Karakterszám: |
7880 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
106 |
Játékhét: |
118 |
E forduló ára: |
9 zs. |
Maradék zseton: |
2217 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 6. 9h:04' |
A következõ
fordulód táplálható: 2017. dec. 7. |
|
E-mail!
SYMUR NEVETHAR KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
be 9 5 |
meglátogatod a 9. épületet |
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Elmondod, hogy
az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot
mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]
az 6702 28272 14574 |
tárgy azonosítása |
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat.
A törpék rövid tõre: értéke 187 arany,
a sebzése 2D4+3. Hatása a képességeidre: +9% támadás ezzel a fegyverrel,
+3 erõ, +2 egészség, +1 gyorsaság.
Az angyalok hosszú íja: értéke 133 arany,
a sebzése 2D5+2. A következõ képességeket azonosítod: +5% támadás ezzel
a fegyverrel, +3 imm.ktkt.méreg.
A káosz döbbenetes pajzsa: értéke 290
arany. A következõ képességeket azonosítod: +10% védekezés, -5% támadás,
+4 tüskés bõr, +1 erõ, +5 lõfegyver, -1 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
v 256 19932 |
256. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tudattágítás varázslatot. Testedet
átjárja a ragadozó bíbor láncinge energiája. (-61 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot.
(+10% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka,
de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel,
felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját.
A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
kf 142 208 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni
a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet
kör végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell szónoki emelvényt
építeni!
[ld. enc.]
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
vg 4583 13347 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a sebesség csontamulettjét. Te 325 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
vg 4583 15071 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a szellemek vándorcsizmáját. Te 208 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
mak 4 |
4. makró definiálása/hívása |
kf 208 142 |
bekészíted a 208. tárgyat |
Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]
vv 261 268 |
több varázslat elmondása |
[V 261 0 0:] Elõhívsz egy szörnyismeret varázslatot. (-24 vp.)
[V 268 0 0:] Ellõsz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak
az égbõl! (+58 arany.) (-19 vp.)
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]
t 51 15 |
51. szakértelem tanulása 15 TVP-ért |
Tested transzformációs korlátait próbálgatod. Izomcsomók rohangásznak fel-alá
a bõröd alatt, és megindul az adrenalintermelés. Hát, ez tényleg érdekes
tapasztalat volt!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]
ep 32 20 3 |
építed a 32. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
az építõgép felhúzását. Kitolod
a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Keményebben dolgozol, mint
bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád!
Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 55 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
kno 17 1 15 7 3 5 |
17. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 12. szintre nõtt.
Elköltesz 7 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 8. szintre
nõtt. Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet
is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
h 64 |
64. tárgy használata |
Felhajtasz 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
h 14 29 30 31 |
14. tárgy használata |
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ
mennyiséget használni. Sikeresen legyártottál 1 kék színû italt. Épp csak
belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez hatalom kék itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
h 14 2 22 33 |
14. tárgy használata |
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés
után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan
sárga színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 2 db sárga gyógyital.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
h 58 2 |
58. tárgy használata |
Ledöntesz a torkodon 2 hatalom kék italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
h 8 17 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a vastag bõr szakértelmed 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
h 8 17 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a vastag bõr szakértelmed 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
hp 2 11 15 164 100 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: jéglehelet használata ha ellenfeled
#164. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
hp 2 11 15 189 125 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: jéglehelet használata ha ellenfeled
#189. Prioritás: 125.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
tk 50 4583 732 732 |
50. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Cseppkõcsáp, ismeretlen galetki, ismeretlen
galetki.
A remeténél találkozol a többiekkel, majd együtt indultok el a szent imádkozóhelyhez.
A csatorna néptelennek tûnik, a torzszülöttek megérzik fölényeteket és
csendben meglapulnak a sziklahasadékokban. Már jó ideje gyalogoltok, amikor
végre megérkeztek ahhoz az ajtóhoz, ami a remete szerint a szent helyhez
vezetõ út bejárata. Az ajtón nincs kilincs, de a remete elmagyarázta, hogy
hol találjátok a nyitószerkezetet. Ott is van. A hatalmas kart közös erõvel
meghúzzátok, de semmi sem történik.
- Na ez elromlott... Most mit csinálunk?
A válasz egyszerû - ami elromlott, azt meg is lehet javítani!
Mindenki egyetért abban, hogy ez Cseppkõcsáp területe.
[Javítás próba
12-es küszöbre: sikeres] Cseppkõcsáp rendelkezik a legnagyobb tapasztalattal
a javítások terén. Nekiáll megvizsgálni a nyitószerkezetet. A kar egy láncot
húz meg, az pedig egy bonyolult csigarendszeren megy keresztül, majd eltûnik
a falban. A hiba nyilván a csigáknál lesz. Alapos vizsgálat után megállapítja,
hogy az egyik csigánál szorul a lánc és emiatt nem nyílik a kapu. A hiba
javítása ezután már csak pillanatok mûve.
Az ajtó kitárul, és Ti pillanatok alatt benyomultok a folyosóra. Három sziklaóriással
találjátok szemben magatokat. Nincs idõ eldönteni, hogy ezek õrök, vagy
csak nem tudtak kijönni a rossz ajtón.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164) és 2 voharai szellem (#121).
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmond egy titánok szele varázslatot.
Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). Magában motyogva, ismeretlen galetki
létrehoz egy tombolást. Cseppkõcsáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy óriáserõ. Heves kézmozdulatok közepette Cseppkõcsáp elmormol egy gránitbõrt.
Ismeretlen galetki elõhív egy tûzfal varázslatot. A 2. sziklaóriás Cseppkõcsáp
felé mozog. A 2. sziklaóriást védi rezisztanciája. Megindulsz az 1. sziklaóriás
felé. Már ott is vagy! Az 1. voharai szellem megközelíti ismeretlen galetkit.
Az 1. voharai szellem ellenáll a varázslatnak. A 2. voharai szellem ismeretlen
galetki irányába megy. A 2. voharai szellem
sebzõdik 17 ép-t a tûzfaltól.
