Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Amyrro
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-02 18:56:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6947-10

Karakterszám: 6947 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 10 Játékhét: 163
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 403
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. okt. 8. 9h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2008. okt. 9.

E-mail!

SÁSKA SEBESTYÉN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ren, egy fehér bõrû, izzó, vörös szemû, sötét homályba burkolózó férfi. (hírneve 32577.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 17.* Morq Fan Gor és Zorander, a mágus megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *júl. 23.* Pannonica csatában legyõzte Rent. *júl. 25.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott mutáns lemúr felett! *júl. 29.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *aug. 6.* Ambassadart majdnem felfalta egy triklem drakolder. *aug. 7.* Nosean elsõként ért el 102-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *aug. 13.* Pannonica mellé szegõdött egy agyaggólem. *aug. 13.* Akadil Tel Kator elsõként ért el 43-as meggyõzõkészség tulajdonságot a Hegy lakói közül! *aug. 21.* Pannonica szolgálatába állt egy bjöltreodrok. *aug. 25.* Ambassadar rangja a Mágusok Klánjában "felsõbbrendû manaörvény" lett.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

kno 102 5 102. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a bal csáp végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod speciális támadási módja 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (316. kaland, összköltsége 10 TVP.) Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Dumbledore Professzor, egy magas, sápadt, négykarú, hosszú õsz hajú, meg-megvillanó vörös szemû férfi. A következõket látod nála: márványgyûrû, bõr mellvért, a tûz malachit karkötõje, bronz lárvaköpeny, halotti maszk. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Dumbledore Professzor már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg odajön hozzád. A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A tûzféreg rád veti magát. A tûzféreg tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzférget. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). A tûzféreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a barlangi pók felé. Már ott is vagy! A barlangi pók máris elõtted terem! Támadod a barlangi pókot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A barlangi pók rád veti magát. Megpróbál megmarni. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). A barlangi pók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ideje enni! Az ételre veted magad. (+12% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** A womath irányába mozogsz. A womath feléd mozog. Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz. (8 ép-t sebeztél). A womath téged támad. Egy rúgást próbál bal lábával. Elkerülted. Megereszt egy jól irányzott rúgást jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A womathot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (10 ép-t sebeztél). A womath téged támad. Elõrerúg bal lábával. El sem talált, haha. Egy rúgást próbál jobb lábával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 3. KÖR *** Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz. (9 ép-t sebeztél). A womath hörögve elterül.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+12 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

kno 102 1 102. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a bal csáp végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal csáp végtagod speciális támadási módja 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

k 204 282 403 kaland elvállalása
(204. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset sem találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.

(282. kaland:) Megkeresed a kõomlást. Az a fehér dolog már nincs ott a tetején, de ha már idáig eljöttél, mindenképp érdemes felmászni, határozod el. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Baj nélkül felértél a kõomlás tetejére.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 2 sziklozug (#9).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(403. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

m 6 5 3221 3334 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,5) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 6,6) Déli irányba folyatod utadat. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a johhtukul felé. Már ott is vagy! A johhtukul feléd mozog. A johhtukult próbálod megsebezni. Lesújtasz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A johhtukul rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Nehezen bírod a szagát. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a johhtukult. Ostorként csattantasz bal csápoddal. (10 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A johhtukul halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 7,6) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy ezen a szinten három különbözõ fajta varázsitalt készíthetsz.)
(M 8,6) A keletre menõ folyosót követed. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Egyszerû feladatot kapsz: versenyt kell futnod a galetkivel a barlang túlsó végéig! A rajtjelre lélekszakadtából rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 8,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a zöld nyálkát. A zöld nyálka odajön hozzád. Megtámadod a zöld nyálkát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zöld nyálka téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. Mellé!
*** 3. KÖR *** Megtámadod a zöld nyálkát. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A zöld nyálka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+11 életpont.)
(M 8,6) A következõ terem délre van, így arra mész. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 8,7) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod. Nyers mágikus energiáidról kell számot adnod néhány látványos energiaszállal, amit a mágia fonalából fonsz.
[Mágia próba 8-as küszöbre: sikertelen] Micsoda égés! Elsunnyogsz.
(M 8,7) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,6) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Imádkozol.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elhagyod a Csarnokot. Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a jégmedúzát. A jégmedúza odajön hozzád. Megtámadod a jégmedúzát. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (8 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A jégmedúza rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (9 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép).
*** 3. KÖR *** A jégmedúza rád támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (10 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály, 11 arany és egy hamis arany. [ld. enc.] Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 25 aranyat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 131 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 37 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 197 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sáska Sebestyén, egy halványzöld bõrû, összetett szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 10. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.30
[2] IQ: 3 / 0.95
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 4 / 2.30
[5] mágia: 1 / 0.25
[6] gyorsaság: 6 / 1.21
[9] Méret/ép: 42 / 3
Min. méret: 35
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 4 / 63%
Hõsi pont: 1 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 91 / 75
Hírnév : 26
Jóllakottság: 101%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 63 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 54 (6)
Leölt torzszülött: 54 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 6 / 3.76 [16] tüskés bõr: 5 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 4 / 2.05 [64] átokszórás: 2 / 0.28    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.92 [102] vámpirizáció: 4 / 0  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 30 10; VI erõ:80% ép:20%; PV 3 4 5; PSZ 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (2. forduló), #19 (9. épület), #344 (0. forduló), #430 (1. forduló), #282 (6. forduló), #316 (10. forduló).

TÁRGYAID

135 arany (#1) 2 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50)
3 hamis arany (#809) 3 kés (#5) 2 lemúr hártya (#161)
2 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21) 1 mitulen fû (#20)
2 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146) 1 õskõ (#8)
2 sötét mák (#23) 1 szimbólum (#1210) 5 üvegcse (#14)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 31 arany (#1), 1 hamis arany (#809), 1 nordkristály (#146).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



NORDKRISTÁLY (146. TÁRGY)
A nordkristály egy különös esszencia, egy parányi, rettenetesen hideg kristálydarab, amely bizonyos torzszülöttekben található meg. Egyes bölcsek állítása szerint a Halhatatlanság legendás esszenciájának fontos kelléke a nordkristály, de amennyire te tudod, ezt a különleges varázsitalt még senkinek sem sikerült elõállítania.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.