Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Égető tekintet
Küldd el képeslapként!
Míg Dornodon tűzmágiája "csak" a nagyfokú pusztításra terjed ki, addig Raia olyan széleskörű tűzvarázslatokkal rendelkezik, ami alapján méltán nevezik a tűz istenének. Egyik ilyen igencsak érdekes, tűzvarázslatokat tápoló varázslata, az égető tekintet. Hatása alatt használójának szemében apró lángnyelvek lobognak.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Turbó turbó (581. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-27 17:40:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Chardonnay 266. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 11. 9h:06'
EZ A 332. JÁTÉKHETED, 266. FORDULÓD
333. játékheted kezdete: jún. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4716
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 83
Extra forduló: 11

CHARDONNAY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összeakadsz Draftellel. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Eldaran karkötõjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Urgod kesztyûjét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy purifikátor császár trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy óriásölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû a hitvány! Azt mondod: " Az Idõ Porszemek vezéreként 5 MAXTU-t ajánlok fel neked, ha csatlakozol hozzánk! Csak egy üzenetedbe kerül!" Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 2. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû ember férfival. Fekete a bõre. Fairlight fõpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínû rúnáját látod. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy villám szimbólumot, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy ongóliant trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírtõrt, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, semleges jellemû az alávaló. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 200 spirituszt te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (322 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 1 krathan pallost te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (444 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 20 púderkövet te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (60 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt találkozol az Aukciós Ház ügynökével. - Jó hírem van, - közli veled. - a tételeink között szereplõ 15 szárnyas hernyót te nyerted meg, mivel a legmagasabb összeget (300 aranyat) te ajánlottad érte. Átadod a pénzt, az ügynök átadja a tárgyat. Tökéletes minõség. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház egyik jólöltözött ügynöke, hogy elvigye a feleslegessé vált tárgyadat, amit az aukcióra szeretnél felajánlani. Reménykedve, hogy az Aukciós Ház legalább 200 aranyért el tudja adni, átnyújtod a tárgyat (1 ezüsttollú nyilat) az ügynöknek. Ezenkívül kifizeted a 15 arany felajánlási díjat is. Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+680 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 506. hetének nyerõszámai: 7, 16, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.] Gyorsvarázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 401.] Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 399.] Beizzik a turbómágia. Zöldes fényû erõtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 397.] Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 395.]


vv 12 72 elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.] Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]

hu 17 hulladék: 17
Hulladékgyûjtés törölve: szögletes kõ. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

bb 69 135 119 beraksz a bankba a 69. tárgyat (135 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 szárnyas hernyót. Beraksz a bank széfjébe 39 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 20 púderkövet. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

fkt 17 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

d 123 2 eldobod a 123. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

h 1 50 40 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

flh 30 351 felt. lõfegyver haszn. 30 a 351. tárggyal
Ok, FLH 30 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

t 230 támadod a 230. szörnyet
FT 230 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy zoloboo sámán! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]

t 213 1 támadod a 213. szörnyet
FT 213 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

ek 7 4 6 t. energia kisütése: 7 4 6
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 mászás.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 391.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 389.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 6 mozogsz nyugatra
[190,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: elõkapod az óriásölõt. Marokra fogva az óriásölõt ellenfeledre támadsz. Óriásölõvel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerõ). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergetõ érzésed van (+5 vp). Óriásölõvel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!

Rengeteg bort megittam,
Részeg még sosem voltam.
Ki s mi vagyok, ha megmondod,
Megáztatom a bajuszod!

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah hívõi építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 377.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[190,49] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 szögletes követ. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [190,48] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bûz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozul! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod a téfea magoflux embriószerû testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 245 tapasztalati pontot kaptál. Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzesõ varázslat. 54 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 távcsövet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. keletre nézve látsz egy mûvészi porolitot. délkeletre egy friss csatamezõ van. nyugatra egy Dornodon oltár van. északra egy mûvészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,47] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetû kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen van, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerõ). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellõl. Egy quwarg királynõ!

