Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 05:19:49 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. jún. 6. 8h:52'
EZ A 289. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
290. játékheted kezdete: jún. 13.
A következõ fordulódat legkorábban
a 290. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #3316
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 0

SPIRIT O'FOREST KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Istened templomában pihented ki magad. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 6. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Laurana visszaadott 1 sáfrányport. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Arra is rájössz, hogy nõ volt az illetõ. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett hosszú fekete hajszálat. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Ezért méltán várhatsz dícséretet istenedtõl. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+332 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod (+45 TVP). Elhagyod a templomot. A lottó 453. hetének nyerõszámai: 26, 20, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont). Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy õrült varázsló nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 487.]
* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.] Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 483.]
* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 483.] Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-19 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.] Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 479.]
* 3. KP: elmormolod a 164. varázslatot a 24. varázslatot a 70. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 477.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 szerencse.) [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 475.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 474.]


vv 58 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerõ). [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 472.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerõ). [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 470.]

hu 295 hulladék: 295
Hulladék, ezért nem gyûjtesz elit csatavértet. [0 pontot használtál fel, van még 470.]
m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy csapat õrjáratozó katona. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzvihar varázslatot. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lõ rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted az õrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az õrjáratozó katona nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az õrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az õrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A 10 õrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az õrjáratozó katona testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az õrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 9 õrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (9 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyerébõl lángnyelvek csapnak elõ. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod az õrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az õrjáratozó katona testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 8 õrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (8 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerõ). [-18 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerõ). [-18 varázspont.] (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerõ). [-18 varázspont.] Zutty! Egyszercsak eltûnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy õrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy tûzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lõ rád. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az õrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt a másikra rohansz. Mágusölõvel megcsapod az õrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az õrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az õrült varázsló pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az õrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 2020 tapasztalati pontot kaptál. A következõ épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Eladsz 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 aranytût 4 aranyért, 1 elit csatavértet 30 aranyért.

(Továbbmész...) [186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következõ épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért. Találkozol Dragon Fia,Ramadannal. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Morgan sipkáját, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet, egy arany papi karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy ongóliant trófea és egy taalru trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: semlegesnek tûnik. A tolvajszem mûködésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: nagy aranykulcs, gyöngymangó, sallank karom, varázskõ, kulcskarika. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy csontpozdorja (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 431.]

kb 363 6 kiveszel a bankból a 363. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 6 ezüsttollú nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

ftv 56 992 felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot Dornodon híveit
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

ftv 56 991 felt. tám/véd. varázslat az 56. varázslatot Leah híveit
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

vv 127 59 76 elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 76. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.] Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 427.] Szupersebesen mormolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 425.]

vv 6 72 elmormolod a 6. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 423.] Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 423.]

kf 553 363 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 363. tárggyal
Elõkészíted a tünde íjat. Lövedékként ezüsttollú nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

tv 175 50 162 támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot az 50. varázslatot a 162. varázslatot
175. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. 162. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

tv 108 támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot
Védekezõ varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

tv 175 50 támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot az 50. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tûzvihar. 50. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

