Karakterszám: |
8106 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
87 |
Játékhét: |
95 |
E
forduló ára: |
16 zs. |
Maradék zseton: |
527 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:56' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. nov. 22. |
|
E-mail!
FÜRGE GEKKOTH KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 92 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar
al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú
arab férfi. (hírneve 3565.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 18.* Anakh-su-namun felköltözött a következõ szintre.
*nov. 18.*
Förtelmes Mutáció felköltözött a következõ szintre.
*nov. 21.* Hajnalszárny
teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 21.* Hajnalszárny
teljesítette a 16. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*nov. 21.*
Hajnalszárny teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott.
*nov.
21.* Hajnalszárny teljesítette a 13. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 21.* Hajnalszárny gyõzelmet aratott Enequil Toradon felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 18.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa
Perttunent.
*nov. 18.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában
"a rend nagyhatalmú tagja" lett.
*nov. 18.* Avvocato Terrasinit kis híján
megölte egy kaszás király.
*nov. 21.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott
Spejbl bácsi felett.
*nov. 21.* Alba Regina és Faylande pszi párbajt vívtak.
Alba Regina került ki gyõztesen.
*nov. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Aquinnes Dha'khana felett.
*nov. 21.* Alba Regina és Rafflesia
pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*nov. 21.* Alba
Regina pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent.
*nov. 21.*
Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Bazaltzabáló felett.
*nov. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Reptile
felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
(Feltételes
gyógyítás tárggyal:) Morgan pálcájával meggyógyítod magad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
be 4 34 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony,
szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért
jöttél. Elmagyarázod, hogy
a párbajozás harci képességet szeretnéd elsajátítani.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Hosszadalmas és alapos mágikus
kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás
végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet!
Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5
képességpont.)
[ld. enc.]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
kno 34 3 71 5 47 4 |
34. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a párbajozás harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a párbajozás szakértelmed 3. szintre nõtt.
Elköltesz 5 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz
4 képességpontot a zárnyitás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a zárnyitás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
olu 4 3 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 4. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 40 arany.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
bb 1 3 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap,
parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 72 ap,
kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, díszes fejék (#135) 18 ap,
mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 72 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 540 ap, lemezpáncél (#1000) 90 ap, pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû
pikkelyvért (#1016) 69 ap, láncing (#1030) 72 ap, könnyû láncing (#1031)
127 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 41 ap, sisak (#1075) 18
ap, vassisak (#1076) 41 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25
ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107)
69 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122)
69 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138)
129 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös
(#1152) 69 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 41 ap, nyílpuska (#1285)
36 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap,
tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 69 ap, kard
(#1315) 18 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, az
erõ könnyû pikkelyvértje (#1466) 244 ap, az ügyesség lándzsája (#2680)
108 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 287 ap, a védekezés fejpántja
(#4705) 99 ap, a védekezés vándorcsizmája (#4721) 200 ap, a titán köpenye
(#5635) 95 ap, a gólem pikkelyvértje (#8215) 126 ap, a gólem sisakja (#8275)
108 ap, a tudós pikkelyvértje (#11365) 126 ap, a lich sisakja (#11875)
108 ap, a szívósság rövid tõre (#14802) 403 ap, a sas vándorcsizmája (#15971)
259 ap, a sas könnyû nyílpuskája (#16136) 302 ap, az elefánt köpenye (#16435)
95 ap, a bölcsesség pajzsa (#17710) 108 ap, a sebezhetetlenség öve (#19615)
95 ap, a ragadozó pikkelyvértje (#19915) 126 ap, a küzdelem sárga öve (#20517)
397 ap, a küzdelem barbár lándzsája (#20681) 274 ap, a túlélés könnyû nyílpuskája
(#21536) 302 ap, a tûz fejpántja (#22255) 54 ap, a tûz görbekardja (#22466)
157 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 118 ap, a jég zöld köntöse (#22751)
142 ap, a jég kõamulettje (#22796) 142 ap, a jég hosszúkardja (#22917)
287 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 157 ap, az enyészet elit lemezpáncélja
(#23053) 652 ap, az enyészet könnyû láncinge (#23081) 244 ap, az enyészet
görbekardja (#23366) 157 ap, a méreg vas lemezpáncélja (#23951) 272 ap,
a méreg barbár lándzsája (#24281) 157 ap, a regenerálódás csizmája (#24520)
54 ap, a teknõs lemezpáncélja (#25300) 135 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585)
81 ap, a szalamandra kardja (#26065) 63 ap, a yeti lándzsája (#26530) 63
ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667) 324 ap, a sav zöld köntöse (#26801)
142 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 151 ap, az elektromosság könnyû
láncinge (#27131) 244 ap, az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386)
185 ap, az elektromosság lándzsája (#27430) 63 ap, a légzés íja (#27820)
63 ap, a légzés csonttõre (#27851) 142 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046)
228 ap, az angyalok köntöse (#28150) 54 ap, az ellenállás barbár lándzsája
(#28781) 157 ap.
