Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy igazán vad disznó
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A prófécia gyermekei című könyvben megesett jelenet: Az ifjú Garion bátran tartja fel a rohamozó, félelmetes vaddisznót.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8106-227

Karakterszám: 8106 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 227 Játékhét: 239
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 267
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. jan. 26. 9h:37'
A következõ fordulód táplálható: 2007. jan. 27.

E-mail!

FÜRGE GEKKOTH KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Százlábú kiadott egy tk 51 4308 8106 0 0 0 parancsot.
Felépült az ivó.
** 12. NAP ** A Káosz urának ijásza kiadott egy tk 51 8106 6886 0 0 0 parancsot.
** 14. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 1 bronz mellvértet.
** 14. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 1 bronz helyt. emlékérmet.
** 14. NAP ** A játékvezetõtõl kaptál 232 aranyat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Black Diamond, egy hosszú, fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve 12829.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jan. 12.* Rhandavr mellé szegõdött egy orgling disznó. *jan. 12.* Rhandavr teljesítette a 26. küldetést, amit az akadémián kapott. *jan. 19.* Don Kéró teljesítette a 19. küldetést, amit a palotában kapott. *jan. 19.* Rhandavr mellé szegõdött egy szárazföldi uborka. *jan. 19.* Rhandavr mellé szegõdött egy szárazföldi uborka. *jan. 22.* Rhandavr csatában legyõzte A Káosz urának ijásza-át. *jan. 24.* Rhandavr mellé szegõdött egy kék-vörös atya.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 11.* Fortian és Bazaltzabáló pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *jan. 12.* Amorthis és Ruh Nestah megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött. *jan. 12.* Lord Khalel és Errtu pszi párbajt vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen. *jan. 15.* Nosean elsõként ért el 77-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 15.* Alystair D'Brisont legyõzte harcban egy troglodita. *jan. 16.* Ren gyõzelmet aratott Athlan felett. *jan. 18.* Ren csatában legyõzte Szarkaagyú Sirakát. *jan. 18.* Amorpheus Amorphea és Fortian pszi párbajt vívtak. Amorpheus Amorphea került ki gyõztesen. *jan. 19.* A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *jan. 22.* Amorthis és C'Archie megküzdöttek egymással, és Amorthis gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a sebesség hosszú lándzsáját. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 369.]

ep 17 50 13 építed a 17. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a fûraktár építését. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! A munka 50 TVP-nyit haladt, még 1756 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

kf 13483 100 bekészíted a 13483. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A mancsodba veszed a sebesség hosszú lándzsáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

be 20 20 1 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál. A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted. Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés. A remete megmutatja a víztározót a háza elõtt. Elég primitív építmény - három cseppkõ közé bõröket feszített ki, amelyek így egy háromszög alakú medencét alkotnak. A bõrök alját a padlóhoz valamiféle faggyúval rögzítette, hogy oldalt ne folyjon ki. A plafonról növõ cseppkövekrõl csöpög a víz, ami ebbe a medencébe gyûlik. A remete elmondja, hogy a bõrök hossza 10, 3 és 10 lépés, szélességük (azaz a medence magassága) 3 lépés [1 lépés 1/3 méternek felel meg]. A medence most éppen félig van, ez vajon mennyi ideig elegendõ a remetének [ha naponta kb. 5 liternek megfelelõ mennyiséget használ el]?
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

mak 2 2. makró definiálása/hívása

vv 154 158 176 52 64 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb erõpajzsot. (+10% védekezés.) (-7 vp.)
[V 158 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-5 vp.)
[V 176 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szélpajzs varázslatot. (-61 vp.)
[V 52 0 0:] Lenyelsz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.)
[V 64 0 0:] Megiszol 1 kincskeresés italát.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, quwarg harcos újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 150 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Orthern fülbevalója (#385), az enyészet gyöngysor nyaklánca (#23237).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (494. kaland, összköltsége 25 TVP.) Észreveszel 1 sárkányvirágot. Szakértõ módon leszeded. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Százlábú, egy brutálisan erõs, éjsötét kitinû, összevissza rugdosódó, rovarszerû férfi. [aura: erõ: 41.] A Katonák klánjának szárnysegéd rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kalandor. A következõket látod nála: az ellenállás márványgyûrûje, az ellenállás kerek pajzsa, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, ében láncing, az ellenállás csontmaszkja, a rend köve, az ellenállás kék köpenye, az ellenállás csontamulettje, a káosz mesés karkötõje, az entek díszes karkötõje, a harcos malachitgyûrûje, a kobra hosszú íja, a sebezhetetlenség csatos öve, a regenerálódás fekete csizmája, arany orgling fétis, a kobra márványgyûrûje, orgling fétis, galetki érdemérem, a pók smaragdgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nem vitás, Százlábú kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez waarkin ! Leszedsz 1 adagot. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: 20-as méretû 22-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A kígyópókot célzod, amikor a sün ébenfa íjával lõsz. (4 találattal 142 sebzést okoztál.) A kígyópók a fekete hólyagot rohamozza. A fekete hólyag a kígyópók irányába megy. A csúf gusztustalanság elindul a kígyópók felé. A quwarg harcos a kígyópók irányába megy. A nagyobb elementál fatty a kígyópók felé mozog. A kígyópók és a fekete hólyag egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság a kígyópókot támadja. A quwarg harcos a kígyópókot támadja. A nagyobb elementál fatty a kígyópókot támadja. A kígyópók halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdik: A fekete hólyag sebzõdik 23 ép-t. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. A quwarg harcos 12 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság 10 ép-t sebzõdik. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 6 ép-t.
[A csatában összesen 142 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 51/72, a quwarg harcos: 17/12, a csúf gusztustalanság: 27/10, a nagyobb elementál fatty: 26/6.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt, ami a regenerálódás sárga öve, egy xenópete és 62 arany. A quwarg harcos az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 234.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy óriási csontokból épült kalyibát látsz magad elõtt. A bejárat elõtt karók vannak, tetejükre galetkikoponyákat tûzött valaki. Felháborító! Akárki is lakik odabent, büntetést érdemel. Persze, majd csak ha ráérsz. (308. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez waarkin ! Leszedsz 1 adagot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: a káosz õselemi fejpántja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 224.]

