Tiamat,the Mighty 131. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. aug. 19. 9h:07'
EZ A 183. JÁTÉKHETED, 131. FORDULÓD
184. játékheted kezdete: aug. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3695
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 13
Extra forduló: 17 |
|
TIAMAT,THE MIGHTY KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,67] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 aranyló ugarhéj (eladási ár:
170 arany, ebbõl a kezelési költség: 17 arany), 2 aranyló ugarhéj (eladási ár: 185 arany, ebbõl a kezelési költség: 18 arany)
ellenértékét.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a sötét fõgnóm (ld. enc.), a bávatag
golombár (ld. enc.), a kultúrmasztodon (ld. enc.) és a trikornis herceg (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni
(készíteni) ketrecet (ld. enc.), remák szivet (ld. enc.), din formázó mintát (ld. enc.) és réz papi karkötõt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+32 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+90 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+5 pszi pont.)
Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy dûnekukac nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt.
[8 pontot használtál fel, van még 303.]
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanoda
munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 303.]
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van!
Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]
* 4. KP: | használod a 64. pszi képességet
| 5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 293.]
d 16 3 | eldobod a 16. tárgyat (3 darabot)
| Elhajítasz 3 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
d 130 | eldobod a 130. tárgyat
| Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
| A csuklódra húzod az umbatari karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a
tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak
segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+45 életerõ.) [30
pontot használtál fel, van még 263.]
[76,66] Dombos vidékre érkeztél. Látsz egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg
marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy
olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a
faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre.
Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint
a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy
határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ
gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol
próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett
gumó. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ
(kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [12 pontot használtál fel, van még 251.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat
szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 221.]
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra
| [76,65] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz.
Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. A fû
zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut
közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut
oszlopos lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy
eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet
találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes)
mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [76,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen.
Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás
burástya testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a
bõrödet. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel
felnyársalod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás
burástya jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A
szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2
életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod
(+1 lõfegyver). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy
rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma
van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy
felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38.
jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia híveié. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat,
amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [75,63] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Hirtelen mozogni
kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod,
hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény bûzfelhõt lõ rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû
lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach jobb oldalát. (3 támadással 75
életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az északi
aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó,
nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy
manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Látsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz,
egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy
hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a
tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még
egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes
alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek
északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36
pontot használtál fel, van még 185.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg,
akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre.
(+48 életerõ.) [30 pontot használtál fel, van még 155.]
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra
| [74,62] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Utad során felfedezel egy világítótornyot.
A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy nyuhaj karbin nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy
sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 46
életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lépkedõ lény meg sem
próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. Úgy döntesz, itt az ideje,
hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll
ragyás bõrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadtroll ragyás bõrét. (1 támadással 10
életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt
csippent le a lábfejedrõl a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll teste
sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! Véres nyál
csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ennivaló, hamm,
hamm! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [74,61] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy csillezsályát. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy
gondolod, hogy a közeledõ nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont
nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 3 vashegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin fejét. (3 támadással 53
életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vashegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes!
Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek
délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek
északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [74,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az
biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál
egy vaskohót. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívõi építették. Miközben fütyörészve
sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag
régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss
árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss
alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 119.]
[74,59] Épületek tûnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló
profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod az útonálló bal oldalát. (1
támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 10
életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: "
ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy
nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy fõutcát. Találsz
egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi
grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei!
Erõnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt
fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Nem mindig az erõ a nyerõ! Vigyázz! Jön az
ÁRNYMENÕ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENÕ! " A következõ épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy
Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy helyen
egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Álljon-e tábla az õsi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa
régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Õsi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [12 pontot használtál fel, van
még 107.]
a 50 5588 16 | átadod az 50. tárgyat az 5588. kalandozónak (16 darabot)
| Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 107.]
gyk 123 30 | gyakorolsz a 123. tárggyal 30 pontért
| Kikapcsolódásként edzel egy kicsit. Érezhetõen fejlõdött a jártasságod az ütõfegyverek terén. Már nem sok kell a következõ
szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 77.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 47.]
a 50 4028 100 | átadod az 50. tárgyat a 4028. kalandozónak (100 darabot)
| Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 100 aranyat Boriasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 42.]
be 670 | bemész a 670. épületbe
| Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó,
és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselõ, áttetszõ alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák
szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerõsként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi
taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexbõl (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN
parancs paramétereként kell megadnod): tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, varázsvédelem (#34)
35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41)
80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs
(#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, varázsszem (#184) 65
aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért. Lebotorkálsz a lépcsõn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot
használtál fel, van még 37.]
be 683 | bemész a 683. épületbe
| Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki
bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál
fel, van még 32.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [5 pontot használtál fel,
van még 27.]
