Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 13:45:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7880-106

Karakterszám: 7880 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 106 Játékhét: 118
E forduló ára: 9 zs. Maradék zseton: 2217
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2017. dec. 6. 9h:04'
A következõ fordulód táplálható: 2017. dec. 7.

E-mail!

SYMUR NEVETHAR KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8244.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Elmondod, hogy az átkot szeretnéd magadról eltávolíttatni. A papok egyszerû varázslatot mondanak. Megszûnt a rajtad levõ átok! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

az 6702 28272 14574 tárgy azonosítása
Nekilátsz beazonosítani a tárgyakat. A törpék rövid tõre: értéke 187 arany, a sebzése 2D4+3. Hatása a képességeidre: +9% támadás ezzel a fegyverrel, +3 erõ, +2 egészség, +1 gyorsaság. Az angyalok hosszú íja: értéke 133 arany, a sebzése 2D5+2. A következõ képességeket azonosítod: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +3 imm.ktkt.méreg. A káosz döbbenetes pajzsa: értéke 290 arany. A következõ képességeket azonosítod: +10% védekezés, -5% támadás, +4 tüskés bõr, +1 erõ, +5 lõfegyver, -1 gyorsaság.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

v 256 19932 256. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tudattágítás varázslatot. Testedet átjárja a ragadozó bíbor láncinge energiája. (-61 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+10% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkára jelentkezel a dukátbanknál. Takarítanod kell! Hosszú és kemény munka, de legalább nem annyira undorító, mint a latrinapucolás. Seprûvel, vödörrel, felmosóronggyal hozzálátsz, hogy tisztára suvickold a szobák padlóját. A hivatalnok elégedett veled! 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

kf 142 208 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 290.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell szónoki emelvényt építeni! [ld. enc.]
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

vg 4583 13347 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a sebesség csontamulettjét. Te 325 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

vg 4583 15071 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a szellemek vándorcsizmáját. Te 208 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

kf 208 142 bekészíted a 208. tárgyat
Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

vv 261 268 több varázslat elmondása
[V 261 0 0:] Elõhívsz egy szörnyismeret varázslatot. (-24 vp.)
[V 268 0 0:] Ellõsz egy aranyesõ varázslatot. Csilingelõ aranypénzek potyognak az égbõl! (+58 arany.) (-19 vp.)
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

t 51 15 51. szakértelem tanulása 15 TVP-ért
Tested transzformációs korlátait próbálgatod. Izomcsomók rohangásznak fel-alá a bõröd alatt, és megindul az adrenalintermelés. Hát, ez tényleg érdekes tapasztalat volt!
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

ep 32 20 3 építed a 32. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod az építõgép felhúzását. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 55 TVP-nyit kell dolgoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

kno 17 1 15 7 3 5 17. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 12. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 8. szintre nõtt. Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled! [Ld. Szabálykönyv, méret.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
h 64 64. tárgy használata
Felhajtasz 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

h 14 29 30 31 14. tárgy használata
Reménykedve a jószerencsében, kikevered az italt. Igyekszel mindenbõl megfelelõ mennyiséget használni. Sikeresen legyártottál 1 kék színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez hatalom kék itala.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

h 14 2 22 33 14. tárgy használata
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan sárga színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 2 db sárga gyógyital.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

h 58 2 58. tárgy használata
Ledöntesz a torkodon 2 hatalom kék italát. (+4 minden tulajdonságodra)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

h 8 17 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

h 8 17 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

hp 2 11 15 164 100 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jéglehelet használata ha ellenfeled #164. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

hp 2 11 15 189 125 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jéglehelet használata ha ellenfeled #189. Prioritás: 125.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

