Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Augur varázskönyve
Küldd el képeslapként!
"Augur rég elveszettnek hitt rúnakönyve állítólag a sebezhetetlenné tévő varázslat leírását tartalmazza... De miután megtalálták, kiderült hogy a könyvben rejlő írás megértéséhez nem létezik ma már elég éles elme a világban." - részlet Treem feljegyzéseiből
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 06:26:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Alek Gavaj 236. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. dec. 21. 9h:40'
EZ A 540. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
541. játékheted kezdete: dec. 24.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2898
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 872
Extra forduló: 1

ALEK GAVAJ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,56] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján összefutsz Csonttörõ Shadennel. Tharr nagyhatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy császári kesztyût, egy dalb.kristálycsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rughar gyûrûjét és egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erõövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ryuku gólem trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy dombi óriásyeti trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A kinemfogyó tegez termelt 7 mérgezett tüskét. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+62 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+154 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 586. hetének nyerõszámai: 30, 12, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 571.]


fgy 40 30 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

v 1 888 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]

tv 45 60 támadó/véd. varázslat a 45. varázslatot a 60. varázslatot
45. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

fvh 15 felt. varázslat haszn. 15
Harci varázslataidat használni fogod minden 15. vagy magasabb szintû ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

hu 230 237 98 hulladék: 230 237 98
Hulladék, ezért nem gyûjtesz lánckesztyût. Hulladék, ezért nem gyûjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

hu 158 268 1075 hulladék: 158 268 1075
Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüst karkötõt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz gromak bõrt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz cetuszonyt. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[183,57] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Vékony, de tiszta vizû patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így idõben észreveszed a közeledõ lényt. Egy quwarg királynõ közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynõ testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynõ testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynõ többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynõ potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,58] A terep vált: bozótos területen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy tûzbokrot. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Látsz egy oltárt. Sheran hívõi építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy pézsmatököt. (ld. enc.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán elõtt. Felfedeztél egy csillagbozótost. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. délre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy mópat fatty elõtt.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy friss csatamezõt. Északnyugatra nézve látsz egy mûvészi porolitot. Elrakod a távcsövet. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledõ quwarg királynõ nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynõ testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynõ testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynõ testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynõ testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Több marást ejt rajtad a quwarg királynõ csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettõl nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerõ). Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 10 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összefutsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemû ember férfival. Leah félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyût, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötõt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku nadrágot és egy szirén köpenyét, egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy elf mesterharcos trófea, egy õrjáratozó katona trófea és egy dombi óriásyeti trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az õ neve Corwin Dazzler. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 525.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[183,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg parafenomén. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lõsz. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled vakító fény varázslatot lõ rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levõ tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatõrt! Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 22 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Találsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. északkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [184,61] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Elenios hívõi építették. Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelõdik: az egyik egy domború keblû, kihívóan kifestett, lenge öltözetû leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképû dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felõl. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (614. épület.)

(Továbbmész...) [185,61] Folytatod sétádat a házak közt. keletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy részeg kalandozó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Harci kalapáccsal eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany, egy vas dobónyíl és egy fûszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 489.]

m 2 mozogsz keletre
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight hívõi építették. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy õrült varázsló. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy méregfelhõ II varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az õrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 44 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod az õrült varázsló bal vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Nem sikerült az õrült varázsló ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Az õrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. A következõ kincseket találtad: egy kék orchidea és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésrõl árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bõven volt pénzük és munkaerejük. (639. épület.) Van itt még egy bank (625. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Eladsz 1 aranygyûrût 12 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 2 denevér szimbólumot 20 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 477.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 1881 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Továbbmész a város utcáján. északnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). Eladsz 1 cetuszonyt 10 aranyért, 1 ezüsttõrt 8 aranyért, 1 fekete bõrcsizmát 16 aranyért, 1 furulyát 7 aranyért, 1 gromak bõrt 8 aranyért, 2 gyöngymangót 4 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 lánckesztyût 15 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 3 mérg. vas dobónyilat 30 aranyért, 1 moa burátot 12 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 1 nagy vaspajzsot 22 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 3 rákfatty váladékot 3 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 4 tankány karmot 40 aranyért, 1 teknõcteknõt 12 aranyért, 2 vízionár szemet 6 aranyért. [12 pontot használtál fel, van még 465.]

