TÚLÉLÕK FÖLDJEx160YBetáplálva: 1999. szept. 21. 15h:11'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: szept. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1773
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 625
Extra forduló: 3 |
SZÁLSEBES GONDOLAT KALANDJAI
25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 21. napján összefutsz egy szõke,
göndör hajú, barna szemû alakváltó nõvel. A bõre kreolszínû. Raia ministránsa. Egy bronzsisakot, egy bronzpáncélt, egy
bakkura csizmát, egy nap szimbólumot és egy kígyóbõr kesztyût visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy sullár
trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy csontkést tart.
Lõfegyvere egy fúvócsõ. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve
Ariel. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
KT vezetõd közölte, hogy addig nem használhatod az EK parancsot, amíg nem fejlesztettél legalább 20 TU-t az aktuális
képességbe.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+25 életerõ.) Erõt
merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Azt a tudati energiát, amelyet már nem tudsz kezelni, a Bugyor felé továbbítod
(+10 TVP).
* 1. KP: | energia fejlesztése 1
|
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a
fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 406 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 214.]
at 4671 5 | TU-t adsz át a 4671. kalandozónak 5
|
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
ek 180 10 | t. energia kisütése: 180 10
|
KT vezetõd nem engedi, hogy az EK parancsot használd, amíg nem fejlesztettél legalább 20 TU-t az aktuális képességbe. [0
pontot használtál fel, van még 214.]
a 100 1343 2 | átadod a 100. tárgyat az 1343. kalandozónak (2 darabot)
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 aranyló ugarhéjat Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 209.]
a 168 1343 2 | átadod a 168. tárgyat az 1343. kalandozónak (2 darabot)
|
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 sullár hólyagot Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel,
van még 204.]
a 169 1343 1 | átadod a 169. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 uzbány csõrt Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van még
199.]
a 82 1343 3 | átadod a 82. tárgyat az 1343. kalandozónak (3 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 zöld üveget Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van még
194.]
a 90 1343 1 | átadod a 90. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. (-3 TU.) Ok, sikeresen átadtál 1 bronzpáncélt Thord a Pusztító részére. [5 pontot
használtál fel, van még 189.]
a 111 1343 1 | átadod a 111. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van még
184.]
a 131 1343 28 | átadod a 131. tárgyat az 1343. kalandozónak (28 darabot)
|
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 28 ubuk tüskét Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 179.]
a 22 1343 10 | átadod a 22. tárgyat az 1343. kalandozónak (10 darabot)
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 tüskét Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van még 174.]
a 40 1343 1 | átadod a 40. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 kis vaskulcsot Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 169.]
a 183 1343 1 | átadod a 183. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 vaskulcsot Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 164.]
a 158 1343 1 | átadod a 158. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst karkötõt Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 159.]
a 85 1343 7 | átadod a 85. tárgyat az 1343. kalandozónak (7 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! (-1 TU.) Ok, sikeresen átadtál 7 óndarabot Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel,
van még 154.]
a 99 1343 1 | átadod a 99. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 fekete gyöngyöt Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 149.]
a 128 1343 18 | átadod a 128. tárgyat az 1343. kalandozónak (18 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 13 sallank karmot Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 144.]
a 37 1343 22 | átadod a 37. tárgyat az 1343. kalandozónak (22 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 22 drótszõrt Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van még
139.]
a 112 1343 21 | átadod a 112. tárgyat az 1343. kalandozónak (21 darabot)
|
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 21 madártollat Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van még
134.]
a 76 1343 1 | átadod a 76. tárgyat az 1343. kalandozónak (1 darabot)
|
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 bronzkulcsot Thord a Pusztító részére. [5 pontot használtál fel, van
még 129.]
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az elsõ paraméterét.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 126.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
|
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni és rögtön meg is oldani. Még elég
sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre.
Egy szikla mögé rejtõzöl. Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el.
Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy fémbontó szójer. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. [40
pontot használtál fel, van még 86.]
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
|
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem
tudtad õket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d
észrevehetõen fejlõdjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 46.]
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
|
Elméd csiszolása érdekében kétismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz,
hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következõ körben
tehát 245 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAPOD
Szálsebes Gondolat, egy kopasz, csillogó szemû troll férfi vagy. Bõröd színe zöld. Sheran hûséges követõje vagy. A
Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.
erõ : | 23 |
iq : | 18 |
ügyesség : | 15 |
egészség : | 19 |
szerencse: | 15 |
tudatpont: | 10/ 0 |
| |
|
szint : | 11 |
támadás : | 11 |
védekezés: | 3 |
életpont : | 167/124 |
varázspt : | 52 |
| |
| |
|
merészség: | 4 |
agresszió: | 4 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges(+1) |
pénz : | 79 arany |
| |
| |
|
magasság: | 262 cm |
testsúly: | 473 kg |
életkor: | 18 év |
tul.pont: | 0 |
kép.pont: | 1 |
| |
| |
|
Eddig összesen 211 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 20612 TP-d van. A következõ szinthez
még 4388 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, mutáns pók, sullár.