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynõ bal oldalát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynõ jobb hátsó lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynõ csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kõkalapácsot. Erõd TF-elõdött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [102 pontot használtál fel, van még 275.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenõcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[190,46] A bozótost dombság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállakozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. délre nézve látsz egy mûvészi porolitot. nyugatra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Csak egy sérült woorgard. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 77 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Marokra fogva a mágusölõt a másikra rohansz. Mágusölõvel végigvágdosod a woorgard testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót. Erõd TF-elõdött.

(Továbbmész...) [190,45] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csápos otagi került az utadba. Közelrõl egész szimpatikus. Valószínûleg õ is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tûzfõnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [190,44] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy grok-képzõdményt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képzõdmény oldalán. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a légirozmár jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a légirozmár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegõbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bakkura bõrt. Elhagyod a furcsa képzõdményt. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy csápos otagi. Békésen szemlélitek egymást. Egyikõtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [54 pontot használtál fel, van még 221.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenõcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[189,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah hívõi építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy tavacskát. nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtõzés. A végén persze gyõz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy õsdentor volt. Amikor elhal a zaj, elõmászol. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,43] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:)
Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekrõl mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 120 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Marokra fogva a mágusölõt a másikra támadsz. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mágusölõvel súrolod a kék rothasztó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Kihúzod magad, mielõtt az ajtó elõtt álló óriáshoz fordulsz. - Hol a nyereményem? - kérdezed. Õ elmondja, hogy a szörny legyõzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy õ adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset õriznek. - Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 195.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenõcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[188,42] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kputtyintó csalán került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 101 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyûség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre rohansz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 188.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 163.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 158.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 148.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Megidézted az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 143.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 138.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 133.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 123.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 118.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 113.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 108.]

v 22 306 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 103.]

bb 69 135 403 beraksz a bankba a 69. tárgyat (135 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 103.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 101.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 101.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 20, 15. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd õrsárkány. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 101 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 101 pontot vihetsz át. Kapsz még 407 pontot. A következõ körben tehát 508 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Chardonnay, egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemû ember nõ vagy. Bõröd sárga. Dornodon korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 266. fordulód.

 Erõ:27 (32)  Szint:28  Merészség:5/5 Magasság:156 cm 
 IQ:34 (38)  Támadás:34  Agresszió:3 Testsúly:81 kg 
 Ügyesség:27 (31)  Védekezés:68  Menekülés:30 % Életkor:26/26 év 
 Egészség:27 (29)  Életpont:593/796  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:39 (47)  Varázspont:1017/119  Pénz:12564 arany Kép. pont:
 Tudatpont:35/8   Pszi pont:130/114   Halhatatlanság:2 %   EFejl:35 
Eddig összesen 2251 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11680 TP-t kaptál. Jelenleg 2405098 TP-d van. A következõ szinthez még 194902 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, ongóliant. A 243. fordulódban 6723 arany került a bankszámládra. 7227 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/70   ökölvívás: 3/44   szúrófegyverek: 18/46
  vágófegyverek: 32/5 (+2%)   ütõfegyverek: 25/76 (+3%)   lõfegyverek: 5/0
  dobófegyverek: 31/6 (+2%)        

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (150%) << mágusölõ (#422) (100%) << óriásölõ (#528) (150%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -29.); tolmokov-koktél (#351) (30 -997.); bûvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 17/41 (+11%)   2. nyomkövetés: 67/34 (+42%)   3. lopás: 4/16
  4. mászás: 11/26 (+615%)   5. csapdakészítés: 18/42 (+6%)   6. csapdaészlelés: 10/28
  7. gyógyítás: 53/4   8. titkosírás: 2/45   9. felderítés: 22/43 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 8/97   11. teológia: 57/82 (+81%)   12. taumaturgia: 93/2 (+3%)
  13. szerencsejáték: 7/46   14. versengés: 11/51 (+8%)   15. harcmûvészetek: 7/22
  16. zene: 1/33   17. szörnyismeret: 28/10   18. pszi: *20/100
  19. vadászat: 5/2   20. bányászat: 5/31 (+29%)   21. úszás: 6/73

