Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tollaskígyó
Küldd el képeslapként!
"Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri titkosírás verseny
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-05-03 02:24:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Authoricus 270. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. máj. 13. 10h:20'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 270. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: máj. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 193

AUTHORICUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,3] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Három gnóm közelít hozzád. A vezetõjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyûvõ bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg elõtted. [nyunyónyûvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor elõgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyûni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség õrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelmûvé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezõk egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani... Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idõ ellenére is sikerült némi életerõt visszanyerni. (+4 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+197 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 412.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 412.] Fürgén varázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 410.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 408.] Gyorsvarázsolsz! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 406.] Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 404.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. KP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 402.]


tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetõnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanoda halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

h 1150 használod az 1150. tárgyat
Nekiveselkedsz, hogy hozzáférj a fétis titkához. Segítségül hívod a Közös Tudatodba ölt energiát - 30 Tudatpontot, amelyet a képességetekbe fejlesztettél. Hirtelen az isteni fétis vibrálni kezd, átváltozik! A tárgy, amit a kezedben tartasz, inkább a tudati, mint az isteni fétis nevet érdemli meg. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1150 használod az 1150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

[143,61] Épületek tûnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Treem, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod a gnóm férfi (Auralátás: Babsaláta - 3612. kalandozó) táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 4 életpontot. Elszaladsz, mielõtt még péppé vernének. Vérzõ lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Hogy rágná ki a tetû az erszényed!. Szerencséd TF-elõdött.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol a kobudera férfi (Auralátás: Lord Ariakas - 4477. kalandozó) tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyérõl. Szerencséd TF-elõdött. [-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 372.]

v 1 666 13 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 13 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 317.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ve 150 1 megveszed a 150. tárgyat 1
Vásároltál 1 szent jogart. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ve 14 10 megveszed a 14. tárgyat 10
Vásároltál 10 sünmedve tüskét. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

ve 80 2 megveszed a 80. tárgyat 2
Vásároltál 2 lapkorongot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 317.]

m 1 7 2 mozogsz északkeletre, északnyugatra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [184,3] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képzõdményt. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képzõdmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bûz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a légirozmár testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Sárkánytõrrel teljesen átszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Találtál valamit az egyik lehámlott belsõ kéreg mögött! Közelebbrõl megvizsgálod - szereztél 1 bõrsisakot. [bõrsisak ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] Miután lemásztál, továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Sárkánytõrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A purifikátor szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Aurád tisztul. (+5 jóság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Thargodan csatamezõt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hidra lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról a káosz szava varázslatot lõsz a másikra. 134 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Füstöl és szikrázik még a hajad is! (57 életpontot vesztettél.) A következõ tárgyaid semmisültek meg az elektromos tûzben: 2 karbin plazma, 6 fûszertartó, rájabõr, 2 sötét tekercs, 5 kaja. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hidra két fejét is. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Sárkánytõrrel párszor épp hogy megérintgeted a hidra nyálkás testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hidra testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Sárkánytõrrel kicsit megbökdösöd a hidra jobb elsõ lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a vizestömlõt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 4 vizet.) Eldobod az értéktelenné vált orbitális mackósajt trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hidra trófeát. 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+28 életerõ.) [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöda halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerõ.) [-10 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.]

(Továbbmész...) [184,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy hidra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy a káosz szava varázslatot. 133 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Sárkánytõrrel néhányszor megkarcolod a hidra testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hidra két fejét is. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Sárkánytõrrel néhányszor megkarcolod a hidra testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a vizestömlõt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanoda halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+27 életerõ.) [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerõ.) [-10 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Elmondtada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+25 életerõ.) [-10 varázspont.] A távcsõvel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Thargodan csatamezõt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [81 pontot használtál fel, van még 236.]

m 3 mozogsz délkeletre
[185,3] A tengerpartot dombság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion. Ettõl nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ekharion jobb lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Sárkánytõrrel többször eltalálod az ekharion jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Sárkánytõrrel jól megszúrod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény óriási darabot tép ki belõled. Még 24 életpontot vesztettél. Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a mûveletet, és továbbáll. Begyûjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+68 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 19 17 elkészíted a 19. tárgyat (17 darabot)
Begyûjtöttél 17 kerek követ. Ügyességed TF-elõdött. [17 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,4] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy smirglibokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 29 11 elkészíted a 29. tárgyat (11 darabot)
Begyûjtöttél 11 smirglilevelet. Ügyességed TF-elõdött. [11 pontot használtál fel, van még 158.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[185,5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy quwarg királynõ. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 6 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynõ testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg királynõ testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynõ. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynõ testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megbököd a quwarg királynõ torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a quwarg királynõ száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tyrannoszaurusz rex. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+97 életerõ.)

