Karakterszám: |
7994 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
215 |
Játékhét: |
222 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
93 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. szept. 3. 9h:38' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. szept. 4. |
|
E-mail!
BASZTANDZSI KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 77 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös,
bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Már kopog a szemed az éhségtõl!
Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián
adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen,
de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz.
(+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+78 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
ell 1902 226 |
ellenfél lista beállítása |
1902. lista módosítása: 226 beszúrva.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
ell 1903 226 |
ellenfél lista beállítása |
1903. lista módosítása: 226 törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész
hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget
kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka
szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
kno 3 19 |
3. képességre 19 képességpont |
Elköltesz 19 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 24!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a rezisztencia szakértelmed 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
tps 60 |
60 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 60 TVP-t késõbbi használatra.
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]
v 159 9333 3 |
159. varázslat elmondása |
Ellõsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed
a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Basztandzsi
vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója.
Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek
téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered
méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
h 14 29 30 31 |
14. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 29. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban
30. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
h 58 |
58. tárgy használata |
Sajnálom, de nincs a birtokodban 58. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
z 166 10 |
zenélsz 166. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta.
Egy hõsi ódát adsz elõ, amely még a felszíni országok korából származik.
A hangszer inkább csak kíséret, a hangsúly a szövegen van. A közönségbõl
néhányan udvariasan megtapsolnak, de azért nem aratsz akkora sikert, mint
egy mesterbárd. (+20 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Korabeli fémszögeket és szerszámokat találsz egy beomlott
üregben. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Ellõsz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
k 239 433 473 227 461 |
kaland elvállalása |
(239. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 12-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal
kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy lélektáncos (#227) [aura: imm.mérg.gázra: 70.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol
egy tûzgolyót. A lélektáncos ellenáll a varázslatnak. A sötét elf harcos
ellõ egy csendvarázs varázslatot. A lélektáncost védi rezisztanciája. Magában
motyogva, a lélektáncos létrehoz egy elektromos falat. A fekete hólyag
a lélektáncos irányába megy. A fekete hólyag
sebzõdik 41 ép-t az elektromos
faltól. A sötét xirnox a lélektáncos irányába megy. A sötét xirnox
sebzõdik
66 ép-t az elektromos faltól. Megközelíted a lélektáncost. Nem hat rád.
A fekete hólyag a lélektáncost támadja. A sötét xirnox a lélektáncost támadja.
Támadod a lélektáncost. Odaütsz bal mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-10 ép) Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal.
(16
ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Enyészmestert forgatva támadsz.
(21 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(11 sebzés). A lélektáncos halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 17/41,
a sötét xirnox: 48/76, az árnyékmester: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.]
Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 43% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy
bronz korong, 67 arany és 3 hamis arany. A fekete hólyag táplálkozik. (+25%
jóllakottság.)
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet
találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(433. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása
után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz
rajta. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy monozoid
(#135) [aura: 12-es fürgülés.].
*** 1. KÖR *** A sötét elf harcos felemeli az ében nyílpuskát, és a monozoid
felé lõ.
(2 találattal 38 sebzést okozott.) A monozoid elmormol egy fürgülés
varázslatot. A monozoid öregedett 1 évet. A monozoid varázshatalma segítségével
elmond egy féreg érintését. Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot.
A monozoid ellenáll a varázslatnak. Varázshatalmad segítségével elmondasz
egy szellemkalapácsot. A monozoid
134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A monozoid
hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0,
a sötét xirnox: 0/0, az árnyékmester: 0/0, a sötét elf harcos: 38/0.] Ezt
a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+4%). Szolgáidnak 36% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ, 37 arany
és egy hamis arany. A sötét xirnox kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! A zárnyitó készlet
segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre:
2 hõsiesség pont árán sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz
rajta.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid egy sötét
elf íjász (#225) és egy óriáspók (#89) [aura: imm. méregre: 80.].
*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy csendvarázs! Nem hat rád. Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
A sötét elf íjászt védi rezisztanciája. Az óriáspók
sebzõdik 44 ép-t. A
sötét elf harcos elõhív egy csendvarázs varázslatot. A sötét elf íjászt
védi rezisztanciája. Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az óriáspók
134 sebzést kap. (-10 vp.) Az óriáspók kileheli lelkét. A fekete hólyag
elindul a sötét elf íjász felé. A sötét xirnox elindul a sötét elf íjász
felé. A fekete hólyag a sötét elf íjászt támadja. A sötét xirnox a sötét
elf íjászt támadja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy csendvarázs. Nem hat rád. Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy tûzgolyó! A fekete hólyag
sebzõdik 47 ép-t. A sötét xirnox
30 ép-t sebzõdik. A sötét elf íjász
46 ép-t sebzõdik. A fekete hólyag halálhörgés
közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. A sötét
xirnox
25 sebzést kap. A sötét elf íjász
18 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox
holtan terül el. A sötét elf íjász holtan terül el.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 96/47,
a sötét xirnox: 49/55, az árnyékmester: 167/0, a sötét elf harcos: 0/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+7%). Szolgáidnak is jut 56%. Elrakod a zsákmányt, ami egy ében láncing,
egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard, egy amulett, 32 arany és 2 hamis
arany. A sötét elf harcos kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és
nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Bár
idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Hurrá, kincset találtál, ami egy pontosság itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 1% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(473. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér
készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg
(#224) [aura: erõ: 14.].
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó! Az 1. gyászoló mourg
sebzõdik 38 ép-t. A 2. gyászoló mourg
46 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi az 1. gyászoló
mourgot.
(2 találattal 26 sebzést okozott.) Mormolsz a mágia különös nyelvén.
Létrejött egy szellemkalapács! Az 1. gyászoló mourg
sebzõdik 134 ép-t.
