Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A furfang temploma
Küldd el képeslapként!
Itt-ott elszórva találni még néhány elhagyatott építményt, melyről nem tudni kik és mikor építették. A furfang temploma pont ilyen, bár vannak rajta ajtók és ablakok, a belsejébe jutni még soha senkinek nem sikerült.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 11:28:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Ababo 391. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. máj. 2. 14h:27'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: máj. 8.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1697
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 207
Extra forduló: 3

ABABO KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,90] koordinátán. Táborozásod alatt iszonyatos fájdalmat érzel - jeggyûrûd elõtted ég semmivé! Párod mentálisan tudatja veled, hogy nem akar többé a társad lenni. Ezzel a házasságotok semmivé foszlott! Magadba roskadva, kétségbeesetten bámulsz magad elé még sokáig. Varázserõd regenerálódik. (+510 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+77 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 605. hetének nyerõszámai: 10, 3, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 188. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 530.] Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bõröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 528.] 62 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot az 59. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+9 erõ). [-15 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 526.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 526.] Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 522.] Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 520.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 520.]

* 5. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 209. varázslatot a 90. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518.] Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 516.] Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 516.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 165. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 514.] Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 512.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerõ). [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 510.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 533. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az õselemek köpenyét. Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 8. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 508.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-12 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 506.]


kpb kezd. parancs berakása:

kf 466 560 533 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal az 533. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 506.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 506.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 506.] [A parancs tárolásra került.]

vv 70 73 73 elmormolod a 70. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 505.] Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különbözõ gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 500.] Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különbözõ gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 495.]

vv 64 73 73 elmormolod a 64. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 493.] 0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 493.] 0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

f 616 619 215 kísérletezel a 616. tárggyal a 619. tárggyal a 215. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz univerzum nektárját. (ld. enc.) 285 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 483.]

hu 186 251 232 hulladék: 186 251 232
Hulladékgyûjtés törölve: nagy vaskulcs. Hulladékgyûjtés törölve: kvazár páncél. Hulladékgyûjtés törölve: ilkin érc. [0 pontot használtál fel, van még 483.]

v 22 648 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levõ kulcskarikát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 kis vaskulcs, 1 csontkulcs, 1 rézkulcs, 1 bronzkulcs [bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP], 1 vaskulcs [vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 1 nagy vaskulcs, 1 kis aranykulcs, 1 smaragd kulcs. [-15 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 478.]

kno 14 5 képesség-növelés 14
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.) [0 pontot használtál fel, van még 478.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

kt 634 2 elkészíted a 634. tárgyat (2 darabot)
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a varázsital fõzése varázslatot! Miközben forralod a fõzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fõ komponenseket és kimondod a megfelelõ varázsszavakat. Elkészült a nagy mû! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Legyártottál 2 univerzum nektárját. Ügyességed TF-elõdött. [20 pontot használtál fel, van még 458.]