Az 1. sziklaóriás közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. sziklaóriás Cseppkõcsápot
támadja. Támadod az 1. sziklaóriást. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(57 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(34 sebzés). Az 1. voharai
szellem ismeretlen galetkit támadja. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit
támadja. Az 1. sziklaóriás rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Elhibázta.
Lekever egyet bal mancsával.
(22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz
(+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. sziklaóriást. Kitátod szádat, és beborítod
jeges leheleteddel.
(56 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(36 sebzés).
Az 1. sziklaóriás kileheli lelkét. Cseppkõcsáp és a 2. sziklaóriás egymással
harcolnak. Ismeretlen galetki és a 2. voharai szellem egymással harcolnak.
A 2. voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. voharai
szellem és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megközelíted az 1. voharai szellemet.
Sebzõdsz 41 ép-t a
tûzfaltól. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriást támadja. a 2. sziklaóriás
testébe kontaktméreg hatol. A 2. sziklaóriás halálos sebet kapva a földre
zuhan. Az 1. voharai szellemet próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és
beborítod jeges leheleteddel.
(34 ép-t sebeztél). Cseppkõcsáp lassú volt,
mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Az 1. voharai szellem és
ismeretlen galetki egymással harcolnak. Az 1. voharai szellem hörögve elterül.
Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 223 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cseppkõcsáp: 159/0, ismeretlen
galetki: 167/18, ismeretlen galetki: 76/21.] Gyõzelmet arattál! Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%). Összegyûjtöd a "kincset":
egy kalmárok itala, 32 arany és 5 hamis arany. Cseppkõcsáp is kap a tárgyakból,
övé lesz 52 arany. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+38% jóllakottság.)
Még soha nem hallottatok arról, hogy az óriások és a voharai szellemek közösen
harcoltak volna, de úgy látszik, minden megtörténhet. A zsigereitekben
érzitek, hogy most már közel a végcél. A folyosó egy hatalmas terembe nyílik.
Sajnos a folyosó vége egy ráccsal van lezárva. Semmilyen nyitó vagy emelõ
szerkezetet nem találtok, pedig szemmel láthatóan valahogy fel lehet húzni.
Rövid tanulmányozás után megállapítjátok, hogy a sámánok valószínûleg egyszerûen
puszta kézzel emelik fel a rácsot. Nektek is ezt kell tenni.
[Erõ-összeg
próba 50-es küszöbre: sikeres]
A kapu elég nagy, bõven odafértek mindnyájan. Háromig számoltok, majd egyszerre
próbáljátko emelni a kaput. Alig pár ujjnyit sikerül felemelni. Újabb próba,
még egy tenyérnyit emeltetek rajta. Harmadik próba: most aztán minden erõtöket
beleadjátok, és meg is lesz az eredménye. Mellmagasságig sikerül felemelni
a rácsot. Szépen egyesével átbújtok a rács alatt, miközben a többiek tartják
a rácsot. Amint mindeki átért, egyszerre eleresztitek. Hatalmas dörrenéssel
esik le a földre. Ekkor veszitek észre, hogy belül a kapu mellett egy elforgatható
kerék van. Legalább hazafelé nem kell emelgetni a rácsot. (Lehet, hogy
a sámánok sem emelgetik, hanem mindig a bentlévõ ereszti be az újonnan
érkezõt?)
A dörej felkeltette a bent lévõk figyelmét.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164), 2 voharai szellem (#121) és 2 sziklaóriás
sámán (#189) [aura: IQ: 26.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol
egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). Néhány rövid
kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz egy tombolás varázslatot.
Cseppkõcsáp a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Magában
motyogva, Cseppkõcsáp létrehoz egy gránitbõrt. Összegyûjtve mágikus energiáit,
a 2. sziklaóriás sámán elvarázsol egy õrjöngést. A 2. sziklaóriás sámán
varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Ismeretlen galetki rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzfal. Az 1. sziklaóriás sámán elmormol
egy gránitbõr varázslatot. Az 1. sziklaóriás Cseppkõcsáp felé mozog. Az
1. sziklaóriás
sebzõdik 45 ép-t a tûzfaltól. Megindulsz az 1. voharai szellem
felé. Már ott is vagy! A 2. sziklaóriás megközelíti ismeretlen galetkit.
A 2. sziklaóriás
45 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A 2. voharai szellem ismeretlen
galetki felé mozog. A 2. voharai szellemet védi rezisztanciája. Az 1. voharai
szellem feléd mozog. Az 1. sziklaóriás Cseppkõcsápot támadja. Megtámadod
az 1. voharai szellemet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel.
(30 ép-t sebeztél). A 2. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja. A 2.
voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Az 1. voharai szellem rád
támad. Beléd próbál marni fogával.
(2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Cseppkõcsáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
életszívás. Az 1. voharai szellem rezisztálja. Összegyûjtve mágikus energiáit,
az 1. sziklaóriás sámán elvarázsol egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja az
1. sziklaóriást (+47 ép). A 2. sziklaóriás sámán rúnákat rajzol a levegõbe,
mire létrejön egy azonnali gyógyítás. Gyógyítja a 2. sziklaóriást (+39
ép). Ismeretlen galetki és a 2. voharai szellem egymással harcolnak. Támadod
az 1. voharai szellemet. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(36
ép-t sebeztél). Az 1. voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan.
A 2. sziklaóriás és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás
Cseppkõcsápot támadja. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A 2. voharai szellem
sebzõdik 18 ép-t. A 2. voharai szellem hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Az 1. sziklaóriás sámán elmond egy azonnali gyógyítás varázslatot.
A 2. sziklaóriás gyógyul 57 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2.
sziklaóriás sámán elvarázsol egy azonnali gyógyítást. Az 1. sziklaóriás
gyógyul 8 ép-t. Ismeretlen galetki megközelíti az 1. sziklaóriás sámánt.
