Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Állj! Infók a játékról!
Küldd el képeslapként!
"Mielőtt tovább haladsz keletre, pár dolgot el kell mondanom. A szörnyek egyre erősebbek lesznek, a városok küldetései exponenciálisan nehezednek... de kárpótlásként olyan tárgyak megszerzésére nyílik majd lehetőséged, melyről eddig talán még nem is álmodtál." - NJK a Túlélők Földje 60-as X koordinátáján
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 23:52:43 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Nano Pallanthoff 537. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. dec. 16. 15h:23'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: dec. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3970
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1280
Extra forduló: 5

NANO PALLANTHOFF KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,79] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz egy tüsi aranyhajú, szürke szemû, harcsabajszos törpe férfival. A bõre kreolszínû. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötõt, egy borostyán függõt, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy lánckesztyût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy umbatari karkötõt, egy vas fejpántot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kõtipró. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Delejes Kazimír. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon összeakadsz Zaisloval. Egy elit csatavértet, egy kvazár sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy moa stuki. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. Az 1. napon Zaislo leszívott rólad pszivel 34 életpontot. Az 5. napon újból összeakadsz Delejes Kazimírral. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tûnik. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 5. napon összefutsz Erániával. Elenios bíborosa. Egy aranygyûrût, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy ryuku csapásvezetõ trófea és egy bunthar trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ryuku buzogányt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy törpemammut. Terhes a leány. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 6. napon megintcsak összeakadsz Erániával. Elég egy mentális pillantás aurájára: õ is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 12. napon összefutsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemû kobudera nõvel. Bõre babarózsaszín. Egy fekete bõrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea és egy mutáns pók trófea színesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tûnik. Összeismerkedtek. Az õ neve Xenon Colina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól. A 13. napon találkozol Radonnal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbõr övet, egy lánckesztyût, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy bunthar trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 15. napon összefutsz Qy Eonarda Thianorral. Fairlight fõpapja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színû köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetûnek tûnõ relikvia díszít. Rangja a Kompániában: õr. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Gyerekkel van! Táborozás közben közösen oktattátok szemetek fényét. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Átvette a felajánlott 10 dözmöng szivet (550 arany kikiáltási áron), 1 pszi követ (1700 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 pszi kõ (eladási ár: 1750 arany, ebbõl a kezelési költség: 140 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Átvette a felajánlott 10 dözmöng szivet (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 ryuku kopját (5000 arany). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemû alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erõs kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserû mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát. A két forduló között segítetted Qy Eonarda Thianort közös gyermeketek nevelésében. Az aranytermõ erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 darázsszárnyat. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+78 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+312 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+106 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. Megfejed a kérõdzõ etrát. (+2 kaja.) A lottó 584. hetének nyerõszámai: 14, 11, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedbõl a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy részeg kalandozó nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ez egy jó nap a halálra!" 29 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Harci kalapáccsal megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs és egy ezüstshuriken. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [7 pontot használtál fel, van még 681.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 679.] Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 677.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp.) [0 pontot használtál fel, van még 677.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 8. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 677.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.] Fürgén varázsolsz! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 675.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Mûködésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelõ varázslat. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 671.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 4. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul elõtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következõ kör elejéig megnõtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendõek egy vaspánt elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 651.]


kb 328 22 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (22 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 22 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

bb 694 5 beraksz a bankba a 694. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 ryuku kopját. [0 pontot használtál fel, van még 651.]

vv 112 138 elmormolod a 112. varázslatot a 138. varázslatot
298 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 651.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyûvé, légiessé válnak. [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]

a 328 2811 1 átadod a 328. tárgyat a 2811. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Thargodan esszenciát Qy Eonarda Thianor részére. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

a 122 2811 1 átadod a 122. tárgyat a 2811. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 dözmöng szivet Qy Eonarda Thianor részére. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

aa 276 225 181 átadod a 276. tárgyat a 225. tárgyat a 181. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 sárga erõövet Qy Eonarda Thianor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 orgyilkos tõrt Qy Eonarda Thianor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vasalt bunkót Qy Eonarda Thianor részére. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

aa 197 323 322 átadod a 197. tárgyat a 323. tárgyat a 322. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 igazgy. fülbevalót Qy Eonarda Thianor részére. Ok, sikeresen átadtál 16 ezüsthegyû nyilat Qy Eonarda Thianor részére. Ok, sikeresen átadtál 4 ezüsttõrt Qy Eonarda Thianor részére. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

fkt 1240 5 felt. készítesz az 1240. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 649.]

