Karakterszám: |
4294 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
34 |
Játékhét: |
43 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
90 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. jan. 18. 15h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. jan. 19. |
|
E-mail!
KORNAC ALFA KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Markh a halhatatlan, egy óriási Fülest magához
szorító, ajándékot követelõ óvodás férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû
halandó rangú tagja. Viselt tárgyai: díszes fejék, a bûz gyûrûje, bronzmedál.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Markh a halhatatlan csak
jócskán lemaradva érkezik meg.
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Markh a halhatatlan, egy óriási Fülest magához
szorító, ajándékot követelõ óvodás férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû
halandó rangú tagja. A következõket látod nála: díszes fejék, a bûz gyûrûje,
bronzmedál. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Markh a halhatatlan már ott
várakozik. Õ nyert!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*jan. 12.* Aranyszemû Reglinde és Braveheart Patriot megküzdöttek egymással,
és Aranyszemû Reglinde gyõzött.
*jan. 12.* Dark Valek a Renegát Elf mellé
szegõdött egy xenomorf bébi.
*jan. 12.* Lord Khalel és Errtu pszi párbajt
vívtak. Lord Khalel került ki gyõztesen.
*jan. 15.* Nosean elsõként ért
el 77-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*jan. 15.* Dark
Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát
Elf került ki gyõztesen.
*jan. 15.* Alystair D'Brisont legyõzte harcban
egy troglodita.
*jan. 15.* Lord Khalelt kis híján megölte egy sárkánybébi.
*jan. 16.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott nagyobb jégavatár
felett!
*jan. 16.* Ren gyõzelmet aratott Athlan felett.
*jan. 16.* Akadil
Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
m 2 1 8 3312 2244 133 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 2,1) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 2,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,1) Tovább keletre! A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza
hever.
(M 4,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A következõ helyszínen nincs semmi
érdekes.
(M 5,1) Kelet felé mész. A szellem persze már nincs itt.
(M 4,1) Nyugatra mész tovább. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 3,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben csak halvány bûz emlékeztet
arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 3,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A magasabb szintre való költözés
alapvetõ feltétele, hogy az Õsök áldását megkapjad! Térj vissza az Õsök
Csarnokába, és ha az áldás megvan, feljebb költözhetsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
bb 4 7 9 20 1 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben
ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. {Ebben az épületben ezen a szinten
már nem kapsz több küldetést.}
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy pap lép hozzád közelebb.
- Kedves
Kornac ALFA! Sokat hallottunk rólad! Szívesen megbíznánk egy feladattal,
és a díj sem lenne csekélység: tíz drágakövet adnánk cserébe! - mohón bólintasz,
mire a pap folytatja. - Sajnos nemrégiben a Fekete Kos Rendje, egy jelentéktelen,
ámde igen militarista szekta eltulajdonította egyik szent ereklyénket,
a Tudás Harmónikus Kelyhét. Nélküle némiképp megcsappant gyógyító tudásunk!
Szerezd vissza nekünk ezt a kelyhet! - rövid alkudás következik - megpróbálod
az árat feljebb tornászni, hallva, hogy értékes tárgyról van szó, de a
pap a fejét rázza. Persze tudod, hogy még így is nagyon jól jársz! Elmagyarázzák,
hol találod a Fekete Kos Rendjének szentélyét. (
12. kaland, összesen 20
TVP-t igényel. Vigyázz, ez egy különösen nehéz feladat!)
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete
sajnálkozva fogad:
- Barátom, Kornac ALFA, már az összes küldetést teljesítetted
ezen a szinten, úgyhogy nem tudok újabb feladatot adni!
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot:
kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap,
fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek
kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, mandolin (#19) 92 ap, mátekel
gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb
(#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál
(#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás
kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap,
szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, húsevõ bibe
(#151) 23 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya
(#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap,
lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88
ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing
(#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr
mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23
ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075)
23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090)
11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105)
11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma
(#1120) 11 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, köntös (#1150)
11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27
ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181)
44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197)
88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum
(#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû
(#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes
karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr
(#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316)
52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az elefánt barbár lándzsája
(#16631) 350 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a
légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap, a sólyom csonttõre (#29651) 182
ap.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
be 20 2 |
meglátogatod a 20. épületet |
Elhagyod a boltot. Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete sajnálkozva
fogad:
- Barátom, Kornac ALFA, már az összes küldetést teljesítetted
ezen a szinten, úgyhogy nem tudok újabb feladatot adni!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét
választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A sötétbõl furcsa
neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Útközben
észreveszel egy
mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz.
Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe!
Ellenfeled egy goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt.
Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette
a goblin kobra elmormol egy óriáserõt. A goblin kobra elmond egy tûzpajzs
varázslatot.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a goblin kobrát. A goblin kobra közelebb jön,
hogy támadhasson. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva
ütsz jobb csápoddal.
(27 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+26%). Ideje enni! Falni kezdesz. (+14% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 191.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Magabiztosan, mosolyogva indulsz
utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet,
a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy sziklafal elõtt állsz,
amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Megpillantasz egy csomó átlátszó
kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy
- hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek
a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok,
akár fel is mászhatsz.
(274. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+2 méretükre). (-4 vp.) A tehemót rád veti magát. Benyom neked bal mancsával.
El sem talált, haha. Feléd üt jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Ostorként csattantasz jobb csápoddal.
(18 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(10 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Feléd üt bal mancsával. El
sem talált, haha. Odacsap neked jobb mancsával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják.
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal.
(20 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(12
ép-t sebeztél). A tehemót holtan terül el.
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek
a szint keleti részén, így hát odamész. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz,
de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
csótánylábat. Valami mozdul a sötétben.
Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy
goblin kobra (#20).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+2 méretükre). (-4 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a goblin kobra elmormol
egy óriáserõt. A goblin kobra rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tûzpajzs.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a goblin kobrát. A goblin kobra közelebb jön,
hogy támadhasson. Támadod a goblin kobrát. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal.
(24 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). A goblin
kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+26%). Itt az ebédidõ! Az ételre veted magad. (+14% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A vadászhírek jó
fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Egy barlangtó mellé
érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet
a vadak fészkéhez. Észreveszel 1
gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded.
Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted
magad. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+2 méretükre). (-4 vp.) Az árnymanó suhanc odajön hozzád. Az árnymanó
suhanc rád támad. Fogazott tõrrel sújt rád. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Villámgyorsan elõrevágsz jobb
csápoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lesújtasz bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél).
Az árnymanó suhanc holtan terül el.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy fogazott tõr.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Megérkeztél az alsó szintekre!
Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan
az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy
szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy óriáserõ varázslatot.
Végtagjaid megerõsödnek (+2 méretükre). (-4 vp.) A szárnyas bolhedor feléd
mozog. A szárnyas bolhedor rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** A szárnyas bolhedor rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megtámadod a szárnyas bolhedort. Rávágsz
jobb csápoddal.
(28 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal mancsoddal.
(16 ép-t
sebeztél). A szárnyas bolhedor holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Viszed,
ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy
távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked
tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Útközben észreveszel egy
tejfonalat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz
1 darabot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján
látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Slaydo, egy izzó kék szemû, fehérsörényû, nagydarab, mogorva
férfi. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. Felszerelése: utazóköpeny,
tõr, rövid tõr, fekete nadrág, az enyészet vassisakja, a gyorsaság könnyû
láncinge, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, a sebesség szimbóluma, ezüstmedál.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Slaydo csak jócskán lemaradva
érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni
a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni.
Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ
tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt
lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes!
(476. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Bocskorszaggató Hamilton, egy loncsos szõrû, hosszú,
csomós hajú és szakállú, morcosan pipázó galetki férfi. A Mutánsok klánjának
kocsány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, kerek
kõ, bronzmedál, malachitgyûrû, fejpánt, köpeny, a méreg kõamulettje, pókcsatos
öv, a teknõs barbár lándzsája. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Bocskorszaggató
Hamilton csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Mementó, a Lelkek Õrzõje, egy szolídan elegáns,egyenes
tartású, sötét hosszú hajú, nyugalmat sugárzó tekintetû férfi. A Tudósok
klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: halotti maszk, a gyorsaság fülbevalója,
villámöv, bronzmedál, a majom malachit karkötõje, görbekard, ezüst lárvaköpeny,
a gyõzelem amulettje, lándzsa, fekete csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való
jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb
teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok,
vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz
el a belsõ raktárig. Mementó, a Lelkek Õrzõje már egy ládán üldögél, vigyorogva.
