Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tollaskígyó
Küldd el képeslapként!
"Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
XLVI. Alanori Mini Olimpia

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-28 04:53:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
UgyanKedvesPotrien 242. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. júl. 19. 9h:55'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: júl. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 8538

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,59] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 7. napján találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran püspöke. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy szürke bõrkesztyût, egy ulkor kötényt, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy fagyelementál trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy sóhajtó dorony. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. ELFelejett Álmok átadott neked a 7. napon 6 TU-t. Tars Tarkasz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A 142,45 mezõn táborozok. NépekMindenSzigete átadott neked a 7. napon 6 TU-t. [30 TVP-t használtál fel.] Kárász átadott neked a 14. napon 4 TU-t. NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked 3 tolmokov-koktélt és 3 tolmokov-koktélt. HóKinn,CsendBenn, amikor találkoztál vele, adott neked egy púderkövet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+15 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+70 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-25 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 563. hetének nyerõszámai: 30, 8, 3. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erõd komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 459.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 444.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 444.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 444.]


h 119 használod a 119. tárgyat
Porrá töröd a púderkövet, és a port a bõrödre kened. A bõröd színe sötétrõl normálra változott. [8 pontot használtál fel, van még 436.]

m 8 mozogsz északra
[140,58] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gennyes Jocó. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy fényûzõ villa (605. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 428.]

ek 42 7 t. energia kisütése: 42 7
Összesûríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Elõállítottál 42 varázspontot. (-7 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 428.]

vi 10 10 60 viselkedésed: 10 10 60
Mostantól borzalmasan vakmerõ vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettõl kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerõd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 423.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]

ek 7 12 3 t. energia kisütése: 7 12 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 taumaturgia.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

ek 7 12 3 t. energia kisütése: 7 12 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 taumaturgia.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

ek 7 12 3 t. energia kisütése: 7 12 3
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 taumaturgia.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

ek 7 12 2 t. energia kisütése: 7 12 2
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 taumaturgia.) (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

ek 7 12 1 t. energia kisütése: 7 12 1
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 taumaturgia.) (-1 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 4 4 1 mozogsz 4 4 1
Mész tovább, elõre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [4. PONT.] Valami mozog elõtted! Közelebb lopódzol. Egy gnóm szolgáló! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy savhurrikán varázslatot. 38 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kõvéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a gnóm szolgáló testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Raptor szablyával kicsit megvágod a gnóm szolgáló fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. A levegõbe szimatolva mész elõre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Egy gnóm szolgálót pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [40 pontot használtál fel, van még 368.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erõsebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettõl kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerõd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsõi felé. A ház felõl csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínûtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyû, adamantit szemcsékbõl készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Röviden mesélsz kalandjaidról. - elmondod, hogy csak benéztél, minden különösebb cél nélkül. - Sajnálom, hogy még nem teljesítetted a legutóbbi próbát. Ha meg akarod tanulni az úszást, minden feltételnek eleget kell tenned. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 363.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergetõ érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 333.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 303.] Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jólesõ meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 273.]

m 4 2 4 mozogsz délre, keletre, délre
[140,59] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy energiatüskék varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.

(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerõ). [-15 varázspont.] Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) Már épp beugranál a vízbe, amikor közelebbrõl megfigyeled a vízfelszín fodrozódását, és ráébredsz, hogy nem a szél okozza, hanem szürke hátak sokasága. Vércápáktól nyüzsög a csatorna! És te még ide akartál bemenni... Falfehéren hátrálsz vissza. [13 pontot használtál fel, van még 260.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
Felkészülsz, hogy átúszd a csatornát. A következõ pillanatban azonban egy négyméteres vércápa dugja ki a fejét a vízbõl, és kedélyesen rád vigyorog. Sápadtan bámulod, majd lemondasz a fürdésrõl. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

szk 55 57 33 keresed az 55. szörnyet az 57. szörnyet a 33. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rõtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 260.]


