Karakterszám: |
8106 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
34 |
Játékhét: |
36 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
919 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. már. 25. 9h:28' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. már. 28. |
|
E-mail!
FÜRGE GEKKOTH KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
14. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak
kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót:
Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken
lángoló hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Végignézed a felszerelését:
a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, bõrpáncél, az elektromosság
sisakja, a káosz hatalmának csizmája, a sebesség csepp fülbevalója, szivárvány
karkötõ, a Tél ezüstlánca, parittya, kék köpeny, harci fejsze, a sólyom
kõamulettje, nagy pajzs. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod
Jégszívû Dianát. Jégszívû Diana rád veti magát. Kitátja száját, és beborít
jeges leheletével!
(23 ép-t sebzõdtél). Támadod Jégszívû Dianát. Kitátod
a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd
nehezen elviselhetõ számára
(4 sebzés).
*** 2. KÖR *** Jégszívû Diana téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges
leheletével!
(24 ép-t sebzõdtél). Jégszívû Dianát próbálod megsebezni.
Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés).
*** 3. KÖR *** Jégszívû Diana rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(24 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre
zuhansz.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 71 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. Jégszívû Diana megköszöni a küzdelmet, majd
távozik.
**
14. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Selena Fargo, egy nemesi születésû,
lidérc nõ. Felszerelése: kerek kõ, díszes fejék, csizma, bõrpáncél, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje. Már amikor belép, akkor látod
arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Süssön meg a nap!" Rögtön visszavágsz: "Te sárgafülû
borjú!" A következõt mondja neked: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!"
Rögtön visszavágsz: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!"
Jól odamondtál neki! Selena Fargo csak hápog. Végül hangos sóhajjal elismeri,
hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
**
17. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Jégszívû Diana, egy hosszú,kéken lángoló
hajú,csillogó fehér bõrû,deremsztõ tekintetû nõ. Tárgyai: lovagi lemezpáncél,
a szalamandra malachit karkötõje, a sólyom tõre, az elektromosság sisakja,
a káosz hatalmának csizmája, a sebesség csepp fülbevalója, szivárvány karkötõ,
a Tél ezüstlánca, parittya, kék köpeny, harci fejsze, a sólyom kõamulettje,
nagy pajzs. Testének leromlott állapota jelzi, hogy belegyalogolt a csapdádba,
és 4-t sebzõdött. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.
*** 1. KÖR *** Jégszívû Diana közelebb jön, hogy támadhasson. Péntek, a
tûzféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Péntek, a tûzféreg máris elõtted
terem! Jégszívû Diana rád veti magát. Jégszívû Diana csonttá fagyaszt jéghideg
leheletével.
(22 ép-t sebzõdtél). Péntek, a tûzférget próbálod megsebezni.
Villámokat köpsz.
(14 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(4 sebzés). Péntek, a tûzféreg hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Jégszívû Dianát. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(3
sebzés). Jégszívû Diana rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban
dermesztõ hideget köp rád.
(20 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Jégszívû Diana rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(25 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet
vesztve összeesel.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Jégszívû Diana meghajol elõtted,
majd elhagyja a barlangodat.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25431.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 8.* Atahán teljesítette a 13. küldetést, amit a boltban kapott.
*már.
10.* Enyveskezû Ed rangja a Tudósok Klánjában "diák" lett.
*már. 10.*
Keményfogú Roktár gyõzelmet aratott Scarpetta doktornõ felett.
*már. 16.*
Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott Scarpetta doktornõ felett.
*már. 16.*
Keményfogú Roktár csatában legyõzte Scarpetta doktornõt.
*már. 21.* Enyveskezû
Ed és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött.
*már. 21.* Enyveskezû Ed és Scarpetta doktornõ megküzdöttek egymással,
és Enyveskezû Ed gyõzött.
*már. 24.* Enyveskezû Ed teljesítette a 7. küldetést,
amit a palotában kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Braveheart Patriotot.
*már. 7.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*már. 8.* A Remény Küldöttei
szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorph királynõ felett!
*már. 9.*
Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal
Ular felett.
*már. 9.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt
vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
*már. 11.* Maximilian
Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott ÁlomVándor felett.
*már.
16.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Next Generation
felett.
*már. 17.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte
Errtut.
*már. 18.* Leph Arlone a szétszórt és Black Diamond pszi párbajt
vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen.
