Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Asztrális polip
Küldd el képeslapként!
"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 19:24:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8106-87

Karakterszám: 8106 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 87 Játékhét: 95
E forduló ára: 16 zs. Maradék zseton: 527
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 22.

E-mail!

FÜRGE GEKKOTH KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 92 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 18.* Anakh-su-namun felköltözött a következõ szintre. *nov. 18.* Förtelmes Mutáció felköltözött a következõ szintre. *nov. 21.* Hajnalszárny teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 21.* Hajnalszárny teljesítette a 16. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *nov. 21.* Hajnalszárny teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 21.* Hajnalszárny teljesítette a 13. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 21.* Hajnalszárny gyõzelmet aratott Enequil Toradon felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 18.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *nov. 18.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend nagyhatalmú tagja" lett. *nov. 18.* Avvocato Terrasinit kis híján megölte egy kaszás király. *nov. 21.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Spejbl bácsi felett. *nov. 21.* Alba Regina és Faylande pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aquinnes Dha'khana felett. *nov. 21.* Alba Regina és Rafflesia pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 21.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *nov. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Bazaltzabáló felett. *nov. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Reptile felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
(Feltételes gyógyítás tárggyal:) Morgan pálcájával meggyógyítod magad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

be 4 34 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmagyarázod, hogy a párbajozás harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.) [ld. enc.]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

kno 34 3 71 5 47 4 34. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a párbajozás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a párbajozás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a zárnyitás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

olu 4 3 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 4. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 40 arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

bb 1 3 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 72 ap, lelakatolt ládikó (#310) 540 ap, lemezpáncél (#1000) 90 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, láncing (#1030) 72 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 41 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 69 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 69 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138) 129 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 69 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, kard (#1315) 18 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, az erõ könnyû pikkelyvértje (#1466) 244 ap, az ügyesség lándzsája (#2680) 108 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 287 ap, a védekezés fejpántja (#4705) 99 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, a titán köpenye (#5635) 95 ap, a gólem pikkelyvértje (#8215) 126 ap, a gólem sisakja (#8275) 108 ap, a tudós pikkelyvértje (#11365) 126 ap, a lich sisakja (#11875) 108 ap, a szívósság rövid tõre (#14802) 403 ap, a sas vándorcsizmája (#15971) 259 ap, a sas könnyû nyílpuskája (#16136) 302 ap, az elefánt köpenye (#16435) 95 ap, a bölcsesség pajzsa (#17710) 108 ap, a sebezhetetlenség öve (#19615) 95 ap, a ragadozó pikkelyvértje (#19915) 126 ap, a küzdelem sárga öve (#20517) 397 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 274 ap, a túlélés könnyû nyílpuskája (#21536) 302 ap, a tûz fejpántja (#22255) 54 ap, a tûz görbekardja (#22466) 157 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég zöld köntöse (#22751) 142 ap, a jég kõamulettje (#22796) 142 ap, a jég hosszúkardja (#22917) 287 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 157 ap, az enyészet elit lemezpáncélja (#23053) 652 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 244 ap, az enyészet görbekardja (#23366) 157 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 272 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 157 ap, a regenerálódás csizmája (#24520) 54 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 135 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585) 81 ap, a szalamandra kardja (#26065) 63 ap, a yeti lándzsája (#26530) 63 ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667) 324 ap, a sav zöld köntöse (#26801) 142 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 151 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 244 ap, az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) 185 ap, az elektromosság lándzsája (#27430) 63 ap, a légzés íja (#27820) 63 ap, a légzés csonttõre (#27851) 142 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046) 228 ap, az angyalok köntöse (#28150) 54 ap, az ellenállás barbár lándzsája (#28781) 157 ap.

