Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Chara-din káoszlovagja
Küldd el képeslapként!
Chara-din avatári rangra emelkedett hősei már bizonyították rátermettségüket az istenük visszatérésekor lezajlott háborúk során. Manapság csupán a káosz terjesztése, új hívek toborzása a hálátlan feladatuk... de csak amíg ki nem tör egy újabb háború az égiek között.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 01:46:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-29 01:46:58 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-29 01:47:04 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Zun 50. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. jan. 17. 13h:52'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: jan. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2987
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 272
Extra forduló: 18

ZUN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,49] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+33 életerõ.) A lottó 590. hetének nyerõszámai: 24, 13, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy alpesi tehén nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 179.]


gy 30 gyógyítás 30 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+29 életerõ.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

t 70 támadod a 70. szörnyet
FT 70 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadtroll! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a vadtroll jobb karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadtroll ragyás bõrét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vadtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa a levegõben csattan. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 180 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[92,49] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Összefutsz Sutyerák Bambával. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût, egy sötét kámzsát és egy umbatari karkötõt, egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy vérfürdetõ magszim trófea, egy burástya királynõ trófea és egy kardszárnyú pocok trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [91,48] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyelõre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy sörényes ubuk. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a parittyával. Elrepül 2 kerek kõ. Többször meglövöd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sörényes ubuk sûrû sörényét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,47] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc elõtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted az uzbány nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[92,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc elõtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a piromenyét testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs idõd félrehajolni. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a piromenyét jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,45] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kõ. Többször meglövöd a rájanyék testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a rájanyék testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy sóhajtó dorony. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielõtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. A szörny nagyot fúj, eltérítve gyenge lövésedet. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sóhajtó dorony bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,44] Szûnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledõ uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc elõtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Többször meglövöd az uzbány testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csõrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel. (+42 életerõ.) Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Kolompár Elvira irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 45.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[95,43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielõtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a garokk fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Penelopé Morphilia hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. A feléd közeledõ pszi elementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 kerek kõ. Párszor kipécézted a pszi elementál jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal alaposan megvágod a pszi elementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a pszi elementál egyik csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal alaposan megvágod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl erõs az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelõnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+42 életerõ.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemû elf nõvel. Bõre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erõövet és egy vassisakot, egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy epokitféreg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy borkonyó bibét tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy gyermek van vele. Érzékeled auráját: semleges jellemû a hitvány! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [42 pontot használtál fel, van még 3.]

e 40 élelemszerzés 3 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerõltetnéd magad... [3 pontot használtál fel, van még 0.]

bpb bef. parancs berakása:

tf 4 20 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

bpb 4 bef. parancs berakása: 4

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.] [A parancs tárolásra került.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 10, 19. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Kicsit bõvült az FF parancs. [Vigyázz, kicsit bonyolult, ha nem érted, ne foglalkozz vele, nem jelent hátrányt, ha nem használod.] (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 191 pontot. A következõ körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínûség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezõn röviddel elõtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhetõ. Igaz, halvány sûrûségû ektoplazmáját sokszor még egy egyszerû lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élõsködõk. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tõlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elõl nem bújhatsz el...

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK
A feltételes fegyverváltás ún. valószínûségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is elõfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, elõször is leírjuk, hogy pontosan hogyan is mûködik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lõfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következõt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésût választja a program. A harcmûvészetnél sajnos nem lehet elõrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcmûvészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcmûvészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthetõ legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerûen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésû balkezes fegyvered, vagy ütés közben is mûködõ sebzõ varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcmûvészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az elsõ fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az elõzõt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthetõ a parancs mûködése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezõbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan mûködik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...)



KARAKTERLAP
Zun, egy kopasz, piros szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Ez az 50. fordulód.