Megindulsz a 2. sziklaóriás sámán felé. Már ott is vagy! Ismeretlen galetki
az 1. sziklaóriás sámánt támadja. Támadod a 2. sziklaóriás sámánt. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(51 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(35 sebzés). Cseppkõcsáp és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2.
sziklaóriás és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki
holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: Az 1. sziklaóriás sámán
18 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja az 1. sziklaóriást (+56 ép). Az 1. sziklaóriás
sámán elõhív egy azonnali gyógyítás varázslatot. A 2. sziklaóriás sámán
visszanyer 55 életpontot. Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriás sámánt támadja.
az 1. sziklaóriás sámán lebénult. Támadod a 2. sziklaóriás sámánt. Csonttá
fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(59 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(37
sebzés). Az 1. sziklaóriás és Cseppkõcsáp egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sziklaóriás és Cseppkõcsáp egymással
harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: Az 1. sziklaóriás sámán
36
ép-t sebzõdik.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Cseppkõcsáp elvarázsol egy
életszívást. A 2. sziklaóriás sámán
15 sebzést kap. Cseppkõcsáp visszanyer
15 életpontot. A 2. sziklaóriás sámán kileheli lelkét. Támadod az 1. sziklaóriás
sámánt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(57 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(33 sebzés). Az 1. sziklaóriás sámán hörögve elterül. Ismeretlen
galetki választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
A 2. sziklaóriás Cseppkõcsápot támadja. Cseppkõcsáp ájultan a földre zuhan.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 6. KÖR *** Megrohamozod a 2. sziklaóriást. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriást
rohamozza. A 2. sziklaóriás közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. sziklaóriást
próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(60 ép-t
sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(35 sebzés). Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriást
támadja. a 2. sziklaóriás kontaktméreg áldozata lett. A 2. sziklaóriás
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 436 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cseppkõcsáp: 342/193,
ismeretlen galetki: 200/37, ismeretlen galetki: 147/145.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+94%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy mintrogi erõöv, 165 arany és 8 hamis
arany.
[ld. enc.] Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+80% jóllakottság.)
Cseppkõcsáp, ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
A csata után felderítitek az egész termet, de semmi érdemlegeset nem találtok.
Visszamentek a remetéhez.
Sajnos nem rendelkeztek megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelenek
vagytok visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]
k 33 3 394 274 |
kaland elvállalása |
(33. kaland:) A Pszi Iskolában egy kényelmes ágyat kapsz, és Bahraman tájékoztat
arról, utoljára hol találkoztak az asztrál térben szinaptikus matadorral,
azzal a lénnyel, amelytõl a korbácsot meg lehet szerezni. Néhány perc múlva
pedig már ismét az asztrál ismerõs, mégis annyira idegen környezetében
száguldasz. Hozzálátsz, hogy felkutass egy matadort.
[Nyomkeresés próba
10-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába van már nagy gyakorlatod az asztrálban való tájékozódásban! Persze,
a tudásodat jó adag szerencse is fûszerezi, amikor végül felbukkan a szinaptikus
matador. Rögvest támadást indítasz, de legnagyobb megdöbbenésedre, áttörhetetlen
pszi acéltoronyba ütközöl, és egy hang szólít meg.
- Üdv, teremtmény!
Ha ki akarsz hívni, akkor ne orvul támadj rám. Azt hiszem, most nincs is
kedvem harcolni.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Haha, gondoltam, hogy megrettensz a hatalmamtól. A korábban hallottakból
többet feltételeztem egy magadfajtáról. Küzdeni akarás, versenyszellem,
meg hasonlók. Na mindegy, úgysem lettél volna igazán ellenfél nekem.
- MICSODA??? Na meglátod, te pökhendi külvilági jövevény, hogy elroppantalak,
mint egy asztrális pókfonalat! Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges
jelenlétet érzel! Ellenfeled egy szinaptikus matador (#194) [aura: 8-as
agyvihar.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Symur Nevethar |
Agyvihar |
-20 PE |
(-9)51 |
(+0)65 |
Szinaptikus matador |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-12)48 |
(-20)40 |
2. |
Symur Nevethar |
Agyvihar |
-30 PE |
(-9)42 |
(-8)57 |
Szinaptikus matador |
Pszi csáp |
+8
PE |
(-3)45 |
(-22)18 |
3. |
Symur Nevethar |
Pszi csáp |
+22 PE |
(-3)39 |
(+2)59 |
Szinaptikus matador |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-12)33 |
(-18)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+27% pszi támadás,
+27% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": 2 szinaptikus korbács.
A matador morgolódva húzza el a csíkot, te pedig elégedetten szemléled a
szinaptikus korbácsot. Visszatérsz a testestedbe. Hmmm... mennyi korbácsot
is kell összegyûjtened, öt darabot?
[Tárgyhasználat: 5 szinaptikus korbács]
Bahraman mentát örömmel fogadja a korbácsokat. Jutalmul egy zafír érdemrendet
kapsz, amellyel a mentát szerint a következõ szinten elnyerheted a Pszi
Iskola jóindulatát. Persze, a sok kutatás is komoly tapasztalatot jelentett
(+1 nyomkeresés).
[ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(3. kaland:) Jelentkezel az építésvezetõnél. A helytartói palota eddig sem
volt az a rozzant viskó, de most a hátulról támasztó óriási cseppkövek
belsejét is kivésik, és luxusbarlangot építenek bennük a helytartó leányának.
Nos, egy ilyen szépségért te is mindent megtennél! Kemény fizikai munkát
végzel.
[Építés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hosszasan dolgoztok, vésed a követ, hordod a követ, nyeled a port... Remélhetõleg
az a mágikus kalapács megéri a fáradtságot! Igazi változatosságot jelent,
amikor végre a belsõ fémszereléseknél segédkezhetsz.
[Javítás próba 7-es
küszöbre: sikeres]
Vasrudakat szereltek be, amelyekre a kényelmes ágyat (valószínûleg a legkényelmesebb
a szinten), a fegyverállványt, a bútorokat rögzítik. Hamar elsajátítod
a mesterség alapfogásait a kovácsoktól. A nap végén koszosan és fáradtan
távozol, és még a leendõ lakót sem láthattad... Miután valamennyire rendbeszedted
magad, jelentkezel a helytartónál.
- Köszönjük a segítséget, kedves Symur
Nevethar. Most már csak ki kell fizetned a kalapács központi támogatással
csökkentett díját, 150 aranyat, és készen is vagyunk!