kt 203 61 elkészíted a 203. tárgyat (61 darabot)
Begyûjtöttél 61 amnioszt. Ügyességed TF-elõdött. (+1 ügyesség.) [244 pontot használtál fel, van még 214.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[194,91] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Egy purifikátor császár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 651-730.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lõsz. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor keményen megütöd a purifikátor császár jobb oldalát. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [193,92] Véget ér az erdõ. Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Felismered a közeledõt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütõ ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerõ). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erõöv [bíbor erõöv ládikóba-> (186,106)-> 60 arany, -2 ÉP]. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elõdött. [42 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 6 4 elkészíted a 6. tárgyat (4 darabot)
Begyûjtöttél 4 kõkést. Ügyességed TF-elõdött. [12 pontot használtál fel, van még 160.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[193,93] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütõ ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erõsen fogva tartja. Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerõ). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Ököllel csak érinted a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erõsen fogva tartja. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,94] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {támadása: 36.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk mûködik (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerõ). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Ököllel csak érinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,95] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. {támadása: 48.} Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Ellenfeledre háló varázslatot lõsz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erõsen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergõ támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja bal oldalát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerõ). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Ököllel megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Szereztél 1 ezüsttõrt. [ezüsttõr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívõi építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy kék-piros csíkos, jókora sátor bukkan fel elõtted, szinte a semmibõl elõteremve. Sokban emlékeztet a vándorcirkuszban felhúzott építményekre, biztos, hogy van valami köze is hozzá. Amint közelebb lépsz, hangos vitatkozás hangjait hallod bentrõl, majd szétnyílik a sátornyílás és egy tetõtõl-talpig vicces, buggyos, fodros hacukába beöltöztetett elf lép ki rajta. Bosszankodva belerúg a sátor falába, majd eltûnik a háta mögött. A sátornyílás közben a helyére libben. (727. épület.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 115.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. Tágas, gyéren berendezett épületbe érkeztél. Sokkal nagyobbnak tûnik, mint amilyennek kívülrõl tûnt, lehet hogy valamilyen térnövelõ illúzióvarázslat kelti ezt, bár mi értelme lenne... A terem közepén egy íróasztal áll, mögötte rendkívül alacsony növésû, színes ruhás gnóm üldögél. Valamilyen iratba mélyed, és csak akkor kapja fel a fejét, amikor elindulsz felé. - Üdvözöllek kalandozó! Kerülj beljebb - mondja, és feláll a székrõl, hogy úgy fogadjon. - Mi járatban vagy erre? Megérdeklõdöd, mi ez a hely itt. - Ez a fõépület, ahonnan az összes, Ghallát keresztül-kasul bejáró vándorcirkuszunk mûködését koordináljuk - meséli a gnóm. - Illetve több ilyen épület is van, minden szektorhoz tartozik egy. Én Russlan vagyok, általában én tartom itt rendben a dolgokat. Meg persze a többi fõsátorban is, általában minden nap másik helyen ellenõrzök mindent. - Aztán egy kristálytáblát tesz maga elé, és lassacskán fel is ismered a rajta lévõ ábrát: a kontinens egy részének térképe az. A zöld és barna háttérszínnel jelölt síkságokon és hegyvidékeken mágikus, fehér pöttyök villognak. - Ezek itt a vándorcirkuszaink! Jelenleg épp ezeken a helyeken járnak, és mivel tudati kapcsolatban vannak velünk, egy varázslat segítségével egyidejûleg ezeken a térképeken is megjelenítjük õket. Így könnyebb eldönteni, melyikük merre menjen. Eltöprengsz azon, hogy milyen sok van belõlük, és csak utólag jössz rá, hogy hangosan gondolkodtál. - Igen, sokan vannak - mondja a gnóm. -, viszont valószínûleg néhányukat a közeljövõben vissza kell rendelnünk, mert nem bírjuk a fenntartásukat anyagilag. Nagyon kevés bevétel folyik be a cirkuszozásra vágyó kalandozóktól, sokkal többre számítottunk a vállalkozás beindításakor. Már a bankok sem adnak nekünk hitelt, hiszen még az elõzõeket sem tudtuk visszafizetni. Õszinte sajnálkozással tekintesz a hivatalnokra, és elképzeled, milyen sivár is lenne az életed a vándorcirkusz állandó jelenléte nélkül. A mutatványosok felbukkanása színes pont a szörnyöléssel telõ hétköznapokban. - Tudnál! - feleli felviruló arccal a gnóm a kérdésedre, melyben udvariasan aziránt érdeklõdsz, vajon te tudnál-e valahogy segíteni. - Jelenleg épp a szekereket vontató lovak és egyéb teremtmények ellátása a legnehezebb feladatunk. Az élelmezés rengeteg fáradtságba és pénzbe kerül, nem igazán bírjuk anyagilag. Ha szereznél nekünk olcsón 20 kiló amnioszt, az sokat segítene. Persze nem kívánjuk ingyen! A bolti ár negyedét kifizetjük érte. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendõiden töprengve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt! Örül, hogy megtetted, amit kért. [ 2320 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] Russlan szája a füléig ér, úgy vigyorog rád, hogy ez az elõnyös üzlet végre megköttethetett. Úgy hiszi, nagyon jó kapcsolataid lehetnek, ha ilyen olcsón sikerült amnioszhoz jutnod. - Persze ezzel még nem vagyunk teljesen kisegítve - vált egy kicsit bizalmasabb hangnemre a gnóm hivatalnok. - A lovak ma ugyan kapnak enni, de ettõl még a cirkuszi kasszák nem telnek meg. Ott van például a díjak kérdése... úgy gondoltuk drága és egyedi tárgyakat adunk a cirkuszi sátrakban sikeres kalandozóknak, hogy felkeltsük figyelmüket, és minél többen és többször jöjjenek ringbeszállni a díjakért. Ezek a tárgyak azonban nem olcsók, és hiába a kizárólagos szerzõdés a zangrozi beszerzõnkkel, az még az árakat is növelni akarja. Szóval elõbb-utóbb elfogynak a cirkuszi díjak, ha nem változik meg valami hamarosan. Sajnos vannak tárgyak, amibõl nagyon kevés van, például rothasztó talizmán már alig van a készleteinkben. Ha segíteni akarsz, szerezz valahonnan legalább egyet, ez ki ugyan nem segít, de egy másik kalandozó a jövõben legalább boldog lehet. A teljes beszállítói árat természetesen nem fizethetjük ki érte neked, de majd valahogyan viszonozzuk, ígérem. Ja, és a legkevesebb, hogy a vándorcirkusz törzstámogatója tisztségbe emelünk. Rendben? Elképedve hallgatod a mesét arról, hogy a cirkusznak milyen rosszul megy. Hát, ha ennyire rászorulnak, lehet, hogy segítened kellene. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendõiden töprengve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva elõveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyû feladat volt! Örül, hogy megtetted, amit kért. [ 3480 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 5 cirkuszi pergamen. (ld. enc.)] Russlan láthatólag boldog attól, hogy ennyire segítõkésznek bizonyultál. Vigyorogva mondja el, hogy a most hozott cirkuszi aldíj jó helyen lesz, a cirkuszidézõ pergamenrõl pedig rövid használati utasítást ad. A beígért támogatói tisztségrõl azonban nem beszél, te pedig el is feledkezel róla, hogy szóba hozd. - Jó hírem van - mesél tovább Russlan. - A cirkuszi döntnökség beleegyezett, hogy megszervezzem egy új mûsorszám beiktatását a vándorcirkusz repertoárjába. Ehhez azonban nem elég a szörnymennyiség, amelyet a céllövöldében felhasználunk, új fenevadak kellenek. Na de itt jössz te a képbe, ha elvállalod, 200 aranyat tudok fizetni, ha szerzel nekünk egy élõ lajhárlordot! A további teendõket nyugodtan ránk bízhatod. A gnóm hivatalnok modora annyira behízelgõ, hogy kis híján gyanú támad a lelkedben vele kapcsolatban. De aztán legyûröd ezeket az érzéseket, hiszen a fickó egyáltalán nem sántikál rosszban, csak a legjobbat akarja a cirkusz számára. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendõiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 110.]