tk 50 4583 732 732 50. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Cseppkõcsáp, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
A remeténél találkozol a többiekkel, majd együtt indultok el a szent imádkozóhelyhez. A csatorna néptelennek tûnik, a torzszülöttek megérzik fölényeteket és csendben meglapulnak a sziklahasadékokban. Már jó ideje gyalogoltok, amikor végre megérkeztek ahhoz az ajtóhoz, ami a remete szerint a szent helyhez vezetõ út bejárata. Az ajtón nincs kilincs, de a remete elmagyarázta, hogy hol találjátok a nyitószerkezetet. Ott is van. A hatalmas kart közös erõvel meghúzzátok, de semmi sem történik.
- Na ez elromlott... Most mit csinálunk?
A válasz egyszerû - ami elromlott, azt meg is lehet javítani!
Mindenki egyetért abban, hogy ez Cseppkõcsáp területe.
[Javítás próba 12-es küszöbre: sikeres] Cseppkõcsáp rendelkezik a legnagyobb tapasztalattal a javítások terén. Nekiáll megvizsgálni a nyitószerkezetet. A kar egy láncot húz meg, az pedig egy bonyolult csigarendszeren megy keresztül, majd eltûnik a falban. A hiba nyilván a csigáknál lesz. Alapos vizsgálat után megállapítja, hogy az egyik csigánál szorul a lánc és emiatt nem nyílik a kapu. A hiba javítása ezután már csak pillanatok mûve.
Az ajtó kitárul, és Ti pillanatok alatt benyomultok a folyosóra. Három sziklaóriással találjátok szemben magatokat. Nincs idõ eldönteni, hogy ezek õrök, vagy csak nem tudtak kijönni a rossz ajtón.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164) és 2 voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki elmond egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). Magában motyogva, ismeretlen galetki létrehoz egy tombolást. Cseppkõcsáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Heves kézmozdulatok közepette Cseppkõcsáp elmormol egy gránitbõrt. Ismeretlen galetki elõhív egy tûzfal varázslatot. A 2. sziklaóriás Cseppkõcsáp felé mozog. A 2. sziklaóriást védi rezisztanciája. Megindulsz az 1. sziklaóriás felé. Már ott is vagy! Az 1. voharai szellem megközelíti ismeretlen galetkit. Az 1. voharai szellem ellenáll a varázslatnak. A 2. voharai szellem ismeretlen galetki irányába megy. A 2. voharai szellem sebzõdik 17 ép-t a tûzfaltól. Az 1. sziklaóriás közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. sziklaóriás Cseppkõcsápot támadja. Támadod az 1. sziklaóriást. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (57 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (34 sebzés). Az 1. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Az 1. sziklaóriás rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Elhibázta. Lekever egyet bal mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. sziklaóriást. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (56 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (36 sebzés). Az 1. sziklaóriás kileheli lelkét. Cseppkõcsáp és a 2. sziklaóriás egymással harcolnak. Ismeretlen galetki és a 2. voharai szellem egymással harcolnak. A 2. voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. voharai szellem és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Megközelíted az 1. voharai szellemet. Sebzõdsz 41 ép-t a tûzfaltól. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriást támadja. a 2. sziklaóriás testébe kontaktméreg hatol. A 2. sziklaóriás halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. voharai szellemet próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (34 ép-t sebeztél). Cseppkõcsáp lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Az 1. voharai szellem és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Az 1. voharai szellem hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 223 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cseppkõcsáp: 159/0, ismeretlen galetki: 167/18, ismeretlen galetki: 76/21.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%). Összegyûjtöd a "kincset": egy kalmárok itala, 32 arany és 5 hamis arany. Cseppkõcsáp is kap a tárgyakból, övé lesz 52 arany. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+38% jóllakottság.)
Még soha nem hallottatok arról, hogy az óriások és a voharai szellemek közösen harcoltak volna, de úgy látszik, minden megtörténhet. A zsigereitekben érzitek, hogy most már közel a végcél. A folyosó egy hatalmas terembe nyílik. Sajnos a folyosó vége egy ráccsal van lezárva. Semmilyen nyitó vagy emelõ szerkezetet nem találtok, pedig szemmel láthatóan valahogy fel lehet húzni. Rövid tanulmányozás után megállapítjátok, hogy a sámánok valószínûleg egyszerûen puszta kézzel emelik fel a rácsot. Nektek is ezt kell tenni.
[Erõ-összeg próba 50-es küszöbre: sikeres]
A kapu elég nagy, bõven odafértek mindnyájan. Háromig számoltok, majd egyszerre próbáljátko emelni a kaput. Alig pár ujjnyit sikerül felemelni. Újabb próba, még egy tenyérnyit emeltetek rajta. Harmadik próba: most aztán minden erõtöket beleadjátok, és meg is lesz az eredménye. Mellmagasságig sikerül felemelni a rácsot. Szépen egyesével átbújtok a rács alatt, miközben a többiek tartják a rácsot. Amint mindeki átért, egyszerre eleresztitek. Hatalmas dörrenéssel esik le a földre. Ekkor veszitek észre, hogy belül a kapu mellett egy elforgatható kerék van. Legalább hazafelé nem kell emelgetni a rácsot. (Lehet, hogy a sámánok sem emelgetik, hanem mindig a bentlévõ ereszti be az újonnan érkezõt?)
A dörej felkeltette a bent lévõk figyelmét.
Ellenfeleitek 2 sziklaóriás (#164), 2 voharai szellem (#121) és 2 sziklaóriás sámán (#189) [aura: IQ: 26.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, ismeretlen galetki elvarázsol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz egy tombolás varázslatot. Cseppkõcsáp a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Magában motyogva, Cseppkõcsáp létrehoz egy gránitbõrt. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sziklaóriás sámán elvarázsol egy õrjöngést. A 2. sziklaóriás sámán varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Ismeretlen galetki rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzfal. Az 1. sziklaóriás sámán elmormol egy gránitbõr varázslatot. Az 1. sziklaóriás Cseppkõcsáp felé mozog. Az 1. sziklaóriás sebzõdik 45 ép-t a tûzfaltól. Megindulsz az 1. voharai szellem felé. Már ott is vagy! A 2. sziklaóriás megközelíti ismeretlen galetkit. A 2. sziklaóriás 45 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A 2. voharai szellem ismeretlen galetki felé mozog. A 2. voharai szellemet védi rezisztanciája. Az 1. voharai szellem feléd mozog. Az 1. sziklaóriás Cseppkõcsápot támadja. Megtámadod az 1. voharai szellemet. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (30 ép-t sebeztél). A 2. sziklaóriás ismeretlen galetkit támadja. A 2. voharai szellem ismeretlen galetkit támadja. Az 1. voharai szellem rád támad. Beléd próbál marni fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Cseppkõcsáp rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az 1. voharai szellem rezisztálja. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. sziklaóriás sámán elvarázsol egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja az 1. sziklaóriást (+47 ép). A 2. sziklaóriás sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy azonnali gyógyítás. Gyógyítja a 2. sziklaóriást (+39 ép). Ismeretlen galetki és a 2. voharai szellem egymással harcolnak. Támadod az 1. voharai szellemet. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (36 ép-t sebeztél). Az 1. voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sziklaóriás és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás Cseppkõcsápot támadja. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A 2. voharai szellem sebzõdik 18 ép-t. A 2. voharai szellem hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Az 1. sziklaóriás sámán elmond egy azonnali gyógyítás varázslatot. A 2. sziklaóriás gyógyul 57 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sziklaóriás sámán elvarázsol egy azonnali gyógyítást. Az 1. sziklaóriás gyógyul 8 ép-t. Ismeretlen galetki megközelíti az 1. sziklaóriás sámánt. Megindulsz a 2. sziklaóriás sámán felé. Már ott is vagy! Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriás sámánt támadja. Támadod a 2. sziklaóriás sámánt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (51 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (35 sebzés). Cseppkõcsáp és az 1. sziklaóriás egymással harcolnak. A 2. sziklaóriás és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen galetki holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: Az 1. sziklaóriás sámán 18 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A 2. sziklaóriás sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy azonnali gyógyítást. Gyógyítja az 1. sziklaóriást (+56 ép). Az 1. sziklaóriás sámán elõhív egy azonnali gyógyítás varázslatot. A 2. sziklaóriás sámán visszanyer 55 életpontot. Ismeretlen galetki az 1. sziklaóriás sámánt támadja. az 1. sziklaóriás sámán lebénult. Támadod a 2. sziklaóriás sámánt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (59 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (37 sebzés). Az 1. sziklaóriás és Cseppkõcsáp egymással harcolnak. Az 1. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. sziklaóriás és Cseppkõcsáp egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: Az 1. sziklaóriás sámán 36 ép-t sebzõdik.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Cseppkõcsáp elvarázsol egy életszívást. A 2. sziklaóriás sámán 15 sebzést kap. Cseppkõcsáp visszanyer 15 életpontot. A 2. sziklaóriás sámán kileheli lelkét. Támadod az 1. sziklaóriás sámánt. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (57 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (33 sebzés). Az 1. sziklaóriás sámán hörögve elterül. Ismeretlen galetki választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A 2. sziklaóriás Cseppkõcsápot támadja. Cseppkõcsáp ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
*** 6. KÖR *** Megrohamozod a 2. sziklaóriást. Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriást rohamozza. A 2. sziklaóriás közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. sziklaóriást próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (60 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (35 sebzés). Ismeretlen galetki a 2. sziklaóriást támadja. a 2. sziklaóriás kontaktméreg áldozata lett. A 2. sziklaóriás halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 436 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cseppkõcsáp: 342/193, ismeretlen galetki: 200/37, ismeretlen galetki: 147/145.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+94%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy mintrogi erõöv, 165 arany és 8 hamis arany. [ld. enc.] Hmm, talán enni kéne. Mohón zabálni kezdesz. (+80% jóllakottság.)
Cseppkõcsáp, ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
A csata után felderítitek az egész termet, de semmi érdemlegeset nem találtok. Visszamentek a remetéhez.
Sajnos nem rendelkeztek megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelenek vagytok visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 182.]

