Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Éjszakai árnyvadász akció
Küldd el képeslapként!
Vérbeli Shadowrun akció, mágiával és jó sok fegyverrel.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Kártyavédő fólia
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic
Termékismertető - Zén Legendái: Hordázás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Udv!

Csak azokhoz a klanokhoz szeretnek hozzaszolni, amelyekben erdekelt vagyok es mar ismerem valamennyire.

Tudos :
Nem rossz otlet, legalabb el lehet kolteni a penzt.
Viszont szerintem ebben a formaban kicsit draga.
Pl. 80-as rangnal 1000ap elkoltesevel 1 X-re lesz 80% esely hogy jon egy szorny.
Talan a regeszet szintjet kellene valahogy beleszamolni, esetleg azt hogy hany TVP-s az X parancs.

Tisztogato :
Szerepjatekos szemszogbol meg lehet erteni hogy a tisztogatok a rengeteg harc soran megedzodtek es ezert tovabb birjak a csatat.
Az biztos hogy nagy tapot nem ad, viszont a kerdes hogy kene-e adnia egyaltalan...
Sajnos mas otletem nincs, ezert azt mondom hogy legyen ez.

Tolvaj :
En minden forduloban kb. 8x megyek lopni, szoval orulnek a LE-nek, viszont kicsit soknak tunik, raadasul jollakottsagot es targyat is kap(hat)ok, plusz meg fuvet is szedhetek es rnd kaland is johet.
Lehetne mondjuk (lopas/3 + rang/5)%.
Igy 80-as rangnal(+12 lopas) mondjuk 21-as alap lopassal kapnank 27%-ot a 36% helyett.
Viszont hogy 100-as rangnal megkapjuk a 40%-ot, ahhoz mar 45-os lopas kellene.

U.I.: lopas/2 szerintem meg tul sok lenne, /3-as verzio viszont nem jonne rosszul.

Pszionicista :
Tetszik az otlet, nem jonne rosszul 90-es rangnal a +30% tamadas csatankent, attoressel kapcsolatban nincsenek tapasztalataim, de a +30 lehellet kicsit erosnek tunik elso ranezesre.

Csak a velemenyemet irtam le, lehet beleszolni.
 
a manaformálás szimpatikusan hangzik. csak akkor olyan osztóval kerüljön bevezetésre, hogy a csaták 5%ban lásson is az ember belőle valamit, ne pedig úgy, hogy valakinek bejön a manaformázás, és utána fél évig azzal dicsekszik, hogy ő már látta a kiirást, mi többiek meg fizetünk egy sört, ha megnézhetjük a fordulóját, egy vodkát is ha megérinthetjük
 
Igazad van, 100 tvpbol 20 mezonyit lehet haladni szentelyben, random kuldizni lehet, epiteni, zenelni stb. Hiba volt egyetlen dolgot kiemelnem. Csak probaltam nem a legtobb tapot ado dolgot megemliteni.

Zolika
 
Hi!

Szerintem is erős klán a halhatatlan,de ez elég mókás.

Ha csak azt veszem 100 tvpert 11. emeleten 9 koruli knot lehet tanulni oskolaval(leeht tobbet, nincs oskolam,

Nem hiszem hogy ez a k..... játék arról szól mindenkinek hogy tápoljon mint a hülye.Meg is érdemli aki 100 tvpért csak tanul.

Üdv.:Clow
 
Kedves Tonton!

Az altalad emlitett uj varazslatok eleve nagyon erosek, raadasul nem is ebbe a forumba tartoznak, es tenyleg javaslom a Ben hypert olvasgasd el eloszor, esetleg kerj valakitol a 11. szintrol forcsikat hogy nezz korbe mielott ilyeneket irsz, mert ha valakinek egy kicsit is rossz napja van a fentebb lakok kozul igencsak eselyesnek latom hogy elkuldjon eleg gyorsan melegebb eghajlatra :P

Zolika
 
Udv reggel is mindenkinek!

Nah szoval Klinsi mar leirta, de azert en is kiemelnem, hogy a most adando 'tapokat' nem egyenkent kell osszehasonlitgatni, hanem ugy, hogy ezekkel egyutt hol lesz a klan. Ez lenne hivatott valamennyire rendbetenni a NAGYON felborult rendet a klanok kozott. Jelenleg szerintem a magusklan tapos, de a nemhalok MESSZE a legtaposabbak. Es ez az eddigi jatektervezes hibaja nem pedig a nemhalo karike. 100as rangnal +100 tvp, nem bukhatnak meretet. Uff. Ha csak azt veszem 100 tvpert 11. emeleten 9 koruli knot lehet tanulni oskolaval(leeht tobbet, nincs oskolam, vagy emlithetnem hogy mennyire sok tvp 3 csarnok bejarasa... Szal a tvp az univerzalis gigatap. De attol meg rajuk ferne valami szelepjatekosabb tap is, de nem ilyen hogy odairunk valamit a karlapra ami gyak. semmit sem jelent(jelenlegi +x vitalitas). Ezert javasoltam a 2 uj dolgot nekik.

A tisztogatokon is gondolkoztam ma hajnali dolgozatiratas kozben(hehe es arra jutottam hogy nekik ugye van nyomker bonuszuk es 100as rangnal kb. +130 sebzesuk ha mancsos karik(1 vegtag nem talal eseteben) ami eleg soknak tunik nekem(220at lehelek, ergo az en sebzesem 60%-at megkapjak bonuszba), de a szivossag bonuszt rohejesnek erzem.