m 1 8 7 mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra
[194,94] A síkságot ritka erdõ váltja fel. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zoloboo sámán. {támadása: 35.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lõsz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erõsen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel megütöd a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erõsen fogva tartja. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [194,93] A terep továbbra is ritka erdõ. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy éjkornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 191-210.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk mûködik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis nyakát. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel eltalálod az éjkornis testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál. A vadszõlõ még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis elõszüretre. Mazsola lesz belõle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [193,92] Az erdõnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. {max. életpontja: 191-205.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerõ). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ököllel megcsapod az ekharion bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kõkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 178 keresed a 178. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ongóliant hadúrt. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

vv 83 161 167 elmormolod a 83. varázslatot a 161. varázslatot a 167. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-19 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 56.] Fürgén varázsolsz! Következõ fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 54.] Szupersebesen mormolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 49.]

im 0 5 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant. {max. életpontja: 550.}

Távolról villámcsapás varázslatot lõsz a másikra. 155 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Ököllel csak érinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Átvizsgálod a testet. A következõ kincseket találtad: egy pszi kõ, 2 arany és 2 vasérc. 3391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 19.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]


* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 531. tárggyal
Leveszed az õselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 15.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegõ, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris õrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetõleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] A szilánk mûködik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 15.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 15.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 15.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 23, 2. Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd õrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 532 pontot. A következõ körben tehát 547 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgezõ, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belõle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital fõzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tõle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fûszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY)
Díszes, cirádás rúnákkal teleszõtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésû betûkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erõs mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is mûködik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idõ költsége. Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül.