be 29 10 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 1000 aranyat kívánsz eljátszani, 10 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 hõsiesség itala.
[6. kör:] Egy ellentétes nemû galetki az asztal túloldalán lenyûgöz kacér mosolyával, ebben a körben nem tudsz koncentrálni.
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a merénylõ csonttõre.
[9. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 méregellenállás itala.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 kincskeresés itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

dk 429 465 dobása 429. kalandnak
Rendben, 429. kaland törölve. Rendben, 465. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

htt 20 17 18 10 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
20: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 240.
17: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #203. Prioritás: 200.
18: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #489. Prioritás: 200.
10: Lõfegyver használata ha ellenfeled #140. Prioritás: 249.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

ell 1903 216 1900 225 293 ellenfél lista beállítása
1903. lista módosítása: 216 beszúrva. 1900. lista módosítása: 225 beszúrva. 293 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

hp 3 151 15 1903 150 harci program
A következõ sor került a harci programodba: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 150.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Farid Ashmore (#7161), Ombre (#4383), Lélekszívó (#4369), Khyssanth (#8093), Savcsók (#7567), Fürge Gekkoth (#8106)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]

k 449 480 kaland elvállalása
(449. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 lélektáncos (#227) [aura: 26-os energiatüske.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy elemi védelmet. ( +8 tûzimmunitás, +8 hidegimmunitás, +8 savimmunitás, +8 elkt.immunitás, +8 imm.mérg.gázra.) (-12 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Az 1. lélektáncos elmond egy elektromos fal varázslatot. A 2. lélektáncos elmond egy elektromos fal varázslatot. A quwarg harcos a 2. lélektáncos felé mozog. A quwarg harcos sebzõdik 41 ép-t az elektromos faltól. A quwarg harcos 41 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A fekete hólyag a 2. lélektáncost rohamozza. A fekete hólyag sebzõdik 41 ép-t az elektromos faltól. A fekete hólyag sebzõdik 41 ép-t az elektromos faltól. A csúf gusztustalanság megközelíti az 1. lélektáncost. A csúf gusztustalanság 41 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. A csúf gusztustalanság sebzõdik 41 ép-t az elektromos faltól. A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! A quwarg harcos 8 sebzést kap. A csúf gusztustalanság 14 sebzést kap. A nagyobb elementál fatty 11 ép-t sebzõdik. Az 1. lélektáncos sebzõdik 14 ép-t. A 2. lélektáncos 11 sebzést kap. A quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan. A nagyobb elementál fatty az 1. lélektáncost támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. lélektáncos ellõ egy tûzvihar varázslatot. 35 életpontnyit sebzõdsz. A nagyobb elementál fatty 16 ép-t sebzõdik. Az 1. lélektáncos immúnis a varázslatra. A 2. lélektáncos: a varázslatnak nincs hatása. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. lélektáncos létrehoz egy tûzvihar varázslatot. 111 ép-t sebzõdtél. A nagyobb elementál fatty 13 ép-t sebzõdik. Az 1. lélektáncos rezisztálja. A 2. lélektáncos rezisztálja. Megindulsz a 2. lélektáncos felé. Már ott is vagy! Sebzõdsz 105 ép-t az elektromos faltól. Ellenállsz a varázslatnak. Ájultan a földre zuhansz. A nagyobb elementál fatty az 1. lélektáncost támadja.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 251 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 58/82, a quwarg harcos: 0/90, a csúf gusztustalanság: 0/96, a nagyobb elementál fatty: 0/40.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás tárggyal:) Morgan pálcájával meggyógyítod magad.

