TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. jún. 6. 8h:52'
EZ A 289. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
290. játékheted kezdete: jún. 13.
A következõ fordulódat legkorábban
a 290. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #3316
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0
|
SPIRIT O'FOREST KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Istened templomában pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A
táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 6.
napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Laurana visszaadott 1 sáfrányport.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra
bukkansz. Arra is rájössz, hogy nõ volt az illetõ. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú fekete
hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati
képességet használt a tettes.) Ezért méltán várhatsz dícséretet istenedtõl. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+332 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék
csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Azt a tudati
energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+45 TVP). Elhagyod a templomot. A lottó 453. hetének
nyerõszámai: 26, 20, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy õrült varázsló nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot
használtál fel, van még 487.]
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot
használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 483.]
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 483.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál
fel, van még 481.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 479.]
* 3. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 24. varázslatot a 70. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 477.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 szerencse.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 475.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még
474.]
vv 58 5 | elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerõ). [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
472.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-9 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 470.]
Hulladék, ezért nem gyûjtesz elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
m 6 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre
|
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy csapat
õrjáratozó katona. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól
jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzvihar varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó
varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lõ rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád
a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás
átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami
kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az õrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal kissé megkarcolod az õrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon
fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld
rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod
az õrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az õrjáratozó katona
testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A 10 õrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz,
fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ
pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami
kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az õrjáratozó katona testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal
épp hogy megvágod az õrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9
õrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (9 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A
varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami
kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az õrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal súrolod az õrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 8 õrjáratozó
katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes
villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Most már
csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94
életerõ). [-18 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89
életerõ). [-18 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98
életerõ). [-18 varázspont.] Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem
szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy
nem estél bele. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra
egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a
veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy õrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan
védekezõ varázslatot. Egy tûzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot
alkalmaz: sötét rítus varázslatot lõ rád. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy
izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a
tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló törékeny testét. (5
támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt a
másikra rohansz. Mágusölõvel megcsapod az õrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az õrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló
pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál
rajtad. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az õrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 2020 tapasztalati pontot kaptál. A
következõ épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 aranytût 4 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért.
(Továbbmész...) [186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight híveié. magad
fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következõ épületeket látod: egy bank
(625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
Találkozol Dragon Fia,Ramadannal. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Morgan sipkáját, egy
két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet, egy arany papi
karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy
quwarg anyakirálynõ trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy
kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: semlegesnek tûnik. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló
tárgy: nagy aranykulcs, gyöngymangó, sallank karom, varázskõ, kulcskarika. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen
egy csontpozdorja (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [39 pontot használtál
fel, van még 431.]
kb 363 6 | kiveszel a bankból a 363. tárgyat (6 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjébõl 6 ezüsttollú nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
ftv 56 992 | felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot Dornodon híveit
|
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
ftv 56 991 | felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot Leah híveit
|
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 431.]
vv 127 59 76 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 76. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van
még 429.]
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 427.]
Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.]
vv 6 72 | elmormolod a 6. varázslatot a 72. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál
fel, van még 423.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 423.]
kf 553 363 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal
|
Elõkészíted a tünde íjat.
Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
tv 175 50 162 | támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot az 50. varázslatot a 162. varázslatot
|
175. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. 162. varázslat listáról törölve. [0 pontot
használtál fel, van még 423.]
tv 108 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot
|
Védekezõ varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat
|
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
tv 175 50 | támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot az 50. varázslatot
|
Támadó varázslatok listájára került: tûzvihar. 50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
kf 553 554 | kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
|
Elõkészíted a tünde íjat.
Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 423.]
m 4 4 | mozogsz délre, délre
|
[186,62] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,68] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád.
Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Végre egy kis testmozgás.
Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tûz ellen. Üdvözlésképpen egy tûzvihar varázslatot
eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 5
tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt
vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami
kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé
megkarcolgatod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenõt: lesújt a
karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az
ongóliant testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1
támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44
életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötõ, egy nagy
vaskulcs, 5 arany és egy igazgy. fülbevaló. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megtorpansz, mert
valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy a kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy
oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem:
kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt:
Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül
nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Krí Wu She vigyorog kajánul. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag
van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1
ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezõt.
délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi
(maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra,
friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll
nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Fushito Gichinnel. Egy vérvörös köpenyt, egy obszidián karkötõt, egy zafír fülbevalót, egy Rughar gyûrûjét, egy
Tharr Keresztjét, egy császári kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy zafír erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Rhatt
páncélját, egy zangrozi csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy légiós nadrágot, egy Ovgun nyakláncát és egy lidérckoronát
visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy õrjáratozó katona trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye
van: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy agyartõrt tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata
egy bazaltelementál. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
[28 pontot használtál fel, van még 395.]
be 502 3 | bemész az 502. épületbe
|
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti
kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar,
úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat egyszerû: egy élõholt quwarg legyõzése.
Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élõholt
quwarg torát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen,
tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Megmarkolva a vámpírtõrt ellenfeledre
ugrasz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod az élõholt quwarg torát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+28 életerõ). Pengepajzzsal súrolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élõholt quwarg
csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306
tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy rozoga, dûlöngélõ lépcsõ vezet a
magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány
beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak
vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a
kalandmesternek, hogy milyen is egy bazaltelementál. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell
felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes
építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenshela néven
mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé
vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy
zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül
kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem idõd, sem mûködõképes zárnyitó készleted nincs már erre a
feladatra.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [30 pontot
használtál fel, van még 365.]
be 502 3 | bemész az 502. épületbe
|
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy
pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy
lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy
sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy virág szimbólum.
Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy quwarg tojás. Hát, ez könnyû! Válaszod részletes és
kimerítõ. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány
lépcsõfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem
Quilshela. A feladatod a következõ. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt
meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerû! A duplázgatós technikát
alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [20 pontot
használtál fel, van még 345.]
be 502 3 | bemész az 502. épületbe
|
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15
arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti
kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar,
úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el
a kalandmesternek, hogy milyen is egy quwarg tojás. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz
ki egy halcsont. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként
elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony.
Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Õ lesz a
kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat a következõ: a terem közepén fekvõ norpadolótika megbotlott egy
templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésû lényt! Hosszan tanulmányozod a
pihegõ lényt, mielõtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Elõször is bekened a sérült végtagokat különbözõ gyógyfüvekkel, majd
bepólyázod õket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy vízkerékkel
üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz
fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamdorjiusbolk néven mutatkozik be, és máris
a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe
felé fordulsz, ahol már ott áll egy aurapollátor!
A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az
aurapollátor bal lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ
bûz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve a
másikra ugrasz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod az aurapollátor frötymögõ kérgét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal kicsit megvágod az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor
az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet
fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is
olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy
kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zekbrakjiussók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat
eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy Sheran fõzete. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de
azt tudod-e, hogy milyen egy manakristály. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati
pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a
magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire
eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinlena, én leszek a
kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy
moa mûszaki leírást kell lefordítanod, amit elõtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult
papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csõd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek
sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [50 pontot használtál fel, van még
295.]
m 1 7 1 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
|
[193,67] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. A ellenséges teremtmény a
földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a
kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz.
Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belédöklel a
kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival
megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette
helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy
hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben.
(+69 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Látsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést
hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje
dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgõ hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe
ugrasz, és hátranézel. Egy pszi õselementál támad rád.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled
hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi
õselementál bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát
a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál testét. (4 támadással 161
életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi õselementál egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot
sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke
mentális erõdet. (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A
teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2026 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted magadról a lény iszamló testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol
abbahagytad. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következõ kincseket találtad: 3 mérg.ubuk dobónyíl.
Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.
Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból
kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve
ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.)
Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a
Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a
derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti
a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet,
esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függõ és egy borostyán függõ. 995
tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül
elõtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi õselementál védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes õrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek -
semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod
a pszi õselementál párolgó héját. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami
kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál testét. (5
támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a pszi õselementál bal lábát. (1 támadással 16
életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi õselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A
teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány
lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Ennyi! A
másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2026 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd
egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami
komolyabb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi támad rád.
Menekülsz, mint akit sóspuskával lõttek fenékbe.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy El Condor Pasa hatalmának elenyészõ morzsájával
dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni
egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot,
és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. délkeletre nézve látsz egy
rúnakövet. északnyugatra egy Fairlight oltár van. északra egy õsi csatamezõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A
dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+75 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek
északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll
nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [192,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy kazmárt. Látsz egy oltárt. Fairlight
híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi
kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2
vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod,
megpillantasz egy Thargodan csatamezõt. keletre nézve látsz egy õsi csatamezõt. nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten
elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még
friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek
északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat,
amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [193,65] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamezõ baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas
reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet.
Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád.
Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a
mágusölõt ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg testét. (3 támadással 128 életpontot
sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz
a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól
11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati
pontot kaptál. Nos, ennyit errõl! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Elõgördül egy
Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rákpajzs és egy ubuk
dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.
A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot
tesz, majd ellõ egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt
ellenfeledre rontasz. Mágusölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 127
életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást
kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6
életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2
támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe,
hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckébõl. Hatodik érzéked veszélyt
jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 5
tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a
biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5
támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot
sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.)
Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Találsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló
mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ
ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Mefisztó vigyorog
kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre
északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. délre nézve látsz egy õsi csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb
lennél. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy
sebesült tüskés gigaféreg. Amikor elhal a zaj, elõmászol.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó
helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni
az együttmûködésre. (+72 életerõ.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek
északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss
emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre,
friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz egy barna,
hosszú hajú, barna szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Alakja elmosódik. Tharr felszentelt papja. Egy két kard
szimbólumot, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy smaragd védõgyûrût, egy mithril láncinget, egy obszidián
karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy arany papi karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy bíbor erõövet és egy Tharr Keresztjét
visel. Fegyverzetét egy purifikátor császár trófea, egy õsdentor trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Hovatartozását
apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy
agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Korgó gyomrodra hallgatva,
megállsz enni. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [262 pontot használtál fel, van még 33.]
m 6 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre
|
[192,65] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd
lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan
várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról mágiatörés varázslatot lõ rád a másik. Semmi
eredménye! A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák jobb
csápját. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz:
elõkapod a mágusölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt a másikra rontasz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod az
áeratikus hasnyák bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák
bal csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák mellédcsap a farkával! Az áeratikus
hasnyák állkapcsa a levegõben csattan. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet,
esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár
hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Látsz
egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1
álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet
erõlteted, észreveszel délkeletre egy õsi csatamezõt. délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. délnyugatra egy Tharr oltár van.
északnyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd
törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást.
Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész. Oppsz, itt járt már valaki! Még
egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes
elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek
délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó
nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 borkonyó bibét. IQ-d TF-elõdött.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 1.]
* 1. BP: | t. energia kisütése: 3 5
|
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Tudatcsata és ellenséges tudati képességek ellen is védelmezni fog. (-1 TU.) [20 pontot
használtál fel, van még -19.]
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -19.]
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat
|
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -22.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét
tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél
lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget
a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 29, 16.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd õrsárkány.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid
lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok.
(Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a
hadiszerencse III hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása.
Ebben a körben -22 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -22 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következõ
körben tehát 408 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY)
A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsõsorban az élõholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése
3D6+10, de élõholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja
csak annak engedelmeskedik, akirõl érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütõfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása
nem ajánlott.
