Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zarknod kovácsai
Küldd el képeslapként!
A Zarknod tleikanjai által kovácsolt vértezetek ősi relikviák, amelyekhez még csak foghatót sem igen ismernek Ghallán. Ezek a páncélok képesek viselőjüket megvédeni az éjfattyak és más, hasonlóan iszonyú és idegen teremtmények azonnali halált és még borzalmasabb dolgokat okozó támadásaitól.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 09:55:25 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Aldaril 151. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jan. 10. 9h:15'
EZ A 335. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
336. játékheted kezdete: jan. 12.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3525
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 106
Extra forduló: 11

ALDARIL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Soi D'Arnan önfeláldozása révén megmenekültél Thier Mirgandil pszi-regenerációjától.

Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja elõtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, elsõ pillantásod a trónra, és a rajta ülõ koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekbõl tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két õrszem, akiket a kapunál lesbõl kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserõd regenerálódik. (+188 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+65 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A madárkád varázsol rád: Készen állsz a tudatokba való behatolásra. Karizmatikusabbá váltál. A lottó 589. hetének nyerõszámai: 3, 1, 16. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erõ! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 292.]


tno 3 4 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövõben. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ek 42 4 t. energia kisütése: 42 4
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Elõállítottál 24 varázspontot. (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 292.]
v 160 1 elmormolod a 160. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Sikerült elmondanod a varázskõ készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kõszembe. [-120 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]

v 160 1 elmormolod a 160. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmondtad a varázskõ készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kõszembe. [-120 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 269.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [131,38] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 25 pontot kell rá költeni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 85 pontot kell rá költeni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 261.]

be 72 bemész a 72. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. A járatban sötét félhomály van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 4 mozogsz 4
Hangtalan léptekkel osonsz elõre. [2. PONT.] Halk, zümmögõ hangot hallasz, amint rálépsz az elõtted levõ kõlapra, majd a következõ pillanatban valami borzasztó szívóerõ tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-5 varázspont]. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [4. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] [10 pontot használtál fel, van még 246.]

h 305 1 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 8 9 15 mozogsz 8 9 15
Haladsz elõre. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [15. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 15 12 10 mozogsz 15 12 10
Egyhelyben toporogsz. Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levõ rézkulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tû szúrt meg. (-1 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védõgyûrû, 80 arany, 30 drótszõr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [15. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [10. PONT.] Egy varkaudar behemótot veszel észre magad elõtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erõsebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ryuku szablyával felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+18 varázspont). 1213 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 10 mozogsz 10
Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

h 305 1 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 18 mozogsz 18
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [18. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütõ ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hoppálé! 1 pszi élõsködõ, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementál lakik itt. {max. életpontja: 15-19.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy pszi elementál lakik itt. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütõ ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A pszi elementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 560 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy pszi elementál! {egyik sebzési módja: 4x 1d4+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 560 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tûnik, hogy egy pszi elementál. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+4.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 560 tapasztalati pontot kaptál. Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Elõször nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-6 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 10 9 8 mozogsz 10 9 8
Folytatod az utat. [10. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Bevilágítva magad elõtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 1 mozogsz 1
Haladsz az ellenséges labirintusban. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vízionár. {egyik sebzési módja: 2x 1d8+1.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmetes, démoni lény jelenik meg elõtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögõ pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyõzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tûnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vízionár vizenyõs szemét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [2. PONT.] Elértél a lépcsõhöz. Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 166.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[131,39] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az elsõ varkaudart. Felfedeztél egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios hívõi építették. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Lord Kis Se vigyorog kajánul. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,40] Még mindig hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy erszényes elkarog elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,41] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Lítia De Fandargo elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Fényutas. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 142.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[132,42] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy mélytengeri kráken orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [132,43] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Tsen - Dour egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tûz. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találkozol egy világoskék, tüsi hajú, szemüveget viselõ kobudera férfival. A bõre lila. Õ Mocskos Buddha férje! Leah bíborosa. Egy fekete bõrcsizmát, egy jegygyûrût, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Felszerelését egy fagymágus trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. {támadása: 25.} Érzékeled auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. (Csábmosoly.) Otthagyod a másik kalandozót. [24 pontot használtál fel, van még 118.]

ef 3 energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 884 TU szükséges. Egészséged TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 98.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 95.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 95.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledõ homokféreg nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 73-78.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a homokféreg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a homokféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a homokféreg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A homokféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A homokféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. Kiváló munka volt (+9 varázspont). 500 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 55.]


tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 17. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a gondolatolvasás hatása. Elmúlt a csábmosoly hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következõ körben tehát 322 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP
Aldaril, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû alakváltó nõ vagy. A bõröd világosabb az átlagosnál. Elenios püspöke vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