k 33 3 394 274 kaland elvállalása
(33. kaland:) A Pszi Iskolában egy kényelmes ágyat kapsz, és Bahraman tájékoztat arról, utoljára hol találkoztak az asztrál térben szinaptikus matadorral, azzal a lénnyel, amelytõl a korbácsot meg lehet szerezni. Néhány perc múlva pedig már ismét az asztrál ismerõs, mégis annyira idegen környezetében száguldasz. Hozzálátsz, hogy felkutass egy matadort.
[Nyomkeresés próba 10-es küszöbre: sikeres]
Nemhiába van már nagy gyakorlatod az asztrálban való tájékozódásban! Persze, a tudásodat jó adag szerencse is fûszerezi, amikor végül felbukkan a szinaptikus matador. Rögvest támadást indítasz, de legnagyobb megdöbbenésedre, áttörhetetlen pszi acéltoronyba ütközöl, és egy hang szólít meg.
- Üdv, teremtmény! Ha ki akarsz hívni, akkor ne orvul támadj rám. Azt hiszem, most nincs is kedvem harcolni.
[Meggyõzõkészség próba 10-es küszöbre: sikeres]
- Haha, gondoltam, hogy megrettensz a hatalmamtól. A korábban hallottakból többet feltételeztem egy magadfajtáról. Küzdeni akarás, versenyszellem, meg hasonlók. Na mindegy, úgysem lettél volna igazán ellenfél nekem.
- MICSODA??? Na meglátod, te pökhendi külvilági jövevény, hogy elroppantalak, mint egy asztrális pókfonalat! Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy szinaptikus matador (#194) [aura: 8-as agyvihar.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Symur Nevethar Agyvihar -20 PE (-9)51 (+0)65 Szinaptikus matador Sz.áll.roncsolása kudarc (-12)48 (-20)40
2. Symur Nevethar Agyvihar -30 PE (-9)42 (-8)57 Szinaptikus matador Pszi csáp +8 PE (-3)45 (-22)18
3. Symur Nevethar Pszi csáp +22 PE (-3)39 (+2)59 Szinaptikus matador Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)33 (-18)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+27% pszi támadás, +27% pszi energia.) Összegyûjtöd a "kincset": 2 szinaptikus korbács.
A matador morgolódva húzza el a csíkot, te pedig elégedetten szemléled a szinaptikus korbácsot. Visszatérsz a testestedbe. Hmmm... mennyi korbácsot is kell összegyûjtened, öt darabot?
[Tárgyhasználat: 5 szinaptikus korbács]
Bahraman mentát örömmel fogadja a korbácsokat. Jutalmul egy zafír érdemrendet kapsz, amellyel a mentát szerint a következõ szinten elnyerheted a Pszi Iskola jóindulatát. Persze, a sok kutatás is komoly tapasztalatot jelentett (+1 nyomkeresés). [ld. enc.]
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!

(3. kaland:) Jelentkezel az építésvezetõnél. A helytartói palota eddig sem volt az a rozzant viskó, de most a hátulról támasztó óriási cseppkövek belsejét is kivésik, és luxusbarlangot építenek bennük a helytartó leányának. Nos, egy ilyen szépségért te is mindent megtennél! Kemény fizikai munkát végzel.
[Építés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hosszasan dolgoztok, vésed a követ, hordod a követ, nyeled a port... Remélhetõleg az a mágikus kalapács megéri a fáradtságot! Igazi változatosságot jelent, amikor végre a belsõ fémszereléseknél segédkezhetsz.
[Javítás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Vasrudakat szereltek be, amelyekre a kényelmes ágyat (valószínûleg a legkényelmesebb a szinten), a fegyverállványt, a bútorokat rögzítik. Hamar elsajátítod a mesterség alapfogásait a kovácsoktól. A nap végén koszosan és fáradtan távozol, és még a leendõ lakót sem láthattad... Miután valamennyire rendbeszedted magad, jelentkezel a helytartónál.
- Köszönjük a segítséget, kedves Symur Nevethar. Most már csak ki kell fizetned a kalapács központi támogatással csökkentett díját, 150 aranyat, és készen is vagyunk!
[Tárgyhasználat: 150 arany]
Átveszed a kalapácsot, és megcsodálod. Bizony, ez a fantasztikus holmi megérte a fáradtságot! [ld. enc.]
A bo'adhun idol felizzik: kaptál még egy képességpontot!