[be 3:] Hazamész a boltból. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot
látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: tûzfal (#19, IQ12, 180ap) villámsújtás (#22, IQ15, 180ap)
féreg érintése (#31, IQ12, 200ap) mágiatörés (#35, IQ16, 250ap) parancs
(#38, IQ13, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ15, 210ap) szellemkalapács (#140,
IQ16, 200ap) elektromos fal (#143, IQ12, 180ap) méregsemlegesítés (#148,
IQ13, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ9, 200ap) esszenciaelnyelés (#160, IQ16,
300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ14, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ12,
250ap) pengefal (#166, IQ12, 180ap) - Ismét itt van az én kedves Fürge
Gekkoth barátom. Megértem, hogy szeretsz ide járni, szinte érezni a mágia
illatát, nemde? De elég a céltalan fecsgésbõl, gondolom szívesen vennéd,
ha valami hasznos kis feladatot tudnék adni neked. Hm... mit szólnál a
következõhöz? Kutatásokat végzünk a repüléssel kapcsolatban. Ha kijutunk
egyszer a felszínre, hogy ott vegyük fel a harcot az Ellenséggel, akkor
hatalmas elõnyt jelentene egy repülõ galetki hadosztály. Amíg nem tudunk
szárnyakat növeszteni, mágikus úton kell megpróbálnunk a dolgot. A kisérletek
biztatóak, de az már most látszik, hogy a varázslat sikeres létrehozásához
feltétlenül szükség van albinó óriásdenevér ürülékre. A pletykák szerint
a csatornában idõnként felbukkan egy-egy ilyen lény.
(19. kaland, összesen
50 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni
a kihívást. Útközben észreveszel egy
elonotichlant. Fáradtságod nem kímélve,
megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Nini, ez a barlang pont
jónak tûnik. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet
preferál.
A barlang lakója
Mérgezõ Tobzoska, egy a sok elmebeteg közül kiválasztott,
magára nem, de a környezetére veszélyes férfi. [aura: pszi támadás: 9.]
A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. Tárgyai: a yeti ezüst nyaklánca,
az egyensúly gyûrûje, Végzetpenge, nagyobb pókcsatos öv, a teknõs csonttõre,
a légzés márványgyûrûje, ozin fülkarika, a sav márványgyûrûje, a méreg
sárgaréz nyaklánca, a méreg kerek pajzsa, a méreg malachit karkötõje, az
elektromosság ezüst fülbevalója, roxati üvegszem, a méreg karikaszimbóluma,
a méreg utazóköpenye, a méreg vassisakja, szerencsekõ, spanyolcsizma. Fel
sem tûnik, hogy elveszted az éhínség parányi gyöngyét. Fõleg, mert a tárgy
osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megközelíted Mérgezõ Tobzoskát. Mérgezõ Tobzoska feléd rohan.
Megtámadod Mérgezõ Tobzoskát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(5 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(19 sebzés). Mérgezõ
Tobzoska téged támad. Mérgezõ Tobzoska mérgezõ gázt fúj rád.
