10 363 lopsz mindenkitõl a 363. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás parancs:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Asd'Dach Ward tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Profi módon elloptad, amit akartál (3 ezüsttollú nyilat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) [8 pontot használtál fel, van még 215.]

l 10 331 lopsz mindenkitõl a 331. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

l 10 269 lopsz mindenkitõl a 269. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Rowena letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönheten könnyedén elkerülted. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Futás a tett színhelyérõl! [8 pontot használtál fel, van még 207.]

l 10 512 lopsz mindenkitõl az 512. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,106] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. A következõ épületeket látod: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Könnyûszerrel megtalálod azt a helyet, ahol a gnóm férfi (Auralátás: Genius Mátra - 5685. kalandozó) letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Profi módon elloptad, amit akartál (3 a fiatalság italát). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) (ld. enc.) Összeakadsz egy kontyos õsz hajú, félszemû elf férfival. Bõre bronzként csillog. Egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy arany papi karkötõt, egy Luthius karkötõjét, egy törpe bakancsot, egy gyémántsisakot, egy mithril kesztyût, egy zafír erõövet, egy Ovgun nyakláncát, egy angyalok gyûrûjét, egy õselemek köpenyét, egy dalebg.kristályvértet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy Rém trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított alanori csatamén. Málhásállata egy sivatagi doareg. Lát téged! Vajon hogyan? Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Valheru. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: szent jogar, ásó, csalánvirág, mászó-karperec. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlõdött a tanácsoknak köszönhetõen pszi szakértelmed. Eközben te csapdaészlelés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 190.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendõ gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 185.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[188,105] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon hívei emelték. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (643. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [185,71] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már védelem tûz ellen vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 167.]

v 198 183 69 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A teleportálás pillanata elõtti térképed

(185,71) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581,
belõle készíthetõ: #582), Angel (2139. kalandozó), zoloboo sámán (#230)

[183,69] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A távolban sakálok üvöltenek. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 157.]

szk 201 keresed a 201. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

bb 269 331 213 beraksz a bankba a 269. tárgyat (331 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

fl 10 386 lopsz mindenkitõl a 386. tárgyat
fl 10 386 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 3762 275 627 leírod a 3762. kalandozónak a 275. szörnyet a 627. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) adamantitot. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

in 3762 284 562 leírod a 3762. kalandozónak a 284. szörnyet az 562. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy molgan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bûvös shurikent. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 244 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 147.]
* 2. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A játékosok kérésére mostantól a templomkeresõ IMához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni. Szíves megértésedet köszönjük!) [0 pontot használtál fel, van még 147.]
* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [7 pontot használtál fel, van még 140.] Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 29, 15. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása.
Ebben a körben 140 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 140 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következõ körben tehát 604 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS CSALÁN
A kalandozók szinte egyöntetûen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgezõ indákat lóbáló növényszerû teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkezõ teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörû, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetû, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tõle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...
A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben elõállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital fõzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kõkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthetõ el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

KARAKTERLAPOD


Nagyseggû Marcsa, egy göndör aranyhajú, csillogó szemû árnymanó nõ vagy. Fekete a bõröd. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja vagy. A Mesterek Bandája (#9112) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

erõ : 30
iq : 41
ügyesség : 27
egészség : 27
szerencse: 41
tudatpont: 21/ 14
szint : 25
támadás : 26
védekezés: 59
életpont : 478/678
varázspt : 865/145
pszi pont: 77/ 10
merészség: 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: gonosz (666)
pénz : 863 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 97 cm
testsúly: 36 kg
életkor: 30/ 32 év
tul.pont: 1
kép.pont: 10
EFejl: 103 TU