(480. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 88 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 21% lélekenergia.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

m 13 12 87 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,12) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 7) A legközelebbi feladat megoldásánál 7 lesz a válaszod.
(M 12,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer, hogy egy womath alomban csak nõstény womath született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 25 mázsa gombát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 10 mázsa gombát. Ezek a falánk lények tehát összesen 665 mázsa gombát pusztítottak el. Hány womath volt egy alomban?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [7] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

m 11 10 4444 3333 1111 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,10) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 10,10) Nyugat felé folytatod a felderítést. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) [aura: 15-ös méretû 22-es szintû fog.] és egy tektonikus atka (#217) [aura: IQ: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy elemi védelmet. ( +8 tûzimmunitás, +8 hidegimmunitás, +8 savimmunitás, +8 elkt.immunitás, +8 imm.mérg.gázra.) (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-12 vp.) A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Az 1. tektonikus kvatáns mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy isteni haragot. 17 életpontnyit sebzõdsz. A fekete hólyag sebzõdik 22 ép-t. A quwarg harcos 23 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság 22 sebzést kap. A nagyobb elementál fatty 7 sebzést kap. A quwarg harcos az 1. tektonikus kvatánst rohamozza. A fekete hólyag a 2. tektonikus kvatánst rohamozza. A csúf gusztustalanság az 1. tektonikus kvatánst rohamozza. A quwarg harcos az 1. tektonikus kvatánst támadja. A fekete hólyag és a 2. tektonikus kvatáns egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság az 1. tektonikus kvatánst támadja. az 1. tektonikus kvatáns kontaktmérget kapott. Az 1. tektonikus kvatáns hörögve elterül. A nagyobb elementál fatty a tektonikus atkát támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a tektonikus atka elmormol egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. A 2. tektonikus kvatáns rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy isteni harag. 24 ép-t sebzõdtél. A fekete hólyag 19 sebzést kap. A quwarg harcos 25 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság 20 ép-t sebzõdik. A nagyobb elementál fatty 4 ép-t sebzõdik. Megrohamozod a 2. tektonikus kvatánst. A 2. tektonikus kvatánst próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (68 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (63 sebzés). A fekete hólyag a 2. tektonikus kvatánst támadja. A 2. tektonikus kvatáns kileheli lelkét. A quwarg harcos a tektonikus atkát támadja. A csúf gusztustalanság a tektonikus atkát támadja. a tektonikus atka testébe kontaktméreg hatol. A tektonikus atka kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 131 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 108/41, a quwarg harcos: 53/48, a csúf gusztustalanság: 30/42, a nagyobb elementál fatty: 45/11.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 21%. Összegyûjtöd a "kincset": 2 xenópete és 121 arany. A nagyobb elementál fatty habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) A quwarg harcos habzsolja az ételt. (+19% jóllakottság.)
(M 9,10) Irány nyugat! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 8,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,9) Merre tovább? Északra! A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: 27-es csendvarázs.] és egy óriáspók (#89) [aura: imm.mérg.gázra: 5.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Ellenállsz a varázslatnak. Megrohamozod a sötét elf íjászt. A quwarg harcos megközelíti a sötét elf íjászt. A csúf gusztustalanság az óriáspókot rohamozza. A fekete hólyag elindul a sötét elf íjász felé. Megtámadod a sötét elf íjászt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (113 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (63 sebzés). A sötét elf íjász hörögve elterül. A quwarg harcos választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A csúf gusztustalanság az óriáspókot támadja. A fekete hólyag lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Az óriáspók és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty megtántorodik. A nagyobb elementál fatty kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáspókot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (112 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (51 sebzés). Az óriáspók holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 330 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0, a quwarg harcos: 0/0, a csúf gusztustalanság: 21/0, a nagyobb elementál fatty: 0/17.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak is jut 16%. Viszed, ami mozdítható: az elektromosság hosszúkardja, egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 109 arany. A fekete hólyag táplálkozik. (+25% jóllakottság.) A quwarg harcos zabál. (+20% jóllakottság.)
(M 9,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,9) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,9) Irány nyugat! Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 24, 46, 73, 107, 150... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 7,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,9) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nagyobb elementál fatty újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pv 2 1 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, sima harcot javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 142.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

