Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Szépséges Chloe
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-28 20:14:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8106-34

Karakterszám: 8106 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 34 Játékhét: 36
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 919
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 25. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2005. már. 28.

E-mail!

FÜRGE GEKKOTH KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 14. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót: Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Végignézed a felszerelését: a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, bõrpáncél, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának csizmája, a sebesség csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, parittya, kék köpeny, harci fejsze, a sólyom kõamulettje, nagy pajzs. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod Jégszívû Dianát. Jégszívû Diana rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (23 ép-t sebzõdtél). Támadod Jégszívû Dianát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés).
*** 2. KÖR *** Jégszívû Diana téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (24 ép-t sebzõdtél). Jégszívû Dianát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés).
*** 3. KÖR *** Jégszívû Diana rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (24 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Jégszívû Diana megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 14. NAP ** Meglátogat egy galetki: Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. Felszerelése: kerek kõ, díszes fejék, csizma, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süssön meg a nap!" Rögtön visszavágsz: "Te sárgafülû borjú!" A következõt mondja neked: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Rögtön visszavágsz: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Jól odamondtál neki! Selena Fargo csak hápog. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
** 17. NAP ** Látogatót kapsz, aki Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Tárgyai: lovagi lemezpáncél, a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja, a káosz hatalmának csizmája, a sebesség csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ, a Tél ezüstlánca, parittya, kék köpeny, harci fejsze, a sólyom kõamulettje, nagy pajzs. Testének leromlott állapota jelzi, hogy belegyalogolt a csapdádba, és 4-t sebzõdött. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana közelebb jön, hogy támadhasson. Péntek, a tûzféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Péntek, a tûzféreg máris elõtted terem! Jégszívû Diana rád veti magát. Jégszívû Diana csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (22 ép-t sebzõdtél). Péntek, a tûzférget próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). Péntek, a tûzféreg hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Jégszívû Dianát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). Jégszívû Diana rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (20 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Jégszívû Diana rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (25 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Jégszívû Diana meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25431.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 8.* Atahán teljesítette a 13. küldetést, amit a boltban kapott. *már. 10.* Enyveskezû Ed rangja a Tudósok Klánjában "diák" lett. *már. 10.* Keményfogú Roktár gyõzelmet aratott Scarpetta doktornõ felett. *már. 16.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott Scarpetta doktornõ felett. *már. 16.* Keményfogú Roktár csatában legyõzte Scarpetta doktornõt. *már. 21.* Enyveskezû Ed és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *már. 21.* Enyveskezû Ed és Scarpetta doktornõ megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *már. 24.* Enyveskezû Ed teljesítette a 7. küldetést, amit a palotában kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Braveheart Patriotot. *már. 7.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *már. 8.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorph királynõ felett! *már. 9.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *már. 9.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *már. 11.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott ÁlomVándor felett. *már. 16.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Next Generation felett. *már. 17.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *már. 18.* Leph Arlone a szétszórt és Black Diamond pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *már. 21.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kay az Engesztelhetetlen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

be 4 203 103 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod, hogy szeretnél a bal mancs végtagodra vámpirizáció képességet növeszteni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az alkímista részlegbe vezetnek. Lefektetnek, és sötétség borul rád. Éles fájdalmat érzel a bal mancs irányából! Aztán rövid bizsergés. Amikor újra látsz, nem észlelsz semmi különösed elõször, de lehetõséged van néhány próbára, és hamar kiderül, hogy az új képesség igencsak jól mûködik! (-5 képesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

kno 5 2 5. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

kno 6 3 6. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 10!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

e 30 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

m 1 4 3222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 1,5) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Egy kövekkel megrakott zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Kimész a Csarnokból. Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Glorea, egy göndör, vállig érõ, fekete hajú, zöld szemû, világos bõrû, bájos galetki nõ. Viselt tárgyai: karkötõ, kemény bõrpáncél, díszes fejék. Üdvözlõ mondatod: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Azonnal visszavág: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Glorea semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 mátekel gombát. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a púpos moladot. A púpos molad máris elõtted terem! Megtámadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A púpos molad rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked bal karmával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz. (11 ép-t sebeztél). A púpos molad téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz. (11 ép-t sebeztél). A púpos molad hörögve elterül.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy molad púp.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (399. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (2 sebzés). A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával. Félrehajoltál. Feléd üt jobb mancsával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Villámokat köpsz. (13 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (3 sebzés). A tehemót rád veti magát. Bever egyet bal mancsával. Mellé! Ütni próbál jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Villámokat köpsz. (16 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (2 sebzés). A tehemót kileheli lelkét.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc odajön hozzád. Megtámadod az árnymanó suhancot. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (3 sebzés). Az árnymanó suhanc téged támad. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Villámokat köpsz. (14 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy fogazott tõr és 14 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ. Végignézed a felszerelését: csizma, tõr, díszes fejék, nyaklánc, csatos öv, bõrpáncél. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Voldemortina csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. A következõket látod nála: kerek kõ, díszes fejék, csizma, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Üdvözlõ mondatod: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Dühösen kiabálja vissza: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Selena Fargo semmi épkézláb választ nem tud adni! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

k 207 445 311 216 300 426 kaland elvállalása
(207. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat. Megközelíted a renegát mágustanoncot. 18 ép-t sebzõdtél a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés).
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+15 életpont.)