* 2. BP: | használod a 233. tárgyat
| Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [20 pontot
használtál fel, van még 7.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét
tekercseket. (+1 gonoszság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz.
Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy
picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a
tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 272 pontot. A következõ körben
tehát 279 pontot költhetsz el.
SÖTÉT FÕGNÓM (136. ELLENFÉL)
A sötét fõgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A
varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élõ anyaggal való kísérletezésben, a mérgek
keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyû legyõzni, mint egy átlagos sötét
gnómot.
|
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket
azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörûséges szigetet velük õriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán
nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk,
nincs mitõl tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak
sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította õket néhány egyszerû druida varázslatra is. Közelharcban óriási
bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.
|
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY)
Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítõ, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevõ
mindentõl ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerûen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus
masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc:
általában csak az agyvelõt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt
igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni.
|
TRIKORNIS HERCEG (261. SZÖRNY)
Rejtett, ember által háborítatlan ligetekben, vidáman csordogáló csermelyek partján, trikornis kancákkal körülvéve él a
trikornis herceg, az erdõk ura, a rengeteg békéjének felügyelõje. A trikornis herceg óriási termetû hófehér paripára
hasonlít, homlokán három szarvval. Azok a gonosz teremtmények, akik ártani próbálnak az erdõnek, hamar
megtapasztalják, hogy nemcsak egy "lóval" állnak szemben. A trikornis herceg intelligenciája és mágikus ereje legendás. A
békében élõ bölcs teremtményt csak egyetlen esetben fogja el az értelmetlen gonoszság iránt érzett harag: ha éjkornissal
találkozik. Ha ez a két lény harcba kezd, messze kerüld el a környéket, a gigászi összecsapás nem halandó szemnek való
látvány.
|
KETREC (216. TÁRGY)
Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyû feladat. Elõször is szükség van két antilopbõrre,
amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bõrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged
van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható
ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban
rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme
elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos
leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában.
|
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek
nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csõdöt mond. A remák szív a deus ex
machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.
|
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színû, áttetszõ tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot
formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus
procedúra folyamán lehet elõállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentõ Mirin rúna. Ennek a mágikus
tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértõ kovácsok kard alakúra formázni.
|
RÉZ PAPI KARKÖTÕ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követõi varázslatainak erõsségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A
semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen elõnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötõt! E
varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erõssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötõ hatása nem
adódik össze más, hasonló jellegû tárgyakéval.
|
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb
óvakodsz. A barlang mélyébõl egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elõ nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elõ. Bizalmatlanul mér végig
téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a
munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - elõször tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged
nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy késõbb esetleg még jobb üzletekrõl is lehet szó. Lehet, hogy érdemes
megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tõle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]
|
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bõrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tõled. Persze, a
tárgy igazándiból egy kezdõ tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás
szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlõdik. Ez azonban tényleg csak kezdõknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már
nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.
|
KARAKTERLAP |
Tiamat,the Mighty, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bõröd. Leah tanítványa vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 131. fordulód.
