Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Demo forduló
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Ismeretek hasonlítása
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Nyilvános fordulók
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Áldott okerón
Küldd el képeslapként!
"Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz... ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert védekezni valószínűleg nem fog tudni." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
A Végzet Verme

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Mágikus vámpirizáció (543. tudati képesség)

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (8828)
LICIT! (4776)
Többszemélyes kalandok! (6)
TF help (6378)
Chara-Din templom építés (22)
A Végzet Verme (19)

További témák...

2017-07-24 09:09:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2017-07-24 09:12:10 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-07-24 09:13:04 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
2017-07-24 09:16:05 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-07-24 09:19:28 A TF fordulók kiküldése befejeződött!

2017-07-24 12:03:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2017-07-24 12:12:45 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-07-24 12:15:35 A TF fordulók kiküldése befejeződött!

2017-07-24 15:00:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2017-07-24 15:01:55 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-07-24 15:02:30 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
2017-07-24 15:05:02 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-07-24 15:07:40 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
Lord Humul 2. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. febr. 21. 8h:25'
EZ A 3. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
4. játékheted kezdete: febr. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4375
SZÁMLA : #XXXX
ZSETONOK : 230
Ingyenforduló: 40
Extra forduló: 17

LORD HUMUL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+5 életerõ.)


m 1 mozogsz északkeletre
[11,1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A lejtõkön és emelkedõkön való mozgás sokkal veszélyesebbnek tûnik a normálisnál, mivel a földhöz odafagyott hó csúszik, de nagyon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Felfigyelsz egy különösen éles kõdarabra. (ld. enc.) Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett drótszõrû pincsi lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a botot ellenfeledre rontasz. Bottal eltalálod a drótszõrû pincsi jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor belédmar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszõrû pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 7 tapasztalati pontot kaptál. Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Csak egy didergõ homokvarány. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a botot a másikra rontasz. Bottal iszonyatosan megcsapod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 ütõfegyver).
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenkét becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+9 életerõ.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss nem felismerhetõ nyomok vezetnek keletre. Libabõrös kezedre pillantva kiráz a hideg (-1 életerõ). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 74.]

kt 6 1 elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
Begyûjtöttél 1 kõkést. [3 pontot használtál fel, van még 71.]

f 4 6 kísérletezel a 4. tárggyal a 6. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idõ telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kõhegyû lándzsát. (ld. enc.) 4 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

kt 7 1 elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kõhegyû lándzsát. [12 pontot használtál fel, van még 49.]

kf 7 1 kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kõhegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal 1 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos idõtöltés volt. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg elõtted [szúrófegyver: 1. szint.] [1 pontot használtál fel, van még 48.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[12,0] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A hóval befedett bozótok gombokként emelkednek ki a mindenhol fehér talajból. Megpillantva egy jókora tuskót, eszedbe jut, hogy milyen könnyen készíthetsz bunkót. (ld. enc.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy vacogó grákó denevér. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 4 életpontot vesztettél. Kõhegyû lándzsával teljesen átszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a grákó denevér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Az igazi ítéletidõ az egészségedet sem kíméli (-1 életerõ).

(Továbbmész...) [13,-1] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Lesöpröd magadról az idõközben rád hullott havat, de csupán pár pillanat telik el, újra fehér mindened. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy átfagyott démontetû közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a kõhegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Kõhegyû lándzsával teljesen átszúrod a démontetû csáprágóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetû megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kõhegyû lándzsával teljesen átdöföd a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetû csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a démontetû száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 5 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy didergõ rambó bogár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a kõhegyû lándzsát a másikra ugrasz. Kõhegyû lándzsával felnyársalod a rambó bogár jobb elsõ lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 5 tapasztalati pontot kaptál. Már az sem segít, ha kezeidet összedörzsölöd, a fagypont alatti hõmérséklet dermesztõen rettenetes (-1 életerõ). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [14,-2] A síkság "meggyûrõdik", dombos vidékre vált. Hátborzongató kiáltás veri fel a környék csendjét, melybe iszonyatos kínok érzete vegyül. Fáznak a vadállatok, mosolyodsz el a gondolatra, annál könnyebb lesz levadászni õket. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy sebesült ormánygõte. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Találsz egy olvasztókemencét. (ld. enc.) Megvilágosodik elõtted, hogy hogyan kell építkezni. (ld. enc.) Körbenézelõdve, néhány szabályos, szögletes alakú követ veszel észre. (ld. enc.) Megpilantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Úgy érzed el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy átfázott homokvarány ijesztett meg. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-1 életerõ). [30 pontot használtál fel, van még 18.]

m 1 mozogsz északkeletre
[15,-3] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Jobb lábad hirtelen combközépig eltûnik a hideg hóban. Miközben amennyire lehet kitámasztod magad, egyrészt hogy ne csússz tovább, egyrészt, hogy kinyomd magad a felszínre, lábad szára teljesen átnedvesedik. Rövid aggódással teli tréning után azonban sikerül kiszabadítanod magad. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy sarki róka. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. (ld. enc.) Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Nagyon hideg van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart (-1 életerõ). Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy szürke, kõbõl épült házikót pillantasz meg. Kéményébõl barátságosan kígyózik felfelé a füst. Közelebb érve, látod, hogy a bejárat egy vasalt tölgyfaajtó, rajta kopogtatóval. (505. épület.)

Összeakadsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemû kobudera férfival. Fegyverzetét egy királygyík trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kõhegyû lándzsát, bal kezében egy vizestömlõt tart. Összeismerkedtek. Az õ neve Stonefinger. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû, körszakállas ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlõt tart. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Sir Ivor. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

be 505 bemész az 505. épületbe
Bekopogtatsz. Az ajtó résnyire nyílik, és egy szürke köpenyes, nagy fehér szakállas öregember jelenik meg. - Üdvözöllek fiam! - köszönt mosolyogva. - Látom, egy újabb túlélõt köszönthetek nyugat felõl. Mi hír arrafelé? - válaszodra sem várva, folytatja. - No de miért itt az ajtóban kérdezgetlek! Gyere, kerülj beljebb! Nem tudod visszautasítani az öregember szívélyes meghívását, és követed a házikóba. A kis épület kényelmesen, lakályosan van berendezve. A fal mellett könyvekkel teli polcot látsz, az asztalon kitömött állatok, lombikok sorakoznak. Lehet, hogy a fickó varázsló? Vendéglátód hellyel kínál, majd ételt hoz. Miközben jóízûen falatozol, beszélni kezd: - A nyugati határt õrzõ mágusok egyike vagyok, a nevem nem fontos a Te számodra. Ha jól látom, gyengén vagy ellátva fegyverzettel és páncélzattal. Sajnos ebben én sem tudok segíteni Neked. Azonban nagyon talpraesettnek látszol, és azt hiszem képes leszel, ha kell akár mindent saját kezûleg elkészíteni. Figyelmeztetlek viszont, hogy néha nehéz a sötétség és a fény útja között dönteni: minden bölcsességedet próbára teszi! Az egyik út könnyebb, de a másik hoz igazi eredményt. Nem tudom, mennyire érsz rá, de ha segítenél egy apróságban, akkor szívesen meghálálnám. Arról van szó, hogy egy kísérletemhez szükség lenne néhány gyümölcsre egy móricserjérõl. Nem messze, 9-10 mérföldre délkeletre terem ilyen. Ha tudnál hozni 3 gyümölcsöt, szívesen segítenék neked a továbbiakban. - megígéred, hogyha látsz ilyet, akkor feltétlenül hozol neki. A mágus elkísér a kapuig. Elbúcsúzol az öregembertõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.)