* 1. BP: VP elõvétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+73 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 4. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 212.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvõtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd észrevehetõen fejlõdjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 19, 21. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sóhajtó dorony. 2 kaját nyel le a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tûnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következõ körben tehát 583 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemû mutáns nõ vagy. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

 Erõ:23 (29)  Szint:17  Merészség:7/4 Magasság:130 cm 
 IQ:26 (30)  Támadás:17  Agresszió:6 Testsúly:63 kg 
 Ügyesség:30 (32)  Védekezés:35  Menekülés:40 % Életkor:7/7 év 
 Egészség:37 (42)  Életpont:279/276  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:34 (37)  Varázspont:382/18  Pénz:363 arany Kép. pont:14 
 Tudatpont:21/2   Pszi pont:164/281       EFejl:30 
Eddig összesen 676 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 228317 TP-d van. A következõ szinthez még 31683 TP szükséges. Trófeáid: velociraptor, áeratikus hasnyák, részeg kalandozó. A 234. fordulódban 8026 arany került a bankszámládra. 8347 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/26   szúrófegyverek: 13/76 (+3%)   vágófegyverek: 20/53
  ütõfegyverek: 12/69   lõfegyverek: 17/87   dobófegyverek: 13/20

Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (50%) << kõkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kõ (#19) (3 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyû nyíl (#94) (15 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérg. vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10/82   2. nyomkövetés: 38/47 (+8%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 7/26   5. csapdakészítés: 19/75 (+5%)   6. csapdaészlelés: 3/97
  7. gyógyítás: 34/61   8. titkosírás: 2/94   9. felderítés: 32/1
  10. szörnyidomítás: 9/34   11. teológia: 24/14 (+10%)   12. taumaturgia: 16/89 (+105%)
  13. versengés: 3/50   14. harcmûvészetek: 1/0   15. zene: 38/80 (+15%)
  16. szörnyismeret: 18/78   17. pszi: 20/2   18. zárnyitás: 1/5
  19. vadászat: 27/37   20. bányászat: 19/69    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 44% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyû nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyû nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérg. vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod rõtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívõk (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) felejtés (#68) (9146) méregsemlegesítés (#14)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
szárazság (#48), izomernyesztés (#33), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), méregfelhõ (#37), gigaököl (#49)
Védekezõ varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)   lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990)   izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)        
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)   hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)   varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívû: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   mászókarom (#78) 1 * ryuku csizma (#692) 1 * ryuku kesztyû (#690)
1 * ryuku mellvért (#689) 1 * ryuku sisak (#688) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * szirén köpenye (#820)        
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 2   ezüsthegyû nyíl (#323) 1   ezüstkard (#325)
2   ezüsttõr (#322) 1   göcsörtös bunkó (#123) 1 * hosszú íj (#111)
5   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 4   mérg. vasnyíl (#187)
10   orgyilkos tõr (#225) 1 * raptor szablya (#482) $1   szögletes kõ ($17)
6   tolmokov-koktél (#351) $1   ubuk tüske ($131) 1   vashegyû lándzsa (#182)
3   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ezüst nyaklánc ($117) 1 * ezüst papi karkötõ (#308) $1 * gólem talizmán ($811)
$1 * hatalom fülbevalója ($817) $1   korinthai talizmán ($814) 1   obszidián karkötõ (#229)
1 * ryuku karvédõ (#687) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 3   aranypikkely (#415) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 4   bronzkulcs (#76) 3   csontkulcs (#74)
3   deus ex machina (#1) 1   dorony duda (#235) 4   ezüst kulcs (#184)
1 + hebrencs csapda (#147) 8   kaja (#2) 2   kis aranykulcs (#240)
5   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92) 1   mászókampó (#165)
1   nagy aranykulcs (#246) 2   nagy bronzkulcs (#185) 2   nagy vaskulcs (#186)
1 + orvosságos zacskó (#682) 2   rézkulcs (#75) 2   smaragd kulcs (#241)
1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273) 2   távcsõ (#42)
3   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 93]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 17]
1   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   csuklyavirág (#133) 34   drótszõr (#37) $1   elkarog szõr ($665)
$1   fekete gyöngy ($99) 6   fõnixtoll (#563) $6   gyíkfû ($201)
2   gyöngymangó (#135) 2   kazmár gyökér (#205) 3   kék orchidea (#68)
1   madártoll (#112) 9   magszim bél (#103) $1   mutáns csont ($331)
$17   ovimon-bogyó ($207) 2   pirkit (#153) 42   rézdarab (#70)
1   Thargodan esszencia (#328) $4   tükör ($43)    

Összsúly: 63.13 kgMegterheltség: 80%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
40   kaja (#2) 1   moa smaragd (#377) 1   moa üveggömb (#383)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2) 1 púderkõ (#119)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50)        



E körben tett lépéseid térképe

(140,58) fényûzõ villa (#605), a 68. labirintus bejárata, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, Chara-din
monolitja (#534), gnóm szolgáló (#181)
(140,59) purifikátor (#157), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra, nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV parancsaidat.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.