A bardokra visszaterve meg. Ez a vd-s tap olyan mintha a tisztogatok kapnanak olyan bonuszt hogy ha zenelnek akkor 3x annyi penzt kapnak. Ennyire illik hozzajuk. Egyedul ami itt elhangzott az az hogy rengeteg szornykomponenst nem tudnak beszedni. Akkor konyorgom miert nem jo az amit mar regen felvetettem a jatekvezetesnel is: lehessen rang/30 alkalommal zenelni, es zenelesnel lehessen megadni egy szornykomponenst, melyet a bard megkapna zene*2%+rang/2% esellyel. Igy 90es rangnal 20as zenevel 3 alkalommal zenelne a bard es kapna 85% esellyel olyan szornykompit amit akar. Es termeszetesen ezek melle megkapna meg a +1 maxvp penz miegymas zenetapokat is.

A pszi klan bonuszra visszaternek meg egy kicsit. Jo lehet ez amit javasolt a beholder, de akkor csak koronkent maximum 1-2 alkalommal lehessen hasznalni.

Zolika
ps.: ezek a vitak amugy annyira lesznek jok, hogy remelhetoleg lesz egy ujabb tervezet majd a Beholder reszerol, es atlatja majd mindenki koztuk Miklos is hogy itt most nem azt kell nezni hogy valaki most hudenagytapot kap, hanem azt kell megnezni hogy a jelenlegi tapokkal egyutt hogy allnak majd a klanok tapban 80as, 100as, 120as es 150es rangnal!
Igen, kell csinalni egy szep tablazatot, azt meg megcsinalom en, foglalkozzon massal Talbot/Miklos es ossze kell hasonlitani ezeket, mert anno meg 30as rangnal se jartunk csinaltam egy tablazatot ha emlexik ra valaki hogy mit adnak majd a klanok 100as rangnal es felhivtam a figyelmet arra hogy nagy gondok lesznek. Ez nem 1 eve volt, szartak az egeszre
 
Visszautalva a tegnapi hozzászólásomra (asszem 6. számú), gondolkoztam pár varázslaton/képességen, ami a mágusok számára hasznos és talán el lehet mondani, hogy a klánok közötti egyensúlyt sem borítja. Ezek az alábbiak (télleg ötletek, de ha tetszenek, lehetne agyalni rajtuk):
- a többek által említett rez.törés (vagy hívjuk bármi másnak) jó ötlet, de szerintem a 30-as osztó így is sok, inkább 25: így 100-as rangnál 4% eséllyel minden spell átmegy
- Manaformázás vari: alacsony vp-költséggel egy körben átalakítja vp-t életerővé, előre beállított paranccsal, minél magasabb szinten ismered, annál több életerőt tudsz nyerni belőle (szerepjátékilag úgy lehetne megindokolni, hogy magas szinten a mágusok lassan átitatódnak a mágia energiájával, testük így a láthatatlan energiákat is fel tudja használni regenerációra), mondjuk megkapná minden varázsló 80-as rangtól
- Képzettségnövelő vari: egy fordulóban egy adott képzettséget (lehetne korlátozni nem harci képzettségekre) megnövel (megint csak spellszinttől függően, mondjuk százalékos arányban, pl. szintenként 10%-kal), tehát pl. régészetet 200%-kal a körben, mondjuk 85-ös rangtól
- Nagyobb szélpajzs: 3% ugyanúgy szintenként a sebzés felfogására + sebzés 1% visszafordítása (szerepjátékilag valahogy úgy, hogy a "szél" a szélpajzsban visszafújja az átkozott nyilakat arra, aki támadt v akár tetszőleges ellenfélre), ki lehetne terjeszteni leheletre is!!, mondjuk 90-es rangtól
- Életerőpool (bocs a magyartalanságért): lényege az lenne, hogy a szolgák és/vagy kalandtársak életereje egy nagy halmazt (pool-t) képezne és kaland során át lehetne csoportosítani annak, aki a leginkább sérült (ideológiát lásd az egyes varinál, azt vetíti ki másokra is), mondjuk 95-ös rangtól
- Tükör: a mágus kiegészítené saját tulajdonságait az ellenfelével (tehát kvázi ellenfél 80-as erejét a csata idejére megkapná, de 2-es IQ helyett maradna a sajátja), vari szinttől függően lehetne %-os nyereség vagy átvehető tulajdonságok száma stb., mondjuk 100-as rangtól.
-...

Két megjegyzés a kritikák előtt:
- nem ismerem a játék technikai részét annyira, hogy eldöntsem, technikailag melyik megvalósítható vagy sem;
- a fenti példákkal (bármilyen bárgyúak legyenek) azt szerettem volna példázni, hogy 20 perces gondolkodással a mágusokat sokkal hasznosabb (szövitársak számára is) szereplőkké lehet alakítani, mint a rang/30-as áttöréssel, mindezt anélkül, hogy a karakter veszítene varázsából.
 
Akkor megragadom az alkalmat es en is leirnam mit gondolok.
Termeszetesen a elozo leirasokat olvastam, igy lehet egyezoseg.