[be 3:] Hazamész a boltból. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap) féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs (#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140, IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148, IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12, 250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) - Ismét itt van az én kedves Fürge Gekkoth barátom. Megértem, hogy szeretsz ide járni, szinte érezni a mágia illatát, nemde? De elég a céltalan fecsgésbõl, gondolom szívesen vennéd, ha valami hasznos kis feladatot tudnék adni neked. Hm... mit szólnál a következõhöz? Kutatásokat végzünk a repüléssel kapcsolatban. Ha kijutunk egyszer a felszínre, hogy ott vegyük fel a harcot az Ellenséggel, akkor hatalmas elõnyt jelentene egy repülõ galetki hadosztály. Amíg nem tudunk szárnyakat növeszteni, mágikus úton kell megpróbálnunk a dolgot. A kisérletek biztatóak, de az már most látszik, hogy a varázslat sikeres létrehozásához feltétlenül szükség van albinó óriásdenevér ürülékre. A pletykák szerint a csatornában idõnként felbukkan egy-egy ilyen lény. (19. kaland, összesen 50 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Útközben észreveszel egy elonotichlant. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A barlang lakója Mérgezõ Tobzoska, egy a sok elmebeteg közül kiválasztott, magára nem, de a környezetére veszélyes férfi. [aura: pszi támadás: 9.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: a yeti ezüst nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, nagyobb pókcsatos öv, a teknõs csonttõre, a légzés márványgyûrûje, ozin fülkarika, a sav márványgyûrûje, a méreg sárgaréz nyaklánca, a méreg kerek pajzsa, a méreg malachit karkötõje, az elektromosság ezüst fülbevalója, roxati üvegszem, a méreg karikaszimbóluma, a méreg utazóköpenye, a méreg vassisakja, szerencsekõ, spanyolcsizma. Fel sem tûnik, hogy elveszted az éhínség parányi gyöngyét. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Mérgezõ Tobzoskát. Mérgezõ Tobzoska feléd rohan. Megtámadod Mérgezõ Tobzoskát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (5 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (19 sebzés). Mérgezõ Tobzoska téged támad. Mérgezõ Tobzoska mérgezõ gázt fúj rád. (54 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Mérgezõ Tobzoskát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (23 sebzés). Mérgezõ Tobzoska téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (49 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod Mérgezõ Tobzoskát. Villámokat köpsz. (4 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (19 sebzés). Mérgezõ Tobzoska téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (49 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 152 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+122 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (239. kaland, összköltsége 10 TVP.) Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (351. kaland, összköltsége 5 TVP.) A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: az enyészet zöld köntöse.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

ftk 1 4 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz a csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy! A tûzgyík a csúf gusztustalanság felé mozog. A fekete hólyag a csúf gusztustalanság irányába megy. A csúf gusztustalanság feléd rohan. Támadod a csúf gusztustalanságot. Villámokat köpsz. (33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (18 sebzés). A tûzgyík a csúf gusztustalanságot támadja. A fekete hólyag a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. Mellé! Feléd üt jobb karmával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a csúf gusztustalanságot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (14 sebzés). A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 1/0, a fekete hólyag: 2/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami az egészség lemezpáncélja és 36 arany. A fekete hólyag zabál. (+25% jóllakottság.) Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél kereskedelem tulajdonságodat / szakértelmedet teszik próbára. Megtudod, hogy a vén próbamesternek van egy ismerõse, akitõl a bfikwerán habtákat szokta beszerezni. A fickó viszont mindig újra és újra személyesen jön el a szállítmánnyal, hogy tárgyaljon az árról. Ha már éppen itt vagy, tárgyalj vele most te!
[Kereskedelem próba 3-as küszöbre: sikeres] Hát miért is ne, gondolod magadban, és tárgyalni kezdesz vele. A fickó jó kereskedõ, de nem annyira mint te. Rövid alkudozás után 12 aranyas darabárat sikerül megbeszélni, ami igen jónak számít. Az öreg próbamester is örül, és azt mondja, reméli legközelebb is itt leszel, hogy te tárgyalj a nevében! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal savimmunitás tulajdonságodat / szakértelmedet teszi próbára a mester. Mosolyogva várod a próbát, amikor egyszercsak felülrõl a nyakadba szakad egy lavórnyi maró sav!
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Ha lenne nálad szappan, még meg is mosakodnál ebben a löttyben, így azonban csak kortyolsz belõle párat. Egész ízletes. Az öregember tátott szájjal bámul, te aztán tényleg immunis vagy a savra! A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit eszelhetne ki. Végül úgy látszik, bûz tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja. Három tucat rothadó johhtukul tetemet kötöznek rád, hogy kibírod-e a közelrõl jövõ bûzt.
[Bûz próba 9-es küszöbre: sikeres] Szerencsére saját testszagod könnyedén ellensúlyozza a johhtukulok bûzét. Elismerõen bólogatnak körülötted, kiálltad a próbát. És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz, hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy! Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal ékszerészet tulajdonságod / szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Nem vagy túlzottan meglepve, amikor egy ládányi drágakövet dob eléd egy vékonyka kis szolga. Ennél nagyobb furcsaságokat is láttál már. Kicsit uncsi és erõltetett, de érték szerint sorba kell raknod õket. Nem túl eredeti, finnyogsz magadban, de azért nekilátsz a dolognak.
[Ékszerészet próba 15-ös küszöbre: sikertelen] Rakod a kincseket, rakod, de nagyon sok van belõle. Végül kiderül, hogy bizony néhány helyen hibáztál, nem sikerült maradéktalanul teljesítened a feladatot. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (384. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. (-16 minden tulajdonságodra) Az ichinedar felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tûzgyík a nedonkutya irányába megy. A fekete hólyag az ichinedar irányába megy. A nedonkutya elindul a tûzgyík felé. Megtámadod az ichinedart. Villámokat köpsz. (17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (29 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan. A tûzgyík és a nedonkutya egymással harcolnak. A fekete hólyag nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van.
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag megközelíti a nedonkutyát. A nedonkutya irányába mozogsz. A tûzgyík és a nedonkutya egymással harcolnak. A fekete hólyag a nedonkutyát támadja. Megtámadod a nedonkutyát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (42 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (32 sebzés). A nedonkutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 5/33, a fekete hólyag: 13/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 6% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 19 arany. A tûzgyík az ételre veti magát. (+22% jóllakottság.) A fekete hólyag az ételre veti magát. (+24% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