p portyázás
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (493. kaland, összköltsége 35 TVP.) Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Találsz valami gyanúsat, óvatosan kikerülöd.
Vendéglátód Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. [aura: IQ: 18.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, az egyensúly gyûrûje, vhrathag gömb, sárkányamulett, a puhányság köve, az Érzés Gyûrûje, a harcos csillogó fejpántja, aréna vas érme, vörös karkötõ, quwarg amulett, óriás fülbevaló, a pók smaragdgyûrûje, Fairlight malachit karkötõje, kék mutációs gyûrû, Tlyxcet pajzs, nilbongi kitûzõ, a ragadozó ezüst fülbevalója, plüss daergaoth lord, a szívósság kõrisfa íja, bronz tanítványköpeny, a harcos sárga öve, Noxoth csizmája, bronz pszi váll-lap. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sárkánylehelet. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Az 1. kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. A 2. kék-vörös atya elmormol egy tûzfal varázslatot. Az 1. quwarg harcos megközelíti a nagyobb elementál fattyat. A 2. quwarg harcos Rhandavrt rohamozza. A fekete hólyag a 2. kék-vörös atya felé mozog. A fekete hólyag 30 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Rhandavr a 2. quwarg harcos felé mozog. A csúf gusztustalanság az 1. kék-vörös atya felé mozog. A csúf gusztustalanság 17 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A nagyobb elementál fatty az 1. quwarg harcos irányába megy. A fekete hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! Az 1. kék-vörös atya 10 sebzést kap. A csúf gusztustalanság 11 sebzést kap. A 2. kék-vörös atya 12 ép-t sebzõdik. A csúf gusztustalanság kileheli lelkét. Az 1. quwarg harcos és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A 2. quwarg harcos és Rhandavr egymással harcolnak. a 2. quwarg harcos paralizálódott. A 2. quwarg harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. kék-vörös atya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat. A 2. kék-vörös atya elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Az 1. quwarg harcos gyógyul 21 ép-t. Az 1. kék-vörös atya gyógyul 1 ép-t. Gyógyítja a 2. kék-vörös atyát (+7 ép). Megindulsz Rhandavr felé. Már ott is vagy! Megtámadod Rhandavrt. Villámokat köpsz. (94 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (62 sebzés). Az 1. quwarg harcos és a nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A nagyobb elementál fatty hörögve elterül. Rhandavr rád támad. Lesújt rád farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. ( -11 tüskés bõr, -11 vastag bõr.) Odaken neked bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Odaken neked bal mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+1 ép) Rhandavr regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. kék-vörös atya elmormol egy gyógyító szellõt. Gyógyítja Rhandavrt (+39 ép). Az 1. quwarg harcos gyógyul 27 ép-t. A 2. kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja Rhandavrt (+22 ép). Az 1. quwarg harcos rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Rhandavr rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág farkával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -10 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Ütni próbál bal mancsával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Benyom neked jobb mancsával. (36 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Regenerálsz (+1 ép) Rhandavr regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Az 1. kék-vörös atya elõhív egy gyógyító szellõ varázslatot. Rhandavr visszanyer 35 életpontot. Gyógyítja az 1. quwarg harcost (+22 ép). A 2. kék-vörös atya elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Rhandavr visszanyer 21 életpontot. Támadod Rhandavrt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (86 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (64 sebzés). Az 1. quwarg harcos rád támad. Megpróbál megmarni. (32 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Odacsap neked bal karmával. Mellétrafált a balfácán. Rhandavr rád veti magát. Odacsap neked farkával. (33 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -1 tüskés bõr.) Lesújt rád bal mancsával. (31 ép-t sebzõdtél). Benyom neked jobb mancsával. (36 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lecsap rád bal mancsával. (30 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 399 sebzést okoztál, és 286 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 33/30, a 2. quwarg harcos: 14/86, a csúf gusztustalanság: 0/28, a nagyobb elementál fatty: 48/128.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 220 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 290 aranyat.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Don Kéró, egy fekete napszemüveget viselõ, tésztazabáló, CSALÁD centrikus férfi. [aura: IQ: 21.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, kõmûves kalapács, a tökéletesség rövid tõre, a bûz márványamulettje, sárkányamulett, Enyészmester, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség aranyozott fülbevalója, a sólyom malachit karkötõje, az élet rövid tõre, orglingbõr öv, platina nadrág, cseppkõ gyûrû, a tökéletesség márványgyûrûje, az enyészet nagy pajzsa, a sólyom márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, szerencsekõ, aréna adamantit érme, bronz tanítványköpeny, a teknõs csillogó fejpántja, xenomorf csuklópánt, Lhoal'zetan nyílpuskája, a káosz rút pikkelyvértje, galetki érdemérem. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Azonnal visszavág: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Jól odamondasz neki: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Dühösen kiabálja vissza: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Jól odamondasz neki: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Nem késik a válasszal: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." A következõvel folytatod: "Ha nem lenne ilyen hatalmas krumpli az orrod helyén, észrevennéd, hogy a szájadból a nyál az otromba pókhasadra folyik." Nem késik a válasszal: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." A következõvel folytatod: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Dühösen kiabálja vissza: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

pv 3 5 4 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Észreveszel 1 parafüvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. És nicsak, végre találtál valamit: egy díszes karkötõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (383. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: a jég ezüst fejpántja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Torzszülött támadás ér! Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: rezisztencia: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +15 tûzlehelet, +15 jéglehelet, +15 savlehelet, +15 elektr.lehelet, +15 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-10 vp.) A bundás yeti téged támad. Feléd döf jobb karmával. Mellé! Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Támadod a bundás yetit. Villámokat köpsz. (141 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (54 sebzés). A bundás yeti halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 217 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy yeti csont és 46 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a gyorsaság ezüst fejpántja.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (227. kaland, összköltsége 15 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 2 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: méret: 165.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a bundás yetit. Villámokat köpsz. (116 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (57 sebzés). A bundás yeti hörögve elterül.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elrakod a zsákmányt, ami egy yeti csont és 48 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Vésett kõdarabokat találsz. Talán valamilyen fajta régi pénz lehet? (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy szondamester (#228) [aura: 13-as méretû 21-es szintû bal csáp, 10-es manaszívás.] és 2 manaszonda (#229).