m 1 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [126,72] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Észreveszel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Látsz egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Tguarkhan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés). A sátrak közt bolyongva, egyszer csak egy kolosszális épületre leszel figyelmes. A sötétségbe veszõ bejárata felett nagybetûk hirdetik: "SZELLEMKASTÉLY". Szemügyre veszed az õrt álló kísértetet is, akinek áttetszõ szellemalakjára pillantva, borzongás fog el. - Megvan az öt tárgy, amit az alappróbákon szereztél? - kérdezi tõled, érdeklõdésedet kihasználva. - Itt vannak - mondod, és sorban mind elõkerül (halálhozó karkötõje, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermõ erszény, szirén köpenye), hogy átnyújthasd õket. - Rendben - mondja a kísértet. - Tegyél próbát! A kastélyba léphetsz. - Remegõ térddel indulsz neki a következõ megmérettetésnek. A sötét folyosón megtett pár lépés után lábad a talajba süpped. A következõ lépések tovább rontják helyzetedet: már derékig állsz az irtózatos bûzt árasztó fekete sárban. Körülötted buborékok törnek a felszínre. Minden energiád latba vetve, evickélve küzdöd magad elõre. Mielõtt erõtartalékaid végleg elfogynának, talpad újra szilárd talajra lel, és hamarosan magad mögött hagyod az ingoványos területet. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztõiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erõsen megviseli közérzetedet. (145 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a csontváz hadúr vár rád, viselkedésébõl ítélve a harc elkerülhetetlen. {támadása: 64.}

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elüvöltöd magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 35 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz hadúr testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a csontváz hadúr zörgõ csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 35 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2736 tapasztalati pontot kaptál. A folyosó hamarosan egy nagyobb méretû terembe torkollik. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétbõl, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Megpillantod a lény szemeit, amint kívánkozó tekintettel egy ryuku tárgyad mustrálgatja, majd határozott mozdulattal megindul feléd, hogy bekebelezzen. Rémülten nyúlsz a ryuku szablya után, majd a szörny elé dobod, hogy szürcsölve befalhassa. Ezután jóllakottan hátat fordít neked, hogy eltûnjön a terem távolabbi sarka által nyújtott sötétségben. Egyetlen utat találsz, amin továbbindulhatnál. Csakhogy az sok méternyi magasságban a fejed felett található, és csupán egy tükörsimának tûnõ falon felmászva lehet feljutni rá. - Hát ezt a falat nem lehet megmászni - szögezed le magadban, majd bánatosan visszafordulsz. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezõt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Weasel. Lecsapsz egy kövér, ám elõvigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,73] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy friss csatamezõt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az esõ. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [32 pontot használtál fel, van még 617.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag fõtt ételt. Habzsolva nyeled be az így készült ebédet. Finom nagyon, és egy idõre minden éhségedet elmulasztotta. 576 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 614.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[124,74] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,74] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütõ ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (10 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 39 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {KCC:} Harci kalapáccsal csak érinted a pattanóböde testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 762 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+243 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rá költeni.) Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielõtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érõ szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.) Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy rúnakõ van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [72 pontot használtál fel, van még 542.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!

Nincsen keze, nincsen lába,
Mégis inget húz tollas hasára.

Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az õsi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {max. életpontja: 253-283.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tûzesõ varázslatot lõ rád. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Teli tüdõbõl elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 39 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza nyálkás pracliját. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza lebernyegét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont, -1 TU.) Marásokat ejt rajtad a massza. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtõköpeny, egy ezüst karkötõ és egy obszidián függõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 pular kristályt. 2555 tapasztalati pontot kaptál. A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs, egy hosszú íj, egy pular kristály, 6 arany, 4 nyílvesszõ, 2 mérg. ubuk tüske és egy bronzsisak. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [30 pontot használtál fel, van még 512.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[122,74] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bíbor szulfagor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor bal vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Csatakiáltást hallatsz: "Nem fog fájni!" 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rá költeni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elõvigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétbõl egy szörny ront elõ! Egy téfea magoflux! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütõ ellen.}

Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" 40 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerû testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál. Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elõ a semmibõl! Egy quwarg felderítõ! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítõ torát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Lejárt az idõd!" 37 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Véres nyál csordul ki a quwarg felderítõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 14 aranyat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy barátság szent tüzét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,74] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 87-94.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 35 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erõ Öklével. Ököllel kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levõ ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tûnõ idõ után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffõniksz! {támadása: 10.}

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (15 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 40 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a griffõniksz bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a griffõniksz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csõrével a griffõniksz nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Ez könnyû volt! - porolod le magad. Velõtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütõ is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy griffõniksz! {támadása: 10.}

A lény tüzet köp rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Csatakiáltást hallatsz: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 37 ép-nyi sebzést okoztál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a griffõniksz nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) {GYD:} Harci kalapáccsal eltalálod a griffõniksz bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A griffõniksz csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffõniksz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mûvészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,73] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [81 pontot használtál fel, van még 431.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[122,72] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rá költeni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy barátság szent tüze van. Délre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [121,71] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielõtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,70] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 141-170.} Valahogy hiányzik belõletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [37 pontot használtál fel, van még 394.]

v 96 100 79 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(121,73) érclelõhely
(121,74) fémbontó szójer (#150), sziklafészek (#167), griffõniksz (#106)
(122,70) bávatag golombár (#165), a 124. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), érclelõhely
(122,72) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelõhely
(122,74) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), Raia oltár, vaskohó (#155), világítótorony
(#156), téfea magoflux (#98), quwarg felderítõ (#299), érclelõhely
(123,74) pattanóböde (#145), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), oltár, mûvészi porolit
(#720), 48. jellempróba, érclelõhely, massza (#217)
(124,74) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69)
(125,73) gumifa (#38), oltár
(126,72) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
törpe bánya (#435), csontváz hadúr (#423), érclelõhely

[100,79] Épületek tûnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Utad során felfedezel egy templomot. Összeakadsz Qy Eonarda Thianorral. Fairlight fõpapja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: õr. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy részeg kalandozó trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Egy gyermek van vele. {legmagasabb fegyver szakértelme: 23.} Érzékeled auráját: az õ jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 384.]

h 81 1247 használod a 81. tárgyat
Megméred az örökkéval. topázát: súlya 0.01 kg. [5 pontot használtál fel, van még 379.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-20 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 376.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 1632 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 276.]


* 1. BP: bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 2. BP: bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. BP: bemész a 488. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

* 5. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 266.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegõben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 226.]


tf 3 26 fejleszted a 3. tulajdonságodat 26 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 25, 9. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a szõrös bozsó. 3 kaját töm magába a sóhajtó dorony. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 678 pontot. A következõ körben tehát 878 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASPÁNT (1241. TÁRGY)
A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerû, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idõ alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfûtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, a KT 1241 parancsot add ki.



KARAKTERLAP
Nano Pallanthoff, egy copfos aranyhajú, piros szemû alakváltó férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Elenios korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 393. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 537. fordulód.