(-10 vp.) Az 1. gyászoló mourg halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét
xirnox elindul a 2. gyászoló mourg felé. A fekete hólyag a 2. gyászoló
mourg felé mozog. A 2. gyászoló mourg a fekete hólyag felé mozog. A sötét
xirnox a 2. gyászoló mourgot támadja. A fekete hólyag és a 2. gyászoló
mourg egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A fekete
hólyag
sebzõdik 44 ép-t. A sötét xirnox
18 sebzést kap. A 2. gyászoló mourg
38 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol
egy vakító fényt. A 2. gyászoló mourg megtántorodik. A sötét xirnox ellõ
egy méregfelhõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy
szellemkalapács varázslatot. A 2. gyászoló mourg
134 ép-t sebzõdik. (-10
vp.) A 2. gyászoló mourg hörögve elterül. A fekete hólyag
15 sebzést kap
a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ.
[A csatában összesen 249 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 56/69,
a sötét xirnox: 64/18, az árnyékmester: 184/0, a sötét elf harcos: 26/0.]
Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%).
Szolgáidnak 53% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 55 arany és 3 hamis
arany. A fekete hólyag eszik. (+25% jóllakottság.) Az árnyékmester az ételre
veti magát. (+25% jóllakottság.)
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) [aura: imm.mérg.gázra:
12.] és egy pusztító szójer (#154) [aura: hidegimmunitás: 20.].
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szójer királynõ létrehoz egy sötétséget.
A sötét elf harcos megtántorodik. Magában motyogva, az árnyékmester létrehoz
egy tûzgolyót. A szójer királynõ
sebzõdik 20 ép-t. A pusztító szójer
46
ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy csendvarázs! A szójer királynõ ellenállt a varázslatnak. A pusztító
szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox a szójer királynõ
felé mozog. A fekete hólyag megközelíti a pusztító szójert. A pusztító
szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A pusztító szójer téged támad.
Csáprágójával mar.
(17 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a gyorsaság
fekete csizmáját. Kudarcot vall. Csáprágójával agresszívan harap. Nem talált.
A sötét xirnox a szójer királynõt támadja. A fekete hólyag a pusztító szójert
támadja. Megtámadod a pusztító szójert. Mérgezõ gázt fújsz.
(35 ép-t sebeztél).
A pusztító szójer holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. Az árnyékmester
ellõ egy tûzgolyó varázslatot. A sötét xirnox
sebzõdik 33 ép-t. A szójer
királynõ
24 ép-t sebzõdik. A mutáns szójer
sebzõdik 55 ép-t. A sötét xirnox
elmormol egy méregfelhõ varázslatot. A sötét elf harcos rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. A szójer királynõ elkerülte
a varázslatot. A fekete hólyag a mutáns szójer felé mozog. A fekete hólyag
18 sebzést kap a méregfelhõtõl. A szójer királynõ
19 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl.
A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. Megindulsz a szójer királynõ
felé. Már ott is vagy! Ellenállsz a varázslatnak. A mutáns szójer
47 sebzést
kap a méregfelhõtõl. A fekete hólyag és a mutáns szójer egymással harcolnak.
Megtámadod a szójer királynõt. Odacsapsz bal mancsoddal.
(8 ép-t sebeztél).
Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal.
(6 ép-t sebeztél). Paralizálod. Enyészmesterrel
támadsz.
(3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+5 ép) A szójer királynõ regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
tûzgolyót. Nem hat rád. A fekete hólyag
55 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox
sebzõdik 24 ép-t. A szójer királynõ
31 sebzést kap. A mutáns szójer
46
ép-t sebzõdik. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy
detonáció közepette darabokra robban.
14 ép-t sebzõdtél. A sötét xirnox
22 ép-t sebzõdik. A szójer királynõ
25 sebzést kap. A mutáns szójer
sebzõdik
21 ép-t. A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. A szójer királynõ
holtan terül el. A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
Sebzõdsz
2 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 119/73,
a sötét xirnox: 86/79, az árnyékmester: 334/0, a sötét elf harcos: 0/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak 76% jut. Viszed, ami mozdítható: 3 szójer
csáprágó és 5 drágakõ.
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Zárnyitó
készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás
próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte a fáradtságot,
kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid egy szirén
fattyú (#223) [aura: erõ: 7.] és egy orgling melák (#157) [aura: 16-os
méretû 17-es szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a szirén fattyú létrehoz egy mágikus ûrt.
Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik!
Az árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó.
A szirén fattyú
46 ép-t sebzõdik. Az orgling melák
43 ép-t sebzõdik. Magában
motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. A szirén fattyú
ellenállt a varázslatnak. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy
szellemkalapács! Az orgling melák
122 sebzést kap. (-10 vp.) Az orgling
melák hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A szirén fattyú elmormol egy sötétség varázslatot. A sötét
elf harcos ellenáll a varázslatnak. Összegyûjtve mágikus energiáit, a szirén
fattyú elvarázsol egy hatalomvarázst. Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy tûzgolyót. A szirén fattyú
49 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos
ellõ egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyút védi rezisztanciája.
Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A szirén fattyú elkerülte a varázslatot.
(-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a szirén fattyú elvarázsol
egy sötétséget. A sötét elf harcos megtántorodik. Az árnyékmester elmormol
egy tûzgolyó varázslatot. A szirén fattyút védi rezisztanciája. A sötét
elf harcos elõhív egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyú ellenállt
a varázslatnak. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A szirén fattyú
megúszta! (-10 vp.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a szirén fattyú elmormol egy
dermesztést. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó
varázslatot. A szirén fattyút védi rezisztanciája. A sötét elf harcos ellõ
egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyú megúszta! Regenerálsz (+3
ép)
*** 5. KÖR *** A szirén fattyú rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy dermesztés. Az árnyékmester ellenállt a varázslatnak. Az árnyékmester
elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A szirén fattyú
50 ép-t sebzõdik. A
szirén fattyú holtan terül el.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az árnyékmester: 188/0,
a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak is jut 83%. Elrakod a zsákmányt,
ami egy szirénhaj, 100 arany és 6 hamis arany. Az árnyékmester habzsolja
az ételt. (+25% jóllakottság.)