KARAKTERLAP
Ababo, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bõröd. Tharr félisten hatalmú szolgája vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 391. fordulód.

 Erõ:51 (65)  Szint:33  Merészség:10/7 Magasság:152 cm 
 IQ:51 (53)  Támadás:48  Agresszió:3 Testsúly:54 kg 
 Ügyesség:52 (55)  Védekezés:91  Menekülés:30 % Életkor:36/59 év 
 Egészség:51 (55)  Életpont:668/977  Jellem: semleges (-2) Tul. pont:
 Szerencse:65 (68)  Varázspont:1396/614  Pénz:3051 arany Kép. pont:15 
 Tudatpont:35/24   Pszi pont:217/0   Halhatatlanság:6 %    
Eddig összesen 3140 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28381 TP-t kaptál. Jelenleg 4961839 TP-d van. A következõ szinthez még 38161 TP szükséges. Trófeáid: térfaló, triklem drakolder, hájas okerón. A 388. fordulódban 1454 arany került a bankszámládra. 1483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 6/32   ökölvívás: 38/20 (+6%)   szúrófegyverek:8/65
  vágófegyverek: 23/42   ütõfegyverek: 7/10   lõfegyverek:10/76
  dobófegyverek: 29/80       

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bûvös shuriken (#562) (998 .); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 17/18   2. nyomkövetés: 89/32 (+22%)   3. lopás:1/47
  4. mászás: 17/64   5. csapdakészítés: 26/48 (+6%)   6. csapdaészlelés:11/80
  7. gyógyítás: 77/2   8. titkosírás: 22/18   9. felderítés:26/59
  10. szörnyidomítás: 7/58   11. teológia: 66/56 (+42%)   12. taumaturgia:82/35 (+12%)
  13. szerencsejáték: 5/64   14. versengés: 18/58 (+500%)   15. harcmûvészetek:42/16
  16. zene: 8/56   17. szörnyismeret: 16/94   18. pszi:21/23 (+21%)
  19. zárnyitás: 1/38   20. vadászat: 25/78   21. vitalitás:1/90
  22. bányászat: 33/95 (+7%)   23. úszás: 10/76   