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Átveszed a kalapácsot, és megcsodálod. Bizony, ez a fantasztikus holmi megérte
a fáradtságot!
[ld. enc.]
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!
(394. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Egy
izmos óriáscsemete terem elõtted. Felkészülsz a harcra, de a kamasz csak
int: - Gyere, birkózzunk! - pillanatnyi habozás után bólintasz. Nekivetkõzöl,
és egymásba kapaszkodtok.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] Kemény
az ellenfeled, de te sem mai gyerek vagy. Rövid, de heves dulakodás után
kétvállra fekteted. Az óriásbébi megjegyzi, hogy jól esett a testmozgás,
és kinyitja a titkos ajtót, ami tovább vezet.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte
beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet
és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás
próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz.
Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb
odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] Nocsak, az
ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó.
Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja
a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Szerszámokat veszel elõ, amelyek
segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre:
sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló
kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba
11-es küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ
ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy mágiaellenállás és
egy kincskeresés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(274. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Könnyelmûség
volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid
2 sötét elf harcos (#83).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tûzgolyó varázslatot.
Az 1. sötét elf harcos rezisztálja. A 2. sötét elf harcos
sebzõdik 35 ép-t.
(-9 vp.) A 2. sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. Ezt
most megúsztad. Az 1. sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy csendvarázs. A varázslat nem hatott rád. A barlangi troll
az 1. sötét elf harcos irányába megy. Az agglomerátor a 2. sötét elf harcos
felé mozog. A barlangi troll az 1. sötét elf harcost támadja. Az agglomerátor
a 2. sötét elf harcost támadja. A 2. sötét elf harcos holtan terül el.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az 1. sötét elf harcost.
Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(69 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(39 sebzés). Az
1. sötét elf harcos holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 52/0,
a barlangi troll: 9/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt,
ami 2 ében láncing, egy könnyû nyílpuska, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard,
4 drágakõ, 40 arany és 2 hamis arany. Az agglomerátor habzsolja az ételt.
(+25% jóllakottság.)
Egy sárga energianyalábokból álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha
elég erõs a mágiád, át tudsz hatolni rajta!
[Mágia próba 13-as küszöbre:
sikeres] Elõrelépsz, és a falat széttolja aurád. Sikerült!
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad
az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Rettegve pillantasz végig az elõtted torkolló folyosón. Forgó, kiélezett
pengéjû lapátkarokat látsz, amely között csak különösen nagy ügyességgel
lehetne átugrálni-suhanni.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Veszel egy nagy levegõt, és nekiindulsz. Tigrisugrás, cigánykerék, látványos
mozgáskultúra: és egy karcolás nélkül a túloldalon vagy!
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a légzés aranyozott nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 30% lélekenergia.
[145 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
bb 7 8 |
több épület meglátogatása |
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A helytartói hivatal falán egy
plakátot látsz. Gyorsan odasietsz elolvasni a felhívást. A hivatal gyûjtést
rendez, hogy aztán a nélkülözõ galetkik javára árverést rendezhessen a
vagyonosok között. Az árverés fõ attrakciója egy triklopsz koponya lett
volna, de hogy-hogynem eltûnt. Ezért a hivatal az elsõ galetkinek, aki
hoz egy új koponyát, különleges ajándékot ad. (Mivel a koponya késõbb is
hasznos lehet, ezért mindenki kap valamilyen jutalmat aki behoz egy koponyát.)
(20. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke
bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél.
Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint,
és körbevezet. A Pszi Iskolában
Bahraman mentát fogad. Szavak nem hangzanak
el, telepatikusan társalogtok.
- Üdv, mentát!
- Üdvözöllek, Symur Nevethar!
A segítségedre lenne szükségünk. Az asztrális teret egy ismeretlen lény
terrorizálja, már több mentátunk agyát kiégette. Valakinek meg kell állítania,
nevetséges, hogy nem merészkedhetünk ki az asztrális térbe egyetlen teremtmény
miatt. Mivel a küldetés különlegesen veszélyes, megértjük, ha nemet mondasz.
(32. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Útközben
észreveszel egy
elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen
begyûjtesz 3 darabot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik
nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Slaydo, egy izzó kék szemû, fehérsörényû, nagydarab, mogorva
férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Felszerelése: fekete nadrág,
Pszichoklenész sisakja, nagy pajzs, roxati üvegszem, a remete malachitgyûrûje,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a sebesség szimbóluma, a tárgyalás
gyûrûje, a kígyó díszes karkötõje, a lich díszes pikkelyvértje, a tökéletesség
vándorcsizmája, a mágia csonttõre, a gyorsaság ezüst fülbevalója, ozin
fülkarika, a ragadozó karikaszimbóluma, a mágia smaragdja, a gólem könnyû
íja, a káosz sötét karkötõje, császári különdíj, rubin mágusbot, szerencsekõ,
Yssuf tõre, vörös karkötõ. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot,
majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Slaydo pedig egybõl étellel kínál.
Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek.
Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek
között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán
lehet valami alapja a szóbeszédnek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg
ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál
valamit - megtudod, mi az a kõtroll.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Hosszú
kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben
még nem voltál. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira.
Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek,
vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán
lehetne valami érdekeset találni itt...
(235. kaland, összköltsége 35 TVP.)
[A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Mintha csak virágot
szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
szemani gombát. Nini, ez a barlang pont
jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Randa Banya, egy nagyorrú, fogatlan és bibircsókos képû,
iszonyú ronda nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A következõket
látod nála: a mágus ónixgyûrûje, szent templomi maszk, bronzmedál, a káosz
szolgájának öve, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség görbekardja, a tárgyalás
gyûrûje, az ellenállás ezüst fülbevalója, a füvész köpenye, a torony ezüst
láncinge, ozin fülkarika, az élet vívótõre, a gepárd malachitgyûrûje, rubin
mágusbot, a káosz fejedelmének karkötõje, a bölcsesség jáde karkötõje,
a gyorsaság malachit karkötõje, a kobra vaspajzsa, a káosz különös nyílpuskája,
görényfarok, az elfek sárgaréz nyaklánca, az elefánt bronz amulettje. Randa
Banya körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó
falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te
is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos
társalgás folyik. Kiderül, hogy Randa Banya sok dologról ugyanúgy gondolkodik,
mint te! Talán még barátok is lehettek. Bár még szívesen maradnál, de már
tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) Elmédben
elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Monokonstrumatik
Abarrun.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Végigjárod
a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Ahogy belépsz
a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában
valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók
tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A
furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek
látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent?