(445. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni a tetejére. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna. Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. albinó pókot. A 2. albinó pók odajön hozzád. Az 1. albinó pók feléd mozog. Megtámadod az 1. albinó pókot. Villámokat köpsz. (15 ép-t sebeztél). A 2. albinó pók téged támad. A csáprágójával támad. (8 ép-t sebzõdtél). Az 1. albinó pók rád támad. Marni próbál. Ez mellément.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(311. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48). [ld. enc.]
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(216. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(300. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(426. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [68 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 213 sebzést okoztál, és 190 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 200 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 0.20
[2] IQ: 9 / 2.47
[3] ügyesség: 7 (9) / 0.60
[4] egészség: 7 / 3
[5] mágia: 4 / 0
[6] gyorsaság: 10 / 1.25
[9] Méret/ép: 60 / 23
Min. méret: 59
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 30 / 25
Képességpont: 5 / 74%
Hõsi pont: 22 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 17%
Galetki erõ: 177 / 139
Hírnév : 236
Jóllakottság: 171%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 42 (2)
Galetki gyõzelmek: 12 (0)
Torzsz. csaták: 173 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 128 (3)
Leölt torzszülött: 145 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 16 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 5.30 [19] hidegimmunitás: 2 / 0 [21] elkt.immunitás: 2 / 0
[25] bûz: 5 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.30 [46] csapdaészlelés: 2 / 0.37 [47] zárnyitás: 2 / 1.86
[48] mászás: 4 / 2.93 [53] ékszerészet: 1 / 0.02 [54] kereskedelem: 3 / 0.73
[56] varázsitalfõzés: 2 / 0.90 [58] nyomkeresés: 2 / 1 [59] vezetõkészség: 2 / 0
[63] éberség: 3 / 1.42 [64] átokszórás: 5 (7) / 1.05 [66] lopakodás: 2 / 0.20

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.72 [102] paraliz.méreg: 3 / 0  
bal mancs [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.12 [105] vámpirizáció: 1 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 5 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 11 elektr                  
2. lista (0%): 11 elektr                  

MAKRÓID
1. Makró
p
vd
vd
vd
p
p

HARCI PROGRAMOD
1: elektr t.var. ha 3 vagy több ellenfél van.
2: elektr t.var. ha 2 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 30 50; VI erõ:80% ép:40%; PV 4 3 2 5; PSZ 45 47 66 48 63 56; BA 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 2 sebzés: 3-11

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #6 (7. épület), #15 (4. épület), #20 (9. épület), #22 (1. épület), #51 (20. épület), #207 (21. forduló), #445 (23. forduló), #311 (32. forduló), #216 (24. forduló), #300 (25. forduló), #399 (34. forduló), #426 (28. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 átlátszó köntös (#1152) * 1 bõrpáncél (#9) * 1 szárnyas sisak (#1077)
* 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
263 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6)

Varázsitalok és füvek
2 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
3 mitulen fû (#20) 3 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161) 3 molad púp (#16)
7 nordkristály (#146)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 14 arany (#1), 1 molad púp (#16), 1 liánvirág (#24), 2 mátekel gomba (#21), 1 õskõ (#8), 1 fogazott tõr (#6).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÉLÕ CSEPPKÕ (48. LÉNY)
A közhiedelem csak élõ cseppköveknek nevezi õket, holott valójában még távoli rokonságban sem állnak a cseppkövekkel. Igen, a megszólalásig ugyanúgy néznek ki, de ezek élõlények, torzszülöttek, amelyek a barlang plafonjához vagy padlójához tapadva várják gyanútlan áldozatukat. Bár csak nagyon lassan tudnak mozogni, de képesek éles sziklarepeszeket lõni nagy távolságra, és ha az áldozat elég közel jön, mérgezõ gázt eresztenek ki magukból. Az élõ cseppkõ az elpusztított élõlényekbõl vasat és bizonyos ásványi sókat von ki - csak erre van szüksége. Döglött állapoton kívül nemigen sikerült még megfigyelni mozgó példányt, ilyenkor egy nagy, ragyás féregre hasonlít, sok apró lábbal. Az élõ cseppkõ a kõevõk számára lehet finomság.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.