Erõ: | 23 (25) | | Szint: | 16 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 27 (28) | | Támadás: | 18 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | | Védekezés: | 23 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 18 (19) | | Életpont: | 307/226 | | Jellem: | gonosz (99) | | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (21) | | Varázspont: | 221/59 | | Pénz: | 366 arany | | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/13 | | Pszi pont: | 7/5 | | | | | EFejl: | 57 |
|
Eddig összesen 501 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2539 TP-t kaptál. Jelenleg 134417 TP-d van. A következõ szinthez még 45583 TP szükséges. Trófeáid: elit palotaõr, pattanóböde, erszényes elkarog. A 122. fordulódban 38 arany került a bankszámládra. 43 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 20 | | vágófegyverek: | 3 |
ütõfegyverek: | 8 | | lõfegyverek: | 13 (+1) | | dobófegyverek: | 5 |
|
Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); vashegyû nyíl (#176) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 10 | | 2. nyomkövetés: | 17 (+1) | | 3. lopás: | 4 |
4. mászás: | 4 | | 5. csapdakészítés: | 10 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 49 | | 8. titkosírás: | 3 | | 9. felderítés: | 5 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 2 | | 11. teológia: | 10 | | 12. taumaturgia: | 10 |
13. versengés: | 3 | | 14. zene: | 1 | | 15. szörnyismeret: | 5 |
16. pszi: | 1 | | 17. zárnyitás: | 1 | | 18. vadászat: | 14 |
19. bányászat: | 5 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
készítesz púderkövet (#119) (max. 1 darabot , csak egyszer) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
sünmedve (#33), bakkura (#52), bolhakutya (#17) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
fabontó szójer (#71), vízionár (#66), ember (#1), fémbontó szójer (#150), gonoszok (#988) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
11. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
hhaar burka (#32), tükörpajzs (#101) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Valószínûleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 2) |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit. |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | Mágikus Koponya (#279) | 1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erõöv (#276) |
1 | | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzpenge (#126) | 1 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | * | hosszú íj (#111) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | | mérgezett vasnyíl (#187) |
1 | | orgyilkos tõr (#225) | 52 | | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) |
12 | * | vashegyû nyíl (#176) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
2 | | borostyán függõ (#162) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) |
1 | * | örökkéval. zafírja (#1116) | 1 | * | umbatari karkötõ (#278) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | ásó (#34) | 1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) |
1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | | dobóháló (#221) | 1 | | fáklya (#36) |
1 | | féregnyereg (#1532) | 1 | | furulya (#233) | 13 | | kaja (#2) |
1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) |
2 | | rézkulcs (#75) | 4 | + | sötét tekercs (#535) | 1 | | szeksztáns (#32) |
2 | | vaskulcs (#183) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
8 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 69] |
1 | | fûszertartó (#210) | [benne 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 4] |
2 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 17 csepp spiritusz (#170), fér még: 23] |
10 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 50 csepp ugh méreg (#166), fér még: 70] |
4 | | vizestömlõ (#3) | [üres, kapacitás: 80] |
1 | | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
3 | | acélpengõke (#231) | 57 | | álompor (#396) | 10 | | aurach fog (#657) |
1 | | darázsfarok (#654) | 3 | | dorony tüdõ (#212) | 3 | | drótszõr (#37) |
2 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | evaporõr háj (#105) | 1 | | fekete gyöngy (#99) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | grákóbõr (#41) | 3 | | grifftojás (#179) |
3 | | kaktusztüske (#114) | 4 | | karbin plazma (#199) | 2 | | kõszem (#304) |
1 | | lapkorong (#80) | 20 | | madártoll (#112) | 1 | | moa jádekõ (#382) |
1 | | mocsári penke (#148) | 1 | | mutáns csont (#331) | 5 | | óndarab (#85) |
1 | | ormánygõte csont (#21) | 10 | | pirkit (#153) | 1 | | púderkõ (#119) |
6 | | rakolits por (#669) | 18 | | rézdarab (#70) | 1 | | rinóbõr (#651) |
28 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | surranó kígyó bõr (#47) | 7 | | szárnyas hernyó (#69) |
2 | | szulfagor agyar (#677) | 1 | | szvó-ektoplazma (#151) | 16 | | tigroszlán fog (#63) |
1 | | troll csont (#704) | 8 | | vasérc (#152) | 2 | | vízionár szem (#102) |
|
Összsúly: 78.98 kg | Megterheltség: 131% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
100 | | arany (#50) | 3 | | bordacsont (#16) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) |
1 | | kaja (#2) | 6 | | spiritusz (#170) | 2 | | vashegyû nyíl (#176) |
4 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
3 | | aurach fog (#657) | 2 | | karbin plazma (#199) | 3 | | ugh méreg (#166) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(74,59) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci
Iskola (#698), vaskohó (#155), fõutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86)
(74,61) csillezsálya (#1252, belõle készíthetõ: #1253), nyuhaj karbin (#110)
(74,62) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), vadtroll (#70)
(75,63) északi aurach (#350), Fairlight oltár, manóodú (#698), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 30. jellempróba
(76,64) ragyás burástya (#111), egy ismeretlen isten rúnaköve, 38. jellempróba, Raia oltár, álomvirág (#395, belõle
készíthetõ: #396)
(76,65) Elenios oltár, törpemammut (#115)
(76,66) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár,
olvasztókemence (#86), 21. jellempróba
|