A csontpozdorja mágikus elõállításához a megfelelõ varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltû, öt szvó
ektoplazma, 250 arany értékû egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges.
KARAKTERLAPOD
Spirit O'Forest, egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf férfi vagy. Bõröd színe zöld. Raia korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Papi
hited: 377. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.
erõ : | 36(37) |
iq : | 40(41) |
ügyesség : | 29(31) |
egészség : | 30 |
szerencse: | 41 |
tudatpont: | 42/ 41 |
| |
|
szint : | 24 |
támadás : | 21 |
védekezés: | 63 |
életpont : | 401/157 |
varázspt : | 703/ 17 |
pszi pont: | 112/-11 |
| |
|
merészség: | 8/ 5 |
agresszió: | 4 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 574 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 188 cm |
testsúly: | 57 kg |
életkor: | 166 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 26 |
EFejl: | 30 TU |
| |
|
Eddig összesen 1613 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20293 TP-t kaptál. Jelenleg 1235961 TP-d
van. A következõ szinthez még 164039 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, taalru. A quwarg rajzásban leölt
quwargjaid: 4 felderítõ, 6 szabotõr, 1 harcos, 3 élõholt. A 283. fordulódban 1497 arany került a bankszámládra. 1586 aranyat
vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 28/43 vágófegyverek: 22/95
ütõfegyverek: 7/34 lõfegyverek:*29/00 dobófegyverek: 6/36
Felt. fegyverváltás: << mágusölõ (240%) << vámpírtõr (170%)
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-14.); tüske (15-19.); tünde nyíl (20-); tünde nyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 18/61 nyomkövetés: 76/75 mászás: 7/62 csapdakészítés: 19/33
csapdaészlelés: 5/40 gyógyítás: 32/85 titkosírás: 5/12 felderítés: 23/09
szörnyidomítás: 7/80 teológia: 44/41 taumaturgia: 38/72 versengés: 2/60
zene: 10/48 szörnyismeret: 34/51 pszi: 13/91 vadászat: 12/29
bányászat: 19/57 úszás: 4/42
Feltételes parancsok
DX 1;totem: 70% 58; kutatsz max. 200 pontért; ásol max. 32 pontért;
mászol max. 100 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 40 db-ot);
*készítesz 119. tárgyat (max. 25 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 5 db-ot);
*készítesz 312. tárgyat (max. 50 db-ot); *készítesz 313. tárgyat (max. 30 db-ot);
gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 449. tárgyat (max. 10 db-ot);
*készítesz 69. tárgyat (max. 15 db-ot); cirkusz 19; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat
TF-eled;
Felt. támadás: *154; *96; *191; *249; *247; * gonosz jellemûek;
Barátságosság: Sheran hívei; 287; 282; 256;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6)
áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10)
vak õrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0)
hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16)
tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6)
izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem tûz ellen (#38 *12)
tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) vakító fény (#43 *7)
tisztítótûz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18)
gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15)
puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12)
erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10)
pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20)
szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20)
molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25)
oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14)
restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21)
rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50)
agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20)
varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) varázsvédelem II (#108 *18)
felszínre ugrás (#109 *25) erõpajzs III (#127 *30) teljes gyógyulás (#133 *50)
élõholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24)
mágikus ütés (#147 *18) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35)
hhaar burka II (#162 *10) égetõ tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15)
szopógödöreltörlés (#173 *30) tûzvihar (#175 *24) gyorsvarázslás (#179 *0)
városi teleport II (#181 *60) a munka gyümölcse (#224 *10) kalmárszem (#228 *11)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség
alatt;
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
méregsemlegesítés mentális pajzs égetõ tekintet
láthatatlanság
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 175
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 108
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 33 60 60 44 60 60 38 108 108 40 47 38 38 47
Kire 175 227 242 237 232 236 159 249 236 255 237 238 993 164
Elfogott szörnyeid: smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás:
+40 kg teher) státusz: OK;
Famulusod egy aranysárkány.