(54 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Mérgezõ Tobzoskát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ
számára
(23 sebzés). Mérgezõ Tobzoska téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos
gázfelhõt fúj feléd.
(49 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod Mérgezõ Tobzoskát. Villámokat köpsz.
(4 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(19 sebzés). Mérgezõ Tobzoska téged támad. Mélyet lélegez,
és gyilkos gázfelhõt fúj feléd.
(49 ép-t sebzõdtél). Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 152 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz.
Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod
a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+122 életpont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz. Az igazi
tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1
õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel
elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz
róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(239. kaland, összköltsége 10 TVP.) Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz:
egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 133.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Megpillantasz egy
mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal
van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus
aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(351. kaland, összköltsége 5 TVP.) A hosszú munka meghozza gyümölcsét -
elõásol valamit: az enyészet zöld köntöse.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]
ftk 1 4 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas
keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi
torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak
nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell
gyõzzed! Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Megindulsz a csúf gusztustalanság felé. Már ott is vagy!
A tûzgyík a csúf gusztustalanság felé mozog. A fekete hólyag a csúf gusztustalanság
irányába megy. A csúf gusztustalanság feléd rohan. Támadod a csúf gusztustalanságot.
Villámokat köpsz.
(33 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(18 sebzés). A tûzgyík a csúf gusztustalanságot támadja. A fekete hólyag
a csúf gusztustalanságot támadja. A csúf gusztustalanság téged támad. Lecsap
rád jobb mancsával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. Mellé! Feléd
üt jobb karmával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a csúf gusztustalanságot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(14 sebzés). A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 1/0, a fekete
hólyag: 2/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a zsákmányt,
ami az egészség lemezpáncélja és 36 arany. A fekete hólyag zabál. (+25%
jóllakottság.) Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz.
De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott
tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és
egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra
fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél kereskedelem tulajdonságodat
/ szakértelmedet teszik próbára. Megtudod, hogy a vén próbamesternek van
egy ismerõse, akitõl a bfikwerán habtákat szokta beszerezni. A fickó viszont
mindig újra és újra személyesen jön el a szállítmánnyal, hogy tárgyaljon
az árról. Ha már éppen itt vagy, tárgyalj vele most te!
[Kereskedelem
próba 3-as küszöbre: sikeres] Hát miért is ne, gondolod magadban, és tárgyalni
kezdesz vele. A fickó jó kereskedõ, de nem annyira mint te. Rövid alkudozás
után 12 aranyas darabárat sikerül megbeszélni, ami igen jónak számít. Az
öreg próbamester is örül, és azt mondja, reméli legközelebb is itt leszel,
hogy te tárgyalj a nevében! Jöhet is a második próba, reméled ez nehezebb
lesz, nem akarsz ilyen könnyen nyerni! Ezúttal savimmunitás tulajdonságodat
/ szakértelmedet teszi próbára a mester. Mosolyogva várod a próbát, amikor
egyszercsak felülrõl a nyakadba szakad egy lavórnyi maró sav!
[Savimmunitás
próba 6-os küszöbre: sikeres] Ha lenne nálad szappan, még meg is mosakodnál
ebben a löttyben, így azonban csak kortyolsz belõle párat. Egész ízletes.
Az öregember tátott szájjal bámul, te aztán tényleg immunis vagy a savra!
A harmadik próba nyilvánvalóan nehezebb lesz, gondolkodik is az öreg, mit
eszelhetne ki. Végül úgy látszik, bûz tulajdonságod / szakértelmed vizsgáztatja.
Három tucat rothadó johhtukul tetemet kötöznek rád, hogy kibírod-e a közelrõl
jövõ bûzt.
[Bûz próba 9-es küszöbre: sikeres] Szerencsére saját testszagod
könnyedén ellensúlyozza a johhtukulok bûzét. Elismerõen bólogatnak körülötted,
kiálltad a próbát. És elérkeztél a negyedik, utolsó próbatételhez. Izgulsz,
hiszen jól tudod, ha ezen is megfelelsz, tiéd egy felszíni varázstárgy!
Döbbenten veszed észre az elõkészületekbõl, hogy ezúttal ékszerészet tulajdonságod
/ szakértelmed fog dönteni, méghozzá nem is akárhogyan! Nem vagy túlzottan
meglepve, amikor egy ládányi drágakövet dob eléd egy vékonyka kis szolga.
Ennél nagyobb furcsaságokat is láttál már. Kicsit uncsi és erõltetett,
de érték szerint sorba kell raknod õket. Nem túl eredeti, finnyogsz magadban,
de azért nekilátsz a dolognak.
[Ékszerészet próba 15-ös küszöbre: sikertelen]
Rakod a kincseket, rakod, de nagyon sok van belõle. Végül kiderül, hogy
bizony néhány helyen hibáztál, nem sikerült maradéktalanul teljesítened
a feladatot. Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy újonnan fúrt
barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet.
A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas
halálsikoly, aztán néma csend. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted.
Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány,
láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával
egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni...
(384.
kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején
alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött
rejtekhely! Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
(-16 minden tulajdonságodra) Az ichinedar felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A tûzgyík a nedonkutya irányába megy. A fekete hólyag az ichinedar irányába
megy. A nedonkutya elindul a tûzgyík felé. Megtámadod az ichinedart. Villámokat
köpsz.
(17 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(29 sebzés). Az ichinedar
halálhörgés közepette a földre zuhan. A tûzgyík és a nedonkutya egymással
harcolnak. A fekete hólyag nem támad, mivel választott ellenfele már a
földön van.
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag megközelíti a nedonkutyát. A nedonkutya irányába
mozogsz. A tûzgyík és a nedonkutya egymással harcolnak. A fekete hólyag
a nedonkutyát támadja. Megtámadod a nedonkutyát. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(42 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van
rá
(32 sebzés). A nedonkutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 5/33, a fekete
hólyag: 13/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+24%). Szolgáidnak 6% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 19 arany. A tûzgyík
az ételre veti magát. (+22% jóllakottság.) A fekete hólyag az ételre veti
magát. (+24% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
k 19 445 320 490 |
kaland elvállalása |
(19. kaland:) Kódorogsz egy kicsit a városban, szóba elegyedsz jó pár galetkivel.
Nem találtál senkit, aki látot volna óriásdenevért, de mindenki ismert
valakit, aki már ölt is ilyen lényt. Az ellentmondó információkból azért
kihámozod, merre kéne próbálkoznod. Beveted magad a csatornába. Vagy egy
órát menetelsz, amire a megfelelõ helyre érkezel. Éppen alaposan körülnézel
egy nagyobb csarnokban, amikor furcsa zajt hallasz a fejed fölül. Úgy látszik,
megzavartál valamit. Ellenfeleid 6 vérszívó denevér (#131).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy méregfelhõt. (-10
vp.) A 4. vérszívó denevér odajön hozzád. Az 1. vérszívó denevér a tûzgyíkot
rohamozza. A 2. vérszívó denevér a fekete hólyag irányába megy. A 6. vérszívó
denevér máris elõtted terem! A tûzgyík az 1. vérszívó denevér irányába
megy. Az 5. vérszívó denevér a tûzgyík irányába megy. A 3. vérszívó denevér
a fekete hólyagot rohamozza. A fekete hólyag a 2. vérszívó denevér irányába
megy. A 4. vérszívó denevér rád támad. Harapásra nyitja száját, támad
fogával. Félrehajoltál. Az 1. vérszívó denevér és a tûzgyík egymással harcolnak.
A tûzgyík kileheli lelkét. A 2. vérszívó denevér és a fekete hólyag egymással
harcolnak. A 6. vérszívó denevér rád veti magát. Kitátja száját, harapni
próbál fogával. El sem talált, haha. Az 5. vérszívó denevér lassú volt,
mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. A 3. vérszívó denevér a
fekete hólyagot támadja.