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a túlélés nagy pajzsa,
egy nagy pajzs és egy könnyû pikkelyvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma
egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet.
Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes
gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal
kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik
fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 40 aranyat.
(227. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Ráébredsz, hogy nem
vagy egyedül. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák
(#157) [aura: erõ: 24.].
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy tûzgolyót.
A szirén fattyú
sebzõdik 40 ép-t. Az orgling melák
32 sebzést kap. A szirén
fattyú ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Nem hat rád. Heves kézmozdulatok
közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szirén fattyú
rezisztálja. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
Az orgling melák
134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) Az orgling melák kileheli
lelkét. A fekete hólyag megközelíti a szirén fattyút. A sötét xirnox elindul
a szirén fattyú felé. A fekete hólyag a szirén fattyút támadja. A sötét
xirnox a szirén fattyút támadja. A szirén fattyú holtan terül el.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 57/0,
a sötét xirnox: 46/0, az árnyékmester: 72/0, a sötét elf harcos: 0/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak 60% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
egy szirénhaj és 7 drágakõ. Az árnyékmester zabál. (+25% jóllakottság.)
Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal.
Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 12-es küszöbre: sikeres] Rövid
gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti
fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû
feladat! Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát
ez a zár.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik,
de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az egy kerek pajzs, egy hatalom kék itala és egy bíbor pikkelyvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(461. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz.
Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Körülnézel, és megérzed az idegen
jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben.
Ellenfeleid 3 káoszmágus (#91).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol
egy tûzgolyót. Az 1. káoszmágus
sebzõdik 23 ép-t. A 2. káoszmágus
23 ép-t
sebzõdik. A 3. káoszmágus
sebzõdik 28 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette
a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. Az 1. káoszmágus elkerülte
a varázslatot. Magában motyogva, az 1. káoszmágus létrehoz egy tûzgolyót.
Rezisztálod a varázslatot. A fekete hólyag
20 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox
immúnis a varázslatra. Az árnyékmester rezisztálja. A sötét elf harcos
22 sebzést kap. A 2. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó!
2 ép-t sebzõdtél. A fekete hólyag
22 sebzést kap. A sötét
xirnox
5 ép-t sebzõdik. Az árnyékmester: a varázslatnak nincs hatása. A
sötét elf harcos ellenáll a varázslatnak. Elmormolsz egy szellemkalapács
varázslatot. Az 1. káoszmágus
134 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. káoszmágus
kileheli lelkét. A 3. káoszmágus elmormol egy tûzgolyó varázslatot.
3 életpontnyit
sebzõdsz. A fekete hólyag
23 sebzést kap. A sötét xirnox: a varázslatnak
nincs hatása. Az árnyékmester immúnis a varázslatra. A sötét elf harcos
rezisztálja. A sötét xirnox megközelíti a 2. káoszmágust. A fekete hólyag
elindul a 3. káoszmágus felé. A sötét xirnox a 2. káoszmágust támadja.
A 2. káoszmágus holtan terül el. A fekete hólyag a 3. káoszmágust támadja.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
méregfelhõt. Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A fekete
hólyag
sebzõdik 35 ép-t. A sötét xirnox
sebzõdik 20 ép-t. A 3. káoszmágus
sebzõdik 26 ép-t. A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan.
A következõ pillanatban felrobban! A sötét xirnox
15 sebzést kap. A 3.
káoszmágus
17 sebzést kap. A 3. káoszmágus hörögve elterül. A sötét xirnox
ellenállt a méregfelhõ varázslatnak.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 64/100,
a sötét xirnox: 51/40, az árnyékmester: 155/0, a sötét elf harcos: 0/22.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+6%). Szolgáidnak 49% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 85 arany és 5 hamis
arany. Az árnyékmester az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Megéheztél.
Tömni kezded magadba a finomságokat. (+28% jóllakottság.)
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Elõguberálod zárnyitó
felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es
küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb
odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor
meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz.
Továbbmászol.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 62 arany és egy kék köpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
[150 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb
kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg
semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél!
Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas
központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ
van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek
között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben
izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása
kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik.
Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében
találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ,
apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy
ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik
fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz
az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a
lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a vadászszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid
idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni
felköltözés elõtt. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek.
Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget
az Õsök felköltözéskor. Valamiféle furcsa, hideg érzés lesz rajtad úrrá
- mintha valamit elvesztettél volna. Hosszú ideig tart, amíg ráébredsz
- jónéhány varázstárgyadban megszûnt a mágikus bizsergés! [Ezen a szinten
a véletlenszerû mágikus varázstárgyak nem mûködnek, nem is KF-elheted õket.]
Szomorúan, kétségbeesetten veszed le és rakod el õket, remélve, hogy a
következõ szinten azért majd használni tudod õket.
[ld. enc.]
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
tpf 60 |
60 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 60 TVP-t a korábban félrerakottból. [-60 TVP-t használtál
fel, maradt még 97.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez,
amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább.
Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé.
Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû
gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók
vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(217. kaland, összköltsége 10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
waarkint. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy
egyedül. Ellenfeleid egy uthanax (#265) [aura: 10-es méretû 15-ös szintû
jobb csáp.] és egy kõzúzó (#49) [aura: 3-as méretû 10-es szintû nyelv,
7-es bénító méreg.].
*** 1. KÖR *** Az uthanax mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy lélekfacsarást.
Ezt most megúsztad. A fekete hólyag
54 sebzést kap. A sötét xirnox
53 ép-t
sebzõdik. Az árnyékmester
57 sebzést kap. A sötét elf harcos
60 sebzést
kap. A sötét xirnox holtan terül el. A sötét elf harcos holtan terül el.
Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. Az
uthanax
48 ép-t sebzõdik. A kõzúzó ellenáll a varázslatnak. Elõhívsz egy
szellemkalapács varázslatot. A kõzúzó
134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kõzúzó
hörögve elterül. A fekete hólyag elindul az uthanax felé. A fekete hólyag
az uthanaxot támadja.