k 19 445 320 490 kaland elvállalása
(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel. Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik, megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy méregfelhõt. (-10 vp.) A 4. vérszívó denevér odajön hozzád. Az 1. vérszívó denevér a tûzgyíkot rohamozza. A 2. vérszívó denevér a fekete hólyag irányába megy. A 6. vérszívó denevér máris elõtted terem! A tûzgyík az 1. vérszívó denevér irányába megy. Az 5. vérszívó denevér a tûzgyík irányába megy. A 3. vérszívó denevér a fekete hólyagot rohamozza. A fekete hólyag a 2. vérszívó denevér irányába megy. A 4. vérszívó denevér rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Félrehajoltál. Az 1. vérszívó denevér és a tûzgyík egymással harcolnak. A tûzgyík kileheli lelkét. A 2. vérszívó denevér és a fekete hólyag egymással harcolnak. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Az 5. vérszívó denevér lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. A 3. vérszívó denevér a fekete hólyagot támadja.
*** 2. KÖR *** Az 5. vérszívó denevér feléd rohan. Megtámadod a 4. vérszívó denevért. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (31 sebzés). A 4. vérszívó denevér hörögve elterül. A 2. vérszívó denevér és a fekete hólyag egymással harcolnak. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér a fekete hólyagot támadja. A 6. vérszívó denevér rád támad. Beléd próbál marni fogával. El sem talált, haha. Az 1. vérszívó denevér a fekete hólyagot támadja. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Az 1. vérszívó denevér 12 sebzést kap. A 2. vérszívó denevér 8 ép-t sebzõdik. A 3. vérszívó denevér 14 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Az 1. vérszívó denevér feléd mozog. A 2. vérszívó denevér feléd rohan. A 3. vérszívó denevér máris elõtted terem! Az 1. vérszívó denevért próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (32 sebzés). Az 1. vérszívó denevér kileheli lelkét. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az 5. vérszívó denevér téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád támad. Harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. A 3. vérszívó denevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. vérszívó denevért. Villámokat köpsz. (38 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (28 sebzés). A 2. vérszívó denevér holtan terül el. A 3. vérszívó denevér rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 6. vérszívó denevér téged támad. Támad fogával. Mellétrafált a balfácán.
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 0/11, a fekete hólyag: 44/46.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.