Vesztettél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány
elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de
a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok idõbe,
és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Umron, egy veszélytelennek tûnõ, barátságos, vidám
férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: tõr, villámöv, a villám fejpántja, az egyensúly gyûrûje,
csonttõr, a szakács üstje, suhanó csizma, a bûz utazóköpenye. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben
való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki
jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz
fel a csúcsra elsõként, Umron csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek
lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
Odabent fogad
Zorka, egy hajnalpírban tündöklõ, negédes mosolyú lány, kinek
homlokán két kis szarvacska nõ. A Tudósok klánjának hallgató rangú tagja.
Végignézed a felszerelését: kristályamulett, a titán csatos öve, a bölcsesség
maszkja, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként,
Zorka csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Giulty, egy hosszúhajú, tüzesszemû, feketeruhás
nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: kard, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, bronz lárvaköpeny,
a tökéletesség fekete csizmája, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a nyomkeresés
fejpántja. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben
méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött
van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak
képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan!
Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Giulty csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +20 hírnevet
kaptál. A kör során összesen 241 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.
A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl
a fordulóról 71 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ
fordulóban kapsz, összesen
263 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Kornac ALFA, egy folytonosan kalandtársakat keresõ (UGYHOGY
ÍRJATOK) galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint).
Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 34. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 / 0.80 |
[2] IQ: |
7 (9) / 1.55 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.90 |
[4] egészség: |
6 (9) / 3.90 |
[5] mágia: |
6 / 1.29 |
[6] gyorsaság: |
10 (7) / 1.58 |
[9] Méret/ép: |
62 (64) / 59 |
Min. méret: |
62 |
Barlangméret: |
66 |
|
|
Varázspont: |
48 / 28 |
Képességpont: |
10 / 39% |
Hõsi pont: |
18 (5) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
33% |
Galetki erõ: |
186 / 147 |
Hírnév : |
341 |
Jóllakottság: |
145% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
34 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
13 (0) |
Torzsz. csaták: |
180 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
156 (5) |
Leölt torzszülött: |
186 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
13 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zöldfülû (4)
Speciális
képességeid:
+1 éberség, +2% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj
három förtelemférget, kizárólag végtagjaiddal. 2.) Hajtsd végre a 32-es
Klánkalandot (KK 32)! (összesen 20 TVP-t igényel) 3.) Csípj fülön három
tolvajt! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
2 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
5 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 (6) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.68 |
[47] zárnyitás: |
3 / 2.57 |
[48] mászás: |
6 / 3.24 |
[49] rugalmasság: |
2 / 1.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (4) / 0.95 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.95 |
[58] nyomkeresés: |
3 (5) / 0.20 |
[63] éberség: |
5 (6) / 0.06 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
9 / 2 |
[101] szakért.: |
10 / 3.32 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
5 / 0 |
[104] szakért.: |
7 / 5.92 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
4 / 3.32 |
|
|
HARCI PROGRAMOD |
1: óriáserõ v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 100. |
2: óriáserõ v.var. ha ellenfélen nincs 17. varázslat. Prioritás: 30. |
3: tûzlehelet használata ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás: 20.
|
4: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfélen van 17. varázslat. Prioritás:
30. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 20 1 50;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 3 5;
PSZ
48 56 47;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #333 (33. forduló), #446 (26.
forduló), #274 (34. forduló), #476 (34. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 az entek vas lemezpáncélja (#9551)
|
* |
1 csizma (#1120) |
* |
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 köpeny (#1135) |
|
1 pókcsatos öv (#173)
|
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság amulettje (#3895) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 a
teknõs karkötõje (#25540) |
|
550 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Örökkévalóság
Rubinja (#373) |
|
3 drágakõ (#2) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
10 mágustóken (#672) |
Fegyverek |
|
3 fogazott tõr (#6) |
|
1 parittya (#10) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 csótányláb (#25) |
|
1 gyilkos boróka (#27) |
|
2 mátekel gomba (#21)
|
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
3 ragálygomba (#26) |
|
4 sötét mák (#23)
|
|
4 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
Egyéb kacatok |
|
2 bazalt mytokronit minta (#745) |
|
4 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit
(#141) |
|
6 molad púp (#16) |
|
4 nordkristály (#146) |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 vörös mytokronit minta (#746) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 fogazott tõr (#6), 1 bolhedor
szárny (#15), 1 csótányláb (#25), 1 tejfonál (#28), 1 mátekel gomba
(#21), 1 gyilkos boróka (#27).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |