Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnyékdémon
Küldd el képeslapként!
"Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona." - részlet az Encyclopedia Fantasia árnyékdémonokról szóló részéből
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 09:43:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Xilanne 48. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 18. 15h:24'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 48. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: okt. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 436
Extra forduló: 6

XILANNE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,99] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 mandibulakaszát (89 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ezüst karkötõt (60 arany). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívõkbõl álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Elõveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelmûen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kõszobrot. Ettõl? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek õk: A Földelem Urai.

Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja elõtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, elsõ pillantásod a trónra, és a rajta ülõ koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekbõl tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két õrszem, akiket a kapunál lesbõl kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+19 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+12 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 207.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat a 685. tárggyal a 900. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 207.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 207.]


p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefõzöl egy adag fõtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 fõzés). [3 pontot használtál fel, van még 199.]

v 16 elmormolod a 16. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

v 8 elmormolod a 8. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gondolatolvasás varázslatot! Készen állsz a tudatokba való behatolásra. [-9 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 193.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerõn vagy! (+120 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 191.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[108,98] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebbõl sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Apa Tifusz vigyorog kajánul. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar bajnok. {max. életpontja: 86-175.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekezõ varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar bajnok bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felsõ támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 11 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdõ, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,97] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tõled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy mûvészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A fûben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A szél pont a hátad felõl fúj, így könnyû dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy varkaudar íjász közeledik feléd! {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,96] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve!
(Feltételes támadás:) Egy ragyás burástya! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 6 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 480 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 160.]

h 142 használod a 142. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erõsödik, a szöveg a tudatalattidból jön: õsi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted idõérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi idõn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az idõközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kõemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbûvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben. - Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hû szolgám. Istened elvárásainak megfelelõen cselekedtél. [10 pontot használtál fel, van még 150.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vakító fény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. 2.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! 3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 120.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. 2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] 3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 43 189 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 189. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 43 988 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a gonosz jellemûeket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 43 111 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a 111. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 43 998 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ftv 43 999 felt. tám/véd. varázslat a 43. varázslatot a nõket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[106,97] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielõtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergõ Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevû ember kivégzésérõl. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 136-160.} Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy vakító fény varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megkarcolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 43 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erõvel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 27 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben idõnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+17 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyûjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szõrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+20 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+17 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledõ vadász varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 56-60.} Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvagdosod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 370 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [84 pontot használtál fel, van még 6.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+175 életerõ.) A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 4.]

kut 45 kutatsz 4 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Lecsatolod a Métely páncélját, majd magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Istened ennek örülni fog. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 60 arany fejpénzt kaptál. Ez a nap kifejezetten strapás volt, de nem gond, hiszen te meg kifejezetten strapabíró vagy! (+1 max. életerõ.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következõ körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAKÍTÓ FÉNY (43. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ellenfeled szemére helyezve ezt a vakító energiagömböt, gyakorlatilag teljesen megvakíthatod. Ha sikerrel jársz, a másiknak héttel rosszabb lesz a támadása, ezáltal csökkentve az esélyét, hogy eltaláljon. Elmondása 7 VP-be kerül.

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nõ. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezõre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.



KARAKTERLAP
Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemû kobudera nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Elenios tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (20). Ez a 48. fordulód.

 Erõ:14  Szint:13  Merészség:8/1 Magasság:141 cm 
 IQ:26  Támadás:13  Agresszió:3 Testsúly:53 kg 
 Ügyesség:14  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:2/2 év 
 Egészség:24  Életpont:237/262  Jellem: jó (122) Tul. pont:
 Szerencse:17 (22)  Varázspont:236/28  Pénz:193 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/8   Pszi pont:83/13      EFejl:
Eddig összesen 152 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 850 TP-t kaptál. Jelenleg 46037 TP-d van. A következõ szinthez még 1963 TP szükséges. Trófeáid: sötét fõgnóm, rõtmanó berzerker, ragyás burástya. A 36. fordulódban 14 arany került a bankszámládra. 16 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 2
  vágófegyverek: 14   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 1
  dobófegyverek: 12       

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 2   2. nyomkövetés: 11   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 7   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 10 (+1)   8. titkosírás: 1   9. felderítés: 2
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 3   12. taumaturgia: 9
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 4   15. harcmûvészetek: 1
  16. zene: 1   17. szörnyismeret: 7   18. pszi: 12
  19. zárnyitás: 1   20. vadászat: 2   21. vitalitás: 1
  22. bányászat: 4   23. fõzés: 3 (+1)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 25 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod púpos burástyát (#92) hurokcsapdával (#217)
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), nukleáris cickány (#155), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)vakító fény (#43, 7 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bûvölés (#20) (1113,5)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> sötét gnóm (#132) agykorbács (#97) >> sötét fõgnóm (#136)
vakító fény (#43) >> férfiak (#998) vakító fény (#43) >> varkaudar behemót (#189)
vakító fény (#43) >> gonoszok (#988) vakító fény (#43) >> ragyás burástya (#111)
vakító fény (#43) >> nõk (#999)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál.
2.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!]
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * kvazár sisak (#266) 1 * láncing (#222)
1 * lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1 + Métely páncélja (#1562)
1 * rinóbõr öv (#685) 1   sárga erõöv (#276) 1   teknõcpajzs (#417)
1 * varkaudar csizma (#317)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127)
1   mérg. ubuk tüske (#137) 1   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171)
1   tüske (#22) 4   ubuk dobónyíl (#138) 1   vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   arany masszariasztó (#437) 1 * Eldaran karkötõje (#373) 5   ezüst gyûrû (#180)
3   ezüst karkötõ (#158) 3   ezüst nyaklánc (#117) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1   ónix masszavadító (#438) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * rothasztó talizmán (#815) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szem szimbólum (#142)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 2   aranytû (#272) 2   bronzkulcs (#76)
5   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   Éjmágus tükre (#1100)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 6   kaja (#2)
1   kötél (#92) 1   kulcskarika (#648) 1   rézkulcs (#75)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32) 3   szent jogar (#150)
1   távcsõ (#42) 1   varkaudar pálinka (#1137)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 24]
5   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 54]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 36]
9   zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 161]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
33   álompor (#396) 1   dorony tüdõ (#212) 1   dözmöng szív (#122)
1   elf csont (#664) 6   fõnixtoll (#563) 2   gyíkfû (#201)
6   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232) 1   kazmár gyökér (#205)
1   kobudera csont (#705) 34   madártoll (#112) 1   mutáns csont (#331)
2   nektoraf faggyú (#667) 12   ovimon-bogyó (#207) 10   pirkit (#153)
2   púderkõ (#119) 1   remák szív (#264) 2   rókafarok (#124)
9   smirglilevél (#29) 1   szulfin (#676) 1   Thargodan esszencia (#328)
1   troll csont (#704) 3   varkaudar csont (#1113) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 45.69 kgMegterheltség: 120%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   ásó (#34) 10   kaja (#2) 5   rinóbõr (#651)
1   rövid kard (#171) 10   szárnyas hernyó (#69) 2   szent jogar (#150)
20   tankány karom (#237) 8   uzbány csõr (#169) 3   varkaudar látógömb (#1107)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 2 szent jogar (#150)
9 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 4 ugh méreg (#166)    



E körben tett lépéseid térképe

(106,96) 24. jellempróba, oltár, ragyás burástyák (#111)
(106,97) varkaudar behemót (#189), mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, 34. jellempróba, vadász
varkaudar (#108)
(107,97) Sheran oltár, 38. jellempróba, varkaudar íjász (#687)
(108,98) mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba, varkaudar bajnok (#190)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.