 Erõ:11 (13)  Szint:12  Merészség:6/5 Magasság:107 cm 
 IQ:23  Támadás:12  Agresszió:5 Testsúly:31 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:22  Menekülés:30 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:13  Életpont:150/87  Jellem: gonosz (6) Tul. pont:
 Szerencse:11  Varázspont:0/0  Pénz:122 arany Kép. pont:11 
Eddig összesen 174 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1561 TP-t kaptál. Jelenleg 27172 TP-d van. A következõ szinthez még 5828 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, vérszomjas csüldõ, dombi yeti. A 46. fordulódban 852 arany került a bankszámládra. 877 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  vágófegyverek: 15   lõfegyverek: 10    

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5   2. nyomkövetés: 9 (+1)   3. lopás: 3
  4. csapdakészítés: 3   5. gyógyítás: 27   6. szörnyismeret: 1
  7. vadászat: 11        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 21 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * lánckesztyû (#230)
1   nagy vaspajzs (#161) 1   sárga erõöv (#276) 1 * vassisak (#160)
1 * vasvért (#164)        
Fegyverek és lövedékek
1   csontszablya (#64) 3   kerek kõ (#19) 1   kõkés (#6)
1 * mandibulakasza (#127) 1 * parittya (#18) 1 * rövid kard (#171)
21   ubuk tüske (#131) 1   vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval. rubinja (#900)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + deus ex machina (#1) 6   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   márványkulcs (#245) 1   nagy aranykulcs (#246) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
19   uzbány csõr (#169) [bennük 16 csepp ugh méreg (#166), fér még: 212]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 5   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658)
1   bordacsont (#16) 1   csuklyavirág (#133) 13   drótszõr (#37)
4   evaporõr háj (#105) 1   fekete gyöngy (#99) 3   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205)
1   lapockacsont (#33) 9   madártoll (#112) 1   magszim bél (#103)
1   mocsári penke (#148) 1   ormánygõte csont (#21) 3   ovimon-bogyó (#207)
14   pirkit (#153) 1   rókafarok (#124) 6   sallank karom (#128)
6   sünmedve tüske (#14) 12   varányszem (#30) 2   vízionár szem (#102)

Összsúly: 41.05 kgMegterheltség: 114%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 18 kerek kõ (#19)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 pirkit (#153) 5 ubuk tüske (#131) 2 uzbány csõr (#169)



E körben tett lépéseid térképe

(91,47) oltár, 47. jellempróba, uzbányok (#102)
(91,48) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, sörényes ubukok (#89)
(92,46) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99), szürke rinocérosz (#346)
(92,49) Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), Sutyerák Bamba (1690. kalandozó)
(93,45) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), Tharr oltár, 43. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(93,49) vadtrollok (#70)
(94,44) uzbányok (#102), Sheran rúnaköve, Tharr oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tavacska,
álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(95,43) garokkok (#73), nekrofun (#173), mûvészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
pszi elementál (#221), egy elf nõ

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Zun 50. fordulója

SZÖRNYEK

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetû (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszõrû pincsi (#22) királygyík (#26) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38)
lebegõ gomba (#39) tigroszlán (#43) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52)
bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) kõevõ (#62) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) evaporõr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) karmazsin huhogó (#185) élõholt quwarg (#202)
pszi elementál (#221) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350)
dûnekukac (#357) dombi yeti (#366) rõtmanó berzerker (#369) jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639)
fagyféreg (#640) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) ork bérgyilász (#781)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) dárda (#10) sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16)
szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) ormánygõte csont (#21) kavadu lebeny (#24)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
lapockacsont (#33) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38)
tükör (#43) királygyík bõr (#44) krómkaktusz (#46) antilopbõr (#48) arany (#50)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) csontszablya (#64) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rát-fa (#77) korongfa (#79) lapkorong (#80) olvasztókemence (#86)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bõr (#95) fekete gyöngy (#99)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) oltár (#146) mocsári penke (#148)
grok-képzõdmény (#149) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) vasvért (#164) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
uzbány csõr (#169) rövid kard (#171) nekrofun (#173) márványtorony (#175) szopógödör (#177)
vasalt bunkó (#181) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) manifeszt.nyúlvány (#214) láncing (#222) orgyilkos tõr (#225)
obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) tüskecsapda (#242) márványkulcs (#245)
nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) templom (#256) sárga erõöv (#276) bíbor erõöv (#291)
phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) Vlagyimir szobra (#433)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534)
aurach fog (#657) aurach bõr (#658) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671) mûvészi porolit (#720)
örökkéval. rubinja (#900) csodák kútja (#1096) szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem          
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.