(Továbbmész...) [184,6] Szûnni nem akar a zöld síkság. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,7] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 98.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[182,8] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy manilla-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Veronel egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [181,8] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bávatag golombár lehet. A lény nem tûnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [180,9] Még mindig az erdõben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy bûbájlidérc. Ettõl nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekezõ pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a bûbájlidérc testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testû kõ-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyõzöd az illúzióvarázst! A következõ pillanatban már a valódi ellenfeled áll elõtted. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bûbájlidérc hömpölygõ csápjait. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel néhány helyen meghorzsolod a bûbájlidérc szellemtestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ellenfeled vámpirizál belõled. 25 életpontot vesztettél. A bûbájlidérc csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bûbájlidérc egyik csápját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Sárkánytõrrel megkarcolod a bûbájlidérc hömpölygõ csápjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a bûbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Csápjaival a bûbájlidérc csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Csiklandozó az érintés (+6 vp). A bûbájlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. Elhajítod a vacak hidra trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ bûbájlidérc trófeát. 3171 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztada halál csókja varázslatot! [-5 TVP] Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+26 életerõ.) [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bõrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belõled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+98 életerõ.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel nem jelzed támadás szándékát, õ se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 33.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 33 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 1049 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 3.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]


* 1. BP: építed az 534. tárgyat 3 pontért
Az építkezésnek semmi látszatja sincs, mert nem költöttél rá annyi pontot, ami akár egy kavics megmozdítására elegendõ lenne. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktõl: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktõl. [0 pontot használtál fel, van még 0.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-54 életerõ). Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 411 pontot. A következõ körben tehát 411 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY)
Nagy mennyiségû tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy mûködjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az õrzõk ébersége nevû képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerû szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson mûködik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentõ figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlõdik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerûen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani... Természetesen, a tudati fétis nem átadható.

BÛBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY)
Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erõd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerû lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységû pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belõled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bûbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bûbájlidérc elvégezte évezredes munkáját.



KARAKTERLAP
Authoricus, egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemû árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Chara-din fõpap-jelöltje vagy. Az Árnymenõk (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 270. fordulód.

 Erõ:24 (25)  Szint:22  Merészség:7/5 Magasság:103 cm 
 IQ:28 (29)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:33 kg 
 Ügyesség:22 (25)  Védekezés:53  Menekülés:30 % Életkor:29/30 év 
 Egészség:23 (25)  Életpont:369/153  Jellem: gonosz (346) Tul. pont:
 Szerencse:34 (36)  Varázspont:483/3  Pénz:384 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:84/46   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1466 szörnyet (7 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12975 TP-t kaptál. Jelenleg 938863 TP-d van. A következõ szinthez még 61137 TP szükséges. Trófeáid: bûbájlidérc, ongóliant, trikornis herceg. A 269. fordulódban 400 arany került a bankszámládra. 400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/76   ökölvívás: 1/63   szúrófegyverek:27/49 (+8%)
  vágófegyverek: 4/48   ütõfegyverek: 20/84   dobófegyverek:26/1 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -21.); nyu-shuriken (#157) (22 -997.); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 23/51   2. nyomkövetés: 48/37 (+16%)   3. lopás:37/26 (+6%)
  4. mászás: 5/94 (+7%)   5. csapdakészítés: 16/44 (+6%)   6. csapdaészlelés:31/60 (+6%)
  7. gyógyítás: 71/50 (+51%)   8. titkosírás: 5/2   9. felderítés:20/75
  10. szörnyidomítás: 8/90   11. teológia: 43/30 (+31%)   12. taumaturgia:39/64 (+14%)
  13. szerencsejáték: 6/41   14. versengés: 18/18   15. zene:1/17
  16. szörnyismeret: 21/82   17. pszi: 11/67 (+13%)   18. zárnyitás:10/79
  19. vadászat: 10/46   20. bányászat: 13/35 (+11%)   21. úszás:8/78
  22. fõzés: 8/5       