Halhatatlanok: A vitalitas jelenleg 60%-on maxolodik ki, naluk ez a plusz bonusz ne a vitalitas szakertelmet novelje, hanem erre a bonuszra kapjanak +rang/10%-ot, tehat 30-as vitalitas es 80-as rang eseten 45+8=53% eselye lenne a mentesre.

Magus: En is inkabb a manaformazast javasolnam talan kicsit erosebb formaban rang/20%, ez 80-as rangnal 4 %, erre azert nem lehetne alapozni a csatat, de szinesito elemnek jol jonne egy eros klannak.

Mutans: Ehhez inkabb nem szolok hozza, tapasztalat hianyaban.

Tudos: Ez egy celzott vd lenne, ami annyiban jobb, hogy mindig 10 TVP lenne a koltsege. Szerintem eros lenne es harcorientalt, mint az elozo kepesseg is, egy elvileg kutatasra szakosodott klannak. Kapjanak inkabb szazalekos eselyt adott jelzos targy megtalalasara. Ezt parameterben adnak meg
pl. X 40 1 - ero targyat keres 40 TVP-ert.
Fordulonkent egyszer lehetne kiadni es TVP/20% + rang/25%lenne az esely, hogy adott jelzos targyat talalja.
Tehat 80-as rangnal 20 fordulonkent 1 ilyen targy. Termeszetesen a jelzok melle is lehet rendelni tovabbi bonuszokat es maluszokat, hisz egy istencsaszar nem egyenerteku egy legzessel.

Tisztogatok: En jo otletnek tartom, de inkabb ok irjak le a velemenyuk.

Tolvajok: Szerintem az otlet jo, csak kicsit eros lett en 10+(rang/5)%-ot realisabbnak tartanam

Bardok: Errol mar leirtam a velemenyem. A javaslatom 1 BE 5 fordulonkent es rang/40 vd.

Katonak: En ugy alakitanam at, hogy rang/5%-os eselyuk legyen ra, hogy ne 1, hanem 2 granitbort ussenek le egyszerre. Plusz vastag es tuskes bor eseten is nem 1, hanem 2 adagot tepnenek le.

Pszionistak: Egyertelmuen latszik, hogy a harci felkeszultsegukon szeretnenek javitani. Sajnos kisse tul erosen.
Javaslatom: rang/3 tamadas maradhat, de az attores es lehelet csak rang/10 legyen.

Aly
 
Hi!

Hi!

Arról nem is beszélve ha 15-ös vitalitásig kapok 2%-ot, onnantól 1%-ot
akkor ez a nagy klánbónusz 80as rangnál és 15-ös alap vitalitással 4% ot jelent, és csak bizonyos szörny ellen.BRAVÓ!!!!!

A tolvajok 100 rangnál kapnának 40% LE-t.


Üdv.:Clow
 
Sziasztok!

Én mint a legnagyobb rangú Tisztogato szeretnék hozzászólni:
A szívósság bónusz egyszerűen nevetséges. Jelenleg kb. +12 szívósságot lehet tárgyakból összeszedni.
Mivel a klán speckója az, hogy nagyot üt és/vagy lehel a karakter, így általában a küzdelem hamar végetér. A csaták elenyésző (1% alatt) részében lenne szükség még egy harci körre. Ezt viszont egy varazsitallal, vagy jól átgondolt HP-val ki lehet váltani. A képesség helyett valami gyökeresen másra lenne szükség.

Az ellentétes bárd klánnak javasolt rang/30 engedélyezett VD-vel elvből sem értek egyet. Egy tisztogató sem VD-zik fordulónként 5-nél többször, csak nagyon-nagyon ritka esetben. A bárdoknak meg nemsokára 3 is engedélyezve lenne?

Üdv:
Roxána(#4926)
az egyetlen Fekete Halál
 
Klinsi,

teljesen egyet ertek veled es Zolikaval is abban, hogy a mostani kepessegeket nem 1 es nem is 2 ev-re elore kell vetiteni. Termeszetesen nem szabad atesni a lo tulso oldalara, lasd pszi klan a jelenlegi tervben.
Szerintem pont ezert kerte a jatekvezetes is a segitsegunket. Ez egy otletborze lenne, ami alapjan belovik az uj kepessegeket.

Aly
 
Hi

Klinsi erosen fejbe talalta a szoget

Adaz
 
pont erről beszéltünk a mágusok nevében. Addig rendben, hogy a mágus klánt mindenki az egyik legerősebbnek tartotta. DE! az első rewisenál kaptunk 20 rangonként 1 auraészlelést (azthiszem kijelenthetjük, hogy ez semmi! nem csak a hátbaszúrás, vagy a tudósok gyorsabb harc fejlődése, vagy a halhatatlanok méretvesztés elkerülése képességéhez képest, hanem önmagában is semmi).
Ezek után még midnig az a közvélekedés, hogy a mágus klán túl erős, ezért most a változatosság kedvéért kapunk semmit.

Na most, én elhiszem, hogy egy szép nap ez a balance-hoz fog vezetni, de ennek az lesz a fő oka, hogy a mágus klánosok beleunnak a dologba, és abbahagyják a játékot.