*** 1. KÖR *** A szondamestert célzod, amikor a sün ébenfa íjával lõsz. (4 találattal 155 sebzést okoztál.) A 2. manaszonda feléd mozog. A szondamester feléd rohan. Az 1. manaszonda odajön hozzád. A 2. manaszonda rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 7 vp-det. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elõresuhint jobb csápjával. Mellé! Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. A szondamester rád támad. Rád vág jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Meglóbálva zúz bal csápjával. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Tekergetve suhint bal csápjával. Nem talált. A szondamester halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. manaszonda rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Nem talált. Ostorként csattant bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elõresuhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Az 1. manaszonda halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. manaszondát. Villámokat köpsz. (105 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (69 sebzés). A 2. manaszonda holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 452 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+87%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 5 drágakõ és 72 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

ftk 4 felszíni tárgy kutatása
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél csapdakészítés tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Ahogy követed a próbamester tekintetét észreveszed a lomhán közeledõ hebehurgya tohonyákot! Kétségkívül feléd tart, és mire ideér, megfelelõ csapdát kell fabrikálnod, hogy foglyul ejthesd!
[Csapdakészítés próba 4-es küszöbre: sikeres] Vadul jár az agyad, de végül, ahogy a plafonon lévõ masszív milgand-csillárra pillantasz, megvan az ötlet. A jó öreg hurokcsapda! Megfelelõen elkészíted, majd a kötelet átveted a csilláron. Az öreg próbamester ráncolja ugyan a szemöldökét, de õ is tudja, a csillár masszív, lazán kibírja a tohonyák súlyát. Meg is érkezik a szörnyeteg, bele a csapdádba. Minden terv szerint meg, a következõ pillanatban már a levegõben himbálózik a torz. Kiálltad a próbát! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal regeneráció tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Mielõtt mozdulnál, az öreg egy hatalmas bárdot vesz elõ a háta mögül, és puff, lecsapja a lábad egyik ujját. Felordítasz fájdalmadban, de már kezded is visszanöveszteni azt, tudván, ez a feladat!
[Regeneráció próba 10-es küszöbre: sikertelen] Regenerációd még nem olyan jó, hogy akár egy ujjadat is vissza tudd növeszteni. Az öreg szerencsére kapcsol, és visszavarrja a levágott testrészt. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. A bölcsesség aranyozott nyaklánca: értéke 292 arany #17833 (3 dukát). A tárgy tápjai: +3 mágia, +6% támadás. A mágus nehéz nyílpuskája: értéke 212 arany #10287 (2 dukát), a sebzése 2D7+2. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +3 intelligencia, +2 mágia, -1 gyorsaság. A majom kõrisfa íja: értéke 296 arany #14323 (3 dukát), a sebzése 2D5+3. A következõ képességeket azonosítod: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +3 ügyesség, +6% védekezés. A törpék díszes sisakja: értéke 434 arany #6479 (4 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +9% védekezés, +4 erõ, +3 egészség.
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy khazdar taréj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: imm. méregre: 25.], egy xenomorf bébi (#204) és egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: gyorsaság: 19.].

*** 1. KÖR *** Megcélzod a xenomorf bébit a sün ébenfa íjával, és lõsz. (5 lövéstõl 139 ép-t sebzõdött.) A xenó élõsködõ odajön hozzád. A xenomorf bébi feléd rohan. A xenomorf csecsemõ feléd rohan. A xenó élõsködõ rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Ez mellément. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. Elhibázta. A xenomorf bébi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Nem talált. Feléd üt bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Acsarogva harapni próbál fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja eltörni a villám nagy pajzsát. Sikerrel járt. A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. Ez mellément. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. El sem talált, haha. Regenerálsz (+1 ép) A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (112 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenó élõsködõ téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Teljesen megbénulsz. Semlegesíted a mérget. Lesújt rád bal csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-21% támadás). Lesújt rád jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. A xenomorf csecsemõ rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Félrehajoltál. Elõre szúr bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Lélekenergiát szív el (-12%). Regenerálsz (+1 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A xenó élõsködõt próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (44 sebzés). A xenó élõsködõ rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. Ez mellément. Meglóbálva zúz bal csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Tekergetve suhint jobb csápjával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Idõdet lopja (-1 TVP). A xenó élõsködõ hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! Sebzõdsz 32 ép-t. A xenomorf csecsemõ 31 sebzést kap. A xenomorf csecsemõ téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-12%). Lesújt rád bal karmával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+1 ép) A xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a xenomorf csecsemõt. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (119 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (62 sebzés). A xenomorf csecsemõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 713 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+222%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy ezüst nyaklánc és 180 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg zöldfülû kalandor (5.01).
A kör során összesen 2557 sebzést okoztál, és 788 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 39 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 424 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: zöldfülû kalandor (5.01). Ez a 227. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (19) / 2.40
[2] IQ: 15 / 14.06
[3] ügyesség: 14 (19) / 1.87
[4] egészség: 15 (16) / 4.01
[5] mágia: 11 (13) / 2.32
[6] gyorsaság: 39 (46) / 7.09
[9] Méret/ép: 210 (221) / 17
Min. méret: 200
Barlangméret: 211
PONTJAID
Varázspont: 172 / 0
Képességpont: 67 / 50%
Hõsi pont: 267 (20)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 60%
Galetki erõ: 1009 / 467
Hírnév : 1844
Jóllakottság: 210%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 184 (1)
Galetki gyõzelmek: 96 (0)
Torzsz. csaták: 1425 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1294 (7)
Leölt torzszülött: 2223 (14)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 62 (2)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tudományos munkatárs (45)
Speciális képességeid:
+8 gyógynövények, +7 v.ital fõzés, +45% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 2.) Hozz egy cseppkõ gyûrût! 3.) Hajtsd végre az 62-es Klánfeladatot (KK 62)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 39 (72) / 17.96 [15] regeneráció: 2 / 0 [16] tüskés bõr: 12 (22) / 0.18
[17] vastag bõr: 14 (17) / 0.69 [18] tûzimmunitás: 5 (9) / 2.40 [19] hidegimmunitás: 5 (9) / 1.12
[20] savimmunitás: 5 (9) / 2.71 [21] elkt.immunitás: 6 (10) / 1.29 [22] imm.mérg.gázra: 5 (9) / 0.47
[23] imm.ktkt.méreg: 15 / 0.27 [24] rezisztencia: 11 (17) / 0.73 [25] bûz: 37 (45) / 0.27
[26] lõfegyver: 21 (24) / 12.37 [34] párbajozás: 11 / 1.11    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 11 / 1.49 [46] csapdaészlelés: 11 / 10.79 [47] zárnyitás: 11 / 7.53
[48] mászás: 13 / 4.32 [49] rugalmasság: 10 / 0.85 [50] meggyõzõkészség: 11 / 0.63
[51] transzformáció: 12 / 0.84 [52] auraészlelés: 8 (14) / 4.80 [53] ékszerészet: 5 (7) / 3
[54] kereskedelem: 9 / 7.31 [55] szívósság: 19 / 3.30 [56] varázsitalfõzés: 4 (11) / 0.28
[57] gyógynövények: 10 (18) / 7.78 [58] nyomkeresés: 12 / 2.69 [59] vezetõkészség: 9 / 1.17
[62] lopás: 7 (9) / 0.95 [63] éberség: 11 / 0.95 [64] átokszórás: 13 / 12.86
[65] álcázás: 16 / 0.99 [66] lopakodás: 9 / 0.73 [67] régészet: 21 / 19.34
[68] zene: 8 / 0.53 [69] tanulás: 14 / 7.19 [70] idézés: 8 / 1.70
[71] javítás: 12 / 9.12 [72] építés: 12 / 2.25 [73] felderítés: 11 / 5.37