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [a halál csókja (#187)]
lopsz a törpéktõl (3) sáfrányport (#211) (1x), a trolloktól (5) fûszertartót (#210) (3x), az elfektõl (2) sáfrányport (#211) (6x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (6x), a mutánsoktól (9) sáfrányport (#211) (4x), az emberektõl (1) sáfrányport (#211) (4x), a trolloktól (5) sáfrányport (#211) (6x), az alakváltóktól (7) sáfrányport (#211) (4x), a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (3x)
gyógyítasz 50% életerõ alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
õsi szellem (#422), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
ryuku csapásvezetõ (#778), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)hhaar burka II (#162, 10 VP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP)Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)
káoszcsapás (#200, 8 VP)rúnakõ teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP)
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)a káosz szava (#207, 25 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192)jellemrejtés (#23)láth. észlelése (#78)láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
lángcsóva (#31), káoszcsapás (#200), a káosz szava (#207), méregfelhõ (#37), agykorbács (#97), szárazság (#48)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) a káosz szava (#207) >> nõk (#999)
a káosz szava (#207) >> férfiak (#998) villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
élõholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Monolitjaim zavaró mennyiségben semmisülnek meg. Emelj öt újabb monolitot számomra!
2.) Ez tetszeni fog: Ölj meg egy legalább 15. szintû, jó jellemû kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a fõpap-jelölti rangfokozatot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * cetbõr válltömés (#1091) 1   krapixlon fürdõruha (#454) 1   láthatatlan köpeny (#441)
1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463)
1 * mithril láncing (#457) 1 * Morgan sipkája (#466) 1 * zafír erõöv (#397)
1 * zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1   bot (#4) 1   hajító csillag (#939)
17   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13) 4   kõkés (#6)
1   Mjölborg kalapácsa (#523) 4   nyílvesszõ (#108) 1   ryuku buzogány (#696)
1 * sárkánytõr (#626) 1   ubuk dobónyíl (#138) 1   vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 5 * angyalok gyûrûje (#529) 1   csillogó nyakék (#1120)
3   gólem talizmán (#811) 5   halálhozó talizmán (#813) 1 * káosz szimbólum (#361)
10   korinthai talizmán (#814) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
1 * roxati üvegszem (#443) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * szerencsetalizmán (#366)
1 * umbatari karkötõ (#278) 1   vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   áldott kõ (#642) 1   aranytermõ ládikó (#504) 2   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 1   bunthar zsák (#734) 6   deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 10   fáklya (#36) 4   fûszerkeverék (#1170)
4   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   hûségérme (#1141)
10   kaja (#2) 2   kötél (#92) 1   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) 1   ork csodaszer (#1228) 1   pszi kõ (#248)
1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   roxati zárfaló (#314) 1   shinai gömb (#348)
4 + sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150)
1   távcsõ (#42) 1   tudati fétis (#1151) 4   varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
6   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 60]
15   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 70]
7   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 84]
12   kavadu iszák (#25) [bennük 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 119]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 99]
2   szent kehely (#257) [bennük 18 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 2]
5   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 60]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15   bordacsont (#16) 1   cru formázó minta (#300) 2   csuklyavirág (#133)
1   darázsszárny (#652) 1   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563)
17   gyöngymangó (#135) 3   halcsont (#390) 20   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24) 5   lapkorong (#80)
1   lidércesszencia (#1074) 5   liumbe hajtás (#655) 1   lótuszvirág (#447)
2   ormánygõte csont (#21) 1   párducbõr (#1066) 3   pirkit (#153)
3   púderkõ (#119) 3   purifikátor háj (#269) 4   rakolits por (#669)
1   ramit kõ (#226) 2   remák szív (#264) 5   rókafarok (#124)
1   sámán erszény (#650) 1   sáska amulett (#668) 24   smirglilevél (#29)
10   sünmedve tüske (#14) 1   szulfagor agyar (#677) 6   szuperkötél (#209)
1   teknõsesszencia (#702) 2   Thargodan esszencia (#328) 8   tigroszlán fog (#63)
1   vadász tatu bõr (#15) 2   varányszem (#30) 2   vasérc (#152)