Mellesleg miért is van az, hogy mi mágusok annyira táposak vagyunk, hogy a második klánreform alkalmával is elmondhatjuk, hogy a többiekkel egybevetve ismét a leghasználhatatlanabb képességgel gyarapodunk? (mielőtt a katonák szólnának az Ő HO-t adó képességük fényévekkel előzi meg a mágusok által összegyűjthető +4!!! auraészlelést... A HO-t legalább lehet valamire használni.). Jó klán a mágus klán nem mondom, hogy ha valaki belép ide, akkor onnantól egy kellemes luxusutazássá alacsonyodik a kalandozás. Főleg a magas szinteken (10-11) már egyáltalán nem olyan lightos dolog mágusnak lenni! Sőt!

(persze, valszeg a többi kevésbé tápolt klán is hasonlóan érez, de én csak a sajátom nevében tudok nyilatkozni)
 
Hi!

1 apróságot fűznék a dologhoz. 1 elméleti apróságot. Tfh. van 2 klán. Az egyik 1es a másik 3as erősségű évente növekednek 1et ill. 2őt.

5 éve játszunk. Az első klán 6os erősségű a második 13as. Növekszik a különbség, ergó balance kell.

Jólvan adjunk 1es klánnak egy évente +6 erősségű tápot a kettesnek meg egy évente +0 erősségűt.

Eltelik 2 év. Egyes klán 6+1+1+6+6=20as erősségű lesz a kettes meg 13+3+3+0+0=19es erősségű.
Nem mondanék konkrét klánt, nem is gondolok egyikre sem... aki nem érti az keresse Zolikát matek korrepetálás miatt. A többieknek annyit mondanék gondolat ébresztőnek, hogy CSÓKOLOM, a balance nem arról szól, hogy a gyenge kap segíjjt az erős meg kap(hatja befelé)...
Egy ilyen játéknál elvileg arról szólna, hogy a végtelenben is, ha nem is ugyanolyan erősek legyenek ezek a tápok, de hasonló irányba tartsanak...

Itt azonban ezek a 80+ képességek önmagukban felborítanák az eddigi tápvonalat, átrendeznék a viszonyokat, de balance az nem lenne, mert a képességek nincsenek 1 dimenzióban.

Na csókolom. K
 
Udv,

Mint az egyik legnagyobb rangu bard szolnek hozza a temahoz.
Az igaz, hogy a bardok 91-es rangnal +7 KNO-t kapnak kor vegen, de a tobbseg kozuluk nincs kioptimalizalva, hogy egy csata soran minel tobb LE-t nyerjen. Mivel ha erre menne ra, akkor nem kapna a bonuszat. Arenat szinten hasonlo okok miatt nem hasznaljak es az Orgling lazadasbol is kimaradtak, ugy mint a Xeno kutatasbol. A csatakban kevesebb LE-t kapnak, mint a tobbiek, bar ez 90-es rang korul vegre eltunik.
De ami miatt billentyut ragadtam annak az az oka, hogy szerintem ez egy jo kepesseg lenne, foleg a 11. szint ismereteben.
Eddig az ismeroseim segitsegeben bizhattam, ha komponenseket kellett leadni egy kuldetesben. Sajnos egy sokkal durvabb kuldetes 11.-en is megtalalhato, amiben mar nem tudok segiteseget kapni, mert a targyak atadhatatlanok.
Igen itt lehet azt mondani, hogy vd-zek es bukom a KNO-t, de kerdem en melyik klan az, amelyik teljesen elveszti a bonuszat, ha egy igen fontos kalandot meg szeretne oldani?
Itt hozzateszem nem 1 es nem is 2 forduloban. Inkabb 5 feletti szamra kell gondolni.
Bar lehet, hogy a 3 vd tenyleg durva lenne, igy azt javaslom, hogy legyen 40 rangonkent 1 vd es melle 50 rangonkent 1 BE 5.

Koszonom, hogy elolvastad a hozzaszolasom.
Tisztelettel, Alystair D'Brison
 
Igen Ange, lattam en tobb igen tapos bardot.

Az altalam emlitett mutansbonusz azert nem igazan puszira menne, igencsak dolgozni kellene erte, de cafolj meg ha gondolod hogyan tervezted az altalad emlitett 4 knot puszira osszehozni(foleg hogy odairtam ha jol emlexem hogy hasrautes alapjan tortent a keplet beirasa) Raadasul ha mar a taprol akarsz vitatkozni, akkor a 6 vd-s fordulo nagyon messze van ugyebar a tapolastol, mert mint mondottam volt mar a 4. vd is tul draga, vannak annal sokkal jobban jovedelmezo dolgok.
Mellesleg jelenleg a tanulas+oskola paros taposabb mint az altalad emlitett 6 vd-s fordulo. Nyugodtan utanaszamolhacc!(jah es ne azt szamold kerlek hogy mindig az jon amit nyomkeresek...) A szamolasod eredmenyet akar itten, akar privat emailbe szivesen varom, hatha en felejtettem el szamolni :P

Es vegezetul az utolso A Te javaslatod szerint kezdetu mondatot is elmagyarazhatnad nekem hogy melyik altalam felvazolt mutans tap adna 2,5 knonyi tapot sebzodes es minden egyeb nelkul, ergo csata nelkul.

jo ejszakat!
Zolika
 
Bar en nem vagyok katona, ez nem tunik rossz otletnek. Foleg, mivel ez eleg kis reszet erinti a a szornyeknek. 11en ugy 3at vagy 4et (beleertve az elfajzottakat is).
 