 Erõ:32 (33)  Szint:19  Merészség:7/1 Magasság:166 cm 
 IQ:35  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:67 kg 
 Ügyesség:24  Védekezés:27  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:21  Életpont:281/230  Jellem: jó (488) Tul. pont:
 Szerencse:26 (28)  Varázspont:823/117  Pénz:802 arany Kép. pont:11 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:152/72       EFejl:
Eddig összesen 804 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4573 TP-t kaptál. Jelenleg 379463 TP-d van. A következõ szinthez még 70537 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ekharion, óriásféreg. A 147. fordulódban 3752 arany került a bankszámládra. 3902 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 17   szúrófegyverek: 1   vágófegyverek: 23
  ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 3   dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << ezüstkard (#325)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 24   2. nyomkövetés: 47 (+1)   3. lopás: 1
  4. mászás: 1   5. csapdakészítés: 13   6. csapdaészlelés: 3
  7. gyógyítás: 25   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 15
  10. szörnyidomítás: 3   11. teológia: 21   12. taumaturgia: 28
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 1   15. harcmûvészetek: 12
  16. zene: 18   17. szörnyismeret: 2   18. pszi: * 19
  19. zárnyitás: 1   20. vadászat: 2   21. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot , csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot , csak egyszer)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nukleáris cickány (#155), jégtroll (#164), kétfejû troll (#163), Noah Mebere (#4675), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bûvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)  
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
vakító fény (#43), agykorbács (#97), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189)   izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)   villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> joviális m.szockó (#211)   villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Familiárisod egy aranylille.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Elenios papjait állandó támadások érik a bûvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bûvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)
2.) Gigászi méretû küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Nem tûrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtõl három varkaudar behemót, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 2)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 * fekete bõrcsizma ($247) 3   kígyóbõr kesztyû (#49) 1 * kvazár sisak (#266)
1   lánckesztyû (#230) 1   mászókarom (#78) 1   nagy vaspajzs (#161)
1   rákpajzs (#98) 1 * rejtõköpeny (#277) 1 * sárga erõöv (#276)
2 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   csontkés (#11) 2   csontpálca (#329)
10 * ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20) 1   kõkés (#6)
1   raptor szablya (#482) 1 * rövid kard (#171) 1 * ryuku szablya (#695)
13   tüske (#22) 6   ubuk dobónyíl (#138) 67   ubuk tüske (#131)
1   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ametiszt medál (#275) 2   aranygyûrû (#193) $1   borostyán függõ ($162)
1 * Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst gyûrû ($180) 2   ezüst nyaklánc (#117)
1 * jegygyûrû (#736) 1   koponya szimbólum (#139) $1 * obszidián karkötõ ($229)
1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 2 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * szem szimbólum (#142)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 + aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 2   csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1   dorony duda (#235) 1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   ketrec (#216) 2   kis aranykulcs (#240)
2   kis vaskulcs (#40) 1   kötél (#92) 1   kristálygömb (#265)
1   márványkulcs (#245) 3   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186)
1   rézkulcs (#75) 1   shinai gömb (#348) 2   szeksztáns (#32)
2   szent jogar (#150) 3   vaskulcs (#183) 1   zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 50]
2   fûszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 5 csepp spiritusz (#170), fér még: 115]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 48]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 26]
4   zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 2   bunthar bõr (#733) 1   csuklyavirág (#133)
34   drótszõr (#37) 11   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712)
3   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 3   galachmit (#310)
2   gyíkfû (#201) $23   kaktusztüske ($114) 5   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 3   kõszem (#304) 25   madártoll (#112)
1   mákrózsa virág (#56) 5   mutáns csont (#331) 5   púderkõ (#119)
2   purifikátor háj (#269) 5   rókafarok (#124) 1   rozmárfog (#1069)
7   sünmedve tüske (#14) 1   szockó hólyag (#355) 1   téfea-agy (#172)
1   teknõcteknõ (#416) 1   teknõsesszencia (#702) 32   tigroszlán fog (#63)
1   tükör (#43) 2   vasérc (#152) 4   vízionár szem (#102)

Összsúly: 80.58 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 45 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
10   isteni könnycsepp (#260) 1   moa üveggömb (#383) 2   nektoraf faggyú (#667)
2   pular kristály (#239) 28   ragasztó (#83) 10   rákfatty váladék (#333)
1   Thargodan esszencia (#328)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kõszem (#304) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
80 arany (#50) 2 csontpálca (#329) 24 drótszõr (#37)
1 sáfránypor (#211) 1 smaragd védõgyûrû (#223) 2 vízionár szem (#102)



E körben tett lépéseid térképe

(131,38) a 72. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belõle készíthetõ: #119), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155),
Sheran rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), vízionár
(#66)
(131,39) mély szakadék (#154), Elenios oltár, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720)
(132,40) oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely
(132,41) oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(132,42) szent tölgyfa (#393), oltár, mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(132,43) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)
(132,44) nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy kobudera férfi, homokféreg (#121)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.