(394. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Egy izmos óriáscsemete terem elõtted. Felkészülsz a harcra, de a kamasz csak int: - Gyere, birkózzunk! - pillanatnyi habozás után bólintasz. Nekivetkõzöl, és egymásba kapaszkodtok.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] Kemény az ellenfeled, de te sem mai gyerek vagy. Rövid, de heves dulakodás után kétvállra fekteted. Az óriásbébi megjegyzi, hogy jól esett a testmozgás, és kinyitja a titkos ajtót, ami tovább vezet.
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Egy szûk járat van elõtted. Távolabb, egy kerek faajtó zárja le. Négykézláb odakúszol.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres] Nocsak, az ajtót csapda védi! Két pöcök indítja be, amelyet nyitáskor meglök az ajtó. Megemeled az ajtót, úgy nyitod ki, hogy ne érjen a pöckökhöz. Továbbmászol.
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Majdnem kacagni támad kedved, amikor belépsz a következõ szobába. A padló kisebb-nagyobb forgó kõgolyókból áll! Nagyon mulatságos.
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres] Nekiindulsz, óvatosan egyensúlyozva, megfelelõ ritmusban. Igazán jól szórakozol, amíg átérsz.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: egy mágiaellenállás és egy kincskeresés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(274. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. sötét elf harcos rezisztálja. A 2. sötét elf harcos sebzõdik 35 ép-t. (-9 vp.) A 2. sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Az 1. sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. A varázslat nem hatott rád. A barlangi troll az 1. sötét elf harcos irányába megy. Az agglomerátor a 2. sötét elf harcos felé mozog. A barlangi troll az 1. sötét elf harcost támadja. Az agglomerátor a 2. sötét elf harcost támadja. A 2. sötét elf harcos holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megközelíted az 1. sötét elf harcost. Az 1. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (69 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (39 sebzés). Az 1. sötét elf harcos holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 52/0, a barlangi troll: 9/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 2 ében láncing, egy könnyû nyílpuska, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard, 4 drágakõ, 40 arany és 2 hamis arany. Az agglomerátor habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Egy sárga energianyalábokból álló fal van elõtted. A feladat egyszerû: ha elég erõs a mágiád, át tudsz hatolni rajta!
[Mágia próba 13-as küszöbre: sikeres] Elõrelépsz, és a falat széttolja aurád. Sikerült!
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Rettegve pillantasz végig az elõtted torkolló folyosón. Forgó, kiélezett pengéjû lapátkarokat látsz, amely között csak különösen nagy ügyességgel lehetne átugrálni-suhanni.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres] Veszel egy nagy levegõt, és nekiindulsz. Tigrisugrás, cigánykerék, látványos mozgáskultúra: és egy karcolás nélkül a túloldalon vagy!
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a légzés aranyozott nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 30% lélekenergia.
[145 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