Zolika:
láttál Te már igazán tápos bárdot? addig okés, hogy 7kno mellé elmehetnek 3x vadászni, de mi eddig elmehettünk akár 6x is.

a mutáns bónuszod meg eszementül elszállt javaslat szerintem. a LE korlát bevezetése előtt okés lett volna. De azóta +2-4KNO/kör puszira... na az rengeteg! 2.0-2.3 között lehet kapni 11en KNOt/csata. Szóval a bárdok +7kno+3 csatája az kb most veszi fel a versenyt egy 6VD-s fordulóval. Persze közben még mindig gondot jelent nekik a komponensek begyűjtése, tárgyak összeszedése, kimaradtak orgling lázadásból, etc...
A Te javaslatod szerint viszont a mutkók több mint 1csatányi KNO-t kapnának sebződés és minden egyéb nélkül...
 
Sziasztok.

Nah szoval amint latom erosseg szerint vanak sorbarakva a klanok. Mi a katonak utolso elotti helyen vagyunk, megis ez a specko amint lattuk Riamontol is nem nyerte el a magasabb szinteken levo katonak tetszeset. Mivel ugyebar az egyertelmu szerintem mindenkinek hogy ezeket azert foleg a most felso szinten levok fogjak erezekelni nem azok akik 4.-5. szinten vannak.
Kidolgoztunk egy tervezetet, ami azert jobb ennel a valtozatnal, es ircen is kertunk velemenyt, mas klanok tagjai szerint sem eros.
Szoval ez a granit attoreses dolog ugy alakulna, hogy rang/20 granit, mar az elso utes utan eltunne az ellenfelrol, de aztan tobbszor nem, szoval ha 20 van rajta, akkor is 100-as rangnal 5 jonne le, tobbit ugyanugy le kene utni, persze ha megujitja, akkor ujra lemenne 5. De remelem mindenki belegondolt abba, hogy mire 100-as ranghoz erunk, igencsak a 13. szintet fogjuk tapodni minimum, 5 utest felfogo granit az egy 13-as szintu varazslat. Itt mar a szornyeknek sem 4 utest felfogo granitja lesz HA lesz. Es ez a masik. Ezt a speckot, gondoljatok mar el hany leny ellen lehet hasznalni. Kb a szint 10%-a ellen. Okes, mukodik olimpian is, de a felsobb szint katonai sosem arrol hiresek hogy olimpiai ermekert harcoljanak. Nah ennyit errol, ez a kepesseg igen szuk korben hasznalhato, de igy azert jobb lenne, mert hogy %-os legyen es meg mento is ellene, total semmit ero lenne.
Es ez a rang/20 granit azzal egeszulne ki, hogy a katonak rang/5 szintnyi roncsolhatatlan bort is le tudnanak szedni a szornyekrol a csata folyaman. Tehat 100-as rangnal a csata folyaman osszesen 20 szint roncsolhatatlan tuskes es vastagbort le tudna roncsolni a katona.
Ez a 2 kepesseg egyutt sem mondhato erosnek, mivel a 2-ot egyutt sem lehet a szint lenyeinek fele ellen sem hasznalni, a masodik pedig meg galetkik ellen sem jo.

Koszonom aki vegigolvasta

Udvozlettel: Misi/Brutus/

ui: Miklos ha nem is pont igy, de erositsd meg ezt a kepesseget, a 11.-en 3 katona van, es egyikonknek sem tetszik ez igy.
 
Elszamoltam a tolvajokat, 90es rangnal csak 38% jar 1 lopasert. Persze lopnak mellette es ingyen van, de igy megugyse tartom erosnek.
 
Figyelj! Ezek a képességek 80as klánrangtól kerülnek bevezetésre (tehát leginkább a 11. szinttől fogsz velük találkozni). Ilyen formában teljesen más szemszögből kell őket értékelni, mint pl az első 5-6 szint.

A játék kb a 9. szinten válik először drasztikusan nehézzé az addigiakhoz képest, addig sétagalopp minden harcmodorral. már persze, ha előre tudod, hogy mi vár rád, és felkészülsz rá. a gondok akkor jelennek meg, amikor sorozatban futsz bele a Te harcmodorodnak mumus lényekbe, amik eszméletlen sebzés kiosztására képesek, tehát ha nem végzel velük gyorsan a másodlagos harcmodoroddal, akkkor ők teszik meg veled. Tehát nem ugyanaz leverni egy csoport kékvörös atyát, mint egy 11es lényt. Ott már nehéz sebződés nélkül megúszni.

a tisztogatók egyáltalán nem gyengék, a szörnyek elleni sebzés nagyon jól jön. galetki harcban semmivel sem jobbak, sőt! galetki ellen nincs bónuszuk.

a szivósság nagyon hasznos képesség, amikor pl 7 ellenfeled van, és ütős/lehelős vagy, tehát nem rendelkezel tömegsebzéssel. hiába van csak 7db 50ép-s ellenfeled, ütősként bizony nem tudod őket leverni, mert nem üthetsz egyszerre 3at (ok, tiara nem túl gyakori
Ezen felül TKban LCSben is nagyon jól jöhet.
a nyomkövetés nem túl hasznos, mert logaritmikusan nő a képlet, igy aztán 30 fölött már alig számit bele 1 szint.
 
Ha csak a 4. szinten vagy, akkor telleg nem nagyon latod at a helyzetet. Ne az alapjan itelj, mert semmit sem er. Mivel ez az egesz csak 80as rangnal jut ervenyre, az minimum 11. szintet jelent. Szal onnantol kell vizsgalni a dolgokat.