*már. 21.* Alba Regina
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kay az Engesztelhetetlen felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
be 4 203 103 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod,
hogy szeretnél a bal mancs végtagodra
vámpirizáció képességet növeszteni.
Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az alkímista részlegbe vezetnek.
Lefektetnek, és sötétség borul rád. Éles fájdalmat érzel a bal mancs irányából!
Aztán rövid bizsergés. Amikor újra látsz, nem észlelsz semmi különösed
elõször, de lehetõséged van néhány próbára, és hamar kiderül, hogy az új
képesség igencsak jól mûködik! (-5 képesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
kno 5 2 |
5. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 4!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
kno 6 3 |
6. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 10!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 erõ; [30 TVP-t használtál fel,
maradt még 145.]
m 1 4 3222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 1,5) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy ráktestû, páncélozott
rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt
csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Egy kövekkel megrakott
zsákot kapsz, ezzel a hátadon kell futnod körbe-körbe a teremben, amíg
a homokóra le nem pereg.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez
ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Kimész a Csarnokból. Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait.
Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon?
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad
Glorea, egy göndör, vállig érõ, fekete hajú, zöld szemû, világos
bõrû, bájos galetki nõ. Viselt tárgyai: karkötõ, kemény bõrpáncél, díszes
fejék. Üdvözlõ mondatod: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Azonnal
visszavág: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Nagy levegõ után
ezt kiáltod: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény
bûz." Glorea semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled
alig észrevehetõen bólint. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot,
ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé
érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet
a vadak fészkéhez. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
mátekel gombát. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy púpos molad (#26).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a púpos moladot. A púpos molad máris elõtted
terem! Megtámadod a púpos moladot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz
ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél). A púpos molad rád veti magát. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Odacsap neked
bal karmával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz.
(11 ép-t sebeztél).
A púpos molad téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(7 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Feléd suhint bal karmával. Hátraugrasz a támadás
elõl.
*** 3. KÖR *** Támadod a púpos moladot. Villámokat köpsz.
(11 ép-t sebeztél).
A púpos molad hörögve elterül.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: egy molad púp.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Vadászni támad kedved. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a
torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Leérve,
óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad
lesz a vadászból. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû
várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb
beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi
célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne
nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad...
(399. kaland, összköltsége
30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Vadászösztöneid
mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra
készen, megfordulsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(2
sebzés). A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával. Félrehajoltál.
Feléd üt jobb mancsával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Villámokat köpsz.
(13 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(3 sebzés). A tehemót rád veti magát. Bever egyet
bal mancsával. Mellé! Ütni próbál jobb mancsával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Villámokat köpsz.
(16 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). A tehemót kileheli lelkét.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+25%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint
keleti részén, így hát odamész. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért
ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit.
A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással
ráveted magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó
suhanc odajön hozzád. Megtámadod az árnymanó suhancot. Villámokat köpsz.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(3 sebzés). Az árnymanó suhanc téged
támad. Elõrehajolva, egy fogazott tõrrel csap le.
(6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Villámokat köpsz.
(14 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(4 sebzés). Az árnymanó suhanc
holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ, egy fogazott tõr és 14 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A közelben van
egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Útközben észreveszel egy
liánvirágot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld
színû, karcsú nõ. Végignézed a felszerelését: csizma, tõr, díszes fejék,
nyaklánc, csatos öv, bõrpáncél. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Voldemortina csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok
között, vajon ki van otthon? Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. A
Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. A következõket látod nála: kerek
kõ, díszes fejék, csizma, bõrpáncél, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az
egyensúly gyûrûje. Üdvözlõ mondatod: "Olyan bamba vagy, mint egy womath."
Dühösen kiabálja vissza: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." Nagy
levegõ után ezt kiáltod: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Selena
Fargo semmi épkézláb választ nem tud adni! Mikor kidühöngte magát, biccent:
Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
k 207 445 311 216 300 426 |
kaland elvállalása |
(207. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A
fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó.
Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 4-es küszöbre:
sikeres] Bemászol a barlangba.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy tûzfalat. Megközelíted a renegát mágustanoncot.
18 ép-t sebzõdtél a
tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik
elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(3 sebzés).
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+15 életpont.)