kf 553 554 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
Elõkészíted a tünde íjat. Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[186,62] Továbbmész a város utcáján.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [192,68] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tûz ellen. Üdvözlésképpen egy tûzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötõ, egy nagy vaskulcs, 5 arany és egy igazgy. fülbevaló. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy a kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Krí Wu She vigyorog kajánul. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezõt. délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Összefutsz Fushito Gichinnel. Egy vérvörös köpenyt, egy obszidián karkötõt, egy zafír fülbevalót, egy Rughar gyûrûjét, egy Tharr Keresztjét, egy császári kesztyût, egy arany papi karkötõt, egy zafír erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy Rhatt páncélját, egy zangrozi csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy légiós nadrágot, egy Ovgun nyakláncát és egy lidérckoronát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy õrjáratozó katona trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy agyartõrt tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy bazaltelementál. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. [28 pontot használtál fel, van még 395.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat egyszerû: egy élõholt quwarg legyõzése.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élõholt quwarg torát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: elõkapod a vámpírtõrt. Megmarkolva a vámpírtõrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtõrrel tökéletesen perforálod az élõholt quwarg torát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerõ). Pengepajzzsal súrolod az élõholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élõholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy rozoga, dûlöngélõ lépcsõ vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy bazaltelementál. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem idõd, sem mûködõképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 365.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcsõ, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következõ szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyûgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy virág szimbólum. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy quwarg tojás. Hát, ez könnyû! Válaszod részletes és kimerítõ. 100 tapasztalati pontot kaptál. Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsõfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következõ. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerû! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 345.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnéd végigdöngetni 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy quwarg tojás. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy halcsont. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat a következõ: a terem közepén fekvõ norpadolótika megbotlott egy templomban, és több csontja eltört. Gyógyítsd meg a némiképp idegen testfelépítésû lényt! Hosszan tanulmányozod a pihegõ lényt, mielõtt hozzákezdenél, hogy ellásd. Elõször is bekened a sérült végtagokat különbözõ gyógyfüvekkel, majd bepólyázod õket. A norpadolótika vidáman trombitál. 1000 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamdorjiusbolk néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy aurapollátor!

A közelharc elõtt még megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor bal lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod az aurapollátor frötymögõ kérgét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zekbrakjiussók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy Sheran fõzete. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy manakristály. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa mûszaki leírást kell lefordítanod, amit elõtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csõd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni? A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [50 pontot használtál fel, van még 295.]

m 1 7 1 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északkeletre
[193,67] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belédöklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+69 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Látsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgõ hangot hallasz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi õselementál támad rád.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi õselementál bal oldalát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi õselementál egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-14 pszi pont.) Csápjaival a pszi õselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted magadról a lény iszamló testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következõ kincseket találtad: 3 mérg.ubuk dobónyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függõ és egy borostyán függõ. 995 tapasztalati pontot kaptál. Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül elõtúrnod. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi õselementál védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes õrület pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pszi õselementál párolgó héját. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a pszi õselementál bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi õselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el izmaidat. Egy Notermanthi támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lõttek fenékbe. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy El Condor Pasa hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. északnyugatra egy Fairlight oltár van. északra egy õsi csatamezõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+75 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,66] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy kazmárt. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! (Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezõt. keletre nézve látsz egy õsi csatamezõt. nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,65] Homokdûnék tûnnek fel: sivatagba érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamezõ baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre támadsz. Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a Zinthurg testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 995 tapasztalati pontot kaptál. Nos, ennyit errõl! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Elõgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rákpajzs és egy ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A csata nem lesz könnyû: célpontod számodra ismeretlen védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Megmarkolva a mágusölõt ellenfeledre rontasz. Mágusölõvel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckébõl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Mefisztó vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. délre nézve látsz egy õsi csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sebesült tüskés gigaféreg. Amikor elhal a zaj, elõmászol.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértõ tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttmûködésre. (+72 életerõ.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû mutáns nõvel. A bõre kreolszínû. Alakja elmosódik. Tharr felszentelt papja. Egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy smaragd védõgyûrût, egy mithril láncinget, egy obszidián karkötõt, egy zangrozi csizmát, egy arany papi karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy bíbor erõövet és egy Tharr Keresztjét visel. Fegyverzetét egy purifikátor császár trófea, egy õsdentor trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [262 pontot használtál fel, van még 33.]

m 6 1 mozogsz nyugatra, északkeletre
[192,65] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Távolról mágiatörés varázslatot lõ rád a másik. Semmi eredménye! A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: elõkapod a mágusölõt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölõt a másikra rontasz. Mágusölõvel párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák bal csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák mellédcsap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa a levegõben csattan. Az áeratikus hasnyák csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Látsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel délkeletre egy õsi csatamezõt. délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. délnyugatra egy Tharr oltár van. északnyugatra egy rúnakõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy Raia szent lovagja. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 borkonyó bibét. IQ-d TF-elõdött.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [32 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: t. energia kisütése: 3 5
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. Tudatcsata és ellenséges tudati képességek ellen is védelmezni fog. (-1 TU.) [20 pontot használtál fel, van még -19.]
* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -19.]
* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -22.] Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 29, 16. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a smaragd õrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása.
Ebben a körben -22 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -22 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következõ körben tehát 408 pontot költhetsz el.