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ), Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), bûvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
noth szellem (#250), magnetikus praglonc (#200), kputtyintó csalán (#247), csápos otagi (#395), hegyi góliát (#244), lidércúr (#252), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), öregedést okozó lények (#9095), Raia szent lovagja (#239), szintszívó lények (#9097), zafír sárkány (#329), márvány sárkány (#328), Raia angyala (#333)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
Soi D'Arnan (#4736), Iván Nitró (#3804), Argen Tina (#1362), Oda Nobuo (#5779), semlegesek (#989), jók (#990), bûbájlidérc (#761), Darlan (#2529), Elenios hívõk (#994), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskõ készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)háló (#186, 24 VP)tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)idõcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP)fürgülés (#92, 22 VP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)élõholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP)mágikus ütés (#147, 18 VP)becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)planetáris õrdémon (#172, 18 VP)szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)méregfelhõ II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) 
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 15 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)Pörhemór köre (#205) (128,2,2)áldomás II (#169)vámpirizáció (#1)
csupasz izom (#28)óriáserõ (#53)agyburok (#90)villámmágia (#227)
láth. észlelése (#78)szörnycsábítás (#83)varázsenergia (#161)planetáris õrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> massza (#217)
tûzesõ (#61) >> eszkimó óriás (#648) tûzesõ (#61) >> jégzabáló (#649)
tûzesõ (#61) >> animált hókutya (#651) Tharr haragja (#145) >> Notermanthi (#257)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) élõholt pozdorja (#134) >> noth szellem (#250)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Tharr haragja (#145) >> purifikátor császár (#393)
élõholt pozdorja (#134) >> lidércúr (#252) tûzesõ (#61) >> jégelementál (#277)
villámcsapás (#50) >> ongóliant hadúr (#178) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> agyfröccsentõ (#666) villámcsapás (#50) >> márvány sárkány (#328)
Tharr haragja (#145) >> zafír sárkány (#329)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> márvány sárkány (#328) pszi-acéltorony (#98) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178)
ongóliant tombolás (#146) >> ryuku gólem (#394) ongóliant tombolás (#146) >> halálelementál (#279)
ongóliant tombolás (#146) >> tüskés gigaféreg (#256) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (õrzi a holmidat) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, be tudsz-e jutni az Iszonyat Citadellájába: gyõzedelmeskedj egy Ragadozó felett!
2.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyõzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül õket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belõle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítõ, 2 szabotõr, 7 harcos, 4 királynõ, 1 élõholt, 1 vadász, 2 nagymester.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   angyalok kesztyûje (#609) 2 * Batharak vállemeze (#831) 1   császári kesztyû (#723)
1 * dalebg.kristályvért (#564) 1 * Huddens kesztyûje (#649) 1 * lidérckorona (#531)
1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 1   Morgan sipkája (#466)
1   optiri agysisak (#315) 2   õselemek köpenye (#560) 1 * rinóbõr öv (#685)
1 * ryuku ökölgyolcs (#1156) 3   tankány karom (#237) 1 * topáz erényöv (#731)
1   törpe bakancs (#475) 1 * tûzúr csizmája (#533) 2   varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 2   bûvös shuriken (#562) 35   ezüstshuriken (#327)
1   ezüsttollú nyíl (#363) 1   hosszú íj (#111) 1   kampós acélszigony (#455)
30   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 8   kõkés (#6)
1   kvazár kard (#297) 4   mérg. vas dobónyíl (#190) 25   nyílvesszõ (#108)
1   óriásölõ (#528) 1   pengepajzs (#425) 1   raptor szablya (#482)
2   szigony (#389) 8   szögletes kõ (#17) 2   ubuk dobónyíl (#138)
27   ubuk tüske (#131) 1   varkaudar che-kard (#1112)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 4 * angyalok gyûrûje (#529) 1 * arany papi karkötõ (#309)
1   Eldaran karkötõje (#373) 2   gyémánt fétisrúd (#758) 5   halálhozó talizmán (#813)
2 * két kard szimbólum (#144) 1   koponya szimbólum (#139) 5   korinthai talizmán (#814)
2 * Luthius karkötõje (#527) 1   mászó-karperec (#392) 3   mópat token (#585)
1   Natharion amulett (#742) 2   natharion opál (#747) 1   ónix masszavadító (#438)
1 * örökkéval.gyémántja (#1065) 1 * Ovgun nyaklánca (#615) 1   rothasztó talizmán (#815)
1 * Rughar gyûrûje (#518) 1   szerencsetalizmán (#366) 2 * Tharr Keresztje (#287)
1   Urgod fétise (#561) 1   viharamulett (#611) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
5   áldott kõ (#642) 4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ ládikó (#504)
12   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   Baghar fétise (#1098)
1   bunthar zsák (#734) 5   cirkuszi pergamen (#1233) 1   csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
49   kaja (#2) 2   kholden kulcs (#470) 1   kis aranykulcs (#240)
2   kis vaskulcs (#40) 3   kristályfolyadék (#449) 2   kulcskarika (#648)
2   manakristály (#500) 2   márványkulcs (#245) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   moa katalizátor (#386) 1   Morgan szilánkja (#508) 1   nagy ónixkulcs (#1111)
2   nagy vaskulcs (#186) 1   norgat kulcs (#471) 1   oldalzsák (#1172)
1   olló (#335) 1   párducbõr pénztárca (#1118) 2   pszi kõ (#248)
1   rézkulcs (#75) 2   roxati zárfaló (#314) 8   shinai gömb (#348)
2   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273)
1   tudati fétis (#1151) 2   univerzum nektárja (#634) 23   varázskõ (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 11 csepp tinta (#101), fér még: 39]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
31   fûszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 149]
7   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 56]
1   molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
8   sullár hólyag (#168) [bennük 53 csepp spiritusz (#170), fér még: 107]
3   szent kehely (#257) [bennük 29 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
15   uzbány csõr (#169) [bennük 135 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
1   varázsfiola (#828) [benne 5 korty Huddens elixírje (#830), fér még: 0]
5   vizestömlõ (#3) [bennük 84 korty víz (#27), fér még: 16]
11   zöld üveg (#82) [bennük 171 csepp ragasztó (#83), fér még: 49]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   adamantit (#627) 1   amniosz (#203) 9   arkog kõ (#632)
2   bahrot bõr (#938) 30   borkonyó bibe (#312) 2   cetuszony (#1075)
17   csalánvirág (#582) 19   csuklyavirág (#133) 1   darázsfarok (#654)
9   darázsszárny (#652) 5   dözmöng szív (#122) 261   drótszõr (#37)
6   ében toboz (#578) 1   eknozol (#540) 1   elf csont (#664)
24   ezüstdarab (#326) 10   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
6   galachmit (#310) 34   gyöngymangó (#135) 17   halcsont (#390)
1   ilkin érc (#232) 11   kaktuszbogyó (#429) 1   karbin plazma (#199)
17   kazmár gyökér (#205) 5   kék orchidea (#68) 16   kõszem (#304)
1   küklopsz szem (#643) 12   kvazár (#244) 1   lélekesszencia (#619)
8   lótuszvirág (#447) 41   madártoll (#112) 4   mákrózsa virág (#56)
8   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   mithril (#352) 1   moa gyémánt (#385)
3   moa smaragd (#377) 1   moa üveggömb (#383) 10   mocsári penke (#148)
41   mópat tetem (#584) 1   mösze hátpáncél (#1229) 30   mutáns csont (#331)
1   nektoraf faggyú (#667) 7   óndarab (#85) 5   párducbõr (#1066)
120   pirkit (#153) 1   praglonc hártya (#215) 16   púderkõ (#119)
9   rakolits por (#669) 23   ramit kõ (#226) 5   remák szív (#264)
3   rémplazma (#616) 49   rézdarab (#70) 15   rókafarok (#124)
5   rozmárfog (#1069) 40   sallank karom (#128) 3   sárkányfog (#617)
1   sáska amulett (#668) 13   smirglilevél (#29) 1   sünmedve tüske (#14)
4   szárnyas hernyó (#69) 3   téfea-agy (#172) 32   Thargodan esszencia (#328)
12   tükör (#43) 1   ulkor gyöngy (#1072) 10   varkaudar csont (#1113)
30   vasérc (#152) 1   vörös zyel (#606) 1   xirnox szív (#213)
1   yetiszív (#1070)        