bb 7 8 több épület meglátogatása
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A helytartói hivatal falán egy plakátot látsz. Gyorsan odasietsz elolvasni a felhívást. A hivatal gyûjtést rendez, hogy aztán a nélkülözõ galetkik javára árverést rendezhessen a vagyonosok között. Az árverés fõ attrakciója egy triklopsz koponya lett volna, de hogy-hogynem eltûnt. Ezért a hivatal az elsõ galetkinek, aki hoz egy új koponyát, különleges ajándékot ad. (Mivel a koponya késõbb is hasznos lehet, ezért mindenki kap valamilyen jutalmat aki behoz egy koponyát.) (20. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi Iskolában Bahraman mentát fogad. Szavak nem hangzanak el, telepatikusan társalogtok.
- Üdv, mentát!
- Üdvözöllek, Symur Nevethar! A segítségedre lenne szükségünk. Az asztrális teret egy ismeretlen lény terrorizálja, már több mentátunk agyát kiégette. Valakinek meg kell állítania, nevetséges, hogy nem merészkedhetünk ki az asztrális térbe egyetlen teremtmény miatt. Mivel a küldetés különlegesen veszélyes, megértjük, ha nemet mondasz. (32. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 3 darabot. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Slaydo, egy izzó kék szemû, fehérsörényû, nagydarab, mogorva férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Felszerelése: fekete nadrág, Pszichoklenész sisakja, nagy pajzs, roxati üvegszem, a remete malachitgyûrûje, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a sebesség szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó díszes karkötõje, a lich díszes pikkelyvértje, a tökéletesség vándorcsizmája, a mágia csonttõre, a gyorsaság ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a ragadozó karikaszimbóluma, a mágia smaragdja, a gólem könnyû íja, a káosz sötét karkötõje, császári különdíj, rubin mágusbot, szerencsekõ, Yssuf tõre, vörös karkötõ. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Slaydo pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+7% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kõtroll. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Rábukkansz egy elnéptelenedett földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt. A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt... (235. kaland, összköltsége 35 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 szemani gombát. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Randa Banya, egy nagyorrú, fogatlan és bibircsókos képû, iszonyú ronda nõ. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A következõket látod nála: a mágus ónixgyûrûje, szent templomi maszk, bronzmedál, a káosz szolgájának öve, a tudás zafírja, a sebezhetetlenség görbekardja, a tárgyalás gyûrûje, az ellenállás ezüst fülbevalója, a füvész köpenye, a torony ezüst láncinge, ozin fülkarika, az élet vívótõre, a gepárd malachitgyûrûje, rubin mágusbot, a káosz fejedelmének karkötõje, a bölcsesség jáde karkötõje, a gyorsaság malachit karkötõje, a kobra vaspajzsa, a káosz különös nyílpuskája, görényfarok, az elfek sárgaréz nyaklánca, az elefánt bronz amulettje. Randa Banya körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Randa Banya sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a Monokonstrumatik Abarrun. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni. (210. kaland, összköltsége 20 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Hammurapi Õsfortyanat, egy percig nyalod a talpát, alázatod jeléül. Téged messze felülmúl e férfi. [aura: vezetõkészség: 5.] A Pszionicisták klánjának az elme tanulmányozója rangú tagja. A következõket látod nála: a torony barbár lándzsája, bronzmedál, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, a méreg halotti maszkja, a méreg utazóköpenye, spanyolcsizma, Örökkévalóság Holdköve. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a szerencsekõ. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Hammurapi Õsfortyanat pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Hammurapi Õsfortyanat által meséltekbõl, megtudod, mi az az Örökkévalóság Tûzopálja. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy smaragd esszencia. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A xenomorf embrió 69 sebzést kap. (-8 vp.) A xenomorf embrió a barlangi troll felé mozog. A barlangi troll a xenomorf embriót rohamozza. Az agglomerátor elindul a xenomorf embrió felé. A xenomorf embrió és a barlangi troll egymással harcolnak. A xenomorf embrió holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 69 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az agglomerátor: 0/0, a barlangi troll: 36/26.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Szolgáidnak is jut 15%. Összegyûjtöd a "kincset": 35 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 15 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is). [ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 871 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 16 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 315 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Symur Nevethar, egy optimista, jókedélyû, de cinikus humorral bíró, sziklaszürke bõrû, fehér szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 106. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (11) / 7.55
[2] IQ: 12 (23) / 4.98
[3] ügyesség: 7 (16) / 2.39
[4] egészség: 10 (14) / 1.99
[5] mágia: 10 (18) / 3.92
[6] gyorsaság: 9 (16) / 1.05
[9] Méret/ép: 127 (162) / 157
Min. méret: 130
Barlangméret: 129
PONTJAID
Varázspont: 208 / 80
Képességpont: 40 / 73% [20]
Hõsi pont: 41 (20)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 61%
Galetki erõ: 717 / 418
Hírnév : 1321
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 627 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 593 (4)
Leölt torzszülött: 962 (13)
Pszi csaták: 26 (1)
Pszi gyõzelmek: 24 (1)
Ájulások száma: 5 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tiszteletbeli tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (24)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +4 v.ital fõzés, +24% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 11-es Klánkalandot (KK 11)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Használd az alkímia varázslatot 10 alkalommal! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 2 (21) / 0.76 [11] jéglehelet: 19 (41) / 13.80 [12] savlehelet: 1 (20) / 0.48
[13] elektr.lehelet: 1 (20) / 0 [14] mérg. lehelet: 1 (20) / 0 [15] regeneráció: 8 (10) / 0
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [17] vastag bõr: 14 (11) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 (9) / 1.40
[19] hidegimmunitás: 3 (8) / 0.40 [20] savimmunitás: 4 (14) / 0.80 [21] elkt.immunitás: 3 (8) / 0.60
[24] rezisztencia: 1 (9) / 0 [25] bûz: 11 (27) / 5.45    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 9 / 1.11 [47] zárnyitás: 10 / 1.30
[48] mászás: 9 / 0.98 [49] rugalmasság: 7 / 0.45 [50] meggyõzõkészség: 9 / 3.60
[51] transzformáció: 6 / 0.70 [52] auraészlelés: 8 / 1.83 [53] ékszerészet: 7 / 0.65
[54] kereskedelem: 11 / 4.44 [55] szívósság: 21 (32) / 0.36 [56] varázsitalfõzés: 4 (8) / 3.02
[57] gyógynövények: 7 (11) / 5.61 [58] nyomkeresés: 12 (22) / 0.68 [59] vezetõkészség: 8 (13) / 0.85
[60] pszi támadás: 12 / 3.46 [61] pszi energia: 13 / 3.51 [62] lopás: 8 (6) / 0.30
[63] éberség: 8 / 0.30 [64] átokszórás: 5 / 2.75 [65] álcázás: 5 / 0.35
[66] lopakodás: 8 (7) / 0.72 [67] régészet: 9 / 1.28 [68] zene: 7 / 3.89
[69] tanulás: 8 / 5.05 [70] idézés: 7 / 0.10 [71] javítás: 6 / 0.95
[72] építés: 9 / 1.60 [73] felderítés: 5 / 3.61    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 0.98     a regenerálódás csonttõre
farok [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 7 / 0.95      
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.98     a majom rövid tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.50 [268] aranyesõ: 4 (7) / 2.88 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 17 / 3.52
[264] fantomharc: 1 / 0.08 [152] felejtés: 5 / 0.72 [172] gázpajzs: 5 / 0.06
[40] gigaököl: 1 (4) / 0 [13] jégcsóva: 4 (7) / 0.06 [15] jégpajzs: 5 (8) / 0.22
[163] kineport: 1 (4) / 0 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 1.48 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 4.88
[158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 5 (8) / 0.24
[128] pszi csáp: 11 / 1.32 [151] sárkánylehelet: 7 (10) / 0.30 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.34
[159] szellemidézés: 10 / 0.32 [176] szélpajzs: 5 / 0.08 [261] szörnyismeret: 4 / 0.64
[150] tárgyvédelem: 5 (8) / 0.48 [256] tudattágítás: 8 / 0.24 [12] tûzgolyó: 16 (19) / 1.44
[16] tûzpajzs: 3 (6) / 0.08 [20] tûzvihar: 6 (9) / 0.06 [14] vakító fény: 5 (8) / 0.92
[22] villámsújtás: 20 (23) / 9.56        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] agglomerátor 87/87 194% 195% 8 / 4.96 harcol
[2] barlangi troll 45/27 194% 80% 2 / 1.01 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 4

