Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Christina Hunter
Küldd el képeslapként!
Christina vérfarkas, de meglepő módon nem is olyan vérszomjas, és egyáltalán nem ellenszenves, hanem egy néha kissé könnyelmű, de ugyanakkor kedves lány. Ettől persze még lőnek rá, beleölik a fő keresztapa medencéjébe, szakadékba zuhan, de őt mindez nem akadályozza meg benne, hogy időben odaérjen a megbeszélt, és számára igen fontos randijára.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Zén Legendái: Hordázás
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Zén Legendái: Tilretas öröksége

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
A maxtu speciális tulajdonságnak számít (nem vonatkozik rá a 12-es korlát, de tno-ból növelhető), az örökkévalóság kő nem növeli.
 
Akkor nézzük azokat a quwargos tárgyakat, amelyek nem dragnitok vagy végbélnyúlvány, de azért mégis hasznosak.
Quwarg nyakpánt: ez majd akkor lesz jó, ha harcolsz azonnali halált (lefejezést) okozó szörnyekkel.
Quwarg teleportgömb: körönként plusz egy quwarg boly, bár a mászást nem fejleszti.
Quwarg katalizátor: gyengének érzed a quwargokat? Ez majd felerősíti őket, persze több tp-t is érnek.
Quwarg halálgömb: 20 ezer sebzés. Kell mást mondanom?
Quwarg iszák és védőkenőcs: a kiégett földön lesz rá szükség.
Quwarg serkentőpor: nekem még nem kellett, de ha valaki nem gyúr annyit, jól jöhet.
Quwarg térváltó: körönként plusz egy quwarg szuperboly.
Quwarg ékkő: harcművész kariknak meglehetősen jó.
Quwarg demoralizátor: +5 sebzés quwargok ellen. Nekem kf-elve van.
Quwarg moralizátor: ez már számolgatósabb, hogy megér-e -20 sebzés +10 támadást és -10 mentődobást. Ha nem kell a + támadás, és támadót sem varázsolsz, akkor nem, más esetekben már lehetséges.
Az érmekre nem térek ki külön, ezeket már nem lehet beszerezni, kivéve ha ezeket osztják a mostani esemény végén is, és összeadódnak.
Quwarg ikergömb: körönként +1 quwarg ikerboly.
Quwarg kristály: a relikviagyűjtőnél lehet becserélni mindenféle hasznosságokra.
Malom: kb. úgy működik, mint a gyöngymangó bokor. Valaki bemegy a malomba, kap stuffot (véletlenszerű, hogy mit), aztán egy ideig senki nem kap semmit.
 
TNO-t akartam írni végig természetesen (miért nincs szerkesztés opció? )
 
Hoppá, olyan régen TF-eztem már, hogy elfelejtettem, hogy az MXTU-t is majd KNO-zni kell - naná, hogy nem tettem félre rá egy pontot se, pedig épp belépnék a Jégmágusokhoz...

A max TU amúgy tulajdonságnak számít (gondolom igen, mivel Tulajdonság NOvelésével lehet növelni)? Ha igen, buffolja ezt is az örökkévalóság kövek tulajdonságnövelése?
 
Pszi kő: 15%-ot fejleszt a kavics. Ha van szürkeállomány akkor 17%-ot.
 
A molnár néha ad egy raklap sáfrányport de ott az igazi táp a malomkő (1%-ot TF-el az erőbe minden kör végén és csak 20 kiló)

A quwargok leverése után (ha mind a 3 megvan ölve) akkor esik a trezsör, amit megéri nyugaton és keleten is ütögetni. Persze itt az igazán fontos dolog a tp, meg a fegyverszaki növekedés (a magas szintjük miatt sokáig fejlesztenek) Mondjuk 220+on és ryukun esnek nagyon fontos tárgyak is, amiket nagyon fáradtságos kiütni a 'normális' helyükről (árnytünde tekercsek, bársony övsál, draki kesztyű, vagy ryukun a halálfejes köpeny és esszenciamágnes)
 
Na ez engem is érdekelne! Egyszer teletömi kacatokkal a zsebemet a molnár, aztán amikor vérszemet kapok és másik malomba megyek, nem kapok semmit
 
Kösz mester!
Definíció: táp, amit érdemes megszerezni.
Én rákerestem a hyper-en mindenre amiben benne van a quwarg és átnéztem a tárgyakat. de a dragnitokon és a végbélnyúlványon kívül más tényleg hasznos cuccot nem találtam. Szerinted van amit érdemes beszerezni?

Malom. Most voltam a 3. malomban és ez most nem adott semmit. Mitől függ hogy mit kapok és kapok-e egyáltalán valamit? Mindben egyszer voltam csak.
 