*** 2. KÖR *** Az 5. vérszívó denevér feléd rohan. Megtámadod a 4. vérszívó
denevért. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(37 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(31 sebzés). A 4. vérszívó denevér hörögve elterül.
A 2. vérszívó denevér és a fekete hólyag egymással harcolnak. Az 5. vérszívó
denevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(1 ép-t
sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 3. vérszívó denevér a fekete hólyagot
támadja. A 6. vérszívó denevér rád támad. Beléd próbál marni fogával.
El sem talált, haha. Az 1. vérszívó denevér a fekete hólyagot támadja.
A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással
szétrobban. Az 1. vérszívó denevér
12 sebzést kap. A 2. vérszívó denevér
8 ép-t sebzõdik. A 3. vérszívó denevér
14 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Az 1. vérszívó denevér feléd mozog. A 2. vérszívó denevér
feléd rohan. A 3. vérszívó denevér máris elõtted terem! Az 1. vérszívó
denevért próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(38 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(32 sebzés). Az 1.
vérszívó denevér kileheli lelkét. A 6. vérszívó denevér rád veti magát.
Harapásra nyitja száját, támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Az
5. vérszívó denevér téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. A 2. vérszívó denevér rád támad.
Harapni próbál fogával. Mellétrafált a balfácán. A 3. vérszívó denevér
rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. vérszívó denevért. Villámokat köpsz.
(38
ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(28 sebzés). A 2. vérszívó denevér holtan
terül el. A 3. vérszívó denevér rád támad. Kitátja száját, harapni próbál
fogával. Mellétrafált a balfácán. Az 5. vérszívó denevér rád veti magát.
Kitátja száját, harapni próbál fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
A 6. vérszívó denevér téged támad. Támad fogával. Mellétrafált a balfácán.
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 0/11, a fekete
hólyag: 44/46.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás
templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz
30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely
egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva
lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 30 aranyat.
(445. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(320. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Három út vezet innét tovább. Az elsõ járat felett nagy sárkányfogak
vannak, a második fölött hegyes cseppkövek, a harmadik felett semmi.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikertelen] Legyen mondjuk a harmadik!
Ahogy belépsz, megnyílik alattad a föld, és zuhanni kezdesz. Kegyetlenül
megütöd magad. (-13 ép.) Egy villanás, és a bejárat elõtt találod magad!
A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(490. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva,
belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni
az ajtót.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy csontváz harcos
(#68).
*** 1. KÖR *** A csontváz harcos felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tûzgyík
megközelíti a csontváz harcost. A fekete hólyag elindul a csontváz harcos
felé. A csontváz harcos feléd rohan. A csontváz harcost próbálod megsebezni.
A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(37
ép-t sebeztél). A tûzgyík a csontváz harcost támadja. A fekete hólyag a
csontváz harcost támadja. A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 13/0, a fekete
hólyag: 12/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+16%). Szolgáidnak is jut 3%. Elrakod a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért,
egy rozsdás kard és 24 arany.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: a káosz urának fülbevalója
és a káosz végzetes lándzsája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki
erõt kaptál. A kör során összesen 530 sebzést okoztál, és 167 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
253 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû,
meglepõen gyors mozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 87. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (11) / 1.69 |
[2] IQ: |
13 / 0.76 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 2 |
[4] egészség: |
9 (11) / 8.13 |
[5] mágia: |
8 (12) / 4.09 |
[6] gyorsaság: |
17 (22) / 10.88 |
[9] Méret/ép: |
120 (132) / 108 |
Min. méret: |
117 |
Barlangméret: |
120 |
|
|