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz gyógykenõcsöt (#313) (max. 12 darabot , csak egyszer), kötelet (#92) (max. 2 darabot , csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), élõholt quwarg (#202) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), taalru (#249), Notermanthi (#257), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), smaragdgólem (#417), tüskés gigaféreg (#256), õsdentor (#282), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)    
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) mentális pajzs (#72)
varázsenergia (#161)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)   villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146)   izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231)   tûzesõ (#61) >> õrült varázsló (#255)
tûzesõ (#61) >> taalru (#249)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)   izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
tûzesõ (#61) >> Notermanthi (#257)   pusztító végzet (#106) >> jók (#990)
villámcsapás (#50) >> kronokukac (#285)   izomernyesztés (#33) >> pszi õselementál (#258)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 31, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt)
energiapajzs (#103) >> kisebb quwarg isten (#213)   tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
energiapajzs (#103) >> trikornis herceg (#261)   energiapajzs (#103) >> jók (#990)
védelem tûz ellen (#38) >> káoszteknõc (#235)   fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem tûz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)   védelem tûz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)   hhaar burka II (#162) >> kultúrmasztodon (#227)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)   tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)
tompítás (#40) >> ekharion (#232)   tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy bár a káoszt próbálod terjeszteni, a szopókövek mégis problémát jelentenek. Mutass be kilencet oltáromnál, és én megmutatom, hogyan pusztíthatod el õket.
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintû, jó jellemû kalandozót.
3.) Piha! Már minden álomvirágtól szaglik, pedig a kalandozóknak csakis rémálmaik lehetnének! Gyomlálj ki ötöt e gazból.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * a szirén köpenye (#820) 1   bõrpáncél (#51) 3   bõrsisak (#57)
1 * cetbõr válltömés (#1091) 1 * lidérckorona (#531) 1   mászókarom (#78)
1 * mithril kesztyû (#463) 1 * mithril láncing (#457) 1   Morgan sipkája (#466)
2   szürke bõrkesztyû (#271) 2 * zafír erõöv (#397) $1 * zangrozi csizma ($451)
Fegyverek és lövedékek
12   bûvös shuriken (#562) 30   ezüstshuriken (#327) 1   göcsörtös bunkó (#123)
1   kõkalapács (#13) 1 * krathan pallos (#855) 1   mágusölõ (#422)
1   óriásölõ (#528) 1 * pengepajzs (#425) 1   Pusztítás Botja (#316)
17   tolmokov-koktél (#351) 13   tüske (#22) 12   ubuk dobónyíl (#138)
55   ubuk tüske (#131) 18 * vas dobónyíl (#189) 1   vashegyû nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) $1 * Eldaran karkötõje ($373) 1   halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 2   korinthai talizmán (#814) $1 * obszidián karkötõ ($229)
1 * rothasztó talizmán (#815) $1 * roxati üvegszem ($443) 1 * Rughar gyûrûje (#518)
2 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366) 1   vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a fiatalság itala (#473) 1   a teremtés zsákja (#818) 4   acéltû (#334)
1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytermõ ládikó (#504) 2   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74) 1   deus ex machina (#1)
1   furulya (#233) 11   gyógykenõcs (#313) 23   kaja (#2)
1   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648) 1   mászókampó (#165)
2   nagy aranykulcs (#246) 1 + piranha zsákvédõ (#337) 3   pszi kõ (#248)
1   roxati zárfaló (#314) 2   shinai gömb (#348) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   távcsõ (#42)
2   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
2   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 13]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 26]
1   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 10]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
24 + sullár hólyag (#168) [bennük 220 csepp spiritusz (#170), fér még: 260]
1   szent kehely (#257) [benne 6 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
20   uzbány csõr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 167]
30   vizestömlõ (#3) [bennük 537 korty víz (#27), fér még: 63]
3   zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 12   amniosz (#203) 1   antilopbõr (#48)
3   arx formázó minta (#298) 6   bakkura bõr (#95) 1   bev formázó minta (#299)
2   cru formázó minta (#300) 24   csuklyavirág (#133) 1   din formázó minta (#301)
94   drótszõr (#37) 1   Eldereth szilánk (#512) 1   era formázó minta (#418)
8   ezüstdarab (#326) 1   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563)
2   fülemüle agyar (#267) 2   galachmit (#310) 2   hro formázó minta (#601)
6   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 7   kék orchidea (#68)
1   lajhár csont (#236) 1   lapkorong (#80) 1   lidércesszencia (#1074)
45 + madártoll (#112) 3   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
7   óndarab (#85) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 11   ovimon-bogyó (#207)
96   pirkit (#153) 118   quwarg tojás (#360) 7   rákpáncél (#97)
21   rézdarab (#70) 12   sallank karom (#128) 10   smirglilevél (#29)
27   sünmedve tüske (#14) 5   surranó kígyó bõr (#47) 1   teknõcteknõ (#416)
6   Thargodan esszencia (#328) 6   trikornis szarv (#198) 1   vadász tatu bõr (#15)
32   vasérc (#152)        