Quwarg dragnitot quwarg ikerbolyban találhatsz kincsként.
Végbélnyúlvány a 279,114-en található 246-os labirintusban van.
 
Várhatóan mindenki kap valamit, aki részt vett az eseményben. Aki több időt töltött vele, az erősebb tárgyat.
A "quwarg tárgyat" definiáld pontosabban, elég sokféle van a játékban.
 
Amikor réges-régen engem BEAJánlottak, nem találkoztam a beajánlómmal. Ő bent volt a mínoszkúpban, én meg kint. Flottul ment minden.
 
Köszi, akkor inkább nem is veszek újabb pszi követ, Fairlight úgyis megelégszik az elején 3-as szakértelemmel!
 
A sebzodes 90-ig barmennyi lehet es nem biztos hogy szintet lép.
 
Quwarg dragnitokat és végbélnyulvanyt melyek dobnak?
 
Ha már van 4-es pszim és lenyelek egy pszi követ, mi lesz?
4-esről 5-ösre ugrik a szakértelem szintje (és sebződök 66 LÉP-t)?
 
A korabbi esemenyek kapcsan a rajzas utan az is kap valamit, aki 10-20 quwargot ölt meg?
Milyen quwarg tárgyat érdemes megszerezni?
 
Ja, én is olvastam, de a repules kudarc utan biztosra mennék.
A beaj-hoz talalkozni kell, de ha nem megy be, vagy nem lát, mert bokor vagy vagy lathatatlan akkor bukta. Nekem most volt nemrég es 4 beaj ment el rá.
 
"A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. (...) az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek (így a 10 lépés/forduló korlátba sem számítanak bele)"
;)
 
Na most akkor hogy van?
A bokorrá változást kiszedtem, de akkor ha a Fény szentélyében táborozok, akkor a BEAJánlónak be kell jönnie utánam? (ez amúgy nincs ott az enciklopédiában, csak annyi, hogy egy mezőn kell lennie a két karinak)
 
A szekerkaravan utan még lehet menni, ha nem léptem le a max mozgas szamot?
 
Be kell mennie, de ha bokor nem tudja beajánlani.
 
Rendben, köszi, akkor kipakolom a libertani Kastplom utolsó labiját, búcsúzóul jól fejbe vágom a sötét főgnómot, beugrok a fegyvermesterhez tanítani neki néhány trükköt, hogy megadja a 20-as vágót, és a terv az, hogy a Fény szentélyében táborozok le bokorrá változva, és kiadom a KÖTB <Jégmágusok> parancsot.
Persze vándorcirkusz, FGY meg egyebek miatt ez nem biztos, hogy így lesz, de a szombat déli letöltés után már meg tudom írni a pontos koordinátákat (de mindenképp libertani városmező lesz, hogy a BEAJánló városi teleporttal tudjon jönni)
 
Elég egy mezőn állni, nem számít ha a másik épületben van, vagy éppen gyökér stb.
 
Ha egy KT- ba belépést kérő karakter a Fény szentélyében táborozik, és alakváltó képességgel bokorrá változott, ott meg fogja találni az odateleportáló. beajánló KT-tag? beanánláskor elég azonos mezőn állni, vagy ténylegesen talàlkozni kell a beajánlandó karakterrel? (utóbbi mondjuk logikusnak tunik, hiszen tenylegesen csak ekkor tudna meg a beajánló a kérelmező karakterszámát...)
Köszi a választ!
 
A déli tápláláskor végül 66 ÉP-t sebződtem tőle, de legalább megvan végre a pszi szakértelem és nyomhatom az auratranszformációt két boltosverés között!
 
Van mar, a 3. szigeten nagyobb phua kubpol eshet nagyon kis esellyel, ha lenyomod az oriasmasszat! De nagyon nagyon kicsi az eselye, sajnos meg nekem sem esett ki egy sem.
 
Ja igen Ignatus: érdemes szétnézned a ghalla.pbm.hu oldalon (ha még nem tetted meg) az ott található tudásbázis illetve adattár nagyon sokat segít! A másik nagy jóság a hyper.pbm.hu a webhyper. A gn-es regisztrációban segít erynome!
 
Olyan 50-70 ép közt szoktak sebezni a kövek, de nem lehet belehalni. Bizonyos (kevés) ép alatt nem nyeled le a követ.

Quwargok: érdemes elkutyagolni/spagurálolni az invázióhoz, mert iszonyat sokat lehet fejleszteni a rovarokon (magas a szintjuk így sokáig fejlesztik a fegyverszakértelmeket, tp-t jol dobják és persze van TREZSÖR)
 
A pszi kő lenyelése 90 ÉP sebződéssel jár?!?
 
A rajzásban való részvétel gondolom valamilyen szintű díjjal jár. Szerinted néhány leölt szörny miatt is érdemes elkutyagolni odáig?
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.