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 (5) / 0.50 [101] szakért.: 5 (7) / 4.55     a sebesség hosszú lándzsája
bal mancs [103] méret: 4 (5) / 0 [104] szakért.: 5 (7) / 3.96 [105] vámpirizáció: 1 / 0 a sebesség görbekardja
bal karom [106] méret: 4 (5) / 0 [107] szakért.: 5 (7) / 4.49     a teknõs rövid tõre
jobb karom [109] méret: 1 (2) / 0 [110] szakért.: 1 (3) / 0.38     a sün gyalogos lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 1 / 0 [147] alkímia: 1 / 0.43 [42] csendvarázs: 5 / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 / 0 [11] elektromos kéz: 4 / 0.04 [41] elemek parancsa: 7 / 0.62
[49] elemi védelem: 8 / 3.33 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 10 / 1.95
[152] felejtés: 4 / 0.80 [17] gránitbõr: 14 / 10.90 [23] isteni harag: 4 / 0
[15] jégpajzs: 6 / 0.48 [21] jégvihar: 4 / 1.20 [163] kineport: 3 / 0.16
[154] kisebb erõpajzs: 7 / 5.21 [146] kontakt.õseiddel: 6 / 0.75 [158] láth. észlelése: 8 / 1.56
[157] láthatatlanság: 5 / 0.12 [165] manafókuszálás: 7 / 0.36 [162] mágikus csapda: 1 / 0.42
[148] méregsemlegesítés: 6 / 1.56 [179] savhurrikán: 1 / 0 [171] savpajzs: 4 / 0
[151] sárkánylehelet: 15 / 10.34 [176] szélpajzs: 11 / 1.92 [188] sziklaerõ: 7 / 0
[150] tárgyvédelem: 4 / 0 [12] tûzgolyó: 1 / 0 [20] tûzvihar: 6 / 0.18
[14] vakító fény: 4 / 0.12        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (8), szélpajzs (11).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] fekete hólyag 59/0 174% 195% 8 / 4.04 ájult
[2] quwarg harcos 73/0 187% 200% 5 / 1.56 ájult
[3] csúf gusztustalanság 69/0 187% 180% 4 / 3.51 ájult
[4] nagyobb elementál fatty 71/0 182% 195% 2 / 1.79 ájult
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
mak 2
p
vd
ad 10
x 10
be 29 10
2. Makró
vv 154 158 176 52 64
be 9 5
e 30
be 9 4 1
be 9 4 2
bsz
3. Makró
ba 204 415 416 417 418 419
ba 420 421 422 423
4. Makró
pv 2 1 4
ism 2
p
pv 3 5 4 2
ism 5
x 10