(445. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(320. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Három út vezet innét tovább. Az elsõ járat felett nagy sárkányfogak vannak, a második fölött hegyes cseppkövek, a harmadik felett semmi.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikertelen] Legyen mondjuk a harmadik! Ahogy belépsz, megnyílik alattad a föld, és zuhanni kezdesz. Kegyetlenül megütöd magad. (-13 ép.) Egy villanás, és a bejárat elõtt találod magad! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(490. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tûzgyík megközelíti a csontváz harcost. A fekete hólyag elindul a csontváz harcos felé. A csontváz harcos feléd rohan. A csontváz harcost próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). A tûzgyík a csontváz harcost támadja. A fekete hólyag a csontváz harcost támadja. A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 13/0, a fekete hólyag: 12/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak is jut 3%. Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 24 arany.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: a káosz urának fülbevalója és a káosz végzetes lándzsája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 79 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 530 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 253 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 87. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (11) / 1.69
[2] IQ: 13 / 0.76
[3] ügyesség: 7 (9) / 2
[4] egészség: 9 (11) / 8.13
[5] mágia: 8 (12) / 4.09
[6] gyorsaság: 17 (22) / 10.88
[9] Méret/ép: 120 (132) / 108
Min. méret: 117
Barlangméret: 120
PONTJAID
Varázspont: 115 / 93
Képességpont: 7 / 12%
Hõsi pont: 52 (4)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 51%
Galetki erõ: 409 / 280
Hírnév : 755
Jóllakottság: 71%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 85 (1)
Galetki gyõzelmek: 26 (0)
Torzsz. csaták: 506 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 438 (3)
Leölt torzszülött: 624 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 27 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (19)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +19% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. 3.) Költözz fel a következõ szintre.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 21 (26) / 3.63 [17] vastag bõr: 10 (12) / 0 [18] tûzimmunitás: 2 (4) / 0.60
[19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0.58 [20] savimmunitás: 2 (3) / 0.69 [21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0.60
[22] imm.mérg.gázra: 2 (3) / 0.09 [23] imm.ktkt.méreg: 2 / 0.18 [24] rezisztencia: 2 / 0.09
[25] bûz: 21 (23) / 0.09 [34] párbajozás: 3 / 0.05    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 3.44 [46] csapdaészlelés: 3 / 2.44 [47] zárnyitás: 5 / 2.20
[48] mászás: 8 / 1.17 [49] rugalmasság: 3 / 0.24 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.03
[52] auraészlelés: 3 / 2.94 [53] ékszerészet: 1 / 0.63 [54] kereskedelem: 4 (7) / 2.89
[55] szívósság: 1 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (6) / 0.06 [57] gyógynövények: 5 (9) / 4.42
[58] nyomkeresés: 4 / 0.98 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.35 [62] lopás: 1 / 0.20
[63] éberség: 3 (0) / 2.02 [64] átokszórás: 7 (9) / 0.32 [65] álcázás: 3 / 0.10
[66] lopakodás: 2 / 0.60 [67] régészet: 9 / 5.75 [68] zene: 5 / 0.14
[69] tanulás: 5 / 2.95 [70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 4 / 0
[72] építés: 2 / 0.50        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 (5) / 0 [101] szakért.: 5 (6) / 1.49 [102] paraliz.méreg: 3 / 0  
bal mancs [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 5 / 0.89 [105] vámpirizáció: 1 / 0 a szalamandra tõre
bal karom [106] méret: 4 / 0 [107] szakért.: 5 / 1.53     a torony tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.16 [11] elektromos kéz: 5 / 0.48 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 4 / 0.64 [15] jégpajzs: 5 / 0.86 [163] kineport: 1 / 0
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 1 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [34] méregfelhõ: 5 / 0.24
[14] vakító fény: 4 / 0.12        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzgyík 35/35 129% 159% 1 / 0.49 harcol
[2] fekete hólyag 42/42 100% 168% 1 / 0.31 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
p
ism 3
x 10
ftk 1 4
ad 10
vd
2. Makró
pv 2
ism 4
p
pv 4 3 5 2

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 80, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van, és ha ép-d 90% alatt van.
3: méregfelhõ t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás: 50, és ha 3 vagy több ellenfél van, és ha ellf. 22. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 511 50; VI erõ:150% ép:20%; PV 4 3 5 2; PSZ 45 47 66 48 63 56; HE 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 18-26

