Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az orglingok sutyorognak
Küldd el képeslapként!
Talán épp ezzel az ártatlannak tűnő beszélgetéssel kezdődött... Talán az itt cserélt információnak tényleg nagy szerepe volt az orgling lázadás kirobbanásában! Még máig sem hisszük el, hogy ilyet merészeltek...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 23:31:40 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8106-35

Karakterszám: 8106 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 35 Játékhét: 36
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 807
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 29. 10h:03'
A következõ fordulód táplálható: 2005. ápr. 1.

E-mail!

FÜRGE GEKKOTH KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Bezörget hozzád Glorea, egy göndör, vállig érõ, fekete hajú, zöld szemû, világos bõrû, bájos galetki nõ. Végignézed a felszerelését: karkötõ, kemény bõrpáncél, díszes fejék. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Kimentek a barlang elé, és buzgón dolgozni kezdtek, hogy minél érdekesebb, komplexebb csapdát építsetek. Végül elégedetten megszemlélitek a létrehozott "mûalkotásokat". Hosszas tanakodás után elismered: Glorea bizony jobban tud csapdát készíteni!
** 4. NAP ** Épp hozzád néz be Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma, a harcos csepp fülbevalója. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De vastag bõr van a képeden!" Ezt kiáltod vissza: "Piszkos a körmöd!" Ezt mondja neked: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nem késel a válasszal: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Ezt mondja neked: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25440.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 29.* Enyveskezû Ed lopni próbált, de felsült vele. *már. 29.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Pistikét.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 21.* Alba Reginát majdnem felfalta egy lelketlen parancsnok. *már. 21.* Baltazárt kis híján megölte egy túlfejlett elmanakh. *már. 23.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy maerju. *már. 23.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *már. 23.* Maximilian Ûbertáp és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *már. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dar'es Dygma felett. *már. 24.* Leph Arlone a szétszórt és Brutusz megküzdöttek egymással, és Leph Arlone a szétszórt gyõzött. *már. 24.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *már. 25.* Nosean és Asmodeus pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen. *már. 25.* Stanislava pszionikus párviadalban legyõzte FloMo Belaxust.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]

be 4 18 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy a tûzimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák, hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 63.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 150.]

m 1 5 3322 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,5) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 1,6) A délre vezetõ folyosót követed. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az albinó pókot. Az albinó pók feléd mozog. Megtámadod az albinó pókot. Villámokat köpsz. (13 ép-t sebeztél). Az albinó pók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az albinó pókot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (13 ép-t sebeztél). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Összefut a nyál a szádban. Gyorsan enni kezdesz. (+12% jóllakottság.)
(M 1,7) Déli irányba folyatod utadat. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Tudjuk, hogy egy ízben 5 poliptojás és 9 véka kenyér 206 aranyért, míg egy másik alkalommal 3 poliptojás és 2 véka kenyér 93 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy poliptojás?
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 2,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (337. kaland, összköltsége 25 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Keményfogú Roktár, egy szemüveges, 190 centi magas, vékony testalkatú, kopasz férfi. A Katonák klánjának apród rangú tagja. Felszerelése: a harcmûvész márványgyûrûje, bronzmedál, sárgaréz nyaklánc, az élet vándorcsizmája, nagy pajzs, kristályamulett, khaldoran öv, ezüst lárvaköpeny, az élet könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a méreg csepp fülbevalója, a sav csontmaszkja, fekete nadrág. Így üdvözlöd: "Hogy szakadna be alattad a föld!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" A következõvel folytatod: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Nem késik a válasszal: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Jól odamondasz neki: "Amikor világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve menekültek." Õ rögvest kontrázik: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). A tehemót rád veti magát. Odaken neked bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lekever egyet jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (245. kaland, összköltsége 35 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A púpos molad odajön hozzád. Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz. (9 ép-t sebeztél). A púpos molad téged támad. Rád vág jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Gyorsan feléd lendít bal karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a púpos moladot. Villámokat köpsz. (10 ép-t sebeztél). A púpos molad rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Mellé! Lesújt rád bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** A púpos moladot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). Viszed, ami mozdítható: egy molad púp.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. Mellé! Megrohamozod a katapultert. Támadod a katapultert. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (4 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a katapultert. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). A katapulter rád veti magát. Bever egyet jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a katapultert. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (3 sebzés). A katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elrakod a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Pistike, egy olyan izé férfi. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál, suhanó csizma, tõr, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Gödröket ástok odakint, karókkal bélelitek ki, köteleket feszíttek ki, egy pöccintésre leomló kõzuhatagokat állítotok. Végül kipróbáljátok a csapdákat. Igen, kiválóan mûködnek. Vajon kié a jobb? Pistike letörten elismeri: a te csapdáid bizony jobbak!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik Adam Warlock, egy hosszú feket köpenyû, sárgán izzó szemû, pusztító erjû férfi. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, bronzmedál, díszes fejék, a mágus zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Adam Warlock elvarázsol egy óriáserõt. Megközelíted Adam Warlockot. Megtámadod Adam Warlockot. Villámokat köpsz. (Ellenállt a támadásnak.) Bûzöd fojtogatja (4 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod Adam Warlockot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (A támadásnak nincs hatása.) Bûzöd zavarja (4 sebzés). Adam Warlock rád veti magát. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Elhibázta. Lesújt rád farkával. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** Megtámadod Adam Warlockot. Villámokat köpsz. (A támadásnak nincs hatása.) Bûzöd zavarja (2 sebzés). Adam Warlock téged támad. Rád vág bal karmával. Elhibázta. Lesújt rád farkával. (22 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod Adam Warlockot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (Õ meg sem rezzent.) Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). Adam Warlock rád támad. Rád vág bal karmával. (28 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Meglóbálva zúz farkával. (19 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+31 életpont.)
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