Harci ismeretek (szint)
ökölvívás: 3 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1 ütõfegyverek: 10
lõfegyverek: 11 dobófegyverek: 4
Felt. fegyverváltás: << ököl << bronzpenge << göcsörtös bunkó
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-2.); ubuk dobónyíl (3-6.); sallank nyíl (7-);
Óvatosság (labirintusokban): 2
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 6 nyomkövetés: 17 mászás: 3 csapdakészítés: 6
csapdaészlelés: 1 gyógyítás: 21 titkosírás: 1 felderítés: 1
szörnyidomítás: 1 teológia: 10 zene: 3 szörnyismeret: 3
zárnyitás: 1 vadászat: 7 bányászat: 2 testépítés: 5
Feltételes parancsok
gyógyítasz 50 % életerõ alatt, 40 pontért; kutatsz max. 30 pontért;
elfogod az 59. szörnyet a 219. csapdával; maradék tvp-dbõl 2. tulajdonságodat TF-eled;
Barátságosság: 1543; 66; 124; 56; 5;
Varázslataid (#sorszám, *hány pontba kerül)
gyógymógy (#5 *6) esõidézés (#11 *8) méregsemlegesítés (#14 *10)
korgó gyomor, huss (#21 *3) tündérfény (#25 *1)
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1*tankány karom (#237) 1 mászókarom (#78) 1*bakkura csizma (#96)
Fegyverek és lövedékek
4 kõkés (#6) 1 fúvócsõ (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1*bronzhegyû lándzsa (#87) 1*kõkalapács (#13) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 csontkés (#11) 1 bronzpenge (#126) 1 bot (#4)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 csontkulcs (#74) 2 kötél (#92) 1 ásó (#34)
2 rézkulcs (#75) 1 egykezes súlyzó (#483) 1+hebrencs csapda (#147)
1 furulya (#233)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 dözmöng szív (#122) 5 smirglilevél (#29) 1 acélpengõke (#231)
1 vasérc (#152) 1 kék orchidea (#68) 3 fabontó (#106)
4 rézdarab (#70) 2 lapkorong (#80) 5 lapockacsont (#33)
1 csuklyavirág (#133) 5 sallank karom (#128) 15 sünmedve tüske (#14)
1 pirkit (#153) 1 magszim bél (#103) 2 szuperkötél (#209)
3 amniosz (#203) 1 móri gyümölcs (#116)
Összsúly: 47.99 kg megterheltség: 85 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
E körben tett lépéseid térképe
(88,34) fémbontó szójer (#150)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk!
A templomszentelésnél való gyógyulással igazad van, de szerintem aki a max. életereje felett
van,
annak ez sokat nem számít, mert megint fõlé fog menni.
A 7 napos játékhéten dolgozunk, sajnos sokkal nehezebb
megoldanunk (pl. határidõvel múk0dõ KT-képességek miatt,
mint gondoltuk. Jó játékot, a játékvezetõ
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Soha NE küld vissza az e-mailben kapott fordulódat!! Elég a karakterszámot, és a fordulószámot megírni!!
Ha mégis megteszed, az az e-mailes játéklehetôséged elveszítését jelentheti!!!!!
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Az utóbbi idôben rendkívül sok probléma volt a drotpostagalamb nevû remek
ingyenes e-mail szolgáltatóval. Ezért nagyon szépen kérek mindenkit, hogy keressen
egy valóban megbízhatóan mûködô szolgáltatót, hiszen nektek is, nekünk is jobb, ha a
kiküldött e-mailek már az elsô alkalommal hibátlanul megérkeznek. A drótposta több féle címet is kínál pl. dpg.hu, drotposta.hu, aramszu.net, stb.
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Ha M$ IE-t használsz UL küldésre, és javítani akarod az UL-t, akkor esetenként komoly
problémáid lehetnek, mert az M$ IE által küldött UL-ek fejlécébôl rendszeresen hiányzik a dátum mezô.
Emiatt elôfordulhat, hogy az UL-ek sorrendje felcserélôdik, és nem a javító UL kerül táplálásra.
Ha biztosra akarsz menni, akkor NE használj Explorert, mert emiatt nem áll módunkban a fordulódat újra táplálni!
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|