HARCI PROGRAMOD
7: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 250.
8: Lõfegyver használata ha ellenfeled #171. Prioritás: 255.
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 251.
10: elektr.lehelet használata ha ellf. 17. képessége 10 v. több. Prioritás: 10.
11: elektr.lehelet használata ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 10.
12: elektr.lehelet használata ha ellenfélen van 176. varázslat. Prioritás: 10.
15: Lõfegyver használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 150.
16: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #489. Prioritás: 200.
17: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 140.
18: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 150.
19: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 150.
1: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több, Prioritás: 50, és ha ellenf. erõssége több, mint 50%, és ha a harc 1. köre van.
3: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 70, és ha ellenf. erõssége több, mint 50%.
5: elemek parancsa v.var. ha ellf. 21. képessége 5 v. több, Prioritás: 45, és ha ellenf. erõssége több, mint 50%, és ha a harc 1. köre van.
13: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 70, és ha egy ellenfél ép-je 16 alatt van, és ha ép-d 95% alatt van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: kyeni vadász (#45), torz orgling (#301), óriás kétfejû vérfarkas (#290), Groark (#294), zombi herceg (#140), lélektáncos (#227), orgling melák (#157), sötét elf íjász (#225), 293.
1901: zafír kaletrich (#177), zombi herceg (#140), xenomorf bébi (#204).
1902: fagydémon (#203), tektonikus kvatáns (#216), lélektáncos (#227).
1903: fagydémon (#203), lélektáncos (#227), manapoid fõfelügyelõ (#489), tektonikus kvatáns (#216).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 511 9 50; VI erõ:300% ép:2%; PV 3 5 4 2; PSZ 46 47 48 50 57 67; HE 1; I 40 0 0 63; HU 13 3 150 15 6 13;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 9 sebzés: 25-33