ve 112 50 megveszed a 112. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 8 mozogsz északra
[185,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Borzalmas büdöset érzel, és mindenféle morgást, hörgést, sivítást hallasz a város szélén fekvõ állatpiacról. Rajta egy felirat: "Shinea szörnypiaca." Haha, itt lehet mindenféle dögöt adni-venni! (648. épület.) Ezen kívül van itt egy tanácsadó bölcselõ (657. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 453.]

ve 470 1 megveszed a 470. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

id 470 300 idomítod a 470. szörnyet 300 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

m 2 mozogsz keletre
[186,59] Folytatod sétádat a házak közt. A teret egy hatalmas, sárkány alakú építmény foglalja el. Hiszen ez egy legendás Olimpiai Aréna, számtalan látványos párviadal színhelye! (634. épület.)

Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû árnymanó nõvel. Fekete a bõre. Egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét és egy smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy elmeszonda trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy koponyalékelõt tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Rhaetchiel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Találkozol Baltás Dögvésszel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 441.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Meglepetésedre az arénában több fegyveres is harcol egymással, de persze a harc láthatóan nem élet-halálra megy. Tehát ha nincs olimpia, itt akkor is lehet harcolni! Hisz ez nagyszerû! Az egyik páros épp most fejezte be, épp izzadt testüket törölgetik. Odasétálsz hozzájuk, és megkérdezed, hogy hogyan lehet az itt folyó "edzésbe" beszállni. Az egyik gladiátor segítõkészen magyarázni kezd: - Az olimpiai aréna célja, hogy itt bárki szabadon edzhessen, és a vitás kérdéseket komolyabb vérontás nélkül le lehessen rendezni. Ha harcolni támad kedved, csak besétálsz ide, és keresel egy ellenfelet! Az aréna jótékony mágikus aurájában ha ellenfeled legyõz, nem halsz meg és nem deus ex machinázol el, bár a deus ex machináéhoz hasonlatos hatás fog érvényesülni, az arénában maradsz. Az arénaharc, bár valós sebzést nem okoz, azért komoly tapasztalat: fegyveres szakértelmeid normálisan fejlõdnek tõle. Megköszönöd a segítséget. Most már mindent értesz! [Ha BElépsz az arénába, akkor ott is maradsz a következõ kör elejéig, mozgást vagy más, csak a szabadban használható parancsot már nem is adhatsz ki, mert ilyenkor az arénában fogsz táborozni! A fogadóhoz hasonlóan, ahány napot táborozol, maximum annyi kalandozóval fogsz a táborozás alatt találkozni. (de max. tízzel.) A küzdelemben nem számít a menekülés%, de számít a merészség: aki elõl elbújnál a vadonban, annak a kihívását itt is gyáván el fogod utasítani. Ha akarod, a BE parancsnak megadhatsz egy második paramétert is: ilyenkor tétben küzdesz. Ha ellenfeled is tétjátékos, akkor a meccs tétje annyi arany, amennyit paraméterként megadtatok (a kisebbik számít). Természetesen a pénzt elõre ki kell számolni. Ha pl. te 50 aranyban akarsz játszani, ellenfeled 40-be, és mindkettõtöknek csak 30 aranya van, akkor a tét 30 arany lesz, nem pedig 40. Lehetõség van személyes párviadalra is: ekkor a BE parancs harmadik paramétereként meg kell adnod annak a karakternek a sorszámát, akivel küzdeni fogsz. Ilyenkor csak õvele fogsz harcba szállni. Vigyázat: az aréna harc mindenben megegyezik a valóságossal, kivéve azt, hogy mindegyik karakter a harc végén visszanyeri elvesztett életpontjait. Az elhasznált lövedékeket, varázspontokat, stb. nem kapod vissza. Megjegyzés: átváltozott és szellem kalandozók természetesen nem harcolnak az arénában. Ha egy barátod elõször jár az arénában, mindenképp ezt a szöveget kapja meg, azaz ha rögtön edzeni akar, akkor még egy, paraméterezett BE parancsot kell kiadnia.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

be 634 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tûzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 431.]


* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 430.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 390.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 350.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 219 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 310.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 270.]


tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erõsödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]


tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Elõveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedõje. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 24 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 24 aranyat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-10 életerõ). Csak most tûnik fel, hogy a városban mindenütt látható az eltaposott quwarg jól ismert jelképe. Tényleg, a Vasalt Bunkók! Hát persze, már emlékszel! Hisz az Olimpián még az uralkodó is engedélyezte a megemlékezést a nagyhírû KT évfordulójáról! A fõtéren, a parázs fölött, hatalmas nyárson valami egzotikus jószág serceg saját zsírjában. Összefut a szádban a nyál... - te is közelebb mész, hátha jut egy-két falat. Végül egy borvirágos orrú, enyhén dülöngélõ törp mászik fel egy boroshordóra: "Legyetek üdvözölve, barátaim! A Vasalt Bunkók mindenkit szeretettel várnak az ünnep alkalmából, tartsatok velünk!" Nagy éljenzés következik, majd, mikor egy ügyes kezû alakváltó szeletelni kezdi a sültet, nagy zsibongásba csap át az egész. Egyszer csak sorra kerülsz te is. (+1 kaja). Aztán máris tovább tol a mögötted lökdösõdõ, éhes csõcselék. Odébb a pityókás kedvû, piros köpenyes, fehér szakállú törp egy társzekérrõl csillogó papirosba csavart csomagokat osztogat. Amit kaptál, az 1 vasalt bunkó! "Boldog karácsonyt! Hukk..." - mondja a törp, és máris nyújt egy új csomagot a mögötted állónak. Valaki örömében dalra fakad, és táncra perdül. Nem sokára, mint egy õrült, te is járod a quwarg-taposóst. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés, s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következõ körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messzirõl felismerhetõ, sötétnarancs termésû növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévõ olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyûjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belõle (azaz nem átadható).

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla õshonos növényfajta. Egy-egy tõrõl kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különbözõ égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerû fejben végzõdik. Ha rászánsz némi idõt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Elsõ ötletként az ütõfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élõsködõ gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyûjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.

ÕRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL)
A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe õrülhet bele egy varázsló. Hogy õszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megõrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tûzviharral vagy savesõvel burkolva be a békés járókelõket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi õrség.



KARAKTERLAP
Alek Gavaj, egy kopasz, félszemû troll férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. A bõröd kreolszínû. Dornodon bíborosa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

 Erõ:45 (47)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:249 cm 
 IQ:23 (26)  Támadás:27  Agresszió:3 Testsúly:328 kg 
 Ügyesség:24 (26)  Védekezés:47  Menekülés:30 % Életkor:23/23 év 
 Egészség:19  Életpont:278/194  Jellem: gonosz (469) Tul. pont:
 Szerencse:30 (33)  Varázspont:334/154  Pénz:2243 arany Kép. pont:14 
 Tudatpont:16/-1       Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1352 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8885 TP-t kaptál. Jelenleg 761232 TP-d van. A következõ szinthez még 38768 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, ongóliant, adószedõ.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/32   ökölvívás: 14/56 (+12%)   szúrófegyverek: 13/55
  vágófegyverek: 1/0   ütõfegyverek: 27/85 (+8%)   lõfegyverek: *24/100
  dobófegyverek: 11/12        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (80%) << Pusztítás Botja (#316) (130%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 13/79   2. nyomkövetés: 57/88 (+16%)   3. lopás: 6/80
  4. mászás: 2/37   5. csapdakészítés: 17/6 (+5%)   6. csapdaészlelés: 7/25
  7. gyógyítás: 47/50   8. titkosírás: 3/89   9. felderítés: 27/75
  10. szörnyidomítás: 8/13   11. teológia: 27/23 (+27%)   12. taumaturgia: 14/26
  13. versengés: 4/59   14. harcmûvészetek: 7/55   15. szörnyismeret: 15/15
  16. zárnyitás: 8/56   17. vadászat: 10/32   18. bányászat: 2/99
  19. testépítés: 41/92 (+115%)   20. úszás: 4/77    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 50% életpont alatt [ tudati vitalizációval]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
troll (#5)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhõ (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
méregfelhõ (#37) >> szintszívó (#96)   méregfelhõ (#37) >> nómenklatúra (#158)
méregfelhõ (#37) >> pszi elementál (#221)   tûzesõ (#61) >> autentikus vámpír (#154)
sötét halál (#45) >> tyrannoszaurusz rex (#160)   méregfelhõ (#37) >> Zinthurg (#180)
sötét halál (#45) >> hadroszaurusz (#162)   sötét halál (#45) >> kronokukac (#285)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)   védelem sav ellen (#36) >> nómenklatúra (#158)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 15. szintû, jó jellemû kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Sebezz sötét halállal legalább 100 életpontot! (teljesítve)