Összsúly: 93.82 kgMegterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bájital (#261) 2   jegesmedve bunda (#1067) 1   koponya szimbólum (#139)
1   lidércesszencia (#1074)        

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
238 arany (#50) 6 fûszertartó (#210) 1 gyenge méreg (#26)
1 hajító csillag (#939) 1 isteni fétis (#1150) 2 isteni könnycsepp (#260)
2 karbin plazma (#199) 1 kristályfolyadék (#449) 1 rájabõr (#404)
1 varázskõ (#305)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 17 kerek kõ (#19) 2 lapkorong (#80)
1 lidércesszencia (#1074) 1 purifikátor háj (#269) 11 smirglilevél (#29)
10 sünmedve tüske (#14) 1 szent jogar (#150) 1 tudati fétis (#1151)



E körben tett lépéseid térképe

(180,9) bûbájlidérc (#761), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), mûvészi porolit (#720), bávatag golombár
(#165)
(181,8) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), bávatag golombár (#165)
(182,8) a 74. labirintus bejárata, manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja
(#534), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393)
(183,2) purifikátorok (#157), hidra (#780)
(183,7) manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92)
(184,2) hidra (#780)
(184,3) grok-képzõdmény (#149), Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94)
(185,3) hóhérbimbó (#132, belõle készíthetõ: #133), érclelõhely, ekharion (#232)
(185,5) quwarg királynõk (#153), tyrannoszaurusz rex (#160)
(186,4) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), Chara-din monolitja (#534)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Authoricus 270. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67)
móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffõniksz (#106) fekete griff (#107)
vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142)
vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152)
quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejû troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167)
halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyû (#174) élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178)
élõholt õsmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) pöfögõ kregon (#182) ezoterikus mardel (#184)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedõ (#188) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevõ piranha (#194)
opati polip (#195) elektromos angolna (#196) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) quwarg harcos (#201)
élõholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206)
diuretikus kráken (#207) drónkeselyû (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tûzfõnix (#215) élõholt sullár (#216)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) királyi palotaõr (#220) pszi elementál (#221)
szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227)
éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232)
adószedõ (#234) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244)
Rughar familiárisa (#245) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) õrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257)
pszi õselementál (#258) holle anyó (#259) trikornis herceg (#261) bérmágus (#263) õrjáratozó katona (#274)
Védõnõvér (#280) õsdentor (#282) kronokukac (#285) kronoelementál (#287) manaelementál (#290)
ében halálhajcsár (#295) Thargodan csontváz (#297) õsquwarg (#300) óriáspók (#303) aranygriff (#304)
talriai behemót (#312) Thargodan mágus (#318) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363)
troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369) bérgyilkos (#375)
Dornodon avatárja (#381) csápos otagi (#395) bunthar (#396) Nateilena úrnõ (#404) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) õsi szellem (#422)
csontváz hadúr (#423) kísértetvarázsló (#424) hótarantula (#464) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641)
hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646)
lábascet (#647) eszkimó óriás (#648) fagymágus (#650) animált hókutya (#651) jégdémon (#652)
mammut zombi (#654) mouthlan (#665) börtönõr (#669) troll bányász (#679) magger (#747)
drakolich (#760) bûbájlidérc (#761) kentaurusz (#762) élõholt tigris (#766) ekharion bébi (#768)
umbatari bromag (#770) ryuku csapásvezetõ (#778) roguena (#779) hidra (#780) ork bérgyilász (#781)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) $fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) $drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
$grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) $királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bõr (#47) $antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) patak (#52) szökõkút (#54) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
$bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
$rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) $ragasztó (#83) $díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyû lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95) $bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101)
$vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporõr háj (#105) fabontó (#106)
$rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
$madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
$ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkõ (#119) tábla (#120) jellempróba (#121)
dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126)
$mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
$mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) $denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141)
szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötõ (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függõ (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) $rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyû nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) $vasalt bunkó (#181)
$vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
$mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191)
gyöngysor (#192) $aranygyûrû (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195) $trófea nyaklánc (#196)
$igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201)
amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) $kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211)
$dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) $manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) ketrec (#216)
hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tõr (#225) ramit kõ (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) $acélpengõke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) $smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
$kvazár (#244) $nagy aranykulcs (#246) $fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249)
kvazár páncél (#251) nekrofun medál (#253) regeneráló gyûrû (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261)
friss csatamezõ (#262) õsi csatamezõ (#263) remák szív (#264) $kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266)
$fülemüle agyar (#267) $gromak bõr (#268) purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271)
aranytû (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erõöv (#276)
$rejtõköpeny (#277) umbatari karkötõ (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Sheran fõzete (#286) Tharr Keresztje (#287) bíbor erõöv (#291)
elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) cru formázó minta (#300) $kõszem (#304) varázskõ (#305)
$réz papi karkötõ (#307) ezüst papi karkötõ (#308) $galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenõcs (#313) roxati zárfaló (#314) Pusztítás Botja (#316) varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318)
$ezüsttõr (#322) ezüsthegyû nyíl (#323) ezüsthegyû lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
$ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) $csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) $mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334) olló (#335) pukkanó tûcsapda (#336)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) súlyzó (#347) shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351)
mithril (#352) molluszk ház (#353) quwarg boly (#359) káosz szimbólum (#361) szerencsetalizmán (#366)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) $moa gyöngy (#378) $moa obszidián (#380)
moa üveggömb (#383) natali kõ (#388) szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) $álompor (#396) zafír erõöv (#397) városépítkezés (#398)
fõutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401) morgud hagymatõ (#402) fokhagyma (#403)
rájabõr (#404) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) királyi emlékmû (#411) $moa stuki (#413)
aranypikkely (#415) teknõcpajzs (#417) fpi formázó minta (#419) agyartõr (#420) csontpozdorja (#424)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Thargodan csatamezõ (#432) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) láthatatlan köpeny (#441)
$Muezli aranykeze (#442) roxati üvegszem (#443) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) kristályfolyadék (#449)
zangrozi csizma (#451) térkapu (#452) mágusköpeny (#453) krapixlon fürdõruha (#454) mithril láncing (#457)
Urgod kesztyûje (#462) mithril kesztyû (#463) Morgan sipkája (#466) $cápaölõ tõr (#480) raptor szablya (#482)
egykezes súlyzó (#483) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) kihívás tornya (#502) aranytermõ ládikó (#504) totemoszlop (#505) ostromlétra (#510)
Eldereth szilánk (#512) Chara-din ékköve (#517) tükörpáncél (#519) Mjölborg kalapácsa (#523) angyalok gyûrûje (#529)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) troll dorong (#550) $árnyéktõr (#557) fõnixtoll (#563)
biami kvazárlándzsa (#568) fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582)
Ovgun nyaklánca (#615) sárkánytõr (#626) áldott kõ (#642) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648)
Huddens kesztyûje (#649) sámán erszény (#650) $rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655)
liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659) alligátorbõr (#661) alligátorbõr cipõ (#662)
$elkarog szõr (#665) nektoraf faggyú (#667) sáska amulett (#668) rakolits por (#669) sáfránykristály (#675)
szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbõr öv (#685) ryuku karvédõ (#687) ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689) ryuku csizma (#692)
ryuku köpeny (#693) ryuku szablya (#695) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkõ (#700) teknõsesszencia (#702) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) $rõtmanó kacagány (#714)
mûvészi porolit (#720) topáz erényöv (#731) bunthar bõr (#733) bunthar zsák (#734) gólem talizmán (#811)
vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötõje (#816)
hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermõ erszény (#819) szirén köpenye (#820) agvari manafókusz (#890)
csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) pézsmatök (#933) pézsmatökmag (#934) hajító csillag (#939)
párducbõr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069) féregbél (#1071) ulkor gyöngy (#1072)
párducszem (#1073) lidércesszencia (#1074) cetuszony (#1075) cetbõr válltömés (#1091) csodák kútja (#1096)
csillogó nyakék (#1120) varkaudar pálinka (#1137) hûségérme (#1141) isteni fétis (#1150) tudati fétis (#1151)
Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) fûszerkeverék (#1170) Elenios szentélye (#1176) malom (#1204)
szekérkaraván (#1215) megbûvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítõvasa (#1261) vadászkés (#1264) $extra takarmány (#1360)

RECEPTEK

fõtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) rablópaprikás (#3) halászlé (#9) mákrózsafõzet (#14)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem          
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad                         
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad                         
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat                       
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
VV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  gyors varázslás                            
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.