k 207 445 311 216 300 399 kaland elvállalása
(207. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfalat. A renegát mágustanonc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 17 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. Támadod a renegát mágustanoncot. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (3 sebzés).
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(445. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(311. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(216. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(300. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(399. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

k 426 3 6 15 20 22 kaland elvállalása
(426. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(3. kaland:) Elmész a varázslótoronyba, és az öreg mágust keresed, aki a feladatokat szokta adni. Hamarosan elõkerül.
[Tárgyhasználat: 3 molad púp]
Amikor átadod a három molad púpot, ugrálni kezd a mágus örömében.
- Nagyszerû! - kiáltja. - Hamarosan készen áll a kapu, amelyen keresztül átléphetek az Ellenség fellegvárába. - fejedet csóválod, nyilvánvalóan megbomlott a varázsló elméje. Mindenesetre tartod a markod a jutalomért. Ekkor jön ám az igazi meglepetés! Kiderül, hogy a mágus egy jégpajzs varázslatot tanít meg neked.
Határtalan örömmel távozol. (+1 képességpont.)

(6. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(15. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(20. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(22. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 165 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 198 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 35. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 0.50
[2] IQ: 9 / 2.67
[3] ügyesség: 7 (9) / 0.60
[4] egészség: 7 / 3.20
[5] mágia: 4 / 0
[6] gyorsaság: 10 / 1.25
[9] Méret/ép: 60 / 15
Min. méret: 59
Barlangméret: 63
PONTJAID
Varázspont: 30 / 30
Képességpont: 6 / 72%
Hõsi pont: 22 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 17%
Galetki erõ: 179 / 141
Hírnév : 245
Jóllakottság: 151%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (1)
Galetki gyõzelmek: 12 (0)
Torzsz. csaták: 178 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 132 (4)
Leölt torzszülött: 149 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 17 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 6.50 [18] tûzimmunitás: 1 / 0 [19] hidegimmunitás: 2 / 0
[21] elkt.immunitás: 2 / 0 [25] bûz: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.79 [46] csapdaészlelés: 2 / 0.37 [47] zárnyitás: 2 / 1.86
[48] mászás: 4 / 3.13 [53] ékszerészet: 1 / 0.02 [54] kereskedelem: 3 / 0.73
[56] varázsitalfõzés: 2 / 0.90 [58] nyomkeresés: 2 / 1 [59] vezetõkészség: 2 / 0
[63] éberség: 3 / 1.42 [64] átokszórás: 5 (7) / 1.45 [66] lopakodás: 2 / 0.20

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.72 [102] paraliz.méreg: 3 / 0  
bal mancs [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.12 [105] vámpirizáció: 1 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 5 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 11 elektr                  
2. lista (0%): 11 elektr                  

MAKRÓID
1. Makró
p
vd
vd
vd
p
p

HARCI PROGRAMOD
1: elektr t.var. ha 3 vagy több ellenfél van.
2: elektr t.var. ha 2 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 30 50; VI erõ:80% ép:40%; PV 4 3 2 5; PSZ 45 47 66 48 63 56; BA 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 2 sebzés: 3-11

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (7. épület), #15 (4. épület), #20 (9. épület), #22 (1. épület), #51 (20. épület), #207 (21. forduló), #445 (23. forduló), #311 (32. forduló), #216 (24. forduló), #300 (25. forduló), #399 (34. forduló), #337 (35. forduló), #245 (35. forduló), #426 (28. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 átlátszó köntös (#1152) * 1 bõrpáncél (#9) * 1 szárnyas sisak (#1077)
* 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
263 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 2 kerek kõ (#11)

Varázsitalok és füvek
2 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
3 mitulen fû (#20) 3 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16)
7 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 kerek kõ (#11).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 molad púp (#16).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.