*** 2. KÖR *** Az uthanax elmormol egy lélekfacsarás varázslatot. Ellenállsz
a varázslatnak. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
Az uthanax megúszta! (-10 vp.) Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot.
A fekete hólyag
sebzõdik 43 ép-t. Az uthanax
sebzõdik 51 ép-t. A fekete
hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra
robban. Az uthanax
sebzõdik 19 ép-t. Az uthanax hörögve elterül.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 69/97,
a sötét xirnox: 0/53, az árnyékmester: 142/57, a sötét elf harcos: 0/60.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+7%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 56%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy uthanax talizmán, 52 arany és 2 hamis arany.
[ld. enc.] Az árnyékmester
eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz
a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa
szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd
gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes
gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal
kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz
be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a
templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A
fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy újonnan fúrt barlangjáratot
választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy
barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Egy óriásira nõtt felfelé álló cseppkõ
mellett mész el. Ahogy végignézel a természet gigantikus kreációján, látod,
hogy a cseppkõ teteje le van törve, valamilyen furcsa, fészekszerû alkotmány
van rajta. Egy ügyes galetki fel tudna oda mászni.
(428. kaland, összköltsége
10 TVP.) Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy láplidérc
(#250) [aura: imm.ktkt.méreg: 15.].
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A láplidérc
38 sebzést kap. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a láplidércet.
(2 találattal 17 sebzést okozott.) Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot.
A láplidérc rezisztálja. (-10 vp.) A fekete hólyag megközelíti a láplidércet.
A sötét xirnox megközelíti a láplidércet. A láplidérc a fekete hólyagot
rohamozza. A fekete hólyag és a láplidérc egymással harcolnak. A sötét
xirnox a láplidércet támadja.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester elmormol egy tûzgolyó varázslatot. A fekete
hólyag
sebzõdik 47 ép-t. A sötét xirnox
25 ép-t sebzõdik. A láplidérc
sebzõdik
48 ép-t. A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. Néhány rövid
kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz egy vakító fény varázslatot.
A láplidérc megtántorodik. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A láplidérc
134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A láplidérc kileheli lelkét. A fekete hólyag
13 ép-t sebzõdik a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ.
A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette
darabokra robban. A sötét xirnox
23 sebzést kap.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 52/97,
a sötét xirnox: 43/48, az árnyékmester: 158/0, a sötét elf harcos: 17/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 39%. Viszed, ami
mozdítható: egy xenópete, egy lidércvelõ, 55 arany és 2 hamis arany.
[ld. enc.] (Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely
egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva
lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 30 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át,
egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek
nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért,
hogy a galetkiket bosszantsák. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról
a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik
cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány
sem szükségeltetik. Érdekes!
(233. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egy árny
suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy
nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy
vízelementál (#259) [aura: 24-es méretû 24-es szintû bal mancs.].
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. A vízelementál
55 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos ében nyílpuskával lövi a vízelementált.
Nem talált. Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A vízelementál
134 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A vízelementál halálhörgés közepette a földre
zuhan.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 0/0,
a sötét xirnox: 0/0, az árnyékmester: 55/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+5%). Szolgáidnak is jut 37%. Elteszed a zsákmányt, ami 52 arany és 3
hamis arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A közelben van egy
kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van,
könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Nocsak, mit találtál! 1
tejfonál !
Óvatosan begyûjtöd. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés
alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes,
hosszú farokra támaszkodó férfi. [aura: 0-ás méretû 0-ás szintû bal mancs.]
A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Újszövetség szövetségbe tartozik.
Kalandor rangja felderítõ. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc,
zsugorító gyûrû, vhrathag gömb, sárkányamulett, szent templomi maszk, mintrogi
erõöv, aréna kvazár érme, ozin fülkarika, quwarg amulett, káoszkígyó vért,
óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, kék mutációs gyûrû, Leanthil karkötõje,
Tlyxcet pajzs, nilbongi kitûzõ, galetki érdemérem, plüss daergaoth lord,
bronz tanítványköpeny, a királynõ karkötõje, csapdamester, Noxoth csizmája,
bronz pszi váll-lap. Vendéglátód hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz.
Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok:
élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Misztikus,
szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség...
Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha
kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Bár még szívesen maradnál, de
már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+16% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a csöpögõ
csápolat.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb
csak találsz megfelelõ ellenfelet... Ahogy folytatod utadat, egy nagy
terembe érkezel. A terem plafonja olyan magasan van, hogy nem látod. Középen
egy furcsa, sziklaszerû képzõdményt látsz, olyan, mint egy fatörzs, amelybe
valaki lukakat vájt. A sziklaképzõdmény kb. 20 láb magasságban kiszélesedik.
Vajon mi lehet odafent? Furdal a kíváncsiság.
(325. kaland, összköltsége
20 TVP.) Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzések alapján látod,
hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. [aura:
idézés: 7.] A Tolvajok klánjának bandita rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe
tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: Trükkös
fülbevaló, smaragd karkötõ, Laillia talizmánja, kõmûves kalapács, az egyensúly
gyûrûje, Enyészmester, adamantit karkötõ, rubin mágusbot, szent templomi
maszk, az Õrzõk ében karkötõje, arany orgling fétis, Lhoal'zetan nyílpuskája,
platina villámöv, ametiszt szkarabeusz, szilmill tõr, maerju páncél, sárkányamulett,
ozin fülkarika, szerencsekõ, aréna adamantit érme, xenóbõr pajzs, arany
katonaköpeny, nilbongi kitûzõ, bohókás szandál, elementáris karkötõ. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy
kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül
megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek
be az õrt. Döbbenten bámulsz: hihetetlen, hogy Thief ennyire csendben tud
mozogni!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang
van, így könnyû lesz választani. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat,
persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán
érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán
érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(400. kaland, összköltsége
30 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl
Sleep Dög, egy dögösen feszítõ, izomagyú férfi. [aura:
19-es fürgülés.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Tudás
Õrzõi szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Felszerelése: Dexkill
öve, quwarg amulett, görényfarok, krakoch csizma, cseppkõ gyûrû, aréna
jáspis érme, orgling fétis, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, óriás
fülbevaló, az Õrzõk ében karkötõje, Lhoal'zetan nyílpuskája, xenóbõr pajzs,
halálóriás tiara, a háború köve, Leanthil karkötõje, a pók smaragdgyûrûje,
Örökkévalóság Zafírja, nilbongi kitûzõ, arany vadászköpeny, smaragd életkõ,
Banyapók gyûrûje, elementáris karkötõ, maerju páncél. Sleep Dög körbevezet
a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett
bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi
hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi
régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve
dicsekedtek sikereitekrõl. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned
kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+12% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálszárnyas.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Izgatottan
lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy
teljesen más) galetkiket rejtve! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni.
Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megkönnyebbülsz,
nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Vendéglátód
Darab, egy sötét börû,barna hajú,zöld szemû férfi. [aura: 8-as
láth. észlelése.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja. A Második
Hullám szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Végignézed
a felszerelését: Dexkill öve, Lhoal'zetan nyílpuskája, az egyensúly gyûrûje,
krakoch csizma, szivárvány karkötõ, a királynõ karkötõje, a tárgyalás gyûrûje,
Rogan karkötõje, bronz tanítványköpeny, manapoid amulett, ozin fülkarika,
galetki érdemérem, szent templomi maszk, a háború köve, ében láncing, óriás
fülbevaló, nilbongi kitûzõ, smaragd életkõ, aréna réz érme, rubin mágusbot,
orgling fétis, opilíchium gyûrû. Melledet verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Darab ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Néhány rövid
kézmozdulat után Darab létrehoz egy õrjöngés varázslatot. Néhány rövid
kézmozdulat után az árnyékmester létrehoz egy tûzgolyó varázslatot. Darab
ellenáll a varázslatnak. A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy csendvarázst. Darab ellenáll a varázslatnak. Elmondasz egy
szellemkalapács varázslatot. Darab ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A
fekete hólyag Darab irányába megy. A sötét xirnox megközelíti Darabot.
A fekete hólyag Darabot támadja. A sötét xirnox Darabot támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Darab létrehoz egy titánok
szele varázslatot. Darab elmond egy fürgülés varázslatot. Darab öregedett
1 évet. Az árnyékmester elõhív egy tûzgolyó varázslatot. Darab ellenáll
a varázslatnak. A fekete hólyag
48 ép-t sebzõdik. A sötét xirnox
24 ép-t
sebzõdik. A sötét xirnox hörögve elterül. A sötét elf harcos rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Darab ellenáll a varázslatnak.
Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Darabot védi rezisztanciája.
(-10 vp.) A fekete hólyag Darabot támadja.
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. Darab rezisztálja.
A fekete hólyag
43 ép-t sebzõdik. A fekete hólyag holtan terül el. A következõ
pillanatban felrobban! Darab
18 sebzést kap. A sötét elf harcos elõhív
egy csendvarázs varázslatot. Darab rezisztálja. Elmondasz egy szellemkalapács
varázslatot. Darab
134 sebzést kap. (-10 vp.) Darab közelebb jön, hogy
támadhasson. Darab rád támad. Célozni próbál bal lábával.
(28 ép-t sebzõdtél).
Bõröd roncsolódik. ( -5 vastag bõr.) Elõrerúg bal lábával.
(32 ép-t sebzõdtél).
Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Elõresuhint farkával.
(38 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 12 vp-det. Lesújt rád farkával.
(47 ép-t sebzõdtél). Elszívja
12 vp-det. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(75 ép-t
sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával.
(90 ép-t
sebzõdtél). Elõrehajolva, egy rubin mágusbottal csap le.
(6 ép-t sebzõdtél).
Minden elsötétül elõtted.
*** 4. KÖR *** A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy csendvarázs. Darab ellenáll a varázslatnak. Darab és az árnyékmester
egymással harcolnak. Az árnyékmester holtan terül el.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz
egy csendvarázs varázslatot. Darab ellenáll a varázslatnak. Darab a sötét
elf harcost támadja. a sötét elf harcos lebénult. A sötét elf harcos holtan
terül el.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 262 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 41/91,
a sötét xirnox: 17/38, az árnyékmester: 115/126, a sötét elf harcos: 0/167.]
Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
be 29 10 |
meglátogatod a 29. épületet |
Felkeresed a kaszinót. Összesen 300 aranyat kívánsz eljátszani, 3 kör alatt.
A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik
körben mit nyertél!
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 drágakõ.
A maradék körökben sajnos veszítettél. [3 TVP-t használtál fel, maradt még
0.]
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
vízelementál plazma. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne
elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod
végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenó élõsködõ (#420).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Ennek
fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a
barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg
ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Fontos! Barlangodban már
csak 19 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges
tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak
hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat
is).
*** A fordulód során 5 véletlen kalandot teljesítettél, így +23%
kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg tapasztalt felderítõ
(3.65).
