Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lady Terilien
Küldd el képeslapként!
Ha gazdag nemesember vagy, könnyen elhódíthatod Lady Terilien atyjának szívét azzal, ha a lánya körül legyeskedsz. Ha azonban a lány szívére pályázol, ne legyél más, csupán egy ágrólszakadt tolvajfiú, akinek alvilági tetteit nemes elvek vezérlik, szavai romantikusak, lelke szabad.
Nézz szét a galériában!
2. Termikrajzás – zárás
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK online, TF online, Argum City (49)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés (7)
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)

További témák...

2024-04-29 06:05:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Csörcsil 276. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. febr. 14. 9h:22'
EZ A 294. JÁTÉKHETED, 276. FORDULÓD
295. játékheted kezdete: febr. 17.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1191
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 129
Extra forduló: 9

CSÖRCSIL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,55] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján összeakadsz egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû gnóm nõvel. A bõre kreolszínû. Raia ministránsa. Egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védõgyûrût, egy vark. pecsétgyûrût és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy élõholt mágus trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az õ neve Manó Qpica Kedvese. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 kaját (120 arany).

Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerõ Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerûen nem hagyhatod, hogy nagy elõdeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlõdött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölõd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az õsökben volt a hiba, Egyszerûen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz. Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+65 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+168 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+43 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-15 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 594. hetének nyerõszámai: 7, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 621.]

* 2. KP: gyakorolsz a 181. tárggyal 5 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 326 30
Kezedben ásóddal, iszonyatos sebességgel forogni kezdesz, aztán néhány pillanat múlva messzire hajítod szerszámodat. Ahol leesik, ott kezdesz el ásni. Ez nem lehet igaz! Ekkora szerencsét! Itt valóban van valami! ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken és egy ezüsttollú nyíl. IQ-d TF-elõdött. [30 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: gyakorolsz a 182. tárggyal 15 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Még sokat kell gyakorolnod. [15 pontot használtál fel, van még 576.]


v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 571.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

v 90 elmormolod a 90. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 566.]

hu 714 hulladék: 714
Hulladék, ezért nem gyûjtesz rõtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

v 86 99 19 elmormolod a 86. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 566.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[130,54] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 556.]

be 562 bemész az 562. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 556.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[130,55] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy ryuku légiós. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Többször meglövöd a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegõt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy tûzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [130,56] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdõbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bandita közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a káosz szava varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Megsoroztad a bandita jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bandita bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc. Szereztél 12 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy manilla-fát. Találsz egy Chara-din monolitját. [20 pontot használtál fel, van még 536.]

a 211 1887 1 átadod a 211. tárgyat az 1887. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 536.]

a 50 1887 400 átadod az 50. tárgyat az 1887. kalandozónak (400 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 536.]

m 4 mozogsz délre
[130,57] Még mindig az erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy purifikátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról jégcsóva varázslatot lõ rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Párszor kipécézted a purifikátor testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 526.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[130,56] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy lajhárlord. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielõtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Néhány helyen eltalálod a lajhárlord szõrcsomós testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával teljesen átdöföd a lajhárlord szõrcsomós testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [130,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérõdzõ etra. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Megsoroztad a kérõdzõ etra foltos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Durranás, és máris bûzfelhõvel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérõdzõ etra testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A kérõdzõ etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lénybõl áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A kérõdzõ etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy tûzbokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,54] Egy sejtelmes, baljós sûrû erdõbe érsz a síkságot elhagyva. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 496.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

usz 20 úszol 20 pontért
Nincs itt olyan víz, amiben az úszást gyakorolhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 496.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 496.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 209 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 476.]


* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 446.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 379
Kialakítasz egy régészeti lelõhelyet. [20 pontot használtál fel, van még 426.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 426.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 386.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 346.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 306.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad õket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetõen megnövekedjen. [Még 131 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266.]


tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 91 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]


tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledõ varkaudar bajnok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A szörny nagy levegõt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elõl. A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1005 tapasztalati pontot kaptál. [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 8, 20. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját fal föl a ryuku ostromteknõs. 2 kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 417 pontot. A következõ körben tehát 617 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szõrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, elõkelõbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdõkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendû fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyõzésüket nehezítendõ.



KARAKTERLAP
Csörcsil, egy barna, rövid hajú, barna szemû gnóm férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Fairlight bíborosa vagy. A Technika Ördögei (#9162) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 276. fordulód.