Összsúly: 157.55 kgMegterheltség: 144%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
21   borkonyó bibe (#312) 53   fokhagyma (#403) 44   gyöngymangó (#135)
5   lótuszvirág (#447) 29   mutáns csont (#331) 67   púderkõ (#119)
21   szárnyas hernyó (#69) 3   xirnox szív (#213)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 2 drótszõr (#37) 2 göcsörtös bunkó (#123)
39 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 kötél (#92) 6 pirkit (#153) 20 púderkõ (#119)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170)
15 szárnyas hernyó (#69) 3 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 bakkura bõr (#95) 1 deus ex machina (#1)
1 kõkalapács (#13) 1 mászókampó (#165) 1 óndarab (#85)
1 smirglilevél (#29) 1 sötét tekercs (#535) 1 távcsõ (#42)
1 ubuk dobónyíl (#138) 8 ugh méreg (#166) 1 varázskõ (#305)



IDÕ PORSZEMEI (9130. Kt)

jelentés a csoportvezetõ (Chardonnay) részére


Jelentés kelte: 2003. jún. 11.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 637 TU szükséges.
Események 2003. jún. 6. óta:
Semmi említésre méltó

TAGOK LISTÁJA

    Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2003/1/13 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe. # tag neve MXTU/TU X Y FKÉR ut.d. EF jellem vallás
  1. 3555 Grizzly 7/ 3 131 47 4. 4. 0 seml. Tharr
  2. 3714 Véres Holló 9/ 0 157 65 6. 3. 38 gonosz Leah
  3. 4768 Bio Kill 14/11 118 29 5. 5. 0 seml. Tharr
  4. 4911 Napsugár 24/18 126 3 6. 2. 462 jó Elenios
  5. 1803 I.Q. Howard 7/ 0 198 27 6. 6. 44 seml. Tharr
  6. 3992 Rh'ewhon Wh'ryll 7/ 4 99 21 5.13. 0 gonosz Leah
  7. 5790 Asmodee 10/-1 131 74 6. 6. 13 jó Raia
  8. 1218 Gizi a Hódító 7/ 0 126 3 6. 9. 49 jó Elenios
  9. 2586 Gort Grán 8/ 0 159 53 6. 6. 40 seml. Tharr
  10. 3385 Interceptor 14/ 0 93 53 2 7.22. 0 seml. Sheran
  11. 3693 Tüskés Golyócska 7/ 7 186 61 6. 6. 20 seml. Fairlight
  12. 1457 Thar'dan 14/ 4 198 25 6. 4. 57 jó Raia
  13. 2733 Lop Csen Csal 7/ 0 102 77 4.29. 0 gonosz Dornodon
  14. 2565 Andrej Irka 14/ 3 130 37 12.18. 0 gonosz Dornodon
  15. 2788 Kaqxar 21/ 0 185 30 1 6. 6. 36 gonosz Dornodon
  16. 2227 Emella a Bombázó 14/ 0 147 44 5.23. 62 seml. Sheran
  17. 2067 Jégvirág 7/ 4 132 46 10.12. 0 gonosz Dornodon
  18. 5391 Armstrong Csucsu 7/ 5 93 53 10.20. 0 seml. Tharr
  19. 1706 Lopótök Bobby 7/ 5 90 44 4.12. 0 jó -
  20. 5377 Holan 13/ 0 129 51 4.14. 0 seml. -
  21. 2648 Kolompár Elvira 7/ 0 104 46 4.30. 18 gonosz Leah