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #4 (4. épület), #6 (9. épület), #9 (7. épület), #28 (1. épület), #493 (227. forduló), #494 (227. forduló), #383 (227. forduló), #418 (226. forduló), #227 (227. forduló), #308 (227. forduló), #449 (220. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4809. karakternél van. Jelenleg a fûraktár építésén dolgozol, eddig 464 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gyorsaság ezüst fejpántja (#3807) 1 a hatalom vaspajzsa (#6913) 1 a jég ezüst fejpántja (#22707)
1 a káosz árnyékfejpántja (#29019) 1 a káosz borzalmas öve (#26379) 1 a káosz mágikus mellvértje (#3309)
1 a káosz õselemi fejpántja (#27219) 1 a káosz papjának láncinge (#19044) 1 a káosz rettenetes maszkja (#25404)
* 1 a káosz szent csizmája (#29934) 1 a káosz túlvilági fejpántja (#15969) 1 a kígyó zöld köntöse (#19151)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó kék köpenye (#20037) 1 a regenerálódás sárga öve (#24567)
1 a sav csillogó fejpántja (#26758) 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom díszes köpenye (#29488) 1 a szalamandra díszes köpenye (#25888) 1 a tökéletesség utazóköpenye (#21836)
* 1 a villám csillogó fejpántja (#23608) * 1 a villám lovagi lemezpáncélja (#23502) 1 a villám utazóköpenye (#23636)
1 a villám vándorcsizmája (#23621) 1 a yeti díszes köntöse (#26353) 1 arany tanítványköpeny (#362)
* 1 arany vadászköpeny (#365) 1 az angyalok szürke maszkja (#28093) 1 az elefánt átlátszó köntöse (#16452)
1 az elektromosság díszes köpenye (#27238) 1 az ellenállás ezüst láncinge (#28483) 1 bronz mellvért (#1047)
7 ében láncing (#134) 1 Fairlight sipkája (#265) 1 káoszkígyó vért (#271)
2 khaldoran öv (#137) 1 mintrogi erõöv (#262) * 1 orglingbõr öv (#395)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 3 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 2 a bérmágus malachit karkötõje (#17441) * 1 a bûz háromszögszimbóluma (#29112) 1 a gepárd ezüst nyaklánca (#15582)
* 1 a gyorsaság jádegyûrûje (#3929) 1 a gyorsaság ónix karkötõje (#3943) 1 a hatalom bronz amulettje (#7048)
2 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz döbbenetes nyaklánca (#14694) 1 a káosz elemi fülbevalója (#22419)
1 a káosz nagyúri amulettje (#20109) 1 a kígyó ezüst nyaklánca (#19182) 1 a légzés bronz amulettje (#27748)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a sebesség aranyozott nyaklánca (#13333) 1 a sebesség keresztszimbóluma (#13363)
1 a sebesség kõamulettje (#13346) 1 a sebesség malachitgyûrûje (#13377) * 1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577)
1 a szalamandra ónix karkötõje (#25993) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs bronz amulettje (#25498)
1 a természet jáde nyaklánca (#16935) 1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881)
1 a tudás zafírja (#150) * 1 a villám csepp fülbevalója (#23756) * 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757)
* 1 a villám háromszögszimbóluma (#23712) 1 a villám malachitgyûrûje (#23727) * 1 a villám obszidiángyûrûje (#23730)
1 a villám ónixgyûrûje (#23728) * 2 a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 1 Akadémiai nyaklánc (#321)
26395 arany (#1) 3 arany orgling fétis (#296) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az élet karkötõje (#5290) 1 az elfek díszes karkötõje (#10692) 1 az elfek márványgyûrûje (#10676)
* 1 az ellenállás díszes karkötõje (#28692) * 1 az ellenállás malachitgyûrûje (#28677) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 bronzmedál (#207) 1 díszes karkötõ (#1242)
414 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 galetki érdemérem (#276)
* 1 görényfarok (#189) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék mutációs gyûrû (#190)
1 manapoid amulett (#295) 7 orgling fétis (#269) 1 ozin fülkarika (#211)
1 Rogan karkötõje (#145) * 2 roxati üvegszem (#580) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
21 üvegszimbólum (#138) 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
222 aranydukát (#437) 1 az Univerzum szilánkja (#708) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 elsõsegély csomag (#619) 5 ezüst tóken (#763)
10 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 idõkristály (#219)
1 Kisebb Zan (#537) 1 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
1 lant (#166) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 Morgan kristálya (#525)
2 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 orvosságos zacskó (#590)
1 platina tóken (#765) 2 Urgod kémszeme (#533) 2 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bérmágus hosszúkardja (#17517) 1 a bûz csonttõre (#29201) 1 a gladiátor tõre (#6250)
1 a hatalom rövid tõre (#7152) 1 a káosz sárkányának íja (#9834) 1 a légzés csonttõre (#27851)
1 a mágia harci nyílpuskája (#3538) 1 a mágus harci íja (#10274) 1 a mentát rövid tõre (#13002)
1 a méreg csonttõre (#24251) 1 a merénylõ csonttõre (#11201) 1 a regenerálódás csonttõre (#24701)
1 a sav rövid tõre (#26952) * 1 a sebesség görbekardja (#13466) * 1 a sebesség hosszú lándzsája (#13483)
* 1 a sün ébenfa íja (#25126) * 1 a sün gyalogos lándzsája (#25182) 1 a szalamandra hosszú lándzsája (#26083)
1 a szalamandra tõre (#26050) 2 a teknõs csonttõre (#25601) * 2 a teknõs rövid tõre (#25602)
1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 1 a tökéletesség görbekardja (#22016) 1 a tolvaj rövid tõre (#9402)
1 a torony tõre (#18400) 1 a villám rövid tõre (#23802) 1 az angyalok csonttõre (#28301)
1 az elektromosság hosszúkardja (#27417) 1 az ellenállás rövid tõre (#28752) 1 az enyészet rövid tõre (#23352)
7 ében nyílpuska (#133) 14 ében tündekard (#132) 1 kõmûves kalapács (#250)
3 rövid tõr (#1302) 3 rozsdás kard (#131) 9 sziklarepesz (#13)
1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 2 csapdaészlelés itala (#65) 42 csótányláb (#25)
30 elfu moha (#33) 22 elonotichlan (#31) 1 energiaital (#82)
1 fehér gyógyital (#50) 21 gyilkos boróka (#27) 3 hatalom bíbor itala (#77)
3 hatalom kék itala (#58) 35 hónakkupók (#30) 2 hõsiesség itala (#52)
2 javítás itala (#108) 13 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75)
2 kihívás itala (#68) 3 kincskeresés itala (#64) 12 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 39 mátekel gomba (#21) 14 méregellenállás itala (#51)
10 mézfû (#29) 49 mitulen fû (#20) 10 muskil (#37)
3 óriásnövés itala (#60) 5 õsmágus szájvize (#69) 1 õsmana itala (#84)
5 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72) 46 ragálygomba (#26)
48 rémcserje (#34) 16 sárga gyógyital (#61) 12 sárkányvirág (#32)
28 sötét mák (#23) 10 szemani gomba (#36) 22 tejfonál (#28)
10 tokin kaktusz (#40) 13 védelem itala (#59) 9 velparaj (#35)
18 waarkin (#38) 17 winropu moha (#22) 16 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
28 barna manakõ (#149) 9 bolhedor szárny (#15) 1 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 7 duzzadt xenópete (#479) 31 ekinda haj (#147)
17 elektronit (#141) 9 húsevõ bibe (#151) 9 káoszkígyó pikkely (#230)
17 khazdar taréj (#268) 4 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161)
22 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
139 õsi relikvia (#17) 15 patkányfog (#270) 16 pirgamit (#152)
5 ratifikátor agy (#236) 6 smaragd esszencia (#229) 3 szirénhaj (#293)
15 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278) 1 yarmut csont (#256)
14 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a villám nagy pajzsa #23562 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 elfu moha (#33), 1 elonotichlan (#31), 2 yeti csont (#160), 2 aranydukát (#437), 1 méregellenállás itala (#51), 1 sárkányvirág (#32), 1 parafû (#41), 1 khazdar taréj (#268), 4 õsi relikvia (#17), 5 drágakõ (#2), 3 mátekel gomba (#21), 1 ében láncing (#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 velparaj (#35), 1 a regenerálódás sárga öve (#24567), 1 a káosz õselemi fejpántja (#27219), 1 a merénylõ csonttõre (#11201), 1 az elektromosság hosszúkardja (#27417), 1 díszes karkötõ (#1242), 1 ezüst nyaklánc (#1182), 1 a jég ezüst fejpántja (#22707), 2 xenópete (#278), 2 waarkin (#38), 1 a gyorsaság ezüst fejpántja (#3807).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 916 arany (#1), 2 óriási xenópete (#480), 1 a villám nagy pajzsa (#23562).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BRONZ HELYTARTÓI EMLÉKÉREM (313. TÁRGY)
Ilyen emlékérmet azok kapnak, akik valamilyen különleges szolgálatot tesznek a szint helytartójának. Magasabb szinteken ezüst, arany, gyémántokkal ékesített stb. emlékérméket is lehet kapni. Viselése hatalmas dicsõség, de emellett más haszonnal is jár - már alig várod, hogy azonosíthasd! Természetesen, a helytartói emlékérem nem eladható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.