Ebben a körben +12 galetki erõt és +49 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1526 sebzést okoztál, és 315 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
383 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Basztandzsi, egy virágait féltõ kertész férfi vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor
rangod: tapasztalt felderítõ (3.65). Ez a 215. fordulód.
|
[1] erõ: |
13 (14) / 7.20 |
[2] IQ: |
11 (14) / 8.71 |
[3] ügyesség: |
24 (26) / 0.42 |
[4] egészség: |
16 (17) / 9.64 |
[5] mágia: |
23 (29) / 3.30 |
[6] gyorsaság: |
8 (6) / 4.08 |
[9] Méret/ép: |
158 (162) / 1 |
Min. méret: |
138 |
Barlangméret: |
158 |
|
|
Varázspont: |
404 / 138 |
Képességpont: |
30 / 14% |
Hõsi pont: |
60 (20) |
Tám.bónusz: |
20% |
Véd.bónusz: |
24% |
Galetki erõ: |
900 / 372 |
Hírnév : |
4021 |
Jóllakottság: |
156% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
134 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
56 (0) |
Torzsz. csaták: |
1631 (11) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1262 (11) |
Leölt torzszülött: |
2378 (20) |
Pszi csaták: |
46
(0) |
Pszi gyõzelmek: |
17 (0) |
Ájulások száma: |
127 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bûvölõ (40)
Speciális
képességeid:
+40 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták
Klánjának tagja. 2.) Költözz tovább két szinttel! [számláló: 1] 3.) Hozz
két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
14 (18) / 0.24 |
[15] regeneráció: |
10 / 0 |
[17] vastag bõr: |
12 / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
6 (12) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (9) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (11) / 1.40 |
[21] elkt.immunitás: |
2 (8) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (12) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
6 / 0 |
[24] rezisztencia: |
24 (36) / 0.40 |
[25] bûz: |
10 (12) / 0 |
[26] lõfegyver: |
4 / 0 |
[34] párbajozás: |
10 / 0.35 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
10 / 7.65 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 4.36 |
[47] zárnyitás: |
10 / 3.22 |
[48] mászás: |
9 / 3.99 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 6.53 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.90 |
[52] auraészlelés: |
12 (16) / 7.56 |
[53] ékszerészet: |
6 / 0.50 |
[54] kereskedelem: |
13 / 11.91 |
[55] szívósság: |
13 / 1.45 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.45 |
[57] gyógynövények: |
11 / 3.10 |
[58] nyomkeresés: |
9 (11) / 5.95 |
[59] vezetõkészség: |
8 (9) / 1 |
[60] pszi támadás: |
7 / 1.87 |
[61] pszi energia: |
6 / 2.87 |
[62] lopás: |
6 / 0.70 |
[63] éberség: |
8 / 1.41 |
[64] átokszórás: |
6 / 1.50 |
[65] álcázás: |
22 / 0.70 |
[66] lopakodás: |
6 / 1.38 |
[67] régészet: |
10 / 4.95 |
[68] zene: |
11 / 8.30 |
[69] tanulás: |
9 / 7.60 |
[70] idézés: |
11 / 2.95 |
[71] javítás: |
10 / 1.35 |
[72] építés: |
6 / 0.10 |
[73] felderítés: |
7 / 4.87 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
6 (7) / 0 |
[101] szakért.: |
17 (18) / 1.13 |
[102] kontaktméreg: |
10
(14) / 0 |
|
jobb láb |
[103] méret: |
6 / 0 |
[104] szakért.: |
17 / 1.67 |
[105] paraliz.méreg: |
10
(14) / 0 |
|
jobb mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 1.41 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[42] csendvarázs: |
2 (6) / 0.12 |
[149] dimenziókapu: |
3 (7) / 0.42 |
[37] egokínzás: |
1 (5) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
3 (7) / 2.74 |
[48] ellenáll.megtörése: |
12 (16) / 2.67 |
[10] energiatüske: |
3 (7) / 2.21 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0 |
[152] felejtés: |
33 (37) / 0.96 |
[172] gázpajzs: |
3 (7) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
3 (7) / 0.06 |
[13] jégcsóva: |
5 (9) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 (9) / 0.88 |
[163] kineport: |
4 (8) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (12) / 0.12 |
[146] kontakt.õseiddel: |
7 (11) / 0.17 |
[158] láth. észlelése: |
5 (9) / 0.42 |
[157] láthatatlanság: |
3 (7) / 0.30 |
[165] manafókuszálás: |
5 (9) / 0.42 |
[162] mágikus csapda: |
1 (5) / 0 |
[166] pengefal: |
5 (9) / 0.40 |
[128] pszi csáp: |
9 / 3.30 |
[171] savpajzs: |
3 (7) / 0.06 |
[30] sorvasztás: |
6 (10) / 1.90 |
[159] szellemidézés: |
7 (11) / 0.56 |
[140] szellemkalapács: |
34 (38) / 8.12 |
[176] szélpajzs: |
9 (13) / 3.08 |
[150] tárgyvédelem: |
3 (7) / 0.06 |
[167] tombolás: |
1 (5) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
3 (7) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
4 (8) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
1 (5) / 0 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
szélpajzs (13).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] fekete hólyag |
88/0 |
185% |
190% |
16 / 4.67 |
ájult |
[2] sötét xirnox |
78/0 |
185% |
165% |
14 / 12.33 |
ájult |
[3] árnyékmester |
82/0 |
185% |
200% |
15 / 13.15 |
ájult |
[4] sötét elf harcos |
64/0 |
185% |
195% |
7 / 2.75 |
ájult |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
99 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
tps 60 |
v 159 9333 3 |
ext |
mak 4 |
x 10 |
v 176 |
|
2. Makró |
tpf 60 |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
p |
|
3. Makró |
ftk 1 2 532 |
be 29 10 |
|
4. Makró |
h 14 29 30 31 |
h 58 |
z 166 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 160. |
2: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 200. |
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled galetki. |
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled torzszülött. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #1902. Prioritás: 180. |
6: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfeled #1906. Prioritás: 159. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: kyeni vadász (#45), kõzúzó (#49), fehér amõba (#30),
púpos molad (#26), vérszívó denevér (#131).
1902: gõzpolip (#183), orgling kölyök (#172), Qwert (#188), omrif élõsködõ
(#212), 4683, lélektáncos (#227), szójer királynõ (#219), manapoid figyelõ
(#226).
1903: zombi herceg (#140), káoszkígyó (#146), gonosz banya (#93), gnóm útonálló
(#148), 9784, orgling kölyök (#172), árnyékmester (#71), sziklaóriás sámán
(#189), 4863, kaszás király (#211), keyrasi démonlidérc (#207), szélfivér
(#179), halál apostola (#173), immúnis krakoch (#243).