MAKRÓID
1. Makró
h 14 22 33
h 14 23 30
h 14 29 30 31
h 14 31 33
2. Makró
pv 5 8
ism 3
p
3. Makró
x 10
z 19 10
ftk 1
cs 15
4. Makró
kf 208 142
vv 261 268
t 51 15
ep 32 20 3
5. Makró
v 154
ad 10
kf 142 208
bsz

HARCI PROGRAMOD
1: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 100.
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1905. Prioritás: 90.
6: vakító fény t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 100.
9: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 100.
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 125.
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 100.
12: védelem itala v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 100.
13: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 125.
14: jéglehelet használata ha ellenfeled #181. Prioritás: 125.
15: tûzgolyó t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 85.
16: jéglehelet használata ha ellenfeled #157. Prioritás: 125.
17: jéglehelet használata ha ellenfeled #164. Prioritás: 100.
18: jéglehelet használata ha ellenfeled #189. Prioritás: 125.
3: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #86.
7: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 21 alatt van, Prioritás: 50, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77).
1901: móleg (#182).
1903: móleg (#182).
1905: orgling disznó (#84), quwarg harcos (#90), fekete özvegy (#144), kígyópók (#160), káoszmágus (#91), xenomorf embrió (#417), zombi mester (#80), boltos (#138), asztrális behemót (#158), csontváz harcos (#68), pusztító szójer (#154), galetki tolvaj (#167), nedonkutya (#76), halál sekrestyése (#156).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 0 50 61; VI erõ:150% ép:25%; PV 5 8; PSZ 48 58 66 67 47 54; BA 10 11 12 13 14 15 17 18 4583 8792 3247 15031 16; HE 1; PTA 130 130 128 128 130; PTB 128 131 130 131 128; I 50 2 50 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8792 33 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 3 sebzés: 2-10

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #14 (4. épület), #20 (7. épület), #27 (9. épület), #32 (8. épület), #50 (20. épület), #458 (102. forduló), #235 (106. forduló), #269 (101. forduló), #389 (101. forduló), #471 (102. forduló), #470 (103. forduló), #283 (104. forduló), #403 (105. forduló), #210 (106. forduló).

SZÖVETSÉGED: Protolisk Hercegek (#15031). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7880. Jelenleg az építõgép építésén dolgozol, eddig 45 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: protolisk harcos. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 4 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus vassisakja (#17276) 1 a bölcsesség csatos öve (#17816) * 1 a bûz vas mellvértje (#28948)
1 a gyõzelem ezüst fejpántja (#20907) 1 a gyõzelem öve (#20965) 1 a káosz döbbenetes pajzsa (#14574)
1 a káosz égszínkék mellvértje (#3759) * 1 a kígyó csizmája (#19120) 1 a kobra átlátszó köntöse (#7452)
1 a lich díszes fejpántja (#11906) 1 a méreg kék köpenye (#24087) 1 a méreg zöld köntöse (#24101)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó bíbor láncinge (#19932) * 1 a ragadozó nagy pajzsa (#19962)
1 a regenerálódás díszes pikkelyvértje (#24417) 1 a regenerálódás fekete csizmája (#24522) 2 a sebesség díszes fejpántja (#13256)
1 a sebesség nagy pajzsa (#13212) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796)
1 a szellemek vándorcsizmája (#15071) * 1 a Tél aranylánca (#175) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
1 az ellenállás csatos öve (#28616) 1 az ellenállás lovagi lemezpáncélja (#28452) 1 az ellenállás utazóköpenye (#28586)
1 az energia ezüst fejpántja (#18657) 1 díszes fejék (#135) 1 díszes köntös (#1153)
2 ében láncing (#134) 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 Fairlight sipkája (#265)
1 fekete csizma (#1122) 1 kerek pajzs (#1061) * 1 lemúr köpeny (#805)
1 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062) 2 pikkelypáncél (#223)
1 pikkelyvért (#1015) 1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195)
1 szent templomi maszk (#232) 6 törpe pikkelyvért (#4) 4 vassisak (#1076)