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY)
A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsõsorban az élõholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élõholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akirõl érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütõfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus elõállításához a megfelelõ varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltû, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékû egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges.

KARAKTERLAPOD


Spirit O'Forest, egy hosszú ezüsthajú, kék szemû elf férfi vagy. Bõröd színe zöld. Raia korlátlan hatalmú fõpapja vagy. Papi hited: 377. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

erõ : 36(37)
iq : 40(41)
ügyesség : 29(31)
egészség : 30
szerencse: 41
tudatpont: 42/ 41
szint : 24
támadás : 21
védekezés: 63
életpont : 401/157
varázspt : 703/ 17
pszi pont: 112/-11
merészség: 8/ 5
agresszió: 4
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 574 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 188 cm
testsúly: 57 kg
életkor: 166 év
tul.pont: 4
kép.pont: 26
EFejl: 30 TU

Eddig összesen 1613 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20293 TP-t kaptál. Jelenleg 1235961 TP-d van. A következõ szinthez még 164039 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, taalru. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítõ, 6 szabotõr, 1 harcos, 3 élõholt. A 283. fordulódban 1497 arany került a bankszámládra. 1586 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 28/43 vágófegyverek: 22/95 ütõfegyverek: 7/34 lõfegyverek:*29/00 dobófegyverek: 6/36 Felt. fegyverváltás: << mágusölõ (240%) << vámpírtõr (170%) Felt. lõfegyver használat: semmi (0-14.); tüske (15-19.); tünde nyíl (20-); tünde nyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtõzködés: 18/61 nyomkövetés: 76/75 mászás: 7/62 csapdakészítés: 19/33 csapdaészlelés: 5/40 gyógyítás: 32/85 titkosírás: 5/12 felderítés: 23/09 szörnyidomítás: 7/80 teológia: 44/41 taumaturgia: 38/72 versengés: 2/60 zene: 10/48 szörnyismeret: 34/51 pszi: 13/91 vadászat: 12/29 bányászat: 19/57 úszás: 4/42

Feltételes parancsok


DX 1;totem: 70% 58; kutatsz max. 200 pontért; ásol max. 32 pontért; mászol max. 100 pontért; *készítesz 22. tárgyat (max. 40 db-ot); *készítesz 119. tárgyat (max. 25 db-ot); *készítesz 19. tárgyat (max. 5 db-ot); *készítesz 312. tárgyat (max. 50 db-ot); *készítesz 313. tárgyat (max. 30 db-ot); gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 40 pontért; *készítesz 449. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 69. tárgyat (max. 15 db-ot); cirkusz 19; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *154; *96; *191; *249; *247; * gonosz jellemûek; Barátságosság: Sheran hívei; 287; 282; 256;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem tûz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) jégcsóva (#41 *15) vakító fény (#43 *7) tisztítótûz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tûzesõ (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) láthatatlanság (#76 *15) fúzió (#77 *25) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50) városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital fõzése (#100 *30) tükörpajzs (#101 *26) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) erõpajzs III (#127 *30) teljes gyógyulás (#133 *50) élõholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24) mágikus ütés (#147 *18) familiáris idézése (#159 *40) varázsenergia (#161 *35) hhaar burka II (#162 *10) égetõ tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15) szopógödöreltörlés (#173 *30) tûzvihar (#175 *24) gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) a munka gyümölcse (#224 *10) kalmárszem (#228 *11)

Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés mentális pajzs égetõ tekintet láthatatlanság Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintûek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 175 Védekezõ varázslat lista (var. szám): 108 Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat: Mit 33 60 60 44 60 60 38 108 108 40 47 38 38 47 Kire 175 227 242 237 232 236 159 249 236 255 237 238 993 164

Elfogott szörnyeid: smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; Famulusod egy aranysárkány.