1905: zombi mester (#80), vérfarkas (#94), Yarmaitor (#181), zombi nagymester
(#171).
1906: törpe útonálló (#149).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 25 61;
VI erõ:200% ép:20%;
PV 5 3 1 2;
PSZ 57 48 66 47;
I 100 0 0 63 75;
HU 13 4 400 15 15 25;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#217 (215. forduló), #428 (215. forduló), #233 (215. forduló), #325
(215. forduló), #400 (215. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz kerek pajzsa (#28961) |
|
1 a bûz vaspajzsa (#28963) |
|
1 a füvész
köpenye (#193) |
|
1 a gyorsaság fekete csizmája (#3822) |
|
1 a jég halotti maszkja (#22691)
|
|
1 a küzdelem szárnyas sisakja (#20427) |
|
1 a méreg könnyû láncinge (#23981) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a ragadozó könnyû pikkelyvértje (#19916) |
|
1 a regenerálódás zöld köntöse (#24551) |
|
1 a siker aranyveretes öve
(#302) |
|
1 a túlélés nagy pajzsa (#21312) |
|
1 bíbor pikkelyvért (#1018) |
* |
1 brutális pókcsatos öv (#183) |
|
1 díszes
köpeny (#1138) |
* |
1 Dorka köpenye (#383) |
|
12 ében láncing (#134) |
|
1 halotti maszk
(#1091) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
2 kék köpeny (#1137) |
|
1 kerek pajzs (#1061)
|
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 mintrogi erõöv
(#262) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) |
|
2 pikkelypáncél
(#223) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
2 utazóköpeny (#1136)
|
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz karikaszimbóluma (#29111) |
|
1 a bûz márványgyûrûje (#29126)
|
|
1 a gólem bronz amulettje (#8398) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a küzdelem malachit karkötõje (#20591)
|
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca
(#24583) |
|
1 a regenerálódás kõamulettje (#24596) |
|
1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje
(#144) |
|
1 a tökéletesség malachit fülbevalója (#21959) |
|
1 amulett (#1195) |
|
11672 arany (#1) |
* |
1 arany orgling fétis (#296)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
|
726 drágakõ (#2) |
|
586 hamis arany (#809) |
|
2 háromszögszimbólum (#1212)
|
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 Laillia talizmánja
(#319) |
|
1 nilbongi kitûzõ (#311) |
|
1 opilíchium gyûrû (#298) |
* |
4 orgling fétis
(#269) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) |
|
1 ozin
fülkarika (#211) |
* |
1 quwarg amulett (#275) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 roxati üvegszem
(#580) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 smaragd életkõ (#306) |
|
1 smaragd karkötõ
(#592) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 uthanax talizmán (#335) |
|
19 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
3 arany tóken (#764) |
|
6 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129)
|
|
1 elsõsegély csomag (#619) |
|
7 ezüst tóken (#763) |
|
7 fekete dukát
(#218) |
|
3 furulya (#167) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
2 kötél (#128) |
|
6 Krónika (#783) |
|
2 lant (#166) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
10 mágustóken (#672) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a bûz görbekardja (#29216) |
|
1 a bûz íja (#29170) |
|
1 a lich nyársaló
lándzsája (#12135) |
|
1 a sas harci nyílpuskája (#16138) |
|
1 a villám ébenfa lándzsája (#23834)
|
|
1 az egészség harci íja (#3074) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
12 ében nyílpuska (#133) |
|
24 ében tündekard (#132)
|
* |
1 Enyészmester (#217) |
|
1 hosszú lándzsa (#1333) |
|
3 sziklarepesz
(#13) |
|
3 szilmill tõr (#314) |
|
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 bajnokok itala (#62) |
|
2 bosszantás itala (#81) |
|
3 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
35 csótányláb (#25) |
|
32 elfu moha (#33) |
|
7 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
45 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala
(#58) |
|
28 hõsiesség itala (#52) |
|
3 immunitás itala (#71) |
|
2 javítás itala
(#108) |
|
4 kalmárok itala (#66) |
|
6 kihívás itala (#68) |
|
5 kincskeresés itala
(#64) |
|
46 liánvirág (#24) |
|
2 mágiaellenállás (#76) |
|
56 mátekel gomba (#21)
|
|
12 méregellenállás itala (#51) |
|
53 mitulen fû (#20) |
|
30 muskil (#37)
|
|
3 narancs gyógyital (#80) |
|
5 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize
(#69) |
|
5 parafû (#41) |
|
5 pontosság itala (#72) |
|
48 ragálygomba (#26) |
|
31 rémcserje (#34) |
|
29 sárkányvirág (#32) |
|
41 sötét mák (#23) |
|
26 szemani gomba (#36) |
|
43 tejfonál (#28) |
|
2 tokin kaktusz (#40)
|
|
63 üvegcse (#14) |
|
14 védelem itala (#59) |
|
22 velparaj (#35) |
|
14 waarkin (#38) |
|
70 winropu moha (#22) |
|
7 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
4 asztrálesszencia (#154) |
|
14 barna manakõ (#149) |
|
19 bolhedor szárny
(#15) |
|
15 bronz korong (#297) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
4 duzzadt
xenópete (#479) |
|
48 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151)
|
|
2 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
7 khazdar taréj (#268) |
|
2 lemúr hártya
(#161) |
|
1 lidércvelõ (#339) |
|
22 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
5 nohnetár gumó (#212) |
|
16 nordkristály (#146)
|
|
3 óriási xenópete (#480) |
|
60 õsi relikvia (#17) |
|
16 patkányfog (#270)
|
|
33 pirgamit (#152) |
|
3 ratifikátor agy (#236) |
|
1 sárga gömb (#136)
|
|
9 smaragd esszencia (#229) |
|
13 szirénhaj (#293) |
|
56 szójer csáprágó
(#231) |
|
1 vízelementál plazma (#347) |
|
2 xenópete (#278) |
|
24 yeti csont (#160)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 szirénhaj (#293), 1 uthanax
talizmán (#335), 1 tejfonál (#28), 1 kék köpeny (#1137), 15 drágakõ
(#2), 3 õsi relikvia (#17), 3 szójer csáprágó (#231), 1 ében láncing
(#134), 1 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 lidércvelõ
(#339), 1 waarkin (#38), 1 bronz korong (#297), 15 arany (#1), 27 hamis
arany (#809), 2 óriási xenópete (#480), 1 vízelementál plazma (#347),
1 pontosság itala (#72), 1 amulett (#1195), 1 a túlélés nagy pajzsa
(#21312), 1 nagy pajzs (#1062), 1 könnyû pikkelyvért (#1016), 1 kerek
pajzs (#1061), 1 hatalom kék itala (#58), 1 bíbor pikkelyvért (#1018).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1
xenópete (#278), 1 éhínség parányi gyöngye (#204), 1 a káosz istennõjének
pajzsa (#31224), 1 szerencsekõ (#197), 1 a káosz tûzarany tõre (#23814),
1 a káosz istenének kardja (#31029), 1 átokkõ (#203).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
9. SZINTÛ VARÁZSLATOK A szabálykönyvben nem szereplõ varázslatok leírása:
Név:
Azonnali gyógyítás (#182) (nagyobb nekromanta varázslat).