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XII. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * császári kesztyû (#723) $1 * fekete bõrcsizma ($247) 1 * gyémántsisak (#467)
1   mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril láncing (#457)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * szirén köpenye (#820)    
Fegyverek és lövedékek
1   ezüsthegyû lándzsa (#324) 1 * fúvócsõ (#20) 1 * harci kalapács (#174)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 28   mérgezett tüske (#23)
39   nyílvesszõ (#108) 1 * Pusztítás Botja (#316) 1   ryuku evezõ (#1152)
1   ryuku szablya (#695) 1   szigony (#389) 1   szöges bunkó (#8)
15   szögletes kõ (#17) 1   ubuk dobónyíl (#138) 3   ubuk tüske (#131)
1   vas dobónyíl (#189) 1   vasalt bunkó (#181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) $1 * denevér szimbólum ($140) 1   kreiton fókusz (#853)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * Rughar gyûrûje (#518) 1   szem szimbólum (#142)
1 * szerencsetalizmán (#366) $1 * umbatari karkötõ ($278) 1 * Urgod fétise (#561)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
1   egykezes súlyzó (#483) 2   fáklya (#36) 9   kaja (#2)
1   kinemfogyó tegez (#368) 5   kötél (#92) 5   kristályfolyadék (#449)
10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   sámán gyógykenõcs (#1139) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 1   tatu dob (#234) 1   távcsõ (#42)
6   tl'urlang fiola (#788) 2   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
2   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 3]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
5   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 20]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 26]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2   sullár hólyag (#168) [bennük 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 31]
3   uzbány csõr (#169) [bennük 29 csepp ugh méreg (#166), fér még: 7]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   álompor (#396) 1   bunthar bõr (#733) 1   Chara-din ékköve (#517)
11   csuklyavirág (#133) 2   dözmöng szív (#122) 110   drótszõr (#37)
2   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) 5   grifftojás (#179)
30   kaktuszbogyó (#429) 8   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
4   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 1   kõszem (#304)
20   lótuszvirág (#447) 2   magszim bél (#103) 2   mandibulapenge (#125)
2   mithril (#352) 1   móri gyümölcs (#116) 8   mutáns csont (#331)
43   pirkit (#153) 2   purifikátor háj (#269) 2   remák szív (#264)
2   rézdarab (#70) 5   rókafarok (#124) 1   Salamon esszenciája (#952)
6   sünmedve tüske (#14) 1   szuperkötél (#209) 2   trikornis szarv (#198)
10   vasérc (#152) 13   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 110.73 kgMegterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranygyûrû (#193) 3 aranylánc (#191) 1 cetuszony (#1075)
2 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst karkötõ (#158) 1 ezüsttõr (#322)
1 fekete bõrcsizma (#247) 1 furulya (#233) 1 gromak bõr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 9 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
1 lánckesztyû (#230) 6 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 moa burát (#384)
4 mocsári penke (#148) 1 nagy vaspajzs (#161) 2 pular kristály (#239)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rákpajzs (#98) 4 tankány karom (#237)
1 teknõcteknõ (#416) 1 trófea nyaklánc (#196) 6 tüske (#22)
2 víz (#27) 2 vízionár szem (#102)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2243 arany (#50) 10 drótszõr (#37) 1 fûszertartó (#210)
1 kék orchidea (#68) 7 mérgezett tüske (#23) 1 rókafarok (#124)
2 sötét tekercs (#535) 1 szöges bunkó (#8) 9 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181)    



E körben tett lépéseid térképe

(183,57) patak, kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, mûvészi porolit (#720), quwarg királynõk (#153)
(183,59) szent tölgyfa (#393), oltár, mûvészi porolit (#720), quwarg királynõk (#153), ezoterikus mardel (#184), Corwin
Dazzler (2640. kalandozó)
(183,60) quwarg parafenomén (#248), phua-kúp (#372), oltár, mûvészi porolit (#720)
(184,58) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), tavacska, Sheran oltár, pézsmatök (#933, belõle készíthetõ: #934),
mûvészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belõle készíthetõ: #929), Chara-din monolitja (#534)
(184,61) piroslámpás ház (#614), Elenios oltár
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselõ (#657), Sheran oltár
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619)
(185,61) fogadó # (#622), részeg kalandozók (#187)
(186,59) olimpiai aréna (#634), Rhaetchiel (1595. kalandozó), Baltás Dögvész (5732. kalandozó)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, õrült varázsló (#255)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.