Varázspont: |
115 / 93 |
Képességpont: |
7 / 12% |
Hõsi pont: |
52 (4) |
Tám.bónusz: |
8% |
Véd.bónusz: |
51% |
Galetki erõ: |
409 / 280 |
Hírnév : |
755 |
Jóllakottság: |
71% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
85 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
26 (0) |
Torzsz. csaták: |
506 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
438 (3) |
Leölt torzszülött: |
624 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
27 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (19)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +19% varázstárgy
találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj
meg öt méregférget. 3.) Költözz fel a következõ szintre. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
21 (26) / 3.63 |
[17] vastag bõr: |
10 (12) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 (4) / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (3) / 0.58 |
[20] savimmunitás: |
2 (3) / 0.69 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (3) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
2 (3) / 0.09 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
2 / 0.18 |
[24] rezisztencia: |
2 / 0.09 |
[25] bûz: |
21 (23) / 0.09 |
[34] párbajozás: |
3 / 0.05 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 3.44 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 2.44 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.20 |
[48] mászás: |
8 / 1.17 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.24 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.03 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2.94 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.63 |
[54] kereskedelem: |
4 (7) / 2.89 |
[55] szívósság: |
1 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (6) / 0.06 |
[57] gyógynövények: |
5 (9) / 4.42 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 0.98 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.35 |
[62] lopás: |
1 / 0.20 |
[63] éberség: |
3 (0) / 2.02 |
[64] átokszórás: |
7 (9) / 0.32 |
[65] álcázás: |
3 / 0.10 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.60 |
[67] régészet: |
9 / 5.75 |
[68] zene: |
5 / 0.14 |
[69] tanulás: |
5 / 2.95 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
4 / 0 |
[72] építés: |
2 / 0.50 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
4 (5) / 0 |
[101] szakért.: |
5 (6) / 1.49 |
[102] paraliz.méreg: |
3
/ 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 0.89 |
[105] vámpirizáció: |
1
/ 0 |
a szalamandra tõre |
bal karom |
[106] méret: |
4 / 0 |
[107] szakért.: |
5 / 1.53 |
|
|
a torony
tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.16 |
[11] elektromos kéz: |
5 / 0.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
4 / 0.64 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.86 |
[163] kineport: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[34] méregfelhõ: |
5 / 0.24 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.12 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzgyík |
35/35 |
129% |
159% |
1 / 0.49 |
harcol |
[2] fekete hólyag |
42/42 |
100% |
168% |
1 / 0.31 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
p |
ism 3 |
x 10 |
ftk 1 4 |
ad 10 |
vd |
|
2. Makró |
pv 2 |
ism 4 |
p |
pv 4 3 5 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
80, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van, és ha ép-d 90% alatt van. |
3: méregfelhõ t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
50, és ha 3 vagy több ellenfél van, és ha ellf. 22. képessége 0 v. kevesebb.
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10 511 50;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 4 3
5 2;
PSZ 45 47 66 48 63 56;
HE 1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 25 szint: 4 sebzés: 18-26
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #51 (20. épület), #239 (87. forduló),
#351 (87. forduló), #384 (87. forduló), #445 (80. forduló), #210 (83.
forduló), #320 (83. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg az 5112. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bûz zöld köntöse (#29051) |
|
2 a gepárd zöld köntöse (#15551) |
|
1 a jég halotti maszkja (#22691) |
|
1 a légzés díszes fejpántja (#27656) |
|
1 a légzés vassisakja (#27626)
|
|
1 a mágia utazóköpenye (#3386) |
|
1 a majom csizmája (#14170) |
|
1 a majom vassisakja (#14126) |
|
1 a merénylõ
zöld köntöse (#11051) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a ragadozó díszes fejpántja (#20006)
|
|
1 a sas kerek pajzsa (#15911) |