Típus:
védekezõ. Táv: bármi. Hatóidõ: azonnali. Mentõ: - Terület: célpont barát.
Költség: 12 VP.
Leírás: A célpont lény varázslat szint x D7 életpontot
gyógyul. A varázslatot alkalmazó heurisztika megegyezik a többi harci gyógyító
varázslatéval.
Név:
Lélekfacsarás (#190) (nagyobb szellemi varázslat).
Típus: támadó. Táv: bármi. Hatóidõ: azonnali. Mentõ: egészség. Terület:
minden ellenfél. Költség: 15 VP.
Leírás: Ez a varázslat borzalmas, lelket
és tudatot gyötrõ kínt bocsát minden áldozatra, energiáját az asztráltér
pszionikus rezgéseibõl nyeri. Az ellenfelek rezisztenciájukra -10-et kapnak,
amikor ennek a varázslatnak próbálnak ellenállni. Sikertelen mentõdobás
esetén célpont lények D4 x szint ÉP-t sebzõdnek, rezisztenciájuk és gyorsaságuk
csökken szintenként eggyel, és a varázsló lélekenergiát nyer ki belõlük
a varázslat szintjének függvényében. Figyelem! Ha egy ellenfélre hatott
a lélekfacsarás, akkor ugyanabban a harcban, ugyanarra az ellenfélre már
nem alkalmazhatod még egyszer! A lélekfacsarás által kinyert lélekenergiát
nem módosítják a különbözõ +LE-t adó dolgok, mint például a mutáns klánbónusz.
Név:
Vízlégzés (#194) (kisebb elemi varázslat).
Típus: általános. Táv:
közel. Hatóidõ: szint x 5 perc. Mentõ: - Terület: magadra. Költség: 15
VP.
Leírás: Ezt a varázslatot elmondva, nem kell víz alatt levegõt venned
ahhoz, hogy életben tudj maradni. A varázslatot csakis bizonyos küldetésekben
fogod használni, a V 194 parancsot nem kell kiadnod soha.
UTHANAX TALIZMÁN (335. TÁRGY) Ez a mágikus talizmán segíti az uthanaxokat,
hogy mentális képességeiket fókuszálják. A tárgy õsibb, mint a Hegy maga,
és emiatt sajnos mostanra már varázsereje is megfakult - lehet, hogy egy
lárva is csak fitymálva odavetné a bolt kereskedõjének, ha szerezne egyet,
ahelyett, hogy áhítatos arccal a nyakába akasztaná...
LIDÉRCVELÕ (339. TÁRGY) Fúj, micsoda gusztustalan ocsmányság! Semmi másra
nem lehet jó, csak valamiféle bizarr mutáns rituáléra. Úgyhogy ha nem vagy
mutáns, gyorsan keress egyet, és add neki, mert úgyis hamarosan elrohad!
Persze, ha egy kicsit utánaolvasol a könyvtárakban, rájössz, hogy ha lidércvelõvel
kened be a bõröd, rövid idõre ugyan, de ellenálló leszel a hullabûzzel
szemben... csak elõször bírd ki a lidércvelõ bûzét!
CSÖPÖGÕ CSÁPOLAT (268. LÉNY) Ezek az óriási, nyálkás, ocsmány csápok
nyúlnak, növekszenek, szaporodni kezdenek, ha megpróbálod kiirtani õket.
Minél több lesz, annál erõsebbek, annál reménytelenebb a helyzeted... Még
szerencse, hogy eme teremtmény szaporító-védekezõ reakciója csak akkor
lép mûködésbe, ha a küzdelmet reménytelennek ítéli. Ringasd hamis reményekbe
hát, és akkor tiéd a gyõzelem! A csöpögõ csápolat puhányok és tejivók számára
lehet tápláló.
ASZTRÁLSZÁRNYAS (270. LÉNY) Ez az asztrálban vitorlázó, kecses teremtmény
szépsége ellenére veszélyes és gyilkos - akárcsak a földalatti tavakban
tanyázó, bíbor színekben pompázó, mérges tüskéjû ogauda hal. Csak a legképzettebb
és teghatalmasabb asztrális utazóknak javasolt, hogy szembeszálljanak vele
- egy magadfajta ifjúnak jobb stratégia, ha menekülsz vissza testedbe,
amint érzékeled.
VÍZELEMENTÁL PLAZMA (347. TÁRGY) A vízelementál teste vízbõl van - kivéve
ezt a csekély, plazmaszerû anyagot, amely leölése után néha visszamarad.
Nagyon óvatosan, egy bõrzacskóba helyezve elrakod, talán jó lesz valamire.
De vigyázz, a vízelementál plazma nagyon illékony, hamar elpárolog!