Érdemes lenne valamikor megvizsgálni.
(210. kaland, összköltsége 20 TVP.)
Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója
Hammurapi Õsfortyanat, egy percig nyalod a talpát, alázatod
jeléül. Téged messze felülmúl e férfi. [aura: vezetõkészség: 5.] A Pszionicisták
klánjának az elme tanulmányozója rangú tagja. A következõket látod nála:
a torony barbár lándzsája, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly
gyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás
gyûrûje, a méreg halotti maszkja, a méreg utazóköpenye, spanyolcsizma,
Örökkévalóság Holdköve. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a
szerencsekõ. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb
lépsz. Leültök a földre, Hammurapi Õsfortyanat pedig egybõl étellel kínál.
Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek.
Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való
állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl,
távoli, misztikus világokról. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen
hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Hammurapi Õsfortyanat
által meséltekbõl, megtudod, mi az az Örökkévalóság Tûzopálja.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
smaragd esszencia. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira
nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog
kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
A xenomorf embrió
69 sebzést kap. (-8 vp.) A xenomorf embrió a barlangi
troll felé mozog. A barlangi troll a xenomorf embriót rohamozza. Az agglomerátor
elindul a xenomorf embrió felé. A xenomorf embrió és a barlangi troll egymással
harcolnak. A xenomorf embrió holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0,
a barlangi troll: 36/26.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 15%. Összegyûjtöd
a "kincset": 35 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod
alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Fontos! Barlangodban már
csak 15 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges
tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak
hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat
is).
[ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen
871 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot,
jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
315 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral
bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 106. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (11) / 7.55 |
[2] IQ: |
12 (23) / 4.98 |
[3] ügyesség: |
7 (16) / 2.39 |
[4] egészség: |
10 (14) / 1.99 |
[5] mágia: |
10 (18) / 3.92 |
[6] gyorsaság: |
9 (16) / 1.05 |
[9] Méret/ép: |
127 (162) / 157 |
Min. méret: |
130 |
Barlangméret: |
129 |
|
|
Varázspont: |
208 / 80 |
Képességpont: |
40 / 73% [20] |
Hõsi pont: |
41 (20) |
Tám.bónusz: |
14% |
Véd.bónusz: |
61% |
Galetki erõ: |
717 / 418 |
Hírnév : |
1321 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
627 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
593 (4) |
Leölt torzszülött: |
962 (13) |
Pszi csaták: |
26 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
24
(1) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tiszteletbeli tagja vagy.
Rangod: tanársegéd
(24)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy
találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd
végre a 11-es Klánkalandot (KK 11)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Használd
az alkímia varázslatot 10 alkalommal! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
2 (21) / 0.76 |
[11] jéglehelet: |
19 (41) / 13.80 |
[12] savlehelet: |
1 (20) / 0.48 |
[13] elektr.lehelet: |
1 (20) / 0 |
[14] mérg. lehelet: |
1 (20) / 0 |
[15] regeneráció: |
8 (10) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
14 (11) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (9) / 1.40 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (8) / 0.40 |
[20] savimmunitás: |
4 (14) / 0.80 |
[21] elkt.immunitás: |
3 (8) / 0.60 |
[24] rezisztencia: |
1 (9) / 0 |
[25] bûz: |
11 (27) / 5.45 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
9 / 1.11 |
[47] zárnyitás: |
10 / 1.30 |
[48] mászás: |
9 / 0.98 |
[49] rugalmasság: |
7 / 0.45 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 3.60 |
[51] transzformáció: |
6 / 0.70 |
[52] auraészlelés: |
8 / 1.83 |
[53] ékszerészet: |
7 / 0.65 |
[54] kereskedelem: |
11 / 4.44 |
[55] szívósság: |
21 (32) / 0.36 |
[56] varázsitalfõzés: |
4 (8) / 3.02 |
[57] gyógynövények: |
7 (11) / 5.61 |
[58] nyomkeresés: |
12 (22) / 0.68 |
[59] vezetõkészség: |
8 (13) / 0.85 |
[60] pszi támadás: |
12 / 3.46 |
[61] pszi energia: |
13 / 3.51 |
[62] lopás: |
8 (6) / 0.30 |
[63] éberség: |
8 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
5 / 2.75 |
[65] álcázás: |
5 / 0.35 |
[66] lopakodás: |
8 (7) / 0.72 |
[67] régészet: |
9 / 1.28 |
[68] zene: |
7 / 3.89 |
[69] tanulás: |
8 / 5.05 |
[70] idézés: |
7 / 0.10 |
[71] javítás: |
6 / 0.95 |
[72] építés: |
9 / 1.60 |
[73] felderítés: |
5 / 3.61 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 0.98 |
|
|
a regenerálódás
csonttõre |
farok |
[103] méret: |
4 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 0.95 |
|
|
|
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.98 |
|
|
a majom
rövid tõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 0.50 |
[268] aranyesõ: |
4 (7) / 2.88 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
17 / 3.52 |
[264] fantomharc: |
1 / 0.08 |
[152] felejtés: |
5 / 0.72 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.06 |
[40] gigaököl: |
1 (4) / 0 |
[13] jégcsóva: |
4 (7) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
5 (8) / 0.22 |
[163] kineport: |
1 (4) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
7 / 1.48 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 4.88 |
[158] láth. észlelése: |
6 / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
5 (8) / 0.24 |
[128] pszi csáp: |
11 / 1.32 |
[151] sárkánylehelet: |
7 (10) / 0.30 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.34 |
[159] szellemidézés: |
10 / 0.32 |
[176] szélpajzs: |
5 / 0.08 |
[261] szörnyismeret: |
4 / 0.64 |
[150] tárgyvédelem: |
5 (8) / 0.48 |
[256] tudattágítás: |
8 / 0.24 |
[12] tûzgolyó: |
16 (19) / 1.44 |
[16] tûzpajzs: |
3 (6) / 0.08 |
[20] tûzvihar: |
6 (9) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
5 (8) / 0.92 |
[22] villámsújtás: |
20 (23) / 9.56 |
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] agglomerátor |
87/87 |
194% |
195% |
8 / 4.96 |
harcol |
[2] barlangi troll |
45/27 |
194% |
80% |
2 / 1.01 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
4 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
h 14 22 33 |
h 14 23 30 |
h 14 29 30 31 |
h 14 31 33 |
|
|
3. Makró |
x 10 |
z 19 10 |
ftk 1 |
cs 15 |
|
4. Makró |
kf 208 142 |
vv 261 268 |
t 51 15 |
ep 32 20 3 |
|
5. Makró |
v 154 |
ad 10 |
kf 142 208 |
bsz |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100. |
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100. |
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 90. |
6: vakító fény t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 100. |
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 100. |
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 125. |
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 100. |
12: védelem itala v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 100. |
13: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 125. |
14: jéglehelet használata ha ellenfeled #181. Prioritás: 125. |
15: tûzgolyó t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85. |
16: jéglehelet használata ha ellenfeled #157. Prioritás: 125. |
17: jéglehelet használata ha ellenfeled #164. Prioritás: 100. |
18: jéglehelet használata ha ellenfeled #189. Prioritás: 125. |
3: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled
#86. |
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 21 alatt van, Prioritás: 50,
és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: rovarsámán (#77).