Ékszerek, kincsek
1 a hatalom márványgyûrûje (#7076) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz csábító nyaklánca (#26844)
1 a káosz szolgájának fülbevalója (#8919) 1 a kígyó kõamulettje (#19196) 1 a küzdelem márványgyûrûje (#20576)
1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733) 1 a merénylõ malachit karkötõje (#11141) 1 a sav csontamulettje (#26847)
1 a sebesség csontamulettje (#13347) * 1 a sebesség díszes karkötõje (#13392) 1 a sebesség malachit karkötõje (#13391)
* 1 a sebezhetetlenség szimbóluma (#19660) 1 a szakács üstje (#192) 1 a szalamandra csepp fülbevalója (#26006)
* 1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
* 1 a Világtalan Szem (#719) 1 a yeti ezüst fülbevalója (#26457) 1250 arany (#1)
2 arénamesteri tekercs (#460) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az élet díszes karkötõje (#5292)
1 bronzmedál (#207) 2 császári dekrétum (#254) 165 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) * 1 Fairlight obszidiángyûrûje (#38130) * 1 görényfarok (#189)
715 hamis arany (#809) 1 karikaszimbólum (#1211) 1 keresztszimbólum (#1213)
1 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 Sárkánytûz (#574) 1 szivárvány karkötõ (#139) 7 üvegszimbólum (#138)
* 1 xenomorf csuklópánt (#498) 1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 19 aranydukát (#437) 1 bo'adhun idol (#857)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
1 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219) 12 Krónika (#783)
1 Kronosz kristálya (#703) 1 lelakatolt ládikó (#310) 25 mágustóken (#672)
1 mandolin (#19) 1 mithril tárgyformázó (#726) 1 õskõ (#8)
2 teleporter (#789) 1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a gólem könnyû nyílpuskája (#8486) * 1 a majom rövid tõre (#14352)
1 a mentát görbekardja (#13016) * 1 a regenerálódás csonttõre (#24701) 1 a sün nehéz nyílpuskája (#25137)
1 a törpék rövid tõre (#6702) * 1 a tudós könnyû íja (#11621) 1 az angyalok hosszú íja (#28272)
1 csonttõr (#1301) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
1 kõmûves kalapács (#250) 2 könnyû íj (#1271) 2 könnyû nyílpuska (#1286)
4 rozsdás kard (#131) 1 rubin mágusbot (#261) 3 törpe balta (#224)
1 Trollagyar (#214) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
18 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31)
30 gyilkos boróka (#27) 2 jéglehelet itala (#54) 2 kalmárok itala (#66)
2 kihívás itala (#68) 2 kincskeresés itala (#64) 2 mágiaellenállás (#76)
11 mátekel gomba (#21) 5 méregellenállás itala (#51) 12 mézfû (#29)
38 mitulen fû (#20) 3 muskil (#37) 3 óriásnövés itala (#60)
29 ragálygomba (#26) 14 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61)
15 sárkányvirág (#32) 14 sötét mák (#23) 8 szemani gomba (#36)
9 tejfonál (#28) 47 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)
16 velparaj (#35) 10 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 13 barna manakõ (#149) 1 bolhedor szárny (#15)
1 duzzadt xenópete (#479) 21 ekinda haj (#147) 10 elektronit (#141)
9 húsevõ bibe (#151) 13 káoszkígyó pikkely (#230) 2 lemúr hártya (#161)
21 mandibula (#157) 3 molad púp (#16) 19 molitár háj (#165)
5 nordkristály (#146) 14 õsi relikvia (#17) 6 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 8 smaragd esszencia (#229) 1 szinaptikus korbács (#266)
1 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés zöld köntöse #21401 (9), a tökéletesség görbekardja #22016 (11), a majom sárgaréz nyaklánca #14231 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 17 hamis arany (#809), 1 aranydukát (#437), 1 mágiaellenállás (#76), 1 smaragd esszencia (#229), 2 sárga gyógyital (#61), 4 drágakõ (#2), 1 könnyû nyílpuska (#1286), 1 elfu moha (#33), 1 szemani gomba (#36), 1 mintrogi erõöv (#262), 1 kalmárok itala (#66), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 a sebesség csontamulettje (#13347), 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071), 1 zafír érdemrend (#267), 1 kõmûves kalapács (#250), 2 ében láncing (#134), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132), 1 a légzés aranyozott nyaklánca (#27733).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 397 arany (#1), 2 õskõ (#8), 2 winropu moha (#22), 3 üvegcse (#14), 1 elonotichlan (#31), 1 mézfû (#29), 1 xenópete (#278), 3 szinaptikus korbács (#266), 1 hónakkupók (#30), 1 hatalom kék itala (#58), 1 óriási xenópete (#480), 1 szerencsekõ (#197).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÓNOKI EMELVÉNY (#52) Építési költség: 1000 TVP
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: ivó (#13), kutatólabor (#31)
Leírás: Igen, elkészült az épület, most már minden önjelölt szónok felmászhat az emelvényre, és hirdetheti az eszmét társainak! Igaz, hogy a legtöbb szócséplés unalmas demagógia, de azért egy pohár ital mellett elviselhetõ, s ki tudja? Hátha valaki még valami értelmeset is mond. Ha azt vesszük, nem is olyan vészesen rossz órákig hallgatni a felhevült, hittõl csillogó tekintetû galetkik papolását a fajunk nagyszerûségérõl, az Ellenség elleni hadjáratról, a hõsies tettekrõl! Igen! A fajunk nagyszerû! Legalábbis néhány kupica gombapárlat után...
Ha az ivóba bemész meghallgathatod a szónokokat, a sok hõsies beszámolótól te is fellelkesülsz, aminek a próbák során lesz jelentõsége. Ez azt jelenti, hogy a próbáknál eggyel "nagyobb kockával dob a gép", alapból a d6 helyett d7-tel, oklevélnél d8-cal, stb.



MINTROGI ERÕÖV (262. TÁRGY)
A Mintrogi erõöv a Mintrogról, az egyik leghíresebb galetki mágusfejedelemrõl kapta nevét. Mintrog egy egész képességnövelõ varázstárgy családot fejlesztett ki néhány száz évvel ezelõtt, a káoszmatériák tanulmányozása közben. Az öv 3-mal növeli az erõdet.



ZAFÍR ÉRDEMREND (267. TÁRGY)
Egy zafírból készített apró kitûzõ, rajta egy fejet ábrázoló karccal, amely a Pszi klán jelvényére hasonlít. Ha ékszerként KF-eled, pszi támadásodat növeli eggyel.



KÕMÛVES KALAPÁCS (250. TÁRGY)
Ez a mágikus tárgy kiváló segítséget jelent, amikor a szövetséged barlangjában keményen dolgozol, hogy újabb és újabb épületeket húzz fel, illetve alakíts ki a kemény kõbõl. Ha valamelyik végtagodba veszed, 3-mal megnöveli az építés szakértelmedet.



KÕTROLL (196. LÉNY)
A kõtrollok õsi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Hegynél. A Hegy anyagából gyúrták õket, és õk maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted õket, jaj neked - elég, ha a kõtroll egyetlen ütése betalál...



MONOKONSTRUMATIK ABARRUN (300. LÉNY)
A mélységi gnómok közül az egyik legõsibb, egyesek szerint már több, mint kétezer éves. Az egykori hírneves építészt a felszíni háborúk, a számûzetés, majd a galetki társadalom kialakulása és a többi faj kiközösítése elkeserítette, megtörte, talán mondhatjuk azt is, hogy beleõrült az örökkévalóságba és magányba. Mágikus tudását most már csak pusztításra használja, már ha néha-néha erõt vesz a letargián, ami tespedésbe taszítja, és amelynek köszönhetõen egy mély üregben kuksol, várva a véget.



AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TÛZOPÁLJA (570. TÁRGY)
Titkon remélted, hogy az Örökkévalóság Topáza képes lesz még tovább fejlõdni. És igen! Döbbenetes, de most újabb transzformációra kerül sor. Már alig várod a napot, amikor a kristály végleges formáját elérve, kétlábon járó gólemként minden kívánságodat teljesíti. De addig is, meg kell elégedned ezzel a gyönyörû tûzopállal.
A kristály spec. ékszerként KF-elhetõ (összesen kétféle ilyen ékszer lehet rajtad). Viselete apró segítséget jelent abban, hogy oly rövid életed egy kicsit meghosszabbodjon. Többek között, jóllakottságod lassabban csökken, és ha kevés hõsiesség pontod van, kör végén van esély arra, hogy kapjál egyet. Ha többet akarsz a kristályról megtudni, próbáld AZonosítani!



NAGYTAKARÍTÁS
Csak gyûlik, egyre gyûlik a hulladék a barlangodban. Ideje lenne nagytakarítást tartani! Erre ad lehetõséget a Hulladék: HU parancs.
A HU paranccsal automatikusan meg tudsz szabadulni a felesleges véletlenszerû tárgyaidtól (ezek sorszáma 1000 vagy nagyobb). Az elsõ paraméter egy határ arra, hogy mely nem mágikus véletlenszerû tárgyaidat dobd el, a második a mágikus véletlenszerû tárgyaidra, a harmadik pedig a káosztárgyaidra. Ha a paraméter egy 1-13 közé esõ szám, akkor ez egy szintet jelent: az ilyen szintû, vagy gyengébb tárgyaidtól megszabadulsz a HU paranccsal. Ha 15-öt vagy nagyobbat írsz, akkor ez egy értéket jelent: az ilyen, vagy kisebb értékû véletlenszerû tárgyaidtól megszabadulsz.
Mágikus tárgyak azok, amelyeknek jelzõje van. Pl. a sólyom, a méreg, és hasonlók. A tárgy szintjét a tárgy "minõségébõl" lehet tudni. Például, a legegyszerûbb lemezpáncélt, az "1-es szintût" úgy hívják, hogy lemezpáncél. A 2-es a vas, a 3-as a lovagi, a 4-es az elit. Varázstárgyaknál ettõl függ, hogy egy ilyen tárgy mekkora bónuszt ad. Míg az erõ lemezpáncélja csak +2, addig az elit +5 erõt ad.
1. Példa. HU 1000 100 200 parancs hatására az 1000 arany vagy olcsóbb nem mágikus tárgyaktól, a 100 arany vagy olcsóbb mágikus tárgyaktól, és a 200 arany vagy olcsóbb káosztárgyaktól szabadulsz meg így. Az érték mindig az alapértékre (AZ parancs) vonatkozik.
2. Példa. HU 13 3 200 hatására minden nem mágikus véletlen tárgyat, és az 1-3. szintû mágikus véletlen tárgyakat adod el. Káosztárgyaknál a szintnek nincs értelme, ott marad a 200 aranyas beállítás.
A tárgyaktól való "megszabadulás" azt jelenti, hogy amikor legközelebb a boltban jársz, eladod õket. Ha már bent vagy a boltban, és akkor adod ki a parancsot, nem fog kisülni, csak a belépéskor ellenõrizzük. Ha azt szeretnéd, hogy automatikusan elmenj a boltba, akkor egy 4. paramétert kell használnod. Itt megadhatsz egy számot, ha ennél kevesebb tárgynak van hely a barlangodban egy adott parancs végrehajtása végén, akkor automatikusan elmész a boltba. Pl. HU 13 3 200 10 esetén ha 10-nél kevesebb tárgyhelyed lesz, elmész a boltba minden parancs végén. Parancs közben (pl. kaland közepén), ill. ha a parancs végén a csarnokban tartózkodsz, a HU nem hajtódik végre!
Hogy az élet ne legyen egyszerû, a 4. paraméterhez ha akarsz, hozzáadhatsz 100-at. Ekkor nem a boltba mész, hanem egyszerûen eldobálod a tárgyakat a D paranccsal, ha a megadottnál kevesebb helyed van. Természetesen, ez a csarnokban is végrehajtódik (de parancs közben ez sem).
Példa: HU 13 3 200 110 esetén ha 10-nél kevesebb tárgyhelyed lesz, eldobálod az elsõ három paraméterben megadott szemeteket.
A HU parancs soha nem ad el KF-elt tárgyakat, az értéküktõl függetlenül. Ha egy paraméter helyére nullát írsz, akkor az a beállítás törlõdik. Értelemszerûen, az üres HU parancs mindenféle HU beállítást töröl.
Végezetül, még egy apróság ínyenceknek. Hogy az élet ne legyen egyszerû, megadhatsz egy 5. és 6. paramétert is. Ezek ún. "szûrõk". A szûrõben meghatározott varázstárgy típusokat nem fogod eladni vagy eldobni, függetlenül azok értékétõl vagy szintjétõl. A szûrõben megadott érték egy típusszám, a megfelelõ szakértelem sorszáma. 1-6: alaptulajdonságok, 9. méret, 10-31: harci szakértelmek, 80: támadás, 81: védekezés.
Példa: HU 13 2 0 20 80 10 hatására a támadást és tûzleheletet adó tárgyakat semmiképp sem adod el.
Egy utolsó megjegyzés. Az egyedi tárgyakat - Thór, Banyapók stb. jelzõjû tárgyait nem kell szûrõbe beállítani, ezeket a HU paranccsal nem adod el, ha ilyentõl akarsz megszabadulni, arra továbbra is a hagyományos eladás parancsot kell használnod.
Óvatos legyél a HU paranccsal, mindig duplán ellenõrizd le, nehogy olyasmit adj vagy dobj el, amit nem szeretnél!



MINTROGI ERÕÖV (262. TÁRGY)
A Mintrogi erõöv a Mintrogról, az egyik leghíresebb galetki mágusfejedelemrõl kapta nevét. Mintrog egy egész képességnövelõ varázstárgy családot fejlesztett ki néhány száz évvel ezelõtt, a káoszmatériák tanulmányozása közben. Az öv 3-mal növeli az erõdet.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.