Összsúly: 334.01 kgMegterheltség: 176%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
22   elkarog szõr (#665) 50   gyöngymangó (#135) 13   karbin plazma (#199)
1   kvazár sisak (#266) 6   liumbe hajtás (#655) 2   mammutbõr (#1078)
8   manakristály (#500) 266   quwarg tojás (#360) 1   Rhatt páncélja (#458)
1   szellempajzs (#461) 3   teknõcteknõ (#416) 7   tyrex csont (#280)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
72 amniosz (#203) 2 drótszõr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
5 kaja (#2) 1 kulcskarika (#648) 4 lélekesszencia (#619)
1 nyílvesszõ (#108) 2 praglonc hártya (#215) 2 rémplazma (#616)
1 rókafarok (#124) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 14 víz (#27) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
266 arany (#50) 5 cirkuszi pergamen (#1233) 1 csontkulcs (#74)
1 ilkin érc (#232) 9 isteni könnycsepp (#260) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 4 kõkés (#6) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 pszi kõ (#248) 9 ragasztó (#83) 3 rézdarab (#70)
1 rézkulcs (#75) 1 smaragd kulcs (#241) 2 univerzum nektárja (#634)
1 varázskõ (#305) 2 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(193,92) krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), kihívás tornya (#502), érclelõhely, ongóliant (#159), ekharion
(#232), érclelõhely
(193,93) nekrofun (#173), kputtyintó csalán (#247)
(193,94) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), kihívás tornya (#502), Dornodon oltár, kputtyintó csalán (#247)
(193,95) Raia szent lovagja (#239), cirkuszi fõsátor (#727), Elenios oltár, 44. jellempróba
(194,91) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), purifikátor császár (#393)
(194,93) éjkornis (#228)
(194,94) zoloboo sámán (#230), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.