1901: móleg (#182).
1903: móleg (#182).
1905: orgling disznó (#84), quwarg harcos (#90), fekete özvegy (#144), kígyópók
(#160), káoszmágus (#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80), boltos
(#138), asztrális behemót (#158), csontváz harcos (#68), pusztító szójer
(#154), galetki tolvaj (#167), nedonkutya (#76), halál sekrestyése (#156).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40 0 0 50 61;
VI erõ:150% ép:25%;
PV 5 8;
PSZ 48 58 66 67 47 54;
BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031
16;
HE 1;
PTA 130 130 128 128 130;
PTB 128 131 130 131 128;
I 50 2
50 63;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 3 sebzés: 2-10
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#10 (1. épület), #14 (4. épület), #20 (7. épület), #27 (9. épület),
#32 (8. épület), #50 (20. épület), #458 (102. forduló), #235 (106.
forduló), #269 (101. forduló), #389 (101. forduló), #471 (102. forduló),
#470 (103. forduló), #283 (104. forduló), #403 (105. forduló), #210
(106. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 7880. Jelenleg az építõgép építésén dolgozol,
eddig 45 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 4 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus vassisakja (#17276) |
|
1 a bölcsesség csatos öve (#17816)
|
* |
1 a bûz vas mellvértje (#28948) |
|
1 a gyõzelem ezüst fejpántja (#20907) |
|
1 a gyõzelem öve (#20965) |
|
1 a káosz döbbenetes pajzsa (#14574) |
|
1 a káosz égszínkék mellvértje (#3759) |
* |
1 a kígyó csizmája (#19120)
|
|
1 a kobra átlátszó köntöse (#7452) |
|
1 a lich díszes fejpántja (#11906) |
|
1 a méreg kék köpenye (#24087)
|
|
1 a méreg zöld köntöse (#24101) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a ragadozó bíbor láncinge (#19932)
|
* |
1 a ragadozó nagy pajzsa (#19962) |
|
1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) |
|
1 a regenerálódás
fekete csizmája (#24522) |
|
2 a sebesség díszes fejpántja (#13256) |
|
1 a sebesség nagy pajzsa (#13212) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252)
|
|
1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796) |
|
1 a szellemek vándorcsizmája (#15071) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
|
1 az ellenállás csatos öve (#28616) |
|
1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja
(#28452) |
|
1 az ellenállás utazóköpenye (#28586) |
|
1 az energia ezüst fejpántja (#18657) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes
köntös (#1153) |
|
2 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
* |
1 Fairlight sipkája
(#265) |
|
1 fekete csizma (#1122) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
* |
1 lemúr köpeny (#805)
|
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
2 pikkelypáncél (#223)
|
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
6 törpe pikkelyvért (#4) |
|
4 vassisak
(#1076) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a hatalom márványgyûrûje (#7076) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz csábító nyaklánca (#26844) |
|
1 a káosz szolgájának fülbevalója (#8919) |
|
1 a kígyó kõamulettje (#19196)
|
|
1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576) |
|
1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733) |
|
1 a merénylõ malachit karkötõje
(#11141) |
|
1 a sav csontamulettje (#26847) |
|
1 a sebesség csontamulettje (#13347) |
* |
1 a sebesség díszes karkötõje
(#13392) |
|
1 a sebesség malachit karkötõje (#13391) |
* |
1 a sebezhetetlenség szimbóluma (#19660) |
|
1 a szakács üstje (#192)
|
|
1 a szalamandra csepp fülbevalója (#26006) |
* |
1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) |
* |
1 a Világtalan Szem (#719) |
|
1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) |
|
1250 arany (#1) |
|
2 arénamesteri tekercs (#460) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az
élet díszes karkötõje (#5292) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
2 császári dekrétum (#254) |
|
165 drágakõ (#2)
|
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 Fairlight obszidiángyûrûje (#38130) |
* |
1
görényfarok (#189) |
|
715 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 keresztszimbólum
(#1213) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
* |
1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan
karkötõje (#145) |
* |
1 Sárkánytûz (#574) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
7 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 xenomorf csuklópánt (#498) |
|
1 zafír érdemrend (#267) |
Felszerelés |
|
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) |
|
19 aranydukát (#437) |
|
1 bo'adhun idol
(#857) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
12 Krónika (#783)
|
|
1 Kronosz kristálya (#703) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
25 mágustóken
(#672) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 mithril tárgyformázó (#726) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 teleporter (#789) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509)
|
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
|
1 a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) |
* |
1 a majom rövid tõre (#14352) |
|
1 a mentát görbekardja (#13016) |
* |
1 a regenerálódás csonttõre (#24701)
|
|
1 a sün nehéz nyílpuskája (#25137) |