Egyebkent a vitalitas 11. szinten veheto vedekezo kepesseg, rothasztas es oregites ellen ved.
 
Udv mindenki!

Ezen a hozzaszolason agyaltam par orat, ime:

Eloszoris kiemelnem amit gyak. mindenhova odairhatnek, hogy nem ertem miert kell egy tapbol megoldani a balanceot, miert nem lehet tobb aprobbat adni. Erre adok otleteket majd lentebb.

Halhatatlanok:
Ezzel a bonusszal az a bajom, hogy +4et kapnak, es utana gyakorlatilag 2 ev mulva kapnak majd +1et meg erre, raadasul ugye egy logaritmikus kepessegre, ergo egy halal gyenge tapot kapnanak, ambator az is igaz hogy jelenleg _szerintem_ a legerosebb klan a halhatatlanoke. En azert a +vitalitas helyett inkabb %ot adnek, bar igy kuldikben a vitalitas probaknal nem lenne segitseg, de lenne ertelme: +rang/10% a vitalitas hatasara, es emelle en meg odatennem nekik azt, hogy rang/2vel kitolodna az eletkor buntetesuk(ertsd. 80as rangnal nem 60 hanem 100 evnel kapnak meg eloszor a bunteteseket)

Magusok:
(itt vonatkoztassunk el az eddig elhangzott vad otletektol mint 2 tuzvihar egy korben
Szoval: a 30 rangonkent 1 attores erdekess, gyakorlatilag annyit jelent hogy most +2, 1 ev mulva +3, es utana 5 ev mulva +4 attores. Jo-jo, de keveslem. Meg adnek melle valami aprosagot ami megis jo lehetne, pl. +rang/30 manaformazas, ergo 90es rangnal 3% eselye lenne ugye a magusoknak hogy meg a 438753es rezisztet is atlojek.
Illetve nem latom at +idezest miert is nem kaphatnak.

Mutansok:
itt hadd legyek egy kicsit elfogult, mert latom magam es meg 2 masik mutans tarsam: ez _SEMMIT_ nem adna nekunk. Egy jol beallitott karakter a csatak 95%at megussza ha erett a szintre gyogyitas nelkul, raadasul erre forcsinkent kb. 2x lenne esely.
Javaslat: a max LE korlatot lehetne minimalisan kitolni meg rang/15%-al(ez ugye 90es rangnal +6%), ami jobb mint a semmi, de ez sem hozza oket be az elso 2 klannal egy szintre, de mindenkeppeb olyan dolgot kellene kitalalni amit hasznalnanak is a mutansok es jelent nekik valamit nem ugy mint az eredeti javaslat. Esetleg igy hirtelenjeben nem latom at mennyire lenne tap ha ok mondjuk(hasrautes!) rang/15%-al kisebb LE utan kapnanak egy knot, ergo 90es rangnal nem 100% LE = 1 kno hanem 94% LE = 1 kno. Hirtelenjeben megnezve a top mutansok forduloit ez +2-3 knot jelentene egy igen jol sikerult forduloban(ami ugye messze elmarad a bardok +7 knojatol)

Tudosok:
nem ertem miert muszaj a harci tapra menni, en mast javasoltam volna: minden alkalommal ha talalnak fuvet akkor rangnyi esellyel talalnak egy masik felebol is d3-at, ES tudosoktol nem lehetne fuvet lopni, esetleg fu lopasra kapnanak +20 eberseget...
a mostani tervezet speciel nekem nem teccik, de ezzel lehet egyedul maradok. De nagyon nem kell tultapolni oket, mert ugye eleg sok +knot kapnak jelenleg forcsinkent fejlodesi keret gyanant.

Tisztogatok:
teny hogy rettento nagyot utnek, de ez a +szivossag szerintem eleg gagyi :P Ide sajna nincs otletem.

Tolvajok:
jo dolog ez a +LE, de 100as rangnal 5 tvpert 40LE, azaz 10 tvpert 0.8 KNO szerintem sok. Nah most majd jol kapok a fejemre de en igy latom. Nem sajnalom toluk, de en igy latom. En azert adtam volna valami olyasmit is nekik ami inkabb illik hozzajuk: ha lopnak valamit, akkor amit lopnanak 1el tobbet lopna belole ami nem tunne az aldozattol, felteve ha ez nem randomtargy. Nah magyarul: ha lopnanak mondjuk 1 elfu mohat akkor 2ot lop, de csak 1 tunik el az aldozattol, stb. Arra kellene odafigyelni hogy ez legalis targyduplazas(szal ne lehessen igy lopni istencsaszar pancelt

Bardok:
90es rangnal 3 VD engedelyezve. Nah ez meg mar nagyon durva! +7 knot kapnak puszira es emelle meg vd-zhetnek is?! Ha valaki tapol ugyse akar 4-5nel tobbet vadaszni mert az mar nem eri meg! Ez a bonusz kb. olyan mintha a mutansok kapnanak +7 varazslatbonuszt, de csak tamado varazslatokra.
Szerintem ha ez bejonne a bard lenne a nemhalok utan a legtaposabb klan. Inkabb a zenelest kellene valahogy belevinni a mulatsagba illetve a baratsagos beszelgetest kellene valahogy feljebb tapolni nekik.