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #51 (20. épület), #239 (87. forduló), #351 (87. forduló), #384 (87. forduló), #445 (80. forduló), #210 (83. forduló), #320 (83. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5112. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz zöld köntöse (#29051) 2 a gepárd zöld köntöse (#15551) 1 a jég halotti maszkja (#22691)
1 a légzés díszes fejpántja (#27656) 1 a légzés vassisakja (#27626) 1 a mágia utazóköpenye (#3386)
1 a majom csizmája (#14170) 1 a majom vassisakja (#14126) 1 a merénylõ zöld köntöse (#11051)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a ragadozó díszes fejpántja (#20006) 1 a sas kerek pajzsa (#15911)
* 1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) 1 a sólyom bõr mellvértje (#29396) 1 a sólyom vándorcsizmája (#29471)
1 a szívósság köntöse (#14650) 1 a természet díszes pikkelyvértje (#16767) 1 a tolvaj köpenye (#9235)
* 1 a torony nagy pajzsa (#18162) * 1 a villám könnyû láncinge (#23531) 1 az angyalok díszes fejpántja (#28106)
1 az angyalok pikkelyvértje (#28015) 1 az egészség lemezpáncélja (#2800) 1 az elektromosság vándorcsizmája (#27221)
1 az enyészet zöld köntöse (#23201) 1 az óriás vassisakja (#8726) * 1 díszes villámöv (#177)
1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 maszk (#1090)
1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195) 2 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz urának fülbevalója (#17019) 1 a lich csepp fülbevalója (#12056)
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556)
* 1 a törpék márványgyûrûje (#6626) 1 a yeti csepp fülbevalója (#26456) 2992 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az élet karkötõje (#5290) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
* 1 bronzmedál (#207) 44 drágakõ (#2) * 1 kék gömb (#143)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szerencsekõ (#197)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 20 aranydukát (#437) 1 éhínség parányi gyöngye (#204)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 Morgan pálcája (#511) 1 orvosságos zacskó (#590) 1 Urgod kémszeme (#533)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a káosz végzetes lándzsája (#28344) * 1 a szalamandra tõre (#26050) * 1 a torony tõre (#18400)
2 görbekard (#1316) 1 íj (#1270) 6 kerek kõ (#11)
1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 rövid tõr (#1302) 2 rozsdás kard (#131)
3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
5 csótányláb (#25) 2 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31)
1 gázlehelet itala (#57) 1 hatalom kék itala (#58) 5 hónakkupók (#30)
4 liánvirág (#24) 5 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29)
6 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 10 ragálygomba (#26)
1 sárga gyógyital (#61) 4 sárkányvirág (#32) 7 tejfonál (#28)
30 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 9 winropu moha (#22)
2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 4 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
6 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161) 19 mandibula (#157)
5 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212) 9 nordkristály (#146)
35 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcmûvész márványgyûrûje #13826 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õsi relikvia (#17), 2 elonotichlan (#31), 1 aranydukát (#437), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131), 1 az enyészet zöld köntöse (#23201), 1 az egészség lemezpáncélja (#2800), 1 a káosz urának fülbevalója (#17019), 1 a káosz végzetes lándzsája (#28344).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 21 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÁRBAJOZÁS SZAKÉRTELEM
Ha egy már ismert torzszülöttel kerülsz szembe, akkor általában tudod mire számíthatsz. Tudod, hogyan kell védekezned, mi ellen kell felkészülj. Viszont egy másik galetkivel való harc sokkal érdekesebb, és meglepetésekkel tarkítottabb szokott lenni. Persze ahogy egyre több és több idõt töltesz a hegyben, egyre tapasztaltabb vagy abban is, hogyan védekezhetsz a galetkik pusztító leheletei, óriási végtagjai, és gyilkos varázslatai ellen. Ezt mutatja meg a párbajozás szakértelem, mely a galetkiharcoktól fejlõdik, és természetesen KNO-ból is szabadon növelhetõ. Másik galetki ellen a párbajozás szakértelmed minden szintje eggyel növeli vastag bõr képességedet és minden elemi immunitásodat. A szakértelem minden második szintje pedig rezisztenciádat és kontaktméreg immunitásodat növeli eggyel.



CSÚF GUSZTUSTALANSÁG (99. LÉNY)
Hát, ez ám a förtelem! Tekergõ csápok, karmok sokasága, nyáladzó állkapocs, véreres, gonosz szemgolyó: és mindez hihetetlen összevisszaságban. Ez bizony tényleg egy torzszülött, és szinte könyörög azért, hogy elpusztísd, véget vess evilági nyomorúságának! Ha ki is fejt valamilyen fajta ellenállást, azt nyilvánvalóan tudatalatti refelexeivel teszi. A kiömlõ belekhez és nedvekhez jó étvágyat kívánunk a puhányoknak és a tejivóknak.



VÉRSZÍVÓ DENEVÉR (131. LÉNY)
Ezeknek az apró denevéreknek rendkívül hegyes fogaik vannak, fájdalmas sebeket ejtenek vele, és a véreddel együtt a mágikus energiádat is elszívják. Mindig nagy tömegben támadnak. Ha nem tudsz varázsolni nincs sok esélyed; ha tudsz, akkor sincs sokkal több. A vérszívó denevér a micinisták számára jelent táplálékot.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.