|
1 a törpék rövid tõre (#6702) |
* |
1 a tudós könnyû íja (#11621) |
|
1
az angyalok hosszú íja (#28272) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
2 könnyû nyílpuska
(#1286) |
|
4 rozsdás kard (#131) |
|
1 rubin mágusbot (#261) |
|
3 törpe balta (#224)
|
|
1 Trollagyar (#214) |
|
1 Zu'lit csonttõre (#37751) |
Varázsitalok és
füvek |
|
18 csótányláb (#25) |
|
4 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
30 gyilkos boróka (#27) |
|
2 jéglehelet itala (#54) |
|
2 kalmárok itala
(#66) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
2 kincskeresés itala (#64) |
|
2 mágiaellenállás
(#76) |
|
11 mátekel gomba (#21) |
|
5 méregellenállás itala (#51) |
|
12 mézfû (#29)
|
|
38 mitulen fû (#20) |
|
3 muskil (#37) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
29 ragálygomba (#26) |
|
14 rémcserje (#34) |
|
2 sárga gyógyital (#61)
|
|
15 sárkányvirág (#32) |
|
14 sötét mák (#23) |
|
8 szemani gomba (#36)
|
|
9 tejfonál (#28) |
|
47 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
16 velparaj (#35) |
|
10 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
13 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
21 ekinda haj (#147) |
|
10 elektronit (#141)
|
|
9 húsevõ bibe (#151) |
|
13 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 lemúr hártya
(#161) |
|
21 mandibula (#157) |
|
3 molad púp (#16) |
|
19 molitár háj (#165) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
14 õsi relikvia (#17) |
|
6 pirgamit (#152) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
8 smaragd esszencia (#229) |
|
1 szinaptikus
korbács (#266) |
|
1 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés
zöld köntöse #21401 (9), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a majom
sárgaréz nyaklánca #14231 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 17 hamis arany (#809), 1 aranydukát
(#437), 1 mágiaellenállás (#76), 1 smaragd esszencia (#229), 2 sárga
gyógyital (#61), 4 drágakõ (#2), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 1 elfu
moha (#33), 1 szemani gomba (#36), 1 mintrogi erõöv (#262), 1 kalmárok
itala (#66), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a sebesség csontamulettje (#13347),
1 a szellemek vándorcsizmája (#15071), 1 zafír érdemrend (#267), 1 kõmûves
kalapács (#250), 2 ében láncing (#134), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében
tündekard (#132), 1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 397 arany (#1), 2 õskõ (#8),
2 winropu moha (#22), 3 üvegcse (#14), 1 elonotichlan (#31), 1 mézfû
(#29), 1 xenópete (#278), 3 szinaptikus korbács (#266), 1 hónakkupók
(#30), 1 hatalom kék itala (#58), 1 óriási xenópete (#480), 1 szerencsekõ
(#197).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÓNOKI EMELVÉNY (#52) Építési költség: 1000 TVP Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13), kutatólabor (#31)
Leírás: Igen, elkészült az
épület, most már minden önjelölt szónok felmászhat az emelvényre, és hirdetheti
az eszmét társainak! Igaz, hogy a legtöbb szócséplés unalmas demagógia,
de azért egy pohár ital mellett elviselhetõ, s ki tudja? Hátha valaki még
valami értelmeset is mond. Ha azt vesszük, nem is olyan vészesen rossz
órákig hallgatni a felhevült, hittõl csillogó tekintetû galetkik papolását
a fajunk nagyszerûségérõl, az Ellenség elleni hadjáratról, a hõsies tettekrõl!
Igen! A fajunk nagyszerû! Legalábbis néhány kupica gombapárlat után...
Ha az ivóba bemész meghallgathatod a szónokokat, a sok hõsies beszámolótól
te is fellelkesülsz, aminek a próbák során lesz jelentõsége. Ez azt jelenti,
hogy a próbáknál eggyel "nagyobb kockával dob a gép", alapból a d6 helyett
d7-tel, oklevélnél d8-cal, stb.
MINTROGI ERÕÖV (262. TÁRGY) A Mintrogi erõöv a Mintrogról, az egyik leghíresebb
galetki mágusfejedelemrõl kapta nevét. Mintrog egy egész képességnövelõ
varázstárgy családot fejlesztett ki néhány száz évvel ezelõtt, a káoszmatériák
tanulmányozása közben. Az öv 3-mal növeli az erõdet.
ZAFÍR ÉRDEMREND (267. TÁRGY) Egy zafírból készített apró kitûzõ, rajta
egy fejet ábrázoló karccal, amely a Pszi klán jelvényére hasonlít. Ha ékszerként
KF-eled, pszi támadásodat növeli eggyel.
KÕMÛVES KALAPÁCS (250. TÁRGY) Ez a mágikus tárgy kiváló segítséget jelent,
amikor a szövetséged barlangjában keményen dolgozol, hogy újabb és újabb
épületeket húzz fel, illetve alakíts ki a kemény kõbõl. Ha valamelyik végtagodba
veszed, 3-mal megnöveli az építés szakértelmedet.
KÕTROLL (196. LÉNY) A kõtrollok õsi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak
magánál a Hegynél. A Hegy anyagából gyúrták õket, és õk maguk is ugyanolyan
kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted õket, jaj neked -
elég, ha a kõtroll egyetlen ütése betalál...
MONOKONSTRUMATIK ABARRUN (300. LÉNY) A mélységi gnómok közül az egyik
legõsibb, egyesek szerint már több, mint kétezer éves. Az egykori hírneves
építészt a felszíni háborúk, a számûzetés, majd a galetki társadalom kialakulása
és a többi faj kiközösítése elkeserítette, megtörte, talán mondhatjuk azt
is, hogy beleõrült az örökkévalóságba és magányba. Mágikus tudását most
már csak pusztításra használja, már ha néha-néha erõt vesz a letargián,
ami tespedésbe taszítja, és amelynek köszönhetõen egy mély üregben kuksol,
várva a véget.