Isteni küldetéseid


1.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! 3.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértõnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tûrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)


Páncélok és pajzsok

1*arany pikkelyvért (#456) 1*Morgan sipkája (#466) 1*varkaudar csizma (#317) 1 mászókarom (#78) 1*mágusköpeny (#453) 1 bõrpáncél (#51) 5 bõrsisak (#57) 1*mithril kesztyû (#463) $1 rákpajzs ($98) 1*zafír erõöv (#397)

Fegyverek és lövedékek

1*biami kvazárlándzsa (#568 1 fúvócsõ (#20) 1*tünde íj (#553) 25*tünde nyíl (#554) 1*pengepajzs (#425) 1 vámpírtõr (#364) 1 mágusölõ (#422) 7 ezüsttollú nyíl (#363) 1 kõkalapács (#13) $3 mérg.ubuk dobónyíl ($188) 7 ezüsttõr (#322) 2 rézgolyó (#343) 16 tüske (#22) 1 szögletes kõ (#17) 5 kerek kõ (#19) 13 vas dobónyíl (#189) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 parittya (#18) 5 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 6 csontpálca (#329) 1 kõkés (#6) 3 ubuk dobónyíl (#138)

Ékszerek és egyéb csecsebecsék

$1*nap szimbólum ($141) $1 igazgy. fülbevaló ($197) $1 obszidián függõ ($195) 1*roxati üvegszem (#443) 1*smaragd védõgyûrû (#223) 1*Rughar gyûrûje (#518) 2*obszidián karkötõ (#229) $1 borostyán függõ ($162) 1*umbatari karkötõ (#278) 1 Eldaran karkötõje (#373)

Eszközök, használati tárgyak, készletek

4 sötét tekercs (#535) 1 kulcskarika (#648) 1+hebrencs csapda (#147) 1 kinemfogyó tegez (#368) 106 kaja (#2) 3 szent jogar (#150) 1 mászókampó (#165) 1 dobóháló (#221) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 27 acéltû (#334) 2 kötél (#92) 1 deus ex machina (#1) 17 gyógykenõcs (#313) 1 márványkulcs (#245) 1 távcsõ (#42)

Löttyök és porok, tartóstul

1 szent kehely (#257) [ benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260) ] 4 huhogó bibe (#332) [ üres ] 4 kavadu iszák (#25) [ bennük 15 csepp gyenge méreg (#26) ] 4 vizestömlõ (#3) [ bennük 71 korty víz (#27) ] 8 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ] 6 sullár hólyag (#168) [ bennük 7 csepp spiritusz (#170) ] 4 zöld üveg (#82) [ bennük 7 csepp ragasztó (#83) ] 1 Fekete Kehely (#283) [ üres ]

Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

3 pirkit (#153) 2 kék orchidea (#68) 9 óndarab (#85) 25 púderkõ (#119) 15 drótszõr (#37) 31 gyöngymangó (#135) 6+fõnixtoll (#563) 1 fémrúd (#104) 8 ezüstdarab (#326) $1 ilkin érc ($232) 46 vasérc (#152) 1 remák szív (#264) 4 borkonyó bibe (#312) 7 álompor (#396) 123 madártoll (#112) 1 dözmöng szív (#122) 1 magszim bél (#103) 3 gyíkfû (#201) 1 szuperkötél (#209) 2 surranó kígyó bõr (#47) 5 amniosz (#203) 4 tükör (#43) 1 kazmár gyökér (#205) 1 acélpengõke (#231) 1 arx formázó minta (#298) 2 mocsári penke (#148) 2 rókafarok (#124) 2 fülemüle agyar (#267) 2 smirglilevél (#29) 6 szárnyas hernyó (#69) 2 purifikátor háj (#269) 7 fekete gyöngy (#99) 6 rézdarab (#70) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 cru formázó minta (#300) 25 kaktusztüske (#114) 1 din formázó minta (#301)

Összsúly: 125.21 kg megterheltség: 100 %

GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

Tárgyaid a bank széfjében


210 drótszõr (#37) 7 mutáns csont (#331) 13 sallank karom (#128) 22 Thargodan esszencia (#328 6 xirnox szív (#213) 1 halcsont (#390) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 manakristály (#500)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.