(445. kaland:) Visszamész a barlangtóhoz, nem törõdve a hideg vízzel, átgázolsz
a bástyáig, és keresel egy helyet, ahol úgy gondolod, fel tudsz mászni
a tetejére. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba
4-es küszöbre: sikeres] Ez keményebb feladat volt, mint gondoltad volna.
Egy utolsó erõfeszítéssel felhúzod magad a bástya tetejére.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 albinó pók (#32).
*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. albinó pókot. A 2. albinó pók odajön hozzád.
Az 1. albinó pók feléd mozog. Megtámadod az 1. albinó pókot. Villámokat
köpsz.
(15 ép-t sebeztél). A 2. albinó pók téged támad. A csáprágójával
támad.
(8 ép-t sebzõdtél). Az 1. albinó pók rád támad. Marni próbál. Ez
mellément.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele
késõbb újra).
(311. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott
van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást
magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni!
Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kicsit
remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a
csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy élõ cseppkõ (#48).
[ld. enc.]
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(216. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(300. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
(426. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához. [68 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 213 sebzést okoztál, és
190 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
200 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû,
meglepõen gyors mozgású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2.
szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 34. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 / 0.20 |
[2] IQ: |
9 / 2.47 |
[3] ügyesség: |
7 (9) / 0.60 |
[4] egészség: |
7 / 3 |
[5] mágia: |
4 / 0 |
[6] gyorsaság: |
10 / 1.25 |
[9] Méret/ép: |
60 / 23 |
Min. méret: |
59 |
Barlangméret: |
60 |
|
|
Varázspont: |
30 / 25 |
Képességpont: |
5 / 74% |
Hõsi pont: |
22 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
17% |
Galetki erõ: |
177 / 139 |
Hírnév : |
236 |
Jóllakottság: |
171% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
42 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
12 (0) |
Torzsz. csaták: |
173 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
128 (3) |
Leölt torzszülött: |
145 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
16 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
9 / 5.30 |
[19] hidegimmunitás: |
2 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
2 / 0 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.30 |
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.37 |
[47] zárnyitás: |
2 / 1.86 |
[48] mászás: |
4 / 2.93 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.02 |
[54] kereskedelem: |
3 / 0.73 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 / 0.90 |
[58] nyomkeresés: |
2 / 1 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0 |
[63] éberség: |
3 / 1.42 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 1.05 |
[66] lopakodás: |
2 / 0.20 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.72 |
[102] paraliz.méreg: |
3
/ 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
4 / 2.12 |
[105] vámpirizáció: |
1
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
5 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (0%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. |
2: elektr t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 30 50;
VI erõ:80% ép:40%;
PV 4 3 2 5;
PSZ 45 47 66 48 63 56;
BA 2;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 10 szint: 2 sebzés: 3-11
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #6 (7. épület), #15 (4. épület),
#20 (9. épület), #22 (1. épület), #51 (20. épület), #207 (21. forduló),
#445 (23. forduló), #311 (32. forduló), #216 (24. forduló), #300 (25.
forduló), #399 (34. forduló), #426 (28. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 átlátszó köntös (#1152) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 szárnyas sisak
(#1077) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
263 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 fogazott tõr (#6) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
3 méregellenállás itala
(#51) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
3 molad púp (#16)
|
|
7 nordkristály (#146) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 14 arany (#1), 1 molad púp (#16),
1 liánvirág (#24), 2 mátekel gomba (#21), 1 õskõ (#8), 1 fogazott tõr
(#6).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÉLÕ CSEPPKÕ (48. LÉNY) A közhiedelem csak élõ cseppköveknek nevezi õket,
holott valójában még távoli rokonságban sem állnak a cseppkövekkel. Igen,
a megszólalásig ugyanúgy néznek ki, de ezek élõlények, torzszülöttek, amelyek
a barlang plafonjához vagy padlójához tapadva várják gyanútlan áldozatukat.
Bár csak nagyon lassan tudnak mozogni, de képesek éles sziklarepeszeket
lõni nagy távolságra, és ha az áldozat elég közel jön, mérgezõ gázt eresztenek
ki magukból. Az élõ cseppkõ az elpusztított élõlényekbõl vasat és bizonyos
ásványi sókat von ki - csak erre van szüksége. Döglött állapoton kívül
nemigen sikerült még megfigyelni mozgó példányt, ilyenkor egy nagy, ragyás
féregre hasonlít, sok apró lábbal. Az élõ cseppkõ a kõevõk számára lehet
finomság.