Katonak:
Ez is egy eleg erdekes tap. 11. szinten egyetlen szorny ellen erne valamit, ergo 3 fordulonkent 1x lehetne hasznalni. Ide sem nagyon van otletem, de +vezetokeszseget mindenkepp betennem nekik kiegeszitesnek, mert illik hozzajuk.

Pszionicistak:
valoszinuleg nagyon gyenge klan, nagyon nincs ralatasom, de 90es rangnal +30 attores, illetve a +30 lehelet eleg soknak tunik nekem. Bar ez is olyan hogy toluk aztan nem sajnalom mert raszorulnak valami tapra, csak kerdes hogy ez mennyire segit nekik.

Igazabol az en javaslataimat csak vitainditonak szantam a velemenyezessel egyetemben, inkabb arra akarok ravilagitani, hogy jelenleg akkora unbalance van a klanok kozott hogy JAJ! A nemhalok +80 tvpje iszonytatoan nagy tap, szinte semmi sem ellensulyozza, igy hogy egalba jojjon valami meg az altalam emlitett dolgokat is meg kene haromszorozni ahhoz hogy a tobbi klan beerje a halhatatlant!
Van nehany olyan klan amire nagyon raferne a foltozgatas: tolvaj, pszi. Van par olyan klan amik anno jok voltak, de nehany korlat ugy hazavagta oket hogy azota sem tertek magukhoz: katona, mutans. Veluk kellene valamit kezdeni(katona esetleg olyan +tambonuszt is kaphatna ami a kepletben az osztas UTAN adodna hozza az eselyhez, mig a mutansnal hiaba vezettem le a jatekvezetesnek hogy a mutans klanbonusz igencsak meggyengult nem jott ra meg valasz se hogy nincs igazam(ertsd: a szornyek felebol a klanbonusz nelkul is LAZAN kiszedem a korlatnyi LEt, igy ott a mutans bonusz SEMMIT nem jelent, a tobbinel meg olyan 'keves' LE jar, hogy maga a mutans bonusz sem jelent olyan kezzelfoghato plusz tapot ami egy forduloban osszegezve is kiadna akar 3 knot is(bard 7 kno!)))
Akiket kihagytam es nem is igazan velemenyeztem az azert tortentek igy(pl. tisztogatok) mert hiaba latok toluk fordulokat es latom hogy barom nagyot utnek megsem tudom megitelni a helyzetuket.

Zolika
ps.: elnezest az esetlegesen hosszabb hozzaszolasert
 
Nem tudom a magasabb szintek erőviszonyait, de én a 4.-en kaptam egy kék-vörös szaporulatot, és 1 vagy 2 kör alatt levertem őket úgy, hogy alig sebződtem. Ha ilyen szempontból nézem a dolgokat, akkor a tisztogató gyenege klán. Galetki csatában gondolom nem gyengék (azért elég militarista társaság), úgyhogy a szívósság felesleges, a sebzésről az előbb elmondtam a véleményem, és a nyomkövetés hasznos.
A mágusoknak tényleg kéne vmi hasznos, az aurás képesség semmire nem jó.
És valaki írja meg, hogy mi az a vitalitás, és a nmutáns képességben az aktuális méret az ÉP-e.
 
pszicho képességről még annyit, hogy a legtöbb karakter másodlagos támadási formának lehelést és/vagy varázslatot használ üthetetlen/varázsolhatatlan lények varázslására/lefújására. ilyen formában a másodlagos támukat döbbenetesen megtámogatja teljesen ingyen a képesség.
 
Na lassuk:

Halhatatlan: eleg gyengusz, 30as vitalitas felett (ami 1 even belul szvsz nagyon sokaknak meglesz) 120as rangnal (iszonyu magas) kapnak +3%ot oregedes ellen. Haaat...ez edeskeves. Nekik vmi hasznosabb, de nem tul tap dolgot kene kitalalni, elvegre eros klan. Mondjuk vmi eselyt arra, hogy ajulaskor azt az 5 tvpt se veszitsek el. Ez szvsz nem lenne annyira durva.

Tudosok: Gyenge, a nyomkereses sokkal tobbet er. Az 5let nem rossz, csak nem szornyre kellene ramenni, hanem az esely arra lenne, hogy vmi ritka dolgot kutatnak ki (plul egyedi targyak, fekete dukat). Persze itt lehetne csokkenteni a %ot, mert igy eleg eros. Mondjuk 10.000es osztora, bar ezt meg at kell gondolni.

Magusok: Nagyon sokkallom a 30as lepteket. Ugyanis ez azt eredmenyezne, hogy kb. evente 1x lesz lathato jele annak, hogy van speckom (vagy ilyen klankuldikkel meg kesobb...). En jobban tamogatnek vmi gyakrabban torteno dolgot, plul rang/15 manaformalast. azaz 90es rangnal lenne 6% eselyem, hogy atmegy a spell a reziszten. Ez nem tunik tul erosnek. Ez kb. ugyanolyan eros, de legalabb gyakrabban tortenne.

Pszionicistak: Az otlet jo, de ilyenforman tul eros. Meg ha tamado lenne, ugy talan. 90es rangnal +30 lehi/tam/attores. Magusok ezt kozepes befektetessel megcsinaljak, csak ugye kulon-kulon. Igy elfogadhatobb lenne.