 Erõ:50 (53)  Szint:30  Merészség:6/7 Magasság:182 cm 
 IQ:50 (74)  Támadás:38  Agresszió:3 Testsúly:62 (256) kg 
 Ügyesség:58 (60)  Védekezés:53  Menekülés:30 % Életkor:45/63 év 
 Egészség:47 (49)  Életpont:638/460  Jellem: jó (777) Tul. pont:
 Szerencse:58 (62)  Varázspont:1347/573  Pénz:83 arany Kép. pont:
 Tudatpont:28/17   Pszi pont:272/285   Halhatatlanság:1 %   EFejl:10 
Eddig összesen 4579 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10762 TP-t kaptál. Jelenleg 3070239 TP-d van. A következõ szinthez még 429761 TP szükséges. Trófeáid: Éjvadász, hótarantula, elf mesterharcos. A 526. fordulódban 20892 arany került a bankszámládra. 22041 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 9/9   ökölvívás: 29/91 (+3%)   szúrófegyverek: 21/93
  vágófegyverek: 31/26   ütõfegyverek: 22/6 (+2%)   lõfegyverek: 21/89
  dobófegyverek: 30/57 (+1%)        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << ryuku szablya (#695) << csontpálca (#329)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 22/8   2. nyomkövetés: 130/68 (+16%)   3. lopás: 1/101
  4. mászás: 14/49 (+16%)   5. csapdakészítés: 36/7 (+6%)   6. csapdaészlelés: 11/91
  7. gyógyítás: 149/7 (+30%)   8. titkosírás: 40/67 (+8%)   9. felderítés: 32/25
  10. szörnyidomítás: 12/28   11. teológia: 54/45 (-184%)   12. taumaturgia: 69/23 (+11%)
  13. szerencsejáték: 15/40   14. versengés: 17/4 (+8%)   15. harcmûvészetek: 27/14
  16. zene: 23/54   17. szörnyismeret: 39/36 (+30%)   18. pszi: *26/100
  19. zárnyitás: 20/45   20. vadászat: 23/93   21. vitalitás: 1/64
  22. bányászat: 33/92 (+22%)   23. úszás: 13/98   24. fõzés: 10/46 (+10%)
  25. ordítás: 57/19 (+13%)        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 4 mezõre repítsen
totem 30% életpont alatt [szent jogar (#150)]
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), fejszét (#1240) (max. 5 darabot , csak egyszer)
elfogod rõtmanót (#55) fedett veremmel (#219), homokférget (#121) kdoléval (#501)
mászol max. 140 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), részeg kalandozó (#187), öregedést okozó lények (#9095), Éjvadász (#502), hótarantula (#464), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ongóliant (#159), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital fõzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótûz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) élõholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)    
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tûzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kõ kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bûvölés (#20) (1071,5) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
vakító fény (#43), izomernyesztés (#33), élõholt pozdorja (#134)
Védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217)   izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)   tisztítótûz (#44) >> gonoszok (#988)
villámcsapás (#50) >> halálhozó (#419)   izomernyesztés (#33) >> vortexmágus (#418)
pszi ragyogás (#166) >> korinthai amõba (#420)   pszi ragyogás (#166) >> kék rothasztó (#421)
pszi ragyogás (#166) >> jégzabáló (#649)   pszi ragyogás (#166) >> fagymágus (#650)
villámcsapás (#50) >> smaragdgólem (#417)   pszi ragyogás (#166) >> harci mágus (#265)
izomernyesztés (#33) >> északi tûzsárkány (#219)   villámcsapás (#50) >> õsi szellem (#422)
pszi ragyogás (#166) >> Éjvadász (#502)   pszi ragyogás (#166) >> férfiak (#998)
pszi ragyogás (#166) >> hótarantula (#464)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 24, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Brutalitisz (#3664)   fürgülés (#92) >> északi tûzsárkány (#219)
varázsvédelem (#34) >> vortexmágus (#418)   elektromos pajzs (#51) >> quwarg õsmágus (#302)
tompítás (#40) >> elit gárdista (#266)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
szõrös bozsó (#149) (építõ: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
kérõdzõ etra (#368) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az új helyeken papjaimra új kalandok, új szerelmek várnak. Imádkozz a csatorna keleti partján!
2.) Bár békés természetû vagyok, a Thargodanok fosztogatásait még én sem nézhetem tétlenül. Semmisíts meg 5 Zinthurgot! (számláló: 0)
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 1)

HÕSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Jelvényeid: Naprend (a Chara-din elleni harcért).
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 harcos, 2 királynõ, 30 élõholt, 19 vadász, 20 nagymester, 22 parafenomén, 20 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: elsõ hely a hercegnõ megmentésében a XX. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bronzsisak ($88) 1 * cetbõr válltömés (#1091) 4   kígyóbõr kesztyû (#49)
1   mászókarom (#78) $1   rejtõköpeny ($277) 1 * rinóbõr öv (#685)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * zangrozi csizma (#451)
1 * Zu'lit koronája (#821)        
Fegyverek és lövedékek
3   bumeráng (#249) 1   cápaölõ tõr (#480) 14   csontpálca (#329)
1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 3   ezüstshuriken (#327) 4   ezüsttollú nyíl (#363)
1   fúvócsõ (#20) $1 * harci kalapács ($174) 3   hosszú íj (#111)
9   kerek kõ (#19) 1   kõhegyû lándzsa (#7) 1   kõkalapács (#13)
4   kõkés (#6) 28 * mérg. ubuk dobónyíl (#188) $2   mérg. ubuk tüske ($137)
19   mérg. vas dobónyíl (#190) 7   mérgezett tüske (#23) $4   nyílvesszõ ($108)
1   obszidián tüske (#481) 1   ryuku buzogány (#696) 1   szigony (#389)
$1   szöges bunkó ($8) 3   szögletes kõ (#17) 36   tolmokov-koktél (#351)
15   ubuk dobónyíl (#138) 61   ubuk tüske (#131) 1 * varkaudar szablya (#516)
38   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany masszariasztó (#437) 2 * Eldaran karkötõje (#373) 1   ezüst gyûrû (#180)
$1   ezüst karkötõ ($158) 1   ezüst nyaklánc (#117) 1   halálhozó talizmán (#813)
$1   obszidián függõ ($195) 4 * obszidián karkötõ (#229) 2   ónix masszavadító (#438)
1 * örökkéval. topáza (#1247) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 2 * rothasztó talizmán (#815)
1 * szem szimbólum (#142) 1 * vark. pecsétgyûrû (#1171) 1 * vortex talizmán (#812)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   áldott kõ (#642) 4 + aranypikkely (#415) 7   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 19 + deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221)
1   dorony duda (#235) $1   ezüst kulcs ($184) 1   Ezüstmágus kürt (#697)
2   fáklya (#36) 2   furulya (#233) 3   fûszerkeverék (#1170)
1   hûségérme (#1141) 14   kaja (#2) 2   kis ónixkulcs (#1110)
5   kötél (#92) 7   kristályfolyadék (#449) 1   lant (#238)
1   mágikus hátizsák (#735) 2   manakristály (#500) 1   mászókampó (#165)
1   mérleg (#81) 1   moa varázsdoboz (#1133) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   nyomkeresõ talizmán (#671) 1   olló (#335) 1   orvosságos zacskó (#682)
1   párducbõr pénztárca (#1118) 10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167)
3   sámán gyógykenõcs (#1139) 1   szeksztáns (#32) 8   szent jogar (#150)
1   szuper dobóháló (#273) 1   tatu dob (#234) 4   távcsõ (#42)
16   varkaudar pálinka (#1137) 3   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
11   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 6 csepp tinta (#101), fér még: 104]
5   fûszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
5   huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 53]
10   kavadu iszák (#25) [bennük 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 97]
2   mágusszelence (#1076) [üres, kapacitás: 20]
1   molluszk ház (#353) [benne 2 korty degradátor váladék (#354), fér még: 4]
16   sullár hólyag (#168) [bennük 69 csepp spiritusz (#170), fér még: 251]
3   szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 30]
14   uzbány csõr (#169) [bennük 106 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62]
6   vizestömlõ (#3) [bennük 110 korty víz (#27), fér még: 10]
13   zöld üveg (#82) [bennük 69 csepp ragasztó (#83), fér még: 191]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
16   acélpengõke (#231) 2   alligátorbõr (#661) 21   álompor (#396)
4   amniosz (#203) 1   aranytoll (#572) 1   aurach bõr (#658)
1   aurach fog (#657) 1   bev formázó minta (#299) 2   cru formázó minta (#300)
12   csuklyavirág (#133) 8   darázsfarok (#654) 16   darázsszárny (#652)
2   dözmöng szív (#122) 22   drótszõr (#37) 3   elkarog szõr (#665)
3   etra hályog (#712) 3   ezüstdarab (#326) 9   fabontó (#106)
34   fekete gyöngy (#99) 1   féregbél (#1071) 8   fokhagyma (#403)
6   fõnixtoll (#563) 9   fülemüle agyar (#267) 5   galachmit (#310)
8   grifftojás (#179) 42   gyöngymangó (#135) 2   halcsont (#390)
13   ilkin érc (#232) 14   jégszív (#282) 17   karbin plazma (#199)
17   kazmár gyökér (#205) 7   kék orchidea (#68) 1   kobudera csont (#705)
27   kõszem (#304) 34   kvazár (#244) 2   lajhár csont (#236)
8   liumbe hajtás (#655) 165   madártoll (#112) 9   manifeszt.nyúlvány (#214)
3   moa burát (#384) 4   moa gyöngy (#378) 2   moa obszidián (#380)
4   moa smaragd (#377) 11   moa üveggömb (#383) 2   moa zafír (#381)
5   mocsári penke (#148) 1   Morgan kristálya (#659) 3   móri gyümölcs (#116)
28   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667) 30   óndarab (#85)
1   ormánygõte csont (#21) 31   pirkit (#153) 54   polip szívóka (#391)
7   pular kristály (#239) 2   purifikátor háj (#269) 14   quwarg tojás (#360)
1   rájabõr (#404) 11   rakolits por (#669) 7   ramit kõ (#226)
17   remák szív (#264) 32   rézdarab (#70) 6   rinóbõr (#651)
7   rókafarok (#124) 1   sáfránykristály (#675) 1   sárkánypikkely (#292)
3   sáska amulett (#668) 17   smirglilevél (#29) 11   szulfagor agyar (#677)
1   szulfin (#676) 1   szuperkötél (#209) 3   tarantulakarom (#887)
11   téfea-agy (#172) 2   teknõsesszencia (#702) 21   Thargodan esszencia (#328)
8   tükör (#43) 20   varányszem (#30) 34   vasérc (#152)
11   xirnox szív (#213) 1   yetiszív (#1070)    