Isteni küldetéseid
1.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz
gonoszságpontot.) 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz
kalandozót! 3.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértõnek kell lenned más
kalandozók gyengeségeivel szemben. Tûrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is
sikeresen meglop!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*arany pikkelyvért (#456) 1*Morgan sipkája (#466) 1*varkaudar csizma (#317)
1 mászókarom (#78) 1*mágusköpeny (#453) 1 bõrpáncél (#51)
5 bõrsisak (#57) 1*mithril kesztyû (#463) $1 rákpajzs ($98)
1*zafír erõöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1*biami kvazárlándzsa (#568 1 fúvócsõ (#20) 1*tünde íj (#553)
25*tünde nyíl (#554) 1*pengepajzs (#425) 1 vámpírtõr (#364)
1 mágusölõ (#422) 7 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kõkalapács (#13)
$3 mérg.ubuk dobónyíl ($188) 7 ezüsttõr (#322) 2 rézgolyó (#343)
16 tüske (#22) 1 szögletes kõ (#17) 5 kerek kõ (#19)
13 vas dobónyíl (#189) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 parittya (#18)
5 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 6 csontpálca (#329)
1 kõkés (#6) 3 ubuk dobónyíl (#138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1*nap szimbólum ($141) $1 igazgy. fülbevaló ($197) $1 obszidián függõ ($195)
1*roxati üvegszem (#443) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1*Rughar gyûrûje (#518)
2*obszidián karkötõ (#229) $1 borostyán függõ ($162) 1*umbatari karkötõ (#278)
1 Eldaran karkötõje (#373)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 sötét tekercs (#535) 1 kulcskarika (#648) 1+hebrencs csapda (#147)
1 kinemfogyó tegez (#368) 106 kaja (#2) 3 szent jogar (#150)
1 mászókampó (#165) 1 dobóháló (#221) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 27 acéltû (#334)
2 kötél (#92) 1 deus ex machina (#1) 17 gyógykenõcs (#313)
1 márványkulcs (#245) 1 távcsõ (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
4 huhogó bibe (#332) [ üres ]
4 kavadu iszák (#25) [ bennük 15 csepp gyenge méreg (#26) ]
4 vizestömlõ (#3) [ bennük 71 korty víz (#27) ]
8 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ]
6 sullár hólyag (#168) [ bennük 7 csepp spiritusz (#170) ]
4 zöld üveg (#82) [ bennük 7 csepp ragasztó (#83) ]
1 Fekete Kehely (#283) [ üres ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 pirkit (#153) 2 kék orchidea (#68) 9 óndarab (#85)
25 púderkõ (#119) 15 drótszõr (#37) 31 gyöngymangó (#135)
6+fõnixtoll (#563) 1 fémrúd (#104) 8 ezüstdarab (#326)
$1 ilkin érc ($232) 46 vasérc (#152) 1 remák szív (#264)
4 borkonyó bibe (#312) 7 álompor (#396) 123 madártoll (#112)
1 dözmöng szív (#122) 1 magszim bél (#103) 3 gyíkfû (#201)
1 szuperkötél (#209) 2 surranó kígyó bõr (#47) 5 amniosz (#203)
4 tükör (#43) 1 kazmár gyökér (#205) 1 acélpengõke (#231)
1 arx formázó minta (#298) 2 mocsári penke (#148) 2 rókafarok (#124)
2 fülemüle agyar (#267) 2 smirglilevél (#29) 6 szárnyas hernyó (#69)
2 purifikátor háj (#269) 7 fekete gyöngy (#99) 6 rézdarab (#70)
4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 cru formázó minta (#300) 25 kaktusztüske (#114)
1 din formázó minta (#301)
Összsúly: 125.21 kg megterheltség: 100 %
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Tárgyaid a bank széfjében
210 drótszõr (#37) 7 mutáns csont (#331) 13 sallank karom (#128)
22 Thargodan esszencia (#328 6 xirnox szív (#213) 1 halcsont (#390)
6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 manakristály (#500)
|