Tisztogatok: Gyenge. Semmit sem er a szivossag (ra lehet oltozni/keves kno felvinni). Es en nem tartom olyan eros klannak (bar nincs tisztogato karim). Ha a szornyek raneznek 1 tisztogatora, ijedtukben foldbe gyokerezik a labuk (plul rang/20% esellyel 1. korben leparalizalodik a szorny (mint a mereg eseteben)). Persze oszto itt is valtozhat.

Katonak: Eros kepesseg, 90es rangnal 30%os atutes jut nekik. De kell is, eleg gyengecske klan. En ezt igy hagynam. Mondjuk feltetelt lehet erdemes lenne atjavitani "akiknek kisebb a magiajuk, mint a katona erejenek fele/ketharmada/haromnegyede".

Mutansok: Erosnek tunik, de megsem olyan nagy tap. Ha nekik teccik, legyen igy.

Tolvajok: Otleg jo, 90es rangnal 50% LE jar. Azaz a csak tolvajlasbol elo karakter 60 lopasbol 30 knot szerez (felteve ha mind sikeres). Nem tartom erosnek, masok atoxorassal vagy egyeb modon ugyanennyi tvpbol tobb knot szereznek. Maradjon igy.

Bardok: Nem rossz. 90es rangnal 3 vd koronkent. Belefer. Amire meg gondoltam alternativanak, hogy 80as rangnal, es utana minden 5/8/10.ben (majd el kell donteni) kapnanak 1 targyat- a Bardok a hazaert jelvenyt :-) - amit ha hasznalnak, abban a forduloban mehetnek akarhanyszor vadaszni/arenazni/portyazni. Persze lophatatlan/atadhatatlan lenne.

Nah ennyi, kicsit hosszura sikeredett, de mindenhova probaltam alternativ megoldast is hozzafuzni ahol nemet valaszoltam. Remelem azert elolvassa vki
Varom a kommenteket.
 
mármint a 6 fölöttiek rengeteg TVPbe vannak
 
a tudósoknak adandó bónusszal kapcsolatban 1 kérdés merül csak fel. milyen lényre lehet kiadni az X parancsot? Ha bármilyenre, amit ismersz akkor eszméletlen brutál táp (pl a 11. szintes elfajzott lények megkeresése és leölése igy már nem feladat).
amennyiben csak azokra a lényekre adhatod ki, amikre VD-t is adhatnál, akkor valóban közepes, leszámitva, hogy egy tudós azért lazán megkeresi szerintem azt a pénzt, amivel körönként +1-2 10TVP-s VDhez juthat hozzá, mig egy nem tudósnak a 6+os vadászatok már rengeteg pénzbe kerülnek.
 
a két támadó vari az valóban durva lenne.

viszont amit el tudnék képzelni az a +1 védő vari. sajnos a mágusok még a leggagyibb szörnyek ellen is forrás érintéssel kell, hogy nyissanak pusztán azért, mert szinte minden gagyermáknak van rezisztje lassan. na most a rez az egyetlen olyan védekező képesség, ami képes arra, hogy ha 1db rez pontja marad az ellenfélnek, akkor is kinullázzon egy 50es savcsapást (igaz, hogy csak 2% esélye van erre, de megvan az esély, hogyha lebontok az 50es rezből 49et, akkor még berezisztál. még egy ilyen képesség nincs a játékban jelenleg). Ezért mondjuk egy olyan megoldást el tudnék még képzelni, hogy amennyiben az ellenfél rezisztál, akkor legyen %os esély, hogy mégis sikerül a spell.

amúgy az áttörés nem egy rossz képesség a fő gond az, hogy a jelenlegi szabály mellett elérhető +3 áttörés az annyi, mintha 3al növelné a forrás érintést. ilyen formában kimondhatjuk, hogy a haszna 0. Ezért senki sem fog nyomulni a klánban, hogy 30 képesség után kapjon +1áttöést, főleg akkor, hogyha olyan küldetések vannak közben, hogy ne VDz 15 fordulót, adj 4 őskövet, meg hasonlók. Ahelyett, hogy ezeket teljesited lazán szerzel annyi knot, hogy nem +1 hanem +5 áttörésed lesz...
a másik meg, hogy valami ellen vagy kell forrás érintés vagy nem kell. de az, hogy kell e az nem ezen a +1-2 áttörésen fog múlni.

inkább látnék szivesen valami olyan képességet, amivel mondjuk +150 áttöréshez jutok de persze csak a csatáim pár %ban. esetleg valami 0. körös védő varázslatos mókát, vagy sokkal több VP-t.

de a +3 áttörés semmilyen szempontból sem értékes. még akkor sem lesz az, ha valamikor évszázadok múlva már akár 6 (ehhez ugye 180as rang kell) kap az ember...

jah, és mi mágusok már az előző klán erősitésnél is csak szint/20 aura észlelést kaptunk, mondván, hogy túl erősek vagyunk. most megint valami apróság jön, mondván, hogy túl erősek vagyunk. ezzel szemben én csak pislogok, amikor pl TKban egy tolvaj szemrebbenés nélkül hátbalehel valakit, és a +3 auraészlelésemnek még az életben hasznát nem láttam (főleg az aura észlelős bug miatt vacak)
 
mivel 80as képességtől jönnének csak ezek a küldik, ezért alapból fordulónként 2, és relativ gyorsam fordulónként 3 lenne.

Mire megkapod a vitalitásra a pluszt, addigra tudni fogod, hogy mi az : )
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.