Gratulálok, a következõ szintbe léptél! A minõsítésed mostantól abszolút senki helyett kezdõ zöldfülû. Ennek eredményeképp, karaktered a következõ fejlõdést tapasztalja: +5 max. életerõ, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. A tulajdonság-pontokkal a fõ tulajdonságaidat (erõ, iq, stb.) növelheted meg, 1 ilyen pontért valamelyiket, eggyel. Ehhez a TNO parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy hányadik tulajdonságodat akarod növelni. Pl. TNO 3 megnöveli az ügyességedet eggyel. Hasonlóképpen tudod a képesség-pontokkal a már meglevõ egyéb ismereteidet fejleszteni, a KNO paranccsal. A KNO paramétereként azt kell megadnod, hogy a saját listádon hányadik képességet akarod megnövelni. Pl. ha a gyógyítást akarod növelni, és a gyógyítás a listádon a 2. képesség, akkor KNO 2, ha a 3., akkor KNO 3. Mindkét parancsnak megadhatsz egy 2. paramétert is, ha esetleg egy képességre egyszerre több pontot akarsz rárakni. A harci ismeretek nem növelhetõk a KNO paranccsal.

Egy tanács a térképezéssel kapcsolatban: a fordulók végén kapott térképrészleteket mindig rajzold be egy nagy térképre, a barátaid által kapott térképekkel együtt. Ezen a nagy térképen tervezd meg, hogy hogyan akarsz a következõ körben mozogni. Jelöld ezen a térképen, hogy hol mit találtál. Ne feledd, a tudás hatalom - ezért próbálj minél több játékossal információt cserélni. Azokkal, akikkel együtt kalandozol, mindig egyeztesd, hogy melyikõtök melyik részt deríti fel, így sokkal több parancsod fog "biztosra menni". Végezetül: Sokáig nem érdemes egy helyben keringeni. Valamennyire próbálj meg kelet felé haladni.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 125 pontot. A következõ körben tehát 128 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRÓMKAKTUSZ
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kõkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bõrébõl. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Igy juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nõk számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvetõ komponense a szeksztánsnak.

KÕKÉS (6. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéken gyakran találni éles köveket. Egy kis pattintgatás, csiszolgatás, és máris egy hatékony kõkéshez jutottál. Kõkést a KT 6 paranccsal, 3 pontért lehet készíteni. Bár használhatod d4 sebzésû vágófegyverként, természetesen másra is alkalmas... Sok szörnynek a részeit ugyanis csak valamilyen éles fegyverrel lehet kinyerni. Ezért nem árt, ha MINDIG van nálad egy kõkés vagy valamilyen más éles fegyver. A kõkést (és más, kisebb fegyvereket) használhatod másodlagos, azaz balkezes fegyverként. Ha erre lehetõség van, az a fegyvernél mindig le lesz írva. Egy másik feltétele ennek az, hogy a fegyver-szakértelmed legalább 6. szinten legyen arra a fegyverre. Ha egy fegyvert bal kézben használsz, természetesen mindig kisebb hatásfokkal tudod használni, mint jobb kézbõl. Ahhoz, hogy egy fegyvert bal kézbe vegyél, a KF parancsot kell rá kiadnod olyankor, amikor van már valami a jobb kezedben. Persze, bármit a bal kezedbe vehetsz (így ezt biztosan nem fogják tõled ellopni), de nem tudod harcban használni. Megjegyzés: az öklöd (ökölvívás esetén) nem használható balkezes fegyverként.

DRÓTSZÕRÛ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengzõ vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszõrû pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

KÕHEGYÛ LÁNDZSA (7. TÁRGY)
A kõhegyû lándzsa elsõrendû szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kõkés.

BUNKÓ (5. TÁRGY)
Brutális erejével a bunkó megsokszorozza karod erejét a harcban. Bunkót erdõben vagy bozótos területen készíthetsz, a KT 5 paranccsal, 6 pontért. A bunkó d6 sebzésû ütõfegyver. Könnyen lehet, hogy jó kiindulási alap gyilkosabb fegyverek készítéséhez.

GRÁKÓ DENEVÉR (25. SZÖRNY)
A grákó denevér, ellentétben a normális denevérrel, nappal vadászik, és nemcsak barlangokban, hanem a szabadban is igen jól érzi magát, és kiválóan tud tájékozódni. Szívós támadók: ha lecsapnak valakire, elkezdik a vérét szívni, és addig nem hagyják abba, amíg jól nem laknak, vagy el nem pusztítják õket.

ORMÁNYGÕTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielõtt támadna, mindig éles, sziszegõ hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlõsöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlõsnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY)
A földbõl kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekbõl épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor elõször fát kell gyûjtened, és az egészet felfûtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezõn, ahol van olvasztókemence.

ÉPÍTKEZÉS
Elõfordul, hogy megtudod az F paranccsal vagy valahogy máshogy, hogy hogyan kell valamit megépíteni. Ez majdnem ugyanúgy megy, mint a KT parancsnál, csak itt az építés (ÉP) parancsot kell kiadnod. Paraméterei az építendõ dolog, és hogy hány pontot költesz az építésre. Gyakran fogsz ugyanis olyan dolgokat kitalálni, amelynek építése nagyon sok pontba kerül, ezeket csak több kör alatt, vagy ami kézenfekvõbb, néhány barátod segítségével érdemes megépíteni. Mindig meg lesz adva, hogy az adott dolog megépítése hány pontba kerül. Ha az építésére összesen ennyi pontot költöttek, akkor elkészül. Az építésre költött pont nem kidobott energia, mert tapasztalati pontot kapsz érte. Példa: a 86. építmény felhúzása 70 pontba kerül. Te kiadod az ÉP 86 40 parancsot, ezzel megkezded az építkezést, és több mint feléig el is készülsz vele. Barátod kiadja ugyanott az ÉP 86 30 pontot, és már fel is épült a dolog.

SZÖGLETES KÕ (17. TÁRGY)
Dombos és hegyvidéki terepen némi keresgéléssel találhatsz megfelelõen szabályos, szögletes köveket (ehhez a KT 17 parancsot kell kiadnod, 2 pontért). Egy ilyen tárgynak számos hasznos felhasználási lehetõsége van.

OLTÁR (146. ÉPÍTMÉNY)
Oltárt építeni egy istennek nem kis munka - köveket kell egybehordanod, megfelelõ méretûre faragni õket, egymásra pakolni. Nem árt néhány amatõr faragás sem az isten által tett csodákról az oltár oldalára. Síkságon, bozótosban, dombvidéken és alacsonyhegységben lehet oltárt emelni, mert itt lehet a megfelelõ alapanyagokat megtalálni. Ahhoz, hogy sikerrel járj, nem árt, ha birtokolsz valamilyen eszközt, amellyel a vésést megcsinálhatod. Az oltár teljes felépítése összesen 240 TVP-be kerül. Ha többen csinálják, hamarabb elkészül! Egy mezõn csak egy oltár állhat.



KARAKTERLAP
Lord Humul, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemû ember férfi vagy. A bõröd kreolszínû. Ez a 2. fordulód.

 Erõ:12  Szint: Merészség:5/5 Magasság:168 cm 
 IQ:15  Támadás: Aggresszió:3 Testsúly:107 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés: Menekülés:30 % Életkor:21/21 év 
 Egészség:12  Életpont:67/19  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:17  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:

Eddig összesen 9 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 TP-t kaptál. Jelenleg 47 TP-d van. A következõ szinthez még 53 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 1   ütõfegyverek: 2    

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 1   3. gyógyítás: 1
  4. vadászat: 1        

FELTÉTELES PARANCSOK
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * kõhegyû lándzsa (#7)        
1   kaja (#2)        
1 * vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]

Összsúly: 4.00 kgMegterheltség: 11%

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 kaja (#2)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kõhegyû lándzsa (#7)        



E körben tett lépéseid térképe

(11,1) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), drótszõrû pincsi (#22), homokvarány (#16)
(12,0) grákó denevér (#25)
(13,-1) démontetû (#15), rambó bogár (#14)
(14,-2) ormánygõte (#18), olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(15,-3) sarki róka (#636), szürke házikó (#505), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), oltár, Stonefinger (1009. kalandozó),
Sir Ivor (3561. kalandozó)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.