Eddig összesen 2477 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15191 TP-t kaptál. Jelenleg 1461410 TP-d van. A következõ szinthez még 238590 TP szükséges. Trófeáid: adószedõ, ongóliant, orbitális mackósajt. A 317. fordulódban 8737 arany került a bankszámládra. 8999 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 9/50 ökölvívás: 26/98 szúrófegyverek: 25/76 vágófegyverek: 21/57 ütõfegyverek: 6/00 lõfegyverek: 23/88 dobófegyverek: 27/65 Felt. fegyverváltás: << ököl (80%) << szívkeresõ (80%) << mágusölõ (130%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-6.); tüske (7-10.); ubuk dobónyíl (11-16.); ezüsttollú nyíl (17-996.); ezüsttollú nyíl (997-); tolmokov-koktél (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 42/23 nyomkövetés: 93/38 lopás: 108/61 mászás: 2/27 csapdakészítés: 22/56 csapdaészlelés: 38/38 gyógyítás: 24/35 titkosírás: 9/20 felderítés: 24/13 szörnyidomítás: 9/54 teológia: 48/50 taumaturgia: 55/62 szerencsejáték: 1/47 harcmûvészetek: 26/26 zene: 6/74 szörnyismeret: 42/51 pszi: 9/99 zárnyitás: 4/56 vadászat: 5/61 bányászat: 15/84 úszás: 7/00

Feltételes parancsok


DX 1; kutatsz max. 90 pontért; lopsz az 5. fajtól 50. tárgyat (2x); lopsz az 1. fajtól 50. tárgyat (5x); lopsz a 2. fajtól 50. tárgyat (7x); lopsz a 3. fajtól 50. tárgyat (7x); lopsz a 4. fajtól 50. tárgyat (5x); lopsz a 6. fajtól 50. tárgyat (9x); lopsz a 7. fajtól 50. tárgyat (15x); lopsz a 8. fajtól 50. tárgyat (16x); lopsz 211. tárgyat (21x); lopsz 473. tárgyat (21x); lopsz 283. tárgyat (21x); lopsz 331. tárgyat (22x); maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: 9131. KT; *234; *247; Barátságosság: 155; 234; 274; 9126. KT; 286; 285; 287; 256; 9131. KT;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


vámpirizáció (#1 *8) tolvajszem (#2 *8) áldomás (#6 *5) alkímia (#7 *7) gondolatolvasás (#8 *9) varázsfesték (#9 *4) életszívás (#10 *5) erõpajzs I (#12 *6) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10) unkreáció (#22 *0) jellemrejtés (#23 *10) hadiszerencse II (#24 *6) tulajdonságpajzs (#26 *16) harmadik szem (#27 *12) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) mágiatörés (#35 *10) védelem sav ellen (#36 *12) méregfelhõ (#37 *12) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) örvénykerítés (#42 *10) sötét halál (#45 *18) vérbeli borzongás (#46 *9) fehér glóbusz (#47 *13) szárazság (#48 *6) villámcsapás (#50 *18) Sötét Ceremónia (#55 *50) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) varázslat olvasása (#67 *30) felejtés (#68 *5) kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) mágiafeloldás (#75 *5) láthatatlanság (#76 *15) láth. észlelése (#78 *7) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8) szörnyészlelés I. (#82 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) agyroppantás (#91 *16) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) varázsital fõzése (#100 *30) energiapajzs (#103 *20) pusztító végzet (#106 *30) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) szopógödör kreálás (#125 *60) életszívás III. (#128 *15) sötét rítus (#131 *30) mágiadagály (#132 *25) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) dimenzióugrás (#163 *55) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) isteni küldetés (#170 *40) infralátás (#171 *8) tûzvihar (#175 *24) túlvilág lehelete (#177 *22) tárgyvédelem (#178 *14) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) méregfelhõ II (#193 *18) tiltott teleport (#198 *100) a munka gyümölcse (#224 *10) villámmágia (#227 *36) kalmárszem (#228 *11)

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció áldomás láth. észlelése mentális pajzs láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 38 36 47 42 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 50 33 45 33 61 106 50 106 106 45 45 108 40 34 34 Kire 217 248 239 227 988 249 180 159 231 254 240 247 234 239 236 Mit 38 38 32 Kire 238 159 217

Elfogott szörnyeid: sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezetõ ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! 2.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. 3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1 mászókarom (#78) 1*kvazár kesztyû (#445) 3*zangrozi csizma (#451) 1*mágusköpeny (#453) 1*Morgan sipkája (#466) 1 optiri agysisak (#315) 1*arany pikkelyvért (#456) 2*zafír erõöv (#397)