 Erõ:41 (44)  Szint:21  Merészség:6/5 Magasság:119 cm 
 IQ:32 (36)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:54 kg 
 Ügyesség:38 (43)  Védekezés:53  Menekülés:35 % Életkor:113/113 év 
 Egészség:29 (33)  Életpont:328/263  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:31 (36)  Varázspont:625/252  Pénz:130 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:110/37       EFejl:49 
Eddig összesen 1478 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4690 TP-t kaptál. Jelenleg 760904 TP-d van. A következõ szinthez még 39096 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, Tguarkhan. Tudományos rangod: a moa tudományok örököse. A 268. fordulódban 12088 arany került a bankszámládra. 12571 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 27   vágófegyverek: 2
  ütõfegyverek: 21   lõfegyverek: 26   dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -13.); nyílpuska lövedék (#547) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7   2. nyomkövetés: 57   3. lopás: 4
  4. mászás: 6   5. csapdakészítés: 14   6. csapdaészlelés: 5
  7. gyógyítás: 56   8. titkosírás: 6   9. felderítés: 18
  10. szörnyidomítás: 6   11. teológia: 22   12. taumaturgia: 31
  13. szerencsejáték: 2   14. versengés: 8   15. zene: 28
  16. szörnyismeret: 11   17. pszi: 12   18. zárnyitás: 1
  19. vadászat: 18   20. bányászat: 31   21. úszás: 4

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
ásol max. 72 TVP-ért
készítesz púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), északi tûzsárkány (#219) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tûzesõ (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) agyburok (#90) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10)
elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)   villámcsapás (#50) >> massza (#217)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
ryuku ostromteknõs (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielõtt hozzányúlnál a pénzhez).

HÕSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XV. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bronzpajzs ($89) $1   bronzsisak ($88) $1 * fekete bõrcsizma ($247)
1 * lánckesztyû (#230) 1   Mágikus Koponya (#279) 1   nagy vaspajzs (#161)
$1   rézsisak ($72) $1   rõtmanó kacagány ($714) $4 * sárga erõöv ($276)
1 * szirén köpenye (#820) $3   szöges páncél ($65) 1 * teknõcpajzs (#417)
$1 * vassisak ($160) 2 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
$2   bronzhegyû lándzsa ($87) 2   ezüsthegyû nyíl (#323) $3   ezüstshuriken ($327)
2   ezüsttollú nyíl (#363) 1 * gnóm nyílpuska (#546) $1   göcsörtös bunkó ($123)
1   hosszú íj (#111) $3   mérg. ubuk tüske ($137) 1 * nyílpuska lövedék (#547)
$1   rövid íj ($107) $3   sallank nyíl ($129) $1   tolmokov-koktél ($351)
40   tüske (#22) $11   ubuk tüske ($131) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   ametiszt medál ($275) $5   aranygyûrû ($193) $5   aranylánc ($191)
$6   borostyán függõ ($162) 3   Eldaran karkötõje (#373) $3   ezüst gyûrû ($180)
$3   ezüst karkötõ ($158) $3   ezüst nyaklánc ($117) 1 * halálhozó karkötõje (#816)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $2   igazgy. fülbevaló ($197) 2 * korinthai talizmán (#814)
$2   obszidián karkötõ ($229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) $1   réz masszariasztó ($436)
$3   réz papi karkötõ ($307) 1   smaragd védõgyûrû (#223) $1   trófea nyaklánc ($196)
$2 * umbatari karkötõ ($278) 1 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytermõ erszény (#819) 3   aranytû (#272)
1   ásó (#34) 6   deus ex machina (#1) 1   dorony duda (#235)
1   ezüst kulcs (#184) 88   kaja (#2) 1   kulcskarika (#648)
1   márványkulcs (#245) 1   nagy aranykulcs (#246) 2   shinai gömb (#348)
1   smaragd kulcs (#241) 1   szeksztáns (#32) 7   varkaudar pálinka (#1137)
1   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
7   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 32]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
1   szent kehely (#257) [benne 6 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 4]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 21 korty víz (#27), fér még: 19]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
29   álompor (#396) 1   dözmöng szív (#122) 85   drótszõr (#37)
$2   fekete gyöngy ($99) $6   fõnixtoll ($563) 1   galachmit (#310)
$6   gyöngymangó ($135) 10   kaktusztüske (#114) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kõszem (#304) 2   kvazár (#244) 1   lidércesszencia (#1074)
1   manifeszt.nyúlvány (#214) 5   moa burát (#384) 3   moa jádekõ (#382)
3   moa rubin (#379) 1   moa smaragd (#377) 4   moa üveggömb (#383)
1   móri gyümölcs (#116) $3   óndarab ($85) 5   pirkit (#153)
$4   rézdarab ($70) 1   teknõsesszencia (#702) 1   Thargodan esszencia (#328)
1   varkaudar tekercs (#653) 9   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 115.60 kgMegterheltség: 83%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3   bunthar bõr (#733) 3   csontpálca (#329) 2   esszenciakristály (#350)
$1   harci kalapács ($174) 1   jegesmedve bunda (#1067) 22   nyílpuska lövedék (#547)
30   pirkit (#153) 6   purifikátor háj (#269) 1   sámán erszény (#650)
1   sáska amulett (#668) 66   vasérc (#152) 2   xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílpuska lövedék (#547)
8 víz (#27) 12 kaja (#2)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
2 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(130,54) varkaudar bajnok (#190)
(130,55) ryuku légiós (#361), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 40. jellempróba, oltár, kérõdzõ etra (#368)
(130,56) bandita (#758), manilla-fa (#91, belõle készíthetõ: #92), Chara-din monolitja (#534), lajhárlord (#757)
(130,57) purifikátor (#157), Chara-din monolitja (#534)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.