* |
1 a sebezhetetlenség fekete csizmája (#19572) |
|
1 a sólyom bõr mellvértje
(#29396) |
|
1 a sólyom vándorcsizmája (#29471) |
|
1 a szívósság köntöse (#14650) |
|
1 a természet díszes pikkelyvértje
(#16767) |
|
1 a tolvaj köpenye (#9235) |
* |
1 a torony nagy pajzsa (#18162) |
* |
1 a villám könnyû láncinge (#23531)
|
|
1 az angyalok díszes fejpántja (#28106) |
|
1 az angyalok pikkelyvértje (#28015) |
|
1 az egészség lemezpáncélja (#2800)
|
|
1 az elektromosság vándorcsizmája (#27221) |
|
1 az enyészet zöld köntöse (#23201) |
|
1 az óriás vassisakja (#8726)
|
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 maszk (#1090)
|
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz urának fülbevalója (#17019)
|
|
1 a lich csepp fülbevalója (#12056) |
|
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) |
* |
1 a törpék márványgyûrûje (#6626) |
|
1 a yeti csepp fülbevalója (#26456)
|
|
2992 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az élet karkötõje (#5290) |
|
1 az
Érzés Gyûrûje (#569) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
44 drágakõ (#2) |
* |
1 kék gömb (#143) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szerencsekõ
(#197) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 a balek zsákja (#205) |
|
20 aranydukát (#437) |
|
1 éhínség parányi
gyöngye (#204) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó
(#310) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 Urgod kémszeme
(#533) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a káosz végzetes lándzsája (#28344) |
* |
1 a szalamandra tõre (#26050)
|
* |
1 a torony tõre (#18400) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
1 íj (#1270) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131)
|
|
3 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
5 hónakkupók
(#30) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
10 ragálygomba (#26)
|
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
4 sárkányvirág (#32) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
30 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
9 winropu moha (#22) |
|
2 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141)
|
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
19 mandibula (#157)
|
|
5 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
9 nordkristály (#146)
|
|
35 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a harcmûvész
márványgyûrûje #13826 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õsi relikvia (#17), 2 elonotichlan
(#31), 1 aranydukát (#437), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard
(#131), 1 az enyészet zöld köntöse (#23201), 1 az egészség lemezpáncélja
(#2800), 1 a káosz urának fülbevalója (#17019), 1 a káosz végzetes lándzsája
(#28344).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 21 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÁRBAJOZÁS SZAKÉRTELEM Ha egy már ismert torzszülöttel kerülsz szembe,
akkor általában tudod mire számíthatsz. Tudod, hogyan kell védekezned,
mi ellen kell felkészülj. Viszont egy másik galetkivel való harc sokkal
érdekesebb, és meglepetésekkel tarkítottabb szokott lenni. Persze ahogy
egyre több és több idõt töltesz a hegyben, egyre tapasztaltabb vagy abban
is, hogyan védekezhetsz a galetkik pusztító leheletei, óriási végtagjai,
és gyilkos varázslatai ellen. Ezt mutatja meg a párbajozás szakértelem,
mely a galetkiharcoktól fejlõdik, és természetesen KNO-ból is szabadon
növelhetõ. Másik galetki ellen a párbajozás szakértelmed minden szintje
eggyel növeli vastag bõr képességedet és minden elemi immunitásodat. A
szakértelem minden második szintje pedig rezisztenciádat és kontaktméreg
immunitásodat növeli eggyel.
CSÚF GUSZTUSTALANSÁG (99. LÉNY) Hát, ez ám a förtelem! Tekergõ csápok,
karmok sokasága, nyáladzó állkapocs, véreres, gonosz szemgolyó: és mindez
hihetetlen összevisszaságban. Ez bizony tényleg egy torzszülött, és szinte
könyörög azért, hogy elpusztísd, véget vess evilági nyomorúságának! Ha
ki is fejt valamilyen fajta ellenállást, azt nyilvánvalóan tudatalatti
refelexeivel teszi. A kiömlõ belekhez és nedvekhez jó étvágyat kívánunk
a puhányoknak és a tejivóknak.
VÉRSZÍVÓ DENEVÉR (131. LÉNY) Ezeknek az apró denevéreknek rendkívül hegyes
fogaik vannak, fájdalmas sebeket ejtenek vele, és a véreddel együtt a mágikus
energiádat is elszívják. Mindig nagy tömegben támadnak. Ha nem tudsz varázsolni
nincs sok esélyed; ha tudsz, akkor sincs sokkal több. A vérszívó denevér
a micinisták számára jelent táplálékot.