Összsúly: 245.75 kgMegterheltség: 180%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 215% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 199 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bundás kabát (#1068) 1769   dözmöng szív (#122) 57   elkarog szõr (#665)
8   esszenciakristály (#350) 20   ezüstshuriken (#327) 2   ketrec (#216)
5   ryuku kopja (#694) 1   súlyzó (#347) 1   teknõcpajzs (#417)
1   térutazó szerkezet (#1085) 1   tyrex csont (#280) 1   varkaudar látógömb (#1107)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 aranytermõ erszény (#819) 1 dözmöng szív (#122)
16 ezüsthegyû nyíl (#323) 4 ezüsttõr (#322) 1 halálhozó karkötõje (#816)
1 hatalom fülbevalója (#817) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 9 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 orgyilkos tõr (#225) 5 ryuku kopja (#694)
1 ryuku szablya (#695) 1 sárga erõöv (#276) 2 spiritusz (#170)
1 szirén köpenye (#820) 1 teremtés zsákja (#818) 1 vasalt bunkó (#181)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 1 darázsszárny (#652)
1 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327)
1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 1 hosszú íj (#111)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 nyílvesszõ (#108)
1 obszidián függõ (#195) 6 pirkit (#153) 4 pular kristály (#239)
1 rejtõköpeny (#277) 4 rézdarab (#70) 1 szöges bunkó (#8)
2 szulfagor agyar (#677) 1 téfea-agy (#172) 21 Thargodan esszencia (#328)
1 ubuk tüske (#131) 5 vasérc (#152) 11 víz (#27)



E körben tett lépéseid térképe

(100,79) részeg kalandozó (#187), Fairlight oltár, Qy Eonarda Thianor (2811. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót, viszont dec. 28-án, és 31-én délelõtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól, ha olyan tárgyat próbálsz felvenni, ami a tárgyhelyedet bõvíti, akkor is felveszed, ha épp be van telve a hátizsákod.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.