  22. 5700 L'hála 8/ 0 137 46 4.23. 0 seml. Fairlight
  23. 1658 Büdös Bonyók 7/ 4 139 48 5.14. 0 gonosz Dornodon
  24. 3820 Holdfény Katerina 10/ 5 66 11 6.10. 0 seml. Tharr
  25. 5304 Blue ortrey Zax 14/13 138 62 10.30. 0 jó Elenios
  26. 3671 Exlex,az Exequator 15/ 2 92 54 6. 2. 22 jó Elenios
  27. 3979 Arthur of Cygron 7/ 4 128 16 9.28. 0 seml. Tharr
  28. 1651 Sir Soma 7/ 2 127 49 1. 7. 0 jó Raia
  29. 1588 Stachys Eugenia 12/ 1 98 79 11.12. 0 gonosz Dornodon
  30. 5354 Tigris-Bigris 7/ 0 123 44 9.28. 0 jó Raia
  31. 2829 Egy toll 28/ 9 92 54 1.10. 0 seml. Tharr
  32. 4716 Chardonnay 35/ 4 191 50 6. 4. 35 gonosz Dornodon
  33. 3387 Gránitkoponya 7/ 4 71 56 7.20. 0 seml. Fairlight
  34. 4860 Vitéz Paprika Jani 28/ 9 92 22 5. 9. 7 seml. Tharr
  35. 5137 Suhanó Izomagy 10/ 0 124 59 8.12. 0 gonosz Dornodon
  36. 1192 While Point Red 7/ 0 110 59 5.31. 0 seml. Sheran
  37. 3594 Cory 14/ 3 87 49 6.30. 0 seml. Tharr
  38. 4866 Nusika Drága 8/ 0 83 57 10.11. 0 jó -
  39. 5733 Hrut 14/ 3 94 53 7. 5. 0 seml. Tharr
  40. 2332 Peridot 14/ 8 92 22 5. 5. 0 jó -
  41. 3804 Iván Nitró 7/ 0 101 21 4. 2. 9 seml. Tharr
  42. 2071 Vidám Szalmaszál 14/ 8 124 51 4. 4. 20 seml. Tharr
  43. 2428 Bea Melindre 14/ 4 76 45 5.26. 7 gonosz Leah
  44. 3961 Gaya Nativa 21/ 6 114 76 6. 5. 21 seml. Sheran

E körben tett lépéseid térképe

(188,42) márványtorony (#175), Sheran oltár, 38. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(189,43) quwarg boly (#359), 36. jellempróba, Tharr oltár, kék rothasztó (#421)
(189,44) márványtorony (#175), Leah oltár, 21. jellempróba, õsdentor (#282)
(189,47) quwarg boly (#359), 38. jellempróba, Tharr oltár, quwarg királynõ (#153)
(190,44) grok-képzõdmény (#149), 44. jellempróba, légirozmár (#94), csápos otagi (#395)
(190,45) csápos otagi (#395), phua-kúp (#372), mûvészi porolit (#720), Fairlight oltár
(190,46) gránátkaktusz (#428, belõle készíthetõ: #429), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 22.
jellempróba, woorgard (#231)
(190,48) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(190,49) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), oltár, vaskohó (#155), 34. jellempróba, érclelõhely
(190,50) manaelementál (#290), phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Leah oltár, 21.
jellempróba, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582)
(191,50) zoloboo sámánok (#230)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.