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TÛZOPÁLJA (570. TÁRGY) Titkon remélted, hogy az Örökkévalóság
Topáza képes lesz még tovább fejlõdni. És igen! Döbbenetes, de most újabb
transzformációra kerül sor. Már alig várod a napot, amikor a kristály végleges
formáját elérve, kétlábon járó gólemként minden kívánságodat teljesíti.
De addig is, meg kell elégedned ezzel a gyönyörû tûzopállal.
A kristály
spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad).
Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit
meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha
kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet.
Ha többet akarsz a kristályról megtudni, próbáld AZonosítani!
NAGYTAKARÍTÁS Csak gyûlik, egyre gyûlik a hulladék a barlangodban. Ideje
lenne nagytakarítást tartani! Erre ad lehetõséget a Hulladék: HU parancs.
A HU paranccsal automatikusan meg tudsz szabadulni a felesleges véletlenszerû
tárgyaidtól (ezek sorszáma 1000 vagy nagyobb). Az elsõ paraméter egy határ
arra, hogy mely nem mágikus véletlenszerû tárgyaidat dobd el, a második
a mágikus véletlenszerû tárgyaidra, a harmadik pedig a káosztárgyaidra.
Ha a paraméter egy 1-13 közé esõ szám, akkor ez egy szintet jelent: az
ilyen szintû, vagy gyengébb tárgyaidtól megszabadulsz a HU paranccsal.
Ha 15-öt vagy nagyobbat írsz, akkor ez egy értéket jelent: az ilyen, vagy
kisebb értékû véletlenszerû tárgyaidtól megszabadulsz.
Mágikus tárgyak
azok, amelyeknek jelzõje van. Pl. a sólyom, a méreg, és hasonlók. A tárgy
szintjét a tárgy "minõségébõl" lehet tudni. Például, a legegyszerûbb lemezpáncélt,
az "1-es szintût" úgy hívják, hogy lemezpáncél. A 2-es a vas, a 3-as a
lovagi, a 4-es az elit. Varázstárgyaknál ettõl függ, hogy egy ilyen tárgy
mekkora bónuszt ad. Míg az erõ lemezpáncélja csak +2, addig az elit +5
erõt ad.
1. Példa. HU 1000 100 200 parancs hatására az 1000 arany vagy
olcsóbb nem mágikus tárgyaktól, a 100 arany vagy olcsóbb mágikus tárgyaktól,
és a 200 arany vagy olcsóbb káosztárgyaktól szabadulsz meg így. Az érték
mindig az alapértékre (AZ parancs) vonatkozik.
2. Példa. HU 13 3 200
hatására minden nem mágikus véletlen tárgyat, és az 1-3. szintû mágikus
véletlen tárgyakat adod el. Káosztárgyaknál a szintnek nincs értelme, ott
marad a 200 aranyas beállítás.
A tárgyaktól való "megszabadulás" azt
jelenti, hogy amikor legközelebb a boltban jársz, eladod õket. Ha már bent
vagy a boltban, és akkor adod ki a parancsot, nem fog kisülni, csak a belépéskor
ellenõrizzük. Ha azt szeretnéd, hogy automatikusan elmenj a boltba, akkor
egy 4. paramétert kell használnod. Itt megadhatsz egy számot, ha ennél
kevesebb tárgynak van hely a barlangodban egy adott parancs végrehajtása
végén, akkor automatikusan elmész a boltba. Pl. HU 13 3 200 10 esetén ha
10-nél kevesebb tárgyhelyed lesz, elmész a boltba minden parancs végén.
Parancs közben (pl. kaland közepén), ill. ha a parancs végén a csarnokban
tartózkodsz, a HU nem hajtódik végre!
Hogy az élet ne legyen egyszerû,
a 4. paraméterhez ha akarsz, hozzáadhatsz 100-at. Ekkor nem a boltba mész,
hanem egyszerûen eldobálod a tárgyakat a D paranccsal, ha a megadottnál
kevesebb helyed van. Természetesen, ez a csarnokban is végrehajtódik (de
parancs közben ez sem).
Példa: HU 13 3 200 110 esetén ha 10-nél kevesebb
tárgyhelyed lesz, eldobálod az elsõ három paraméterben megadott szemeteket.
A HU parancs soha nem ad el KF-elt tárgyakat, az értéküktõl függetlenül.
Ha egy paraméter helyére nullát írsz, akkor az a beállítás törlõdik. Értelemszerûen,
az üres HU parancs mindenféle HU beállítást töröl.
Végezetül, még egy
apróság ínyenceknek. Hogy az élet ne legyen egyszerû, megadhatsz egy 5.
és 6. paramétert is. Ezek ún. "szûrõk". A szûrõben meghatározott varázstárgy
típusokat nem fogod eladni vagy eldobni, függetlenül azok értékétõl vagy
szintjétõl. A szûrõben megadott érték egy típusszám, a megfelelõ szakértelem
sorszáma. 1-6: alaptulajdonságok, 9. méret, 10-31: harci szakértelmek,
80: támadás, 81: védekezés.
Példa: HU 13 2 0 20 80 10 hatására a támadást
és tûzleheletet adó tárgyakat semmiképp sem adod el.
Egy utolsó megjegyzés.
Az egyedi tárgyakat - Thór, Banyapók stb. jelzõjû tárgyait nem kell szûrõbe
beállítani, ezeket a HU paranccsal nem adod el, ha ilyentõl akarsz megszabadulni,
arra továbbra is a hagyományos eladás parancsot kell használnod.
Óvatos
legyél a HU paranccsal, mindig duplán ellenõrizd le, nehogy olyasmit adj
vagy dobj el, amit nem szeretnél!
MINTROGI ERÕÖV (262. TÁRGY) A Mintrogi erõöv a Mintrogról, az egyik leghíresebb
galetki mágusfejedelemrõl kapta nevét. Mintrog egy egész képességnövelõ
varázstárgy családot fejlesztett ki néhány száz évvel ezelõtt, a káoszmatériák
tanulmányozása közben. Az öv 3-mal növeli az erõdet.