Fegyverek és lövedékek

14 ubuk dobónyíl (#138) 5 tolmokov-koktél (#351) 4 fúvócsõ (#20) 1 kõkés (#6) 1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 hosszú íj (#111) 11 ezüsttollú nyíl (#363) 17 tüske (#22) 18*mérg.ubuk dobónyíl (#188) 1 árnyéktõr (#557) 1 szívkeresõ (#423) 1 agyartõr (#420) 1 ezüstshuriken (#327) 1 szigony (#389) 7 ezüsttõr (#322) 1*pengepajzs (#425) 2*mágusölõ (#422)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

6*denevér szimbólum (#140) 1*obszidián karkötõ (#229) 1*Rughar gyûrûje (#518) 1*umbatari karkötõ (#278) 3*smaragd védõgyûrû (#223) 1*roxati üvegszem (#443) 1*nekrofun medál (#253)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

23 gyógykenõcs (#313) 10 aranytû (#272) 3 a fiatalság itala (#473) 1 ásó (#34) 17 deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 6 kaja (#2) 1 márványkulcs (#245) 7+pukkanó tûcsapda (#336) 1 szuper dobóháló (#273) 2 kristályfolyadék (#449) 3 kis aranykulcs (#240) 1 roxati zárfaló (#314) 2 kötél (#92) 1 szeksztáns (#32) 1 smaragd kulcs (#241) 1 távcsõ (#42) 1 dobóháló (#221) 1 aranytermõ ládikó (#504) 3 ezüst kulcs (#184) 5 nagy vaskulcs (#186) 13 zárnyitó készlet (#39) 1 dorony duda (#235) 5 varázskõ (#305)

Löttyök és porok, tartóstul

7 vizestömlõ (#3) [ bennük 55 korty víz (#27) ] 16 kavadu iszák (#25) [ bennük 17 csepp gyenge méreg (#26) ] 21 sullár hólyag (#168) [ bennük 173 csepp spiritusz (#170) ] 1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 9 uzbány csõr (#169) [ bennük 34 csepp ugh méreg (#166) ] 14 zöld üveg (#82) [ bennük 25 csepp ragasztó (#83) ] 3+Fekete Kehely (#283) [ bennük 11 korty sötét ital (#284) ] 33 fûszertartó (#210) [ bennük 42 csepp sáfránypor (#211) ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

18 lótuszvirág (#447) 1 ezüstdarab (#326) 15 dözmöng szív (#122) 3 moa gyémánt (#385) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 tükör (#43) 5 szárnyas hernyó (#69) 15 borkonyó bibe (#312) 5 karbin plazma (#199) 6+fõnixtoll (#563) 56 drótszõr (#37) 1 hro formázó minta (#601) 1 trikornis szarv (#198) 4 smirglilevél (#29) 1 moa zafír (#381) 6 rájabõr (#404) 2 moa smaragd (#377) 1 moa jádekõ (#382) 9 remák szív (#264) 7 vasérc (#152) 73 pirkit (#153) 23 madártoll (#112) 6 kazmár gyökér (#205) 1 halcsont (#390) 1 rókafarok (#124) 14 púderkõ (#119) 2 moa üveggömb (#383) 49 kaktusztüske (#114) 41 csuklyavirág (#133) 1 moa rubin (#379)

Összsúly: 96.87 kg megterheltség: 88 %

GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


15 purifikátor háj (#269) 84 karbin plazma (#199) 16 xirnox szív (#213) 30 trikornis szarv (#198) 109 drótszõr (#37) 38 rókafarok (#124) 24 mutáns csont (#331) 5 manakristály (#500) 430 madártoll (#112) 548 csepp ragasztó (#83)

E körben tett lépéseid térképe

(183,69) 44. jellempróba, szent tölgyfa (#393)


© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!! Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!


Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót.
Maci

Elküldött UL javítása

A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett. (Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!) Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló. Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened, az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)

Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!! Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában. (Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)


Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô. Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra. Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet. A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK. (Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból), DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!


Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen. (A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem! A térkép megtekintéséhez szükséges class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben. A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést. A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra (u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül. Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.